Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autók

1247 levél
Válasz 04.04.07. 06:16 #1991
erdos
Nekem majd egy évig volt egy új kasztnis Fiat Uno Turbo I.E. Cirka 60 e. km-rel adtam el, mert már nagyon kivolt a motorja. DE kis pindurka létére nem sok autó vert el a lámpánál vele. 80-ig baromira szedte a lábát, sajna onnan már kifulladt. A karosszériája nagyon rendben volt, a belseje is abszolút zörgésmentes, szal az első élményem a Fiattal nagyon kellemes volt.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 04.04.07. 01:32 #1990
Eric
Az nem kérdés, hogy a Toyota a világ legmegbízhatóbb kocsiainak egyike.
De most nem erről volt szó.
Nekem eddig 3 Fiatom volt. Még a 84-es kiadású Regatámnak sem volt semmi különös baja(bár állítólag ez csak szerencse kérdése volt ennél a típusnál).
Kb. a Bravo-Brava megjelenésével egyidőben kezdődtek el a változások Fiatéknál.
A 6 évesen eladott Bravamban csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni.

A lényeg, hogy a Fiat távolról sem egy Toyota szint, de megüti bármelyik európai középkategóriás márka színvonalát.
Az Alfáról meg nem is beszélve
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 04.04.06. 23:40 #1989
Z-Master
Spanyol verdáknál nincs jobb!
3127 levél
Válasz 04.04.06. 22:35 #1988
Blade Runner
No jó. Majd 10 év múlva megnézzük, melyik kocsi bírta jobban strapát, egy Toyota vagy egy Fiat. Egyébként azt nem állítottam, hogy nincs fejlődés, de volt honnan.
A motorokkal egyébként soha semmilyen gond nem volt, ketyegnek szépen mint a safhauzeni óra. Két különböző Fiatot pedig 3 és 2 évig hajtottam, így elsőkézből van tapasztalatom a kérdésről.
Blade
20761 levél
Válasz 04.04.06. 21:42 #1987
Eric
Ja, és amit kevesen tudnak:
A manapság oly divatos és jó common-rail(közös nyomócsöves) dízel motorok egyik szűlőatyja a Fiat konszern.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.04.06. 21:40 #1986
Eric
Na jah, még biztos el kell telnie pár évnek, hogy az emberek levetkőzzék az olaszautós sztereotípiákat.
Nagyjából a 90-es évek közepe óta már semmi baj nincs az olasz autók elektronikájával, megbízhatóságával.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 04.04.06. 18:10 #1985
CybearBoy
Idézet a totalcar.hu-ról:
Tíz-tizenöt éve még két dolgot rettegett az autóstársadalom: az olasz elektronikát és az olasz kiskategóriás dízelmotort. Mégis sorra tűnnek fel e lassan, de biztosan fejlődő szerkezetek a megbízhatóság szimbólumának gondolt német autókban. Mercedesek olasz műszerfallal, Volkswagenek olasz motorvezérlő-elektronikával, most pedig amire aztán végképp senki sem gondolt: Corsa JTD-vel.
1925 levél
Válasz 04.04.06. 16:54 #1984
Real Fan
Nekünk Fiat-unk van, közel 3 éves & még semmilyen hibája nem volt! És jópár oszt.társamnak van Fiat-juk, a metektanáromnak is (neki 1 régi Punto, ez elég régi modell, mégsincs vele gond) & senki nem mondott rá még semmi panaszt!
Faterom a Getronics-nál dolgozik, ahol 1 rakás embernek céges kocsija van, amik Alfa-k & Fiat-ok & ott ismindenki dícséri mind2t!
!American Cars 4ever! --- CadillacŽ rulez --- http://car.uw.hu
3127 levél
Válasz 04.04.06. 16:22 #1983
Blade Runner
Az Alfákkal az a baj, hogy egy darabig új korukban valóban dögösek, de az elektronikájuk eléggé csapnivaló, így pár év alatt állandó szervízlakó lesz belőle. Ez sajnos igaz minden Fiat gyártmányra.
Ha dögös ÉS megbízható kocsi kell, akkor valamilyen japán sportkocsit kell venni. Ha csak megbízhatóség kell, akkor pedig bármelyik középkategóriás Toyota a nyerő. A Hilux-okat (kisteherautó) például szét sem lehet verni. Ütni-vágni az a legjobb.
Blade
1280 levél
Válasz 04.04.06. 13:58 #1982
Loeb
"Ha belegondolunk, hogy milyen szép masina.."

Már akinek!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 04.04.06. 13:30 #1981
Peac
Én is gondoltam rád, amikor a kezembe került a kiadott sajtóanyag. Engem is nagyon érdekel az autó. A 147 GTA után ez az Alfa tetszik a legjobban. És ahhoz képest tényleg nem drága. Talán 20-30 év múlva megengedhetem majd magamnak.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.04.05. 23:06 #1980
Eric
A mai autók közül nekem messze ez tetszik a legjobban.
No persze a realitások talaján maradva, nem számítva a többtíz milliós autókat.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 04.04.05. 23:02 #1979
CybearBoy
Elnéztem, a legolcsóbb az 1.9-es JTD 16V M-Jet 7,6m Ft-ért.
Végülis egy a hétköznapokban is jól kihasználható, mégis jóvágású, sportos coupé, 150-165 LE teljesítménnyel, vagy épp 240 LE-vel, ha a 3.2-es V6-ost nézzük, de az már 10 milla.
20761 levél
Válasz 04.04.05. 22:03 #1978
Eric
Ha belegondolunk, hogy milyen szép masina, relatíve nem sok érte.
Ha lenne ennyi pénzem, biztos egy ilyet vennék.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 04.04.05. 20:56 #1977
Z-Master
3123 levél
Válasz 04.04.05. 20:55 #1976
CybearBoy
Már láttam árlistán az Alfa GT-t, főleg Eric-nek mondom. A legolcsóbb a 2.0 JTS, 7,7m Ft.
20333 levél
Válasz 04.04.05. 20:49 #1975
Z-Master
Nekem is ez a méretem csak 17col-ban.
9789 levél
Válasz 04.04.05. 18:44 #1974
Gillette
Melyik részével nem értesz egyett?
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1247 levél
Válasz 04.04.05. 13:46 #1973
erdos
Egy hirdetésben találtam meg a srácot, azt írta hogy nála van a legolcsóbban gumi. És tényleg, bárhol is néztem a legolcsóbb ár erre a gumira 55.660 volt. Legalábbis én ezt találtam. Szal tényleg jó árban hozza a cuccot.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
4154 levél
Válasz 04.04.05. 13:26 #1972
pres
Ajánlom figyelmedbe az Autóváros c. könyvet (sajna nem tudom ki írta).
Fuck it Dude let`s go bowlin`
20761 levél
Válasz 04.04.05. 12:57 #1971
Eric
Gondoltam, hogy nem lesz olcsó, mert nem egy általános méret.
Az enyém is ennyi lett volna listaáron, de mivel elterjedt méret(205/55R16) így ki lehetett hozni 22e-ből.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 04.04.05. 12:43 #1970
erdos
Jelenleg majdnem abban a helyzetben vagyok hogy a négy kerék felnifel drágább mint maga a kocsi...
Egy Mazda MX-3 V6 a a szerencsés. Úgy volt hogy eladom de be kellett látnom hogy túlontúl megszerettem. Nem egy erőgép, de azért nem olyan gyengusz, és hálás kis bicikli. És szép is...
Ezért inkább költök rá egy kicsit, és kiglancolom még egy pár évre. Most fog menni fényezésre is mert igen csúnyán bemattult itt-ott. Sajna már a polír sem segített..
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1222 levél
Válasz 04.04.05. 12:26 #1969
Peac
hűűűűűűűűdegizda....
És tényleg!

Milyen vasra megy fel?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1247 levél
Válasz 04.04.05. 11:47 #1968
erdos
43.300 darabja...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 04.04.05. 11:02 #1967
Eric
Mennyiért nyomják?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 04.04.05. 10:40 #1966
erdos
Egy GoodYear-t néztem ki, de csak négy hétre hozták volna,szal maradt a Dunlop.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 04.04.05. 10:25 #1965
Eric
Dunlop rlz!
Nekem is az van(SP Sport 01)!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 04.04.05. 10:16 #1964
erdos
Ma lesz új gumim....
225/45 R16 Dunlop SP 9000
Nagyon dögös lesz, már alig várom..
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1222 levél
Válasz 04.04.04. 10:49 #1962
Peac
Bocsi Papa, de ezt honnan vetted?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
3123 levél
Válasz 04.04.03. 15:36 #1961
CybearBoy
Szerintem egy amerikai sokkal inkább egy európai autót választ, mint japánt, ha már nem amerikait, de lehet, hogy rosszul gondolom.
9789 levél
Válasz 04.04.03. 14:14 #1960
Gillette
Amerikában azt verik az emberek fejébe már kisyenki koruktól hogy egy igazi amerikai amerikai kocsival jár(vagy japánnal de európaival semmikép). Akik európai kocsikkal járnak azok főleg az utóbbi 30-40 évben bevándorolt európaiak leszármazottai. Akiken még nem hatott a nagy agymosás amit arra végeznek.

Ja ezzel nem az ami kocsikra mondom hogy szar. Hanem hogy azt hogy azok mindenáron azt terjesztik hogy a legjobb kocsikat ők gyártják. Jók az yenki gépek de annyira nem kell elszállni tőlük.

Most lehet hogy nagy hülyeséget írtam.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
3127 levél
Válasz 04.04.03. 12:40 #1959
Blade Runner
Jogos a kritika. Ezentúl nagybetűkkel írom a márkákat. (Hamuszórás fejre, csuha, vezeklés, stb.)

A motorokkal kapcsolatosan: Nagy autót csak olyan ember vesz nyugaton, aki meg tudja fizetni a méretes motor is benne, másrészt a motor méret nem annyir kényes kérdés, mint Magyarországon, ahol minden fizetnivaló jelentősen megnő 1600 cm3 fölött. A nyugati rendszerben az űrtartalommal fokozatosan változik a fizetnivaló, nincs olyan látványos ugrás, mint Magyarországon.

Az átlag amerikaim úgysem vesz Caddy-t. (Legalábbis a nyagyobb modeleket nem.) Az a gazdagok kocsija. Európai luxuskocsik is vannak, de ott olyan szerepet játszanak a hazai márkák mellett, mint Európában mondjuk a nagy Volvók vagy Saab-ok. Európai luxuskocsival járni nem egyszerűen felvágás, hanem különcség is számít. Nagy városokban (NY, LA, stb.) elég gyakoriak az európai márkák, de vidéken főleg amerikai kocsit fogsz látni.
Blade
1222 levél
Válasz 04.04.02. 13:42 #1958
Peac
Az egyetlen bvajom az, hogy, egyre többen írjátok kisbetűkkel az autómárkákat... - Ne má'!

Amúgy a német autógyárak az 1.6-os motorokat aránytalanul nagy kasznival (Vectra, 3-as BMW) csak a közép- és keleteurópai vásárlók részére gyártanak.

Németországban például 1.6-os Opel Vectra egyszerűen nem kapható...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
4154 levél
Válasz 04.04.02. 10:49 #1957
pres
Azért a státusszimbólum akkor is a bömös meg a merci.
Nézz meg egypár "dilis amcsi filmet" ha burzsujt akarnak mutatni, azt vagy merciben vagy bömösben teszik (Játsz/ma, akár a Dallas).
Elismerem, hogy szép a caddi meg a chevi, de ha luxust akarsz kint az mégiscsak a Buick (Mark széria pl.).

A Bömös meg a Merci mellett szól az is, hogy az Államokban nem gyártanak alaptípust csak fullextrát. (tehát nem sok 316i compact futkos odakint, szövet üléshuzattal, klíma nélkül)

Más a kultusz, és más a luxus imho.
Fuck it Dude let`s go bowlin`
1970 levél
Válasz 04.04.02. 10:25 #1956
Vaszilíj Zajcev
Nitro-t nekiii!
divide et impera
3127 levél
Válasz 04.04.02. 09:05 #1955
Blade Runner
Ez így van egyébként. Aki már járt ott, az tudja, hogy a Caddy-nek kultusza van Amiban. A Caddy ugyan az náluk mint nálunk a merci bmw.
Blade
304 levél
Válasz 04.04.01. 22:46 #1954
Ominozia
Aha persze!!!
Az élet fáj!
1925 levél
Válasz 04.03.31. 14:14 #1953
Real Fan
Nem, amikor mentem haza kondiból... asszem tegnap előtt lehetett...
!American Cars 4ever! --- CadillacŽ rulez --- http://car.uw.hu
1222 levél
Válasz 04.03.31. 08:36 #1952
Peac
Amikor épp gyalogoltál az iskolához? Tisztelt autó guru...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1925 levél
Válasz 04.03.31. 07:11 #1951
Real Fan
1ik reggel fütyürészték a madarak....
!American Cars 4ever! --- CadillacŽ rulez --- http://car.uw.hu
20333 levél
Válasz 04.03.31. 00:07 #1950
Z-Master
3123 levél
Válasz 04.03.30. 23:40 #1949
CybearBoy
Nem elég a 180 LE? Haverom azt mesélte, hogy az Astrájukra a szomszéd csak simán rákötött egy gépet (vmi Opel szervízes), és seperc alatt felülírta a vezérlőelektronikát.
20761 levél
Válasz 04.03.30. 23:17 #1948
Eric
Ezt meg hol hallottad?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1925 levél
Válasz 04.03.30. 18:17 #1947
Real Fan
Azért Amerikában az igazi presztízst a Lincoln & a Cadillac jelenti, a Merci + a hasonló kategóriájú autók csak ezek után jönnek!
!American Cars 4ever! --- CadillacŽ rulez --- http://car.uw.hu
20333 levél
Válasz 04.03.30. 12:51 #1946
Z-Master
Mert állítólag van egy ilyen cég az országban ha hozzájuk viszed akkor meg marad a gari az új autóknál! (de lehet,hogy csak kacsa!)
1222 levél
Válasz 04.03.30. 12:49 #1945
Peac
Hát, szerintem eleve kizárt a dolog, ha csak nem rakatod át ugyanannak a típusnak a gyári tuningchipjét. (Ha van ilyen lehetőség egyáltalán)

Amúgy a legtöbb autóban (úgy tudom) csak bontással lehet hozzáférni, ami ugye elég feltűnő lesz a szakszervízben.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 04.03.30. 12:44 #1944
Z-Master
Tudtok olyan céget ami olyan chiptuningal foglalkozik,hogy meg marad az adott verda garanciája?
1222 levél
Válasz 04.03.30. 12:04 #1943
Peac
Igen, mostanában már 5-ösben 60-nal járok, alig morog a kipufogó, nem csikorog a kerék. Lehet, hogy öregszem.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 04.03.30. 11:15 #1942
Z-Master
Előtört az énedből a kis anagyal?!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.