Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

31927 levél
Válasz 09.11.05. 23:10 #1962
szbszig
Bazze, most olvasom, hogy idén kijött az Exmortis 3!

Jaj, muszáj leszek időt szorítani neki, és kipróbálni valamikor!

Beavatatlanok csak óvatosan kezdjenek hozzá a sorozathoz, mert ez a legvéresebb és legrémisztőbb horrorjáték, amivel a flash műfajban anno találkoztam. Szigorúan 18+, én szóltam!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.11.05. 22:43 #1961
asas01
18-nál vagyok, de kezd unalmas lenni.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31927 levél
Válasz 09.11.05. 21:45 #1960
szbszig
Te jó ég, ez nagyon beteg!

Blocks With Letters On

Ha nem is csináljátok végig, kíváncsi vagyok, ki mikor sokall be tőle.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.11.04. 15:05 #1959
szbszig
Fórumot nem, de ott van a KMK blog esetleg.

Meg hát végül is ha fórum kell, akkor a Kongregate fóruma az tulajdonképpen, bár az angol nyelvű, és elsősorban a helyi játékokkal foglalkozik.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7 levél
Válasz 09.11.04. 14:51 #1958
kurtoskalacs01
tudtok valami jó flash játékkal foglalkozó fórumot?
11785 levél
Válasz 09.11.04. 14:36 #1957
Star Wars
Dragon Age Quest

Én az Epic War 3-ra kaptam most rá, nemhogy az 5 pontos jelvényt, de a 15 és a 30 pontosat is megszereztem már, még egy 30 pontos van hátra, de az igen nehéz lesz, mivel már az első küldetést sem tudom teljesíteni az 5-ből.
2087 levél
Válasz 09.11.02. 07:03 #1956
Shadowguard
Én meg nemrég 29 Lehetne több is, de volt egy kb. 3 hónapos időszak amikor a közelébe sem néztem
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
38325 levél
Válasz 09.11.01. 22:05 #1955
kopé
te nem tudsz egy napot végigaludni?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31927 levél
Válasz 09.11.01. 18:02 #1954
szbszig
Ha az alvást akarod beleszámolni, akkor nem 24/6-ot, hanem 23/7-et kellett volna inkább mondanod!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.11.01. 17:36 #1953
kopé
de én nem 24/7 lógok kongren...
jah nem te se... csak 24/6 néha aludni is kell.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
11785 levél
Válasz 09.10.31. 17:46 #1952
Star Wars
Noob! Én most lettem 23.
31927 levél
Válasz 09.10.31. 17:38 #1951
szbszig
Mennyi? Én mindjárt level 40 leszek...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.10.31. 12:40 #1950
kopé
végre lvl 15 kongre-n. ^^
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
12558 levél
Válasz 09.10.23. 09:26 #1949
McCl@ne
Akkor ide is:

Előre szólok, hogy abbahagyhatatlan: Dragon Age Journeys
Tényleg rohadt jó, kipróbálhatja mindenki, én soha nem szoktam flash játékokkal kínlódni, de ez epic!
Respect is not given. It's taken.
31927 levél
Válasz 09.10.19. 20:17 #1948
szbszig
Megérkezett McMillenéktől a Meat Boy és a Spewer méltó utóda:

Time Fuck Kufc

Még egy ilyen elborult játékot...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.19. 17:50 #1947
szbszig
És még a pontozást se értem. Most először sikerült elmennem a negyedik színig, de meg se közelítettem a korábbi highscore-omat.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.19. 04:42 #1946
szbszig
A Vector Runner is jó játék volt valóban, bár tulajdonképpen csak a grafikájuk hasonló, már a játékstílus is teljesen más.

A Vector Runnerből nekem egyébként megvan az impossible badge is.

Ezek a vektoros cuccok is igazából retrójátékok, bár nekem akkoriban kimaradtak, mert más konzolokon voltak inkább divatban. Tulajdonképpen a 3D-s ábrázolás egyik legkorábbi, legprimitívebb fajtáját tisztelhetjük bennük. Ha jól emlékszem, még a Nerd mutatott be ilyeneket, onnan tudom.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.10.19. 03:58 #1945
Star Wars
Fú, sok bepótolni valóm van. Most ezzel a Vector Conflicttal vagyok elfoglalva, nem rossz játék, bár már az elődje, a Vector Runner is tetszett.
31927 levél
Válasz 09.10.19. 02:25 #1944
szbszig
Passz... Most már van egy 4000-es eredményem, ami egészen hihetetlen, többek között a heti 25-ös toplistára is simán felfértem vele, szóval nagyjából érzékelhető, mennyire nehéz a játék, ha 15000 kéne a hard badge-hez. De azt a 4000-et se tudom igazából, hogyan értem el, nem tudok semmi új taktikát hozzá. Sajnos YouTube-on sem lehet fellelni gameplay-videót róla, és használható tippet sem találtam sehol.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.18. 04:06 #1943
szbszig
Ennél már megint én nézek valamit nagyon el, vagy csak szimplán béna vagyok?

LightSprites

Mert a hard badge-nél nem hogy 15000 pontot, de még 1000-et sem tudok összegyűjteni nagyon sok próbálkozás után...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.18. 03:14 #1942
szbszig
Kész. Megint csak a jó taktikára kellett rájönni tulajdonképpen. Az elején nem venni semmit, még a radart sem fejleszteni egészen addig, amíg 200-ért nincs meg a fegyverfejlesztés a második wave végén. Utána már meg lehet venni a radart, meg legfeljebb egy-két adagnyi rakétát, ha nagyon muszáj, de rá kell állni spórolni a pénzhozó cuccokra. A 300-as recycling a fontosabbik. Aztán jött a 400-as második fegyverfejlesztés, ha jól emlékszem, és közben a miningot is maximumra fejlesztettem. Van néhány szivatós pálya sajnos, de a lényeg, hogy a 7. wave kezdésére legyen a fegyver, a mining és a recycling a maximumon, mert az egy nagyon hosszú, de nagyon egyszerű pálya. A 7. wave után jön egy csomó pénz, abból végre kimaxoltam a pajzsot, és meggyógyítottam magam, mert addig arra is csak minimálisan költöttem, hogy éppen csak elkerüljem a halált. Innentől már könnyű, rakétákból 100-at betárazni a pályák elején, EMP-ből kb. 10-12 elég, atom pedig egyáltalán nem is kell, én az utolsó pályán használtam csak el kettőt, amikor a bombázók jöttek az elején meg a végén. Kb. durván ennyi.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.17. 22:46 #1941
szbszig
Aki szereti az FPS-eket, annak ez biztosan tetszeni fog:

Vector Conflict: The Siege

Az easy mód még rendben van, de a hard számomra elég szemétparaszt. És nemcsak annyi a különbség a kettő között, hogy több ellenség jön, vagy nehezebb lelőni őket, hanem még mindenféle szemét plusz képességet is kaptak. A szövegeket átugrottam ugyan az újrajátszáskor, de most látom, hogy a láthatatlan tank például amíg easyben csak a radaron nem jelent meg, addig hardon már a pályán sem, csak akkor villan fel egy-egy pillanatig, amikor pont eltalálod. Ráadásul a kis geci még oldalra is sétálgat folyamatosan, így szinte lehetetetlen kilőni. Meg folyamatosan tüzelni kell össze-vissza vakon, mint egy hülyének...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2087 levél
Válasz 09.10.16. 07:00 #1940
Shadowguard
Jaja, némelyik feladványnál tényleg a hajamat téptem Mondjuk bent melóból játszottam végig, szóval nem elég, hogy majdnem az egész hang nélkül ment (egy helyen pedig kellett a hang), de a benti monitor 100-as fényerőnél is alig olvasható.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31927 levél
Válasz 09.10.16. 02:04 #1939
szbszig
Jó kis gondolkodtató cucc:

Take Something Literally

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.10.11. 13:40 #1938
kopé
Remélem a Frontier is fog kapni badge-eket, egyszer már végig nyomtan, jó kis gamma, el lehet vele szórakozni sokáig.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2087 levél
Válasz 09.10.08. 21:46 #1937
Shadowguard
Én speciel nem is vettem nyílvesszőt, csak az utolsó 2 vagy 3 pályán, egyébként csak azokat használtam amik potyogtak az emberkékből vagy még inkább a sima alap nyilat. Nem sebez sokat, de elég gyors a sebessége, plusz elég szépen potyognak az ellenfelekből is íjak. Amikor pedig megvan a legfejlettebb íj lehet rápakolni az összes pontot és akkor csak úgy szórja kifelé a vesszőket
A nem jó a közelharc résszel meg nem értek egyet, a mace, később maul, stb. igenis jó, mert egy-két bosszantóan távolról támadó ellenfelet kivéve könnyedén le lehet darálni a pályát. A főellenfeleket kivéve a pályák többségén nem is használtam mást. Inkább a vért az, ami szerintem felesleges, mert én nem sok különbséget vettem észre sebződést tekintve az egyes szintű és a hármas szintű páncél között, szóval a plusz pénzt inkább életlötyire költöttem. Újrakezdeni sem kellett és a folytatási lehetőségekből is csak egyet kellett felhasználnom, akkor is csak azért, mert valami hülye vakító-sugár talált el és hirtelen nem tudtam mi van.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
38325 levél
Válasz 09.10.08. 15:20 #1936
kopé
hallod hogy nyílik az ajtó és alt+tab?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31927 levél
Válasz 09.10.08. 15:18 #1935
szbszig
Én igazából azért nem szeretem mindig ezeket az ennyire komplex, fejlesztgetős játékokat, mert tényleg lehet, hogy nagyon könnyű, de ugyanakkor borzasztó könnyen lehet rossz irányba is elindulni a fejlesztések terén, és ez a pénz elfogyása után könnyen zsákutcába torkollhat, úgyhogy kezdheted elölről az egészet (ez a játék pedig különösen a kezdő játékos ellen van, hiszen a shopban nem lehet eladni, csak előtte, mentés után pedig már nem lehet újra vásárolni a következő pálya előtt). Mondjuk itt most a személyes hülyeségem is benne volt vaskosan, mivel az enchantmentekkel például azért nem foglalkoztam egyáltalán, mert azt hittem, azok a varázsláshoz kötöttek, spelleket pedig ugye nem volt pénzem vásárolni egyet sem. Amiből pedig következett, hogy egyre több és több healing potiont kellett vennem egyre drágábban, és a végén már tényleg nem maradt semmi másra pénzem, még nyilakra se nagyon. És nem láttam, mit kúrok el teljesen, egészen addig, amíg kb harmadszorra nem kezdtem újra a játékot. Szóval ezért, meg a hosszúsága miatt nálam simán megérdemelne egy hard badge-et, főleg ahhoz képest, milyen nevetségesen egyszerű és rövid játékok is kaptak már hardot.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.10.08. 15:05 #1934
kopé
mit szenvedsz, én simán megcsináltam
a game completteddel van gáz, mert sok idő végigvinni az összeset, de alapból nem nehéz. használj elég heal poitont, és sztem csak íjazz, én azt használtam csak meg páncélt vettem, mindig vegyél elég nyilat mellé, meg amiket összeszedsz a földről pénzek meg fegyverek/nyilak ha nem elég jók/jobb van add el.
ha túl sokat közelharcozol akkor nagyon rádmásznak, a mana meg túl gyorsan kifogy ahhoz, hogy varázslatot használj végig
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31927 levél
Válasz 09.10.08. 04:22 #1933
szbszig
Aha, de, a skill pontokat felejtettem el kiosztani. És ezért kellett már háromszor újrakezdenem... Bár még így is piszkosul nehéz őszintén szólva, és továbbra is pénzszűkében vagyok folyamatosan...

Szerk.: És a fegyvereket is lehet fejleszteni. F@szom most már, ilyen átláthatatlan játékot...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.08. 02:21 #1932
szbszig
Gyerekek, ez a Medieval Rampage 2 vagy kib@szottul nehéz játék, vagy az én figyelmemet kerülte el valami. Pedig csak medium badge, de még mindig a közepén szenvedek. Rohadt hosszú mindegyik pálya, és csak úgy tobzódnak az ellenségek, akik már három sugárban lőnek, meg osztódnak, meg a haláluk után a fél pályát savval árasztják el; pénzem gyakorlatilag nincs soha, örülök, ha nyilat tudok venni meg healing potiont a következő pályára, ugyanakkor a spellt és az armourt még ki se tudtam próbálni. Valami itt nagyon nem stimmel...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20579 levél
Válasz 09.10.05. 14:25 #1931
Pyrogate
ajtó előtt ülök kb, és aki bejön az ajtón az mind látja a monitort. Ha van munkám én akkor is szeretek néha 5-10 percet elnetezni és baromi idegesítő h mindenki azt látja egyből, ahogy bejön
2087 levél
Válasz 09.10.05. 11:47 #1930
Shadowguard
Nekem nincs ilyen problémám A nagyfőnök nem jár az üzembe, a közvetlen főnököt meg nem zavarja, ha nincs munka és játékkal vagy nettel ütöm el az időt. Csak ha van akkor viszont muszáj dolgozni, de ilyenek ezek a határidős dolgok
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
20579 levél
Válasz 09.10.05. 10:48 #1929
Pyrogate
2087 levél
Válasz 09.10.03. 12:38 #1928
Shadowguard
Köszi a tippeket, én már a 20-as pályához is a titkos fegyvert használtam, csak ott még az időlassítós hajóal vacakoltam. Nem is olyan gyenge, mint amilyennek elsőre gondoltam (igazság szerint ki se lett próbálva)
Na keresek is magamnak valami mást
Ez a Loki hajó nem kicsit táp
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31927 levél
Válasz 09.10.03. 12:29 #1927
szbszig
Ez pedig a 20-as pálya sérülés nélkül végigcsinálva.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2087 levél
Válasz 09.10.03. 12:13 #1926
Shadowguard
Én most a The Tickler-rel vacakoltam. Egész jópofa, igaz a Hard badge már egy kicsit szívatós, meg tapasztalataim alapján elég hazárdjáték jellegű, mert mindig véletlenszerűen adja az ellenfeleket.
És viccesen is sikerült
Íme
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31927 levél
Válasz 09.10.03. 12:13 #1925
szbszig
Na, íme, én hogyan győztem le Lokit:

SPOILER
Először is megcsináltam a 19-es pályát a legelső alap fegyverrel (és tetszőleges hajóval), ezzel kaptam még egy bónusz fegyvert, a Loki elleni harcban azt használtam.

Utána már nem is volt olyan nehéz. Az Odin hajót érdemes használni, amelynek a speciális képessége a hiperszuper támadás és a sérthetetlenség. Az elejét valahogy ki kell húzni addig, amíg feltöltődik az overdrive. Érdemes inkább oldalról kikerülni Loki lövéseit, nem köztük manőverezni, mert az utóbbi sokkal nehezebb. Valami kör-körös mozgásszerűséggel lehet próbálkozni, nekem az egész sokáig bejött, bár az igazat megvallva az is lehet, csak szerencsém volt, hiszen elvileg össze-vissza mozog. A lényeg, hogy ha az overdrive feltöltődött, azonnal indítani, odamenni közvetlenül elé, és lőni veszettül. A cél egy magas chain elérése, így ugyanis a sérthetetlenség elmúlta utáni első találat bekapása +50% overdrive preparation bónusszal jár, aminek köszönhetően megint kb. csak annyit kell kibírni az overdrive feltöltődéséig, mint a pálya elején. A második overdrive-os támadás pedig már level 99-re felfejlesztett hajó és 99-es skillű Rua mellett kivégzi Lokit.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.03. 02:16 #1924
szbszig
Mondjuk ezzel a bonus battle-lel egyelőre nem nagyon tudok mit kezdeni. Konkrétan megsebezni alig tudom, már kinyírt, akármelyik hajót és akármelyik fegyvert választom ellene...

Úgyhogy kínomban nekiálltam egy kicsit pályát ismételgetni, és kimaxoltam a hajó tulajdonságait. Aztán level 99-nél kaptam egy bónuszfegyvert, ami megint semmire sem jó a bónuszpálya ellensége ellen...

Vajon a többi bónuszfegyver hogy szerezhető meg, mert még mindig van egy csomó unlockolható...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.03. 00:31 #1923
szbszig
Igazából az utolsó pályán első próbálkozásra jobbat értem el, de most már mindegy.

És ha már utolsó pálya, az tényleg epic. Epic pályához pedig epic zene dukál; nekem végig tetszett a játék folyamán, de ez a kicsit átdolgozott változat egyenesen tökéletes volt a fináléhoz.

Ami viszont nagyon gázra sikerült, az a záró cutscene...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.02. 23:41 #1922
szbszig
Hohó, ez a max chain nem olyan rossz, mi?

Egyébként nem írtam róla azóta, de tényleg zseniális ez a játék. Jók a fejlesztési és választási lehetőségek, az eddigi három AMU típus például szenzációsan el van találva. Sokáig idegenkedtem mindkét újonnan megszerzettnél, hogy átváltsak-e rájuk, mert a másodiknál féltem a gyenge sebzéstől, aztán meg a harmadiknál még inkább a gyenge pajzstól és az újratöltési lehetőség elvesztésétől, de mindkettő kellemes csalódás lett végül.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.02. 23:20 #1921
szbszig
Na bazz, az ötödik meg azért nem lesz meg, mert ez a játék játszhatatlan. Fél perc után úgy belaggol, hogy én ilyet még nem láttam... Gondolom, nem véletlenül nem kapott badge-et korábban.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.10.02. 01:57 #1920
szbszig
Bassza meg a Kongregate az időpont-számítási módját!

Megyek fel, hogy megcsinálom ennek a zombis akárminek a harmadik napi feladatát, de már a challenge nincs sehol. Mert máskor amerikai nyugati parti időben számolnak mindig, de itt bezzeg európaival. Faszom, hogy nem lehet egyértelműen kiírni, hány óra van még hátra a challenge-ből...

Ráadásul úgy különösen bosszantó, hogy a játékot is jól ismerem, csak éppen nem Kongregate-en játszottam korábban, így nem voltak itteni high score-jaim.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1 levél
Válasz 09.09.30. 11:54 #1919
anago
Ezene nem fogtok bosszankodni:
Letum
2087 levél
Válasz 09.09.29. 10:16 #1918
Shadowguard
Egy kevésbé bosszantó főellenségnek örülnék Komolyan mondom, az utolsó pálya igazán kiakasztóra sikerült, 3-4 percig keringőzök az ellenféllel, aztán kedves módon fegyvert vált és fél perc alatt lealáz. Pedig idáig azért nem voltak ilyen problémát
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31927 levél
Válasz 09.09.29. 00:38 #1917
szbszig
Ez a Cube Colossus nagyon jó kis játéknak tűnik az első néhány pálya alapján!

Kiváló zene, tetszetős grafika, elfogadható történet, teljesen egyedi irányítás. Mi kell még?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2087 levél
Válasz 09.09.26. 23:58 #1916
Shadowguard
Azt sejtettem, csak ha már melóban ráértem gondoltam vacakolok vele... Aztán azóta már itthonról is szenvedek vele, de egyszerűen nem bírok vele. Mondom, ami a legjobban zavar: normálon egy ellenfél volt akadály, ahhoz itt még gyógyital sem kellett. Ami ott elsőre sikerült itt ötödjére sem. Hülyeség különben, mert 9999HP-d van és úgy sebez az ellenfél időnként 15 ezret. Kb. mint a (normálon) ritkán találó 99999ezres sebzésű kaszás spell.
Szerintem próbáld ki, nagyon hangulatos ettől eltekintve. A másik három badge sima ügy
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31927 levél
Válasz 09.09.26. 23:52 #1915
szbszig
Még egyszer sem próbáltam a játékot, sőt az eredeti is kimaradt, de gondolom, nem véletlenül lett az a badge impossible.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2087 levél
Válasz 09.09.26. 23:13 #1914
Shadowguard
Nekem szerencsém volt... Kicsit hanyagoltam a kongát és mikor visszanéztem az új badge-eket, akkor már kapott. Szóval csak egyszer kellett végigvinnem és úgy vicces volt
Más kérdés: az Epic Battle Fantasy2 impossible badge csak engem szívat vagy másnak sem akar sikerülni? Simán eljutottam Epic-en a második főellenfélig (a nagy féreg), de ott ritka hülye vicceket süt el. Az érdekes az az hogy a normálon legnehezebb (nekem) gólemet elsőre levertem, de most a naaaagy féreg állandóan 10-15ezer körül sebez. Ez nekem valahogy magas, alapon a tankos a legvégén gyengébb volt, mint ez
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
11785 levél
Válasz 09.09.24. 22:47 #1913
Star Wars
Én is háromszor vittem végig. Először, mint te, utána a nyereményjáték alkalmával kétszer, mivel elsőre nem kaptam meg a jegyet. Még szerencséje, hogy a badge-et egyből megadta, amikor betöltöttem...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.