Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autók

1222 levél
Válasz 03.04.09. 10:48 #591
Peac
Jaj. Hát nem lettem volna a helyedben annál a csattanásnál. ...pláne nem a Skodás fickó helyében. De megúsztátok.

Sajnos az élet produkál érdekes dolgokat a közlekedésben. Akkor gondolom, nem különösebben rajongsz az országútért. - Csak abból gondolom, hogy az őzikegyilkos élményed is országúton történt.
Én is egy fokkal körültekintőbb lettem a parkolásoknál...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.04.09. 10:18 #590
Eric
Visszatérve a klónokra, van erre egy-két példa:
Opel Vivaro - Renault Traffic
Suzuki Swift - Geo Metro
Ford Fiesta - Mazda 121 (?)
Suzuki Wagon R - Opel Agila

stb.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.04.09. 10:10 #589
Eric
Neeeem!
A klón az más. Pl. anno a Seat gyártott fiat klónokat. A Stilo a Bravo-nak utódja.
Nem sérültem meg komolyan. Az orromat nyomta meg a légzsák, meg a csuklóm húzodott meg, ahogy kitámasztottam a kormányon.
A másik autó vezetője viszont sokkal szarabbaul járt: eltört mindkét bokája.
Az eset úgy történt, hogy Pécs irányából haladtam Dombóvár felé és Kaposszekcső után egy egyenesben utolértem egy kocsisort, aminek az elején egy IFA haladt. Én az ötödik voltam a sorban és elkezdtem előzni. 2-esből kezdtem neki tolni, de a kettővel előttem levő hirtelen kivágott elém. Eltakarta a kilátást, majd egyszer csak visszarántottama a kormányt a saját sávjába. Ekkor láttam hogy ott van előttem egy 120-as Skoda. Szerencsére nem mentem gyorsan és a skodás is már megijedt és lelassított az előttem lévő miatt. Sajna az ütközés viszont már nem volt elkerülhető. A fazonnak a pedálok törték el a bokáit.
Természetesen az az illető, aki miatt ilyen helyzetbe keveredtem eltűnt a helyszínről.
A hibás persze én voltam az ügyben. Mivel 8 napon túl gyógyuló sérüléssel járó balesetet okoztam elvették a jogsim. Enyhítő körülménynek vették, hogy az előéletem tiszta volt ill. egyéb közlekedési szabályt nem sértettem meg: nem mentem gyorsabban a megengedettnél, nem léptem át záróvonalat, stb.
Súlyosabb esetben akár felfüggesztettet is kaphattam volna.

Volt némi szerencsém is a dologban. Mivel Tona megyében történt a dolog, 2 hónap eltelt a bírósági ítélet megszületésétől számítva, mire a baranyai rendőrségre megérkeztek a papírok és szóltak, hogy vigyem be a jogsimat. Az egy év viszont a bírósági ítélettől számít, így gyak. 10 hónapig nem volt "csak" jogsim.
Természetesen ez a 10 hónap is egy rémálom volt autó nélkül. Brrrr...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.04.09. 08:23 #588
erdos
Nekem még 94 novemberében vették el 1 évre.
Jó lecke volt.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1222 levél
Válasz 03.04.09. 06:27 #587
Peac
Brava-d volt, az oké, de a Stilo akkor is Bravo-klón.

Egy évre kölcsönvették a jogsidat? Az után milyen volt újra vezetni? Te nem sérültél meg? Hogyan sikerült? Csak nem egy őz-csorda?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.04.09. 00:12 #586
Eric
Nekem Brava-m volt.

Amúgy én márt törtem totálkárosra autót.
Kapaszkodj meg: egy Opel Astrát!
Viszont a jogosítványom bánta 1 évig
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.04.08. 22:46 #585
Peac
Pénzügyi kellemetlenséget és egyszer fizikai fájdalmat szenvedtem el törésből adódóan, nem is beszélve a lelki sebekről.

1.: 2001. október 27-én, a szülinapom után két nappal este 19:30-kor az általam lakott lakótelep alján lévő benzinkúthoz akartam befordulni, de ehhez balra kellett volna mennem. Jöttek szembe, ezért megálltam, kitettem az irányjelzőt. Mivel sokan jöttek szembe, üresben hagytam a váltót. Az isteni szerencsém az volt, hogy egyenesben hagytam a kereket. Egyszer csak - amikor már vagy fél perce ott álltam - csikorgást hallok magam mögül, de csak halkan és csak kb. 2 másodpercig, aztán semmi hang. Belenéztem a tükörbe, amiben csak egy másik autó szélvédőjén láttam egy pillanatra lámpafényt tükröződni. És akkor: BANG! Ez után két hétig nem bírtam egyenesen járni. Kb. 50-nel jött nekem egy srác, egy Fian Bravo-val. (Remélem, ezt Eric is olvassa, ha már klóntulajdonos...) A Bravo orra teljesen kész volt. Amikor kiszálltam csak azt láttam. Először meg sem mertem nézni az Omega hátulját. Csak a ronggyá tört Bravot méregettem. Végül nem látszott túl sok sérülés az Omegán, de komoly bajai lettek szegénynek. ki is kellett húzni, és azóta vannak gondjaim az ajtók csukódásával és a hátsó elemek zörgésével.

2.: (2002. január 18.) Ez már az én hibámból történt. A Móricz Zsigmond körtérre mentem le egy barátomért, aki felhívott éjjel 1-kor, hogy bizots nincs jobb dolgom, minthogy hazavigyem a Móricz-ról. Aha. Megálltam nagy lazán közel párhuzamosatna jára mellett a kanyar közepén (ahol a 40-es és a 153-as busz visszafordul). Beszállt a srác, nagyjából körülnéztem, hogy van-e gyalogos, vagy ilyemi, "R"ettenetes-be kapcsoltam és elkezdtem tolatni. Kb. 10-12 cm-t tehettem meg, amikor hirtelen megállt az autó. Kiderült, hogy velem együtt megállt mögöttem egy Zsiguli is. - A csávó január közepén rövidujjúban és rövidnadrágbsn szállt ki a kocsiból. Elkezdtem félni, de végül megúsztam. Nem vert agyon, sőt még röhögött is. Mivel a Szergelynek nem lett semmi baja, adtamneki 600.- forintot új rendszámtábla-tartóra, és elbúcsúztunk. Nekem bontott hátsó lámpatesthez 7.500.-ért sikerült hozzájutnom.

3.: (2001. április eleje valamikor) Parkolási manőver közben - tolatásnál - akadt fenn az Omega eleje egy tilosban parkoló Nissan Almera hátulján. Én barom szóltam a tulajnak, mert ez egy étterem parkolójánál volt. Kiderült, hogy egy szőke cicababa, aki mindenáron betétlapot akart kitölteni az 5.000.- forintos káráról. Aztán két nappal készőbb találkoztam a csajjal megint, amikor is megegyeztünk 15ezerben. Való igaz viszont, hogy még így is jobban jártam, mintha kitöltjük a papírt.

A szerv még egyszer sem fogott meg semmin. Habár gyorshajtáson kívül nem sok mindent lehetne rámkenni. Soha nem vezetek ittasan, vagy ilyesmi. Az mondjuk hatalmas mázli, hogy még egy sztárfotó sem készült rólam. Amúgy rengetegszer állítottak már meg rendőrök. Szegényeket mindig megpróbálom zavarba hozni. Soxor sikerül is. Mire odaérnek az utóhoz, én már kint vagyok, és mondom is: "Jó estét kívánok! Miben segíthetek?" Erre mindig rácsodálkoznak.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
22 levél
Válasz 03.04.08. 21:18 #584
Tomcsiboy
És - ne adj Isten - volt már törésed vagy egyéb fizikai kellemetlenség az autóddal? Rendőr állított/bűntetett már meg?
1280 levél
Válasz 03.04.08. 20:11 #583
Loeb
Bocsi a T lemaradt! Tehát az "..évfordulót?"!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1280 levél
Válasz 03.04.08. 20:09 #582
Loeb
Melyik csárdában tartod az évforduló?
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.04.08. 16:47 #581
Peac
hohóóó... Furcsaság jutott eszembe. Bár nem hiszem, hogy ez bárkit is érdekel, de azért megosztom veletek a nagy örömömet...
Április 28-án lesz 2 (azaz kettő) éves a jogsim. Szerintem ezt megünneplem az autópályán.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.04.06. 22:44 #580
Z-Master
Kivételesen akkor most nem törted össze?


>Jó az oldal!
20333 levél
Válasz 03.04.06. 21:32 #579
Z-Master
Próbáld meg valamelyik márkakereskedőnél de,egyszerűbb ha keresel valakit akinek van ,majd elkéred és lefénymásoltatod.
22 levél
Válasz 03.04.06. 19:38 #578
Tomcsiboy
Tud valaki nekem segíteni?

Peugeot 205 személygépkocsihoz keresek Üzemeltetési útmutató kézikönyvet. Már jártam 1-2 járműtechnikai boltban,de sehol nem találtam ilyet, csak szervízkönyv van a boltokban.
Holtudok ilyet találni? Lehet egyáltalán boltban ilyet kapni? Vagy esetleg még olyan embernek van, aki még hajdanán autószalonban vette a kocsit és még nem dobta el a kézikönyvet?
vagy esetleg az interneten is rá lehet lelni valamilyen *.doc vagy *.pdf fájlformátumban? Már néztem a neten is, de nem találtam.
1280 levél
Válasz 03.04.06. 17:53 #577
Loeb
Úgy ahogy mondani tetszik!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.04.06. 01:26 #576
Eric
Már elnézést de ez a Lada úgy sovány, ahogy van, 16V ide v. oda...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.04.05. 23:45 #575
Loeb
Még a Ladához visszatérve: a 2110-es modellt Mo.-n csak 1.5i 8 v. 16V-es motorral lehet kapni és jelenleg azt is csak rendelésre!
Elég soványka mindenesetre!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.04.05. 22:31 #574
Eric
Évi 30e km-es futás mellett egyébként se menne el 15 évig...
Egy motorgenerál az így is úgy is bejátszana közben.
De ez már legyen az akkori tulaj gondja.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.04.05. 21:19 #573
Peac
Ha valakit érdekel a múlt szombati Omega-tali, megnézheti a képeket a 'clubinfo.ini.hu' címen.

Amúgy ma a Toyota M3-nál nyíltnap volt, ahova egy gyönyörűszép lánnyal mentem. Ez még mind semmi nem volt ahhoz képest, amit aztán egy szerencsétlen Corolla tesztautóval műveltem. Szegény autónak nem lettem volna a helyében. Az ember, aki figyelte, hogy semmi rosszat ne csináljak, halál idegesen kapaszkodott és egyre vörösödött. Mondtam neki, hoyg kicsit érzékeny a gázpedál. Amúgy nem voltam elájulva a technikától. Az új Celica beltere meg egyenesen katasztrófális. Nagyon silágy az az alutóbelső és kényelmetlen még a sportautókhoz képest is.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.04.05. 21:11 #572
Peac
Eric: Direkt légszűrőről volt szó... Az a motor neked az életben nem megy el 15 évig, ha direkt-szűrőt teszel bele... Nem egy motorbarát eljárás!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
22 levél
Válasz 03.04.05. 20:12 #571
Tomcsiboy
Szép kocsik voltak a Genfi Autókiállításon. Az új Rolls-Royce elég brutálisan vadnak néz ki előről. Az új Corvette-nek meg olyan vonásai lennének, mint ha az amcsi tervezők átvették volna az európai modern luxus sportautók vonalait. Néhány autótípust meg ugye már ismerünk a Need For Speed:Hot Pursuit 2-ből. A Citroen C2 is elég jól néz ki, a Peugeot meg a 307cc modelljével tűnt fel a placcon.
1280 levél
Válasz 03.04.05. 16:22 #570
Loeb
Az a fajta csicsedlituning tényleg nagyon undorító, Clion egy 110-es rendszer hát tényleg lehangoló!
Én is az ép ész keretein belül gondoltam az optikázást!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.04.05. 15:57 #569
Eric
Viszont nem szeretem az agyon optikázott "versenygépeket":
Orbitális méretű hátsószárny, böhöm matricák, idétlenül nagy kerekek(pl. 215/50x17-es egy Opel Corsán), hülye kis kék fények az ablakmosó fúvókákon, stb.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.04.05. 15:47 #568
Eric
Szárny az enyémen is van.
Küszöbspoiler és könnyűfém felni meg előbb-utóbb lesz. Mindez csak pénz kérdése...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.04.05. 15:46 #567
Eric
de azt viszont megkérdezném, hogy mégis hogy lesz ez a dolog a Stilo-val 15 év múlva a tundrán..?"

Ezt hogy érted?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.04.05. 10:04 #566
Loeb
Én így optikailag gondoltam a Stilonál a kigyúrást, küszöbs., hátsószárny meg a többi!

Hát akárhogyis a Kocka világhírű, nem is gondolná az ember hogy hány országban ismerik! Például a Finneknél talán nagyobb "kedvencnek" számít mint nálunk! Akkor a németeknél is foglalkoznak vele nem is kevesen, a Litvánokat nem is említve!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.04.05. 01:59 #565
Peac
Opel motor a Gazsuliban? - Hoppá! Ezt nem is tudtam... Már hogy a fenébe ne örülnék Loeb? Azonnal ki kell próbálnom.


Amúgy egyszer chat-eltem egy Liverpool környékén élő gyermekkel, aki amatőr raliversenyző. 2105-tel nyomja, amiben egy 2000-es Vauxhal Astra motor van.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.04.05. 01:43 #564
Peac
Az omega ugyan soha nem volt teljesítménymérő padon, de úgy érzésre kb. 5-6 lóerőt dobott a sport-auspuff. Persze ez csak egy vég és egy új hátsó dob (lényegében egy áteresztő), éppen ezért mondhatom magam szerencsésnek, hiszen mint tudjuk néhány autótípus teljesítményén még ronthat is egy ilyen mindennel kompatibilis eszköz.
A direkt légszürő tényleg egy fantasztikus találmány a teljesítménytuning-hoz, de azt viszont megkérdezném, hogy mégis hogy lesz ez a dolog a Stilo-val 15 év múlva a tundrán..?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.04.05. 01:05 #563
Eric
Én már találkoztam Stilo Abarth-tal. Az elég kigyúrt nem?(170LE)
Amúgy itt Pécsett szaladgál néhány 1.8-as is(133LE)
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.04.04. 21:13 #562
Loeb
Képeket ki látott már a Genfi Autókiállításról?
Ismét van egy pár szépség!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1280 levél
Válasz 03.04.04. 20:44 #561
Loeb
Akkor már az ALS is, Eric jobban jársz a végén ha veszel egy másik kocsit, bár ha jobban meggondolom annyi kigyúrt Stilot még nem láttam az utakon!

Az új Ladához annyit hogy nagy változásokon ment keresztül az elődjéhez képest, mint külsőleg mint belsőleg, de ami igazán megéri ennél a modellnél az a 2.0 16V-es változat, mert ebbe már Opel motort raknak (Peac ne -j). Ennél fogva ez a legmegbízhatóbb típus (tesztekkel bizonyítva)! De egy szó mint száz a Lada nekem az a kockaalakú, "hátsós" gépjármű marad!
ÖRÖKRE!!!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.04.04. 17:51 #560
Eric
Direkt szűrő+sportdob= kb. +10%
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.04.04. 15:44 #559
CybearBoy
Meg turbo-t. Készül Eric tuning-Fiatja.
20333 levél
Válasz 03.04.04. 14:43 #558
Z-Master
Polski rula.(hehe)
20333 levél
Válasz 03.04.04. 14:33 #557
Z-Master
Rakjál bele inkább nitrót.
20333 levél
Válasz 03.04.04. 14:12 #556
Z-Master
Egy sport dobbal még nem kapsz olyan sok extra LE-t.
20333 levél
Válasz 03.04.04. 13:44 #555
Z-Master
20761 levél
Válasz 03.04.04. 10:40 #554
Eric
Tőlem mehet a gyorsulási verseny!
Addig beszerzek egy direkt szűrőt és egy sport dobot.
Bár nem is, mert az úgy túl könnyű lenne!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.04.04. 07:00 #553
erdos
Olvastam a tesztjét, akkor azt írták róla hogy szenzációs élmény vezetni. Olyan mint a gokart.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1222 levél
Válasz 03.04.04. 06:52 #552
Peac
Z-Master: Újúlt erővel visszatértem. Eric meg ha tovább szívózik, kihívom gyorsulni az édri emelkedőre...

Eric: Nekem a Speedster-rel csak annyi a bajom, hogy közel 11 millió forintba kerül egy olyan autó, aminek igazából előnye semmi nincs, persze csaka csajozáson és a döngetésen kívül.
Eddig a 2.2-es ECOTEC motorral 145 lóerős volt, de március óta már gyártják a 2000-es turbómotorral is, ami 200 lóerős a kb. 700 kg-os kasznihoz. Azért nem olyan rossz az a Speedster! Ha egyszer az utcán láttok egy autót, ami nem néz ki igazinak, hanem olyan mint egy makett, és nem ér föl csaka derekatokig, akkor az egy Speedster.
Amúgy a kocsi alapja nem Ferrari, hanem a Lotus Elise.

Az új Lada: Remélem, a 110-esre gondolsz, mert én csak e téren vagyok valamennyire tájékozott. Amikor megjelent a piacon (kissé megfakultak az emlékeim, de mintha olyan 2001 körül láttam volna az elsőt), nekem is nagyon tetszett, mármint a régihez képest, és rögtön kíváncsi is lettem, hogy milyen... Ez leginkább azért érdekelt, mert 2001 tavaszán egy 2107-es Zsigulin raktam le a jogosítványomat. Az a baj, hogy nagyon rég olvastam már a 110-esről, de ha jól emléxem, a kormányművet lecserélték fogas-lécesre, a váltószerkezet ugyanaz, mint a kockákban, a motor is lényegében ugyanaz, bár picit biztos modernizálták.
Igazából a külsőn kívül nem sokminden változott. Ugyanaz a zajos, recsegős, zörgős élvezet maradt az autó. Való igaz viszont, hogy a külső a Lada eddigi legkifinomultabb terméke, de arra is van egy ezresem, hogy vették valahonnan.
Ja! Még azt is érdemes tudni, hogy a 110-es tervei már 10 éve kész voltak, csak most kezdték el gyártani.

Azért szívesen kipróbálnám...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
22 levél
Válasz 03.04.04. 01:20 #551
Tomcsiboy
Azért van még (leginkább) ilyen sok "öreg" autó Magyarországon, mert az embereknek kevés a pénze ahhoz, hogy kedvére vásárolgasson új autókat, és azt max 5 évente lecserélje.
Ráadásul, ha (pl Suzuki) márkakereskedőnél veszed meg a 0 km-est, akkor 2-3 év múlva csak a márkakereskedőn keresztül tudsz "jól" kiszállni a buliból, de megincsak úgy, ha egy újabb modellt veszel.

Más.
Láttátok már az új Lada-t? (biztos, igen) Egyszer-kétszer én is láttam az utóbbi időben 1-2 példányt, nekem bejön. nem álmaim autója, de nem néz ki rosszul. Pláne fenyőzöld színben.
ha rossz szemmel néznék rá, akkor azt mondanám, hogy ez bizonyítja azt, hogy az orosz pajtásoknak nincs egy önálló ötletük a tervezéshez, hisz ha valaki ránéz az autóra, akkor néhány ismerős vonást tapasztalhat meg a szemével más autótípusokból (pl Seat).
20333 levél
Válasz 03.04.03. 23:58 #550
Z-Master
Peac nem bírta tovább a nagy nyomást ami ráraktál és inkább lelécelt. >ö<
1280 levél
Válasz 03.04.03. 23:45 #549
Loeb
Még a végén sikerül megegyeznetek!
Hihetetlen!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20333 levél
Válasz 03.04.03. 23:41 #548
Z-Master
Izlések és pofonok!
20761 levél
Válasz 03.04.03. 23:41 #547
Eric
Gonoszkodtam egy kicsit, de igazából a formája nem tetszik.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 03.04.03. 23:39 #546
Z-Master
Csak ezt tudom mondani:






20761 levél
Válasz 03.04.03. 23:36 #545
Eric
Jaaaj-jaaaj!

Esküszöm nem direkt csinálom:
De ez a speedster nekem nagyon nem tetszik.
Kb olyan érzésem van, mintha a Ferrari csinált volna egy egyterűt...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 03.04.03. 23:35 #544
Z-Master
Bőregér rulezz!!!

HeHeHe
1222 levél
Válasz 03.04.03. 23:31 #543
Peac
Opel Speedster. Hmmmmm.....
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.04.03. 23:31 #542
Eric
Kispócki 4ever!!!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.