Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

31931 levél
Válasz 11.12.23. 23:49 #2111
szbszig
Zombie Minesweeper

A Sky Islandhez hasonlóan ezt sem azért linkelem most, mert annyira szenzációsan szórakoztatónak találnám. Bár kétségtelenül kellemes kikapcsolódást nyújt, de azért órákig nem játszanék vele. Ami érdekes benne, az megint az, hogy mi mindent ki lehet ma már hozni egy egyszerű, böngészőben futó, flash alapú alkalmazásból. Igaz, már az sokatmondó volt, hogy ezúttal le kellett tölteni előzetesen egy Unity nevű plugint, ami elvileg a 3D megjelenítés támogatásához szükséges.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.12.16. 04:02 #2110
szbszig
Tegnap 50-es szintű lettem Kongregate-en!

Ennek örömére aznap megkaptam egy "Your First Medal" feliratú medált. WTF?!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4178 levél
Válasz 11.08.04. 19:51 #2109
U.R.H.
Nem tudom mennyire pörgettétek itt anno a Last Stand 1-2-t, de végre megjelent az igen sok RPG elemmel megtűzdelt 3. része.

Link
31931 levél
Válasz 11.07.02. 00:18 #2108
szbszig
Vajon mi alapján választanak Kongregate-en badge of the dayt? Csak mert ma egy olyan játék kapta, ami júniusban már volt egyszer kiválasztott. Ennél azért sokkal több jó játék van az oldalon, érdemes lenne minél többet népszerűsíteni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.06.30. 00:12 #2107
szbszig
Íme néhány játékélményem röviden összefoglalva az elmúlt hetekből. Már akartam írni korábban is ezek többségéről, csak valahogy sosem jutottam el odáig.

Blocks With Letters On

Ez egy régi játék, de valamiért félbehagytam, amikor először játszottam vele, és teljesen elfelejtettem. Most, hogy kiemelték, újra felfedeztem, és végigvittem. Nagyon ötletes az egész koncepció, és kitűnő a megvalósítás is. Viszont nehéz. Sokszor bosszantóan nehéz. Nem elég felismerni a kirakandó szót, hanem valahogyan meg is kell valósítani. És fordítva, amíg nem tudod, mit kell kirakni, addig csak tapogatózol általában. Sok pályán viszont ez a kettő párhuzamosan játszódik, a blokkok elhelyezkedése menet közben segít a szó felfedezésében. Szóval bonyolult. Már úgyis bőven egy nehéz hard badge lenne, ha csak egyik feladatra kéne koncentrálni. Én egyedül a léptetős platformokat utáltam benne, amik a rájuk kerülő betűt az ábécében eggyel előrébb tolták. Na, ha sok olyan volt a pályán, akkor gyakorlatilag képtelenség volt előre gondolkozni.

Loved

Abba a bizonyos kategóriába tartozik, ahol a játékmenet, a feladatok nagyon primitívek, a hangsúly a játékélményen és a hangulaton van. Ennek a kategóriának szép példája korábbról a The Company of Myself, amelyről akkoriban nagy lelkesedéssel írtam. Nos, a Loved nekem annyira nem jött be. És bevallom, őszintén, számomra még a mondanivalója sem volt teljesen világos sokáig, pedig direkt többször végigjátszottam különféle befejezéseket elérve. Aki hasonló cipőben jár esetleg, mint én, annak röviden összefoglalom:

SPOILER
It had too many colors and bad details because you chose to disobey. If you follow the prompts exactly it is black and white and sharp details plus you get a different ending. Disobeying can be fun and bring color to the world but at the price of losing details. Obeying makes it easier to see everything but there is no color and you have to do whatever the voice tells you. Even if it makes things harder or kills you.


Sky Island

Amiért feltétlenül beszélni kell róla, és meg kell említeni itt, az a technikai része. Olyat, hogy forgatni kell a pályát egy platformerben, már számtalanszor láthattunk, nem akarok megint az ebben a topikban ezerszer említett SHIFT sorozattal és klónjaival jönni. Azonban ilyen szép megvalósítást és valódi háromdimenziós megjelenítést nem vártam volna a flash-től. Igaz, hogy egyelőre csak 90 fokkal engedi forgatni a képernyőt, és mozgatás közben leáll az akció, de akkor is nagyon látványos, hogy rövid ideig három dimenzióban látható ilyenkor a terep. Ennek ellenére maga a játék nekem annyira nem jött be. Túlságosan kiszámíthatatlan, nem sikerült igazán előre terveznem benne, csak próba-szerencse alapon forgattam a képernyőt eszetlenül. Mondjuk ez nem jelenti azt, hogy nehéz lett volna. Egy vagy két kivétellel minden pályát elsőre az időlimiten belül teljesítettem. Csak így kevésbé volt szórakoztató számomra.

Snail Bob

Ah, ez irtó aranyos! Nem is tudom, mikor játszottam utoljára ilyen cuki játékkal. Azt hiszem, ez nem is véletlen, erős a gyanúm, hogy az elsődleges célközönsége erőteljesen a tíz év alatti gyerekek lehetnek, vagy a készítője amolyan családi játéknak szánta, ugyanis nemcsak hogy édes, de roppant egyszerű is. Hivatalosan logikai játéknak kéne nevezni, de lényegében semmi kihívást nem jelent, inkább amolyan interaktív felfedezés, hogy a pályán elhelyezett tereptárgyak hogyan működnek. A grafika ennek megfelelően csuda szép, egyetlen negatívuma, hogy borzasztó rövid. Utóbbi kompenzálására a napokban kijött a folytatás: Snail Bob 2.

Viricide

Kissé ambivalens érzéseket keltett bennem. Bevallom, az elején bugyutának, elcsépeltnek és idegesítőnek tűnt, hogy egy mesterséges intelligenciával beszélgetek, aki mindenféle viccesnek szánt nevű alrendszerekkel rendelkezik, és ezekre idétlen mozaikszavakat használ. Aztán viszont ahogy haladtam előre, egyre inkább megkedveltem. A shooter részt is, ami ugyan a műfaj szempontjából semmi újat nem mutat fel, de legalább van benne egy kis kihívás, nem teljesen triviális. És a történetet is, ami a végére egész meghatóvá vált. Szóval összességében nem rossz, az első néhány pálya unalmát viszont ki kell bírni hozzá.

Racing Comrade!

Hát, ez egyszerűen beteg. Szerintem próbálja ki mindenki maga, nem akarok lelőni belőle egyetlen poént sem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.06.18. 03:44 #2106
szbszig
Meg fogom nézni, valószínűleg akkor, mikor badge-eket kap majd, de annyi ehhez hasonló, egy kaptafára készült és nulla új ötletet felmutatni képes játékot láttam az utóbbi időben a Burrito Bisontől kezdve a Flightig, hogy lassan kezd egyfajta ellenszenvem kialakulni a műfajjal szemben, és minden új példányhoz már előzetesen kritikusan állok hozzá...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.06.18. 03:34 #2105
szbszig
Hát, shooternek továbbra is legfeljebb átlagos, rpg-nek szintén, a dating simet meg nem is igazán értem egyelőre, mert ugyan sok csaj szereplő található benne, de udvarolni nekik vagy választani közöttük eddig nem lehetett, hacsak azt nem veszem számításba, hogy kivel beszélgetek egyet a kávézóban két küldetés között, de annak se látom, hogy bármilyen közvetlen hatása lenne a cselekményre. Visual novelként viszont egészen kiválóan teljesít. Egyszerűen lebilincselően szövi a történetet, a párbeszédeket pedig kifogástalan profizmussal tálalja.

Kicsit lassan haladok, mert más játékokkal is játszom közben, meg nem akarom elsietni sem, ki akarom élvezni a sztorit. Szándékosan nem mondom el, hol tartok pontosan, de azt hittem, most van itt a vége. Azonban nem, egy újabb csavarral megy tovább a kaland. És én nem bánom.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1087 levél
Válasz 11.06.18. 00:27 #2104
richy25
Learn to Fly 2

Tökéletes folytatása az első résznek. Akinek volt szerencséje a Learn to Flyhoz annak nem kell bemutatni ezt a játékot, aki meg nem játszott vele, az egyrészt szégyellje el magát, másrészt pótolja be a lemaradását!
A "történet" ott kezdődik, ahol az első rész véget ért, rengeteg fejleszthető felszerelés áll rendelkezésünkre, sőt, még egy ún. "bónusz bolt" is megnyitja kapuit, ahol a számos (és helyenként hosszadalmas) achievement teljesítéséért járó pontokat verhetjük el, szintén érdekes ÉS fejleszthető holmikra. Ahogy kezdtem, úgy is fejezném be a játék leírását: Tökéletes.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
31931 levél
Válasz 11.06.16. 04:36 #2103
szbszig
Boss Battle

Igazából nem mutat fel semmi új ötletet. Hiszen alapvetően egy sima bullet hell típusú játék, és olyan játékra is láttunk már példát korábban, amely egyetlen hosszú boss fightból áll (Ultimate Crab Battle). Ennek ellenére szerintem aranyos és élvezetes. A hard mode pedig már egészen korrekt kihívást jelent. Utóbbihoz egy kis segítség azoknak, akiknek gondot okoz a manőverezés és a célzás egyszerre:

SPOILER
Mivel végig a manőverezésen van a hangsúly, ezért feltétlenül ajánlott, hogy a játékokban tipikusan erre használt, ügyesebbik kéz (mint esetemben a jobb) kezelje az iránygombokat. A másik kéz elegendő, ha a p billentyűn pihen. Minden esetben, amikor a boss pozíciót vált, csak gyorsan pause-ba kell vágni a játékot, kurzort áthelyezni a másik oldalra, p billentyű lenyomása újra, és már folytatódhat is a móka. Tipikusan szintváltásokkor van szükség erre a műveletre, szinten belül alig. A legutolsó szint természetesen kivétel, az egy kicsit hosszadalmassá válik ezzel a körülményes technikával, de így is teljesíthető életveszteség nélkül.

Egyébként a fenti technika száz százalékban saját találmány, nem mások hozzászólásai között olvasott segítség, szóval személy szerint büszke vagyok rá. Megjegyzem továbbá, hogy én nem tekintem csalásnak egy játék elemeinek ilyen kreatív módon történő kihasználását. Volt már hasonló furcsa megoldásra példa a több éves kongregate-es pályafutásom során. Amihez azonban biztosan sosem folyamodnék, az külső, emberi segítség igénybevétele, még ha itt például tényleg csak annyi lett volna a feladata a másik személynek, hogy a szintek elején arrébb lökje egy picit az egeret. (A Cell Warfare impossible badge-e már rég meglenne, ha beszerveztem volna valakit, aki céloz nekem manőverezés közben.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.06.12. 05:42 #2102
szbszig
Ami azt illeti, azért messze nem tökéletes játék. Amiben élen jár, és ami ténylegesen leköt benne, az a sztori. Továbbá a karakterek aranyosak, az animációik és a szövegeik nagyon igényesen vannak elkészítve, és a zenék, azaz a karakterek témái is fülbemászóak. A játék maga, azaz a lövöldözéses akciórész viszont nem valami nagy eresztés. Valami irtó bonyolult matematika van mögötte, mert végeláthatatlan mennyiségű paramétert és statisztikai adatot vonultat fel, valamint az űrhajót is össze-vissza lehet kalibrálni, de igazából abszolút nem törődöm vele, hogy küldetés előtt mit fejlesztek, csak nyomkodok, amíg el nem fogy a pénzem, és kész. A shooter rész igen primitív, lényegében alig jelent bármilyen kihívást teljesíteni a pályákat. A grafika pedig kifejezetten ronda szerintem, még flash-es szinthez viszonyítva is. Úgyhogy részemről alig várom, hogy véget érjen a lövöldözés, és inkább a sztori folytatódjon, azt olvashassam tovább...

Wings of Ge.Ne.Sis

Ez meg igazából a másik véglet. A grafika nagyon-nagyon szép. Látszik, minden elem milyen igényesen van kidolgozva. Az ellenségek változatosak és ötletesek, a mountok, azaz a spirit beastek nagyon el vannak találva. A szerteágazó evolúciós fa simán biztosítja akár a többszöri újrajátszási lehetőséget is. A nehézségi szint változtatható, és a pályák előrehaladtával fokozatosan nehezedik, szépen meg kell dolgozni a sikerért. Viszont a sztori borzasztó. Kezdve azzal, hogy egy badge-et nem kapott játék folytatása, ami mindig elég szerencsétlen helyzetet teremt, hiszen a badge hatására jön a sok új játékos, és fogalmuk sincs, miről szól az egész. Számomra legalábbis egészen a játék végéig nem derült ki, ezzel nagyjából mindent elmondtam. Amúgy is bántóan kevés a párbeszéd, látszik, hogy egyértelműen az akción van a hangsúly. Na jó, arról persze nem tehet a készítő, hogy az eredeti játéka nem kapott badge-et, arról viszont már igen, hogy ő is elköveti azt a butaságot, amiről kissé lentebb, a Bullet Heavennel kapcsolatban írtam. Nevezetesen hogy adott egy rpg alapjáték, és ahhoz készül egy klasszikus shooter folytatás. Számomra ez olyan erőltetett, mi köze a két műfajnak egymáshoz?... Vagy ha már ilyen drasztikus műfajváltáshoz folyamodik a szerző, akkor legalább legyen a folytatás önmagában is érthető.

Az milyen király lenne viszont, ha a fenti két játékot össze lehetne gyúrni úgy, hogy mindkettőből a jó tulajdonságok maradjanak meg! Akkor tényleg kaphatnánk egy minőségi, rpg-elemekkel tarkított lövöldözős akciójátékot, amiben még a történet is részletes és élvezetes.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.06.09. 05:16 #2101
szbszig
RPG Shooter: Starwish

"a unique blend of a shooter, rpg, visual novel and dating sim"

Igazából még el se kezdtem játszani vele, annyira az elején tartok, úgyhogy részletes elemzés tuti nem lesz ezúttal. Azonban nagyon érdekesnek találom. Nem kissé merész vállalkozás a fenti négy műfaj egyesítése. Főleg flash-ben. Kíváncsi vagyok, mi sülhet ki belőle.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.06.03. 18:18 #2100
szbszig
The Adventures of Red

Nagyon aranyos és humoros logikai játék egy Red nevezetű citromsárga kiscsibével a főszerepben. Elég hosszú, jó sok szobán keresztül kell verekedni a játékosnak magát, hogy eljusson a végére, de a feladványok szinte kivétel nélkül nagyon egyszerűek: az is hamar adja magát, hogy mit kell az adott szobában csinálni, és a megoldás kivitelezése sem bonyolult soha. Úgyhogy inkább a casual gamereknek és a könnyed kikapcsolódásra vágyóknak szól, nem a hardcore logikai játékok kedvelőinek. Nekik viszont tökéletes.

Continuity

Ez még egy régebbi játék, azonban csak most találkoztam vele. Egyértelműen az általam ebben a topikban már többször említett klasszikus SHIFT sorozat nyomdokaiba próbál lépni, a játékmenet hasonlóságán felül ezt például a fekete-fehér grafika is hangsúlyozza. És határozottan mondhatom, hogy sikeresen. Ötletes az alapkoncepció, mindehhez kellő mennyiségű és változatosságú pálya társul, amelyeken belül a nehézségi szint fokozatosan, éppen ideálisan nehezedik. Mi más kell egy ilyen logikai játékhoz?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7786 levél
Válasz 11.06.03. 17:00 #2099
Lovi Tommy
ma találtam rá tök véletlen s gondoltam írok róla, de előtte visszanéztem s láttam h írtál róla én 208-nál adtam fel, egy-kettő szintén nem jutott volna eszembe, s a meglevők közül is megizzasztott néhány
38325 levél
Válasz 11.06.03. 13:56 #2098
kopé
Igen, az ilyesmikről van szó...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
7786 levél
Válasz 11.06.02. 19:33 #2097
Lovi Tommy
kukaccá változtatja a varázsló a harcost?
31931 levél
Válasz 11.06.02. 18:58 #2096
szbszig
warrior + wizard = worm

Ezt valaki meg tudná magyarázni?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 11.05.24. 00:54 #2095
kopé
Ismerős, igazából pontosan ez volt az a pont, ahol meguntam és elment az egésztől a kedvem... Logika már nem volt a dolgokban, és igazából váratlan, oda nem illő új elemekről beszélünk...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29146 levél
Válasz 11.05.23. 22:41 #2094
Germinator
Én ezzel játszom a napokban.

Elég standard játék, gyakorlatilag sudoku csak színekkel De én nagyon élvezem.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
31931 levél
Válasz 11.05.23. 22:32 #2093
szbszig
Én is szeretem alapvetően a Doodle Godot. Nekem csak az a bajom vele, hogy úgy a felénél - kétharmadánál komolyan elakadtam. Viszont nem akarom megnézni a megfejtést, mert az alapján két perc alatt végignyomkodni nem jelent túl nagy élvezetet. Szóval én igazából még az első részt sem fejeztem be...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7786 levél
Válasz 11.05.23. 19:06 #2092
Lovi Tommy
Ma nézem meg a doodle evilt azért is jár badge
38325 levél
Válasz 11.05.23. 16:33 #2091
kopé
hát igazából...
csak azért írtam róla mert sokan szeretik (Kongrén legalábbis nagy a népszerűsége), én spec nem szertem, de ha már játszottam vele a badge-ek miatt, stb...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
7786 levél
Válasz 11.05.22. 21:03 #2090
Lovi Tommy
Pont azért néztem be épp a topicba hogy írjak a doodle god 2ről az elsővel nem játszottam de rövid távon szerintem szórakoztató főleg amíg még van logika a teremtések között
38325 levél
Válasz 11.05.10. 09:30 #2089
kopé
Cursed Treasure: Level pack
Akik szerették az elődöt, azok ebben sem csalódnak, bár engem elszomorít, hogy semmi de semmi újítás nincs benne, valóban csak 15 új pályáról beszélünk.


Doodle God 2
Ez Pedig az előző 116 létrehozott elem után további 80at ad még nekünk, csak győzzük megtalálni őket. Sztem nem nagy szám és uncsi, ha kap Badge-t akkor majd foglalkozok vele.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
1 levél
Válasz 11.04.23. 19:58 #2088
LiszkaY
Esetleg ha van kedvetek, nézzétek meg húsvéti játékomat: http://apps.facebook.com/kakukktojas/
31931 levél
Válasz 11.04.22. 06:58 #2087
szbszig
I Have 1 Day

A játék leírása a következőképpen kezdődik: a Don't Shit Your Pants! alkotóitól. Nem véletlenül emeli ki a legelső hozzászóló, hogy ez volt a döntő érv, amiért kipróbálta a játékot, én is pontosan így voltam, mikor megláttam, és gyanítom, sokan mások szintén.

A pixeles grafikán kívül azonban nincs sok egyezés a hírhedt előddel. Ez már egy komoly játék komoly történettel, a stílus pedig nem primitív, szöveges parancsbevitel, hanem klasszikus point & click.

Ennek ellenére örömmel jelenthetem be, hogy nem tucat-kalandjátékkal van dolgunk, hanem nagyon ötletes, aranyos és legalább egy tekintetben mindenképpen eredeti munkával. A játék időkezelése és az idő haladásának szerves beépítése a történetbe mindenképpen egyedi és figyelemre méltó.

Bonyolultságra, hosszúságra éppen kellemes, flash-hez illő. A naplózásnak köszönhetően könnyen kezelhető, ráadásul az esetleges újrajátszásnál még annyit is segít, hogy egyes ismétlődő beszélgetésrészleteket automatikusan kivág, nem kell újra végignyomogatni őket.

A kevéske logikai feladvány még elegánsabb, még sokkal inkább ülnek, mint az előző bejegyzésemben méltatott játéknál. És még "think outside the box" jellegű fejtörő is van.(*)

A befejezés úgy a sztori közepe felé tulajdonképpen már megjósolható, nekem például elég jól sikerült eltalálni. Ezt lehet pici negatívumnak minősíteni, másrészt viszont erősíti a történet hihetőségét, azaz hogy a főhős tényleg képes volt egymaga megoldani a helyzetet és megtörni az átkot.

SPOILER
Azt azonban picit logikátlannak érzem, hogy míg a két gonosz: a fekete varászló és a tanítványa a varázslatok ismeretében és tudatosan cselekedett végig, addig a játékos számára nem volt kezdetektől ismert, honnan jött és kicsoda ő tulajdonképpen. Az egy dolog, hogy beszélni nem lehet róla, de attól még saját maga tudhatná. Esetleg magyarázható mindez egy rövid emlékezetkieséssel, amit a letartóztatást megelőző fejre mért csapás okozott...


(*)Egy csomó ideig törtem a fejem, hogyan lehetne elhallgattatni a városban a híreket kidoboló pasast: próbáltam sárkányhúggyal leönteni, fejbe baszni a vízhordó edénnyel, mindhiába. Aztán amikor az utasítás többszöri elolvasása után végre rájöttem, mit kell csinálni, felröhögtem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 11.04.15. 08:58 #2086
kopé
Nah igen, az eleje után picit erőltetettnek és olyan lecsapottnak éreztem a végét, reméltem, hogy picit jobban kivehetjük majd a részünk az utolsó jelenetből...

Amúgy én mostanában nagyon ráálltam a Shellshock Live-ra, jelenleg 33-as szinten vagyok, ezen kívül csak a "badge of the day"-eket szoktam kb megjátszani mostanában, picit függő lettem, még suliból is ezt nyomom.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31931 levél
Válasz 11.04.14. 05:15 #2085
szbszig
Ez jó volt!

Az elején kicsit idegenkedtem tőle, hogy Kovács Béla meg ilyen nevek egy flash játékban, de mindez teljességgel alaptalannak bizonyult. Annak, hogy a sztori Kelet-Európában játszódik, igenis volt jelentősége (a sorozatgyilkosos érvelés tetszett a legjobban), nemcsak figyelemfelkeltésnek vagy ügyes marketingfogásnak szánták. A grafikájával kapcsolatban megint hasonló utat jártam be. Eléggé szokatlan, egyedi ez az élőszereplős stílus, de számomra sikerült vele kialakítaniuk a megfelelő hangulatot. A sztori lebilincselő, a játékelemek (nyomkeresés, párbeszéd, logikai feladványok) megfelelő ritmusban váltogatják egymást. Mondjuk a logikai feladványok nagyon egyszerűek, például a számítógépes jelszót első próbálkozásra eltaláltam, de legalább nem túl erőltetettek és bugyuták, amibe sok hasonló játékot láttam már belefutni. A nyomkeresés meg kifejezetten tetszett a lépésről lépésre feltáruló jelenetekkel, szerintem ezek a részek voltak a játék csúcspontjai; bár a gondos programozás ellenére ezzel kapcsolatban azért találtam hibát, tehát amikor olyan következtetést vont le, amihez szükséges nyomra csak utána kattintottam.

SPOILER
Ami kevésbé tetszett, hogy vámpírosdival zárult. Valamiért arra készültem, hogy ez egy valóságos krimi lesz, abba éltem bele magam. Még a negyedik fejezet elején is bíztam benne, hogy kiderül, az elkövetők közti hasonlóság abból ered, hogy mondjuk a fia lépett az apja helyébe, és most ő gyilkol tovább helyette ugyanúgy. Ehelyett kaptunk egy sablonosabb befejezést. Na mindegy, az eleje és a közepe azért így is nagyon jó volt, az utolsó másfél fejezet meg elmegy.


Kicsit furcsállom, hogy kapott badge-et, általában az ilyen felnőtteknek szánt játékokat elkerülik, mert a badge-ek elérését mindenki számára lehetővé akarják tenni. Mondjuk az is igaz, hogy nem emlékszem korhatáros besorolásra vagy egyéb figyelmeztetésre az elején. Márpedig azért vér és erőszak van benne rendesen, 16 évesnél fiatalabbaknak én nem hiszem, hogy javasolnám. Ettől függetlenül örülök, hogy megkapta a badge-et, mert nekem is ez keltette fel a figyelmemet újra, és mindenképpen megérdemli.

Nem nagyon szoktam pontozni, de erre most nyomtam öt csillagot. Már csak azért is, mert az első magyar nyelvű játék volt, amit végigvittem a Kongregate-en (igaz, nem az első magyar fejlesztésű kalandjáték, az a Morningstar volt, mely kategóriájában mindmáig az egyik legnagyobb kedvencem).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.04.12. 04:05 #2084
szbszig
@kopé (csak véletlenül nem a válasz gombra kattintottam):

Hú, pedig láttam napközben, és meg akartam nézni este, aztán Kongregate-en megpillantottam, hogy olyan a nap játéka, amivel még nem játszottam, így azt kezdtem el. El is verekedtem magam a medium badge-ig, így meglettek a dupla pontok, de hogy mennyit szenvedtem közben... Nem a nehézség miatt, hanem annyira borzasztóan untam. Pedig tényleg nem voltak most előítéleteim, már vagy másfél éve nem játszottam egyetlen TD-vel sem, és ez sem teljesen az, mert van benne kicsi akciórész a tornyok állítgatása mellett. Ennek ellenére elképesztően nem jött be, olyan lassú, vontatott az egész, hogy hihetetlen. Sajnos még mindig utálom a TD-ket... Ez az egy műfaj, amin egyszerűen nem értem, mit lehet szeretni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 11.04.11. 17:05 #2083
kopé
Ezt csekkolta már vki?
Kovács Béla és a vér útja
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31931 levél
Válasz 11.04.04. 04:07 #2082
szbszig
Még két korrekt játék, amik unaloműzésre megfelelőek lehetnek, bár kiemelkedőnek azért nem nevezném egyiket sem.

GunBot

Oldalnézetes ugrálós platformer, plusz emellett egérrel célozgatva lövöldözős. A játékmenettel nincs különösebb baj, kellően intenzív és szórakoztató. Kisebb bugok előfordulhatnak, egyszer-kétszer beszaggatott, illetve néha hajlamos kiakadni az egyik iránygomb, és ekkor elindul magától fékezhetetlenül balra vagy jobbra, jellemzően a legidegesítőbb helyzetekben... A grafika nem a legszebb, és az ellenfelek sem túl változatosak, de még elmegy. A sztori pedig hát... Biztos lesz, aki nevet rajta, szerintem viszont inkább erőltetett és kínos volt. Persze minden megítélés kérdése, a Cactus McCoynál én azt mondtam, hogy a sztori egyszerű, de aranyos, más meg esetleg azt nevezné túlságosan unalmasnak, sablonosnak. Egyébként annyira nem könnyű, mint amire a medium badge alapján első pillantásra gondolna az ember. A legutolsó pálya kifejezetten nehéz, mert baromi hosszú, így a maximális fejlesztések elengedhetetlenek hozzá. (Tipp: Érdemes nem megfeledkezni a "prémium" opcióról. Az első ottani fegyvert meg lehet vásárolni pusztán a játékon belül szerzett gyémántokból. Én végül azzal csináltam meg az utolsó pályát.)

Bullet Heaven

Klasszikus felülnézetes, lövedékek közötti manőverezést kívánó cucc. Szép grafika, jó sok fajta ellenség, köztük bossok és minibossok változatosabbnál változatosabb lövési sémákkal. Ami az előnye, az egyben a hátránya is. Az általam nemrég említett Epic Battle Fantasy sorozathoz készült kiegészítő játékként. Szóval egyrészt szórakoztató az ottani karaktereket és ellenségeket felfedezni egy akciójátékban, másrészt viszont elég hülyén jön ki szerintem, hogy egy körökre osztott, és főleg közelharci, illetve mágikus egységeket tartalmazó játékból shootert csinálnak... Ez a játék sem könnyű, pár óra biztosan kell a végigviteléhez. Mondjuk az igaz, hogy a cheateket, amik a kongregate-es badge-ek szempontjából engedélyezettek, én nem használtam egyszer sem, illetve a fókuszálás nálam valamiért nem akar működni, hiába nyomom a gombját. Ennek ellenére az első körülbelül 15 pálya S ("super", jobb az A-nál) fokozatra teljesítése nem okozott különösebb gondot, a nehézségek utána és a survival módnál jelentkeztek. (Tipp: Nekem NoLegs jött be leginkább a karakterek közül. A másodlagos támadása letakarítja széltében és hosszában az egész képernyőt, nem kell az ellenségek közelébe férkőzni, márpedig jellemzően sarokba szorítva használja az ember. Valamint számomra az is előnyös volt, hogy ő a legkisebb, és igaz ugyan, hogy minden karakter csak egyetlen pixelen sérülhet, a harc és a manőverezés hevében viszont képtelenség arra figyelni, hogy az egér hegye pontosan hol áll.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.04.02. 00:15 #2081
szbszig
Run 2

Ugyanaz a stílus, ugyanaz a zene, mint a híressé vált elődnél. Ami egyrészt tekinthető pozitívumként, viszont számomra első pillanatban kicsit csalódás volt, hiszen két és fél évet kellett várni a folytatásra. Azért persze vannak kisebb újítások. Immár két karakter közül lehet választani: az egyik lassabb, így könnyebben irányítható, de piciket ugrik; a másik meg veszett gyors, de legalább jó nagyokat ugrik. A platformok már nemcsak a pálya szélén, egy téglatest felületén helyezkednek el, hanem a levegőben bárhol, és van mélységük, el lehet akadni bennük. Utóbbi kicsit furcsa volt elsőre, vontatottabbnak tűnt a játék, de hamar meg lehet szokni. Valamint nemcsak oldalra lehet fordulni 90 fokkal, hanem fejre is lehet állni a plafont elérve, ez is növeli a kombinációs lehetőségeket. Egy biztos, az addiktivitását megőrizte, a "csak még egy pályát megcsinálok" effektust itt is erősen éreztem játék közben.

A játék szerintem nem nehéz. Szimplán csak teljesíteni a pályákat alig jelent kihívást. De egye fene, azok kedvéért, akiknek az előd kimaradt, és még hozzá kell szokniuk a játékmenethez, a gondolkodásmódhoz, illetve az alkalmazandó technikákhoz, talán meg lehet adni a hard badge-et érte. Viszont hogy a bónuszok ("szentjánosbogarak") begyűjtéséért impossible badge járjon, az egyenesen vicc. Nem mondom, hogy ez volt életem legkönnyebb impossible badge-e, de ott van a dobogósok között. Háromszori játszás alatt meg is lett mind a 62. Ráadásul úgy, hogy én magam kerestem meg minden pályán a bónuszt (sokszor nem látszik a legnyilvánvalóbb útvonalon haladva), és azt is én találtam ki, hogyan lehet elérni (vannak azért standard trükkök, amik több pályán sikerre vezetnek, ezekre az ember idővel ráérez). Ha belegondolok, hogy a lustábbak akár egy végigjátszás-videót is végignézhetnek, utána pedig egyszerűen lemásolják, hogy mit kell csinálni, akkor még nevetségesebb, hogy ezért impossible badge jár. Miközben egy Cactus McCoynak meg, lásd előző hozzászólás, nem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.03.16. 17:07 #2080
szbszig
Az utóbbi idők egyik legjobb játéka, amivel találkoztam:

Cactus McCoy (egyes helyeken Cactus McCoy and the Curse of Thorns)

Ami a stílusát illeti, klasszikus, oldalnézetes, verekedős platformjáték. Viszont ahogy az egyik hozzászóló is megjegyzi a kiemelt kommentek között, ritkán látni ilyen igényes alkotást flashben. Ami ráadásul ingyenes. Pályából első látásra talán nincs olyan sok, mindössze 12, de mindegyik hatalmas, különböző környezetben, helyszínen játszódnak, és rengeteget lehet pepecselni a sidequestek teljesítésével. A mozgás és a harc bugmentes, csodaszép, könnyen irányítható, és szabadon lehet támadni szinte minden irányba. Legalább száz különböző ellenségtípus, még ennél is több egyedi fegyver, a hagyományos, ütésre használhatók mellett lőfegyverek, dobóeszközök, szúró szerszámok, ostorok. Már a sidequestek teljesítése önmagában is simán kiteszi egy komolyabb PC-s játékszoftver játékidejét, de ott vannak még mellette az elrejtett kincsesládák minden pályán, valamint a kongregate-esen túl a játékon belül is van egy csomó badge/achievement. Mindez szép környezetben, kétségtelenül egyszerű, de szerintem aranyos háttértörténettel, valamint elképesztően hangulatos, vadnyugati stílusú zenékkel fűszerezve. A nehézségi szintet is nagyon jól eltalálták szerintem. Nem túl egyszerű, de azért nem is frusztrálóan nehéz. A harcok mellett egészen komoly logikai feladványok is tarkítják, főleg ha az ember a kincsesládák és a sidequestek után megy. Én két nap alatt szerelmes lettem belé.

Csak azt sajnálom, hogy nem kapott impossible badge-et. Szerintem ez a játék mindenképpen megérdemelte volna. És lett is volna lehetőség rá, figyelembe véve, hogy mennyi minden opcionális feladatot, küldetéseket, rejtett helyeket tartalmaz.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
237 levél
Válasz 11.02.18. 03:28 #2079
Ladomer
TD függők figyelem, a király visszatért!
31931 levél
Válasz 11.02.08. 01:01 #2078
szbszig
Na, megvan az impossible. Az idei újrakezdésem után az első, összességében a tizenhetedik. Ráadásul szintet is léptem vele, úgyhogy már level 41 vagyok.

A Seven Circles volt a legnehezebb szám. Az volt a leghosszabb a három teljesítendő közül, és azért is, mert abban voltak a leghülyébb kombinációk. Már baromira idegesített, hogy a lírai rész tökéletesen ment, néha csupa fantastickal, de általában is legfeljebb két-három perfecttel, egyedül a középső, hektikus részen úszott el a 95%-om. Aztán változtattam kicsit a technikán: jobban felemeltem az ujjaimat, elszakadtam a billentyűzettől, valamint egy-két helyen kényszerűségből még ujjat is váltottam, hogy a szélső hangok ne a nagyujjamra és a gyűrűsujjamra essenek, és így végül szépen tizedenként feltornáztam 95%-ig az eredményt.

Az Eight Circles már tulajdonképpen egy könnyű szám volt. Gyakorlatilag elsőre, ültő helyemben tökéletesítettem egészen 90%-ig, míg az előzővel több napon át küzdöttem. Itt is leginkább a szapora leütések okoztak gondot, de közel sem annyira, mint a másiknál, meg itt már alapból bevetettem ujjváltást is a korábbi tapasztalatokból okulva.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.02.06. 13:58 #2077
szbszig
Icy Gifts

Ez tipikusan az a játék, ahol az ember nem áll neki elolvasni a szabályokat és a speciális játékelemeket, hanem azonnal beleveti magát, a többi pedig közben kiderül. Rám ugyan nem igazán jellemző ez a stílus, általában meg szoktam adni annyi tiszteletet a kipróbált játékoknak, hogy végigolvasok bennük mindent, ennél viszont én is kivételt tettem. Pontosabban megláttam, hogy egy szokásos Game of Life-klónról, azaz egykattintásos játékról van szó, ennyi pedig épp elég volt kezdésnek. A pályák közötti fejlesztéseket sem megalapozottan végeztem, csak kattintgattam össze-vissza rájuk, amikor épp eszembe jutott. Ennek ellenére ez egy nagyon kellemes és látványos kis játék, ilyen könnyed stílusban végigjátszva remek kikapcsolódást nyújtott.

Refraction

Hát, ez talán már túlzottan is cuki játék. Bár elsősorban gyerekeknek készült, mint a szerzője írta róla, úgyhogy végül is érthető. Nekem csupán két technikai dolog nem tetszett benne, azonban ezek nem is teljesen a játék hibái. Az egyik, hogy a mentés nálam nem működik valamiért. Ahogy kikapcsolom, elfelejt mindent. Úgyhogy kénytelen voltam egyszer újrakezdeni és egyfolytában végigcsinálni. A másik pedig, hogy a badge-et szerintem nem találták el hozzá. Mediumnak túl hosszú a játék. Inkább hardot kellett volna adni neki. Esetleg a pályák teljesítésén felül néhány érme vagy achievement elérését is meg lehetett volna követelni, ha anélkül túl könnyű lenne hardnak. Őszintén szólva azonban egy ideje az az érzésem, hogy a badge-ek kiagyalói (greg csinálja nagyrészt még mindig?) a logikai játékok nehézségét és/vagy hosszát alulértékelik. Ennek lehet az az oka, hogy úgy gondolják, egy logikai játékhoz mindig lehet walkthrough-t gyártani, és az alapján általában pofon egyszerű végigvinni, míg mondjuk egy akciójátéknál elkerülhetetlen, hogy mindenki maga dolgozzon meg a sikerért, de szerintem ez nem túl szerencsés hozzáállás...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.02.04. 22:17 #2076
szbszig
Alakul ez az impossible badge is...

A Dash Hopes 3-n már megvan az elvárt 80%. Sőt úgy érzem, hogy még tudnék simán javítani is rajta, de egyelőre ez nem érdekel. Igazából csak az első pillanatban WTF szám, első próbálkozásra nekem is sikerült egy negatív eredményt elérni rajta. Azonban némi gyakorlás után túl lehet lendülni a szám elején, ahol érdemes a ritmusra hagyatkozni, mert a kotta olyan tempóval fut, hogy az alapján itt tényleg nem lehet játszani. Érdekes módon a második fele viszont már egyáltalán nem gáz. Továbbá az is jelentős könnyebbség, hogy nagyon rövid, így hamar lehet tökéletesíteni.

Most a Seven Circleszel küzdök. Az előbb már összejött egy 90%, még kell egy kicsi a 95%-hoz. Aztán ugye majd az utolsó dal, az Eight Circles is akkor nyílik meg, ha itt megvan legalább egy csillag. Igazából az a legnagyobb bajom vele, hogy a középső, durva résznél, ahol hátteret is vált, olyan szapora hármasok követik egymást, hogy egyszerűen nem bírom leütni őket elég gyorsan. Főleg akkor, ha a hangskála két szélső hangjának egyikére esnek, mert a nagyujjam és a gyűrűsujjam lomhább és ügyetlenebb. (A space-n-j-i-9 billentyűkön játszom, és rendre a következő ujjaim tartoznak hozzájuk: bal nagyujj, bal mutatóujj, jobb mutatóujj, jobb középső ujj, jobb gyűrűsujj.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.01.31. 01:05 #2075
szbszig
Imperfect Balance 2

Még kicsit régebben vittem végig, de mindenképpen megérdemli, hogy megemlítsem itt. Logikai játék, és azt a hard badge-et illik komolyan venni, mert tényleg nem könnyű, ha valaki segítség nélkül szeretné elérni az 1000 pontot összesítettben. Az utolsó, 15. level pack első és harmadik pályájának megoldására például kifejezetten büszke voltam, mikor végre sikerült.

SPOILER
A 15/1 pályán a golyót rá kell dobni a kocsi hátsó felének tetejére úgy, hogy az először hátraboruljon, majd visszafordulás közben lendületet nyerve elinduljon előre. Utána gyorsan rá kell pakolni a piramist a plató hátuljára, hogy lassítsa és stabilizálja. Amikor a kis rúdhoz ér, azt a ventilátor segítségével rá kell billenteni egy S alakú darabbal és gyorsan megfogatni a kis kockával. Ha minden jól ment, eztán már csak azt kell megvárni, hogy a kocsi szépen kicsorogjon a rakományával a képernyőről.

A 15/3 pályán egy balra húzó kis blokkot kell tenni a kék kocka mellé. Az elkezdi majd nyomni befelé, amikor a lyukhoz ér, akkor pedig egy felfelé szálló blokkot kell gyorsan aládugni. Ez a kettő ráborítja a három összeragadt kockát az üvegkockákra. Amikor azok összetörnek alattuk, gyorsan alá kell pakolni egy ferde rudat. Végül pedig a nagy kockával a rúd másik végét megnyomva kikatapultálni az egészet a teknőből.


No Time To Explain

Ez pont olyan infantilis marhaság, mint a Robot Dinosaurs That Shoot Beams When They Roar. Nemcsak a debil és se füle, se farka sztori, hanem az is például, hogy az elején kapunk egy lézerágyút, aztán az egész játék során gyakorlatilag csak rocket-jumpozásra használjuk. Játéktechnikailag is ugyanakkora kihívást jelent, ez tehát azt jelenti, hogy egy-két perc alatt simán végigjátszható. Sőt, most látom, hogy a készítőjük is megegyezik, hát mit mondjak, nem lepődtem meg egyáltalán.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8894 levél
Válasz 11.01.28. 11:01 #2074
goodboy007
Paper Venture Rövid és nagyon egyszerű, de ötletes játék.
8894 levél
Válasz 11.01.28. 10:21 #2073
goodboy007
Nagyon király!
Ugyan nem vittem végig, de 80%-át magamtól összegyűjtöttem az achievementeknek.
Kiváncsi lennék a good endingre, de van 1-2, amit nem világos, hogyan lehet megszerezni, úgyhogy hagytam a fenébe.

Ötletes kis játék, én is majdnem egy órát elszórakoztam vele még így is.
31931 levél
Válasz 11.01.28. 08:22 #2072
szbszig
Látom, a kongregate-esek is belátták időközben, hogy nagyon könnyűre sikerült a hard badge, úgyhogy azóta kapott egy impossible badge-et is a három valószínűleg legnehezebb dal magas százalékkal való teljesítéséért. Na, ez már érdekesebb feladat lesz így...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.01.27. 00:14 #2071
szbszig
Ráadásul most látom, hogy valamiért elsőre a crazy channelt, azaz az elvileg legnehezebb fokozatot indította el.

Meg kell említenem továbbá, hogy a háttéranimációk (ahol vannak) nagyon ötletesek és látványosak, ebben mindenképpen különleges az általam eddig látott hasonló játékokhoz képest. Például az az animés dal (az első tier választékából az utolsó) haláli. Vagy a "boss battle"-nek nevezett Isabel (második tier közepén) is nagyon-nagyon szép.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.01.26. 22:07 #2070
szbszig
Topsy Turvy

Egy borzasztó egyszerű kis játék. Annyi ilyen gravitációforgatós platformjáték született az utóbbi időben egészen a nagysikerű SHIFT sorozattal (1. rész, 2. rész, 3. rész, 4. rész) kezdve, hogy kicsit meg is lepett őszintén szólva, hogy ez csak ennyi, abszolút semmi újtással nem próbálkozott. Cserébe viszont irtó gyorsan végigvihető.

DJManiax

Erre sem mondanám, hogy olyan marhára eredeti, de az ilyen Guitar Hero-klónszerű játékok flashben viszonylag ritkák, és elég profin is van elkészítve. A hard badge viszont egy vicc, nekem kábé tíz perc alatt megvolt. Mondjuk én a Super Crazy Guitar Maniac Deluxe sorozaton (2. rész, 3. rész) nevelkedtem, és ott az összes számot mindig tökéletesre kellett csinálni az impossible badge-ekhez, itt meg elég volt az első kettőt nem is teljesen tökéletesre a hardhoz.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.01.24. 00:35 #2069
szbszig
Epic Battle Fantasy 3

Ezzel játszogatok már néhány napja, és még mindig nem tartok elvileg a közepénél sem, mert csak a harmadik régióban járok. Flashjátékhoz képest egészen hatalmas és részletes. Már az elődjei sem voltak piskóták, de itt bevezetésre került többek közt a térképen való szabad mászkálás is, úgyhogy ezúttal nemcsak a harcrendszer és a skillek komplexitása adja az epic jelzőt, hanem tényleg minden tekintetben rászolgál. A zenéi gyönyörűek, az animációk látványosak és viccesek, a szöveges poénok is általában ülnek, egyszóval a hangulat is remek. Picit a nehézségi szint fura olykor, mert az első két régión végigmentem az alapskillekkel és -fegyverekkel, nem fejlesztettem igazából semmit, aztán a második bossnál viszont vért izzadtam, és a fejlesztési pontok többedszeri újraelosztása jött csak be végül. Na, végre túljutottam rajta, de valami igen elb@szott stratégiával, mert a csata úgy nézett ki, hogy alapvetően Matt-tel védekeztem, Natalie-val támadtam, és Lance-szel gyógyítgattam a társaságot. Gyanítom, hogy nem ez az ideális felállás, és kicsit félek a folytatástól ilyen orientációk mellett...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.01.21. 03:43 #2068
szbszig
Achievement Unlocked 2

Ez legalább olyan betegre sikerült, mint az előző rész! Oda se figyeltem, és majdnem egy teljes órát eltöltöttem vele. Közben a medium badge simán meglett segítség nélkül. Magamtól gyűjtöttem össze 210-215 achievementet úgy, hogy arra bezzeg nem jöttem rá, hogy a jobb oldali lista scrollozható, azaz még az elnevezéseiket sem láttam, abszolút segítség nélkül játszottam.

Csak néhány achievement volt, ami nem igazán tetszett. SPOILER
Például a zongorások közül az, amikor egy-egy dalt kellett lejátszani. Ott nyilvánvaló volt, hogy mit kell csinálni, de szerintem nem sokan vannak, akik kottázni tudnák mindhárom dalt fejből. Vagy például amikor nyomogatni kellett a billentyűket, és smileyt kirajzolni, a magyar billentyűzetemmel szenvedtem rendesen...


Ugyanakkor ez csak az achievementek elhanyagolható töredékét érintette, a többség remekül ki volt találva. SPOILER
A sok vicces közül is külön kiemelném azt, amikor a játékot meg kellett nyitni új ablakban, második példányban a "hot coffee" mód eléréséhez, és ott ténykedni tovább. Ilyet még egyetlen flashjátéknál sem pipáltam, és nem is tudtam, hogy a flash technikailag képes ennek a kezelésére.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 11.01.14. 09:09 #2067
kopé
jah, tavaly lényegében pontot sem szereztél, előtte meg évekig csak kongreztél...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31931 levél
Válasz 11.01.14. 08:30 #2066
szbszig
LOL, most látom újra ezt a hsz-emet. Azért vicces az első név, mert közben tavaly kijött ugye a How to Train Your Dragon című animációs mesefilm, amely lényegében ugyanezt a témát dolgozza fel. Nem tudom, a készítőt mennyire motiválhatta a játék megírásában. Mindenesetre a később megjelenő film sztoriját nagyjából ismerhette, az ugyanis egy hasonló című gyerekkönyv-sorozaton alapszik.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 11.01.14. 08:18 #2065
szbszig
Adtam egy év fórt neked, tavaly lényegében pontot sem szereztem, viszont még így is el fog tartani egy darabig, mire a 40-es szintemet utoléred, látom...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 11.01.14. 07:56 #2064
kopé
Lenyomtam mind2-t az elmúlt napokban, tényleg jók...

viszont közben lvl 28.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31931 levél
Válasz 11.01.14. 06:55 #2063
szbszig
Kicsit kongregate-eztem.

I Am an Insane Rogue AI

Szerintem kiváló játék. Nagyon ötletes és aranyos a téma. Szerencsére nem túl nehéz, nem kell spórolni a ciklusokkal és számolgatni a költségeket, mindig jut bőven elég a pálya megoldására. Utóbbi itt olyan szempontból jó, hogy a játék így végig pergős és akciódús marad, nem kell soha taktikázni, kivárni hosszú ideig. Rengeteg fegyver, fejlesztési lehetőség van, valamint az ellenségek is roppant változatosak. Ezek remekül ellensúlyozzák, hogy viszonylag sok pályát kell teljesíteni az összes upgrade megvásárlásához szükséges pénz megszerzéséhez. És az egésznek van egy egyedi, fanyar humora a fegyverekkel, a karakterekkel meg a robothangú narrátorral.

Adapt or Die

Ezt is végigcsináltam, de ez már sokkal kevésbé tetszett. Maga az ötlet jó, viszont az irányítás szerintem katasztrofális, hogy húzkodni kell mindig a kurzort, és nem lehet egyszerűen bal egérgomb kattintással kijelölni a célpontot. Az evolúciós lehetőségek szintén ötletesek lennének, azonban a taktika a játék előrehaladtával sajnos sokadlagossá válik. Az utolsó pályák pedig már egyenesen ész nélküli klikkelőversenyekké válnak, ahol az embernek semmi ideje figyelni, milyen egységet képez éppen, csak kattintgat veszettül, gyártja folyamatosan az utánpótlást, és imádkozik, hogy az ő csapata kerekedjen felül. Ez így jóindulattal is csak átlagos.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.