Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

31927 levél
Válasz 09.09.03. 00:06 #1862
szbszig
kopé: Passz. Ha némi várakozás után sem adja meg a badge-et, akkor írj a Kongregate üzemeltetőinek. Valahol van űrlap, amit ilyen esetben ki lehet tölteni mellékelve a képi bizonyítékot, és ha megalapozottnak találják a kérést, akkor utólag manuálisan kiutalják a badge-et.

anxius: Miért, te talán igen?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.09.02. 23:55 #1861
szbszig
Imádom a retró stílusú, pixeles akció-platformjátékokat. A legutóbbi példány talán a Don't Look Back volt, amelyről anno elég részletes elemzést is írtam.

Most azonban itt a következő jóság, méghozzá szép kacifántos névvel: Vox Populi, Vox Dei (a werewolf thriller). A címnek egyébként a Don't Look Backkel ellentétben egyáltalán nem tudom, mi köze a történethez (vox populi, vox Dei = a nép hangja az Isten hangja). Sőt, magának az elborult sztorinak se hiszem, hogy lenne valami mögöttes jelentése. Viszont remek alapot szolgáltat a vérengzésre és a grafikus erőszakra.

SPOILER
Amikor először marcangoltam egy vérfarkast hosszú másodperceken keresztül benne, hirtelen köpni-nyelni nem tudtam a meglepetéstől.


Elég egyedi játékról van szó. Szokatlan az irányítás és a támadáslehetőség benne. Teljesen természetellenes az alapfelállás: mi támadunk közelre, és a vérfarkasok lőnek ránk. A befejezés minden szempontból váratlan: akkor jön, amikor nem is számítunk rá, és a végkifejlet sem az, amire gondolnánk.

A játék viszont igazán kellemes, az akciójeleneteken kívül egy-két pálya minimálisan logikailag is próbára teszi az embert. Ezekért, és mivel egyáltalán nem hosszú, bátran ajánlom mindenkinek kipróbálásra!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6744 levél
Válasz 09.09.02. 13:39 #1860
anxius
Intensen is végigvitted szbszig?
38325 levél
Válasz 09.09.02. 09:19 #1859
kopé
szbszig: ötlet?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31927 levél
Válasz 09.09.02. 01:11 #1858
szbszig
Ilyennek kell lennie egy folytatásnak:

Another Small Favor

Már az első rész sem volt rossz. Az a szerteágazóságával és a választási lehetőségeivel tűnt ki. Ez most pedig a hosszával és a rengeteg szépen megrajzolt helyszínnel. Cserébe mondjuk lineáris lett a játékmenet, csak egyféle befejezés van, és meg kell csinálni hozzá minden favort, de a feladványok nehézsége nagyon jól lett eltalálva: pont annyira nehéz a játék, hogy az ember nem akad meg, és mégsem teljesen triviális, úgyhogy sikerélményt is okoz egy-egy tárgy vagy tárgykombináció megtalálása, kikövetkeztetése.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.09.02. 00:57 #1857
Star Wars
Bazdmeg, te beteg vagy.
31927 levél
Válasz 09.09.01. 22:14 #1856
szbszig
Ezt már badge-eken kívül csináltam.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51805 levél
Válasz 09.08.30. 12:19 #1855
Barthezz
Megcsekkoltam és működik. Nem tudtam, hogy ilyen reakciót fog kiváltani ez az ártalmatlan hasamra ütésből származó feltételezésem benned. Nem láttam save gombot, arra meg nem gondoltam hirtelen, hogy a böngésző cache-ébe automatikusan menti.
31927 levél
Válasz 09.08.30. 11:20 #1854
szbszig
Hülye állat, akkor minek írod? Én meg próbálom itt kideríteni az okát, hogy miért nem működik...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51805 levél
Válasz 09.08.30. 10:48 #1853
Barthezz
Jah jó, végülis azóta nem mentem rá újra a játék linkjére, szóval csak feltételeztem, hogy elvesztette, ahol tartottam, mivel nem vagyok regizve.
31927 levél
Válasz 09.08.30. 10:46 #1852
szbszig
Ja, neked csak a Marióra van időd, tudom.

Egyébként akkor se értem, úgy is kellett volna mentenie. Épp nemrég írtam, néhány hsz-szel lejjebb, hogy a mentések elvileg függetlenek a regisztrációtól.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51805 levél
Válasz 09.08.30. 10:39 #1851
Barthezz
Akkor valószínű nálam azért nem mentett, mert nem vagyok regisztrálva. Mondjuk nem is fogok sztem, nincs időm hardcore flash játékossá válni. Ezt is csak úgy kipróbáltam, mivel véletlen benéztem a topicba, s arra a 20 tökéletesen percre le is kötött, amíg toltam, de aztán elég is lett belőle.
31927 levél
Válasz 09.08.30. 10:29 #1850
szbszig
50 pálya van.

Ha új vagy még Kongregate-en, akkor egyrészt érdemes regisztrálnod, hogy badge-eket gyűjthess, másrészt pedig ettől függetlenül egy-egy játék kezdete előtt elolvashatod jobb oldalt az achievements fülben (ha van ilyen), hogy milyen feladatokat lehet benne teljesíteni, és hány pont jár érte (ha regisztrált tag vagy). Például itt rögtön látszik, hogy az utolsó badge: "complete all 50 levels in adventure mode".

Ami pedig a mentést illeti, nálam működik. Választható az összes pálya, amit korábban teljesítettem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51805 levél
Válasz 09.08.30. 10:22 #1849
Barthezz
Hány pálya van összesen?

Amúgy az a gáz, hogy ha abbahagyja az ember, akkor kezdheti az egészet elölről...
31927 levél
Válasz 09.08.29. 23:52 #1848
szbszig
Na, én meg közben végig is vittem gyorsan még egyszer.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.08.29. 23:16 #1847
asas01
Én már a 35.-nél vagyok.
i tell it like it is, cause im a bold figure
51805 levél
Válasz 09.08.29. 22:56 #1846
Barthezz
30-as pályáig bírtam elvinni, amikor a végén minden egyes ugrás közben forogni kéne, azt már nem bírtam megcsinálni. Brutál.
31927 levél
Válasz 09.08.29. 22:37 #1845
szbszig
Pedig nem nehéz. Természetesen legyen lift mindig minden szinten, ez a legfontosabb. A fegyverek közül pedig általában lézert, rakétát és olyan visszalökős izét raktam a liftekbe, vagy lézert, rakétát és gépfegyvert. Játék közben meg az emberkét mindig a leggyengébben felszerelt liftbe kell állítani, és figyelni kell, hogy melyik szinten mi jön: például ha sok kis gyors szmötyi, akkor lehetőleg egy lézeres liftet odaállítani gyorsan, ha meg nagy behemót pacák, akkor egy fejlesztett rakétás liftet mondjuk. Megfelelő stratégiával igazából egy idő után lőni se kell az emberkével, csak a lifteket mozgatni esetleg.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.08.29. 22:21 #1844
Star Wars
Hogy csináltad? Én a 13. pályánál többszöri próbálkozás után sem jutottam tovább.
31927 levél
Válasz 09.08.29. 22:01 #1843
szbszig
Na, ne már! Én ezt a játékot nagyon jól ismerem, és végig is játszottam, de csináljam meg újra itt, Kongregate-en is, mert most voltak hajlandók badge-eket rendelni hozzá? Na, ne szórakozzanak már... Annyira azért nem könnyű, sőt az utolsó néhány pálya kimondottan szopatós...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.08.29. 19:30 #1842
szbszig
Okos Kongregate, felajánlja még egyszer ugyanazt a játékot...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.08.27. 23:30 #1841
szbszig
Ja, egyébként ezt akartam linkelni, csak közben elfelejtettem:

"Burn it, burn it to the ground!"

Avagy itt a Pyro II. Igazából a játékmenet semmit sem változott, úgyhogy minden, amit az elődnél elmondtam, erre is vonatkozik. Leginkább és elsődlegesen az, hogy egy nagy lutri és pixelvadászat az egész, mert a dinamikája kaotikus tendenciák felé mutat (egyetlen pixelnyi odébbtolás drasztikusan és megjósolhatatlanul módosítja a pályagörbét).

De legalább itt most nincs idióta impossible badge, hogy ace-elj ki mindent adott időn belül. Sőt, konkrétan a badge-ek egészen kellemesek és könnyen megszerezhetők, mert még az ace-ekre sem kell hajtani, egyszerűen csak végig kell vinni a játékot. Így még, azt mondom, szórakoztató is.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.08.27. 23:19 #1840
szbszig
Nem hiszem, hogy ha beregisztrálna más néven, az megoldaná ezt a problémát. A kongregate-es játékok valahol a géped Dokumentumok könyvtárában, általában valami .sol kiterjesztésű fájlban tárolják a mentéseidet. Így tehát a mentés gép-, és nem felhasználófüggő. Akár regisztrálnod sem kell a Kongregate-en, hogy folytatólagosan tudj játszani a játékokkal. Így fordulhatott elő velem például, hogy a regisztrációm után még hónapokkal azelőtt végigvitt játékoknak a badge-eit is be tudtam gyűjteni utólag, csak be kellett töltenem a játékot, és már adta is őket automatikusan. Szóval ha egy számítógépet használtok, akkor nincs nagyon más megoldás, esetleg az, hogy a Windowson belül külön regisztráltok felhasználói fiókokat, vagy manuálisan megkeresed a Dokumentumok mappában a mentéseket, és mindig csinálsz róluk biztonsági másolatot...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6388 levél
Válasz 09.08.25. 19:15 #1839
Beny12
Ez nem lehet igaz... Húgom fogta magát és újra kezdte az egészet. Beszarok. Ott szenvedtem már vele mióta. De hát csak a pofámat koptatom, hogy regeljen be ő is, egy új nicken és ne az enyémet bassza szét...
31927 levél
Válasz 09.08.25. 11:56 #1838
szbszig
Azt tudom még ajánlani, hogy alul hirdeti a guide-ot vagy walkthrough-t, arra kattintsatok rá, és behoz egy új kongregate-es oldalt (tulajdonképpen mintha egy önálló flash játék lenne), ott pedig végigolvasgathatjátok a különböző biciklik technikai paramétereit, és így kiválaszthatjátok a pályához, illetve a teljesítendő feladathoz leghozzáillőbbet.

Egyébként kis kihagyás után tegnap megcsináltam végre. Az üldözéses pályák közül inkább csak az első kettő volt nehéz pont. Meg még a holdi bónuszpályával kellett szenvedni utána egy darabig, de az poén volt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6388 levél
Válasz 09.08.24. 21:28 #1837
Beny12
Asashoz hasonlóan nekem is már csak a 4-es, 5-ös boostok kellenek. Azoktól viszont agyfaszt kapok. Mikor már megvan a 4. is és akkor fejelek le valamit. Lehet az a baj, hogy végig a ninjával próbálkozok, de a többi annyira instabil, hogy azokkal még véletlenül se tudok normálisan trükközni.
31927 levél
Válasz 09.08.24. 21:12 #1836
szbszig
Fura, mert ha már a 2-es vagy 3-as boostot sikerült elérni, akkor onnantól gyakorlatilag gyerekjáték, ugyanis hatalmasakat lehet ugratni akár rámpa nélkül is, és csak pörögni kell eszetlenül a levegőben. Ugyanez vonatkozik az elején is: meg kell próbáni minden egyes ugrásnál a lehető legtöbb pörgést beleadni, és előbb-utóbb sikerülni fog.

Nekem meg is van már az összes hagyományos, azaz 60 db achievement. De minden egyes terep utolsó pályája egy ilyen üldözéses futam, ahol menekülni kell valami elől. Na most ezek egyrészt geci nehezek, mert nagyon gyorsan jön utánad az elkerülendő tárgy, úgyhogy egyszer se lehet hibázni, másrészt a lehető legszarabb kerékpárokkal kell bennük versenyezni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.08.21. 16:03 #1835
asas01
Nekem a 4-es vagy 5-ös boost-os feladatok nem mennek, összesen egyet sikerült belőlük megcsinálnom. A maradék 2 ilyenen kívül minden megvan, de így nem tudom folytatni a játékot és nem kapom meg a badge-et.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31927 levél
Válasz 09.08.21. 15:55 #1834
szbszig
Ez a CycloManiacs egy érdekes játék. Az elején meglehetősen unalmas, mert elég béna a biciklid, és a menü is körülményes, plusz mindig töltöget és akad, amikor lépkedni akarsz benne. Kellő fejlesztés után viszont, amikor már akár rámpa nélkül is lehet ugrálni és a levegőben trükközni, egész élvezetessé válik. Nagyon fontos, hogy a rengeteg különböző karakter nemcsak a poén és a popkulturális vagy egyéb flash játékokra történő utalások miatt van jelen, hanem mindegyik biciklinek különböző a fizikája. Én leginkább a pici és könnyű bicikliket szeretem, mint a Farty Pantsé, amiket könnyen meg lehet emelni egykerekezéshez, illetve amikkel könnyen lehet forogni a levegőben. Hátrányuk persze, hogy ezek jóval instabilabbak a masszívabb példányoknál, és könnyű velük felborulni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.08.18. 16:13 #1833
szbszig
Ez az, ez az, megvan, megvan!!!

Hú bazz, ez kegyetlen volt. Sok mindennel próbálkoztam, de igazából egyik neten talált ötlet vagy taktika sem vált be számomra tökéletesen, úgyhogy végül hosszas szenvedés után úgy sikerült elverekednem magam az 5,0-ig, hogy semmi extra dolgot nem csináltam, csak játszottam legjobb tudásom szerint.

Például egyesek azt javasolják, hogy érdemes egy játékra koncentrálni, és a többit lényegében feladni. Ennek kétségtelenül megvan az az előnye, hogy így nem kell észben tartani, melyik játék hol hagyódott félbe éppen, és nem kell irreális reakcióidő a játékmenetbe való bekapcsolódáshoz, amikor újra előveszi a gép. Hátránya viszont, hogy hosszú távon mindegyik játék kib@szottul nehezedik, és nagyon könnyű elrontani, vagy egyenesen egy idő után lehetetlen folytatni (pl. túl lassan mozog már az ütő a golyókhoz képest, túl sok oldalról jön egyszerre az elkerülendő cucc stb.) Legalábbis nekem olyan sose fordult elő, hogy egy játék beállna egy megfelelő sémára, és kis erőfeszítéssel a végtelenségig folytatható lenne, mint ahogy ebben a videóban a golyók nemcsak összetapadnak, hanem még ugyanazon a pályán is mozognak végig lényegében.

Szóval igyekeztem minél több játékot életben tartani minél tovább. Ez persze nem könnyű, mert sok játékban túl nagy szerepe van a szerencsének. Például van az, ahol alul pattog egy golyó, a másik meg egy rúdon forog körbe. Ott például szinte alig kell csinálni valamit, és szerencsével egész sokáig el lehet menni, sőt konkrétan az a legjobb taktika, ha hozzá se nyúl az ember, csak imádkozik. Vagy az, ahol minden oldalról érkeznek a négyzetek, és úgy kéne kerülgetni őket. Oda megint emberfeletti rekacióidő lenne szükséges a tudatos játékhoz egy idő után...

Egyébként is igaz, hogy a játékok nehézségi szintje nagyon különböző. Van, amelyikben két-három menetet is már szinte lehetetlen túlélni még az alacsonyabb sebességeken is, mert még a szerencse sem segíthet. Például az, ahol egy háromszöggel kell menekülni a követő körök elől. Vagy az, ahol jobbról jönnek a hatalmas szakaszok, és egy négyzettel kéne ugrálni előlük úgy, hogy még arra is vigyázni kéne, hogy a négyzet a falakról rugalmasan visszapattan a pálya közepéig...

És van néhány játék, ami könnyebb a többinél, na azokra kell valahogy mégis támaszkodni. Az én kedvenceim, ahol felfelé lőve kell kerülgetni a négyzeteket, vagy ahol középen fel-le mozgatva kell a két oldalról érkező szakaszokat lőni folyamatosan. Leginkább ezt az utolsót ajánlom, nekem ez maradt meg legtöbbször utolsó játéknak. Csak az nem mindegy, mikor válik ez az egyedüli játékká.

Eddig olyan 3-as szint körül már kezdtek drasztikusan fogyni a játékaim, olyan 3,4 körül pedig már csak ez az egy volt. Így 4-es szintig tudtam kihúzni végül, mert végtelenségig az se megy, egy idő után elkezdenek halmozódni a szakaszok a képernyőn. A fenti, a badge-et meghozó menetben sikerült 4-es szintig elvinnem több játékot, és csak olyan 4,2-4,4 körül kellett elkezdenem kizárólagosan játszani ezzel a két oldalra lövöldözőssel. Még így se bíztam benne, hogy meglesz az 5,0, de végül hatalmasat küzdve a sok részecske miatt belaggoló géppel is éppen sikerült elérni. Szó szerint éppen, már tele volt a képernyő a végére, és nem hogy egy menetet, de egy fél másodpercet se bírtam volna tovább kihúzni, ha nem jön a megváltó fekete képernyő az 5,0-s szöveggel.

Egyébként igen találó a badge neve: most tényleg kicsit "microgame masochist"-nak érzem magam.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.08.18. 12:43 #1832
szbszig
Na, még egy geci játék. Nem teljesen multitasking, de gyors reakcióidőt igényel, és azt, hogy mindig fejben tartsd, melyik minijátékot hol, milyen állásnál hagytad abba.

Grid16

Ki tudja elérni az 5-ös sebességet (multipliert)? Nekem még a 4-es se sikerül egyelőre...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.08.14. 16:01 #1831
szbszig
Rájöttem egy pici kongregate-es csalásra: ha még egy challenge lejárta előtt elindítasz egy játékot, és folyamatosan nyitva tartod a böngészőablakot, akkor nem kell aggódnod a határidő miatt, a követelmények teljesítésekor mindenképpen megkapod a jutalmat, még ha elvileg ki is csúsztál az időből.

(Konkrétan tegnap este elkezdtem ezt a Desktop TD Prót, de mivel nem igazán rajongok a TD-kért, ezért félbehagytam. Az ablakot viszont nem csuktam be, és amikor ma délután folytattam, úgy is megkaptam a kártyát, hogy elvileg már letelt a határidő.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.08.13. 20:14 #1830
szbszig
Egyszer szerintem már írtam figyelemmegosztáson alapuló játékról, az a hozzászólás viszont eltűnt a süllyesztőben, úgyhogy megismétlem azt is, meg van most Kongregate-en még egy jó kis ilyen játék.

Multitask
Ez a mostani. Nem igazán vagyok jó az ilyenekben. Sokáig 90 pont volt a maximumom mindössze. Aztán most megláttam, hogy kapott badge-eket, úgyhogy nekifogtam még egyszer, hátha egy picit tudok javítani rajta, és meglesz a hard. Na, erre első próbálkozásra összehoztam egy 175-ös eredményt, de magam sem tudom, hogyan. Tessék megdönteni!

Triangles
És ez a régi, a rettegett példány. 25000 pont a hard badge, nem volt normális, aki ezt kitalálta. Nem hogy a közelében nem vagyok, de a felét sem tudtam soha összeszedni. Ha valaki mégis meg tudja csinálni, feltétlenül szóljon!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.08.07. 23:26 #1829
kopé
egy idő után uncsi.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31927 levél
Válasz 09.08.07. 15:25 #1828
szbszig
Még az egyetemen mutatták jó régen. Elsőre tulajdonképpen vicces is.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
158 levél
Válasz 09.08.07. 15:20 #1827
Bruse
16062 levél
Válasz 09.08.07. 15:09 #1826
david139
szerintem eszméletlen jó
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
158 levél
Válasz 09.08.05. 14:13 #1825
Bruse
Én pirate ( kalóz ) szintig vittem először
12270 levél
Válasz 09.08.03. 13:06 #1824
asas01
Na, tegnap elértem már 500k-t, de véletlen kiléptem. Egy bizonyos ponton túl, ha az ember belejön, gyakorlatilag a végtelenségig viheti. Kaphatna mondjuk egy millió pontos impossbile badge-et, az már lenne valami.
i tell it like it is, cause im a bold figure
12270 levél
Válasz 09.08.02. 22:17 #1823
asas01
DropSum v2

Tulajdonképen Tetrisbe oltott logikai játék. Elsőre nem tetszett, mert nem olvastam el a szabályokat és így is sokáig jutottam, úgyhogy hülyeségnek tűnt, de ha rákattan az ember szórakoztató tud lenni és idővel tényleg kihívás. Eddigi legjobb értékelésem a College Graduate kb 130k ponttal, ha jól emlékszem. Tessék lekörözni!
i tell it like it is, cause im a bold figure
31927 levél
Válasz 09.07.23. 17:41 #1822
szbszig
Nem olvastam el, de végül gyakorlatilag pontosan ezt csináltam én is. Kicsit konkretizálva első napon egy olyan 1500-2000 $ elég, annyit viszont tényleg meg kell próbálni valahogy összeszedni. Ez a legidegesítőbb része a játéknak. Utána venni egy 2-es szintű radart azonnal, mondjuk kb. 4-es szintre fejleszteni az üzemanyagtartályt, a maradékot pedig a kilövőállásra költeni (arra nem igazán jöttem rá, mi a különbség a magasság, szélesség meg a pánt között). Ezzel nekem másodjára összejött egy olyan 7000-8000 $. Abból feltétlenül megvenni a 4-es szintű üzemanyag-újratöltőt, a többi meg kb. lényegtelen, tetszőlegesen elkölthető, mert nem a kezdeti lendületre alapozva, hanem a platformokon pattogva fogunk feljutni a Marshoz. 4-es szintű üzemanyag-újratöltő mellett ugyanis egyszerűen nem fogy az üzemanyag, ha az ember folyamatosan halad felfelé. Sőt, még a kisebb esések is simán beleférnek, nagyot pedig szinte nem is lehet esni, hacsak nem függőleges szabadeséssel zuhan az ember, olyan sűrűn vannak a platformok.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.07.23. 14:41 #1821
szbszig
Az easy badge meg a challenge nem okozott különösebb gondot. 10 nap alatt bőven meg lehet csinálni. De hogy 3 nap alatt hogy lesz meg, azt még nem látom. Pontosabban azt látom a netes videó-walkthrough-kban, hogy már az első napon ilyen 5000$-okat szednek össze. Nekem az első napi termésem maximuma eddig 200$ volt nagyon sok próbálkozásból...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 09.07.22. 21:40 #1820
szbszig
Kösz, hogy emlékeztettél. Már majdnem elfelejtettem, pedig ma lejár a challenge, és a kártya is pont hiányzik.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.07.22. 20:12 #1819
asas01
Az első ugráshoz kell mák, ha az rosszul sül el, érdemes újrakezdeni az egészet. A 2. ugrásnál már több a taktikázás és az ügyesség, mert addigra lehet simán radarod is, a 3. nap pedig már szerencsétől függetlenül meg kell hogy legyen, ha jól csináltad az első kettőt. Vásárlásnál mindenképpen figyelni kell arra, hogy a cuccok pontos árát írja, nem azt, hogy mennyi lesz az adott szintig felvásárolni magad, tehát előre ki kell számolni, hogy mit veszel meg, különben egyenként kifizetheted mondjuk az 5-ös és a 6-os szintet is ugyanabból. Először a csúzlit érdemes fejleszteni, majd venni kell egy 2-es szintű radart, aztán már csak fuel sucker kell és a rakéta felturbózása, hogy ne fogyjon ki olyan gyorsan. Minden más teljesen felesleges szvsz.

Egyébként ha elég magasra jutottál(párezer láb) és maradt elég nafta, hogy jól meghajtsd magad valamelyik oldalra a sünt, akkor simán összehoz magától egy jó negyed órás repülést, ami annyi pénzt termel, hogy mindent megvehetsz. Ha elég magasan próbálod meg ugyanezt(mondjuk 70-80k láb magasan) akkor gyakorlatilag végtelenségig repül és százmilliókban mérhető összegeket keres.
i tell it like it is, cause im a bold figure
2087 levél
Válasz 09.07.22. 19:44 #1818
Shadowguard
Ez a nyavalyás Hedgehog Launch2 már teljesen kiakaszt. Még az Easy badge-t sem tudom összehozni, nemhogy a hard-ot. Tiszta szerencsejáték az egész, mindig máshol vannak a cuccok és radar nélkül nem lehet kiszámolni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
38325 levél
Válasz 09.07.22. 15:26 #1817
kopé
óemgé.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31927 levél
Válasz 09.07.22. 15:21 #1816
szbszig
35 úgy, hogy az utóbbi egy-két hónapban alig játszottam.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.07.22. 15:03 #1815
kopé
Hallod amúgy te kongre-n hányas szintű vagy?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31927 levél
Válasz 09.07.21. 01:26 #1814
szbszig
Nem tudom, volt-e itt már említve a Tilt, de ha nem, akkor most megteszem. Egy igazán remek játék, eddig valószínűleg azért kerülte el csak a figyelmemet, mert nem kapott badge-eket. De nem értem, miért nem, mert bőven sokkal jobb a legutóbbi badge-es játékoknál, amikkel a Kongán találkoztam, és elvileg API-ja is van, szóval technikai ok sem állhat a háttérben.

Amúgy meglehetősen nehéz játék is. Egy jó másfél-két órámba simán beletelt, mire a végére értem. Engem konkrétan nem is azok a pályák idegesítettek, amik tele voltak lyukakkal, hanem ahol egyszerre 4-5-6 golyót kellett irányítani úgy, hogy mindegyiket különböző sarokba kellett juttatni, és még csak támasztékok sem voltak a célpontok környékén, így folyamatosan kellett mozgatni mindegyik golyót (ismétlem, egymással ellenkező irányba).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.07.19. 19:20 #1813
asas01
Ennek sok köze nincs a flash játékokhoz, úgyhogy inkább kérdezd meg itt, talán még válaszolni is tudnak.
i tell it like it is, cause im a bold figure

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.