Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

31931 levél
Válasz 09.05.12. 00:51 #1762
szbszig
Uh, ez is fájt...

(Aki esetleg nem olvasta volna Az átváltozást Kafkától, annak egy kis segítség.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1750 levél
Válasz 09.05.11. 21:35 #1761
X-com
Mindegy, összetartás, kitartás.
1087 levél
Válasz 09.05.11. 21:31 #1760
richy25
szerintem rám se lehet igazán panasz...
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
1750 levél
Válasz 09.05.11. 20:54 #1759
X-com
Szerintem ez nem volt reklám, korrektül irtam le, nem csak bedobáltam vagy ilyesmi.
14025 levél
Válasz 09.05.11. 20:11 #1758
Martin 19
fél év alatt de már a 6. pályánál járok!
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
12270 levél
Válasz 09.05.11. 19:52 #1757
asas01
Ezeket a "kattints rám és szintet lépek/vért szívok/nő egy csáp a seggemre" meg kvázi piramisjátékokat jó lenne nem ebben a topikban reklámozni.
i tell it like it is, cause im a bold figure
1087 levél
Válasz 09.05.11. 19:45 #1756
richy25
én spec ott tartok már h haláluncsi... viszont van egy prizee-hez hasonló magyar oldal, ami szórakoztató, ééés lehet értékes nyereméyneket vásárolni a megszerzett pontokból.
HA Itt regisztráltok, egyrészt nekem is segítetek a pontszerzésben, MÁSRÉSZT ti is 15+ játéklehetőséggel indultok
Íme az oldal
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
1750 levél
Válasz 09.05.11. 19:03 #1755
X-com
Csinált már vki ilyen Brute cuccot? Egész mókás egy darabig.

Ha gondoljátok probáljátok ki ezen a linken mert ha itt regiztek egy brute-ot akkor kapok exp-t. Link
31931 levél
Válasz 09.05.11. 17:18 #1754
szbszig
Na, most értem a bonus chapter végére. Részben azért olyan lassan, mert előjöttek az általad is említett bugok. De még nem is ez volt a legidegesítőbb, hanem hogy a játék piszok módon belassult, és irányíthatatlanná vált, ha túl sok lötyi volt egyszerre a pályán. Olyan késleltetten érzékelte a gombnyomást ilyenkor, hogy elindultam egyik irányba, majd lenyomtam az ellenkező irány gombját, de még mindig vidáman masírozott másodpercekig(!) az eredeti irányba (és a biztos halálba). És ez nem egyszer-kétszer fordult elő, hanem rendszeresen! Próbáltam kikapcsolni a hátteret és levenni low-ra a felbontást, ami valamennyit használt, de sajnos még így is bőven megmaradt a fenti hiba. Szóval én ezzel szenvedtem sokáig, és ez vett el nagyon sokat a játékélményből.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.05.10. 11:37 #1753
asas01
Spewer-nek az első 3-4 oszlopa nem rossz, de később, ahogy komoly manőverezésre van szükség, túlzottan megnehezíti a játékot a hibás ütközés-érzékelés. Bőven nem kell hozzáérni a karókhoz, hogy meghalj, ami az olyan pályákon, ahol óvatosan kell haladni, elég idegesítő. Az is előfordul időnként, hogy átesel a fekete hányadékon, hiába építgettél belőle gondosan átjárót egy nehéz pálya utolsó mozzanataként. Így én csak 3/5-öt adtam rá, pedig az első néhány oszlopnál még biztos voltam benne, hogy 5/5 lesz.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.05.10. 00:13 #1752
szbszig
A legutóbbi játékok viszont egészen tetszenek Kongregate-en. A Sonny 2-t már említettem, arról valószínűleg külön könyvet lehetne írni, olyan szerteágazó skill tree található a második részben is. Most azonban a többi jelenlegi featured játékról ejtenék pár szót.

A Crush the Castle és az I Love Traffic tulajdonképpen az igazi munkakerülésre alkalmas flash játékok megtestesítői. Ugyanis nagyon könnyen kitanulhatók, a pályák rövidek, és ezért mindössze néhány perces kikapcsolódásra is tökéletesek. Mellesleg mindkét játék tetszik is, tehát a fenti jó tulajdonságuk mellett egyébként véve is jónak mondhatók. Talán picit frusztrálóak néha, a Crush the Castle főleg az elején és a legvégén, valamint az I Love Trafficnél bizonyos pályákhoz a gyors reflexek és jó multitasking képesség mellett egy adag szerencsére is szükség van, de ettől még egyik játéknál sem lenne indokolt a mediumnál nehezebb badge.

A Spewer-ről elsőre rögtön a Meat Boy jutott az eszembe. A 2d platform stílus, a grafika és a kellően agybeteg alapötlet (saját hányását zabáló, beazonosíthatatlan élőlény) mind-mind közös a két játékban. Valamint a pályák száma, a kissé fura irányítás, az elvárt kombinációs készség és a nehézség szintén, melyekkel kicsivel később szembesülhetünk. Ez mondjuk már egyáltalán nem rövid játék, egyértelműen hosszabb rászánást igényel, és nemcsak a pályák jóval nagyobb száma, hanem az említett nehézség miatt is. Ugyan még én is csak a felénél tartok, de eddig határozottan tetszik.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.05.06. 00:12 #1751
szbszig
Az még lehetséges, valóban.

ph: Ez a legújabb ökörségetek, amivel elárasztjátok a fórumot?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14253 levél
Válasz 09.05.05. 19:18 #1750
Babykiller
Lehet átment pár update-en azóta.
31931 levél
Válasz 09.05.05. 19:02 #1749
szbszig
Nem tudom, mit bénázhattam tavaly, mert most második próbálkozásra simán legyőztem a Baront challenging fokozaton. És még csak nem is alkalmaztam semmi körmönfont stratégiát, mindössze a két alap képességet használtam és a Toxicant Formot a gyógyításhoz, amikor a Tick Tockot és egyéb hülyeségeket rám pakolt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
13840 levél
Válasz 09.05.05. 12:50 #1748
powerhouse
ez a minicity elég érdekess.
If I look back I am lost
31931 levél
Válasz 09.05.04. 21:22 #1747
szbszig
Én még karácsonykor próbálgattam egy kicsit, amikor kijött. Elmentem Baron Braxiusig, ott viszont elég komoly problémába ütköztem, és mivel akkoriban regisztráltam Kongregate-re, és kezdtem el gyűjtögetni a badge-eket, inkább áttértem oda, ezt meg hagytam.

Most fogom újrakezdeni, hogy megjelent Kongregate-en is végre. Igazából sokra már nem emlékszem, úgyhogy a mesterséges intelligenciáról sem nyilatkoznék egyelőre. Az egyetlen, amit megfigyeltem eddig, az az, hogy heroic nehézségi szinten nem gondolkozhatsz akármeddig, csak egy rövid időt ad, hogy lépjél, különben automatikusan passzol. Szóval az, hogy a legmagasabb nehézségi fokozaton álljak neki, megint megvalósíthatatlan, mert a heroic csak akkor használható, ha az ember már minden képességet és stratégiát betéve ismer. Tehát valószínűleg többször végig kell majd játszanom. Remek, főleg ha itt is órákig kell tápolni, hogy le tudj győzni egy-egy keményebb bosst, mint az eredetiben...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.05.04. 21:05 #1746
asas01
Ez a Sonny 2 mekkora hulladék. Mesterséges intelligencia gyakorlatilag nincs, de azért a társak irányítását nem bízná rád a gép.
Tipikus eset, hogy egy tápos ellenség halálán van, a harcostársak pedig mégis mást támadnak, hogy jusson egy kis ideje felgyógyulni. Másik kedvencem, mikor olyan buffot nyomok egy társra, hogy sérülés helyett gyógyuljon, gyógyulás helyett pedig sérüljön, hogy a boss támadása ne gyilkolja le. Erre mit csinál a másik géniusz a csapatomból? Természetesen meggyógyítja vagy 1500 hp-ra, ami szépen kinyírja szegényt. Grat a fejlesztőknek!
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.04.30. 16:52 #1745
szbszig
Na, most lett hozzá badge, úgyhogy most vittem végig a Music Catch 2-t. De szerintem pofátlanul egyszerű volt. Négy számból megvolt a négy badge és a kártya.

Elsőre a "Leaves in the Wind"-re 2.000.000 feletti pontot értem el, de sajnos a 4000 részecskéről éppen lemaradtam, mert túlságosan vigyáztam, nehogy eltaláljak egyetlen pirosat is. Úgyhogy ezt a számot meg kellett ismételnem, de akkor már nem erőltettem magam, nem törődtem a színekkel egyáltalán, csak söpörtem be mindent. Harmadjára aztán jött a "Gentle", itt pedig végig nem mozdultam egy tapodtat sem, csak kerülgettem unottan a pirosakat, és ha jött egy-egy sárga vagy lila, azt begyűjtöttem. 111-es multiplier lett a vége. Mindkét medium badge nevetséges volt szerintem. Még a hard jelentette a legnagyobb kihívást a "Letting Go"-val, de ügyesen megválasztva a paramétereket (straight és breathe) elérhető, hogy semerre sem keringenek vagy forognak, csak jönnek nyílegyenesen fentről a képernyő teljes hosszában, és megint gyerekjáték mindent összeszedni a pirosak kikerülése mellett.

Mondjuk hozzá kell tenni, hogy én már az eredeti Music Catch-et is nagyon könnyűnek találtam. Ettől függetlenül a játék tetszik, egy Orbital Decay vagy Death Vegas után jólesett kicsit lazítani, és nem összeszorított fogakkal koncentrálni, és még a szünetekben is több oldalnyi sztorit végigolvasni. Ilyen is kell néha.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.28. 00:57 #1744
szbszig
Ja, baszd meg, úgy bírom az ilyet. Ha felveszed az optionsban a slowmo értékét 6-ról 10-re, akkor nevetségesen hosszú reakcióidőt enged az ellenfél minden egyes támadási kísérlete előtt, és gyakorlatilag mindent ki tudsz védeni. Így persze gyerekjáték az első hard badge is. De most miért jó, hogy mint az Orbital Decayben a felbontással, itt is olyan beállításbeli paraméterekkel kell trükközni, amiről el se magyarázza, hogy mit csinál, és mire jó?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.28. 00:19 #1743
szbszig
Na, némi gyakorlás után elmondhatom, hogy a sztori már nem okoz problémát. 4 chapter megvan a 8-ból, és a többi is menni fog szerintem. Viszont a másik hard badge durva. Konkrétan nem hogy +30 damage-et, de még pozitív damage-et sem sikerült eddig elérnem a three hit practice-ben...

A sztori egyébként egész élvezetes, és tetszik ez a képregény-stílus, csak éppen úgy globálisan fogalmam sincs, hogy miről szól az egész... Meg a hosszabb szüvegű buborékokat igazán kint hagyhatná egy kicsivel több ideig, mert így sokszor a felét se tudom elolvasni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.04.27. 21:24 #1742
asas01
Scary Girl

Pár napja találtam ezt a játékot, nem tudom volt-e már linkelve, de engem teljesen lenyűgözött. Már az intron látszik, hogy mire számíthat az ember: egy szürreális látványvilágú, aranyos, szórakoztató, ötletes és iszonyúan igényes platformer.
Esküszöm, több kreativitás, idő és munka ment ebbe a játékba, mint a legtöbb nagy névbe. Mindenki nézze meg!
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.04.27. 20:19 #1741
szbszig
Hú, hát ez se egy kétperces játék:

Death Vegas

Annak ellenére, hogy sosem voltak a verekedős játékok a kedvenceim, és éppen ezért nem is nagyon tudom irányítani, el kell ismerni, hogy ez egy igen komoly játék. Nagyon szép grafikával és hangokkal, képregényszerű történettel és hihetetlenül részletes kombókkal és irányítási lehetőségekkel.

Most ott tartok, hogy a tutorialt és az első chaptert éppen hogy végig tudtam vinni. Elsőre megnyertem minden csatát, de padlóztam rengeteget, és nem egyszer tényleg hajszálon múlt a vereségem. Úgyhogy azt hiszem, megyek inkább a training módba, és megpróbálom megszerezni az első három badge-et, mielőtt továbbhaladnék a történetben.

Az egyetlen bajom egyelőre, hogy a difficultyt nem tudom állítani. Legalábbis akármennyire módosítom, és hiába mentem el, mindig visszaáll 3-asra... Sőt, néha teljesen megbolondul, és az egészek helyett elkezd mindenféle tizedestört értékeket mutatni, ahogy görgetem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.22. 07:00 #1740
szbszig
Az Intrusionhöz még annyit fűznék hozzá, hogy a váratlan események és a bossok a legjobbak benne. Váratlan esemény alatt azt értem, hogy amikor még nem ismered a pályát, és gyanútlanul haladsz előre addig, amíg mondjuk egy sniper-sortűz elé nem keveredsz. Csak annyit látsz, hogy valami gigantikus lézersugárnyaláb csap arcon, és a ragdoll-fizikának köszönhetően vagy két képernyőnyit repülsz rögtön hátrafelé tőle. A bossok mindegyike pedig rendelkezik némi infantilis beütéssel, ami nemcsak arra jó, hogy folyamatosan röhögjön rajtuk az ember, hanem arra is, hogy teljesen kiszámíthatatlanná tegye az első találkozást velük. Éppen ezért az alábbi spoilert csak akkor olvassátok el, ha már eljutottatok a játék közepéig, vagy legalábbis már feladtátok, hogy önerőből odáig el akartok jutni!

SPOILER
Itt van egy videó a második pálya bossáról. Kb. belőlem is ugyanilyen reakciót váltott ki, amikor először találkoztam vele. Csak én mondjuk meghaltam első próbálkozásra...

Vagy konkrétan a harmadik pálya első helikopter-bossánál összehúgyoztam magam, amikor szétlőttem a gépfegyverét és a rakétavetőjét, de mégse pusztult el, hanem még visszatért egy túlméretezett buzogányfejet maga mögött lóbálva...


És még egy tipp azoknak, akik a medium badge-et túl nehéznek találják:

SPOILER
Érdemes megállni az első pálya végén, és farmolni egy ideig a második helikopterből kiugró katonákat. Csak négyesével jönnek, és minden második hullámnál kidob egy nagy medikitet tartalmazó ládát is, szóval elméletileg a végtelenségig növelhető itt a pontszám. Gyakorlatilag azért nem, mert a képernyőt elárasztó hullarengeteg egy idő után nagyon belassítja a játékot, és ezzel már-már irányíthatatlanná teszi. De a badge eléréséig ez még akkora gondot nem okoz.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.21. 10:10 #1739
szbszig
Úgy látszik, mostanában valahogy a nehéz játékokat sikerül kifogni. Itt van ugye ez az Orbital Decay, amiben ugyan lényegesen sikerült előrehaladni alacsony felbontás mellett, de a sztori közepe felé újra megakadtam. Most vagy még jobb gép kéne hozzá, vagy tényleg ilyen geci nehéz még így is...

Aztán az előző hsz-ben említett Triangles, amiben az eddigi legjobb eredményem valami 11000 vagy 12000 volt, szóval nagyon messze a hard badge-hez szükséges 25000-től, pedig rengetegszer próbáltam. Jelenleg esélyt sem látok rá, hogy hogyan tudnám megcsinálni. Komolyan, a Vector Runner impossible badge-ének elérésére (hogy valami hasonló típusú, reflexeket megdolgozó játékot említsek) több reményt tápláltam kezdettől fogva, mint jelenleg erre. Mert ráadásul még fokozatosan nehezedik is a játék, szóval ez a 11-12000 annyi, mintha el se kezdtem volna tulajdonképpen... (Persze ha azt csinálnám, amit az emberek 90%-a a Kongregate-en, hogy kerítek magam mellé egy társat, aki átveszi az egyik golyó irányítását, akkor első próbálkozásra simán megszerezhetném a badge-et. De ez rosszabb, mintha cheatelnék.)

A legújabb gyöngyszem pedig, amire rábukkantam, az az Intrusion. Még csak a harmadik pályáig sikerült eljutnom normalon, de nagyon durva, mindenképpen 5/5. Remek fizika, flashhez hépest csini grafika, változatos ellenfelek és feladatok, kemény bossok, nem bugos, mi kellhet még egy ilyen típusú játékban? Az egyetlen hibája ennek is, amit fel lehet hozni ellene, hogy néhol elég nehéz, és mindig a pályák elejéről kell újrakezdeni, ha meghalsz, ez pedig a kevésbé gyakorlottakat és/vagy kevésbé kitartókat elriaszthatja. De ezt leszámítva tényleg egészen remek, több órányi tiszta játékidő és kikapcsolódás simán garantált.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.20. 05:19 #1738
szbszig
Ez a Triangles kegyetlen!...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.04.19. 16:56 #1737
Star Wars
Ez szerintem is baj. Kicsit unalmas, hogy mindig azok a játékok kapják a díjakat, amiknek épp adott a Kongregate badge-eket. Ráadásul a játékok is egyre szarabbak.

Közben meg egy rakás jó game van, amik soha nem fognak badge-et kapni.

A múltkori Bible Fightos szarról nem is beszélve. Vajon az iszlámot miért nem gúnyolják ki? Csak nem azért, mert félnek a Dzsihádtól?
11785 levél
Válasz 09.04.19. 16:52 #1736
Star Wars
Én easy-n vittem el vagy a 9. szintig, aztán meglett a 3 badge, és meguntam. Ahogy így elnézem a beszámolódat, majdnem biztos, hogy nem csinálom meg még egyszer hardon.
12270 levél
Válasz 09.04.19. 12:24 #1735
asas01
Úgy nézem, a havi verseny és ezzel az $1500-t nem a Hero's Arms fogja elvinni, ami elég gáz szerintem. A Bunny Invasion eredeti verziója biztos vitt már haza pénzt, most meg egy újabb lehúzott bőrrel elveszik egy olyan elől a díjat, aki tényleg sok energiát fektethetett egy hosszú, szórakoztató játékba, ami végre nem csak annyiból állt, hogy jönnek hullámokban az egyre keményebb szörnyek/nyulak/zombik/űrhajók.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.04.19. 05:11 #1734
szbszig
Ja, bazdmeg, két nap szenvedés után rájöttek Kongregate-en, miért olyan gecinehéz ez a játék. Azért, mert nem frame rate-ben, hanem real time-ban számol. Szóval nem törődik azzal, hogy óhatatlanul belassul még egy jobb számítógép is valamennyire, ha dugig van lövedékkel és ellenséggel a képernyő, csak tolja a pofádba a következő hullámokat megállás nélkül... Nice...

Megoldás egyelőre nincs. Maximum annyi, hogy a felbontást leveszed low-ra. Gondolom, még ez is messze van a tökéletestől, de már most látszik az óriási különbség: úgy sikerült elsőre teljesítenem hardon az első pályát, hogy csak egy pici életerőt vettek le a végére...

SPOILER
Cheatereknek:

Állítólag annyira real time-ban számol, hogy ha a rendszerórát hátratekerjük, akkor késleltetni lehet az ellenségek felbukkanását, ha pedig előre, akkor instant win. Ilyen egy jól megírt játék...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.19. 01:24 #1733
szbszig
Mondom, hard módban kezdtem el. Azért volt némi alapom a magabiztossághoz, mert csak a legutóbbi esetet említve, a Penguinzt is rögtön hard módban kezdtem, és elsőre végigvittem, miközben az egész Kongregate kollektíve sírt, hogy milyen nehéz. Nos, most megint sír az egész Kongregate kollektíve (meg előbújt egy-két "há' azér' nevezik hard badge-nek, hogy nehéz legyen" jelmondatú kemény legény), de ezúttal én is, mert ez tényleg embertelen...

Az első pályán még nagy nehezen keresztülverekedtem magam úgy, hogy alig maradt életem, de természetesen a második pályán esélyem se volt, akárhányszor próbáltam. Addig szenvedtem, amíg a kártya összejött (300 kill), aztán elegem lett, és kipróbáltam az easyt. Ez meg tényleg lóf@sz, meg se tudnak sebezni gyakorlatilag... Ráadásul kib@szottul hosszú és unalmas, már vagy egy órája nyomom, most vagyok valahol a kilencedik pálya környékén, és még mindig nem tűnik úgy, hogy egyhamar vége szakadna.

Mondjuk így legalább van időm olvasgatni a sztorit, mert céloznom sem kell nagyon, a millió fighterem majdnem mindent elintéz, nekem csak a néha felbukkanó nagyobb hajókra kell koncentrálnom. Ettől függetlenül továbbra is szar ötletnek tartom, hogy harc közben mennek a szövegelések, mert ha valaki nem easy fokozaton kezdi, akkor az egész játék követhetetlen számára.

Azt meg nem tudom, a hard badge-et hogy fogom megcsinálni. Összehasonlításképpen az első pályán easyben egyesével jönnek az ellenségek, hardban pedig hármasával-négyesével rögtön. Easyben az elején egy lövéssel le lehet szedni mindent, hardban még kettőt fejlesztve az "ultragun"-on (nem szánalmas ez a név annak a kis pukizgató szarnak?...) , azaz minden kezdeti pénzt arra költve is kell legalább három találat minden egyes ellenségnek. Röhej...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.04.18. 12:25 #1732
asas01
Milyen fokozaton próbálod? A 4 badge-ből 3-at meg lehet szerezni legkönnyebb nehézségi szinten is, ami lófasz. Csak nem kell pazarolni a pénzt. Vadászgépek, szerelők és a főágyú - csak ezekre kell költeni. Meg folyamatosan lőni, mert egy rakás hajót, még nagyokat is, le lehet kapni, mielőtt meglátnád őket.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.04.18. 06:50 #1731
szbszig
Oké, bemásolom ide is, ne csak a ki van fent legtovábbot szemeteljem tele vele. Már csak azért sem, mert a friss kongregate-es véleményeket is végigolvasva nagyon úgy tűnik, hogy új szemétparaszt/gecinehéz játékot sikerült találni...


"Válasz 09.04.18. 03:39 #24455szbszig 18198 levél

Elindítottam ezt az Orbital Decay nevű izét, de amikor csak azt láttam, hogy sorban kapkodja a miniatűr betűméretű szövegeket a képernyő alsó sarkában, miközben meg már lőnek folyamatosan több irányból, elegem lett. Most olvassam a sztorit és az utasításokat, vagy harcoljak? Utálom az ilyet. Ki is kapcsoltam..."



"09.04.18. 06:11 #24460szbszig 18198 levél

Na jó, elmegy ez a játék a picsába. Elindítom újra, ezek meg csak jönnek és jönnek, mint az állatok. Fejleszteni semmit sem tudok, mert nincs pénzem, az az egyetlen ágyúm lósz@rt sem ér, úgyhogy tényleg nem tudom, mit kéne csinálni. Már lelőttem ötven hajót, mert megvolt az easy badge, ennek ellenére szabályosan telerajzották a képernyőt, míg én még mindig azzal az egy kis szánalmas ágyúval lövöldöztem. Mi a lóf@sz ez?!...

(Mondjuk hard módban kezdtem itt is, most jut eszembe, de akkor is, esélyem sem volt egy másodpercig se.)"
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.17. 09:02 #1730
szbszig
Mégis elmentem Exorbis 2-ben 96 pályáig. Még 4-et kell valahogy kiszenvednem, és megvan a hard badge. Annyi könnyebbségem van, hogy 3 bónuszpályát is megcsináltam az első sorokból, így ugyanennyit kihagyhatok a rendesek közül, például a múltkor bemutatott legutolsót tuti biztos nem fogom megcsinálni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.17. 01:00 #1729
szbszig
Hát ja, de jobb kézzel kezeltem volna az egeret, és küldtem folyamatosan az egységeket, közben pedig bal kézzel akartam a billentyűzetet. De lehet, csak én vagyok ilyen primitív, hogy erre a hagyományos megoldásra gondoltam...

Hero's Arms is meglett közben, igen. Ott nagyon egyszerű taktikát használtam: csak az erőt és az életet fejlesztettem level 20-ig, és így mindent el tudtam intézni elsőre felesleges tápolás nélkül. Még band-aidet sem használtam, csak mindössze kétszer az egész játék során. A pénzem is gyűlt szépen, úgyhogy a sztori befejezése után csak el kellett mennem megvenni a harmadik 5000-es tárgyat, és megvolt rögtön a harmadik hard badge is. Kb. a második világ utolsó kastélyánál kezdtem el a varázserőt is növelni, ennek ellenére megcsináltam végül a level 21-eket is, mert a főellenség egy csomó xp-t ad, így csak le kellett vágni hozzá még kb. tízszer (aminek felénél már használhattam a szuperképességek egy részét is), szóval egyáltalán nem tartott sokáig.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.04.16. 15:16 #1728
asas01
Nem értem mi bajod van a katapult kezelésével, 2 keze van az embernek. Nekem annyi vele a bajom, hogy amint újra lett töltve, még nem lehet rögtön változtatni a lövés szögén, úgyhogy a gyorsan mozgó, 1-nél több követ igénylő ellenek nagyon meg tudnak rakni.
Az alap katonák egyébként igenis hasznosak az első néhány pályán, érdemes 10-15-öt elindítani az első hullámnál, mert így mind eljut a végére és szintet lép. Később ugyanezt kell eljátszani, csak elit egységekkel.

Heros Arms meg lett végül? Én úgy belemerültem, megcsináltam benne mindent a 21. szint elérésén kívül, mert az már tényleg lélekölő kaszabolás lett volna és még egy nyamvadt badge se jár érte.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.04.16. 11:22 #1727
szbszig
Hát mert folyton újra kell küldeni őket, ahogy a képernyő végére érnek.

Meg nem állíthatsz be előre ilyen 25 egységet tartalmazó queue-kat, mert akkor sehogy sem tudsz reagálni az érkező ellenségekre. Az alap katonák szart se érnek, csak az avatar megidézéséhez (meg az első medium badge-hez) jók, de leginkább az időt foglalják, amíg szépen egyesével előmasíroznak, mert addig az ellenség legyalulja a váradat. Az értelmesebb egységekből meg maximum egyet vagy kettőt lehet venni egyszerre.

Mondjuk azóta olvastam, hogy backspace-szel állítólag újra lehet indítani a raktáron lévő egységeket, de már különösebben nem érdekel. (De tényleg ki az a barom, aki ilyen billentyűzetkiosztást tervez, hogy space, nyilak és backspace, miközben másik kézzel meg az egeret kell irányítani?...)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2088 levél
Válasz 09.04.16. 11:00 #1726
Shadowguard
Ez se rossz megoldás Én is hasonló taktikával dolgoztam, de én szépen végigverekedtem magam az egészen. És csak a végén a főellenfélre küldtem egységeket. A többire pazarlás lett volna egyébként is
Egyébként miért kellene ezt öt másodpercenként csinálni? Veszel az elején íjászokat, kiküldöd, utána maxra töltöd katonával és azt is kiküldöd.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31931 levél
Válasz 09.04.16. 10:45 #1725
szbszig
Na jó, elegem lett. Egy idő után átváltottam arra a taktikára, hogy csak archereket és workert vettem, ezekkel és a catapulttal legyilkoltam az első wave-et egyetlen íjász kivételével, aztán pedig megvártam, amíg letelik az idő. F@szom sem fog itt két kézzel háromfelé kapkodni meg kilépni a menübe, megvenni, kijelölni, elindítani, visszalépni a csatatérre öt másodpercenként az egész ütközet során...

Úgy vittem végig, hogy azt se tudom, mi lett volna a főellenség...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.04.16. 05:36 #1724
szbszig
Ki volt az a vadbarom, aki kitalálta, hogy a The Great Siege-ben a katapultot a fel/le gombokkal lehet irányítani és a space-szel tüzelni?! Hány keze és hány ujja volt annak az embernek? Most vagy nem fogom használni a katapultot (ami lehetetlen), vagy megkockáztatok egy csuklóficamot, vagy kereshetek egy olyan programot, amivel át lehet állítani a billentyűk jelentését ideiglenesen...

Mellesleg a játék is szenzációs, Kongregate-en is nagyon szeretik, látom. Mondjuk velem az Epic War kellően megutáltatta ezt a stílust, szóval kissé elfogult vagyok vele. Egyedül a Heroes of Might and Magic-szerű városépítéses részért határoztam el, hogy végigviszem, és nem állok meg a kártya után rögtön... Most nincs kedvem részletezni megint, hogy mi nem tetszik benne, mert erről már az Epic Warnál regényt kerítettem. Nem állítom, hogy ugyanazok a hibái, sőt tíz perc játék után határozottan jobban tetszik annál, de akkor is, áh!...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1087 levél
Válasz 09.04.14. 23:29 #1723
richy25
"nem kell semmit csinálni" és? ettől lesz érdekes a játék, hogy minden véletlenszerű!
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
16065 levél
Válasz 09.04.14. 19:02 #1722
david139
ez egy ritka szar játék. semmit nem kell csinálni, csak nézni, ahogy rohangál az emberkéd.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1087 levél
Válasz 09.04.13. 23:33 #1721
richy25
ilyen jogon énis az enyémet!
légy a tanítványom!
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
419 levél
Válasz 09.04.13. 22:35 #1720
végleges!
igen

nézzétek meg ilyen emberkét csináltam
http://birodalom.try.hu - Ahol megtalálod a válaszokat a kérdéseidre ;) Megéri benézni ; )
1087 levél
Válasz 09.04.13. 16:58 #1719
richy25
Te a My brute-ra gondolsz?
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
419 levél
Válasz 09.04.13. 15:42 #1718
végleges!
Ez egy netes játék.
lényegekülönbözö stilusu karakterek kerülhetnek össze (szabadon választható) ki ellen az arénában.
Ez melett van még egy napi torna is ahol mitn a világbajnokságokon nevezés után kiesés-tovább jutás alapon kerül ki az a pár játékos aki résztvehet az elődőntőben majd döntöben és fináléban. az ő neveik mindenrésztvevőnek az adatlapjánál kitüntetett helyen vannak feltüntetve.
Felette jelzi az aktuális játékos (akinek a profilját nézzük) eredményei az az napi tornán.

a karakterek szintlépsek útján fejlődnek.
igy pl a

tudás
fegyverek
különleges képeségek (van Chuck Norisal kapcsolatos jártaság is :lol: )
stb.


a szintlépsekhez tapasztalati pontok kellenek, amit harc során szerzhetünk főként, de vannak mellék ágak is.

Cím/ link
A játék
http://birodalom.try.hu - Ahol megtalálod a válaszokat a kérdéseidre ;) Megéri benézni ; )
14025 levél
Válasz 09.04.13. 15:12 #1717
Martin 19
Egész szórakoztató kis játék
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
12270 levél
Válasz 09.04.12. 18:55 #1716
asas01
Hol van ez pontosan? Van róla screened? Csak mert vannak trükkös szobák, ahol nem elég megölni mindenkit.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.04.12. 00:33 #1715
szbszig
És megint. Ugyanott. Nem értem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.04.12. 00:32 #1714
asas01
Új Nitrome, ráadásul az egyik legjobb játékuk, a Final Ninja folytatása.
A 14. pálya miatt kb 5x hagytam már abba örökre, de mindig visszahúz a szívem.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.04.12. 00:20 #1713
szbszig
Na, remek, egy buggal sikeresen csapdába zárt az egyik várban. Hiába öltem meg minden szörnyet a szobában, egyik ajtót se nyitja ki...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.