Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

31933 levél
Válasz 09.09.24. 22:15 #1912
szbszig
Ja, tényleg aranyos. Azt leszámítva, hogy most már kezd egy kicsit elegem lenni belőle, ugyanis pár hete vittem végig először, utána rá nem sokkal kapott nyereményjátékos ticketet, úgyhogy vihettem végig még egyszer, és tegnap láttam, hogy külön kapott még badge-et is, úgyhogy vihettem végig harmadszor is. Most már többször azért nem akarom látni lehetőleg...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12091 levél
Válasz 09.09.24. 22:05 #1911
Gobiakos
Aranyos kis játékocska

(Bocsi, ha már szerepelt itt!)
11785 levél
Válasz 09.09.22. 02:16 #1910
Star Wars
Ne is mondd, nekem a Thing-Thing Arena 2-ben 101 kill az eddigi legjobb eredményem, bár nem tudom, hogy csináltam és mikor. Sztem simán lehetne hardról impossible badge-re változtatni, kb. baromira nem úgy áll a szénám, hogy bármikor is meglegyen, pedig én játszottam már viszonylag sokat.
31933 levél
Válasz 09.09.22. 02:04 #1909
szbszig
Elkezdtem az elejéről a sorozatot akkor inkább.

A Thing-Thing 2 nem volt nehéz, inkább csak hosszú, egy idő után elég unalmassá vált, hogy csak a fegyvertelen civileket kell ölni folyamatosan. Meg valamelyik pálya végén beleestem egy szakadékba, úgyhogy kezdhettem elölről. Utána meg majdnem a töltényem fogyott el, de akkor aztán tényleg megőrültem volna, ha az egész játékot kell még egyszer elölről kezdenem...

A Thing-Thing 2 Arenának viszont semmi köze a Thing-Thing 2-höz. Más a grafika, mások a fegyverek, mások és most már fegyveresek az ellenségek. És sokkal nehezebb, konkrétan gőzöm sincs, hogy lehetne a hard badge-nek akár csak a közelébe kerülni. 300 kill kéne ultimate survivalben, nekem a maximum volt eddig talán 50, de akkor tényleg piszok jól mentem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.09.21. 19:51 #1908
Star Wars
Van ugye maga a történet, amivel a Thing-Thing 1-2-3-4. része foglalkozik. Ezenkívül van a Thing-Thing Arena 1-2-3., ami nem a történethez fűződik, hanem olyan, mint amit most játszottál. Úgyhogy döntsd el te magad, bár nyilván könnyebb úgy, ha sorrendben játszod.
31933 levél
Válasz 09.09.21. 19:32 #1907
szbszig
Ja, hogy ezekből van vagy legalább hat...

Ráadásul a legtöbb badge-es is. Na, most melyikkel folytassam akkor?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.09.21. 19:19 #1906
Star Wars
Nem rossz? Baromi jó, a legjobb Thing-Thing játék! Nekem is kellett jó néhány próbálkozás, mire sikerült elérnem az 5000 pontot a hardcore módban, míg a másik módban jóformán nehéz meghalni. Általában egy automata gépkarabély és egy nagyobb kaliberű és tűzerejű puskát tartottam magamnál, szerintem ez a legcélszerűbb.

Külön érdekesség egyébként, hogy bekerült a játékba a Tavor, egy viszonylag új, izraeli fejlesztésű gépkarabély, ami az M16-ost és változatait hivatott leváltani az izraeli hadseregben.
11785 levél
Válasz 09.09.21. 18:45 #1905
Star Wars
Végigvittem én is... Mondjuk nekem egy kicsit nehéz volt egy-két helyen, úgyhogy belenéztem a walkthroughba, amikor elakadtam.

Beteg.
31933 levél
Válasz 09.09.21. 13:56 #1904
szbszig
Azért ez se volt rossz.

Különösen azért, mert medium badge ide vagy oda, valahogy nem igazán sikerült kitapasztalnom a játékbeli speciális technikákat, és csak sokadszori próbálkozásra jött össze.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.21. 02:32 #1903
szbszig
Bazz, ez mekkora beteg játék!

Alice is Dead - Episode 1

A hangulata is nagyon ott van ezzel a bizarr történettel és látványvilággal, a zene meg egyszerűen szenzációs, keresve se találnék jobbat hozzá: régi, '30-as évekbeli ijesztgetős gyerekdal a mumusról (bogeyman).

A játék vége pedig... na, az epic!

Az egyetlen baj vele, hogy nagyon rövid, és a leírással ellentétben ("unapologetically hard") még csak nem is nehéz, úgyhogy akár pár perc alatt végigvihető.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.21. 01:25 #1902
szbszig
Még csak most kezdtem el, de ez rohadt jó játék:

Pwong 2

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.19. 18:08 #1901
szbszig
Ezek nagyon kis aranyos és rövid játékok:

Understanding Games - Episode 1
Understanding Games - Episode 2
Understanding Games - Episode 3
Understanding Games - Episode 4

Lehet, hogy nem mindenkinek jön be a stílus, de én élveztem őket.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.17. 22:51 #1900
szbszig
Nekem az első is tetszett, igaz, azt már jó fél éve ismerem. Annyi megjegyzést fűznék hozzá, hogy érdemes nehezebb fokozatra is kapcsolni, vagy legalább gyengébb fokozaton nem lőni folyamatosan, mert így a főellenség () támadásformái közül idő hiányában nem fog előjönni mind, és a poénok egy része lemarad.

A másodikat viszont én is tegnap láttam először, és azon tényleg nem bírtam abbahagyni a röhögést. Ennyire debil és értelmetlen játékot nem tudom, hogy lehet kitalálni. Ráadásul a már-már bántó rövidsége ellenére (bár tisztában vagyok vele, azért ilyen rövid, hogy még a komolyság látszatát is kerülje) szerintem elég sok munka van benne. Nekem biztos nem lenne türelmem egyetlen poén kedvéért egy ilyet elkészíteni, úgyhogy ezért is jár az elismerés.

Egyébként egy ún. EPIC WEEK zajlik éppen a Kongregate-en, ami a régebbi Buried Treasure Weekhez hasonlatos, utóbbiról én is írtam már ebben a topikban. Azaz ennek keretében ilyen kis egyszerű, sokszor már régi, elfeledett játékok kapnak utólag badge-eket.

A mai viszont egyáltalán nem tetszett: Seed of Destruction. A rajzszerű grafikája az egyetlen, ami dicséretes benne. A sztori azonban nagyon ostoba, és ez itt most a rossz értelemben vett ostoba sajnos. Ráadásul roppant unalmas. Én hardon vittem végig, mert alapból arra állítja, és nem vettem észre, de kihívást így sem jelentett, viszont idegesítően hosszúak voltak a pályák, és még azt sem árulja el, mennyi pontot kell elérni a teljesítésükhöz, szóval az ember csak megy, és megy, és megy...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.17. 22:44 #1899
szbszig
Ez egy kicsit régebbi, úgyhogy lehet, már volt, de jmtb02 játékai mindig zseniálisak:

This is the Only Level

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.09.17. 02:10 #1898
Star Wars
Az első nagyon gáz volt, viszont ez a dinós kurva nagy.
31933 levél
Válasz 09.09.16. 20:04 #1897
szbszig
Itt van a két legújabb badge-es játék:

Ultimate Crab Battle

Robot Dinosaurs That Shoot Beams When They Roar

Nem is fűzök hozzájuk semmit. Össze fogjátok magatokat szarni tőlük, ha korábban nem ismertétek őket!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.09.15. 16:37 #1896
Star Wars
Nálam semmi gond nincs.
31933 levél
Válasz 09.09.15. 14:20 #1895
szbszig
Másnál is teljesen össze vannak keveredve a badge-ek már napok óta? Nem is azoknak a képét meg nevét mutatja, amiket megszereztem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12091 levél
Válasz 09.09.15. 11:46 #1894
Gobiakos
Deanimator

Biztosan szerepelt már itt ez a zombis játék, de akkor is... Piszok sokat lehet vele játszani, nem válik unalmassá (már akinek persze), és az egyszerűségében rejlik a csodálatossága! Imádom!
2088 levél
Válasz 09.09.13. 00:50 #1893
Shadowguard
Én is éppen most szenvedtem el magam 3,1 millióig Egyébként szerintem valami más lehet ott a hiba, mert én már javában 300ezernél jártam, meg a medálok is megvoltak, de semmi badge nem jött, mikor egyszerre csak megadta a medált is és a 3 badge-et is.
És miközben most írtam megadta a hard-ot is Pedig nem is játszottam vele egy jó 10 perce Szerintem annyi a trükk, hogy hagyd futni a játékot, de ne játsz. Egyszer majd eljut a tudatáig
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31933 levél
Válasz 09.09.13. 00:24 #1892
szbszig
Toss the Turtle

Valószínűleg a leghosszabb ilyen vízszintesen minél messzebbre lövős játék. Mármint a medálok begyűjtéséhez szükséges teljes játékidő és egyetlen lövés szempontjából is. A vége felé, amikor már legalább 3 000 000 lábat kell elérni a hard badge-hez, egy-egy lövés átlagosan jó 20 percig tart.

Maga a játék egyébként nem nehéz, csak ki kell tapasztalni az irányítást, és piszok sokat kell próbálkozni, főleg az elején, amikor még nagyon lassan jön a pénz. Néhány tipp spoilerben esetleg az elakadtaknak:

SPOILER
- Rögtön az, ami számomra nem is volt egyértelmű először: a fegyverrel saját magadat kell lőni.
- Lőni leszálló ágban érdemes. Különösen érvényes ez a későbbi fegyverekre, amelyekkel ily módon hatalmasat lehet lökni a teknősön. Az ultimate weaponnak számító golden gunnál pedig lehetőleg földközelben lőjünk, mert akárhonnan automatikusan felrepít a világűrbe.
- A jet pack szar. Az alap rocket packet az elején még érdemes megvenni, mert olcsó, és lehet egy darabig használni, de utána már az is teljesen feleslegessé válik. Egy 20 perces lövésnél egy egyszer felhasználható, kb. 3 másodpercig tartó plusz lendület semmire sem elég.
- A chest bomb a végjátékban létfontosságú, az elején viszont nem érdemes foglalkozni vele. Amíg 2000 dollárnál kevesebbet hoz egy lövés, addig nem is kell magyaráznom, miért, de utána is még egy darabig nyugodtan lehet hanyagolni, mert nem téríti meg az árát.
- Először mindig az ágyút érdemes fejleszteni, utána pedig venni egy erősebb fegyvert. Négy ágyú van és négy fegyverszint, szóval felváltva lehet haladni. Természetesen a fegyvereknél minden sorban csak a legutolsót éri meg megvenni.
- Az atombomba csak a 3 000 000 láb eléréséhez kell, ahhoz viszont minimum 40-et fel kell pakolni belőle. Az atomot én mindig akkor használtam, amikor fent voltam az égben, a pályám csúcsán, ez ilyenkor még néhány száz lábat hozzáadott a magassághoz.
- A 3 000 000 láb eléréséhez szükséges taktika tehát:
-- Kell a tank, a golden gun, a chest bomb és legalább 40 atombomba.
-- Lőjük ki a teknőst 45-60 fok között teljes erővel. Fel fog menni kb. 700 lábbal a látóhatár fölé. Hagyjuk leesni a földig és visszapattanni. Amikor újra csúcspontra ér, nyomjunk egy atombombát (kicsit előbb kell, mert az aktiválásához kell egy másodperc durván). Hagyjuk leesni, és felrepülésnél megint atombomba. Stb.
-- Ezzel játsszunk el addig, amíg a teknős a képernyő jobb széle felől középre kezd kúszni, azaz addig, amíg nem kezd el lassulni a vízszintes sebessége. Hagyjuk abba az atombombázást, és hagyjuk, hogy teljesen lendületét veszítve a földfelszín közelében pattogjon. Ekkor lőjük meg a pisztollyal, és újra fel fog szállni a jobb felső sarokba. Mehet minden elölről.
-- Igazából ezzel a taktikával a végtelenségig lehetne játszani, ha nem lennének tüskék a pályán. Ugyanis az atombombák csak a 3 000 000 mielőbbi eléréséhez szükségesek, a taktika anélkül is működik, pisztolytöltényt pedig biztosan szerzünk útközben annyit, amennyit egyesével el-elhasználunk. Kis gyakorlás után a földközelben, kicsiket pattogva is simán el lehet lenni hosszú percekig, és a pisztolyt elég csak akkor bevetni, amikor már majdnem megállnánk, vagy éppen becsapódnánk egy tüskébe.


Amúgy köcsög játék, nem is tudom, miért írok róla ennyit, mert nem hajlandó megadni a hard badge-et. Már kétszer elmentem 4 000 000 körülig, és semmi. Úgyhogy küldhettem megint reklamáló levelet a Kongregate üzemeltetőinek...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.09.10. 12:52 #1891
Star Wars
11785 levél
Válasz 09.09.10. 00:10 #1890
Star Wars
31933 levél
Válasz 09.09.08. 16:39 #1889
szbszig
És vége, megvan mind az 1010.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.08. 16:00 #1888
szbszig
Na jó, annyira nem nehezek, mint a 40-es, de azért általában véve trükkösek. Ami szerintem különösen zseniális bennük, hogy 40+ tartalmas pálya után is képesek olyan feladatok elé állítani, ami újdonságnak számít, és aminek a kivitelezése új technikát igényel. Rögtön az első titkos pályán például rá nem jöttem volna magamtól, hogy a soha eddig nem használt leguggolás funkciót kell alkalmazni. Vagy a harmadik titkos pálya igazi WTF?!-nak tűnik, amikor az ember először meglátja. Most meg látom, hogy a nyolcadik titkos pálya a hetedik titkos pályából érhető el, ami pedig az első titkos pályáról. Kurva nagy játék!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.08. 01:56 #1887
szbszig
Azt hittem, ezek a rejtett pályák majd ilyen könnyedebbek lesznek. Hát, nagyon úgy tűnik, tévedtem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.07. 23:27 #1886
szbszig
Nos, itt vannak hát elvileg.

10 pálya, mindegyikben egyetlen arany. És mindegyiknek az ajtaja eldugva valahol a rendes pályákon vagy a toronyban, ami csak akkor tűnik elő, ha elhaladsz mellette.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.07. 23:00 #1885
szbszig
Mindjárt sírva fakadok!...

(Összeszedtem mindet, csak túlugrottam az ajtón.)

---

Szerk.: Közvetlenül a következő próbára viszont meglett!

Azért is tudom még ebbe a hsz-be ideszerkeszteni.

Viszont most mi van?

Még hiányzik 10 arany az 1010-hez. Valami titkos pályákról is beszél az achievement leírása, de ezek micsodák, és hol lehetnek?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.07. 22:37 #1884
szbszig
600 halál, kezd fájni a karom...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.07. 22:17 #1883
szbszig
Már 400 halál csak ezen az egy pályán, és még az ajtóig se sikerült eljutni egyszer se...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.07. 21:46 #1882
szbszig
Aki a 40-es pályát tervezte, az egy szadista állat.

De az első 39 már megvan 100%-ra, úgyhogy itt nem hagyhatom abba.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
763 levél
Válasz 09.09.07. 18:09 #1881
Falusi
31933 levél
Válasz 09.09.07. 18:06 #1880
szbszig
Érdekes, azóta olvasgattam, és ezt a 32-es pályát tartják az egyik legnehezebbnek a játékosok. Ami azért roppant furcsa számomra, mert a pálya egyáltalán nem nehéz, legalábbis ha már az ember tudja, hogy mit kell csinálni. Szóval adott egy vérbeli ügyességi játék, tele szopatósabbnál szopatósabb pályákkal, némelyiknél a sárga madár levadászása simán beletelt jó fél órányi monoton próbálkozásomba is, mire sikerült összehoznom egy hibátlan menetet. Mégis erre a pályára mondják, hogy nehéz, aminél miután logikailag rájöttem a helyes megoldásra, kb. két perc alatt sikerült is kivitelezni rögtön...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.06. 16:17 #1879
szbszig
Na, megvan az 5000 m is.

Kétségtelenül kell némi szerencse is hozzá, azt elismerem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.06. 16:06 #1878
szbszig
LOL?

Amúgy nekem is elsősorban a tetű ablakokkal van bajom. Na meg először direkt kerülgettem az akadályokat, mostanra viszont rájöttem, hogy jobb, ha nekimegyek mindnek, mert az legalább kicsit lassít folyamatosan, és nem válik teljesen irányíthatatlanná a játék.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
763 levél
Válasz 09.09.06. 15:24 #1877
Falusi
5-6 perc?!

Én 1 percig sem jutottam el. Azokon a tetű ablakokon sosem tudok beugrani.
6388 levél
Válasz 09.09.06. 13:58 #1876
Beny12
Canabalt

Idegtépő egy játék, de egy 5-6 percnyi game után már leszarod, mert ha elnézel a monitorról olyan flashed van, mintha minden jobbra csúszna
31933 levél
Válasz 09.09.05. 01:33 #1875
szbszig
Például aki csak megmondja nekem, hogy a 32-es pályát hogyan kell megcsinálni, annak előre is gratulálok. Mármint az ajtóig még csak-csak el tudnám vergődni magam, gondolom, meg talán a lebegő aranyakat is be tudnám gyűjteni, de azt a buzi madarat mégis hogyan lehet elérni?! Alig kezdődik el a pálya, és már el is szállt. Az előbb direkt megálltam kezdés után, és elkezdtem tervezni az utat a liftek között. A legoptimálisabb esetben is legfeljebb félúton járhatnék, amikor már elszállt a madár...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.05. 00:27 #1874
szbszig
Nem olyan lehetetlen az: egy nap játék után az első 30 pályából egy híján mindegyik megvan 100%-ra.

Mondjuk 30 felett, úgy látom, már tényleg kezdett kicsit elszállni a pályatervező agya...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.09.04. 23:20 #1873
asas01
Nekem az elég volt a hard badge-ig, a lehetetlenre nem is pazarlom az időmet.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31933 levél
Válasz 09.09.04. 18:55 #1872
szbszig
Nem próbáltam még, bár állítólag elég könnyű. Most ez a MoneySeize izgat.

De igazából eddig nem is lenne nehéz, pedig már a 30. pályánál járok majdnem, ha nem lennének azok a kurva sárga madarak (amelyikeknél időre kell haladni).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.09.04. 18:35 #1871
asas01
Ja, azt hiszem éppen dolgoztál valami teljesíthetetlen borzalmon és utána akartál belekezdeni, vagymi.
Legújabb szaladgálós játék megvan? Én még tegnap megcsináltam az 5000-es futást, nem egy nagy kunszt. Csak elég mákosnak kell lenni hozzá, mert ha egy magas épületen vagy és hirtelen egy mélyen fekvő ablakon kell átugrani, garantáltan felkenődsz a falra és bukó.
Nagyon virágkorukat élik most ezek az SNES-t idéző grafikájú játékok.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31933 levél
Válasz 09.09.04. 15:09 #1870
szbszig
Na, megvan az első 18 pálya 100%-ra.

A kurva időre elrepülő madarakat utálom a legjobban.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.04. 14:29 #1869
szbszig
Linkelve esetleg lehet, hogy volt, de hogy én nem reagáltam rá, az biztos. Azért megismerem azokat a flash játékokat, amikkel már játszottam. Ráadásul ez annyira nem is régi játék, a dátum alapján két hónapja szerepel Kongregate-en, szóval tényleg egészen biztosan emlékeznék rá.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.09.04. 14:07 #1868
asas01
Én sem tudom, mert már volt linkelve és te is reagáltál rá valamit.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31933 levél
Válasz 09.09.04. 11:50 #1867
szbszig
Ez tényleg kurva jó, de valami hihetetlen billentyűzetgyilkos játék. Csak most figyelem, hogy püfölöm folyamatosan a billentyűket közben.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.04. 01:46 #1866
szbszig
Azért két tippet adnék, ha valaki nem venné őket észre, és még mielőtt túlzottan ideges lenne miattuk:

SPOILER
- Egyes pályák nem teljesíthetők azonnal 100%-ra, hanem később kell visszatérni rájuk, amikor már aktiváltunk egy kapcsolót.
- A fészekben ülő madarak általában meghatározott időnyi várakozás után szállnak el, de nem minden pályán. Van, ahol akkor, amikor megöljük az első szörnyet, és van olyan is, ahol akkor, amikor végrehajtjuk az első double jumpot.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.04. 01:10 #1865
szbszig
Ez kegyetlen jó játék. Nem tudom, miért nem ismertem eddig:

MoneySeize

Jó kis pixeles platformjáték, és bár még csak az elején járok, gondolom, nem véletlenül kapott impossible badge-et is. Sebaj, a Meat Boy map packje után ez már nem jelenthet gondot.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 09.09.03. 23:26 #1864
szbszig
Ja, most vettem észre, hogy ebben a Bunny Charm-ban lehet csapdákat is állítani. Na, mindegy, most már megcsináltam az összes badge-et ezek nélkül...

Már csak azt tudnám, hogy miért születnek ilyen elborult háttértörténetű játékok mostanában. Legalábbis ezzel a game-mel alapvetően nincs semmi baj, de miért éppen egy nyuszi, és miért óriás ujjak ellen?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6744 levél
Válasz 09.09.03. 07:59 #1863
anxius
Nem
18.pályán állandóan elvérzek.
Kicsit kemény ez igy

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.