Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autók

1940 levél
Válasz 03.11.17. 18:27 #991
Petter Solberg
Ja, az más!

Amúgy tényleg, olvastam is, hogy csak kíváncsi vagy, nem gondolod tökre komolyan! Sorry!

Én csak azért írtam, hogy 5millióért nem kapsz semmit, mert szerintem hülyén nézne ki egy VW Passat 2literes motorral (egészen pontosan az alatt!), stb...!
De ha neked alapból nem kell annyi, akkor természetesen megértelek, és elfogadom a véleményedet!

Ez esetben, pedig már nem is ajánlom a Passat-or vagy a SuperB-t, mert az akkor már más kategória (elméletileg ezek már felsőkategóriás autók lennének, nem igaz?)!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
3123 levél
Válasz 03.11.17. 18:15 #990
CybearBoy
Kösz, hogy aggódsz a millióimért, de felesleges, mivel nincsenek. Csak kíváncsiságból kérdeztem ki mit venne, most meg irogatom, nekem mik tetszenek. Persze nem akarlak leszólni, ismerem a SuperB-et is, de ha most nem szólsz, nem veszem számításba, pedig igazad van! Amúgy ahogy nézegettem az ilyen középkategóriás autókat, már az alap 5 millió körüli árban is benne van minden, ami nekem kéne, esetleg még könnyűfémfelnikbe meg metálfényezsbe invesztálnék bele párszázezret. Ezekben 1.6-os motor van (elvétve, pl Mazda6-ban 1.8-as), ami nekem szintén elég, pláne ide a magyarországi alföldre, ahol lakom. Most egy teljesen alap (mondhatni fapados) 1.4-es Astra Classicja van apámnak, amihez képest már egy alap középkategóriás autó is nagy előrelépés lenne, minden fontosabb extra széria benne (ezt jól megaszontam, az Astrához képest értem), és motorikusan is bőven van különbség. Na ez jó hosszú lett.
1940 levél
Válasz 03.11.17. 18:05 #989
Petter Solberg
CybearBoy

Habár VW Passat-ot nem ajánlok ennyi pénzért (5millióért még igen bénát lehet kapni), de akkor már megemlíteném a Skoda SuperB-t is, ami lényegében egy Passat, csak éppen jóval olcsóbban!

A minősége, felszereltsége, stb... semmivel nem rosszabb, mint a Passat-é, csak éppen egy azonos motorral ellátott Passat-tól 1 millióval olcsóbb.

Sok-sok helyen találhatsz ÖSSZEHASONLÍTÓ teszteket a Passat és a SuperB között, és lényegében mindig egy az eredmény!

Az pedig, hogy presztizs miatt Passat-ot vegyél: hülyeség!
Persze ha van pénzed, csak úgy kidobni az ablakon milliós nagyságrende(ke)t, akkor tőlem...

A Mazda6-nak érzésem szerint a lámpái nem szépek (se elől, se hátul)!

Eric

És a novemberi Autó Modell Sport-ban láttad azt az Alfa Rómeót, amelyik a 24. oldalon van? VALAMI ESZMÉLETLEN!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
3123 levél
Válasz 03.11.17. 17:27 #988
CybearBoy
Tényleg gyönyörű, elvinném egy körre (vagy többre is)!
20761 levél
Válasz 03.11.17. 17:11 #987
Eric
A TotalCaron érdemes megnézni az új Alfa GT-t.
Valami istencsászár az az autó!!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.11.17. 17:06 #986
CybearBoy
Nem gondolkodtam az összesen, csak amik eszembe jutottak, meg tetszenek is, azokat írtam. Bár tényleg, a Mondeo is tetszik, Avensis már kevésbé, francia autók meg annyira nem jönnek be nekem.
Úgy tanulmányozom most ezeket az autókat, mintha legalábbis már a jövő héten venném valamelyiket, pedig nem (sajnos), csak valahogy rámjött.
11784 levél
Válasz 03.11.17. 17:05 #985
Ghoost
A mostani szerintem ocsmány Renaultok között egyedül a Laguna néz ki normálisan.
Nem értem, mi bajotok a Mazda6al?
Jó, ízlések és pofonok, nekem pl nagyon tetszik.
20761 levél
Válasz 03.11.17. 16:41 #984
Eric
Toyota Avensis, Peugeot 406, Ford Mondeo, Renault Laguna?
Ezek is ebben a kategóriában futnak.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.11.17. 16:20 #983
CybearBoy
Igaz, hozzám is sokkal közelebb áll az Alfák izlésvilága, most tetszik a Volvo is. Nézelődtem még, és szerintem nem rossz a VW Passat sem, méreteit nézve ez még nagyobb az előzőeknél, árban meg kb ugyan ott van. Ott vannak még a Vectrák is, de a mostani modellek formaterve nekem nem igazán jött be. Remélem egyszer nekem is lesz vmi hasonló autóm, mint amiket eddig mondtam.
20761 levél
Válasz 03.11.17. 15:30 #982
Eric
A Mazdákhoz hozzá sem tudok röfögni, annyira távol állnak az ízlésvilágomtól, így nem is nagyon foglalkoztam velük.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.11.17. 15:04 #981
CybearBoy
Bár a kategóriában amit írtam a Mazda 6-os sem rossz, ugyan annyiért, mint az S40-es, már nagyobb motor van benne (1.8-as), és hasonlóan jól felszerelt, ill. minden mérete nagyobb, bár talán nekem egy kicsit kevésbé tetszik ránézésre, mint a Volvo vagy az Alfa.
1280 levél
Válasz 03.11.17. 00:06 #980
Loeb
Egy Citroën Xsara Coupé VTS, WRC optik kit csomagolásban, ez olyan 4,5-5 körül lenne!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.11.17. 00:02 #979
Eric
Naná, hogy az Alfa!


Bár nekem spec. a Volvo is bejön. Az S40-re most jó akciók vannak, mert itt az új modell.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.11.16. 23:17 #978
CybearBoy
Képek: S40 156
3123 levél
Válasz 03.11.16. 23:07 #977
CybearBoy
Csak kíváncsiságból kérdezem: ki milyen autót venne most 4-5-6 milliós árkategóriában? Nekem most nagyon megtetszett az S40-es Volvo, kerek 5 millióért (1.6-os Classic benzines) már elég szépen felszerelt modellt lehet kapni, és szerintem az autó is nagyon király. Második helyen meg a 156-os Alfát jelölném meg, bár ez picit drágább az S40-nél, de szintúgy nagyon tetszik (1.6-os TS, distinctive). Ti jöttök!
1940 levél
Válasz 03.11.15. 11:49 #976
Petter Solberg
Ez tök kafa! NEKEM ILYEN KELL!

Ez a citromsárga szín nagyon el lett találva!

Tudja valaki, hogy az ilyen régi autók mennyibe kerülnek Európában?
/ha jól láttam, és jó a logikám, akkor ez az autó Csehországban van pl./
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
9789 levél
Válasz 03.11.13. 15:35 #975
Gillette
Chevrolet Pick Up
Lekerekített forma akkor inkább ez!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 03.11.13. 15:23 #974
Gillette
Talán Ford Ranger.
Elvégre az egyik legjellemzőbb és legismertebb amerikai pick up.És jó régóta gyártják.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 03.11.13. 14:42 #973
Eric
"...egy vonalon ..."

Ez itt a kulcsszó!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
79 levél
Válasz 03.11.13. 12:21 #972
petrolio
Hali!

Egy kérdés: Kéne egy autó neve(kép sajna nincs...pont az kéne róla)
Leírás: Régi Ford, pickup, lekerekített formák, olyan 50-60as évekbeli (talán), rohadt ismert, a 40-50-60-as években játszódó filmekben mindig ilyen pickupokkal rohangásznak
no, kb ennyit tudok róla.
Kösz
Amiből lekvárt lehet főzni, abból pálinkát is..
9765 levél
Válasz 03.11.11. 19:38 #971
vally
A magyar metró nagyjából napi 80-90000 embert szállít, a londoni egy vonalon nagyjából ugyanennyit.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
20761 levél
Válasz 03.11.10. 21:25 #970
Eric
Mondjuk nem ugyanazt a forgalmat bonyolítja a pesti és a londoni metro...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9765 levél
Válasz 03.11.10. 21:06 #969
vally
Az orosz ipar termékeim mindíg is kiemelkedően jók voltak! Nem nyersanyagkimélőek, mert abból volt elég, de nagyob stapabíróak. Nézzétek meg a metrót, ami 30 éve fut, gyakorlatilag nagyobb felujítások nélkül, míg a londoni, vagy párizsi metrót párévente le kell zárni, mert kigyullad valami.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
9789 levél
Válasz 03.11.10. 20:02 #968
Gillette
Azért ne becsüljétek le a Lada erejét!!!
Ki hitte volna 10 éve hogy még a 21.században is létezni fog egyáltalán.
Ja meg beszált a General Motors is(legalábbis a Nivat velük készítik Chevy Niva néven).És van egy csomó új járgányuk.


vally:LOL
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9765 levél
Válasz 03.11.10. 19:34 #967
vally
Tudom, hogy le fogtok baszni, de azért is!

Szóval a coupék neve a franciából származik. A couper ige annyit tesz, hogy nyesni, vágni. A coupé ennek a összetett múltidős alakja (passé composé), erre jön még rá a -e mint nőnem, ha melléknévként mondjuk. Tehát nem Coupeé, hanem Coupée!
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
1280 levél
Válasz 03.11.10. 19:33 #966
Loeb
Hát azért arra még várni kell, hogy a Lada ilyen nagy karriert fusson be. Mindenesetre már az is nagy dolog, hogy jövőre benyújtották nevezésüket a WRC Super 1600-os bajnokságára!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1679 levél
Válasz 03.11.10. 19:24 #965
cukkini
Na nem ma lesz még az.... De kiró lenne ha a Lada lenne a konsturtről világbajnoki cím győztese...... Vagy ha a Laada egyik sofőrje lenne a világbajnok. De ez még messze van.....
Úgy gondolom, minden emberi lényben azt kell tisztelnünk, ami. Legyen amerikai vagy német, zsidó vagy keresztény. / Einstein /
9789 levél
Válasz 03.11.04. 19:04 #964
Gillette
LADA Revolution

Láttátok a RTL klubbon.Irány a Forma 1.
Jeahhh!!!!!Ez az év híre.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 03.11.04. 18:02 #963
Eric
Háát, ha ez békítő tényező:
Az előző Vectra kifejezetten tetszett!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.11.04. 17:57 #962
Peac
Jól van, nem beszélgetek veled!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.11.04. 16:14 #961
Eric
SZVSZ a Vectra GTS kifejezetten rondára sikeredett dizájnilag.
Ez szubjektív vélemény, az autó technikai erényeit nem vitatom.
Nekem az előző Vectra sokkal jobban tetszett.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.11.04. 12:01 #960
erdos
Nekem momentán az Astra Coupe egy kicsit jellegtelennek tűnik. A Vectra GTS sem az az ízig vérig vérforraló autó. Szép, de nekem még kell vagy tíz év mire belenövök a jellegéből adódóan...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1222 levél
Válasz 03.11.04. 08:32 #959
Peac
Vectra GTS, Astra Coupeé...

Gondolkozzunk el ezen egy kicsit!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1247 levél
Válasz 03.11.03. 13:27 #958
erdos
Lehet én is az leszek???
Azért mindent kösz, ha meglesz szólok. (Persze még nem azonnal, de iparkodom... )
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.11.03. 13:22 #957
Eric
Nem csodálom!
Egyik haveromnak van egy 3.0 V6-osa. Sajnos ritkán találkozunk, még nem volt alkalmam kipróbálni.
Az igazat megvallva, amióta megvan neki, azóta nem találkoztunk... (lehet, hogy összefügg? )
Alfa mániás a srác, van még egy 166-osa is.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.11.03. 13:11 #956
erdos
Tudom, nade mégis egy GTV... Azért az más.
Az a helyzet hogy belezúgtam mint a tök. Szerelem első látásra...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.11.03. 13:01 #955
Eric
2.5 V6-ossal(190LE) kapható a 156 és a 156 Sportvagon is. Csak az info kedvéért, a világért sem akarlak lebeszélni a GTV-ről!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.11.03. 12:33 #954
erdos
A rövidített változatot is köszönöm. Amúgy most egy 1.8-as V6-os gyűrök, ami bár rizsföldi, de remekül szalad a kezem alatt immáron ötödik éve. Szal én is inkább a V6 mellett vagyok, pláne hogy inkább nyomatékból megyek... A jelenlegi gép is 2+2 es és már megszoktam. A másik szempont pedig hogy a fííílling azért a GTV-ben csak jobban benne van...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.11.03. 12:27 #953
Eric
Épp most írtam egy kisebb esszét neked GTV ügyben. Csak hát a melo miatt kisebb nagyobb megszakításokkal. Mire kész lettem, nyomtam egy OK-t, kiírta, hogy ehhez nincs jogosultságom. Nyomtam egy Back-et és hoppá a beírt szövegemnek nyoma veszett.
Mindjárt agyvérzést kapok!

Nos most már rövidre fogva:

6-7 éves turbo motoros kocsit én nem vennék meg.
A 3.0 24V szerintem jobb választás. Egy háromezres véhatost 3-400.000 km futásteljesítménynél előbb elnyűni csak nagy barbarizmus árán lehetne.

Viszont ha a helyedben lennék én inkább ennyi pénzért egy fiatalabb dögös 156-ost vennék(pl. Sportwagon, pláne, ha a Zeta-Jones kisasszonyt is mellékelik )
A GTV-t később nehézkes eladni, valamint csak két személlyel lehet vele normálisan közlekedni(már ha ez neked szempont)
Persze nem vagyok a helyedben
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.11.03. 11:51 #952
erdos
Minden véleményt szívesen fogadok...
Amúgy volt turbós autóm, egy új kasztnis FIAT Uno 1.4 Turbo IE .Hihetetlen tempót vert 80-ig. Százra papíron 8,9 alatt fent volt, de csak azért 8,9 mert 80-nál már kifogyott belőle a szusz.. A szerkezete egyszerű nade milyen anyagból rakják össze...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1222 levél
Válasz 03.11.03. 11:44 #951
Peac
Bár nem nekem szólt a kérdés, de azért belekontárkodnék egy kicsit a témába, ha lehet.

Általában a használt turbós autó elég nagy lutri, ugyanis sokan nem tudják "rendeltetésszerűen" használni a turbót. A leggyakoribb eset, hogy már eleve nem működik a turbó, ha megveszel egy használt autót, és bár viszonlag egyszerű szerkezet, mégis elég drága alkatrész...

A rendeltetésszerű használatnál leginkább arra gondolok, hogy sokan iszonyatos ámokfutások után - a tűzforró turbót nem kímélve - azonnal leállítják a motort. Turbógyilkos...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.11.03. 10:53 #950
Eric
"Nem tudsz komolyan azokról a hatalmas gondokról ami van? Embereket küldenek, gyárak fognak bezárni..."
Te most ezt tőlem kérdezed, vagy... Nem vágom...
Nem volt érthető amit írtam?
Én a gondokról már több mint 1 éve tudok.(de asszem ezt írtam a korábbi hozzászólásomban)
Nos, mint a cikkből is kiderült már pár éve fut a dolog.
Nézőpont kérdése az egész, ha valaki azt akarja kiolvasni a sorokból, hogy hű itt a világvége(mint pl. te), akkor azt is ki lehet olvasni.
Számomra pedig az jön le, hogy a korábbi megállapodásnak, ami a GM-mel köttetett, most lépett volna életbe egy érdekes passzusa. E miatt született a cikk.
A FIAT szarban van ez tény, de ha kezelhetetlen lenne a dolog, akkor már 3-4 év alatt ez összeomláshoz vezetett volna.
Sztem így vagy úgy megoldják.
Attól pedig végképp nem kell tartani szerintem, hogy a FIAT mint autómárka megszűnik.
Max. a kisszériás kevésbé "ismert" márkáknak mondanak búcsút, mint pl. a Maserati...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.11.03. 10:14 #949
erdos
Eric!
Segíts légyszíves!
Nincsen valami agyagod a GTV Alfáról? Nem tudom melyik lenne jobb, a 3000 szívó, vagy a 2000 turbós. Te benne vagy az olasz kocsikban, és tavasszal talán már elérhető lesz nekem is egy ilyen 96-97-es évjáratban.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20332 levél
Válasz 03.10.28. 19:33 #948
Z-Master
9789 levél
Válasz 03.10.28. 19:23 #947
Gillette
Nembaj!Akkor is túl nagy cég hogy megszünjön!Valahogy kikászálódnak belőle.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1280 levél
Válasz 03.10.28. 19:21 #946
Loeb
Az olasz állam?? Még a focijukat se tudják rendbe hozni, nem hogy egy autógyárat - sokkal több pénzt igényelne -! Bár az is igaz, hogy egy olasz két dologra a legbüszkébb spagetti & FIAT. De azért legyen igazad!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1456 levél
Válasz 03.10.28. 19:19 #945
Tigge
Az állam most szállt ki belőle
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
9789 levél
Válasz 03.10.28. 19:08 #944
Gillette
Akkor sem fog megszünni a Fiat!
Erre fogadni is mernék!(bár nem sok pénzben)
Majd az állam hitelt folyosít nekik amivel helyrerázódnak és a vége Happy End!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1456 levél
Válasz 03.10.28. 18:52 #943
Tigge
Erci: 1 éves? Sajnos nagyon le vagy maradva..

Nem tudsz komolyan azokról a hatalmas gondokról ami van? Embereket küldenek, gyárak fognak bezárni...

Most a npokban nagy kiéleződött a gond, mivel egyre nagyobb az adósság...

http://totalcar.hu/rhirek/?main:2003.10.27&152453

Ez pl egy hír, ami a napokban jelent meg, és úgy tűnik, hiába van papír, a GM-nek sem kell a FIAT nagyon...
Egy gyűrű mindegyik felett, egy hardver mindegyiken felül! ASUS ...." Vesszen az Abit!"
1280 levél
Válasz 03.10.28. 18:39 #942
Loeb
Azért itt is visszaköszön a "típus"!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.