Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

2853 levél
Válasz 16.02.17. 23:36 #2162
RAI*DEN
Közeleg az Oscar, és hát valaki nagyon pihent volt. Szétröhögtem magamat ezen a játékon! Segítsetek ti is Leonak megnyerni az Oscart! Erre tessék
31933 levél
Válasz 16.01.14. 20:49 #2161
szbszig
Ezt Syobon Actionnek hívták lánykori nevén (úgy 8 évvel ezelőtt), és már akkor (egyedül) arról volt híres, hogy mennyire szivatós.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8894 levél
Válasz 16.01.14. 20:40 #2160
goodboy007
Barthezz, mint Mario "pro" figyelmébe ajánlom:
Cat Mario
38325 levél
Válasz 15.11.09. 20:33 #2159
kopé
BloodRealm valaki?

CCG, de a jobbik fajátból. Véleményem szerint az egyik legjobban balance-olt cucc, ahol f2p játékosként is ütős paklikat lehet összepakolni és elérni olyan eredményeket ahol még erősebb kártyákat lehet szerezni.
Nyilván high-end pvp-ben csökken az esélye az embernek, de sztem akkor is megéri az idejét, plusz annak nem is nagyon van súlya a játékban, csak fun-szinten (egyelőre).
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2 levél
Válasz 15.09.04. 09:41 #2158
Vertigen
Hoppá, a linket elrontottam, bár az url ott van. [url=http://slj.hu]Startlap Játékok[/url]
Normi
2 levél
Válasz 15.09.04. 08:50 #2157
Vertigen
Sziasztok! Ahogy látom, itt leginkább a Kongregate játékok pörögnek (már amennyire). Lehet, hogy nagyon eltér az ízlésem, de én az egyszerűbb, ideig óráig instant kikapcsoló flash játékokat bírom inkább, - és ezzel valószínűleg nem vagyok egyedül - ezért az olyan gyűjtemények vonzanak leginkább, amikben ilyenek vannak jó minőségben. Személy szerint a jó öreg Startlap Játékok (http:// www.startlapjatekok.hu) kínálata a legkielégítőbb nekem, mert ott minden nap kerül fel néhány újdonság, több kategóriába is. amúgy nem csak retro flaska játékokat lehet találni, akadnak szuper, összetettebb szerepjátékok is bőven. Gondolom ismeritek a site-ot csak már rég feledésbe merült, mert régi, pedig érdemes látogatni.
Normi
6388 levél
Válasz 15.04.23. 21:42 #2156
Beny12
Ilyennel találkoztatok már kongregate-en? Ma délután még simán ment, most meg ez fogadott Vagy a Unity összeveszett a Chrome-mal?
31933 levél
Válasz 15.01.28. 00:50 #2155
szbszig
Nem azért linkelem, mert olyan jó vagy akár csak érdekes játék lenne, de ilyet még nem pipáltam. Elindítottam a játékot (a számítógép ellen), fogalmam nem volt, mi történik, még azt se sikerült beazonosítani biztosan, hogy melyik karaktert irányítom a kettő közül, erre bumm, vége a menetnek, és megnyertem mindkét badge-et. Kb. fél perc alatt két medium badge, nem is olyan rossz. Azt hiszem, a csúcson kell abbahagyni, úgyhogy ki is léptem rögtön, ez a játék ennyi volt nekem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 15.01.16. 18:40 #2154
szbszig
You Find Yourself In A Room

Hát, ezen beszartam. Nem mai játék, de eddig teljesen elkerülte a figyelmemet.

SPOILER
Igen, az I Have No Mouth, and I Must Screamre hajaz. Olyannyira, hogy egy idő után egyenesen AM játékbeli hangján kezdtem el olvasni a képernyőn megjelenő szövegeket. Ettől függetlenül szerintem ötletes és vicces.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
679 levél
Válasz 14.11.02. 11:40 #2153
SMBX-fan
Végigvittem a Cat Mario-t!
31933 levél
Válasz 14.09.13. 05:42 #2152
szbszig
Na, egy újabb "one button" taggel ellátott, minimalista játék, azaz ahol csak egy gombot kell nyomogatni folyamatosan. Ezzel biztos hamar végzek, nem lehet nehéz... Holy shit, impossible badge-et is kapott?!... Meg első badge rögtön 15 pontért: "Complete level 1 with 50 or fewer deaths." Biztató...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 14.09.07. 04:37 #2151
szbszig
A régiek között vannak olyan impossible badge-ek, amik vagy nagyon rövidek (Streamline); vagy egyszerűen végig meglepően könnyűek (Orbular); vagy csak próbálkozni kell folyamatosan, és előbb-utóbb szerencséd lesz (a Pandemic 2 mellett például The Necronomicon); vagy ún. endurance badge-ek, azaz az egyetlen nehézség abból fakad, hogy végtelenül hosszúak (Balloon Invasion, ezt már meg se csináltam, annyira pofátlanul időrabló). Szóval régen azért lehetett gyűjtögetni az impossible badge-eket, volt jó pár. Manapság sokkal ritkábban osztanak ki egy játékhoz ilyet, van, hogy félévente egyet összesen, és tapasztalataim szerint azok tényleg nehezek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 14.09.07. 00:28 #2150
Star Wars
Te beteg vagy! Ezek szerint én elbújhatok a 32-es szintre való lépésemmel, meg az első impossible badge-el, amit öt év múltán sikerült beszerezni, az easy és a medium után... Elég könnyű lehetetlenhez képest amúgy, csak kitartónak kell lenni (nagyon).
679 levél
Válasz 14.08.07. 18:30 #2149
SMBX-fan
Great! Amúgy kipróbáltad az EW Legends-et?
31933 levél
Válasz 14.08.07. 16:09 #2148
szbszig
Megvan a 60-as szint Kongregate-en!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 14.08.02. 23:26 #2147
Star Wars
Túl sok szabadidőd van...
679 levél
Válasz 14.08.02. 22:20 #2146
SMBX-fan
Epic war széria.
Kivéve az első rész, meg esetleg a negyedik. Azok nem olyan jók.
Saga és legends más típus. Saga félig MMO, legends félig RPG. De alapból mindegyik stratégiai.
31933 levél
Válasz 14.04.22. 00:29 #2145
szbszig
És vége.

Tanulságos volt ez a játék. Amellett, hogy poénos, meg élveztem is; azért is játszottam vele folyamatosan, mert kíváncsi voltam, mennyit tudok fejlődni benne, mennyire tudom javítani a reflexeimet. És a helyzet az, hogy nagyon. Sokkal jobban, mint amire előzetesen számítottam.

Már az előző hozzászólásban is írtam a harmadik pálya kapcsán, hogy teljesíthetőnek tűnik. Annak ellenére, hogy bénáztam azért rendesen a játék eleje felé is, az első négy pálya már első ránézésre teljesíthetőnek tűnt, és biztos voltam benne, hogy csak idő kérdése, mire sikerül végigmennem rajtuk. Az utolsó pálya nem ilyen volt. Az első négy pályán ugye csak a leküzdendő akadályok száma és típusa nő, ezért nyilvánvaló volt, hogy ezek több-kevesebb gyakorlással betanulhatók. Az utolsó pályán viszont az üldöző lovasok miatt sprintelni kell majdnem végig, ami tehát lényegében nem hoz új akadályfajtát, viszont minden korábbi akadálytípusnál az elvárt reakcióidőt lényegesen lejjebb szorítja. Ez pedig egyszerűen fizikailag megvalósíthatatlannak tűnt számomra. Napokon át lényegében nem haladtam semmit, egy pár, két-három-négy akadályt tudtam venni véletlenszerűen a pálya elején, aztán el is buktam annak rendje és módja szerint. Mégsem adtam fel, és bár nem túl nagy lelkesedéssel, de próbálkoztam tovább. Aztán úgy a harmadik napon vettem észre, hogy már le tudok hagyni egy-egy üldöző lovast, a negyedik napon meg azt, hogy akár két-három lovast is egy-egy jobb menetben, és képes vagyok folyamatosan sprintelve haladni egy darabig. Na ekkor kezdtem el érezni, hogy ez már meglesz, mert innentől tényleg csak gyakorlás és kitartás kérdése, hogy az egész pályán végigmenjek ugyanezzel a technikával.

Szóval emiatt is tanulságos volt nagyon ez a játék számomra. De még maguk a konkrét akadálytípusok is hordoztak tanulságot. Például míg a negyedik pályán a nyílzápor elöl való elhajolásnak, illetve a pajzs felemelésének az időzítése jelentette a legnagyobb kihívást számomra, addig az utolsó pályára ez már ösztönösen ment, és csak egészen ritkán rontottam el. Az utolsó pályán a legnehezebb nekem a három jobbról támadó ellenségtípus megkülönböztetése volt az új, szűkebbre szabott reakcióidő alatt. Érdekes, míg a tereptárgyakra való reagálás egészen könnyen ment végig, addig a támadó katonáknál ugyanez nem, pedig azoknál is ugyanazokat a gombokat kellett használni. A magyarázat valószínűleg az lehet, hogy míg egy földön fekvő tereptárgynál ösztönösen jön az a reakció az ember számára, hogy a felfelé gombot nyomja és átugorja, addig egy az utat elálló katona esetén nem nyilvánvaló, milyen mozdulat szükséges, ezt előbb végig kell gondolni. Persze éppen ezért a katonák beszélnek is a játékban, és mindegyiknek megvannak a maga szólásai, felkiáltásai. Hogy nekem mégis nehézséget okozott a megkülönböztetésük, azt annak tudom be, hogy ezek szerint a látás alapú reagálásom jobb, mint a hallás alapú.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 14.04.18. 05:13 #2144
szbszig
Hippolyta

Ez valami egészen beteg játék. És nem azért, mert meztelen csöcsöket nem divat flash játékokban (sem) ábrázolni, itt meg egyenesen himbálóznak is lovaglás közben. Hanem mert kegyetlenül nehéz. Jelenleg a harmadik pályával szopok, ami azért még teljesíthetőnek tűnik (meg is lett közben), de az nem sok jót ígér, hogy az ötödik pálya befejezéséért már impossible badge jár elvileg.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7786 levél
Válasz 14.02.15. 05:28 #2143
Lovi Tommy
tudom, de sokkal erdekesebb kontosbe bujtatva
27767 levél
Válasz 14.02.14. 23:55 #2142
LordMatteo
Legendás, vagy most épp felkapott? Ősrégi a játékmechanika.

Majd kérek valakitől okostelefont, megnézzük, hogy megy.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51824 levél
Válasz 14.02.14. 23:44 #2141
Barthezz
Tényleg kurva idegsítő, a második akadályon még nem jutottam túl és az elsőn is alig. Bár ezt egérrel képtelenség is "irányítani", kb. minden 3. kattintásomat nem veszi be, aztán meg megnyomom erősebben és hatalmasat repül... Ez tényleg egy idegesítő fos.
31933 levél
Válasz 14.02.14. 23:40 #2140
szbszig
Azért, mert nem írok ide, még Kongregate-en játszom rendesen.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 14.02.14. 23:39 #2139
szbszig
Egy legendás játéknak, a Flappy Birdnek a klónja.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 14.02.14. 23:36 #2138
Barthezz
Több mint 1 éve halott birodalom.
7786 levél
Válasz 14.02.14. 23:27 #2137
Lovi Tommy
Bemerészkedek szbszig birodalmába
6 pont után feladtam..
38325 levél
Válasz 13.01.17. 02:04 #2136
kopé
Warlight

kis körökre osztott flash stratégia, szerintem cuki, 1-2 órácskát bizonyára el lehet vele tökölni, no meg persze badge-ek.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31933 levél
Válasz 13.01.16. 02:14 #2135
szbszig
Ja, kifelejtettem, hogy szerintem a történet vicces. Nagyon primitív, de vicces. A hangulat pedig sok helyen a klasszikus platformereket idézi. Ebben a játékélmény mellett a zene is sokat segít, az egyik szám például a Nightwish Walking in the Air című dalának chiptune-feldolgozása. Végül az említett rengeteg kihívás miatt az újrajátszási faktora is rendkívül magas. Ugyanazt a pályát egyszer minél gyorsabban, máskor minél kevesebb gravitációfordítást használva, harmadszor az összes érmét összegyűjtve, negyedszer pedig elhalálozás nélkül kell teljesíteni, úgyhogy ez aztán megsokszorozza az amúgy sem rövid játékidőt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 13.01.16. 02:00 #2134
szbszig
A Lucky Towernek időközben elkészült a folytatása: a Lucky Tower 2. Nekem ez a rész annyira nem jött be. Szerintem egyáltalán nem volt jó ötlet, hogy a harcrendszerre meg az egyéb hagyományos RPG-elemekre helyeződött a hangsúly benne. A készítő inkább ezeket fejlesztette, míg azok az elemek, amik az első részt igazán naggyá és egyedivé tették, azaz az abszurd humor és a vakszerencse szerepe az ajtóválasztásoknál, erősen lecsökkentek. Azaz abszolút értékben talán nem is feltétlenül igaz, hogy ezek csökkentek, de mivel a játék sokkal hosszabbá vált, és az idő jelentős része random útonállók legyakásával és a tőlük zsákmányolt cuccok pénzzé tételével telik, így összességében mindenképpen sokkal kevésbé vicces, mint az elődje. Azért annyira nem rossz, egyszer végig lehet vinni. Egyébként az első rész előzményeit meséli el.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 13.01.16. 01:08 #2133
szbszig
Ez az, megvan a 19. impossible badge Kongregate-en: Vertigo: Gravity Llama!

A játék amúgy nagyon hasonlít a Meat Boy (map pack)-re. Egyrészt nehézségben, mivel a pályák hasonlóan szívatósak, rengeteg már-már pixelpontosságot elváró ugrással. Másrészt az irányítás is hasonlóan érzékeny és idegesítő, legalábbis az elején kell egy kis idő, mire megszokja az ember, hogy a láma folyamatosan csúszkál mindenhonnan, és hogy még egy simának tűnő ugrást sem könnyű kivitelezni benne. Ezt egyébként jól jelzi a rage quitek (azon játékosok, akik néhány perc játék után anyázva és/vagy 1/5-ös értékeléssel hagyják ott a játékot) száma. Ennek ellenére én nem tartom rossz játéknak. Tény, hogy a mozgás és az irányítás nem tökéletes, valamint bugos is egy kicsit. Azonban ezt kompenzálja a sok és jellemzően nagyon ötletes, változatos pálya. Valamint a rengeteg kihívás (érmék, medálok, trófeák, stb.), úgyhogy még bőven az impossible badge-en túl is lehetne folytatni a küzdelmet vele. Az pedig ne tévesszen meg senkit, hogy a játék a szinte már unalomig ismételt gravitációfordítást használja központi játékelemként! Az ilyen gravitációfordítós platformerek többsége ugyanis inkább logikai jellegű. Itt a logika szerepe nagyon minimális, ez bizony színtiszta ügyességi játék.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 12.09.28. 18:51 #2132
szbszig
Ha akartok egy kicsit röhögni:

Lucky Tower

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10589 levél
Válasz 12.09.17. 12:49 #2131
Dark Archon
Ritkán tolok flash játékot, de EZ nagyon tetszik. Toronyvédős játék.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10 levél
Válasz 12.07.24. 13:45 #2130
Hida
Szia

Köszi a segítséget hát tényleg nem egyszerű.
Sajnos nekem ez a sok össze-vissza írás nem mond semmit.
Nem tudom melyik lehet a verziószám.

De azért köszi mégegyser
14253 levél
Válasz 12.07.23. 17:08 #2129
Babykiller
Nem könnyű, de nem is annyira nehéz.

Megnyitod egy fejlettebb editorral, pl. editplus és valahol az elején szerepelni fog a flash verziója.
10 levél
Válasz 12.07.23. 14:11 #2128
Hida
Sziasztok

Segítségetek szeretném kérni, méghozzá a következőben.
Vettem egy PTI PMP-88 -as MP3 lejátszót ami lejátssza a Flash animációkat de csak a Flash 7 vagy az alatti verzióval készült SWF file-okat.
Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet megállapítani hogy egy SWF animáció hányas verzióval készült?

Várom válaszaitokat.

Előre is köszi

Sziasztok
31933 levél
Válasz 12.07.13. 19:18 #2127
szbszig
Epic fail...

SPOILER
Focihoz esetleg kevésbé értőknek: az a világbajnoki trófea, nem az Európa-bajnoki.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 12.07.10. 21:55 #2126
szbszig
Az elmúlt két napban az alábbi két játékkal játszottam. Nem mondanám, hogy bármi különlegeset nyújtanak, olyat, amit korábban nem láttunk flash játékokban, de a kategóriájukban közel tökéletesek. Szóval aki szereti a bullet hell típusú űrhajós shootereket, illetve a felülnézetes, mászkálós RPG-ket a Sonnyéhoz hasonló harcrendszerrel, annak bátran ajánlom mindkettőt. A kihívás is megvan, mert az első kifejezetten nehéz, és szerintem a második is eléggé az lehet magasabb fokozatokon, bár én normalon játszottam végig.

Reactance 2

Legend of the Void
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2744 levél
Válasz 12.06.30. 13:33 #2125
Aryx
Kíváncsi vagyok, hány m magasságú pályáról van szó. YT-n vannak fent rekordkísérletek, de még nem találtam olyat, aki végigvitte volna. (még ő is elvérzett)

SPOILER
...és én meg már azt hittem, mutatsz valami rejtett easter egget, amivel blokkolódik a lézer, vagy elindul a maga útján, és nem fog minket üldözni, de... ouch.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
31933 levél
Válasz 12.06.30. 12:27 #2124
szbszig
Nagyon egyszerű, mégis nagyon jópofa és szórakoztató, nem mellesleg eléggé addiktív játék. Itt még valóban nem szerepelt szerintem, de ismerem régóta, és szeretem is.

SPOILER
Azt próbáltad, hogy csak éppen átléped a piros lézert, és utána hagyod visszacsúszni?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2744 levél
Válasz 12.06.30. 12:06 #2123
Aryx
Escape!

SPOILER
remélem még nem volt... : )
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
31933 levél
Válasz 12.04.30. 23:41 #2122
szbszig
És erre gondoltam én is, de eszembe nem jutott volna a neve. Mondjuk őszintén szólva a nevét még most sem tudom, a link megnyitása után...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 12.04.30. 19:04 #2121
sipec
megvan!!!
muhahaha
19402 levél
Válasz 12.04.30. 19:02 #2120
sipec
38325 levél
Válasz 12.04.30. 18:57 #2119
kopé
hinnye, most nézem csak, hogy milyen csúnya linkelés lett ebből. ez volt a másik.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
19402 levél
Válasz 12.04.30. 18:20 #2118
sipec
enchanted cave-t neztem mar tegnap, nem az
38325 levél
Válasz 12.04.30. 18:08 #2117
kopé
19402 levél
Válasz 12.04.28. 23:19 #2116
sipec
szbszig, mi az a game, mikor valami kincseket kell gyujtogetni egy labirintusban? ilyen logikai jellegu, ahogy emlekszem, es h a kb20 itembol 10et tudtam osszeszedni
31933 levél
Válasz 12.03.19. 02:44 #2115
szbszig
Ezek marha jók:

Miami Shark

Sydney Shark

New York Shark

Kiválóan alkalmas a feszültség levezetésére vagy a hangulat feldobására. Teljesen agyatlan akció csomó idióta poénnal.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 12.02.18. 21:14 #2114
szbszig
Nagyon sok játékot kipróbáltam, mióta legutóbb írtam ide, és volt köztük néhány egészen kiváló is. Már halogatom jó ideje, hogy írjak róluk, de akkor most elkezdem törleszteni a lemaradásomat. Ami itt következik, azokat mind tudom ajánlani bárkinek. Majd jön a többi is, de inkább elküldöm külön, mert ha azt várom, hogy egyszerre legyen meg mind, akkor magamat ismerve sose jutok a végére...



Outpost: Haven

Témáját tekintve űrállomásos, szörnyes akció-horror. Irtó profi munka, még az igényes flash-ekhez képest is kiemelkedő a grafikája és a hanghatásai. A hangulata pedig hátborzongató és rögtön magával ragadó. Mintha az Alienst és a Doom 3-at összegyúrták volna egy felsőnézetes shooterbe. Ugyebár nem titok az sem, hogy a Prometheus trailerének hatására én éppen akkor néztem végig életemben először az Alien filmeket, amikor ez kiemelt játék lett Kongregate-en, úgyhogy még sokkal jobban élveztem, mintha máskor találtam volna rá. Játéktechnikailag is teljesen rendben van. Interaktívak és változatosak a pályák, nagyon tetszett például a védelmi lövegek közötti manőverezés, vagy az, ahol az áramkimaradás miatt éjjellátón keresztül kellett navigálni.

Néhány apró hibát lehet csak felhozni ellene. Egy kicsit kevés ellenségtípus található benne, úgyhogy míg az elején ezek nagyon ütnek a mindenféle ijesztő effektekkel együtt, az utolsó egy-két pályán már kevés a meglepetés, és így nem annyira félelmetes. Eléggé idegesítő még, hogy elhalálozás esetén véletlenszerűen dönti el, hol születsz újjá a pályán. Akár felderítetlen területre is kerülhetsz, vagy az utánpótlást jelentő termináloktól elvágva, úgyhogy ha a töltények kifogyása okozta a halálodat, akkor azonnal végeznek veled a respawn után. Emellett nekem kétszer sikerült úgy elakadni a tereptárgyakban, illetve a földön tátongó lyukakban, hogy mozdulni sem tudtam utána. Mivel öngyilkosság nincs, ilyenkor természetesen kezdhettem a legelejéről a pályát.

Nem lövök le poént azzal, ha megemlítem, hogy a záró üzenet szerint nyáron érkezik a folytatása. Ami történetileg nem folytatás lesz, hanem a bevezetőben látott másik karakter szemszögéből követhetjük végig az eseményeket, akitől az űrállomásra lépés után nem sokkal elválunk. Kíváncsian várom!



Awesome Tanks

És valami egészen más. Ez is ugyanolyan felsőnézetes, lövöldözős stílusú, mint az előző, azonban ég és föld köztük a különbség. A sötétség, a depresszió és a klausztrofóbia után egy színes, pörgős és hihetetlenül vidám játék az arcra önkéntelenül is folyton mosolyt csaló zenével és grafikai elemekkel. Itt nincs sztori, csak néhány előre programozott pálya, valamint egy pályaszerkesztő. Szerencsére a vidám hangvétel nem jelenti azt, hogy a pályák bugyuták és pofon egyszerűek lennének, hanem éppen kellemes, még nem frusztráló kihívást nyújtanak. Mármint akkor, ha az ember nem érez rá az elején, melyik fegyvertípust fejlessze, mert tény, hogy van olyan, amelyikkel sokkal könnyebb végigvinni. Ezt azonban itt most nem lőném le, inkább mindenki maga próbálja ki.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 12.01.03. 10:19 #2113
szbszig
Dibbles: For the Greater Good

Nagyon bejött nekem ez a játék. A koncepció nem túl bonyolult: pont úgy működik, mint a régi, klasszikus Lemmings játékokban: kétdimenziós platformábrázolás; a kis izék folyamatosan, megállíthatatlanul masíroznak kifelé a starthelyükről; nekünk pedig korlátozott mennyiségű parancs áll rendelkezésünkre, amit ők engedelmesen végrehajtanak, hogy a sor végén érkező királyukat eljuttassák a célba. Ami mégis kiemeli a Lemmings-klónok közül (már azon kívül persze, hogy ez flash-ben játszható), az a nagybetűs hangulat. Ennek eléréséhez hasonló eszközzel operál, mint a Seppukuties a maga halálian aranyos, a többiek érdekében magukat különféle véres módon feláldozó állatkáival. Ugyanis a kis izék itt is bátran az életüket adják a királyukért: a parancs megkapása után egy pillanatra felénk fordulnak, Puss in Bootsot megszégyenítő ártatlan nézéssel búcsút vesznek tőlünk, és már ugranak is a végzetükbe. Ehhez az alapötlethez pedig igen kellemes zene, továbbá kellő mennyiségű pálya társul. Utóbbiak az elején még nagyon egyszerűek, a vége felé haladva viszont már igencsak elgondolkodtatóvá válnak. Úgyhogy a külcsín mellett a belbecs is teljesen rendben van.

Dibbles 2: Winter Woes

És itt a folytatás is rögtön. Ami véleményem szerint még sokkal hangulatosabbra sikeredett az előzőnél. Van már hóesés, ami a minőség állítgatásával akár hóviharrá is alakítható, és ez alatt tényleg nagyon durva, a processzort próbára tevő látványt értek. A dibble-ök (vagy legalábbis ami marad belőlük) a parancs végrehajtása után most már meg is fagynak, úgyhogy még drámaibban hat a halálba küldésük. A pálya elemeit fokozatosan lepi be a hó, sőt a készítők még olyan apróságra is figyeltek, hogy a nyílt területeken intenzívebben rakódik le, míg a fedésben lévő részeken kevésbé. Új zene is van, ami gyönyörű és megható: lassú, szomorú, és tökéletesen illik a hóban megfagyó szegény dibble-ök látványához. Ami a játéktechnikát illeti, kapunk négy új parancsot, valamint új halálanimációkat a régiek egy része helyett is. Végül pedig a pályákból nemcsak több van, hanem nehezebbek is, még több kreativitást igényelnek, mint az eredeti játékban. Mi kell még? Így kell kinéznie egy folytatásnak, na!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.