Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers FINAL

4730 levél
Válasz 04.08.10. 20:18 #424
Pyton
Nekem nincs bajom vele, de azok a tankok úszhattak volna! És még kevesebb poligon is úgy.

Én annál a résznél a partratett tankokkal átrambóztam a faluba, a gyalogosokat meg visszazavartam a partra, ott ugyanis nem lőttek rájuk(LOL!)
Sonic boom babieee!
137 levél
Válasz 04.08.10. 02:10 #423
Michael Wittmann
Hát na ja .... okés.

Hát neekm az Afrika korps annyira nem jött be ezért inkább a boltba n hagyom.
Villers-Bocages, 1944
186 levél
Válasz 04.08.09. 20:21 #422
Duvi
Szia Jency!

Tény, hogy az útkeresés nem a legjobb.(igazán jót még nem láttam hasonló kategóriában...)Szerintem egy kis odafigyeléssel általában ki lehet kerülni a "forgalmi dugókat". Persze nem mindig
Nem hiszem, hogy a realitás volt a fő szempont a Panzers készítésénél. Inkább a játszhatóság.
Vonatkozik ez a harc közbeni gyógyításra is.(egyébként a harctéren is dolgoztak a szanitécok, kint a tűzvonalban...)
Én elfogadom, hogy neked nem jött be a játék. Nekünk igen.
Bye!
473 levél
Válasz 04.08.09. 11:25 #421
Jency
Van egy qrva idegesítő dolog a játékban...

mikor fogja magát pár szállító teherautó és berobog a tankjaim köré azokforognak öszevissza... másrészt nem sok realitás van a dologban és qrvasok hiba az egységekkel kapcsolatosan... nagy f*szságnak tartom ,hogy az orvosok harc közben ezerrel gyógyítanak...

gondolom nem irtam ujat csak reagáltam Duvi -nak régebbről...
Can I kick it??!!
186 levél
Válasz 04.08.09. 00:53 #420
Duvi
Szia Michael Wittmann!

Persze csak átmeneti megoldásnak gondoltam.(amíg kijön az 1.08 )
Szerintem a "partraszállás" küldi itt nem a partra koncentrált, hanem inkább a hátországra.
A kisvárost kellett elfoglalni és tartani, hogy ne érjen el az utánpótlás a németekhez.
Inkább csak a címében volt partraszállás küldi.
Mászrészt a Panzersban max 25 egységet irányíthatunk(ha jól tudom). Ez már eleve behatárolta a lehetőségeket ezen a mapon. Partraszállás = baromi sok egység.Gondolom ezért volt más szemszögből beállítva ez a pálya.
A D-DAY-ben jóval több egységet lehet irányítani. Demo letölthető, kipróbálható...szo-szo.Nekem a Panzers hangulata jobban bejött.
(én megvettem azt is , de csak a Panzers után ugrok neki)
Bye!
137 levél
Válasz 04.08.08. 19:16 #419
Michael Wittmann
Hát szép... mondjuk nem voltak illúzoim...

Duvi kösz a tippet, de azért az meg sem ugyan az.
Ja a partra száálásos mission nem tudom mmék part szakszon akar játszodni... Mindenestre nekem nem tünik túl reálisnak sajnos...

Az ovastam hgoy a D-dayben nagyon jól megvan csinálva a partraszállás (ha más nem is...) , na majd ha egyszer meg lesz majd meglátom.
Villers-Bocages, 1944
4730 levél
Válasz 04.08.08. 02:32 #418
Pyton
Mégvalami:
http://www.mgforums.com/forums/showthread.php?t=28714

Lehet, hogy kamu, de nekem már mindegy. Mielőtt megláttam volna ezt a fórumot, már letöröltem az egészet, képfájlostul.
Sonic boom babieee!
4730 levél
Válasz 04.08.08. 02:30 #417
Pyton
Észrevettem egy hibát a normandiai partraszállásnál. A tankokat rendes hajó vitte partra(intro), de én úgy tudom , hogy csak kétéltű(DD) tankokat vetettek be. Korábban próbaképp megpróbáltak hajóval tankokat kirakni, de szíjjellőtték mindet, ezért fejlesztették ki a kétéltű tankokat. És emiatt volt akkora szopi omahán, mer csak 2 tank jutott ki, a többi elsüllyedt.(5 kilométert kellett menniük a tengeren, az angol tankoknak kevesebbet)

De lehet, hogy nincs igazam, akkor nem szóltam.
Sonic boom babieee!
186 levél
Válasz 04.08.07. 23:51 #416
Duvi
Szia Michael Wittmann!

Én is elakadtam a patch miatt a német és szövetséges küldikkel.
Ezért játszunk Pityával kooperatív multit. Te is indíthatsz kooperatív multi játékot egyedül , és így legalább tudsz játszani kód nélkül a single mapokkal addig is.
Bye!
137 levél
Válasz 04.08.07. 22:21 #415
Michael Wittmann
Én a bug miatt már a 4esnél elakadtam...
Hardon meg nagyon megszívtam úgyhgoy várok a pecsre (újoncokal nem akarom níomni, mármint a kóddal szintlépős módszerrel..)
Villers-Bocages, 1944
186 levél
Válasz 04.08.07. 15:44 #414
Duvi
Szia Xerxész!

Ha minden jól műxik, akkor az első egy gyalogos roham. Mi ezeket kicsináltuk teljesen, elfoglaltuk a kijelölt pontokat a bázison és ezután elindult a német páncélos támadás a teljes fronton+DK-ről. Szerintem elég 1-2 egységet hagyni az üzemanyag bázis közvetlen védelmére. A többiekel pedig megállítani a páncélos rohamt. Mert simán áttörik a felállított védelmi vonalakat.Lesz ott minden amit a németek kitaláltak és gyártottak! Kooperatív módban nyomtuk Pityával és elég jó kis map volt.
Tiszta "Halál 50 órája" Nálunk ez a pálya nem szaggatott (P4 2.4+1Gb+ Ge3Ti200/ Radeon9700)
Folyamatosan adja meg a feladatokat. Ha megcsináltad az elsőt, csak akkor adja meg a következőt.Az aktuális küldi teljesítve?
Bye!
7 levél
Válasz 04.08.07. 13:38 #413
Xerxész
A 7.pályán elakadtam a szövetségesekkel
Meg kell védeni egy üzemanyag lerakót az Ardennekben közben a közeli frontvonalnál nagy csata megy,emiatt egy kicsit szaggat(Másnak is szaggat ez a küldetés ???)...
A tankjaimat a lerakóhoz irányítottam de egy kisebb gyalogságon kívül nem jön senki.A telepre teljesen be kellene mennem ???,mert csk a keleti kapunál állnak az embereim...
A segítséget előre is köszönöm !
4730 levél
Válasz 04.08.07. 00:32 #412
Pyton
Hagyom is. A T-34-es küldi totál befulladt.(Pedig mekkora LOL legelőre beállni a teherautóval, a gép lövi ezerrel, én meg javítom 3 kocsiból, közben meg a Bisonok aratnak. Semmi köze a realitáshoz, de tankok nélkül nagyobb benne a kihívás.)
Sonic boom babieee!
137 levél
Válasz 04.08.06. 23:50 #411
Michael Wittmann
Már csak lekéne modellezni a budai várat... nem nagy ügy végülis...

Herr grobel, neked aztán vannak jó ötletedid..

Több oldal is amit itt irtak befucsolt pedig pl én besegítenék...

Ja és teljesen igazad van, ezért veteem ezt meg én is...
Az Afrkia korps viszonbt szerintem nem érte volna meg...

És tényleg igazen kevésből hozzták össze ezt is a Stormregionossok, szóval kiráylok vagyunk...
Villers-Bocages, 1944
186 levél
Válasz 04.08.06. 15:47 #410
Duvi
Szia Xerxész!

-"Berlin ostroma" az uccsó orosz küldi.

-Mivel lesz map editor a játékhoz, a lehetőség adva lesz, hogy mindenki készítsen pályákat. Akár a Budai Várat is . (persze ez függ az editor képességétől is majd...mekkora szabadságot ad a pályák modellezéséhez?)

-Szerintem is ez a legnagyobb hibája a játéknak: nem adnak hozzá elég időt

-Egy kérdés a netes játékkal kapcsolatban:
Hogy lehet tűzfal mögül játékot indítani a neten? Ha a menüből indítunk multy/gamespy játékot, akkor simán felcsatlakozunk a chat szobába. Látjuk a fent lévőket, és a futó gamékat. Viszont ha kreálni akarunk új játékot, akkor nem jelenik meg a listában, így nem is tud senki beszállni hozzánk A tűzfalat meg nem kapcsolhatjuk ki sajna. (Ezért aztán Lan-on játszunk Pityával sokat)
Bye!

35 levél
Válasz 04.08.06. 15:44 #409
Herr grobel
Hello Duvi!

Hát ja. Jó lenne...mekkora királyság lesz mappokat kreálni.
Tutira szednék le várostérképeket és gyártanám ezerrel.
Ami igazán ütős lenne, ha egymáshoz kapcsolható hadjáratot is lehetne. Kitalálnál valami sztorit, beírnád az editorba és a küldi elején kiírná mit kell tenned. Sőt, még naplót is lehetne vezetni...Csinálhatnánk egymásnak pár küldiből álló hadjáratot.

Na én lépek mindenkinek kellemes, nagy csatákban gazdag hétvégét!

Xerxész!
Az oroszoké berlin, de ezzel még nem lesz vége
A szövetséges kampány utolsó pályája az....na nehogy már elmondjam a végét
186 levél
Válasz 04.08.06. 15:27 #408
Duvi
Szia Herr grobel!

Az 5let kiru! Mivel még játszani sincs elég időm (single küldiket még nem is tudtam mind végignyomni) ezért nem hiszem, hogy ezt fel tudnám vállalni.Hátha lesz vki más akinek belefér az idejébe...
Bye!
7 levél
Válasz 04.08.06. 14:43 #407
Xerxész
Hi mindenkinek !!!
Lenne egy kérdésem:Az hogy a szövetségesek 8.küldetése Berlin ???
Vagy az oroszok utolsó küldetése Berlin ???

Írta Duvi hogy a Phase Two-ban az olaszországi harcok is benne lesznek.Jó lenne ha Olaszország nevezetességeiből látnánk vmit a pályákon !!! Például én a budapesti pálya azért úgy lett volna jó ha látom a budai várat vagy annak egy kis részletét.Nem azt mondom hogy kompletten modellezzék le a városok nevezetességeit hanem elég csak egyet vagy egy kis részletet hogy különbözzön a többitől.

Amúgy nagyon jó a gém, a legnagyobb hibája hogy nem lehet vele eleget játszani, mert egy nap csak 24 óra...
35 levél
Válasz 04.08.06. 09:42 #406
Herr grobel
Szia Pyton!
Szeretném ha nem sértődnél meg de volna itt valami.
Mi itt mindannyian megvettük a Panzerst, mert megéri.
A javítás dolog csak a tört verzióval nem működik.
Csak gyalogosokkal végigvinni meg megölheti a játékélményt hiszen csodálatos egy páncélos csata. Szóval itt mi nem nagyon foglalkozunk tört verzióval. De mivel tudom mennyire ütős a Panzers, ezért javaslok valamit. Inkább kölcsönadom neked ha akarod, de kérlek hagyd a crackelt szart. legalább a Panzers-nél. Nekem is vannak tört játékaim, de a magyarokat megveszem (jó a DR vs. AK-ot nem, de nem is játszom most).
Én szeretném ha megvédenénk a Panzers-t. Nem fogja megérni a magyaroknak fejleszteni ha warezolunk, és még így is pattogunk hogy miért nincs pár magyar játékhoz szinkron. Ezek a Stormregionos srácok szerintem tizedannyi anyagi forrásból gazdálkodnak mit a külföldi fejlesztők, és mégis veri az összeset a Panzers. Azért ezt ne felejtsül el becsülni.
35 levél
Válasz 04.08.06. 09:27 #405
Herr grobel
Hello Duvi és minden Panzers Fan!

Mi lenne ha valaki aki ért hozzá, csinálna egy magyar Panzers fan site-ot. Olyat mint a generals.hu.
Mi más érdemelné meg jobban mint a Panzers? Lehetne élményeket megosztani (mint itt), hangulatos csatákról képeket felrakni, oda gyűjteni a javításokat, esetleges mentéseket a rászorulóknak és a későbbi pályaszerkesztővel készített map-okat mindenki nagy örömére
Nem vállalná valaki? Mondjuk én programozó vagyok, de ehhez nem értek olyan mértékben ahogy azt a Panzers megérdemli.
Nos?
4730 levél
Válasz 04.08.06. 01:09 #404
Pyton
Rájöttem, hogy nemigen kellenek tankok. Amint lehetett, eladtam a meglévőket, és bevásároltam páncéltörős gyalogságot, mögéjük pedig pár nehéztüzérséget. Hatékony. A doki szerencsére müxik A szállítóteherautókat pedig meg lehet javítani. Amikor nagy a káosz, beküldöm őket a dzsumbujba. Hardon nyomom, már a szovjet határon állok.
Csak azt nem értem, hogy a budit mér' nem tudják elsöpörni a tankok...
Sonic boom babieee!
157 levél
Válasz 04.08.05. 20:53 #403
AndrewT
üdv
az volna a kérdésem, hogy a pályaszerkesztő az single-t is fog tudni, vagy csak multit?
186 levél
Válasz 04.08.05. 20:51 #402
Duvi
Szia havoc!

Thx a választ, és a nagyszerű hírt !
Bye!
54 levél
Válasz 04.08.05. 14:05 #401
havoc
Editor legkesobb a Phase2-ben lessz, de lehet hogy hamarabb.
"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley
186 levél
Válasz 04.08.04. 21:18 #400
Duvi
Szia Xerxész!

Tényleg tök jó lenne! És a kiadónak is jól jönne szerintem, mert életben tartaná a játékot sokáig.Kiadják mind a 3 részt, és utána jöhetne a map editor! Tényleg Lala! Erről tudsz mondani valamit?
Bye!
186 levél
Válasz 04.08.04. 21:06 #399
Duvi
Szia Pyton!

Ha tört játékra gondolsz, akkor tényleg másról beszéltem.
Gondolom ezt a mostani problémád alapján: "nemtok javítani"
Az eredeti játékban rendben műkszik a javítás.
Ha nem eredeti a game, akkor nem is fog! Ez is védelem a játékban.
Kicsit olvass vissza.Itt az eredeti játékról szól a Panzers fórum.
Bye!
7 levél
Válasz 04.08.04. 18:47 #398
Xerxész
Tök jó lenne vmi pályaszerkesztő esetleg vmi épületszerkesztő a Panzers-hez !!!
Vmikor fog hozzá megjelenni vmi ilyesmi ???
Vagy az is elég lenne hogy megjelenne egy "BUDAIVÁR patch/mod" ami a Budapest-map2-őn lenne...
Ez lehet hogy csak álom marad sajnos, DE JÓ LENNE !!!
4730 levél
Válasz 04.08.04. 17:49 #397
Pyton
Sztem nem ugyanarra gondolunk, de mindegy, probléma megoldva. Van viszont másik: nemtok javítani. Remélem nem azért mert hardon nyomom. Valami pecs kijavítja? Eddig nemigen találtam.
Sonic boom babieee!
35 levél
Válasz 04.08.04. 09:52 #396
Herr grobel
Tegnap este megint elkezdtem.
Ez az én véleményem, de én ennél szebb, hangulatosabb RTS-t nem láttam. Az agyam dobom el minden egyes pillanatában. Imádok rázoomolni és csak kamillázom az egységeket meg a tájat. Észrevettétéek hogy a falukban a fabudi ajtaját csapkodja a szél. Mindig új dolgokat fedezek fel benne. És azok a robbanások Váááááá! Duvinak igaza van abban (is) hogy szimpatikus a fejlesztőktől hogy törődnek velünk.
Mondjuk én az árnyékot kikapcsoltam mert nagyon furán mozog, hullámzik de nem zavar hogy nincs árnyék. A gyalogosoknak van valami így is Lehet hogy a Radeonommal van baj, de ez sem érdekel. Csak az hogy Újra megyek varsó felé az 1.04-es számú német páncélos támadó ék élén
Az nagy baj lenne ha csak jövőre jönne a PHASE TWO.
Mindegy, addig végigtolom még vagy ötször.
KÖSZÖNÖM STORMREGION!!!
137 levél
Válasz 04.08.04. 03:44 #395
Michael Wittmann
Végig vitted? Mázlista!...

Hát az elég keémy kis miison, kár hgoy nem értem vele semmit hgoyí befejeztem.

Gerico: ez mán döfi!
Villers-Bocages, 1944
186 levél
Válasz 04.08.03. 21:43 #394
Duvi
Szia Pyton!

Részemről passz, de:
Régebben írta Lala, hogy ha vkinek nagyon kell a cheat (pl: bug miatt nem tud továbbmenni) akkor írjon neki privit, és elküldi mailben. Nyilvánosan gondolom nem célszerű kirakni.
Bye!
4730 levél
Válasz 04.08.03. 21:04 #393
Pyton
Nem tudja valaki az ominózus kódot? (extract)
Sonic boom babieee!
186 levél
Válasz 04.08.03. 20:56 #392
Duvi
Szia Herr grobel!

Nem vagyok közelebbi kapcsolatban a fejlesztőkkel. Én is csak egy vagyok az Panzers fórumozok közül.Csak küldtem Lalának leveleket a javításokkal kapcsolatban.Ez különösen szimpatikussá tette a fejlesztőket a szememben! Nem csak addig foglalkoznak a játékkal amíg kiadják, hanem tartják a kapcsolatot a játékosokkal és oda is figyelnek az észrevételeinkre.
A PHASE 2-ben afrikai, olaszországi harcok, és új hős is lesz, de a régiekkel is találkozhatunk még.
A megjelenés szerintem még bizonytalan.
Eredetileg őszre tervezték, de hallottam már (ez csak pletyka szint volt)jövő év elejét is.Gondolom a nyelvi verziók, és a javítások hátráltatják a második rész készítését. És mindehez ott van még a kiadó, aki kimondja majd a tuti időpontot.Nekik pedig csak a piac számít. Szerintem ameddig megy a Panzers (első rész) szekere, addig nem fogják kiadni a kezükből a Phase Two-t, még ha el is készülnek vele a fiúk.Mindez csak a privát véleményem természetesen!
Bye!
35 levél
Válasz 04.08.03. 16:36 #391
Herr grobel
Szia Duvi!

Kösz szépen a gratulációt. Kezdem hardon
A szövetséges hadjárat közepe-vége felé raktam fel az 1.06-os javítást.
Nagyon örülök hogy itt olyanok vannak akik megvették eredetiben.
Visszaolvasva látom hogy te kapcsolatba kerültél a fejlesztőkkel. Nem tudod mikor jön ki a Phase Two?
Én már aludni nem tudok annyira várom.
Köszi.
186 levél
Válasz 04.08.03. 16:31 #390
Duvi
Szia Herr grobel!

Nem azon múlik, hogy ki hol vette a maga eredeti verzióját. Ugyan az kapható mindenhol. A "kódok eggyüttálásán" múlik inkáb, hogy kinek sikerül végigvinni bug nélkül
1.04-el kezdted, és menet közben raktad fel az 1.06-ot? Nem lehet, hogy pont végigvitted valamelyik nemzet kampányát, és akkor tetted fel az 1.06-ot amikor újat kezdtél? Mert akkor nem megkezdett mentést kellett folytatnod. Talán így lehet...
Egyébként gratula a végigjátszáshoz!
Bye!
35 levél
Válasz 04.08.03. 16:24 #389
Herr grobel
Max annyira foglalkozz az erősítéssel hogy hátulról javítsd amelyiket lehet. Minél tovább húzzák, neked annál jobb.
Tudom hogy az önjáró lövegek sérülékenyek, de ha a tankjaid feltartják az ellent, a közelükbe sem jutnak.
Szerintem kezdd újra és vigyél legalább 3 önjáró löveget.
Mivel ezek lassúak, ne vidd messze a javítótábortól, és a javítókocsid is a közelben legyen. Na meg a lőszeres kocsi.
Ha támadják a tankjaidat, úgyis megállnak és akkor a 3 önjáró löveg szétszedi őket. Közben ha a tankjaidat lövik, vidd oda a javítókocsit. Addig az önjáró lövegekkel nem foglalkoznak, sőt jó esetben nem is látják őket.
A Firefly-okat meg felejtsd el ebben a küldiben. Nehéz tank 4db, 3db önjáró löveg, javító, lőszeres kocsi, 2 csapat sniper, 2 csapat felcser, 2 csapat aknavetős és semmi gond.
Ha elakadtál szólj, szívesen segítek.
7 levél
Válasz 04.08.03. 15:57 #388
Xerxész
Baj ha az erősítéssel nem foglalkozom ???
Jó lett volna ha az erősítést is lehet irányítani mert az ellenséget csak úgy szemből támadja semmi taktika...(erősítés=áldozat bemutatása a németeknek hogy ámuljanak mekkora pazarló néppel áll szemben)
Egy kis probléma hogy nekem nincs önjáró lövegem.
Tankjaim : 3 db M-36 Slugger(azt hiszem így hívják),5 db Firefly,DE játék közben elvesztettem 1-2 Firefly-t és a legénységet a kis faluban lévő Tigris- és egy másik német tankba menekítettem át.A gyalogság sértetlen mert nem is használtam annyira őket.
Az önjáró lövegek miatt lehet hogy újra kellene kezdeni ezt a küldetést ???
Az önjáró lövegben az M7 Priest jó ehhez,mert nekem az előzőben túlságosan figyelni kellett rá és gyengének tűntek ha közel ment hozzájuk vki ???
Lehet újrakezdem a 4.küldetést...
35 levél
Válasz 04.08.03. 15:02 #387
Herr grobel
Hello NÉP

Én biztos szerencsés vagyok, mert nekem az 1.04-es verzióval is javított a T-34-es pályán a javító, és az 1.06-os patch után simán végig tudtam játszani a küldiket. Símán ment tovább.
Ez mitől függ? Én a CD galaxisnál rendeltem meg.
35 levél
Válasz 04.08.03. 13:58 #386
Herr grobel
Hello!

Ez nem egyszerű küldetés. Csináld a következőt:
A térkép bal oldalán találsz egy javítótábort. Oda vond vissza erőidet. majd itt a házakkal szembe állítsd a páncélosokat az út felé, a mesterlövészekkel menj előre a németek gyülekezőpontjához. Kicsit vidd előre az önjáró lövegeidet. Amint a mesterlövészek meglátján a németeket, az önjáró lövegekkel szedd ki a javítójukat majd rohanás vissza. Követni fognak, de nem az összes. Ahogy mennek utánad, odaérnek a páncélosaid elé, de nekik oldalra lesznek így az oldalpáncélt lőve szétszedheted őket. Amint megálltak és a panzereid felé fordulnak, tűz rájuk az önjáró lövegekkel. Aztán javítás, és újból az egész. Így veszteség nélkül megúszod. Előcsalogatni, oldalbakapni, szétszedni. Ez a lényeg. Na meg az hogy először szedd ki a javítókat. Ja, és vigyázz a javítótáborhoz közeli városhoz. Mesterlövészeket is rejt. Az út melletti házakat szedd ki nehéztüzérséggel mielőtt oda mész. Sok szerencsét. Én ma kezdem megint, egyszer már végigvittem normálon. ISTEN!!!
7 levél
Válasz 04.08.03. 13:44 #385
Xerxész
Valaki segítsen !!!
A szövetségesek 4.küldetésénél járok, de ez vmi katasztrófa...
Az 5 légvédelmi üteget,a közelben lévő nehéztűzérséget elpusztítom,DE az utolsó feladatot egyszerűen lehetetlen teljesíteni(lehet hogy csak nekem).Megvárom az erősítést ami kb 5-6 tank(nekem is kb annyi van tehát összesen 12).A németek úgy felmorzsolnak hogy azt se tudom hogy mit ronthattam el(a németeknek 2 serege van hozzájuk 2-2 javítókocsi+rakétástűzérség...)Nekem meg csak egy javítókocsim van a seregem és az erősítés ellátására,így egy kicsit nehéz mindent javítani.Elsőként a németek javítókocsijait szoktam támadni de hiába...
Tehát a 4.szövetséges küldetésnél az utolsó fő feladatot hogy kellene telejesíteni,hogy legalább megfelelőre sikerüljön ???
1645 levél
Válasz 04.08.03. 11:58 #384
Gerico
Sziasztok!
Én most szereztem be a játékot, és SZUPER!!!
Megbróbálkozdtam a villámháborús stratégiával (Luftwaffe bombáz, ejtőernyősök, tank, szállítójárművek) és bejött! Alig vesztettem egységet, és szétszedtem vele az ellenséget! Szuper!!!!
"Ha valódi, akkor általában egyszerű, és ha egyszerű, akkor igaz." - John Lennon
168 levél
Válasz 04.08.03. 11:18 #383
Lala-SR
Duvi, köszi a mentést!

Ki is derült hamar, hogy egy apróság miatt mégsem működnek jól a pálya eleji Napló mentések, ha azok az 1.04-ben voltak mentve és az 1.06-ban töltjük vissza. Gyakorlatilag nem megy tovább a kampány, csak azt a pályát lehet befejezni.

Sajnos most csak 3 rossz megoldás van a problémára:
1. megvárjátok az 1.08-as patch-t, amiben már be lehet ezeket is tölteni, javítottam ezt a kis hibát. [ Ami kódban kicsi, eredményében nagy. ] Ez idő, nem tudom mennyi még, majd a napokban beszélünk a kiadóval emiatt, szólok amint megtudom.
2. előlről kezditek az adott nemzet kampányát. (max. használva a cheat-eket, hogy gyorsan átlépjétek a pályákat.)
3. mentés könyvtárt elteszitek, és addig visszaálltok 1.04-re amíg single-t játszotok.
35 levél
Válasz 04.08.03. 10:06 #382
Herr grobel
Hello LALA!

Ez az engine fenomenális.
Nincs kedvetek csinálni egy III. világháborús játékot is a Panzers mintájára?
vagy egy Alien gémet?
35 levél
Válasz 04.08.03. 09:04 #381
Herr grobel
Szasztok Cimborák.

Na tegnap végigvittem a Phase One-t.
Hát mit is mondhatnék. QRVA jó volt, szinte megsírattam hogy vége. Ugye itt majdnem mindenkinek eredeti a játék? Nekem az.
Tessék mondani, mikor jön a Phase Two?!?
186 levél
Válasz 04.08.02. 23:53 #380
Duvi
Szia Lala!

Tegnap (08.01) küldtem levelet neked ebben az ügyben.
"Panzers 1.06 bug: nem lehet folytatni..." subject-el.
Mellékeltem a hibaüzenetet, és a debug level:2-vel készített log file-t is.
De elküldöm a mentést is a tuti kedvéért.
Természetesen az eredeti verzióról van szó.
Nem tudom, hogy számít-e, de a patch óta más elnevezése van a mentéseknek.
Bye!

Duvi
5240 levél
Válasz 04.08.02. 22:43 #379
Pras
Jó, nehogy azt hidd, hogy én csakazértis!-kötekedésből írtam!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
168 levél
Válasz 04.08.02. 22:42 #378
Lala-SR
Többen irtátok, hogy az 1.06 után a régi mentéseket használva kidob a menübe x-edik pálya után.

Aki ilyet tud reprodukálni és van egy mentése amivel ez történik pl. az tömöritve küldje el a cimemre és irja le pontosan mit kell csinálni hogy előjöjjön a hiba. Meg minden részletet ami fontos lehet. ( lala@stormregion.com )

És ugye eredeti verzióval történik ez? Ezt is irjátok meg.


157 levél
Válasz 04.08.02. 21:26 #377
AndrewT
üdv
na, akkor reagálnék pár dolgot
1. PrasCo: teljesen igazad van, nem fogalmaztam korrektan, úgy értettem, hogy az eddigi legnagyob sikerű game PC-re. tényleg nem volt commodorom, de uygebár valaminek a nem ismerete nem mentesít
2. Duvi: az a "főleg" nálad is kifejezi, hogy van, aki csak anyázni jár ide, és én pontosan emiatt írtam le a gondoloataimat délelőtt
3. Michael Wittmann: lehet, hogy kissé befolyásoltalak a gondolataimmal, de ha már nem csak nekem jut eszembe, hogy ez a dolog tényleg így van, akkor talán lehet benne valami

na, szal én itt nem akartam okoskodni, meg ilyenek, de ez ugyebár egy fórum, és mint ilyen a vélemények ütköztetésének kiváló helye, de csak az építő jellegűeknek
137 levél
Válasz 04.08.02. 20:09 #376
Michael Wittmann
Én teljes mértékben igazat adok andrewt-nek, ez van a fociban is pedig ott is javulukn persze egyeske szerint ez lehetetlen...

cartman meg ne méltatlan kodjon itt, ha nem tetszik az nem feltétlen a készítők hibája, hát ha meg ennyire nem tetszik így jártál. Legközelebb e vedd meg és kész. Én azért sajnálak.

Azért a Panzers elég nagy kiugrás asszem...
Villers-Bocages, 1944
441 levél
Válasz 04.08.02. 16:06 #375
Darth_Revan
Már megjelent a patch Amit meg írtam,hogy van már 1.07 verzió...nos azzal kapcsolatban annyit mondanák,hogy nincs 1.07-es patch,hanem a mostanság megjelenő országogban 1.07-es verzióként jön ki,majd azután lesz egy 1.08-as patch minden verzióhoz
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.