Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

31931 levél
Válasz 09.04.11. 22:12 #1712
szbszig
Kongán játsszátok már, akkor kaptok badge-eket is! Egyébként egyáltalán nem nehéz annak ellenére, hogy impossible badge-es, de ezt is elmondtam már párszor szerintem.

Ezt kezdtem el legutóbb. Aranyos.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
29146 levél
Válasz 09.04.08. 20:36 #1711
Germinator
Baszki, tényleg nem könnyű
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
8894 levél
Válasz 09.04.08. 20:33 #1710
goodboy007
Streamline
Vicces, de rohadt nehéz.
2088 levél
Válasz 09.04.06. 06:26 #1709
Shadowguard
Hehe, ez jó volt: betöltötte a játékot és meg is kaptam rögtön a kártyát Anno játszogattam vele, de engem hamar sikerült felidegesítenie
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31931 levél
Válasz 09.04.06. 06:08 #1708
szbszig
Játszogatok ezzel az Exorbis 2-vel már órák óta, de még mindig alig tartok a medium badge után kicsivel. Gondoltam, megnézem a fórumban már, miket írnak róla, mert kezdtem elunni a fejemet, és mondom, még csak harmincvalahány pályánál tartottam a százból. Erre megláttam a következő képet:

Azt hiszem, most fejeztem be ezt a játékot...

És ilyenekből kéne, gondolom, több tizet megcsinálni a vége felé. Az nem volt normális, aki erre hard badge-et adott.

Aki pedig ace-szel végigcsinálja ezeket a pályákat mind, az tényleg csak valami elvont autista lehet. Még impossible badge-nek is elképesztő durva lenne, csak kár, hogy logikai játékokra nem lehet impossible badge-et adni, mert előbb-utóbb tényleg jön egy elvont autista, aki megcsinálja, és felrakja netre a walkthrough-t hozzá...

Csak úgy összehasonlításképpen: így néz ki egy embereknek készült, kellemes nehézségű logikai játék (Exploit).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2088 levél
Válasz 09.04.01. 06:21 #1707
Shadowguard
Én azért néha igen, mondjuk mostanában hanyagolom a flash-t(melóban nincs időm otthon meg van jobb )
Egyébként ezt nem hagyom szó nélkül:
- Először is: gratulálok, nekem a Line Game még egérrel sem megy, ott még az Easy sincs meg(egyszerűen van olyan pálya, ami 10-20 próba után se megy, én meg ideges leszek)
- Másodszor: még ilyen elb@szott, idegesítő sz@rt, mint ez a pingvines... Gondoltam gyorsan összeszedem a kártyát, ha mást nem is, de elment tőle a kedvem. A Boss-ok(kettőt öltem eddig) meg egyenesen nevetségesek Durván arra jók, hogy megunja az ember a játékot. Jó, később biztos nehezebb lesz, de a motoros eszkimó után elegem lett a játékból. Lehet majd még valamikor szánok rá időt, bár... A taktika leírás gondolom tényleg jó lenne, de egyszerűen nincs türelmem hozzá...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31931 levél
Válasz 09.04.01. 04:25 #1706
szbszig
Jó rég írtam már ide (mondjuk úgyse reagál senki, úgyhogy felesleges is... ), de játszom tovább rendületlenül Kongregate-en, csak lusta vagyok mindegyik játékról külön-külön beszámolni.

A mai termést viszont megemlítem, mert történt néhány érdekes dolog.

Először is tegnap rábukkantam újra a Line Game-re, aminél legnagyobb meglepetésemre, ahogy betöltöttem, rögtön odadobta az easy és a hard badge-et. Történt ugyanis, hogy megtalálta a régi eredményeimet a gépen, amik, leellenőriztem a fájl dátumát, 2008 januárjából származtak. Viszont ezzel nem volt vége a sztorinak, mert akkoriban csak egérrel vittem végig, a játékhoz mellékelt impossible badge pedig billentyűzettel való végigjátszást is megkövetelt. Nosza, nekifogtam, hét pályát simán teljesítettem is a nyolcból, már hízott a májam, milyen májer vagyok, aztán amikor az E jelű pályának, utolsóként komolyabban is nekiálltam, akkor rájöttem, hogy miért is impossible ez a badge. Azt azért hozzá kell tennem, hogy a 200 másodperces követelmény lényegében felesleges, ha valaki meg tudja csinálni egyáltalán az ominózus pályát billentyűzettel, akkor szinte biztos, hogy az összideje 200 másodperc alatt lesz. Én úgy egy napig küzdöttem vele, tegnap lefekvés előtt, meg ma felkelés után, de végül meglett. Na jó, annyira azért nem nehéz, kb. egy komolyabb Meat Boy (map pack)-pályához tudnám hasonlítani, talán még nem is az ottani két legdurvábbhoz, mert azokkal tényleg hetekig szenvedtem. Mindenesetre ez a 14. impossible badge-em Kongregate-en.

Aztán jött ez a Penguinz nevű gyönyörűség, ami az aktuális featured game a site-on. A történetet ott kell valahol kezdeni, hogy a hard badge állítólag eredetileg más volt, mint ami most. Először azt a követelményt állították, hogy medium mode-ban kell eljutni a 34. pályáig. A játék viszont szar, több szempontból is. Ezeket az ottani fórumon kifejtették, illetve kifejtettem magam is, itt nem valószínű, hogy újra megteszem.(*) Azt az egy aspektust viszont igen, hogy teljesen feleslegesen zabálja a procit, és ezért a későbbi pályákon játszhatatlan. Sokan panaszkodtak erre, ezért a hard badge-et kicserélték arra, hogy hard mode-ban kelljen eljutni a 24. pályáig. És most még többen panaszkodnak, mert a hard mode g..i nehéz. Bár az igazság az, hogy ezt én akkor még nem tapasztaltam annyira, amikor játszottam vele, köszönhetően többek között annak, hogy rögtön a hard mode-dal kezdtem, valamint annak, hogy egy meglepően jó és egy (a teljes Kongregate-en) meglepően ismeretlen taktikát sikerült kidolgoznom első próbálkozásra. Ezt már tényleg csak bekopizom onnan:

HOW TO BEAT PENGUINZ ON HARD MODE SPOILER
Originally posted by szbszig:

The first and especially the second boss can be extremely easily avoided and since it keeps dropping bonuses even when you don’t shoot a single bullet, you can increase your money and ammo theoretically infinitely…

Originally posted by szbszig:

This game has so many illogical features… For example if you are low on cash and ammo, spend everything on ammo and go suicidal since your hp is restored after death free of charge but you lose your money and cannot buy anything until you finish the level. Also if you are still low on ammo, you can try to collect some more using the pistol only on a few other suicidal missions before beginning the serious fight. Seriously, do we really have to do these?…

I accumulated about 100,000 $ and 4000 bullets at the second boss. I spent most of the money on the gatling gun and upgrades then I lost the remaining part when I died all of a sudden some levels later. I also used up all of the bullets pretty fast so on level 21-22 and at the final boss I had to utilize the above mentioned suicidal tactics to collect a few extra bullets.


(*)Na jó, akkor ezt is bekopizom már, ha elkezdtem:

1. The ammo.
Why does the Gatlinggun shoot the same ammo as the Chainsaw? It’s not a big thing, but it made me think…
2. The Continue
You start rigt at the beginning of the level, why don’t you start at the shop? If you forgot to buy ammo or want to buy a new weapon because the level is to hard there is no use in playing the level over and over again.
3. Saving/Lag
At lvl 30 my firefox took about 800MB of RAM and the CPU was at ~60% in the menu. Playing was a pain, I like bullet time, but that was to much.


Penguinz is an awful awful game, full of bad design choices. Like making the enemy bullets white on a pale background, while it’s snowing! A lot of weapons are useless because they use waaaay too much ammo (like the chainsaw). And after the final boss, you simply replay the same level over and over again (slower every time thanks to that enormous memory leak!) until you finally get warped back to level 1.

One more thing which happens to be pretty lame sometimes: hit detection. At the second boss for example you can walk into his saw wheel without getting injured, but you get hit if you barely touch the top of his head…

Az utolsó idézet saját megint.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.03.19. 03:13 #1705
szbszig
Megtaláltam megint ezt a játékot, mert meg kellett csinálnom a badge-et, ami csekély 200 másodpercet vár el. Második próbálkozásra lazán összejött egy 294 másodperc, amivel megdöntöttem a két évvel ezelőtti rekordomat, pedig emlékszem, mennyit szenvedtem vele. És simán mentem volna tovább, nem is volt megerőltető az egész, csak a k**** k******** egeremre néha rájön az ötperc, és elkezd össze-vissza rángatni magától, azért haltam meg... De legalább látom, hogy az eltelt idő alatt fejlődtem a flash játékok terén.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.03.18. 22:48 #1704
Star Wars
Hát, csípőtől lefele jó...
31931 levél
Válasz 09.03.18. 08:34 #1703
szbszig
Az egy nagyon édes játék!

Régen, amikor még én sem ismertem a Kongregate-et, volt egy ún. "buried treasure" hetük. Ezen a héten olyan játékok kaptak badge-eket, amik a közönség tetszését valamiért nem nyerték el, azaz kíméletlenül lepontozták őket, de valójában annyira nem rossz játékok. Öt ilyen játék szerepelt akkor, minden napra egy, és az utolsó volt a The Last Canopy. Ami szerintem messze a legszebb és legjobb volt ezek közül.

És a legnehezebb is. Én egy nap alatt, egymás után vittem végig mind az ötöt, és igazából a másik négy semmi kihívást nem jelentett, vagy alig, ennek viszont neki kellett futnom egy párszor, mire sikerült eljutnom a végéig.

De álljon itt a teljes lista, ha valaki még relatíve könnyű badge-eket szeretne szerezni:

Dog Eat Dog (medium)
Talán a legunalmasabb és legbénább játék az összes közül. Ráadásul maga a játéktípus is már eléggé elcsépelt.
Cirplosion (medium+hard)
Egy igazán ötletes variációja a térkitöltögető játékoknak.
Parachute Retrospect (easy+medium)
Kellően beteg játék minimalista grafikával. Az elején nehéznek tűnik, de nem lesz az, mert változik a feladat időközben.
Jumpcat (easy+hard)
Szintén egy elég közismert játéktípus, de ez nekem valamiért bejött.
The Last Canopy (easy+medium+hard)
Lásd fent.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2088 levél
Válasz 09.03.18. 07:10 #1702
Shadowguard
Mea Culpa Reggel van még no
Last Canopy
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
38325 levél
Válasz 09.03.18. 06:46 #1701
kopé
linket kapunk?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2088 levél
Válasz 09.03.18. 06:45 #1700
Shadowguard
Ennek örömére én is ajánlanák egy gyorsan megszerezhetőt(már ha nem letudott kör mindenkinek)

The Last Canopy

Felülnézetes lövöldözős, a változatosság kedvéért ezúttal egy tündérrel, aki körül öt gömb lebeg, ezzel lehet elszedni az ellenfelek támadásait(kell is, mert az alap elég gyenge lett). A lopott erők egy idő után "lejárnak" szóval erre oda kell figyelni. Minden pálya végén egy boss van, de ezek közül az utolsó az egyetlen aki kihívást jelent, a többihez csak taktikai érzék kell(gondolom ehhez is, de no )Egyébként maga a négy pálya normálon(ez is elég a badge-hez) kb. 25 perc alatt vihető végig
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31931 levél
Válasz 09.03.17. 19:35 #1699
szbszig
A Kongai nem japán játék...

Egyébként igen, a mellei lettek egy kicsit átphotoshoppolva.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
15515 levél
Válasz 09.03.17. 19:17 #1698
Silent
egyik lába pedobear -é
...mert szegény vagyok, csak álmaim vannak. Álmaimat a lábad elé terítem, Óvatosan lépkedj, mert az álmaimon lépkedsz....
470 levél
Válasz 09.03.17. 18:47 #1697
Mezzo*
Death vs. Monstars

Egész jól el lehet vele szórakozni.Nekem legalábbis bejött.
4981 levél
Válasz 09.03.17. 17:17 #1696
tibi6893
Japánéknál semmi se biztos...
http://shudzsi.blogspot.com
16067 levél
Válasz 09.03.17. 17:14 #1695
david139
hiányzanak a mellei, vagy mit kell nézni?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
31931 levél
Válasz 09.03.17. 06:02 #1694
szbszig
Ez kész, fetrengek...:

"I mean, I know a girl who found Yoshiro pretty damn sexy…then I found a guy who found Higashi sexy…then I decided not to speak to that friend anymore."

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.03.17. 05:45 #1693
szbszig
Mi nem stimmel az alábbi képen?

(SW vajon mit fog szólni?... )
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.03.13. 03:09 #1692
szbszig
Jellemző, a múltkor csak lestem, hogy jöttek ki egymás után az új badge-ek és challenge-ek. Most meg amikor van egy kis időm, már nincs semmi új featured játék egészen hétfő óta...

Na mindegy, kerestem néhány kevésbé ismert játékot magamnak, amiket kivétel nélkül gyorsan végig is tudtam vinni. Nem mondanám, hogy túlságosan magas színvonalúak, de egyszeri kipróbálásig elmennek.

Achilles
Kétdimenziós hack and slash Akhilleusszal. Ugyan a harcrendszert nem nagyon sikerült megértenem, és a lándzsadobáson, valamint a nyilak elől pajzs mögé bújáson kívül nem csináltam semmi mást, csak vadul vagdalkoztam végig, így is simán végig tudtam csinálni. Még az életekkel sem kellett volna spórolnom: a keményebb bossok is egyetlen halállal megölhetők, mert újraéledéskor olyan sokáig vagy sérthetetlen.

Ragdoll Invaders
Emlékeztek a Ragdoll Avalanche-ra? Nos, ez hasonló, csak nehezebb. Nemcsak mindenféle lövedék elől kell hajolgatni és ugrálni, hanem még lőni is, és életeket gyűjteni. Kellemesen nehéz játék, kellett vagy négy-öt próbálkozás, mire eljutottam a hetedik pálya végéig. Sajnos tuti taktika nincs nagyon hozzá, gyakorolni kell, és érezni a lövedékek meg a bábu mozgását.

Ancient Origins{flying fish}
Debil játék, egy repülőhallal kell gyöngyökön ugrálni a levegőben... Meglehetősen kezelhetetlen, és alig látni a pályából valamit előre, úgyhogy a későbbi szinteken egyszerűen addig kell próbálkozni, amíg az ember meg nem tanulja, mikor mi következik. Szerencsére rövid, csak 9+1 pályából áll.

Aliens Must Die: The Jupiter Wars
A szőke néni a kezdőképen senkit ne tévesszen meg, ez egy teljesen átlagos lövöldözős (egérrel céloz, kurzorral manőverez) játék sztori, szereplők és bármi más felesleges sallang nélkül. Szerencsére csak a 29. szintig kell elmenni, addig pedig nincsenek nagyon durva pályák. A power-upok jelentését nem sikerült megértenem, pedig a néni is motyogja állandóan, de a franc se figyel rá. Azért a pajzs és a szívecskék (élet) begyűjtése nélkülözhetetlen.

Továbbá két minijáték:

ELEPHANT RAVE
Ez meg mi volt?...

Kongregate Chat
Valószínűleg a legegyszerűbb játék, ami valaha badge-et kapott.

Valamint a végére hagytam egyet, amivel még nem sokra jutottam. Konkrétan ezt a játékot megérteni sem sikerült. Elsőre elolvastam a feliratokat, és elmentem kb. a nyolcadik dimenzióig, de közben gőzöm nem volt, hogy pontosan mi történik. Valószínűleg ennek egy kicsit komolyabban neki kéne állni, ha tényleg meg akarom szerezni a badge-eket.
Oroboros
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4178 levél
Válasz 09.03.10. 01:33 #1691
U.R.H.
Nem lehet valahogy trükkösen menteni ezekben a flash játékokban? Mondjuk amolyan c64 emulátorhoz hasonlóan, hogy bárhol elmenthetem a cuccost?

Amúgy The Last Stand 2-őt tolom, de nem tok elérni időben union city-be.

Na, mindegy egyszer majd sikerül.
31931 levél
Válasz 09.03.09. 08:52 #1690
szbszig
Na, még egy kicsit fényezem magam. A Globetrotter XL-hez kigyűjtöttem egy hete a benne szereplő városokat, úgyhogy belinkelem azt a kongregate-es fórumtopikot is, ahol ezt a listát eredetileg közzétettem.

Íme.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.03.09. 08:24 #1689
szbszig
Nincs most sok időm, ezért csak így emlékeznék meg az utóbbi idők kongregate-es játékairól:

- Bunny Invasion 2

Bemásolom ide, amit a KMK-ra írtam róla: "Nekem minden szempontból bejött. A grafika tetszik, bár ez mondjuk ízlés kérdése is. A játék könnyű, kényelmes és élvezetes, legalábbis a műfajban mostanában kipróbáltakhoz képest. Gondolok itt elsősorban a Storm the House 3-ra, ami kimondottan nehéz, nagyon nem mindegy a későbbiekre nézve, hogyan fejlődsz, és még menteni se lehet benne, szóval kezdheted mindig elölről, vagy akár a The Last Stand 2-re, ahol meg tényleg vadul kell kattintgatni végig. Nos, én itt egyiket sem tapasztaltam. Elindultam, vásárolgattam, és egyszer sem kellett egy pályát se újrajátszanom, mert zsákutcába jutottam volna a fejlesztésekkel. Valamint rögtön az elején megvettem a félautomata gépfegyvert, és utána is csak AK-47-et, M4-et meg Minigunt használtam, szóval kattintgatnom sem nagyon kellett, csak célozni. Maga a játék pedig nagyon korrektül és lelkiismeretesen van megcsinálva, végignéztem az extrákat, meg elolvastam a készítő leírását, hogy hány hónapig vagy tulajdonképpen évig fejlesztette, és valóban úgy néz ki az egész, ahogy mondja. És még a Kongregate-es badge-ek is jók lettek hozzá, azaz egyik sem frusztráló. A sztori befejeződésekor nekem már csak három érmem hiányzott a gyűjteményből: egy kill count és két gránátos, amiket elég ritkán használtam, de szerencsére azokat is nagyon hamar pótolni tudtam utána.

Na jó, néha azért előfordul egy-egy bug, íme egy vicces kép."

- Don't Look Back

Bemásoltam ide, amit a kongregate-es fórumra írtam róla: "I really like this game. Although I only understood what was going on and which story this game was paying tribute to when the woman disappeared the first time during my way back. The retro graphics work exceptionally well for this game. The difficulty is also right and it’s perfect for a medium badge. The only thing I would have changed though is to make the journey back harder by forcing to respawn at the meeting point in the deepest part of hell every time you look back (not when you die, just when you look back). This way the player could have felt the pain of the hero even more."

Ja, nem neveztem benne néven, de természetesen Orpheusz és Eurüdiké történetét meséli el kissé modern változatban, ha valaki kihagyta volna a görög mitológiát irodalomórán.

- Bible Fight

Na, ez az a játék, amiről már most 17 oldalas vita kerekedett az ottani fórumon. Több szempontból is. Elsősorban persze etikailag támadják: sokan offenzívnek tartják a kereszténységre nézve, másoknak meg épp azért tetszik. Viszont ettől elvonatkoztatva, mint játék is eléggé megosztja a közönséget, mert ugyan vannak kombók, de elég körülményesek, sokszor idő sincs az előhozatalukra, úgyhogy majdnem jobban megéri a z billentyűt nyomogatva haladni végig minden karakterrel a játékon (igen, még a második hard badge is teljesíthető így ügyes karakterválasztással). Ami mondanom se kell, roppant unalmas. Az mindenesetre elgondolkoztató, hogy ez egy 2007-es játék (legalábbis én már akkor játszottam vele a KMK archívuma szerint, de lehet, még annál is korábbi), ennek ellenére a készítő múlt hét pénteken szánta rá magát, hogy feltöltse a Kongregate-re, ahol valamiért azon nyomban kapott badge-eket, miközben más, a közönség szavazatai alapján jó játékok akár hetekig, hónapokig is várhatnak erre...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14025 levél
Válasz 09.03.02. 21:22 #1688
Martin 19
Lehet sikerül kivinni
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
14025 levél
Válasz 09.03.02. 20:45 #1687
Martin 19
Suliba toljuk örökké, imádom
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
31931 levél
Válasz 09.02.22. 02:18 #1686
szbszig
Olyan ismerős volt ez a játék, de szerintem csak egy korábbi részével játszottam:

Storm the House 3

Most fejeztem be a campaign-t. Azaz szerintem menne tovább is, de 40 napot kell túlélni a hard badge-hez, és ennyi elég volt. Azért nagyon jó játék, mert rengetegféle kombinációs lehetőség van. A fegyverek és tornyok körülbelül három negyedét ki se próbáltam még. És azért nagyon jó játék, mert roppant változatosan alakul a nehézség és a pályán teendő feladatok. Kezdve attól, amikor az elején kis pisztollyal lövöldözöl egyesével; aztán amikor váltogatod a fegyvereket, és elkezded szelektálni a célpontokat; egészen a végéig, amikor már folyamatosan lősz megállás nélkül a legnagyobb kaliberrel, de még így is csak a lépegetőkre és a tankokra van időd koncentrálni, a többi millió egységet az embereid intézik el körülöttük. Amiért nem jó játék, az az, hogy kegyetlen hosszú, és nincs mentési lehetőség, szóval muszáj egyszerre végigcsinálni. És amikor azt mondom, hosszú, az alatt azt értem, hogy a 40. nap környékén egy pálya nálam több, mint 7 percig tartott, a teljes campaign meg összesen legalább 3 óra tiszta játékidő, bár azt nem mértem pontosan. Mondjuk ebben közrejátszik, hogy a végén iszonyúan belassul a rengeteg képernyőn mozgó egységnek köszönhetően. Valamint azt is bele kell kalkulálni, hogy még ennél is több idő kell hozzá, mert muszáj szüneteket beiktatni, annyira elfárasztja az ember kezét a folyamatos egérgombnyomás. És nem szabad lankadni sem, mert úgy a közepe felé volt egy pont, amikor lőnöm se nagyon kellett volna, az embereim mindent elintéztek helyettem, a végén viszont újra nagyon bedurvult, mikor megjelentek a lépegetők, és a tankok is már ötösével érkeztek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1421 levél
Válasz 09.02.21. 22:46 #1685
Drake94
nálam a kedvenc flashjátékok a World of Goo,A Crimsonland és a Zombie Shooter
"Az élet nemi érintkezés során terjedő fertőzés, melynél a halálozási arány 100%"
31931 levél
Válasz 09.02.21. 22:13 #1684
szbszig
Epic fail?...

Viszont a timeres bug, úgy látszik, kijavításra került, úgyhogy már nekem sem okoz gondot a hard badge megszerzése. Amire egyébként szükségem van az impossible badge-hez, mert ha megvan minden achievement, akkor állítólag ad újfajta, erősebb lőszert. Még szerencse, hogy nem kell további két óráig játszanom hozzá, ugyanis pause-zal megállítva is számolja a játékban töltött időt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 09.02.21. 02:17 #1683
sipec
"i dont know how to play world of warcraft"
31931 levél
Válasz 09.02.21. 01:25 #1682
szbszig
Fúj, ti disznók!

Én csak pisiltetni akartam, de azt se tudta. Pedig gondoltam, egy szarós játékban lehet.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 09.02.21. 00:47 #1681
sipec
15515 levél
Válasz 09.02.21. 00:37 #1680
Silent
nem jövök rá hogy hogy kell játszani evvel a játékkal... de ez viszont
...mert szegény vagyok, csak álmaim vannak. Álmaimat a lábad elé terítem, Óvatosan lépkedj, mert az álmaimon lépkedsz....
31931 levél
Válasz 09.02.21. 00:11 #1679
szbszig
Azért ez gáz...

Egyébként még jó, hogy - mint minden más, ez is - többféle paranccsal működik. Például: "put off pants", "pull off pants", "take off pants" stb.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 09.02.20. 23:55 #1678
sipec
ah fuck.
anglisztika rulez, nem jutott eszembe, hogy hogyvan, az, hogy levenni a nadragot, es beszart
19402 levél
Válasz 09.02.20. 23:50 #1677
sipec
rotfl!
3 es 9 van eddig meg
31931 levél
Válasz 09.02.20. 22:38 #1676
szbszig
És gyakorlatilag meg is van a hard badge, mert az insane legiont most teljesítettem, úgyhogy már csak az 50 halál kell, az időket meg majd megbeszéljük. Már csak azért is, mert az óra teljesen meg van bolondulva. Felkúszott szép lassan 5 perc 99 másodpercig, utána meg újrakezdte a másodpercek számolását, és most tart 5 perc 11 másodpercnél megint...

Mondjuk az impossible badge-nél megint alkottak a fiúk a Kongregate-nél (csináld meg az insane legiont sérülés nélkül).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8894 levél
Válasz 09.02.20. 21:42 #1675
goodboy007
Ez állati .
1,5,6,7 nem megy
16989 levél
Válasz 09.02.20. 21:38 #1674
KisCsirkee
Megvannak, most már én is Shit King vagyok!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 09.02.20. 21:29 #1673
KisCsirkee
Überjó játék, sajna az 5, 6, 7 nem megy!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12270 levél
Válasz 09.02.20. 20:20 #1672
asas01
Ja, ok, ez tényleg nem jutott eszembe.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.02.20. 20:19 #1671
szbszig
SPOILER
Próbáld még korábban! Gondolkozz!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.02.20. 20:12 #1670
asas01
Ezt próbáltam én is, kb fél másodperc alatt megcsinálom, de semmi.:\
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.02.20. 20:03 #1669
szbszig
SPOILER
Próbálj beszarni minél előbb!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.02.20. 20:01 #1668
asas01
Már csak a 8-as van hátra, de az nem megy.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.02.20. 19:47 #1667
szbszig
A vicc az, hogy mindenre rájöttem magamtól, kivéve azt, hogy SPOILER
az ajtót húzni kéne.
Látszik, hogy nem bírom a horrorjátékokat. Folyton összeszarom magam tőlük.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 09.02.20. 19:35 #1666
asas01
6-os és 8-as nincs meg, pedig szerintem mindent kipróbáltam. Azért még próbálkozom, valami nyilván maradt.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31931 levél
Válasz 09.02.20. 19:13 #1665
szbszig
Best Flash Game Ever!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.02.20. 18:56 #1664
szbszig
Na, már vannak is badge-ek a Cell Warfare-hez Kongregate-en, úgyhogy érdemes volt nekikezdeni.

Most tartok 70 achievementnél a játékban. Hiányzik még az insane legion, az 50 halál, meg persze a játékidőhöz kapcsolódó összes... Azért hogy kopé ne örüljön, közben már felvettem a kapcsolatot a játék készítőjével, aki utánanéz a dolognak. De ha nem is sikerül kijavítania a hibámat, ami a fórumos hozzászólások alapján úgy tűnik, csak egy-két embernél jelentkezett eddig, akkor is meg fogom kapni a hard badge-et, mert bug esetén kellő indoklást mellékelve lehet külön kérvényezni a Kongregate üzemeltetőinél.

Egyébként maga a játék már tök jól megy. Még a ghost celleket kell kicsit gyakorolni, azokat nem érzem igazán.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 09.02.20. 01:48 #1663
sipec
grrr 20/40nel elakadtam..
kellene csont a csakanyhoz, de nemtalalok

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.