Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers FINAL

186 levél
Válasz 04.07.08. 09:08 #74
Duvi
Hali mindenkinek!

Ajánlani szeretném mindenkinek a cooperatív multiplayer részét (is) a játéknak! Ez egy igazán ritka opció a műfalyban.Pityával toljuk apránként a pályákat, és nagggyon hangulatos így a game
Igaz, hogy itt is vannak kisebb hibák (pl: a Lan kapcsolat nem mindig stabil. A direkt IP viszont rendben műxik), de ennek ellenére érdemes kipróbálni!Gratula, és THX srácok a lehetőségért!
Lala-SR kérlek tolmácsold a csapatnak!
Bye!
4 levél
Válasz 04.07.08. 06:34 #73
redriot77
Lala-SR! Tudnál küldeni egy cheatet a T-34 lopás pályához? Előre is köszönöm!
1219 levél
Válasz 04.07.07. 23:46 #72
Wotan
Köv patchben a műszaki adatokat kéne csiszolni picit. Például német tankoknál sima Tigris és Jagdpanther között csak a páncélozottságban van különbség. Közben a Panther sokkal nagyobbat lőtt. A játékban 88 a Tigris sebzése, akkor mondjuk Pantheré legyen 105. és ez csak egy a sok közül. Nem arra gondolok, hogy most rakják össze a világ legjobb műszaki adatbázisát, de egyszerűen semmi különbség sincs egy csomó egység között, pedig már így is kevés a választható egységek fajtája nemzeteken belül. Meg amúgy is minden sebzést feljebb kéne venni, főleg a repülőkét. Nem ártana szögesdrót, tankakadályok, lövészárkok építési lehetősége sem. Jó ok, mai fiatalokat lehet ez nem érdekli annyira, nekik inkább a pergő, egyszerű játékmenet kell látványos, színes grafikával, de azért Panzer Generalok, Sudden Strikeok, Blitzkriegek stb után már magasabban van a léc. legalábbis szerintem
"Mortui solum finem belli viderunt"
5240 levél
Válasz 04.07.07. 22:42 #71
Pras
Ide csak egyetlenegy szót: A nagy részével egyetértek.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
168 levél
Válasz 04.07.07. 22:33 #70
Lala-SR
>A panzers.com-on a kéeken látszik hogy a presztizspontok >megjelennek játék közben a felső mezőben az óra előtt. Az én >verziómnál nincs (eredeti, 1.04-es).

A végső verzióban már nincs benne (németben sem).

>A kézikönyvben sok eltérés van (gumicsónak elrakása,

A gumicsónak elrakásának hiánya egy bug, amit az első patch javit majd.

>minitérkép melletti ikonokból egy van, a demoban és a könyvben három).

3-at terveztünk, aztán idő hiány miatt nem csináltuk meg. (multiban van szerepük, ha nagyon sikeres a multi, akkor ugyis fejlesztjük még és később beletesszük.)

>Ezenkívül lesz pályaszerkesztő?

A pályaszerkesztő nem publikus jelenleg, a Phase II-höz kell majd adnunk, de még pofozgatni kell rajta, hogy bárki könnyen tudja használni.

>Miben lesz más a Phase two, és mikor lehet kapni?

Afrika, Olaszországi harcok lesznek benne. Olyan kiegészítő lemez féleség lesz elvileg. Valamikor ősz végére leszünk kész vele.

>A németek utolsó elotti pályák egyikén azt hiszem...átkelot kell keresni a folyón, majd biztosítani a vasúti átjárót...

Ha jól rémlik, valami olyasmi van, hogy megjavitják közben, de nem tudom biztosan. Azon a pályán én még soha nem játszottam (nem volt rá időm még.) Majd most a magyar verzióval nekiállok előlről én is. (Igaz az első 4-5 pályát mindegyik kampányban már nagyon ismerem, mindig azokat kellett tesztelni, de mire a többi is elkészült, mi programozók annyira tele voltunk melóval, hogy nem volt idő végigjátszani még.)
4 levél
Válasz 04.07.07. 22:30 #69
redriot77
üdv mindenkinek! Megvettem a gamét és nem bántam meg! Jó szórakozás, jó játék, igényesen meg van csinálva, látszik hogy sok munkát fektettek bele.

Na,hogy reagáljak vmit az itt elhangzottakra is. Kicsit hosszú lesz.

Realizmus vs. játszhatóság: szerintem teljesen reális, történelem-hű 2.vh-s rts-t lehetetlen csinálni. Helyesebben kivitelezhető lenne, csak nem játszana vele senki. Ott vannak pl. a lőtávolságok, vki már felhozta a témát. Egy átlag 2.vh-s tankcsatában 1-1.5 kilométerről lőtték egymást a harckocsik. (bár volt olyan hogy egy Királytigris 4km-ről szerzett fraget! ) A Panzersben kb. az egész map lehet 1.5-2km hosszú. Tegyük fel, hogy meg lenne oldva hogy 10km hosszú lenne egy map. Nem lenne idegesítő, hogy olyan ellenfél lő le, amit nem is látsz? Jó, felezzük meg a lőtávot, akkor a mostani Panzers és a reális közt lesz. Hopp, még mindig nem látni azt a lövöldöző Shermant. Legyen jobban dönthető a kamera, és távolabb ellátunk! Oké megcsinálva. Hoppá, 2.8-as P4-en akad a game, így már túl sok polygon látszik. Jó, upgradeljük a gépet. Start game. Na, honnan lő a Sherman! Kamera le, scrollozás, forgatás, zoomolás, ott van! Kivel lőjem ki? Zoomol forgat, scrolloz - és kb. ekkor robban fel a PzIV, és még ki tudja mi történik a csatamezőn, miközben a játékos próbál tájékozódni a pályán! Esetleg lehetne úgy játszani, hogy mindig nyomsz egy pause-t, ha lövést hallasz. De akkor az már onnantól nem rts! És ez még csak a realisztikus lőtávolságok c. fejezet. Izé, van egy olyan történelmi tény, hogy kb. '42-ig a ruszki tankokban nem volt rádió. (talán csak a parancsnoki tankokban, de általában még azokban sem!) A személyzet csak a nyitott búvónyílásokon keresztül kézjelekkel tudott kommunikálni más járművekkel! Szóval nem úgy volt, hogy a századparancsnok kiadott egy parancsot, és azt abban a másodpercben végre is hajtották. Na ezt hogy lehetne átültetni rts-be??? Történelmi hűséghez hozzátartozik! Ilyen dolgokat csak körökre osztott játékban lehet szimulálni, és a fenti két dolgon kívül més sok más hasonló problémát is sikerrel megoldottak a Combat Mission sorozatban. Ha valaki ismereteket akar gyűjteni II.vh-s harctéri taktikák témakörban, szakasz-zászlóalj szinten, és van legalább napi 2-3 órája játékra, akkor játsszon Combat Missiont, kiváló játék! Ha vki pedig suli/munka után szívesen játszana egy jó ww2 fílinges, látványos, pörgős menetű stratégiai gémmel, ahol első a szórakozás, akkor játsszon a Panzerssel. Sajnos a tudomány jelenlegi állása szerint nem lehet kompromisszum mentesen mindenkinek megfelelő játékot írni.

Szóval szerintem a Stormregionos fiúknak sem volt céljuk űberelni a Combat Missiont élethűség terén, de azért odafigyeltek rá, hogy amennyire a műfaj korlátain belül a játék történelemhű legyen. Sok apró részlet van, ami felett általában elsiklanak a játékkészítűk, a Panzersben pedig figyelembe van véve. Pl. a német harcjárművek festése '43 januárjáig egyszínű sötétszürke volt. '43-tól sötétsárga volt a hivatalos alapszín, erre hordtak fel általában már a harctéri alakulatok vörösesbarna és/vagy sötétzöld álcázófestést. Hány játék (vagy film!) volt már, amiben még '44-ben is szürke tankokkal iboktalankodnak szegény németek. (Pl. Soldiers: Heroes Of WW2) (ja, a '43 előtt gyártott tankokat általában komplett átfestették, vagy sárga álcamintát fújtak rájuk

Izé, olvas még vki?
Hogy ne csak dícsérjem a Panzerst:

Skirmish mode: emberek, itt nincs AI!!! CPU szépen fogja az egységeit és indít egy tömegrohamot lesz ami lesz alapon. Én nem látom őt a minimapon, a cheater CPU bezzeg mindig tudja én hol vagyok. Ezt inkább nem minősítem. Remélem a patchben orvosolva lesz, megnyugtatna ha vki megerősítené ezt a Stormregiontól!

Egységek közti erőegyensúly: ez nagyon kényes téma. Ahogy haladok előre a játékban, egyre inkább arra jutok, hogy el kéne adni minden gyalogost, és tisztán tankokból és önjáró lövegekből álló sereget alkotni. A varsói mapon még gyalogsággal tisztítgattam meg a házakat, de ha visszagondolok, nem kellett volna vacakolni, szét kellett volna ágyúzni az épületeket.
Mi a haszna a különféle gyalogos egységeknek? Miért nélkülözhetetlenek? Nem tudom, hogy erősebbnek vagy gyengébbeknek kéne lenniük. Az tetszik, hogy egy tüzérségi találat, és meghalnak. Az már kevésbé, hogy kis fika aknavetőkkel kárt lehet tenni tankokban! Mi kárt okoz egy 5, de akár 2 centi vastag páncéllemezben egy 50-80mm-es repeszgránát? Megkarcolja a fényezést? Nem hinném hogy sokkal többet

Na minden jót, és remélem nem voltam túl unalmas.
28 levél
Válasz 04.07.07. 18:51 #68
Gregorius Magnus
Phase Two? Phase Three?
Gregorius' corner (http://www.gregoriuscorner.com)
14 levél
Válasz 04.07.07. 17:31 #67
Dantes
Kérdés:
A németekkel miért csak sztálingrádig lehet vinni a gamet? Mire előkészítettem magam hogy minnyá jön kurszk meg normandia, sztálingrád volt az utolsó. Miért?
Amúgy a hp alpú sebzés nem izgat, a hangulat olyan mint egy háborús filmben. GRATULA!
124 levél
Válasz 04.07.07. 15:38 #66
Pitya
Hali Lala-SR!
köszönöm a választ, éjjel tesztlünk és holnapra küldök levelet.

Pitya
3973 levél
Válasz 04.07.07. 13:20 #65
Petyo
Kedves Lala-SR!

Köszönöm a választ. Többé kevésbé kielégített. Tehát nem akartatok egy teljesen új sebzésmodellt kifejleszteni.
Csatlakozom szedihez és PrasCo-hoz. Szép és jó (legalábbis a demo nem volt rossz), de nem az én játékom.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 04.07.07. 12:39 #64
szedrencs
Nem szeretitek a CM-et? Egy illúzióval kevesebb.

Viccen kívűl: azért gratula, biztos "népszerű" játékot csináltatok, legalábbis az eladási számok erről árulkodnak. (Végülis a VV3-at is sokan nézték.)

@"a szétrakétázott Tigrisben, Villers-Bocage közelében ülő fiatalembernek":

"Oksa, de már ha ennyire a hiperrealisztikusra gyursot akkor már mért ne legyen 100%?"

Persze, hogy a játszhatóság miatt!!! Én sem teljesen reális játékot akarok, ahol minden katonánál a lőszer mellett a testhőmérsékletre, meg a "gulyás-szintre" is figyelni kelljen, de vannak dolgok, amikre én pl. több hangsúlyt fektettem volna. (Pl. a sebzésmodell)

Na mindegy, részemről vita lezárva, neked más fontos egy game-ben, mint nekem. Ez végülis tök normális. Jó játékot!
5240 levél
Válasz 04.07.07. 11:18 #63
Pras
Egy lövésből.
Igen, igazad van; minden játék úgy készül, hogy valakinek tökéletes lesz...
De azért azt leszögezném, hogy nem elégedetlen vagyok, elvégre ez (kb. harmadszor mondom) kitűnő magyar játék. Csak nem nekem készült! Többször nem mondom el...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
17 levél
Válasz 04.07.07. 10:51 #62
maniac001
Hello Lala-SR!

Nekem ez a game a tökéletes alkotás, és csak néhány kérdésem lenne: A panzers.com-on a kéeken látszik hogy a presztizspontok megjelennek játék közben a felső mezőben az óra előtt. Az én verziómnál nincs (eredeti, 1.04-es). A kézikönyvben sok eltérés van (gumicsónak elrakása, minitérkép melletti ikonokból egy van, a demoban és a könyvben három).
Ezenkívül lesz pályaszerkesztő?
Miben lesz más a Phase two, és mikor lehet kapni?
és egy apró bosszantó dolog, vagy én vagyok hülye:
A németek utolsó elotti pályák egyikén azt hiszem...átkelot kell keresni a folyón,
majd biztosítani a vasúti átjárót (azt hiszem az a küldi amikor a vonat
hozza a bazi nagy loszereket).
Bevezeto animáció: Szarrá robban a vasúti híd. Amikor ott vagyok az
egységeimmel, romokban hever. Küldi vége, híd közelben lévo ellenségeket
kinyírtam.
Küldi utáni animáció: Az ÉPP(!!!) hídon átzakatol a vonat. Na ezt nem
értettem. Hogy lett épp a híd mikor már az elején felrobbant?
vagy ez egy másik híd?
Előre is köszi a válaszokat. és még egyszer gratula a játékért.

Azoknak akik elégedetlenek:
Ez a játék nem csak azoknak készült akik kívülről fújják a páncélosok adatait, hiába van benne a kézikönyvben. Szerintem ez mindenkinek szól. Én nem örülnék ha azzal menne el az idő hogy kiszámoljam hogy egy Panzer II-es hány lövésből szed szét egy Opel Blitz-et. És azt sem szeretném számolgatni hogy hány cm-es páncélzat ellen hány cm-es löveg kell. Szerintem a játék nagyon szép és hangulatos. A valóságalapja, és valóságossága pedig pont akkora amekkora kell szerintem. A játszhatóság kedvéért.
5240 levél
Válasz 04.07.07. 10:41 #61
Pras
Ehhehe, miért köveznénk meg? Hozzátok a kivégzőosztagot...
Komolyra fordolva... úgy tűnik, ez a két játék sajnos nem csípi egymást.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
168 levél
Válasz 04.07.07. 09:48 #60
Lala-SR
Pár válasz:

KÉRDÉS:
"Miért kell minden játékban hp alapú sebzés? Annyira nehéz lenne egy CM-hez hasonló rendszert megvalósítani?"

VÁLASZ:
Most ezért néhány fanatikus megkövez majd, de annyi ideje hajtogatjátok ezt a témát, így elárulom: A Panzers fejlesztői csapatából senki se szeret játszani a CM-el. Mivel sok más stratégiával meg igen, így az etalon számunkra más volt. Sok mindenben valósághű a játék (küldetések helyszínei, időrendiség, egységek méretarányai, megjelenési idejük, stb.) A sebzési rendszer, meg lőtáv rendszer a SWINE-ban már bevált rendszernek a továbbfejlesztése volt.

KÉRDÉS:
"Multiplayer játéknál LAN módban (helyi hálón Win2K SP3) az egyik gépen kifagy a játék (mindig ugyan azon). Direct IP játékban tökéletesen megy a multi."

VÁLASZ:
Debug Level -t a Panzers ini-ben állítsd 2-esre egy teszt erejéig (aztán ne felejtsd el visszatenni 0-ra, és küld el a log fájlt amit a Panzers csinál a log könyvtárban emailben ( lala@stormregion.com ), a jó gépről és a rossz gépről is, ugyanannál a próbálkozásnál.)

Patch-ben javitottunk pár multis dolgot is, lehet, hogy az is segit majd, hamarosan érkezik.

KÉRDÉS:
"Kérdés: miért nem lehet kétféle egységet (pl. szanitéc + géppisztolyos) beküldeni egy házba/járműbe?"

VÁLASZ:
Házba lehet, ha az egyik az ellenség.
Járműbe meg abba lehet, ami 2 csapatot tud szállítani (pl. Bedford).

KÉRDÉS:
Kooperatív multiplayer végigjátszást nem lehetne? Illetve kooperatív játéknál egységeket átadni egymás irányítása alá?"

VÁLASZ:
Coop-ban azok a pályák maradtak ki, ahol csak az első játékosnak lennének egységei (pl. mert 1 hőssel indul), a többi ott van, vagyis végig lehet nyomni, hiszen a csapatok fejlődnek és megmaradnak (tapasztalatuk is), minden pálya után lementjük, és a következő pályát ezzel a csapattal kezdheted.

Egység átadása egymásnak: gondoltunk rá, de túl sok idő lett volna megcsinálni.
137 levél
Válasz 04.07.07. 02:45 #59
Michael Wittmann
Mert ha wattmann akkor mi van?

Hát tök jó akkor ekzdem újra... CSak az a szar az egészben hogy ez már tönkre vágta az egész játékélményt számomra, csak remélem hgoy tudok akkora lelkesedéssel nyumulni mégegysze mint az első napokon.. Azért ha tudtok erről a hibáról akkor frankós lett volna ha ki javítjátok, hgoy legalább nálam ne legyen ez (más nem persze nem bazzz....)

A Ram kérdés: Ja 512es RAm ot már van ahol keveseli (Mondjuk a Vga is se DX 9 sak Ti 4200 ) pl. a csippéls pálya elején megmegzökkent nálam, a végére mikor kiírtotam mindenkit már nem volt ilyen probléma , de játszható volt azért.

Szdrcs:
Oksa, de már ha ennyire a hiperrealisztikusra gyursot akkor már mért ne legyen 100%? Mert akkor nem lenne a játékélmény egettverő.. De a Panzersben meg mindenhol a játékélménnyért kötne kilyen kompomiszumokat. Nem utolsó sorban azért hogy még az is tudjon vele játszani aki ne megy Tigris hajtóművében nőtt föl...

Na mindegy én csak annyit mondok hgoy egyszer te kerülnél át a másik oldalra , lehet szembesünőd kéne hogy a "tökéletes játékot" megcsinálni nem olyan egyszerű és nem csak a bevállaláson múlik.

Te kakamatyi: nem épp arról volt szó hgoy ez gáz hogy három perc alatt szedszét egy akkármilyen löveg egy minimális páncéloztottságú javítós kocsit??? Sőt jó rálátással és szögben még egy géppuskás is egy sorozatattal leszereli a személyzetett. Hoppá ez talán jó lenne egy játékban.
Villers-Bocages, 1944
28 levél
Válasz 04.07.07. 01:15 #58
Gregorius Magnus
Köszi, akkor megkockáztatom.
Gregorius' corner (http://www.gregoriuscorner.com)
5240 levél
Válasz 04.07.07. 00:01 #57
Pras
Jóóóó, pl. a Sudden Strike egyik MOD-ja (darkék lefejeznek, de nem tudom fejből ) is olyan, hogy a készítők eléggé az-Isten-is-Tigrissel-mászkál-centrikusak lehettek, mert ott is túl erősre sikerült a németek leg"népszerűbb" harckocsija
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 04.07.06. 23:58 #56
Pras
Szerintem semmi gond nem lesz vele. Ez persze csak szubjektív vélemény.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
28 levél
Válasz 04.07.06. 22:51 #55
Gregorius Magnus
Szóval akkor a teljes kb úgy megy mint a demó, nem lesz vele nagyobb gáz?
Gregorius' corner (http://www.gregoriuscorner.com)
14 levél
Válasz 04.07.06. 22:44 #54
Dantes
Prasconak igaza van, egyszer én is kilőttem egy PzII-vel egy T-34-est, vagy pár csörcsill harckocsi megállította a királytigris rohamomat a multiban(pedig meg sem moccantak)
Amúgy szerintem piszok jó a game, mert hiába hp alapú a sebzés, még mindíg hamarabb kilövöm így az ellenség tankját, mint a Blitzkriegben,(nem szidom mert az is nagyon jó) ahol három 152mm ágyúgolyó telibekap egy tigrist és nem robban fel.(ellenkezőleg: semmi baja)
124 levél
Válasz 04.07.06. 20:59 #53
Pitya
Hali Lala-SR!
multiplayer játéknál LAN módban (helyi hálón Win2K SP3) az egyik gépen kifagy a játék (mindig ugyan azon). Direct IP játékban tökéletesen megy a multi.
Kérdés: miért nem lehet kétféle egységet (pl. szanitéc + géppisztolyos) beküldeni egy házba/járműbe?
Kooperatív multiplayer végigjátszást nem lehetne? Illetve kooperatív játéknál egységeket átadni egymás irányítása alá?
5240 levél
Válasz 04.07.06. 19:44 #52
Pras
Ne aggódj, a demo gördülékenyen megy; ha csak a RAMon múlna, és szvsz a teljes is menni fog neked.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
28 levél
Válasz 04.07.06. 19:30 #51
Gregorius Magnus
Megvan már valakinek? Hogy megy a játék 512Mb RAM-mal, mert olvastam valami 736Mb RAM-ot ajánlottnak a dobozon és kicsit leesett az állam.
Gregorius' corner (http://www.gregoriuscorner.com)
5240 levél
Válasz 04.07.06. 17:55 #50
Pras
Tehát én is beleszólok. igen-igen, megint...
...tehát én úgy veszem ki Szedi szavait, hogy:
S.W.I.N.E --> fantáziajáték, egyszerűen tökéletes, tényleg SEMMI bajom nincs vele, minden úgy jó, ahogy van
Panzers ---> azonban az igenis meg van szabva, hogy teszem azt, egy PzII soha nem fog átlőni egy T-34-en (most csak mondtam egy példát); még ha huszadszor lő bele, akkor sem, mert a huszadik lövedék is csakugyanolyan páncélba fog ütközni.
Értem, hogy a páncél (a Panzersben, még mielőtt hülyének néznek) a lövöldözéstől elkopik. De így lényegében mindegy lett, hogy az ember három Pz.III-at vesz, vagy egy Tigert.
És most ne kössetek belém, hogy Tigert nem lehet venni, mert mire megjelenik a frontokon, már rég orosz oldallal játszik a tisztelt player, mert tudom. Mégha nem is úgy nézek ki.

Azonban elismerésem a játékhoz, egy szóval nem mondom azt, hogy sz@r, mert igenis jó és szép, és sokat dolgoztak vele. ...csak nem nekem.
Mert pl. a DR-es srácok gémjében (konkrétabbat nem írok mert tudom, hogy nem konkurenciafikázásról szól a nóta) 1941-ben Tigrisektől porzik a sivatag homokja....
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 04.07.06. 17:32 #49
szedrencs
Michael Wattmann! (Tudom, elírtam. Szándékosan.)

LOL..."miért nem csináljuk meg?", te is jó vagy!

Hidd el, ha profi programozó/grafikus/übersoldat lennék, akkor nem kuncsorognék itt a fórumokon, hanem MEGCSINÁLNÁM! Mivel nem vagyok az, marad a kuncsorgás - mit oly sok más embernek is - , hátha valamelyik fejlesztőcsapat egyszer megcsinálja a tökéletes WW2 RTS-t. A CMBO/CMBB/CMAK is garázsfejlesztésként indult, nem pumpálta beléjük senki sem a milliókat, és mégis - vagy ennek ellenére - megalkották a legjobb/legreálisabb WW2 TBS-t.

Érted, ha a Stormregionos srácok pedig nem akarnak - vagy nem hagyják őket - reális játékokat csinálni, akkor maradjanak a malacoknál, a puskát meg fogják a nyuszira. Szóval akkor ne olyan játékot csináljanak, aminek VALÓSÁGALAPJA van, hanem valami fiktív cuccost, mint pl. a Relices-ek a Warhammer univerzumos Dawn of War-ral.

Én nem azt akarom, hogy 20 képernyőt átlőjjön egy tank - még akkor sem, ha 1500-2500m lenne a reális - de szerintem a 3 tanknyi távolság és a 20 képernyő között van egy nagyobb átmenet, ahol simán lehetne ügyeskedni.

Egyébként kipróbálhatjuk, hogy beleülsz egy lőszerszállító Opel Blitz ponyvás teherautóba, én meg - nem leszek nagyigényű megelégszem egy 20mm-es FLAKkal - elkezdelek lőnni. Ha 3 perc, és 5 telitalálat után még élsz, akkor meghívlak egy sörre, és együtt énekeljük meg, hogy mekkora egy "monitortábornok" vagyok.

Ha nem, akkor megdobálhatsz olajoskannákkal és csavarhúzókkal.

Na mindegy, ne vitatkozzunk, inkább várjuk meg, amíg kijön a Wartime Command. Szerintem jobb lesz. Mindenkinek.
3973 levél
Válasz 04.07.06. 13:24 #48
Petyo
Egy másik Panzers-es topicban már feltettem, de azért ide is berakom, hátha válaszoltok rá:
"Miért kell minden játékban hp alapú sebzés? Annyira nehéz lenne egy CM-hez hasonló rendszert megvalósítani?"

Ezt most ne kötekedésnek, szemétkedésnek vagy cikizésnek vegyétek. Pusztán a kiváncsiság hajt, mert sz'tem ez a rendszer már elavult. SuSt-ban még elment, Blitz-ben is, de sokkal ütősebb lett volna a Panzers, ha ezt máshogy oldjátok meg. Talán meg is vettem volna, de így... sajna nem fogom.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
168 levél
Válasz 04.07.06. 13:07 #47
Lala-SR
sziasztok,

Néhány válasz:
(olyan dolgokra, hogy ki szerint mit hogyan kellett volna nem fogok válaszolni, mert ha szerintem is, akkor úgyis úgy van, ha meg szerintem nem, akkor felesleges belebonyolódni. Persze irjatok meg nyugodtan, kesobbi jatekokban ha nekunk is tetszik az otlet figyelembe vesszuk.)

Swine (1.5-öst érdemes) és Panzers is megy multiban 56k-s modemmel, persze ne sok playerrel akarj egyszerre játszani, meg normális net kapcsolat kell hozzá. (sokszor pl. ha akadozik modemmel a játék le majd visszacsatlakozunk, igy másik szolgáltató oldali modemhez kerülünk, amivel már jobb a kapcsolat, és nem akad.)

T-34-es pályán néha előjön az a bug amit irtatok, de nem mindig. Patch-ben javitva van ez is (hamarosan kb. 1-2 hét érkezik), addig egy restart mission-t probalj meg. (ha nagyon nem megy nalad valamiert, akkor irok cheat-et amivel tul tudsz ugrani a palyan)

show fps cheat nincs a panzersben.

panzers multi demo gyakorlatilag kesz, elvileg az usa ujsagokban jelenik meg eloszor angolul, es ha az kinn van utana lesz kinn a magyar es nemet verzio belole.

Amire nem valaszoltam es KERDES azt tegyetek fel ujra, majd benezek ujra.

Lala
14 levél
Válasz 04.07.06. 12:33 #46
Dantes
Amikor kiírta küldetésnek hogy szerezzek egy orosz szerelőt, megindultam a fél hadsereggel, körülvettem a szerelőjüket(mert el akart szaladni az orosz katona) és azt vettem észre hogy már ki is lehet jelölni az orosz szerelőt. Az nem lehet hogy csak egy játékban bugos az a rész. Próbáld meg plz!
3973 levél
Válasz 04.07.06. 07:40 #45
Petyo
Ez a 'miért nem csinálod meg ha olyan jól tudod' duma annyira szar. Remélem te sem gondoltad komolyan...
Attól még, hogy valaki (mondjuk szedi) konyít valamicskét az ilyesmihezz, nem jelenti azt hogy programozni is tud. Elsőszámú problémája szedrencsnek sz'tem, és nekem is a harckocsik hp alapú sebzése. Ennek kiküszöböléséhez nem kell egy pixelnyi járműveket csinálni.
A messzire látás problémáját meg sz'tem a kamera döntésével meg lehet oldani.
(érdekes, hogy láttam már más játékban, hogy 1000 méterig is ellátnak az egységek, mégsem olyan kis nyamvadékok...)

"Na de látom ez senkit nem izgat, afejlesztőkbern is nagyot csalódnom kellett, mert csak arra tudnak válaszolni hgoy a Swineban hány pály volt!"
Ezzel egyetértek, de biztos nagyon elfoglaltak.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
137 levél
Válasz 04.07.06. 00:10 #44
Michael Wittmann
Szedrincs: ha ennyire roncsosul tudjátok akkor mért nem csináljátok meg? Mert így könnyű, de szerintem lehet hogy ha tényleg mindent benyomátok akkor játszhatatlan lennne. Pl. az egyik Stormregionos mondta: a realistás ott kezdődik hogy egy tank vagy 20 (nem emlékaszek pontosan) képernyőt lóát, vagyegyet de akkor másfél pixel nagyságú. Na de nekem mindegy, az ilyen monitor tábornokokkal éán nem vehettem fel a versenyt, mert mindent annyira jól tudnak. Ezt ne is cáfold, ne mkell vitázni ezen,m ez így van.

-bütyök: Na és milyen neted van? Mert ezen itt nem multiznál... Egyszer kiprobáltam a Swinet de nagyon játszhatatlan volt.
Na és: Ne dumálj nekem, nem azért kérdezgetem mert most tegnap előtt olvastam ki a kézikönyvből hogy a mék egérgombbal mit lehet csinálni, hanem azért Mert egy akkora BUG van benne hgoy azt nem lehet megcsinálni.!!! Mert marha állat hogy mindenkinek müködi kfel se tünik én megne mtudok még egy pályányit menni. Met van a javító kocsi amit rendesen nem lehet elfoglalni, de most azt kell és állítolag ha oda mész vagy beküldöd a crewot akkor a tiéd. Nos én oda mentem semmi személyzetet fogok ráviszem az egeget is úgyanolyan nyil van mint simma katonát fognék...

Na de látom ez senkit nem izgat, afejlesztőkbern is nagyot csalódnom kellett, mert csak arra tudnak válaszolni hgoy a Swineban hány pály volt! Persze már kifizettem a gamét, megy a zsé, a többi már magánügy.
Villers-Bocages, 1944
124 levél
Válasz 04.07.05. 20:59 #43
Pitya
Már kapható kb. egy hete
82 levél
Válasz 04.07.05. 20:48 #42
dekklas22
Egy kérdés nagyon foglalkoztat mikor kerül a játék a hazai piacra?
1945.Február.14 Drezda
4695 levél
Válasz 04.07.05. 18:16 #41
szedrencs
Nini _bütyök! (Idézet a Tango&Cash c. filmből)

Természetesen nem veszem sértésnek, de ha a régebbi Panzers topikokban visszaolvasol, akkor láthatod, hogy még jóval a release előtt már egy páran rongyosra téptük a szánkat, hogy milyen játékot NEM kellene csinálni. Szóval engem nagyon is érdekelne ez a játék, nem közömbös a számomra, és próbálok ÉPíTŐ kritikát megfogalmazni, mégha ez nem is látszik mindig.

Szerintem (!!!) semmi értelme kirukkolni egy egy olyan játékkal, amelyik a 200. az mvh-s, hp alapú sebzéses, 5m-es lőtávolságos játékok sorában, akkor, amikor alkothattak volna egy olyan játékot, amelyik nem csak grafikailag büntetett volna, hanem minden egyéb téren is.

Érted, ha egy rohadt switcher lenne benne, hogy "real" (természetesen a játszhatóság keretein belül) v. arcade akkor ÉN IS MEGVENNÉM! De így, a demó alapján...hát, nem. Lehet, hogy csilivili, meg magyar, meg minden gamer újság 89-96%-ot ad neki, de ettől még SZÁMOMRA valahogy nem az igazi. Akárcsak a Blitzkrieg, amelyet ugyanezekkel a dolgokkal csesztek el, amivel a Panzerst is.

Az zavar, hogy megint meg kell várni, még egy pár modder elvégzi a módosításokat, és csinálnak egy olyan modot, ahol a harckocsiparancsnokok nem fehér bottal tapogatják ki, hogy hol az ellenfél, meg nem szuperegység a lőszerszállító, páncél nélküli kamion sem, amelyet percekig kell lőnni.

Ettől függetlenül biztos jó game, ha ennyien dícséritek, és mindenkinek sok kellemes órát kívánok vele. Csak gondoltam leírom a véleményem.
4 levél
Válasz 04.07.05. 13:17 #40
_bütyök
Engem meg az zavar amikor valami olyan élethű akar lenni hogy már jobban nem is lehet. Mert ha olyat akarnék akkor beállnék katonának és irány Irak. A valóság nem játék, én inkább jétékot veszek.
Emiatt is aggódom a panzersnél mert swine-nál fel sem merült a valóság itt viszont komoly témát vittek bele a játékba. Csak nehogy elveszítse a lényegét ezálltal, meglátjuk.
Te inkább iratkozz be egy rambo tanfolyamra és szabadits ki Wilit vagy mit tom kit(véletlenül se vedd sértésnek).
Ha ennyire nem jön be nálad akkor mér koptatod a körmöd miatta? Nekem eszembe se jutna egy olyan fórumba írni ahol számomra érdektelen dolgokról van szó. Persze ha az ötleteid álltal fejlődik a játék (persze nem ez hanem a következő vagy a kieg.) akkor minden pöttyintésedért köszönet illet.
hi
3973 levél
Válasz 04.07.05. 12:57 #39
Petyo
"Én a pénzemet inkább a Soldiers-be fektetem. Sorry, de a HP alapú sebzés, és a 10m-es lőtáv szerintem ciki. Ezen még az übersuper grafika sem segít."
hmmm...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 04.07.05. 12:44 #38
szedrencs
Én a pénzemet inkább a Soldiers-be fektetem. Sorry, de a HP alapú sebzés, és a 10m-es lőtáv szerintem ciki. Ezen még az übersuper grafika sem segít.

Esetleg rakhattatok volna egy switchert az elejére, hogy mosr arcade v. real legyen. Így egy lyuksa vasat sem ér - legalábbis az én szememben.
4 levél
Válasz 04.07.05. 12:24 #37
_bütyök
Mér te nem nyomtad hardon és nem próbáltad külön-külön az egységeket? Egy évet játszottam vele cheat és net nélkül. Mióta van net azóta meg szinte csak multizok. A swine miatt megvettem a decemberi gamestart is. Amennyi időt eltöltöttem a játékban az újság és a teljes ára együtt is csak filléreket ad óránként. Nekem itt kezdődik a játék .
A hege gyönyörű de nem érzem jól magam benne (a panzersnél is ettől félek de a swine miatt mindenképp bevállalom).

Te én herótot kapnék ha mástól kellene megkérdeznem hogy mit csináljak. Te nem vagy így vele?

Mikor először akartam Répafalvát megvédeni mindkét hidat el akartam állni, mert azt mondta Fogas Wili hogy: "a disznók nem tehetik a lábukat a szigetre" egy hétig tartott mire rájöttem hogy bizony rá teszik.
hi
137 levél
Válasz 04.07.05. 00:36 #36
Michael Wittmann
Hát akkor tök fasza hogy az egész világon nálam nem müködik!!

Oda megyek csávót kinyírom, megjavítom, de marad kék.

Komolyan egyit nyumultál a Swinennal? Hát tetszett, de azért elég volt mindkét oldalt egyszer.

De mivel most nincs gőzöm se hogy mit csináljak ezen a pályán mert nincs még se patch se cheat... Hát én és pont úgy gondolkodtam mint bütyök. Hát amig ezt nem értem el addig nagyon tetszett a cucc, de most már tényleg azonvagyok hogy tízezret semmise ér meg.

De legalább ajándékbe kaptam...

De azért nem egy jó eső érzés, hogy nem lehet tiszta a lelkisimerettem hogy most nem érzem azt hgoy teljes megérte. Kár.
Villers-Bocages, 1944
4 levél
Válasz 04.07.04. 19:25 #35
_bütyök
Hi!! Lala-SR, ezeket a verzeket nem tom, de itt: http://www.jowood.com/gamers/index.php?lang=en&site=2&GameID=swine , akkor is 30 küldit írnak. Ha nem titok akkor léci súgd meg mikor lesz panzers multi demo.
Kedves Laci köszönöm jól vagyok (a hülye kérdéssel együtt). Ma nem sikerült megvennem, így még kénytelen vagyok várni kicsit, aztán igyis-úgyis megveszem. Viszont ha nem jön be akkor ez tényleg az utolsó vas lesz amit játékra költök. A hege félévig porosodott mire egyszer átvergődtem magam rajta azóta hanyagolom Kucserát. A swine-t rengetegszer végig vittem és bármikor szívesen nekiállok, és a multija is tetszik. Valamit elszúrtam az adatlapomon és újra kellett regisztrálnom magam(a kis béna). Az akció érdekel utánna nézek a részleteknek.
hi
14 levél
Válasz 04.07.04. 13:56 #34
Dantes
Fent keleten van egy orosz javító kocsi, csak közel kell menni hozzá és a tied. Egy orosz katona védi
Aztán oda viszed a t-34-hez és onnatól már ellenség sem lesz. Rámész a vasútra és jön a "Jól megérdemelt pihenés" (ami szerintem elég rövid pálya de majd eldöntöd wittman)
137 levél
Válasz 04.07.04. 13:36 #33
Michael Wittmann
Óó hát ez frankó! Ilyen hülye kérdésekre már válaszoltok...

Na oké, nálam akkor se lehet megcsinálni azt a sart.

A véleményem pedig kezd egyre inkább az lenni hogy egy játék se ér meg sok ezret...

Mi ez az akció? Hát akkor nekem tartoznak! a szemtek!

Bütyk: ha nem birsz várni vedd meg.
Villers-Bocages, 1944
168 levél
Válasz 04.07.04. 12:00 #32
Lala-SR
>...Ok, azt értem hogy égés lenne egy hun verziót emlegetni a >panzers.comon. Itt nem arról lehet szó hogy nem ugyanazt kapjuk >mint a többiek?

Swine-nal is es termeszetesen a Panzers-nal is a magyar verzio teljesen ugyanaz mint az ugyanolyan verzioszamu kulfoldi verzio.
Minden reszleteben, kiveve persze a lokalizalt szovegeket, hangokat, stb.
441 levél
Válasz 04.07.04. 11:46 #31
Darth_Revan
Nekem nemvolt a "hege" pénzkidobás Eddig CD Galaxisból vásároltam,de hogy most a PC Dome egy 2990FT-os játékot ad ajándékba,ha 5e FT fölött felett vásárlúnk megfogott....nah megyek és leadom a PC Domehoz az 1. rendelésem Röviden...szerintem megéri a Panzers
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
6 levél
Válasz 04.07.04. 07:05 #30
bütyök
Hi!! Ok, azt értem hogy égés lenne egy hun verziót emlegetni a panzers.comon. Itt nem arról lehet szó hogy nem ugyanazt kapjuk mint a többiek? Vagy a swine-nál nem 30 küldi volt de nekünk "csak" 22 jutott?
A demoban zavart az is hogy amikor a gyalogosokat ráállítottam egy tankom követésére nem lőttek vissza az ellenre. Amíg futnak a tank után érthető, de mikor megáll a konvoj akkor kicsit GÁZ. Ez is így maradt?
Ma megyek egy hiperbolt közelébe és nem tudom kiperkáljam-e a zsét. A swine megérte, a hege kidobott pénz volt, most hogy járok?


este találkozunk a multiban császtok
5240 levél
Válasz 04.07.03. 23:50 #29
Pras
Tudom, a Te témád a Matilda. Ez Wotannak szólt.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
137 levél
Válasz 04.07.03. 21:21 #28
Michael Wittmann
Bütyk: biztos azért mert esetleg rajtunk kivül senkit se érdekel!...
Villers-Bocages, 1944
137 levél
Válasz 04.07.03. 21:16 #27
Michael Wittmann
Van egy fraps nevü prog. asszem avval akérmék játékkal mükszik,

Dantes: BAz! Na tessék leírom neked ide: németkamp. elkell lopni a T34-est. Az megáll a folyonál, kell orosz javító kocsi. De hogyan????? A tankszemélyzetet nem tudom beküldeni.

Hát a játék kcsit lelombozott, először sokal jobbnak tünt... bár vannak jó mozzanatok. de pár pálya kiábrándító, talán aztán következnek megint nagyon jók.
Pl. a Partraszállás, kicsit többet vártam, arról nem is beszélve hogy a partszakasz ahol átkell juttnuk akkorra mint a Körösé! Ezek nem látták a rájent megmentésété? Mert hogy direkt apálykor száltak partra mert a part tankcsapdákon elsüllyedtek volna a partra szálló hajók, itt meg lazán át mennek rajtuk (még ki is látszanak a vízből)...

Prasco: hehe? Miéert kéne haragudni? Amugy asszem én mondtam hogy kell beásott harckocsi.




Az azért tetszett hogy az amerikaiak aztán Hansot a német gőhőst nyirják ki...
Villers-Bocages, 1944
26 levél
Válasz 04.07.03. 14:43 #26
bartalos
Van a Panzershez olyan cheat kód ami kiírja az FPS számot játék közben, mint a SWINE-ban a "show fps"? Csak kiváncsiságból!
14 levél
Válasz 04.07.03. 14:30 #25
Dantes
Wotan: kösz
Wittmann: Igen, normál fokozaton vittem végig, és az utolsó, a sztálingrásos pálya se volt a legnehezebb. Most miben segítsek?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.