Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers FINAL

3973 levél
Válasz 04.07.15. 19:59 #174
Petyo
"...ezért lehetett menet közben is lőni a tigrissel-parducca stb..."

Sz'tem meg nem lehetett velük menet közben lőni. És erre már sok példát hallottam, olvastam, stb... De lehet, hogy tévedek, mint az előbb.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 04.07.15. 19:55 #173
Petyo
"Mar bocs de ez baromsag..."
Már bocs, de odaírtam, hogy 'ha jól tévedek'. Tévedtem. már bocs.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5240 levél
Válasz 04.07.15. 16:16 #172
Pras
Szedi... mit keresel te itt? Még elrontják a lelkivilágodat. Húzás a WarGamerbe, de marhagyorsan.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 04.07.15. 10:36 #171
szedrencs
A Blitzben a "töltelékküldetések" véletlenszerűen generáltak, ha jól tudom.

Én a Skirmish játékmódot hiányolom minden MVHs rts-ből.

(u.i. Végre megvettem a Soldiers-t. Tök jó, kicsit Commandos jellegű néhány misszió, de a sebzés, meg hogy mindent szét lehet lőnni, illetve tankokkal házba behajtani az nagyon ott van!)
124 levél
Válasz 04.07.15. 02:49 #170
Pitya
Kérdés a fejlesztőkhöz: a kiegészítőkben sem lehet majd továbbvinni zsákmányolt ellenséges járművet? Mondjuk a küldetés végén választani 1-2 darabot - akár a saját járműpark terhére?
76 levél
Válasz 04.07.15. 02:09 #169
SonderKommando
Ja mégvalami a pancéladatokat le lehet ellenőrizni abszolút valósak


A történelem nem más,mint két eljegesedés között tapasztalható pár ezer éves felmelegedés
76 levél
Válasz 04.07.15. 02:08 #168
SonderKommando
Ja mégvalami a pancéladatokat le lehet ellenőrizni abszolút valósak


A történelem nem más,mint két eljegesedés között tapasztalható pár ezer éves felmelegedés
76 levél
Válasz 04.07.15. 02:06 #167
SonderKommando
A tigris adatai: Pancél:

Elöl 100mm
Oladalt: 80-90mm ez a korai és kesőbbi módositás változtattja
Hátul: 82-90mm
Tetőpancél: 26-35mm ig

Harckocsiagyú 8.8cm ürméretű Kwk 36 L56

Ezt a harckocsit a fizika jelenlegi Állasa szerint T34 es 76 os loveggel szembol csak 500 m en belül tudta kilőni speciali Tungsten/ wolfram carbid/ löszerrel amiből 1-3 db ot /jármű javadalmaztattak
A történelem nem más,mint két eljegesedés között tapasztalható pár ezer éves felmelegedés
76 levél
Válasz 04.07.15. 01:56 #166
SonderKommando
hmm azt azért en sem állÍtottam hogy a tigris elpusztíthatatlan de egy PzKwg II azér túlzás.. meg hatulrol sem uti at a géppuskájaval nem hogy előrol pedig a gamebann eloröl is leszedi igaz baromi sokaig tart de leszedi...

más téma: Az optika . a tankokhoz egy kifinomult sextánshoz hasonlo rendszer volt ki fejlesztve ezért lehetett menet közben is lőni a tigrissel-parducca stb....
A hajókon pedig egyenesen 3D-s optikai rendszer segitettte a hatékony tűzvezetést


Az éjjellato pedig 2 tipusa volt: U.H.U. volt a neve a Harckocsi verziónak 1100 db keszült belöle.... tobbek kozött ezért nem volt éjszakai támadas a szövetségesek részéről....
A másik tipus: A karabéjra szerelheto Vampire volt amihez 1db 8 kg os aku adta az energiat amit a háton lehetett cipelni . Ezt főleg a keleti fronton hasznalták 1944 közepetől. a muszkak legnagyobb bánatára.


PS de ha valaki reális adatokra kiváncsi: www.achtungpanzer.com vagy de.
DE esetleg a eddig a realitáshoz legközelebb állo játekot nézze meg
Combat Mission akármelyik része ....
A történelem nem más,mint két eljegesedés között tapasztalható pár ezer éves felmelegedés
137 levél
Válasz 04.07.14. 21:53 #165
Michael Wittmann
Hát ha mág Tigris van, akkor megemlíteném hgoy legkönnyebben a levegőből lehet elpusztítani. Asszem többet nyírt ki a szövetséges légierő mint a páncélosok... Félelmetes feyver volt azért...

Ja és még az is előfordulhatot (lehet hgoy csak a régebbi típusoknál) hgoy a lövedék simán áthatolt a pánclon, majd túl oldalt ki is ment... És nem lett semmi baja. Ha elég nagy volt a sebbesége. Vagyis annyira nwm volt minegy hová lövünk. Pl érdemes berobbantani a sz üzemanyagot.

Az eredeti bugos. De kóddal megoltható, megjönn is a patch. Szerintem mindenhol ugyanannyi.
Villers-Bocages, 1944
112 levél
Válasz 04.07.14. 19:55 #164
ThBa
Kérdés: miért nincs random map mod a WW2-es játékokban?? pl. mint a c&c generals-ban.
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
112 levél
Válasz 04.07.14. 19:52 #163
ThBa
jóh jóh de eredetiben más.
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
864 levél
Válasz 04.07.14. 19:48 #162
Rupert
Nem szivesen mondom, de nezz egy kicsit vissza, mar vagy 2 hete megvan a tores./?
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
112 levél
Válasz 04.07.14. 19:00 #161
ThBa
Szép lassan gyűjtögetek rá nemsokára meg lesz a sus, de érdeklődöm hol lehet a legjobb áron megvenni?
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
112 levél
Válasz 04.07.14. 18:52 #160
ThBa
Csá!

Csak a demo van meg ezért kérek segítséget ,honnan tudom megszerezni a full version-t hogy ne rakodjanak ki?
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
51 levél
Válasz 04.07.14. 18:45 #159
Boholy
AndrewT :Marha hulye kerdes Foleg nem itt kerdeznem mikor id jarnak a jatek keszitoi is
Athlon 64x2 AM2 5600++ , 2gb ddr2 (800), MSI K9N platinum. Leadtek 8800 GTS
51 levél
Válasz 04.07.14. 18:13 #158
Boholy
Nem szivesen mondom, de megtortek a gamet
Athlon 64x2 AM2 5600++ , 2gb ddr2 (800), MSI K9N platinum. Leadtek 8800 GTS
4695 levél
Válasz 04.07.14. 15:32 #157
szedrencs
Igazad van! Körbe sehol nem volt 80mm alatti a páncézat. Hátul v. 80 v. 82mm volt.
157 levél
Válasz 04.07.14. 15:31 #156
AndrewT
üdv
az volna a kérdésem, hogy a jelenleg pályán lévő panzersek közül melyik az ami bugos
(eredeti vagy warez, magyar vagy német)
üdv
864 levél
Válasz 04.07.14. 15:27 #155
Rupert
Bocs ezt Petyonak akartma cimezni!
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
864 levél
Válasz 04.07.14. 15:23 #154
Rupert
Mar bocs de ez baromsag, a Tigernek hatul 80 mm-es pancelja volt ami azert joval vastagabb mint egy-ket kozepesharckocsi front pancelja es csak a teljesseg kedveert elol 100 mm, oldalt 60-80 mm.
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
4695 levél
Válasz 04.07.14. 14:47 #153
szedrencs
"barakok hamarabb termelik a gyalogosokat"

Áááááááááááááá.............ez gáz!
A Red Alert volt az utlsó termelős RTS amivel játszottam.
124 levél
Válasz 04.07.14. 14:29 #152
Pitya
Hali

ez nagyon jó hír! Köszönönjük

441 levél
Válasz 04.07.14. 13:39 #151
Darth_Revan
Remélem a Phase Two-ban már multiban lehet majd lenni magyar csapatokkal A Phase Three-ben mi lesz a téme? A csendes-óceáni hadszíntér? Japókkal írtani az amcsikat Az amcsi hadjárat végén meg az lesz az utolsó küldetés,hogy a japánoktól megkell védeni a repülőteret,ahonnan felszáll az atombombát szállító repülő

Tényleg! A Phase Two és a Phase Three teljesen új játék lesz,vagy pedig kiegészítő lemezek lesznek? (Kell hozzájuk majd a Phase One,vagy nélküle is mennek majd?) Remélem a Phase One-ban már megnövelitek a gyalogosok poligon számát! Mert nekem maxra van véve a grafika részletessége és Geforce 4 Ti 4200-as melett nem néznek ki a gyalogosok 3300poligon számúnak...olyan 600-700-ra tippelem a poligon számukat...jó,a bejátszásokba elég nagy a karakterek poligonja,de játék közben....az egyjátékos hadjáratban Budapest 1 kicsit kevés szerepet kapott....valahogy jobbra képzeltem azt a pályát Jah és a partraszállás se volt olyan nagy szám...a Commandos 3-ban 2x jobb volt...a Commandos 3-ban leehtett érezni,a szövetséges erők szenvedését,hogy mennyit kelett küzdeniük minden cm-ért,meg lehetett érezni,hogy mennyi halálos áldozattal is járt az a partraszállás....de itt a Panzersben hiányzott ez az érzés jah és 1 jó tipp a Phase Two-hoz: A menüben lehessen be vagy kikapcsolni,azt,hogy eltűnjenek,vagy ne a meghalt egységek! Tudom,ha ott maradnak,akkor megnő a gépigény,de akinek megvan a jó gépe hozzá,az had engedje meg magának a realitás luxusát Van még sok 5letem,de azt majd később írom le
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
51 levél
Válasz 04.07.14. 13:19 #150
Boholy
aszt hisszem 1 20mm eres pancel ahtul igen cska gyengecske az elsohoz kepest
Athlon 64x2 AM2 5600++ , 2gb ddr2 (800), MSI K9N platinum. Leadtek 8800 GTS
3973 levél
Válasz 04.07.14. 13:13 #149
Petyo
"joval gyengebb volt a pancelzata, vagy ep nem is volt neki"
nana...azért volt neki. ha jól tévedek 20mm-körüli.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
51 levél
Válasz 04.07.14. 13:09 #148
Boholy
Üdv!!

SonderKommando szeretnelek kijavitani valamiben igaz lenzebb mar irtam de valoszinuleg nem olvastad vegig a forumut

A tigris tank is konnyen kinyirthato volt, ugyanis ha faraba kapott 1 pontos talalatot kaput volt neki, joval gyengebb volt a pancelzata, vagy ep nem is volt neki.. A tigris tankokat nyilt terepen hasznaltak mivel a hatalmas meretei miatt elekedhatot a varosok szuk utcaiban es ott igan a varosokban konnyu celpont volt a gyalogsag szamara, tovabba a tigris nem volt kepes hosszutavu harcokban reszt venni mivel nagyon sok uzemanyagot evett.
Messzirol meglehetett oket hallani a hangos motorzaj miatt...

Nekem van 1 rakas otletem mitt lehetne beletenni, de azt majd a fejelsztoknek kuldom ell, hatha megdobnak a kiegeszitobol majd 1 ajandep peldanyal
Athlon 64x2 AM2 5600++ , 2gb ddr2 (800), MSI K9N platinum. Leadtek 8800 GTS
168 levél
Válasz 04.07.14. 12:47 #147
Lala-SR
Sziasztok,

Tegnap elküldtük a kiadónak a végleges német patch-et. Ha minden jól megy hétvégére kb. vagy jövő hét első felére kész lesz a magyar verzióhoz is. Írok róla itt.

Multi sokkal-sokkal stabilabb, pl.nincs már az adsl vonalokon tapasztalt adatra várok... hiba, játékegyensúlyt is állítottuk multiban ki mit vehet, barakok hamarabb termelik a gyalogosokat, stb. Több single pályán levő apróbb-nagyobb trigger hiba is javítva lett (pl. T34 bug). Van egy teljesen új scenario is. Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Lala
3973 levél
Válasz 04.07.14. 12:12 #146
Petyo
naná, sőt harckocsihoz kifejleszettt éjjellátó rendszer is.
Pantherekre szerelték. Mo.-on is megfordult néhány ilyen PzV, de harcban asszem nem vettek részt.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
441 levél
Válasz 04.07.14. 10:51 #145
Darth_Revan
512-es adsl
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
400 levél
Válasz 04.07.14. 10:42 #144
Matt the rocker
már akkor volt nekik optikai célzóberendezésük?
76 levél
Válasz 04.07.14. 06:26 #143
SonderKommando
Hello all:

Pozitívumok: -Sokkal jobb mint a Dr vs ak
-Sokkal szebb is
-Az iranyitas is kifinomultabb
-Az egysegek mozgása az kiválló
-A hangok nagyon jók
-A oldal páncél különbözöségek azok jók


NegatÍvumok: -Sokkal rosszabb mint a Blitzkrieg
-Kevés a járműtípus. minimum fajtánként 2 variáns kellene. pl PzKwg III J és N az első egy 50 mm antitank mig a második egy rövidcsövű 75 ágyuval szerelt jószg volt.
-Hatalmas hiba hogy nincs páncél átütés / ugyebár sz enyhenszolva eleg nagy marhaság mikor 1 PzKwg II es lassan de biztosan kinyirhat egy T 34 es-t előröl is.
- a különböző Rakéták tipusai attól függetlenül hogy melyik oldal használja könnyű célpontok ellen volt hatásos egy tigrsinél max a lánctalpat nyirhatja ki.
- Miböl gondolták hogy egy L 55-ös 88 as
es egy L 71-es 88 nak ugyan az az ereje
- Nem lehet beásni az egységeket
- a külön oldal páncélvastagságnak nem értem az értelmét ha nincs páncélátütés.......... akkor minek??
- Ugyanide tartozik : H egyszer valami átüti a páncélt akkor ott a belső küzdőtér enyhén szólva szarul néz ki
- Értem én a lőtáv problémát. De ezzel a megoldással kicsináltak az egység különbözöségeket: Pl az oroszok valojaban a T-34 esekkel 76 os löveggel ki tudtak ütni elöröl a Tigriseket, abban az esetben ha 500 m-en belül voltak igy is 75% a veszetség arány az 4 tank eseteben 3 jármü. Ezzel szemben a Németek Célzo rendszere nem egy egyszerü szimpla muszka kémlelő nyílás
volt hanem egy koplex optikai célzo berendezés amivel 2-3 km rről is kilőttek szinte mindent.


ps: Ettől függtlenül a game jóó csak ott van az hogy "csak"
A történelem nem más,mint két eljegesedés között tapasztalható pár ezer éves felmelegedés
137 levél
Válasz 04.07.14. 04:55 #142
Michael Wittmann
Hát legalább nincs baj a kiegyensúlyozásssal, mindenki ugyan avval... na majd én is megprobálom. Tik milyen nettel rendelkztek?
Villers-Bocages, 1944
124 levél
Válasz 04.07.13. 22:02 #141
Pitya
Nem lehet, csak a felsorolt három oldal van
441 levél
Válasz 04.07.13. 21:37 #140
Darth_Revan
Magyar csapatokkal nem lehet multiba nyomulni?! Én csak német,szövetséges és orosz csapatot tudok kiválasztani Az Afrika Korps Vs. Desert Rats főképp azért is teccett anno,mert lehetett magyar csapatokkal multizni...a PANZERS-ben nem lehet?
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
124 levél
Válasz 04.07.13. 20:59 #139
Pitya
Hali
mi ketten voltunk Duvival kooperatív multiban, amikor dobott egy ilyen waiting data .. ablakot -mind a kettőnknek onnan senki semerre tovább, maradt a kilépés a játékból
441 levél
Válasz 04.07.13. 19:38 #138
Darth_Revan
remélem a megjelenő patch orvosol 1 nagy multi hibát....4en voltúnk bent,mindenkinek adsl-je volt és mégis LAG-os volt!! De ennek ellenére folytattuk a játékot és pont mikor nyerésre állta ma csapattársammal,erre megjeelnik,hogy adatot vár vagy mi a szar a csapattársamtól...mondom anyád Amíg ki nem lépett addig megse bírtúnk mozdúlni...de ő kilépett és 2 vs 1-lett és ennek következtében szétmorzsoltak
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
441 levél
Válasz 04.07.13. 19:34 #137
Darth_Revan
jaja,én voltam a GOMBA
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
8067 levél
Válasz 04.07.13. 19:11 #136
Gerry
Talán a Phase 2-ben a német hadjáratban majd védhetjük a Reichet is, ki tudja-legalábbis jelenleg még nem lehet tudni.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
51 levél
Válasz 04.07.13. 13:24 #135
Boholy
Jaja Sokan vannak a nemetekkel, de belehet oket gyalulni
Athlon 64x2 AM2 5600++ , 2gb ddr2 (800), MSI K9N platinum. Leadtek 8800 GTS
1219 levél
Válasz 04.07.13. 01:08 #134
Wotan
hát sajnos multiban sok hiba van. a házakba nem értem miért csak két embert lehet beküldeni, SSben még azt is meglehet mondani rakás embernek hogy pincében, első vagy második emeleten legyenek, itt meg semmi. T 34-es tankot se korai, se késői részben nem lehet választani, és állandóan mindenki németekkel van, mert csak velük lehet nyerni. meg még rakás minden, de mindegy, úgyse változtat semmit, ki mit ír ide
"Mortui solum finem belli viderunt"
1219 levél
Válasz 04.07.13. 01:05 #133
Wotan
vonGabor az én vagyok, örülök, hogy benéztél ide.
"Mortui solum finem belli viderunt"
26 levél
Válasz 04.07.12. 22:35 #132
bartalos
És a Phase 3 végén le lehet majd dobni az atomot!!
4 levél
Válasz 04.07.12. 20:41 #131
redriot77
A Phase II szerintem az észak-afrikai hadszínteret dolgozza fel. Megjelentek korábban sivatagi screenshotok is, ugyhogy biztos lesz Afrika. Szerintem ha próbáljuk követni a Phase I logikáját, lehet hogy az első campaign e németek észak-afrikai hadjárata lesz, aztán folytatódhat a buli a szövetségesek olaszországi előrenyomulásával. Phase 3: Csendes óceán?
2 levél
Válasz 04.07.12. 20:06 #130
SzZoltan
Sziasztok, elnezest, hogy ekezetek nelkul irok, de a szallodaban csak ilyen gep van. A jatekhoz gratulalok, egyebkent igen tetszik, hogy a keszitok kivancsiak a velemenyekre. A Panzers-el egyetlen problemam van: miert nem lehet a haboru vegeig a nemetek oldalan jatszani a kampanyt? Szerintem igy sokkal erdekesebb lett volna - vagy lenne. Mert picit bizom benne, hogy majd egy ilyen valtozat is piacra kerul.
zoltan
124 levél
Válasz 04.07.12. 19:38 #129
Pitya
Hali
Geforce3 Ti200 kártyával a német training küldetés játszhatalan volt, szaggatva ugrált a kép. A hardver kurzor bekapcsolása után jó lett. Amúgy még a menüben is szaggatva mozgott, csak ott kevésbé volt zavaró. Radeon9600 kártyán is simább lett a mozgás. Tehát a bekapcsolás segített.
51 levél
Válasz 04.07.12. 18:07 #128
Boholy
nemtudom, a gyalogsag alapbol nem lo a tankokra, mert ugy se art nekik a puskatolteny, de igy legalabb rejtve marad, kiveve a gep elol.. mondjuk ja, a granatokat kidobalhatnak...
Athlon 64x2 AM2 5600++ , 2gb ddr2 (800), MSI K9N platinum. Leadtek 8800 GTS
903 levél
Válasz 04.07.12. 17:58 #127
savanyu
Egyébként ez a lehetőség csak nekem hiányzik?
Dugjunk pulykákat a homérumba!
903 levél
Válasz 04.07.12. 17:56 #126
savanyu
anyás = anyós
Dugjunk pulykákat a homérumba!
903 levél
Válasz 04.07.12. 17:56 #125
savanyu
Lenne egy kér(d)ésem:

Nagyon-nagyon-nagyon (kurva) jó lenne, ha a phase 2-ben lehetne kidobálni a házból mindenféle kisméretű tárgyakat ( szék, szekrény, pohár, anyás, Molotov-koktél... ), mert így a gyalogosaim TELJESEN bambán bámulnak az alattuk elvánszorgó tankokra. Így a '56 se lett volna -részben- eredményes se...
Dugjunk pulykákat a homérumba!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.