Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autók

31927 levél
Válasz 08.11.06. 02:02 #3291
szbszig
Elbaszott autó...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5613 levél
Válasz 08.09.09. 18:31 #3290
csuvi
szerintem poén, bár akkor lenne az igazi, ha targatetős lenne mondjuk úgy a hátsó szegmensben nem ülnék szívesen
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
20579 levél
Válasz 08.09.09. 15:47 #3289
Pyrogate
A régi Transporterek sem néztek ki jól, ellenben olyat nyújtottak (kicsik voltak viszonylag, mégis tágasak, alacsony fogyasztással, akár ágyat is lehetett bele rakni), ami minden felé emelte őket.

Viszont a magyar autósok inkább a kinézetet helyezik előnybe (lásd a Multiplánál, ami valahol sikerautó lett - itt nem)
20761 levél
Válasz 08.09.09. 15:44 #3288
Eric
Ha még pluszban televágják ötletes megoldásokkal, szerethető részletekkel, sikeres lehet.
Végül is egy máshogy gondolt egyterűenek jó, nagyobbacska családok lehet, hogy kajálják majd.

Ha megtehetném, hogy több autót tartsak fent különböző helyzetekre, akkor a búvártúráimhoz akár ideális is lehetne.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20579 levél
Válasz 08.09.09. 15:34 #3287
Pyrogate
jó de mire használnák? Már nem azok a kamaszok, akik csak szívnak és vándorolnak. Ehhez amúgy is komoly lett, de nem annyira, hogy autónak lehessen nézni. Szerintem egy kissé elcsúsztak ezzel a designnal, mert retro ide, retro oda, nem túl nagy a közönsége ennek.
Bár ha belegondolunk, hogy a Fiat Multiplát is megvették páran...
20761 levél
Válasz 08.09.09. 15:27 #3286
Eric
A hippik csak részben haltak ki(akik túllőtték magukat ).
Akik túlélték azon korszakukat, most a 50-60-as éveik környékén járnak. Lehet, hogy megszállja egy részüket a nosztalgia.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20579 levél
Válasz 08.09.09. 15:18 #3285
Pyrogate
szerintem vicces. Látszik rajta az előd és mégis modernizálva van. Más kérdés, hogy kihaltak a hippik, ki venne ilyet? Senki nem fog
14250 levél
Válasz 08.09.09. 15:12 #3284
Babykiller
Mi ez, Ironman sisakja?
7503 levél
Válasz 08.09.09. 15:07 #3283
Attila88
sokadszorra is...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
10589 levél
Válasz 08.09.09. 12:48 #3282
Dark Archon
Hát ez így első ránézésre elég nyominak tűnik...

Szerk.: másodikra is
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
20761 levél
Válasz 08.09.09. 11:44 #3281
Eric
Nagyon pöpec: Volkswagen Microbus
Jól eltalálták a retro hippiverda és a modernitás arányát.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 08.09.06. 00:30 #3280
Attila88
nem vitatkozunk nagyon semmin. mindenkinek szive joga, hogy milyen fajta "luxusra" aldoz + penzt, meg mire nem.

valamit felreerthettel, mert pesten nem leszek sem egyetem alatt, sem kesobb. (remenyeim szerint). gyulolom azt a varost, nagyon.

na, kicsit mas:

epp most ertem haza jugobol. nem mondanam, hogy utalok este vezetni, de azt sem, hogy szeretek.
lattam jonehany stoppost, akiket annyira nem tudtam messzirol kiszurni, hogy az ijeszto, pedig semmi baj sincs a latasommal. pedig ezeken az utakon nem 50-el poroszkal a jonep, foleg nem pentek este. csoda, ha ezek megerik a reggelt. a legdurva egy par volt, akik kezenfogva setaltak a fouton, varoson kivul, szabalytalanul, semmi fenyvisszavero v lampa nelkul. szinte lathatatlanok basszmeg utana az osszes szembejovonek villogtam, hogy azt higyjek rendorok vannak, es lassitsonak. mert, hogy aki itt 120-130al megy az ugy kilapitja oket, mint a sz.rt.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20579 levél
Válasz 08.09.05. 22:42 #3279
Pyrogate
ja es a suli es a lakhelyem kozott 15km van, pedig nem is peremkerulet egyik sem. Most Pesten leszel nem? Majd meglatod a kozlekedest Persze a suli kozeli albibol nem olyan nagy szam.

inkabb vallyt kene megkerdezni, aki 200kmeket megy naponta a varosban, mert v. erre v arra uzletel
20579 levél
Válasz 08.09.05. 22:39 #3278
Pyrogate
Eleg sokat jarok varosban, az elmult fel evben csak varosban mentem 6000 km-t ami szerintem azert nem keves. Ez Budapest, itt minden eleg messze van, es a bkvval kb 2x annyi ido minden

nezd, nem tudom min vitatkozunk, mert nagy autom van, es le nem cserelnem egy kicsire. En ebben erzem biztonsagban magam, volt mar balesetem nem is egy (mind utaskent) es varosban is meg lehet halni (meg is lehet nezni a langlovagok oldalan, minden masodik sztori bp-i)

Szoval a biztonsagert es a kenyelemert kifizetem a 10literes varosi fogyasztast. ennyi
5900 levél
Válasz 08.09.05. 15:28 #3277
Dile
Az elsőbe felelsleges volt belekötnöd, értelmezés kérdése. Én megtérülésnek veszem azt is, amiket felsoroltam, te meg gondolom csak a visszanyert pénzt tekinted annak.

A másodikra meg nem tudok mit mondani, a 18 millás járművek nem az én világom
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
7503 levél
Válasz 08.09.05. 15:22 #3276
Attila88
egy kocsi soha nem lesz jo befektetes, max egy tehergepjarmu. a szemelygepkocsi az bizony kemeny luxus, foleg errefele. ha kiszamolod minden koltseget eleg megdobbento, hogy mennyibe kerul havi szinten ide-oda furikazni

"(mondjuk szerintem egy volkswagen amúgy is többet veszít az árából mint egy bmw vagy audi)"

sajnos konkert statisztikakat nem tudok, de 2 ev alatt 80-100e km futasteljesitmennyel bizony a 18 millios bmw a felet sem eri meg, szoval nem vennek merget erre a kijelentesre sem
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
5900 levél
Válasz 08.09.05. 15:18 #3275
Dile
Lehet egy kocsi jó befektetés, hogyha biztonságos, kényelmes, nem kell annyit szervízelni, és ha oda kerül a sor, akkor könnyű eladni. Hiába esik le az ára megvételnél (mondjuk szerintem egy volkswagen amúgy is többet veszít az árából mint egy bmw vagy audi), ezekben is megtérül a befektetés.

A presztízst én úgy értelmeztem, hogy a márkának nagy a presztízse a piacon, nem pedig hogy a kocsi neked nagy presztízst ad, ha azzal jársz. Bár nem tudom Eric melyikre értette.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
1947 levél
Válasz 08.09.05. 15:12 #3274
Arthur Dent
Az autó szerintem nem befektetés, legfeljebb az old timer, az új kocsik értékvesztését nem lehet elkerülni.

A minőséggel még nem vagyok tisztában, sosem volt volks a családban, a presztízs meg ízlés dolga, szerintem jobb ha az ember nem az autójával hirdeti vélt vagy valós anyagi helyzetét, a presztízst én szívesen meghagyom a SUVokkal járó maffiózófeleségeknek.
I seem to be having tremendous difficulty with my lifestyle.
20761 levél
Válasz 08.09.05. 15:04 #3273
Eric
Az első kettő.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
5900 levél
Válasz 08.09.05. 15:01 #3272
Dile
Igazából 9 millióért én is inkább megfontolnám a komolyabb márkákat, még ha használt is.
Leginkább azért, mert jobb befektetés...
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
1947 levél
Válasz 08.09.05. 15:00 #3271
Arthur Dent
Miért? Minőség/presztízshiány/fóbia? Majd írok azért a cc-ről
I seem to be having tremendous difficulty with my lifestyle.
5900 levél
Válasz 08.09.05. 14:58 #3270
Dile
Shoot, nembaj Legalább így nyomatékosabb.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
20761 levél
Válasz 08.09.05. 14:56 #3269
Eric
#3260
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 08.09.05. 14:56 #3268
Attila88
kicsivel lejjebb volt ma linkelve. elgondolkodtato iras, mar annak aki ezen nem gondolkodott meg eleget mielott egyaltalan elolvasta.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 08.09.05. 14:54 #3267
Eric
Háát nemtom... én 9 misiért nem vennék fócvágent...semmilyent...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
5900 levél
Válasz 08.09.05. 14:53 #3266
Dile
Vegyetek már nekem is egyet

Ajánlom mindenkinek, aki annyira bátornak érzi magát.


"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
7503 levél
Válasz 08.09.05. 14:51 #3265
Attila88
attol fugg kinek. magamnak a cc, faternak a volvo
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 08.09.05. 14:47 #3264
Eric
Nekem csak a napi munkába járásom ~140 km. Igaz, csak egy kis része városi forgalomban.
Ilyen mennyiségű futott km mellé nem véletlenül nem vettem valamilyen tök új, fullextrás suzuki kategóriájú "csodát".
Inkább vettem egy 4 éves BMW-t amiben azért van anyag, ha ütközésre kerül sor.
Nem mellesleg az árát is jobban tartja, mint a japán papírsárkány. A fogyasztása pedig még sztem kevesebb is, a mellett, hogy 151 packó és közel 1.5 tonna.
És -bár nem vagyok egy állat módon hajtó típus - ha arra kerül a sor, akkor bármikor lelépek egy "olyan" kategóriájú autót.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1947 levél
Válasz 08.09.05. 14:44 #3263
Arthur Dent
4-re megyek az autószalonba, a passat cc-t visszük el kipróbálni. Igazából a volvo s60-al kell majd összemérni, ami a megjelenést illeti nálam a cc eddig sokkal jobban szerepelt - össze sem lehet hasonlítani a mezei passat gyilkosan unalmas megjelenésével.
I seem to be having tremendous difficulty with my lifestyle.
7503 levél
Válasz 08.09.05. 12:34 #3262
Attila88
mar, hogy a viharba ne szamitana a fizika, foleg frontalis utkozesnel?! 900kg vs 2500kg. el lehet kepzelni.
meg erdekelne, hogy varosi kozlekedesben mekkora riziko faktort jelent a frontalis utkozes...?

60km varoson belul? az mar valami "ipari" tevekenyseget sejtet. mivel munkaba reggel + munkabol haza az nem nem hinnem, hogy 60km lenne.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20579 levél
Válasz 08.09.05. 10:51 #3261
Pyrogate
Nem baromság, mert frontálnál már nem sokat számít a fizika. Hiába van az embernek nagy autója, ha légzsák sincs benne és pl olyan a védelme, mint a 620as Rovernek (az A oszlop eléggé sérül, az eleje teljesen deformálódik, a gyomrodban köt ki minden).

Jaja, baromság Nézd, én így érzem jól magam, volt már elég balesetem utasként. Másrészt gyere robogózni Budapestre, lehet, hogy így kikerülöd a dugókat, de az is biztos, hogy elütnek pár hónapon belül, mert itt aztán kurvára leszarják a kétkerekűeket Másrészt Budapesten nem másfél kilométereket megy az ember. Csak tegnap 60at mentem. Gondolom nehéz neked az ilyet elképzelned...
9789 levél
Válasz 08.09.05. 07:51 #3260
Gillette
Hogyan halunk meg balesetben?

Ahogy látom épp aktuális. Elgondolkodtató írás.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
7503 levél
Válasz 08.09.05. 01:47 #3259
Attila88
mar hogy ne fuggne a merettol, pontosabban a sulytol. sima fizika. persze mindenfele biztonsag-technikaval telepakoljak a premium kisautokat, ami adott esetben sokat ved, de a fizika torvenyeit nem irjak felul.

varosban meg butasag a "nagy" auto. egyreszt a fogyasztas, praktikum, masfelol akkora baleset veszely sem fenyeget, mint kozuton.
mellesleg total felesleges mindenfele 4 kereku varosba, ha nem szamit a megjelenes, es nem a hetvegi bevasarlast csinalod, akkor robogo. sokkal olcsobb, es gyorsabb + a kornyezet barat(abb), mivel nem kell 1.5 tonnat cipelned magaddal, hogy elmenj 1.5 km-vel odebb.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
10104 levél
Válasz 08.09.04. 23:10 #3258
eti8
ja, de láttam ám topgear-ben tesztelték, hogy mennyire jó ez a smart... hát a lábadat bedarálja, de a többi megmarad, szal túléled, de minek...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
20579 levél
Válasz 08.09.04. 22:48 #3257
Pyrogate
Ezért van nagy autóm, pedig csak városban használom
Amúgy meg van egy olyan törésteszt is, hogy Smart vs Mercedes (nem az A és . A Smart simán lepattan róla, de mivel függönylégzsák meg minden a figura teljesen ép marad benne. PEdig 50 vs 50 volt...
Szóval nem az autó méretétől függ (egy A v. B Mercedes már elég komolyan van ellátva biztonságilag, egy Smart meg nem sokkal nagyobb mint a Fiat 500. Mégis mekkora különbségek vannak)
4472 levél
Válasz 08.09.04. 18:42 #3256
-007-
Kedden a BC-nél láttam egy autót, ami megteccet. Csak hát nem tudom a márkáját. Elfelejtettem. Lehet hogy Citro
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
15 levél
Válasz 08.09.04. 17:35 #3255
Dörzi
Bugatti, Dodge, Chevy, Csajka (), Trabant, Wartburg..Zsuk, Kama3, Barkas, Saab..tökjó hogy fel-le ugrálok a ranglistán. Lambo, Ferrari, Bömbi, Unimog... na elég legyen ennyi. Ha most vennem kéne egyet, asszem egy 155-ös Alfa lenne.
" A szomszéd gépe mindig gyorsabb. "
1344 levél
Válasz 08.09.04. 17:08 #3254
yerico
Opel, Ford, Fiat, Lada, Peugeot, Renault, Dacia, Lancia, Alfa Romeo.
4472 levél
Válasz 08.09.04. 15:44 #3253
-007-
Kicsit tudat hasadásom lett. Írnátok autó márkákat?
Nemjut eszembe sok
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
10104 levél
Válasz 08.09.04. 15:19 #3252
eti8
de a 406-os pegaut pl nem mérhető egy kis városi autóhoz... én most az ilyenekről beszélek, pl van a mercinek egy ilyen nagyon kicsi autója is, ami kb ez a méretkategória... de ha valakit érdekel nézze meg a fiat 500 vs audi a8 töréstesztet... a fiatból semmi sem marad, pedig annak egész jó a csillagozása...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
15 levél
Válasz 08.09.04. 14:40 #3251
Dörzi
Audi S2 '93, 2.2L, 5 henger, turbofeltöltés, összhajtás, 230LE 5900-on, 350Nm 1950-en (!). 5.9s alatt 100on.. Na itt kezdődik az én álomautóm.



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Audi_S2_Wikipedia.JPG
" A szomszéd gépe mindig gyorsabb. "
1344 levél
Válasz 08.09.04. 14:02 #3250
yerico
Hátha most már sikerül:
A képek
1344 levél
Válasz 08.09.04. 13:59 #3249
yerico
1344 levél
Válasz 08.09.04. 13:56 #3248
yerico
Ez egy belterületes villanykarónak menetel volt, szóval 50 körüli tempóval. Ha nincs a kiszakadt bal hátsó kerék, akkor a baleset simán megúszható.
1344 levél
Válasz 08.09.04. 13:54 #3247
yerico
A képekből egyértelműen kiderül, hogy egy R5 volt az autójuk. A másik gép egy E Merci. Amúgy a Renault-ot bevitték utána az ATI telephelyére, egy ideig ott volt még.
1344 levél
Válasz 08.09.04. 13:53 #3246
yerico
Meg a 3 mázsa akksi kijön belőle pár éven belül, és az lesz csak a környezetszennyező.
7503 levél
Válasz 08.09.03. 02:40 #3245
Attila88
jah, egy 5 literes benzintemeto az aztan kornyezet barat. miert is? mert cipel meg magaval 3 mazsa akksit is? a legnagyobb parasztvakitas ez a hudekurvarakornyezetbarat, de kozben minimum 2 tonna a kasztni uresen + minimum 6-8 hengeres benzines motor. elvagy te tevedve baratom.

a tt az meg izlesek es pofonok.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
4472 levél
Válasz 08.09.03. 00:10 #3244
-007-
Lexus LS600HL Ez már környezet barát
Az álom autóm
Narancsban eszméletlen
1
2
3
4
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
20579 levél
Válasz 08.09.02. 23:45 #3243
Pyrogate
Egyetértek. Sajnos tudom milyen 130cal a szalagkorlát, és kisétálni nulla sérüléssel

(2003-as 406 Peugeot)
20761 levél
Válasz 08.09.02. 19:22 #3242
Eric
"amikor 120-al csattansz akkor mind1, hogy mercid van, vagy swifted mindenképpen meghalsz..."

Ezt a véleményt nem tudom elfogadni. Egyszerűen nem így van, kész.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.