Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers FINAL

112 levél
Válasz 04.11.06. 19:07 #624
ThBa
Olvasni tudni kell...
Ez a STORMREGION hivatalos fóruma!!
Itt mindenki megvette a játékot!!
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
1822 levél
Válasz 04.11.06. 16:29 #623
ZSUGA
903 levél
Válasz 04.11.06. 16:12 #622
savanyu
"Konklúzió:
Reális is legyen, játszható is legyen, kiegyensúlyozott is legyen...
Na ilyet még nem láttam..."

Bocs, ezt nem hagyhatom szó nélkül --, ott a Combat Mission (2,3)
Dugjunk pulykákat a homérumba!
1822 levél
Válasz 04.11.06. 16:04 #621
ZSUGA
Hello
Nem tugyátok honan kell letölteni a játékhoz crackot??
112 levél
Válasz 04.11.04. 18:46 #620
ThBa
Szia Duvi!

Kösz az infót!
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
186 levél
Válasz 04.11.04. 16:24 #619
Duvi
Szia ThBa!

Érdekes...Régebben legalább a kezdőoldal bejött, de nem lehetett továbbmenni.Oda szokták kitenni a magyar patch-eket, de html-ben soha nem tudtam beljebb lépni az oldalukra. Valszeg saját használatra van csak. A hivatalos magyar fórumaik itt vannak. A játékaik weboldalai pedig a kiadóiknál. De esetleg megkérdezheted mailban tőlük. Akkor tutira kiderül.
Bye!
112 levél
Válasz 04.11.04. 10:47 #618
ThBa
Valami jelszót kér a stormregion honlaphoz az explorer.
Tudja valaki mit kell oda írni?
Help!
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
42 levél
Válasz 04.11.03. 17:49 #617
vöröshagyma

Ha a Hp a bent ülők hp-je lenne az rendben van, csak sajna nem az. A tankok sebzésével nincs gond. Az játszható. Pl A keleti fronton most nem jut eszembe a manusz (harckocsiparancsnok) neve de a tankjával egyedül 10 T-34-est lőtt ki egy nap alatt. Az igaz, hogy a nyugati fronton még extrémebb dolgok voltak, ha egy tapasztalt Tigris feltűnt egy két társával. Én itt a játékban is komoly erőket összpontosítok rá, úgyhogy ezzel nincs gond.
186 levél
Válasz 04.11.03. 08:50 #616
Duvi
Sziasztok!

Páncélzat és miegymás:
Elméletben én is azt mondom, hogy tök jó lenne egy reális sebzésmodell, de ezt jól megvalósítani szinte lehetetlennek tartom.
Pl: adott egy Tigrincs és egy Shörhas. Elég 1 jól irányzott lövés, és máris multidőbe kerül a Sherman.
És ugye volt rá példa, hogy nem is egy Sherman purcant ki egy db Tigristől.
Szerintem jelen esetben "picit" mindenki idegalapon lenne ha a szövetségesekkel lenne
A páncélosok sebzésénél viszont azt is figyelembe vették, hogy a bent ülő személyzet is megsebesül. Sőt! Ha sok találatot kap és kiszállítjuk a személyzetet akkor láthatjuk, hogy jóócskán sérültek ők is.
Konklúzió:
Reális is legyen, játszható is legyen, kiegyensúlyozott is legyen...
Na ilyet még nem láttam / persze attól még lehet... / Marad a kompromisszum.
Természetesen lehet finomítani, és egyre jobbítani a játékon. Többek között ezért is jó ez a topic.
Hátha segít a SR-os srácoknak a következő részhez.
Bye all!
42 levél
Válasz 04.11.02. 23:00 #615
vöröshagyma

Az igaz, hogy a motorleállás az így a játékban nem kivitelezhető (nyilván mindenki újra indítaná a küldetést). De a torony se mindig röpüljön le, csak ha olyan ereővel érkezik a lövedék. Tehát egy 20 miniméteres egy halomra lőtt tankot ne szakítson szét, viszont egy légitámadás után (zuhanóbombázó) lerepülhet a torony (bár attól is függ hogy milyen tank lő mivel milyen tankra és hova). Nagyobb változtatások talán a küldetéslemezen lesznek de reméljük ott sok és jó. Én pl. az ágyúk emelését nem láttam a játékban. sokszor amikon lejtőn áll a tank és a teljes erővel a földbe lőne akkor is az ellenséget találja el. És volt olyan, hogy a fix géppuskája a tanknak lőtte az embert aki éppen a tank másik oldalán (hátuljánál) volt. És a tankból kiugró emberek is kereshetnének maguknak feladatot mert álltalában ottmaradnak a kilőtt cucc mellet és csak állnak (itt most a gép álltal irányított tankra gondolok, mert ugye a jó játékos nem veszít tankot és ha igen adjon ő parancsot. Töbször írták már, hogy felrobbannak a tankok. Ez sem a legreálisabb. Bár a készítők helyében én ezt ki-be kapcsolható opcióként raknám be a játékba. A Kurszki tankcsatánál egy kicsit furcsáltam az I-es panzer jelenlétét, esetleg pz. kettes, de az is legfeljebb felderítő feladatra szóval nem azokat nem kellett volna betenni. Ja igen és a Tigriseket először Leningrádnál vetették be (5 db-ot). A sztálingrádban szaladgáló tigris is kicsit furcsavolt (gondolom ezt azért tették bele, hogy a játékos azért irányíthasson Legalább Tiger I-est, bár a multiban lehet 2-est is). Most nem jut eszembe több kissebb hiba, remélem a küldetéslemezen sok új egység lesz. további jó napot!
4730 levél
Válasz 04.11.02. 00:35 #614
Pyton
Peccsel javítható dolgok ezek szerintem. De a játékmenetre nem lett volna jó hatással, ha pl. nem tudnánk kimenekülni egy szorult helyzetből mert elromlott a motor.
De azt sajnálom, hogy nem úgy van mint a swine-ban: ha lemegy hp/páncél, akkor lerepül a torony, de még javítható a jármű.
Sonic boom babieee!
42 levél
Válasz 04.10.31. 18:52 #613
vöröshagyma

Nem értek egyet mert a tank tulajdonságai nem változnak. Nem romlik el a motor, nem esik le a lánc, nem lassul le, nem lesz használhatatlan az irányzék stb. Ez sajnos így nem jó. ráadásul volt olyan eset, hogy a páncélomban egy darab kár nem esett de a hp az már piros volt. az valami plazmalövedék volt a mi a tank belselyét nem kímélte, de a páncélzat egyben maradt. Nem Nem ez így nem reális. És persze olyan is van, hogy a páncél fogy de a hp nem, de az még reálisabb. Pl. megyfigyelésem szerint a Panzershreck-es fazonok szinte csak hp-t sebeznek. Rendes dolog, hogy védeni akarod a készítőket de ha egy kicsit is utánnanézel a dolgoknak a tank belső károsodása a külső nélkül nem lehetséges (kivéve különbféle műszaki problémák). Én a készítők helyében valami szuper reális fokozatot is benyomnék ahol műszaki problémák, a találatok következtében beküvetkezett különbféle károsodások (a tank műszaki állapotának romlása) stb. Én pl. úgy csinálnám, hogy a torony nak is külön páncél értékelést adnék, hiszen a legtöbb tanknak a váz páncélzata különbözik a toronyétól, és külön külön a kettő is különbözik a oldalanként. ez lenne a szuperrealisztikus üzemmód. Bár mondjuk, ha bekrepálna műszakilag egy tankom biztos újraindítanám, de a bekapott találat szerinti használhatóság-romlás szerintem nem lenne rossz ötlet, vagy a torony páncél különböző vastagságának a figyelembevétele. Vagy esetleg különböző töltetekkel is lőhetnénk, a távolság függvényes páncéltörő hatást nem mondom, mert azt a játék használhatósága érdekében lecsökkentették (már a távolságot).


u.i: A játék nagy jó, én jókat játszok vele, és 1024*768-ban realisztikus árnyékok nélkül 16 mil. színnel egy Athlon 2100+ Ati radeon 9000Pro 64Mb 512 DDR-333 -el hiba nélkül ment a játék. Csak az Ardenneki pálya volt használhatatlanul lassú a többi mind hibátlanul futott (néha kissebb döccenőkkel de az talán a kevés ram miatt) úgyhogy csak gratulálni tudok megint csak és remélni, hogy kijavítják a felhasználók álltal leírt hibákat...
4730 levél
Válasz 04.10.31. 00:31 #612
Pyton
'Például az ellenséges tank leveri a páncélomat de a hp az 100%-on marad aztán meg a hp-jét a tanknak kezdi el leszedni.'

Hát szerintem meg nem. ahogy gyengül a páncél, úgy fogy egyre jobban a hp is. A HP tulajdonképpen a tank alváza, a motor, a görgők, stb. Ahogy fogy a páncél, egyre kevésbé lesznek védettek ezek a dolgok.

Fejlesztő Uraknak: a játművek hangjait úgy kéne modosítani, hogy ha állnak egy alapzúgás akkor is hallatszódjon, majd amikor elindul a jármű, akkor pörögjön föl a motor. Ahogy most van, az valahogy nagyon száraz, nyers.
Sonic boom babieee!
4730 levél
Válasz 04.10.31. 00:24 #611
Pyton
Na, már megint te? Te vagy az a híróz of wörd wör tús fasz. Az sem valami reális. egy sherman szerinted 20 méter megtételével felhasználja a teljes üzemanyagmennyiségének az 5%-át?
Sonic boom babieee!
42 levél
Válasz 04.10.27. 16:59 #610
vöröshagyma
Tudtam, hogy balek leszek és összekeverem a sIG-eket. Van sIG 33 pz.1 (sturmpanzer 1 Bison) ami a játékban van aztán tudomásom szerint van pz.2 alvázra került (sturmpanzer 2 Bison) ami a játékban nincs. A Wespe alváza is 2-es panzer alváza volt. Tehát a kézikönyvben a 150mm sIG 33 L/11 nehéz gyalogségi ágyúhoz van írva, hogy önjáró pz. 1-es alvázon van (közbenmeg vontatni kell valamivel semmi alváz), a Bisonhoz, meg hogy pz.2-es re rakták, ami igaz, de az meg nem úgy néz ki mint ami a képen van. Az első pz.1-esre szerelt ágyú egy az egyben rá volt pakolva a pz. 1-es vázára. Na mindegy van egy pár ilyen. még időben észrevettem hogy hülyeséget írtam...
42 levél
Válasz 04.10.26. 22:01 #609
vöröshagyma

A játékkal kapcsolatban az az érzésem, hogy a fejlesztők rengeteget dolgoztak vele de ugyanúgy mint a SWINE-nál nem végeztek teljes munkát. nem tudom, hogy az idő miatt vagy a végére elmaradt a lelkesedés. Szeretek vele játszani, de azért akadnak tárgyi tévedések. Én például úgy tudom, hogy az M4 Sherman-nak 75 minis ágyúja volt, már a legkorábbinak is. a játékban meg 65-öt sebez. És a kézikönyvben elég nagy a zűrzavar. Pl. a Sig 33-as-hoz (már az 1-eshez) az van írva, hogy az ágyút egy panzer 1-es alvázára építették. Ez tényleg így történt a sIG 1-es esetében de a játékban ilyen jármű nem szerepel. Akkor miért írták vajon bele? a kettes a helyén van. A könyvben egyébbként elég sok az elírás is. Már úgy értem, hogy az egyik jármű szövege egy teljesen másikhoz került. Már nem emlékszem melyik az de azért ez elég nagy rendetlenségre vall. Megnézhették volna a kézikönyvet mielőtt kiadják. ezek a hibák azért bosszantóak mert ezek csak adatok. Szerintem még mindíg a legjobb 2. világháborús rts a piacon de ha én programozó lennék akkor a hp alapú sebzést és az ilyen apróbb hibákat a küldetéscsomagban javítanám (mondjuk a hp eltűntetése változtatna egy kicsit a játékon de mindenképpen realisztikusabb). Az egyik küldetés elején felrobbantanak asszem az oroszok egy hidat a küldetés végén meg áthalad rajta a vonat. Az egyik játékos kérdésére a fejlesztő kolega csak annyit válaszolt, hogy nem emlékszik már rá. Én szerintem ez is egy olyan dolog ami érthetetlen. A vonat hihetetlenül jól néz ki, egy játékban sem láttam ilyen szépen megrajzolva a tájat erre jön egy értelmetlen dolog a felrobbantott híd egyszer csak újraépül és már mehet is rajta a szállítmány. Egyik kézzel adnak a másikkal elvesznek. Én azt sem tudom miért lehet a honlapjukon magyar zászlót választani amikor ugyanúgy angolul van írva ott is minden. Szóval ilyen dolgok miatt fel lehet háborodni és talán kell is de azért jó a játék. Ja és az oparation marketgarden küldetés fatal erorral kiakadt kétszer. Nem volt kedvem újrakezdeni megint de remélem ez nem bug.
1262 levél
Válasz 04.10.26. 17:27 #608
Nu_BisMarck
te figyelj... az egész a játék a második világhábórú történetének a meggyalázása. annyi történelmi hiba van benne ,hogy hihetetlen...

a realisztikusságról meg se szólalok... katasztrófa az egész. év csalódása ez a játék.

nagyon kiváncsi lennék ,hogy azt a rengeteg hibát amit a felhsznáók felsorolnak arra miért nem ad választ egy fejlesztő sem.... én is szégyelném magam de szavatkozni lehet.
1262 levél
Válasz 04.10.26. 17:26 #607
Nu_BisMarck
te figyelj... az egész a játék a második világhábórú történetének a megalázása. annyi történelmi hiba van benne ,hogy hihetetlen...

a realisztikusságról meg se szólalok... katasztrófa azegész. év csalódása ez a játék. katasztrófális lett
42 levél
Válasz 04.10.25. 19:31 #606
vöröshagyma
Lassan a vége felé járok a játéknak és annak ellenére, hogy jó a vége fele sikerült kihoznia a programnak a sodromból. Pl bosszantó hiba vagy figyelmetlenség szerintem hogy a Rheistag ostrománál stuka zuhanóbombázókat használ a gép, És honnan szál fel a Rheistag tetejéről? Ez baki. Vagy például amikor az amcsikkal el kell pusztítani 5 légvédelmi állást, meg még a tüzérséget meg egy egész újonnan érkező páncéloshadosztályt. Magával a küldetéssel nem volt gondom, de míért nem én irányítom az érkező egységeket? Össze-vissza rohangáltak, és eggyesével száltak szembe az érkező sereggel. Ez többször is előfordult. Például már nem tudom melyik küldetésben valami cuccokat kellett kisérni, de könyörgöm miért nem én irányítom azokat az ezközöket is. A cél felé fordulnak és veteményesen védett erdőségen keresztül mennek bele az ellenségbe. Pl a T-34 esnél is belegyalogol a támadásba. A vége fele a játéknak kezdek egyetérteni azokkal akik a hp alapú sebzést kritizálták. Én például most nem értem akkor melyik a páncél. Például az ellenséges tank leveri a páncélomat de a hp az 100%-on marad aztán meg a hp-jét a tanknak kezdi el leszedni. Ez így nem stimmel. Vagy páncél vagy hp de hogy mindkettő, Most melyik a tank fizikai valója? Lehet hp, de az a tankban ülők hp-je legyen, és amikor a páncél valamelyik oldalról egyenlő lesz nullával akkor szevasz. Jó lenne ha ezt megcsinálnák valahogy. De, hogy ne csak morogjak pl az egyik küldetésben szétlőttek egy tankomat és a kiugró sofőrbrigádból egy kissebb tűzpárbaj után csak egy manusz maradt. Kíváncsi voltam, hogyha beültetem egy tankba akkor mi történik. És megynyugodva tapasztaltam, hogy a tankom csak közlekedni tudott, lőni nem. Ja és elég sokszor tapasztaltam, hogy a tankok átlőnek a házakon. Szerintem ez nem jó így. Esetleg a falak fölött, de az épületeken keresztül (A betonépületek tetejét nem tudják átlőni, ez pozitívum). A tigris alvázra épített mozsárból meg szerintem sokat pkoltak a pályákra. Nem rohangászott annyi belőle. Az viszont, hogy a Dorát bevonták szevasztopoli küldetésbe tetszett. Az irányítás szerintem nem vészes, de javításra szorul. Az egyik kolegával (nem emlékszem hol olvastam) egyetértek abban, hogy sokszor még hozzá sem ér a tankom a fához asztán az kidől, mintha valami mágneses erőtérrel letaszította volna a fát a földre. És a tankok sem mennek közel egymáshoz, már úgy értem, hogy a monitoron látott kép szerint elférne a tank de nem arra megy amerre mondom hanem elmegy egy másik utat keresni. Amikor ez egymás után előfordul akkor azért bosszantó. Néha előfordult, hogy egy hejre kattintottam és homlokegyenest másfele ment a tank. És ahányszor arra a helyre kattintottam mindig egy teljesen más koordinátára gördült a szerkezet. És talán a gránátosok tank elleni sebzését lecsökkenthetnék egy kicsit. Hidak maradhatnak, de ha látszatra elfér ott két tank akkor férjen is el. Jó lenne ha ezekkel a dolgokkal csinálnának valamit. a játék nagyon jó, de a hibák orvosolása után még jobb lenne. Nem ócsárolás képpen írogattam le amiket leírtam hanem, hogy ha lehet javítsák ki vagy valahogy orvosolják.
112 levél
Válasz 04.10.23. 14:46 #605
ThBa
Megvoltak. Sejtettem hogy ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen.
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
186 levél
Válasz 04.10.23. 01:26 #604
Duvi
Szia ThBa!

Basszus! A mentéseid megvoltak legalább?
Hiába magyarok a fejlesztők, ha a kiadó német... Az a piac az első. És a kiadó diktál ugyebár.
Bye!
112 levél
Válasz 04.10.22. 20:12 #603
ThBa
Kösz a tippet, de már késő.Megvolt a Reinstall. A letöltés után felraktam és nem mentek a német küldik és az elérendő célok angolra változtak.
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
186 levél
Válasz 04.10.22. 17:55 #602
Duvi
Szia ThBa!

Ha nem akarsz kockáztatni egy installt, akkor szerintem írj egy levelet Lalának, v. Havocnak priviben. Gondolom ide ritkábban néznek fel, mint a postájukra....
Bye!

ui: legalább az is kiderülne, hogy ők csinálták-e a bonus mapot.
112 levél
Válasz 04.10.22. 13:56 #601
ThBa
Letölthető egy új bonus map.
A kérdésem az lenne, mivel csak angolul, németül és franciául lehet letölteni, kompatibilis-e a magyar gammával?
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
4730 levél
Válasz 04.10.16. 21:08 #600
Pyton
Ha eredeti, akkor mindeféle verzióban megy a javítás.
Az utolsó ami küldiben egyszercsak tök random vége lett a játéknak, 1.09-essel már nem. Pofátlanul gagyi a befejezés, azt hittem, lesz valami átvezető videó, hogy ááá, ezek műkincses teherautók, vagy valami. Ehelyett csak egy keringő Sasfészek.

Ja, és mégvalami Tisztelt feklesztő urak: A Phase 2-t ki ne merjétek adni azzal a vacak útvonalkereséssel. Nem értem, hogy ahol elférne 3 tank is, ott mér csak 1 fér el, és ezért körbekerülnek a többiek, bele az ellenségbe. A hidalkat pedig hagyjátok ki majd.
Sonic boom babieee!
186 levél
Válasz 04.10.15. 14:35 #599
Duvi
Szia Herr grobel!

Úgy tudom, hogy elég az 1.09-et feltenni. Abban benne van minden előző jav is.
Az orosz küldit vittem végig eddig csak. A német, és szövetséges küldiket harmadszorra kezdtem el. Minden patch után újra kellett kezdeni
Kevés időm van játszani, és azt a keveset is megosztom. Néha egy kis rts, néha egy kis fps
De a Panzers sokáig a kedvenceim között marad.
Azért majd minden nap felnézek ide is
Jó játékot!
Bye!
35 levél
Válasz 04.10.15. 13:18 #598
Herr grobel
Szia Duvi!
De az 1.09 tartalmazza az összes eddigi javítást nem?
Én az alapra akarom felrakni. Ezt először.
Te még mindig nyomulsz vele? Vagy még nem nyomtad végig?
Tegnap megint jött egy vágy hogy végigvigyem.
Nem gyenge ez a Panzers.
Nagyon nem gyenge
186 levél
Válasz 04.10.15. 12:41 #597
Duvi
Szia havoc!

Köszi az infot!
Akkor viszont sokat kell még várnunk rá
Bye!
186 levél
Válasz 04.10.15. 12:40 #596
Duvi
Szia Herr grobel!

A kiképzőtábor opciót én is kipróbáltam az elején egyből
Az első 2 próbálkozásnál úgy elsöpörtek mint a szélvész
Gyakorlásnak viszont tökéletes. Ki lehet tapasztalni a különböző egységeket, járműveket.
Hát ha jól értem, akkor az 1.09-ben a netes játékon javítottak, és a csalásokat szűrték jobban.Így szól a hivatalos info:

"This patch version 1.09 repairs problems in multiplayer mode and also prevents cheating while playing online. A corresponding "corrupt" message will appear should an attempt to cheat be made.

Instructions for updating Codename: Panzers :
Each installation language requires a patch in the corresponding language. Please find an individual download file for every language available."

Bye!
35 levél
Válasz 04.10.15. 10:52 #595
Herr grobel
Ja, és még egy kérdés a játékosokhoz.
Mit javít az 1.09-es patch?
Én patch nélkül nyomtam végig és nem volt gond a járműjavítással.
Természetesen eredeti a game.
35 levél
Válasz 04.10.15. 10:40 #594
Herr grobel
havoc!

Köszi az infót. Én a megjelenéskor azonnal megrendeltem a CD galaxisból, de csak tegnap néztem meg jobban a Kiképzőtábor opciót.
Bakker!!!
valami iszonyat jó. Hosszúra lehet nyújtani megfelelő taktikázással.
54 levél
Válasz 04.10.15. 10:33 #593
havoc
Phase2: 2005Q2
Editor: ugyanakkor
"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley
35 levél
Válasz 04.10.15. 10:07 #592
Herr grobel
Tudja valaki mikor jön valami pályaszerkesztő vagy esetleg a Phase 2?
4730 levél
Válasz 04.10.06. 19:47 #591
Pyton
Eredetivel is van, fel kell tenni a pecset.
Sonic boom babieee!
1806 levél
Válasz 04.10.06. 14:50 #590
Csirke4
Milyen T-34-es hiba?

Itt mindenki megvette a játékot?
Ritka az ilyen...
Nekem megvan tökjó a magyar nyelvű kézikönyv.
A Haverom németországba vette és az egész játéka német
112 levél
Válasz 04.10.06. 13:31 #589
ThBa
Mielőtt nagyon elfajulna megkérdezném a két vitatkozó félt, hogy a Panzers-ről akarnak-e itt "beszélgetni" vagy személyes ügyeiket szeretnék intézni? Szerintem az A variáció jobb, ehhez tatsa magát mindenki!!!


u.i.: világos?
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
42 levél
Válasz 04.10.06. 11:12 #588
vöröshagyma

A válasz hosszú kiterjedt és átgondolt. Enyire futotta. Nem is fűzök hozzá semmit.
7180 levél
Válasz 04.10.06. 00:25 #587
nyomi
szánalmas vagy...
Damn it!!! - Jack Bauer
42 levél
Válasz 04.10.06. 00:04 #586
vöröshagyma

Nyomi te tényleg degenerált vagy! Ilyen szegényes, egysíkú, gyermeteg poénokat a téren a homokozóban játszadozó gyerekektől hallhatsz, bár egy igényesebb másféléves jobbat mond annál mint, hogy: viszem a virágot a majomketrecbe. Jajj de gyenge!
7180 levél
Válasz 04.10.05. 23:10 #585
nyomi
aztaaaaaa, ezt de nagyon megmondtad hol lehet gratulálni? majd a majomketrecbe viszem a virágokat
Damn it!!! - Jack Bauer
42 levél
Válasz 04.10.05. 22:50 #584
vöröshagyma


Ezúton szertnék gratulálni a fejlesztőknek, a játék egészen kiváló lett. Épp a T-34-es lopkodósnál járok, még nem tudom, hogy a Bug be fog-e következni, de engem az zavart leginkább, hogy abban a pillanatban amikor a drájvöröket betessékelem a tankba akkor az mint valami barom átgyalogol a falun veteményt, újrafestett kerítést, frissen nyírt sövényt nem kímélve rohan bele az ellenség szájába. Jobban tetszett volna, ha én irányíthatom a tankot és ha jól emlékszem nem is tüzel csak fejleszegetten megy előre. Egy két irányítási hiba is becsúszott de szerintem azokkal noncs olyan sok gond, bár a swine óta ki lehetett volna küszöbölni őket. Szép grafika, jó hangok, kiváló hangulat. Így tovább. A nyomi az meg nem nyomi hanem egyszerűen degenerált.


Gratulálok Stormregion!
7180 levél
Válasz 04.10.05. 20:29 #583
nyomi
kedves boldog játéktulajdonosok: affirmitive!!!

majd ha milliárdos leszek egyszer, akkor majd én is megveszek minden játékot, ami tetszik bocs, hogy ide mertem írni valamit a nagy szentélybe, remélem nincs harag
Damn it!!! - Jack Bauer
124 levél
Válasz 04.10.05. 16:14 #582
Pitya
Kedves nyomi

ne legyél méltó a nickedhez. Ha kikapcsolod a write-only üzemmódodat, láthatod hogy ez a játék fejlesztőinek fóruma, sőt járnak is ide. Ha warez, ajánlom az sg fórumot. De ha kicsit visszaolvasnál, láthatnád a kérdésed többször előjött és mindig ugyanaz a válasz rá.
186 levél
Válasz 04.10.04. 20:02 #581
Duvi
Szia nyomi!

Nem, nem vagyok "önjelölt moderátor". Csak mint a vevében is benne van: ez a Stormregion hivatalos fóruma. Tiszteljük meg legalább a hazai fejlesztőket azzal, hogy nem a saját fórumukban warezolunk.
Ennyi és nem több.Köszi!
Bye!
4730 levél
Válasz 04.10.04. 19:14 #580
Pyton
Csupán igaza van.
Sonic boom babieee!
7180 levél
Válasz 04.10.04. 18:52 #579
nyomi
te egy önjelölt moderátor vagy?
Damn it!!! - Jack Bauer
4730 levél
Válasz 04.10.01. 18:48 #578
Pyton
Újabb "hiba": A normandiai partraszállásnál a faluban nagy eksön közben ilyet hallok: wir habe uns invisier!(lehet, hogy nem így kell leírni)
LOL.
Sonic boom babieee!
186 levél
Válasz 04.10.01. 06:16 #577
Duvi
Szia matarese!

Ezt NE itt! Erre ott az SG....
Ez a Panzers hivatalos fóruma.Mi megvettük a játékot.
Köszi!
Bye!
2319 levél
Válasz 04.10.01. 05:55 #576
matarese
Egyébként csak install game, patch felrak, és a hozzávaló jó német crack, és simán mükszik...
7180 levél
Válasz 04.09.28. 16:30 #575
nyomi
aha, nagyszerű... sejtettem, hogy ez a probléma majd akkor egyszer megveszem...
Damn it!!! - Jack Bauer

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.