Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

2 levél
Válasz 09.07.19. 19:11 #1812
gabesz2009
helló én olyan ügyben érdeklődnék h készülök veni egy xbox360-at és nem tom igazán mi mit jelent még...konkrétan az érdekelne ha oda van írva a konzolhoz h viszi a backup lemezeket akkor tudodk játszani írott játékokkal ???.....segítsen nekem aki tud lécci
12270 levél
Válasz 09.07.19. 18:52 #1811
asas01
Most találtam a Swordless Ninja-t, ami tulajdonképpen egy Mario-klón a Hero's Arms készítőitől, ami már önmagában garancia a minőségre. Sajnos nagyon lepontozták a játékosok, így badge-et nem fog kapni valószínűleg, pedig nagyon szórakoztató lett.
Egyelőre a 2. területen vagyok, eddig elég könnyű volt, de ha mindent meg akar szerezni az ember, kell néha ügyeskedni, bár Mario-őrültek a kisujjukból kirázzák. Az irányítást nagyon eltalálták szerintem, soha nem esek a platformok mellé véletlenül, a grafika pedig a Hero's Arms-ra emlékeztet, ami szintén nem hátrány.
i tell it like it is, cause im a bold figure
12270 levél
Válasz 09.07.13. 21:41 #1810
asas01
Megjelent a Hedgehog Launch 2! Kicsit összezavart az elején ez az új kilövési módszer, miszerint lefelé kell küldeni a sünit a mélybe, de azért belejöttem. Annyira, hogy egy 10 perces repülés után meguntam és otthagytam, essen csak le szépen, de azóta már 50 percnél tart a számláló, egyszerűen nem hajlandó földet érni a kis szúrós.

Szerk: na, most ért földet. Alig több, mint $154.000.000-t szereztem.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31932 levél
Válasz 09.07.08. 01:42 #1809
szbszig
Lehet, hogy még mindig vannak, akik panaszkodnak, de szerintem a korábbi részek nehezebbek voltak. Szóval azokhoz viszonyítva nem igazán tetszik, hogy ez ilyen könnyű lett.

Mellesleg nem hittem volna, hogy zeebarf, a játék készítője kanadai. A politikuscsótánnyal kapcsolatos szövegekből kiindulva azt gondoltam, hogy brit, ott van most például eléggé alacsonyan a kormányzó párt népszerűsége.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.07.07. 23:43 #1808
asas01
Ha megnézed a kommenteket, még így is sokan panaszkodnak a borzasztó nehéz feladványokra, úgyhogy ennél durvábbal nem próbálkozhatnak, ha akarnak pénzt is keresni a játékkal. Nekem az nem tetszik benne, hogy gyakran kell értelmetlenül karaktert váltani egyes feladatokhoz, ha pedig nem jut eszedbe ezzel próbálkozni, elakadsz. Kicsit vontatott és unalmas is bizonyos részeknél(pl a festékes, ahol 6x kell oda-vissza totyogni).
i tell it like it is, cause im a bold figure
31932 levél
Válasz 09.07.07. 23:32 #1807
szbszig
Oké, ha jön a badge, kipróbálom, csak közben már be vannak táblázva mások is.

Például itt a Reemus saga következő része. Úgy kb. a negyedik (a számozás ellenére), de már nekem is utána kéne nézni, pontosan mik tartoztak ide.

Magáról a játékról egyébként az a véleményem, hogy kurva jól meg van csinálva, de nekem a legelejét és a legvégét leszámítva, azaz a lényegi részéből hiányzott a morbid humor meg a véres jelenetek. Na meg meglehetősen könnyű. A két "logikai" "minijáték" pedig roppant gyerekes, nem tudom, mit kerestek itt, abszolút nem passzoltak a játék hangulatához...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.07.07. 20:53 #1806
asas01
MoneySeize

A Meatboy kedvelőinek ajánlott(gyk: mocskosul nehéz). Én épp 360 éremnél és 13 db 100%-os pályánál vagyok, de kezd nagyon keményedni a dolog.
Ráadásul nekem az ugrásokat valami okból néha nem regisztrálja a játék, ilyenkor pedig meghalok hamar egy duplaugrás elmulasztása miatt, ami külön öröm.
Ha nem kap legkésőbb jövőhétig legalább 1 hard és 1 impossible badge-et, nincs igazság a világon.
i tell it like it is, cause im a bold figure
1 levél
Válasz 09.07.06. 12:21 #1805
Alberton
Kis hacker/mátrix játék, rpg elemekkel:
Cyber Recession Warrior – Edgar
dobdob.metacortex.hu
31932 levél
Válasz 09.07.03. 22:32 #1804
szbszig
Dynamic Systems

Nem túl eredeti ötlet, de nagyon szép kivitelezés látványos pályaelemekkel, és nem utolsósorban jó fizika, ami ilyen játéktípusnál nélkülözhetetlen. Én külön kiemelném a zenét is, ami ugyan nem túl hosszú, majd újra és újra ismétlődik, ezért elég hamar meg lehet utálni, de első hallásra eléggé váratlanul éri az embert, mert az ilyen klasszikus vonós hangszerek nem igazán jellemzők a flash játékokra. A pályák nehézségéről kell még szólni, ami szintén sarkalatos pont logikai játékoknál. Nos, itt is elég vegyes a kép, mint minden más szempontnál: vannak ötletes pályák, de semmi tendencia, még a legvégén is a pofátlanul egyszerűek (amik akár egyetlen pályaelemmel megoldhatók a négy vagy öt felkínált helyett!) váltakoznak a nagyon körmönfontakkal vagy rosszabb esetben olyanokkal, ahol pixelpontos beállítás szükséges. Szóval elég vegyes összkép alakult ki bennem így a végére, szerintem egy erős közepes a játék.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14025 levél
Válasz 09.06.30. 14:41 #1803
Martin 19
Level 15nél már nehezedik
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
8894 levél
Válasz 09.06.26. 08:39 #1802
goodboy007
Degec játék
19.499 a rekordom
12091 levél
Válasz 09.06.24. 17:24 #1801
Gobiakos
31932 levél
Válasz 09.06.20. 23:49 #1800
szbszig
SPOILER
Pedig csak az lett a megoldás: http://img41.imageshack.us/img41/2508/useboxmenlevel11.jpg.

Mondjuk meg lehet sokkal egyszerűbben is csinálni, most láttam utólag...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.06.20. 23:19 #1799
szbszig
Ez a mostani Use Boxmen játék nagyon aranyos, és kellően profin is van megcsinálva. Különösen tetszik a sztori és a kézírásos interpretációja, na meg a fülbemászó zene. A játék amúgy valahol a Chronotron és a klasszikus Lemmings egyesítésének tekinthető, itt is saját magunkat idézhetjük meg több példányban, a klónok pedig csak mennek agyatlanul, de kapcsolatba léphetnek egymással, és segíthetik egymást, na meg minket is.

Csak a nehézség meg a pályák száma fura egy kissé. Mert 13 van összesen, abból is az első néhány gyakorlatilag triviális vagy tutorial, a végén viszont elég szemétté válik hirtelen.

SPOILER
Konkrétan én most a 11. pályával szenvedek, nagy nehezen kitaláltam ezt a konstrukciót: http://kepfeltoltes.hu/view/090620/useboxmen11_www.kepfeltoltes.hu_.jpg, de valamiért a 6. megidézett klón egyszer elmegy jobbra, utána visszajön a bal szélre teljesen, és amikor másodszor indulna újra jobbra, akkor a >_< jelű oszlopnál lezuhan. Pedig ugyanott, ugyanúgy elsőre még átmegy...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.06.19. 20:44 #1798
szbszig
Aha, erről a hírről lemaradtam, úgy tűnik.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.06.19. 10:12 #1797
szbszig
Most meg már egyáltalán nincs kártyás challenge. Mi történt?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.06.16. 14:48 #1796
szbszig
Ez a Cargo Bridge hihetetlen szemét egy játék. Már napok óta nyüstölöm, és még mindig csak a 18. pályán járok. Az egy dolog, hogy vannak olyan pályák, amiknek a megoldására soha az életben nem jönnék rá magamtól, ha egyszer nem vagyok hídépítészmérnök. Na de hogy most már eljutottunk oda, hogy nézek egy walkthrough videót közben, lemásolom egy az egyben az ottani konstrukciót, és még így is azonnal összedől, az egészen elképesztő. Hogyan várják el, hogy rájöjjek a megoldásra, ha még az ahhoz nagyon közeli, attól valószínűleg mindössze pixelekben eltérő híd is simán összeomlik?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6388 levél
Válasz 09.06.14. 14:44 #1795
Beny12
Azért a szerencsét korrigálhatod azzal, hogy a megfelelő helyre építed a tornyokat. Az elején kicsit nehéz volt, de később nem sok problémát jelentettek a pályák. Persze volt, amit rohadtul utáltam, de csak a megfelelő kombókra kellett rátalálni. Ritkán csináltam keverék gemeket. Az se mindegy, hogy melyiket hova teszed.
31932 levél
Válasz 09.06.14. 00:59 #1794
szbszig
Az impossible-je még nálam is hiányzik, pedig annyira nem is tűnik nehéznek némelyikhez képest, amit már megcsináltam.

És hasonlóan vagyok a 99 Blocks impossible-jével is.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.06.13. 22:25 #1793
kopé
dájó.

régebben én is nyomtam vele, de akkor még nem vtam regelve, azt most nyomogatom újra a régi játékokat...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
12270 levél
Válasz 09.06.13. 22:13 #1792
asas01
Nekem nemcsak hogy megy, de a lehetetlenen kívül már minden badge-et meg is szereztem benne.

Néhány játéknál nálam is csinált egyébként már ilyet, de úgy emlékszem magától megoldódott mindig egy idő után.
i tell it like it is, cause im a bold figure
38325 levél
Válasz 09.06.13. 22:10 #1791
kopé
Nektek meg a Dolphin Olympics 2?
Nekem lenyomja a készítőt aztán baszottul fekete képernyő...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2088 levél
Válasz 09.06.11. 23:50 #1790
Shadowguard
Nekem inkább az a bajom ezzel a szériával (Gemcraft), hogy eléggé szerencsejáték. Pont most volt olyan, hogy Háromszor egymás után lazán buktam a pályát, mert nem volt hajlandó normális gemeket adni. Utolsó próbálkozásnál meg csak chain-es köveket adott... Szóval itt nem annyira taktika kell a játékhoz, hanem szerencse, abból viszont jó sok.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
7500 levél
Válasz 09.06.11. 18:32 #1789
Dealer
Júúúj, ez iszonyat komoly! Az elsőt most toltam végig, csak tanulnom kell, de éjjel rápörgök a többi részre is, ez nagyon ötletes!
38325 levél
Válasz 09.06.11. 18:16 #1788
kopé
én még annyira se bánom mert utálom őket, bár lehet azért mert az angolom nem elég jó ahhoz, hogy a teljes instruction-t egyből levágjam és nincs rajta kedvem gondolkodni egy percet se, ezáltal nem tudom hogy lenne célszerű játszani és nyomogatok összevissza.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31932 levél
Válasz 09.06.11. 16:37 #1787
szbszig
Csak nekem tűnik úgy, mintha az utóbbi időben megritkultak volna Kongregate-en a kártyás challenge-ek? Mondjuk éppen nem bánom, mert mostanában nincs annyi időm játszani.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.06.10. 00:52 #1786
szbszig
De most az miért jó, hogy nyolcvanháromezerszer kell végigjátszani minden pályát, hogy elég xp-t vagy mittudoménmit szerezz, és legyen esélyed a következőn, amit aztán megint nyolcvanháromezerszer kell lejátszanod?... Én az eredeti GemCrafttal nem játszottam, de a Balloon Invasionben ugyanez volt. Egy roppant könnyű játék lett volna, még az impossible badge is, ha az embernek van türelme hónapokon keresztül csak azt játszani.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.06.09. 23:36 #1785
kopé
armorgames-en nyomtam, hogy mindenhez hozzáférjek. hát igen, nem mondom, elég sokat nyúztam, de már egy ideje nem nyúltam hozzá.
az első gemcraftnál viszont egyértelműen nehezebb.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31932 levél
Válasz 09.06.09. 23:02 #1784
szbszig
Ja, kijött már jó rég, csak most kapott badge-eket. Épp azért nézegetem. Az egy dolog, hogy tower defense, de ha már a badge-ek leírásában ilyen szövegek szerepelnek, hogy:

"Note that this takes longer than most medium badges on Kongregate."

"This... will take awhile."

"'Endurance badge' does not even begin to describe this. Go outside. Please. Your family is worried about you."


Akkor nem biztos, hogy kíváncsi vagyok arra, milyen lehet ez a játék...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.06.06. 22:16 #1783
szbszig
Én a második bossig, azaz a 36. pályáig kizárólag az "arc spread"-et használtam, azzal gyakorlatilag akadálymentesen tudtam haladni. Ott viszont az már túl gyengének bizonyult, és ő mindig hamarabb nyírt ki engem, mint én őt, úgyhogy beruháztam még az "energy homers"-re és "laser lock"-ra. Ezzel a kombóval aztán elmentem egészen az 51. pályáig, ahol az "energy homers"-t le kellett cserélnem a rögtön sokkal hatásosabbnak bizonyuló "lightning generator"-ra.

Az 58. pálya valóban igen kemény volt. Annyira, hogy kénytelen voltam alkalmazni az először a Mechanical Commandóban bevetett stratégiát, mely szerint a sokkal ügyesebb jobb kezembe vettem az irányítást, a célzást pedig teljesen feladtam, és bal kézzel csak a "lightning generator" lövését nyomtam folyamatosan.

Az utolsó bossnál a 60. pályán részben megint ehhez folyamodtam. Bár ott végig egy előre rögzített pattern szerint mozog, és kis gyakorlással a legtöbb mozgása könnyen kivédhető, viszont amikor elkezd össze-vissza ugrálni a pályán, és úgy szórja mindenfelé az áldást, azt még a legvégére sem szoktam meg igazán, úgyhogy annál a manőverénél áttértem jobb kézre, a többinél pedig lőttem rendesen, méghozzá elsősorban "laser lock"-kal, amikor pedig volt időm célozni is, akkor "big laser"-rel és "rail gun"-nal.

Egyébként a játék nagy hibája, amit más oldalakon is felhoznak, hogy a fegyvereket nem lehet kipróbálni vásárlás előtt, vagy legalább pénzért eladni később, és így ilyen zsákbamacska az egész, amíg az ember ki nem ismeri teljesen. És akkor ehhez jön a mentési rendszer, azaz hogy egyetlen mentési hely van, és hogy annak a használata is automatikus, szóval: 1. vagy óvatosan játszol, és ritkán ruházol be új fegyverekre, ekkor viszont jóval nehezebbek a pályák, mint egyébként; 2. vagy költekezel felelőtlenül, aztán esetleg totális zsákutcába jutsz, és kezdheted újra a legelejéről.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.06.04. 02:08 #1782
kopé
58.on elakadtam.

azzal a fegyverkombinációval ami eddig minden pályán bejött most nem megy és nincs kedvem próbálkozni.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31932 levél
Válasz 09.06.04. 00:42 #1781
szbszig
A 29. pályát meg aki tervezte, az biztosan nagyon sokat játszott a Mechanical Commandóval, ugyanis ott voltak egy az egyben ilyenek.

Na, az viszont egy kegyetlen játék, ahhoz képest ez molyfing. Ha valaki elő akarja keresni, tavaly karácsonykor írtam róla nagyon sokat.

( Bocs, nem a tiédre akartam válasznak, hanem a sajátomra előtte. )
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.06.04. 00:19 #1780
kopé
Beregeltem Kongregate-en én is, és most szórakozok a régi játékokkal.
Most éppen a Monsters Den: Book of dread-el...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31932 levél
Válasz 09.06.03. 23:24 #1779
szbszig
Ez a Heavy Weapons mekkora egy vicc már. Van kétmillió különböző fegyver benne, de minek? Még mindig a harmadik vagy negyedik, nagyon alap fegyvert használom, és most intéztem el a 27. pályán az első főellenséget vele...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.05.31. 22:52 #1778
szbszig
Hát, elvileg csak medium badge-ek vannak hozzá, úgyhogy annyira nehéz nem lehet. De az összes korábbi epizódnál így volt, inkább sok medium badge, hard pedig egyszer se. Ami szerintem teljesen korrekt, mert én sem találtam soha nehéznek, csak kellemesen szórakoztatónak. Legalábbis egy ilyen Closure-höz képest mindenképp egyszerűbb. Viszont láttam már panaszkodni embereket a SHIFT sorozatra is, az is igaz.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.05.31. 22:44 #1777
asas01
Ja, azt most csináltam pont meg. Van olyan jó, mint az előzőek, de nekem kicsit rövidnek tűnt. Lehet persze, hogy csak nekem ment jobban a dolog és átszaladtam a betonkemény feladványokon, amin mindenki más órákat tököl majd, de kétlem.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31932 levél
Válasz 09.05.31. 22:39 #1776
szbszig
Nekem most a SHIFT 4 van becélozva következőnek, mert nagyon szeretem a sorozatot.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.05.31. 22:25 #1775
asas01
Nálam csak az okozott nehézséget, hogy elfelejtettem mindig, hogy csak az egyik fajta gömb ad akkor is fényt, ha a közelében vagyok. A sztori ilyesmi amúgy szerintem, bár én a végén átrohantam, mert vártam valami nagy csinnadrattával történő lezárást, aztán mikor csak úgy vége lett, nem mentem már vissza megnézni, hogy pontosan mi is volt.

Kijött egyébként a Raider 1. része, a Mardek készítőjétől. Ez most kivételesen nem RPG, hanem hagyományos platform játék lett, természetesen most is ragaszkodva a régi időket időző grafikához és zenéhez. Nem kifejezetten könnyű(keményebb fokozatokon viszont dögnehéz), de egy kis próbálgatással elég gyorsan eljuthat bárki a végéig. Összességében elég rövid is lett a játék, a 2. részre pedig szokás szerint valószínűleg sokat kell majd várni, emiatt én csak 4 csillaggal jutalmaztam.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31932 levél
Válasz 09.05.31. 17:39 #1774
szbszig
Szerintem végig nehéz volt, akkor is, amikor már viszonylag hozzászoktam a szabályokhoz. Azt például rendszeresen elfelejtettem, még a vége felé is, hogy a mozgó lámpákból is ki lehet szedni a világító bizbaszt, és emiatt nem egyszer akadtam el, olykor egészen hosszú időre.

SPOILER
Amúgy jól értelmezem, hogy a sztori arról szólt, hogy az emberünk balesetet szenved, a klinikai halál állapotába kerül, és azért kell ilyen mindenféle bizarr pályákon keresztülvergődnie magát, hogy újraéleszthessék, és visszajuthasson a testébe? Legalábbis a kórház, a kórházi műszerek meg a vége az "awaken" felirattal szerintem erre utalt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.05.30. 12:59 #1773
asas01
Amint rájössz, hogy mi hogyan működik, csak egy kis tervezés kell és megcsinálható viszonylag könnyen az összes pálya. Nagyon kreatív és egyedi játék szerintem, én 5 csillagot adtam rá.
i tell it like it is, cause im a bold figure
6388 levél
Válasz 09.05.30. 08:54 #1772
Beny12
Inkább azt mondanám rá, hogy gondolkodtató. De tényleg nehéz, bár még csak az elején járok.
31932 levél
Válasz 09.05.30. 05:06 #1771
szbszig
31932 levél
Válasz 09.05.26. 00:31 #1770
szbszig
Ne bassz fel, újrakezdtem, és most már a 17. napon meglett úgy, hogy nem is számítottam rá, és ezért nem is kimondottan a távolságra gyúrtam. Pedig a gyorsulásom még csak valahol felénél(!!!) járt a fejlesztésnek. Igaz, megvolt az üzemanyag maximumig. Szóval egyetlen üzemanyag egység felér öt-hat gyorsulási egységgel?! Vagy az üzemanyag exponenciálisan nő a végén?! Mert látványosan sokkal tovább tudtam nyomni a gázt, mint az előbb, amikor egy egység hiányzott. Hülye játék...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1087 levél
Válasz 09.05.26. 00:13 #1769
richy25
visszavonva
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
1087 levél
Válasz 09.05.25. 23:39 #1768
richy25
jó neked én azt se tom h kéne játszani :S
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
31932 levél
Válasz 09.05.25. 23:27 #1767
szbszig
Tököm tele van már ezzel a Learn to Flyjal. Ott állok a 18. napon, minden fel van fejlesztve maximumra, kivéve a rámpából, a gyorsulásból és az üzemanyagból hiányzik egy, és nem tudom megcsinálni. Már fél órája ezzel szarozok, de még az 5500-at se sikerült elérni. Pedig az első végigjátszásnál, amikor nem időre csináltam, tök simán megvolt a 6000, még tudtam is volna repülni tovább egy jó darabig. Ennyit számítana az a hiányzó három fejlesztési pont?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 09.05.24. 14:33 #1766
kopé
Új Gemcraft
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31932 levél
Válasz 09.05.19. 01:05 #1765
szbszig
Kis Kongregate-bug.

Ez a Pirate Song viszont hatalmas...

SPOILER
I'm the greatest pirate you'll find on the map
Even though My computer's an old pile of crap

I'm the master of turrets and of trebuchets
I eat twinkies and ramen for breakfast each day

Yes the lassies and the damsels all call out my name
When I play World of Warcraft I take them on raids

I've tendinitis, my wrists are in pain
I've high scores in every tower defense game

---

I kept the hill from the lot of my foes
I defended my treasure, I've reason to boast

My mother was yelling "It's time for your bed"
but I won, I won, at Pirate Defense

---

I'm rich as a king, I've got coffers of Gold
but my dad gives me cash so I'll leave him alone

I sail by myself, my best mate is my blade
My friends are in college, I'm the only one that stayed.

---

I kept the hill from the lot of my foes
I defended my treasure, I've reason to boast

My mother was yelling "It's time for your bed"
but I won, I won, at Pirate Defense

---


---

I kept the hill from the lot of my foes
I defended my treasure, I've reason to boast

My mother was yelling "It's time for your bed"
but I won, I won, at Pirate Defense

I won, I won, at Pirate Defense

I won, I won, at Pirate Defense!!!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.05.19. 00:28 #1764
szbszig
Azért az kemény, hogy az easy badge-hez és a kártyához nem kell semmit csinálni, csak elindítani a pre-set pályát kb. ötször egymás után.

Szerintem ezt azoknak találták ki, akik utálják a TD-ket.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 09.05.19. 00:14 #1763
szbszig
Picsába, már megint TD van Kongregate-en. Na jó, megnézem azért...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.