Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» Flash játékok

31930 levél
Válasz 08.12.23. 18:24 #1562
szbszig
Nem. Egyszerűen csak ugrálni kellett még fél óráig, előbb a kiálló párkányra, és onnan valahogy felerőszakolni magadat a tetőre. Hülye pálya...

Viszont most már 28 bandaid megvan a 35-ből (36-ból?).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3394 levél
Válasz 08.12.23. 13:35 #1561
The FF Master
record
"..Soha nem gondoltam volna hogy elvesztem őt... A rabszolgájaként végeztem, tennem kell valamit."
38325 levél
Válasz 08.12.23. 09:06 #1560
kopé
a kulcs abban a tripla fölnyomó ban lesz, ha érted mire gondolok.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31930 levél
Válasz 08.12.23. 04:11 #1559
szbszig
Na, elkezdtem az expansion packet. A hard badge már megvan, miután az easy és a medium pályákon begyűjtöttem az összes bandaidet. A hard pályák is mentek utána viszonylag simán, itt viszont most elakadtam:

Hogy a picsába lehet oda feljutni?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 08.12.22. 20:50 #1558
szbszig
Ezen beszartok.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38325 levél
Válasz 08.12.22. 08:03 #1557
kopé
Uncsi. 3. pályán voltam mikor meguntam, hogy folyamatosan ugyanazt kell csinálni, nyomva tartani a lövésgombot és manőverezni a lövedékek közt.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31930 levél
Válasz 08.12.22. 08:01 #1556
szbszig
You survived 17 waves.

Az igazság az, hogy ugyan utána sorozatosan értem el a 14 szintet (legalább ötször-hatszor biztosan), valamint igyekeztem frappánsabbnál frappánsabb taktikákat kidolgozni minden pályára, a végén egy spyware program segített be, ami időnként fel szokott bukkanni, és amíg ki nem lövöm feladatkezőlőből, lefogja a gépet. Nos, itt a böngésző és ezzel a játék sebességének lecsökkenése kivételesen teljesen kapóra jött, mert nagyban megkönnyítette a manőverezést a lövedékek között.

Mindenesetre leírom azért, mit csináltam nagyjából, ha már itt küzdöttem ezzel kisebb-nagyobb megszakítások mellett egész éjszaka, de senkinek sem javaslom, hogy erre a jelvényre hajtson, hacsak nem tapasztalja azt, hogy valami istenadta tehetsége van a survival módhoz a játékban.

Szóval először is mindenképpen szükség van a homing missile-re, úgyhogy mars vissza a küldetésekhez, és legalább 10 feladatot megcsinálni ezüst fokozaton. A feladatok közül a legkönnyebb a kill count 100%-ra teljesítése (kivéve az első pályán, ahol időlimit van, de egy ezüst ott is összehozható), úgyhogy ezekből mindenképpen kell az ezüst (arany). Ezenkívül az első két-három pályán érdemes próbálkozni az idő és a damage rate teljesítésével (utóbbi, közben rájöttem, azt fejezi ki, mennyit sérültél összesen a küldetés alatt). Az időlimiteket nem tudom pontosan. Aranyra nem érdemes hajtani, mert nagyon durva, de azért ezüst összehozható. Damage-nél 20-25 még arany, de az ezüstöt akár 50-re is megadja, szóval teljesíthető ez is.

Utána nekiállhatunk végre a survival módnak. ("Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel!") 5 könnyű szint van, 5 nehéz, és a 11.-től következnek az "aztakurvaeztmeghogygondolták?!" nehézségűek. Bár már az is mindent elmond, hogy a könnyű szintek közül is néhány szerintem simán elmenne egy közepes erősségű főellenség-harcnak a kampányban... Legalábbis én már akkor éreztem, hogy itt valami nagyon nem lesz jó, amikor először álltam neki a survival módnak, és ezekkel kezdtem rögtön...

De a lényegre térve a könnyű szinteken a legfontosabb feladat a homing missile (kék színű H) megszerzése. Fegyvert ugye a gyalogság, illetve a lépegetők dobnak el, így tipikusan arra a pályára kell várni nagyon, ahol négy darab gyalogososztag jelenik meg a négy sarokban. Lehet próbálkozni a többivel is, de egy idő után az ember rájön, hogy a minden oldalon dupla ágyú + egy tucat gyalogos pályával nincs értelme vesződni, főleg ha még az alapfegyverünk van nálunk, úgyhogy ilyenkor jobb, ha hagyjuk, hogy megöljenek rögtön, és kezdjük elölről az egészet (nagyszerű, máshogy nem lehet kilépni a menübe...).

Ha megvan a homing missile, na akkor már tényleg könnyű az első 5 pálya. Én azt csináltam, hogy amint felvettem, leállítottam a játékot, kezet cseréltem, és úgy folytattam tovább. Ugyanis jobbkezes lévén jobb kéz egér + bal kéz billentyűzet leosztásban játszom alapvetően, de mivel a homing missile megszerzése után az egérre már semmi más célból nincs szükség, csak hogy nyomjuk folyamatosan a bal gombját, így inkább visszatértem az iránybillentyűk jobb kézzel való kezeléséhez, amivel azért jóval ügyesebben megy. Fontos megemlíteni még, hogy nagyon vigyázzunk, nehogy felvegyünk másik fegyvert később. Szerencsére a későbbi szinteken elég kevés a gyalogos, így legalább ettől nem kell túlságosan félni.

A második nehézségi fokozat pályái, nos, nehezek... Azonban ki kell tapasztalni őket annyira, hogy minimális veszteséggel megússzuk őket. 90-nél kevesebb életerővel menni az "aztakurvaeztmeghogygondolták?!" pályákra majdnem egyenlő az öngyilkossággal. Szerencsére ezek még nagyjából megtanulhatók. Egyik alapvető technika a körbe-körbe rohangálás.
- Például azon a pályán, ahol szimpla ágyúk vannak az összes fal mentén végig, ne féljünk mozogni, hanem induljunk el körbe, miközben kerülgetjük a golyókat. Ha megállunk, akkor az ágyúk azonnal célba vesznek, és az együttes zárótüzet már nem lehet kikerülni.
- Picit trükkösebb az a pálya, ahol nincs mindenhol ágyú, de adott még négy lépegető is a sarokban. Ilyenkor az elsődleges cél a mozgó célpontok leszedése, melyek akadályoznak minket a kör-körös futkározásban. Szerencsére a homing missile-nek van annyi esze, hogy általában a közelebbi célpontokat célozza meg, így egy kis manőverezéssel az ellenségeket ki lehet iktatni.
- Az előző kettő kombinációja az a pálya, ahol egy gyalogosokból alkotott kör közepén kezdünk. Itt bontsuk meg valahol a sorfalukat azonnal, hogy ki tudjunk menekülni a kör belsejéből, mert egyszerre kezdenek el tüzelni. Utána módszeresen körbe-körbe futva lehet végezni velük.
- Az összes közül a legkönnyebb "nehéz" pálya a tankos. Sőt, ez annyira könnyű, hogy a "könnyűekhez" is mehetett volna simán. Óriási mozgástér és minimális számú ellenséges lövedék.

És ezzel elérkeztünk a 11. pályához, azaz a pokol kapujához. Az alapvető stratégiák, például a körbe-körbe futás, itt is érvényesek lennének, ha lenne egy csöpp terünk mozogni. Ehelyett legtöbbször kétségbeesetten és ötletszerűen fogjuk csak jobbra-balra rángatni a gépünket... A pályák a következők:
- A legkönnyebb (haha...) pálya az, ahol dupla lépegetők indulnak a sarokból, és a fal kb. felét ágyúk foglalják el. Nagyon fontos, hogy a pálya nem szimmetrikus!!! A bal alsó sarok sokkal védhetőbb a többinél, mert ott pont nincsenek ágyúk. Éppen ezért a cél legelőször a bal alsó két lépegető leszedése, és utána már egészen nagy mozgásterünk lesz a lövedékek kerülgetésére. Legalábbis a többi pályához képest. Ügyesebbek ezt a pályát sérülés nélkül is megcsinálhatják. Kevésbé ügyeseknek 5, esetleg 10 sérüléspont megengedett.
- A falat végig dupla ágyúkkal borító pálya közepesen nehéz. Mindenesetre az előző nehézségi szint szimpla ágyús megfelelőjénél sokkal nehezebb, ugyanis kétszer annyi lövedék tölti be minden pillanatban a képernyőt, így egyszerű körbe-körbe mozgásról nem is álmodhatunk. A cél itt az, hogy a sortűzbeli rések megtalálásával és le-föl mozgással nyerjünk magunknak annyi időt, amíg a rakétáink egy kicsit megritkítják az ágyúkat. Ha már észlelhetők szabad folyosók a lövedékek között, vagy egyáltalán észlelhető bármilyen minta, ami alapján mozoghatunk, akkor kezdhetünk megkönnyebbülni. Addig 15 sérülés elfogadhatónak tekinthető, de 20-nál semmiképpen sem több. Utána természetesen már semennyi.
- A gyalogosos pályáról nem írnék sokat, mert nagyon hasonló az előzőhöz. Az eleje teljes káosz, szóval sokat nem fogunk érzékelni abból, hogy ágyúkból vagy mozgó célpontoktól érkeznek-e a lövedékek. Természetesen a cél a gyalogosok mielőbbi eltávolítása, de erre úgyse fogunk figyelni, mert végig el leszünk foglalva a kerülgetéssel. A pálya befejezése és az elvárt sérülésszám hasonló az előzőhöz.
- És a végére hagytam a szemétségben is a legnagyobb szemétséget. Négy(!) óriástank, ágyúk végig a falakon, gyakorlatilag mozdulni se lehet a pálya elején (erről a pályáról van a lenti kép). No comment. Ráadásul ez a pálya nemcsak azért szívás, mert minimum 30 életerőt egyszerűen mindenképpen veszít az ember, ugyanis az elején tényleg nem tud hová menekülni a tankok elől. Hanem azért is, mert itt nagyon rosszul teljesít a homing missile: felváltva lő mindent, nem koncentrálja a tűzerőt egy ellenségre, így nagyon sokáig eltart a pálya. Ja, hogy hogyan lehet egyáltalán nagyon sokáig élni ezen a pályán?... Nos, érdemes észben tartani, hogy a tankok a pálya közepe felé mozognak. Szóval minél kisebb sérülés elszenvedése mellett ki kell törni valahogyan, és azonnal, erőszakkal körpályára állni kívül. Még akkor is, ha ez nagyon nem tűnik logikus lépésnek, és még akkor is, ha kezdetben elkerülhetetlen, hogy a kis hely miatt vagy a tankok, vagy az ágyúk rendszeresen telibe trafáljanak. Mivel a tankok befelé tartanak, ezért távolodnak tőlünk, így anélkül, hogy bármit is csinálnánk (még ha nem lőnénk folyamatosan, akkor is), egyre könnyebbé válna a helyzet. A pálya vége meglepően könnyű. Ha sikerült túlélnünk ezt a helyezkedést, akkor tényleg csak köröznünk kell, és lőni folyamatosan. Mint már említettem, nagyon sokáig fog tartani, tipikusan az összes ágyút már rég kilőttük, mire felrobban végre az első tank. Imádkozzunk, hogy egynél többször ne adja be ezt a pályát a gép a 11-15. között, mert akkor gyakorlatilag esélytelen, hogy elérjük a jelvényt.

Összefoglalva a Mechanical Commando egy jópofa és szórakoztató kis játék, egészen addig, amíg az ember csak a kampánnyal játszadozik. Amint viszont kicsit komolyabban ráhajt a medálokra és a survival módra, mintha egy másik dimenzióba lépne. A szemétparasztság netovábbja. Aki megcsinálja az impossible badge-et (minden feladat arany fokozaton és 20-as szint survivalben), az előtt tényleg megemelem a kalapomat...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 08.12.22. 03:33 #1555
szbszig
14, bazdmeg, 14, és nem volt teljesen reménytelen a 15. sem!!!...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 08.12.22. 01:14 #1554
szbszig
De a 15 még csak a hard, nem is az impossible!

Én viszont 12-nél egyszerűen nem tudok többet. Na jó, talán 13-at még össze tudnék kaparni jó nagy adag szerencsével, de az utolsó wave-ek még legjobb esetben is levesznek 25-25%-ot az életemből. De ez is csak akkor, ha sikerül megszerezni addigra a homing missile-t, és ha nem a lenti képen linkelt tankos pályát ad be, mert az egyszerűen reménytelen.

Ehhez a játékhoz képest a Frantic (az űrhajós) lószar. Már annyi lövedéket kerülgettem itt, hogy mindjárt megyek, és megcsinálom ott az impossible-t elsőre, úgy érzem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 08.12.22. 00:44 #1553
asas01
Az impossible szintűekkel én már nem is foglalkozom. A Dino Run-ban megszereztem, Amorphous-ban közel kerültem hozzá, a többi nem ér annyit, hogy az őrületbe kergessem magam miattuk.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31930 levél
Válasz 08.12.22. 00:02 #1552
szbszig
Már próbálkoztam minden fegyverrel, beleértve a homing missile-t is, de a harmadik szintű wave-eket lehetetlen megcsinálni. Ez egyszerűen embertelen. És ilyenből kéne 5-öt túlélni csak a hard badge-hez. Az impossible-ről meg akkor még nem is beszéltem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 08.12.21. 22:00 #1551
szbszig
Úgy érted, mindent aranyra? Mert nekem a kill count még megy; de időben ezüst a legjobb eredményem, az is úgy, hogy eszetlenül végigrohantam a pályán, szóval nem tudom, hogyan lehetne még javítani rajta; a damage-en meg azt se tudom, mit ért pontosan...

De bazze, ez a survival mód kegyetlen. 15 hullámot túl kéne élni a jelvényhez. Hát, nekem eddig 10 volt a maximum...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8893 levél
Válasz 08.12.21. 21:28 #1550
goodboy007
KURVA JÓ!
4. mapig megcsináltam aranyra, ott haltam meg először. De majd mindenképp végigjátszom.
12270 levél
Válasz 08.12.21. 21:12 #1549
asas01
Nem mondanám, hogy meglepődtem, inkább csak félek.

Viszont kicsináltam Toxic 2-ben a főgonoszt, úgyhogy most vissza shurikent dobálni és láncot lőni!

#: A ninja is megvan, most már csak Dirk kell.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31930 levél
Válasz 08.12.21. 20:53 #1548
szbszig
Én az elsőben már megcsináltam a lehetetlen jelvényt.

Csak a pesti gépen, úgyhogy meg kell várnom, amíg majd legközelebb megyek fel, és akkor tudom érvényesíteni.

A folytatását viszont lehet, kipróbálom majd akkor addig.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 08.12.21. 20:45 #1547
asas01
Áh, ilyen megszállottaknak csak ez és ez való.

Sok sikert a lehetetlen jelvény megszerzéséhez!
i tell it like it is, cause im a bold figure
31930 levél
Válasz 08.12.21. 20:37 #1546
szbszig
Ezt kezdtem most el, mert dupla pontokat lehet vele szerezni ma:

Mechanical Commando

Egyelőre tetszik.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 08.12.21. 20:18 #1545
asas01
Biztos a reklámozással és pénzügyekkel kapcsolatos, mivel a Nitrome ugye MTV-közeli. Pedig jó sok impossible jelvényt lehetne rájuk gyártani.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31930 levél
Válasz 08.12.21. 20:09 #1544
szbszig
Tényleg, Nitrome-játékok miért nincsenek a Kongregate-en? Ez szemétség!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 08.12.21. 20:04 #1543
asas01
Kongai

Amúgy most eldöntöttem, hogy végre belefejezem Nitrome-on a Dirk Valentine-t és a Final Ninja-t, de az utolsó pályák mindig kifognak rajtam.
Toxic 2-ben is a bossnál tartok, de nincs türelmem legyűrni.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31930 levél
Válasz 08.12.21. 20:02 #1542
szbszig
Oké, következő kérdés: és a kártyák akkor mire jók? Mert éppen nyertem egyet.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 08.12.21. 12:22 #1541
Star Wars
Mondjuk egy kicsit tényleg túlvariálták a támadásokat meg a képességeket. De legalább Veradux nem olyan idegesítő.
38325 levél
Válasz 08.12.21. 10:48 #1540
kopé
az első jobb vt.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31930 levél
Válasz 08.12.21. 08:48 #1539
szbszig
Na jó, 300 pontnyit összeszedtem úgy, hogy gyakorlatilag nem csináltam semmit. A többit majd legközelebb.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 08.12.21. 05:21 #1538
szbszig
Azért nem veszett minden kárba, látom. Elindítottam az Amorphous+-t, és azonnal jóváírt a nevemhez 60+30+15+5=110 pontot.

Most már csak ki kéne találni, miket vittem végig a közelmúltban.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1 levél
Válasz 08.12.21. 02:55 #1537
Bugge
Most nemrég találtam ezt a játékot. Régen is nagy kedvencem volt, de így már magyarul sokkal jobban élvezem. A lényege, hogy a megvédd a váradat, hogy a szörnyek ne jussanak el hozzá.

http://docler.hu/game/gemcraft
12270 levél
Válasz 08.12.21. 02:41 #1536
asas01
Ha azt nem is, de legutóbb egy 3 részből álló challange teljesítésével esélye volt mindenkinek nyerni egy DS-t. Na meg örülhetsz, hogy milyen magas szintű vagy másokhoz képest és spammelhetsz chaten meg a kommenteknél, ha szereztél egy jelvényt.
Egyébként lehet, hogy a jövőben lesz valami haszna, a kártyákat is hónapokig lehetett gyűjtögetni, mire eldöntötték, hogy mire is lehessen őket igazából használni(Kongai).
i tell it like it is, cause im a bold figure
31930 levél
Válasz 08.12.21. 02:09 #1535
szbszig
Aha, oké.

Legalább lehetne vásárolni valami online shopból érte.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12270 levél
Válasz 08.12.21. 01:57 #1534
asas01
Szintet lépsz!

i tell it like it is, cause im a bold figure
31930 levél
Válasz 08.12.21. 01:31 #1533
szbszig
Huhú, ezt meglessük akkor! Remélem, hosszabb az első résznél!

Amúgy regisztráltam Kongregate-en, mert már a sokadik játékot játszottam ki, és kezdett zavarni, hogy mindegyik alatt ott van, mennyi pont járna érte, én meg nem gyűjtöttem még semennyit. Viszont megmondaná valaki, hogy ha lesznek pontjaim, az mire jó?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 08.12.21. 01:12 #1532
Star Wars
SONNY 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44444444444!!!!!!44

NEM HISZEM EL! SÍROK ÖRÖMÖMBEN BAZDMEG!!
10589 levél
Válasz 08.12.18. 13:33 #1531
Dark Archon
Indestruc2tank
Marha jó játék, a lényege, hogy a tankba csapódó rakéták felrepítenek és így kell minél jobb kombót összehozni az ellenséges helikopterek elpusztításával. Ebben lényegében benne van az első rész is, csak jobb grafikával.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10589 levél
Válasz 08.12.17. 13:28 #1530
Dark Archon
Ja, és a rekordom is javult kicsit
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10589 levél
Válasz 08.12.17. 13:11 #1529
Dark Archon
Wehehehhehe
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
38325 levél
Válasz 08.12.15. 15:56 #1528
kopé
mi a feladat? minden maxos stuff? az 13 nap alatt simán megvt.

szerk: jaaa megvan. sima.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
10589 levél
Válasz 08.12.15. 15:11 #1527
Dark Archon
Hedgehog Launch
23 nap alatt csináltam meg. Rekordom
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
31930 levél
Válasz 08.12.15. 08:14 #1526
szbszig
Jaja, és ott fent meg lehet küzdeni először saját magaddal, aztán meg valami felturbózott példányoddal. Na, nekem még csak az első sikerült.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10589 levél
Válasz 08.12.15. 08:08 #1525
Dark Archon
Nekem elég volt, hogy megnéztem a videót a youtube-on. Egyébként lehet felfelé is menni a lecsapódós cucc kötelén...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
16989 levél
Válasz 08.12.15. 07:53 #1524
KisCsirkee
Én rájöttem!

El kell indulni, átugrai a kis platformra, ahogy feljön a csapós cucc, be kell ugrani alá, és kb. idáig jutottam!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10589 levél
Válasz 08.12.15. 07:43 #1523
Dark Archon
Gyanítom a Youtube videók alapján, hogy ennek nem ÍGY kéne kinéznie. De mindegy, ez mazochistáknak való
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
16062 levél
Válasz 08.12.14. 20:46 #1522
david139
én már a legelején föladtam
szerk.: mm a másikat, nem a cicásat
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
31930 levél
Válasz 08.12.14. 20:21 #1521
szbszig
Megcsináltam!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16989 levél
Válasz 08.12.14. 10:14 #1520
KisCsirkee
És merre menjek? Jobbra kinyír a felemelkedő cucc aztán ha azt át is ugrom a lecsapódó paragrafusok, balra meg pedobear, akit nem lehet kinyírni!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
31930 levél
Válasz 08.12.14. 08:27 #1519
szbszig
z az ugrás
x a lövés

Érdemes átállítani játék közben angol billentyűzetkiosztásra, hogy ezek egymás mellé kerüljenek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16989 levél
Válasz 08.12.14. 08:09 #1518
KisCsirkee
Mi a fasz, hogy kell ezt irányítani?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
31930 levél
Válasz 08.12.14. 07:55 #1517
szbszig
Végre megcsináltam a 17. pályát, erre jön a 18., ami egyszerűen leírhatatlan... Ezt látni kell. És ez még mind semmi, mert végignéztem neten, és a játékosok nem is a 18. pályára panaszkodnak, hanem szinte mindenki a 19.-re utána...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 08.12.14. 03:00 #1516
szbszig
Ha nagyon nem megy, YouTube-on találsz róla videókat ("owata"). Pedobeart pedig meg lehet ölni, és egyáltalán nemcsak arra lehet elindulni, hanem a másik három irány mindegyike felé is.

Én meg a FatCattel küzdök még mindig, most tartok a harmadik sornál. Igazán szenzációs játék a Nitrométől, lentebb linkeltem, csak jó nehéz, mert sokszor egyszerre kell a két állattal manőverezni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 08.12.13. 19:43 #1515
szbszig
Ugye-ugye...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16062 levél
Válasz 08.12.13. 19:32 #1514
david139
de mi a tököm ez... megölt pedobear..
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16062 levél
Válasz 08.12.13. 19:31 #1513
david139
it works!!
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.