Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autók

1280 levél
Válasz 03.04.03. 23:31 #541
Loeb
Én megmaradok inkább a Saxonál!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20332 levél
Válasz 03.04.03. 23:29 #540
Z-Master
Az igaz.

>Mondjuk a Suzuki még olcsóbb...ehhh


>De tény,hogy szerintem is nagyon jó kis autó.


>De kis autóban Polo rulezz!
1280 levél
Válasz 03.04.03. 23:28 #539
Loeb
Ha többet el tudsz adni mint a konkurencia akkor mehet olcsóbban is a dolog!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.04.03. 23:27 #538
Eric
Naaaa! Neeee!
:,-)
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.04.03. 23:26 #537
Peac
Z: Annyira azért nem. - Ha nem tévedek a Clio olcsóbb és nem sok különbség van. (De lehet, hogy tévedek.)
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.04.03. 23:25 #536
Peac
Tudod mit Eric? - Nem is beszélek veled!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20332 levél
Válasz 03.04.03. 23:24 #535
Z-Master
De csak azért veszik úgy mint a "cukrot" mert olcsó!
1280 levél
Válasz 03.04.03. 23:23 #534
Loeb
Peac kiállok melletted!

Egy a lényeg: Itt is csak a pénzen van a hangsúly!
Példa: Peugeot 206, szerintem nem egy egetverő utcai autó, de a nép mit lát? 3-szoros VB hát veszik mint a cukrot!
Ugyan így van a jelenlegi Citroen reklám is, hát nem is a C8-at rakják be!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20332 levél
Válasz 03.04.03. 23:23 #533
Z-Master
Bazz,de szar ez az explorer!
20761 levél
Válasz 03.04.03. 23:22 #532
Eric
Nézz egy kicsit kötül és meg fogsz döbbenni!

Ezek a rút autógyártók helyenként olyan elvetemült lépésekre képesek, hogy alkalmazkodnak egy-egy piac sajátosságaihoz!
Még ilyet!!!
Képzeld még olyanra is vetemedtek, hogy egy európai szigeten a Opel Vectrát egyenesen Vauxhall Vectrának hívják és ami a legszörnyűbb a kormány a jobb oldalon van benne!!! Megáll az ész!

Én továbbra is vitatkoznék azzal a garancia lejárta utáni...bla-bla dologgal. Mert az úgy ahogy van hülyeség. Az EU normái szerint 2 éves garanciát kell adniuk a gyártóknak az új autókra. Nos azt határozottan kijelenthetem, hogy az autógyárak nem ennyire terveznek egy autót.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.04.03. 23:22 #531
Peac
Jó, de ne annyiért, mint a múltkor!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20332 levél
Válasz 03.04.03. 23:22 #530
Z-Master
Ki vagy közösítve.








Na jó visszaveszünk és ha akarod akkor melléd állunk.
20332 levél
Válasz 03.04.03. 23:21 #529
Z-Master
Ki vagy közösítve.








Na jó visszaveszünk és ha akarod akkor melléd állunk.
1222 levél
Válasz 03.04.03. 23:16 #528
Peac
Loeb: Legalább Te állj már ki mellettem!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20332 levél
Válasz 03.04.03. 23:15 #527
Z-Master
1280 levél
Válasz 03.04.03. 23:13 #526
Loeb
Jézusom miből maradtam ki!!!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.04.03. 23:01 #525
Peac
Egyébként talán ide tartozik, mármint Európa közepéhez az a fura info, miszerint a Vectra C-t Németo-ban nem kapni 1.6-os motorral, csak kis hazánkban és a környező hasonlóan jó körülmények között élő országokban.

Ez érdekes, nem?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.04.03. 22:59 #524
Peac
Ejej... Eric! Csak nem hiszed, hogy a Világ autógyárait vészesen érdekelné Európa közepe?

A Nissan-ról pedig mindannyian tudjuk, hogy sokáig nem hajlamos elromlani. Én az európai autók 3-4 éves korban özönlő hibaáradatára gondolok.

Az autók átlagéletkora Mo-n azért magas, mert a sztyeppére tervezett Gazsulik még mindig bírják a nyúzást. Nem megy egyik pillanatról a másikra egy ország autókészletének a cseréje, főleg nem ilyen fizetések mellett.

Az lesz az érdekes, ha valami csoda folytán kihullanak a régi vasak...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.04.03. 22:52 #523
Peac
Tomcsi!

Opelből megy a DTM-ben az Astra Coupé, a C Vectra GTS a DTM-ben Safety Car-ként funkcional, a C Corsa pedig a WRC Juniorban repeszt! Egy autó akkor lesz rallyzásra alkalmas, ha átépítik versenyautóvá. Érdekes, hogy a Mistun és a Subarun kívül szinte mindegyik gyár a leginkább népautónak szánt kocsiját építette át versenyautóvá. Reklámfogás és nem is rossz, hiszen neked is, nekem is szimpatikus volna, ha a saját autóm idomaihoz hasonlókat láthatnék a WRC-ben.

Az öröklét számára talán már egyedül a Volvo gyárt autót, bár nem tudom, milyen ez a "ReVolvolúció", ez majd néhány év múlva kiderül. A Merciben sajnos már nem hiszek annyira, hiszen annyi életmentő elektronikával van felszerelve, hogy egyszerűen képtelen dolog volna, elmennie egy ilyen autónak 10-en évekig.
Ne tévesszen meg a régi típusok megbízhatósága! (Az előzőekben kifejtettem, mi a buktatója ennek a történetnek)

Bárcsak ne lenne igazam!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20332 levél
Válasz 03.04.03. 22:50 #522
Z-Master
Ezért is fog olyan sok régebbi autó szaladgálni az utakon még elég sokáig.
20761 levél
Válasz 03.04.03. 22:50 #521
Eric
Igazad van, de ez a lényegen nem változtat:
Nem (csak)az a jó autó, amelyik a rally versenyeken pöpec.
Ha jól szerepel ez mutatja azt, hogy jó autó, meg hogy a gyár energiát, tudást, pénzt fordít arra, hogy elismerjék az autóikat.
Ettól függetlenül nem hiszem, hogy ez kell hogy legyen az alapja egy autó megítélésének.

Amúgy meg a Civicből és a Vectrából is biztos, hogy lehetne qrva jó rally gépet csinálni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20332 levél
Válasz 03.04.03. 22:49 #520
Z-Master
Még mindig nagy a kereslet a használt autók piacán.(még mindig az a közmondás van,hogy:a pénz beszél...)
20761 levél
Válasz 03.04.03. 22:44 #519
Eric
Oké!

Egyébként, valószínű, hogy használni fogják még majd valahol 15 év múlva. Mint ahogy a manapság forgalomba került autók többségét. Hacsak nem történik valami rettenetes baleset vele.

A betervezett elavulás fogalma mint olyan nagyon szép dolog. De valószínűleg az USA, Svédország és hasonló államokban lehet egy ilyen gondolatnak alapja. Egyelőre...
Azzal viszont vitatkoznék, hogy ez az időtartam a garancia lejártával egybeesik. Mert kétlem, hogy egy tartós fogysztási cikket , az egy illetve most már többnyire 2 éves garancia időtartamára terveznének.
Ha azt mondjuk, hogy pl. a Nissanhoz hasonlóan ez az időtartam 5 évre bővül általánosan, akkor aláírom.

E közben ne felejtsük el azt sem, hogy Mo-n az autók átlagéletkora bőven 10 év felett van. Ebből aztán bőven elképzelhető, hogy hány 14 éves v. öregebb autó futkározik manapság az utakon( qrva sok ).
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
22 levél
Válasz 03.04.03. 22:36 #518
Tomcsiboy
Eric!

Azt én is levágtam, hogy egy rally autót nem lehet összehasonlítani egy civil autóval.
Én azt mondom, hogy nyilván azokat az autókat választanak be a "rallyzás világába", amelyek bizonyos teszteken helyt álltak, különböző kritériumoknak megfelelnek, illetve látnak benne "jövőt", talán nem alaptalanul. Így akár a normál civil ember is jobban megbízik abban a típusban, amelyet megvehet az autószalonban, mint amelyik az átépített változata tapossa a murvát a rallyban.
Nyilván való, hogy egy kispolskit, egy Toyota Yaris-t, vagy egy Opel Vectra-t, egy Honda Civic-et nem fognak rally-autóra átépíteni. Nem azt mondom, hogy ezek az autók rosszak, csak annak a célnak, talán nem a legelőnyösebb. Azt tudom, hogy vannak Opel Astrák, amelyek szerepelnek a rallyban, de nem ugyanabban a csoportban, mint egy Ford Focus, egy Toyota Corolla, vagy még anno a Peugeot 205 és a Lancia Delta Integrale.
Ez mellett a rallyban (igaz más csoportban) még ott van a Lada 2107-es vagy a jó öreg Trabi 601.

Más.
Szerintem a gyártók még most sem tettek le arról az életfilozófiáról, hogy "egy autó egy életen át kihúzza a tulaja mellett". Ugyanis, aki most megvesz egy új Volvo-t, egy Mercit, egy BMW-t, nem fogja 5 év múlva lecserélni. Élő bizonyíték pl. a régi Mercik. Néhány milliót eladtak belőle, biztos nem véletlenül. Az arabok is ott húzatják a sivatagban és bírja szegény Öreg Csótány. Legalább 20 éves konstrukció és még mindig ott ketyeg az utakon, nincs műanyag-zörgés, az ajtók szépen csukódnak, stb... (Persze, aki vigyázz rá, és nem nyúzza, mert annak nem autó való a segge alá, hanem egy kőszikla) Igaz, a régi Mercik is rozsdásodnak, még szép, hisz vasból van a kasztni.

1 szó, mint 100, megint csak ugyanazt tudom mondani:
hogy "tökéletes autó" nem létezik!!! Nincs olyan, amelyik megfelel az összes kritériumnak, kielégíti maximálisan az összes igényünket!!!!

Az ember mindig próbál racionálisan gondolkodni és cselekedni!!!
1222 levél
Válasz 03.04.03. 19:28 #517
Peac
Drága Eric!
Ha a Stilod 15 év múlva még forgalomban lesz, méghozzá úgy, hogy nem kellett neki full-generál, akkor kérném keress meg! (feltéve, ha nem adod el keletre...)
Habár már kissé vénülő reflexeim nehezen fognak működni egy-egy éles szituációban, de akkor ha megengeded, megadom a kocsidnak a "kegyelemdöfést"!

Amúgy a GM-nél már jópár évtizeddel ezelőtt bedobtak egy új gazdasági fogalmat. Ez volt a BETERVEZETT ELAVULÁS! Egy betervezetten elavuló terméket még az első komolyabb meghibásodás előtt el kell dobni. A mai autóknál általában a tervezett élettartam egybeesik a garancia lejártával. Így lehet munkahelyeket teremteni és a korosodó gépparkot folyamatosan megújulásra kényszeríteni. Sajnos ez ellen nem is tehetünk. Az öröklét számára gyártott autók ideje már lejárt.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.04.03. 16:53 #516
Eric
Ez is olyan dolog, hogy sok oldala van.

Ha annyira gagyik lennének a mostanában kijövő autók, akkor valószínűleg nem adnák a legtöbbjét az 1 helyett 2 év garanciával(sőt van ahol 5 év). Az átrozsdásodásra is a legtöbb helyen már 10 év felett vállalnak garanciát.
Vagyis ezek inkább arra utalnak, hogy az autók inkább lesznek tartósabbak mint gagyik.

Az megint más kérdés, hogy az európai emberek egyre kisebb hányada jár 14 éves v. idősebb autókkal. Spec. én sem tervezem.
De sajnos mindig lesznek olyanok, akiknek egy koros autó is áldás. Ha nem is itt akkor pl. tőlünk keletre.
Lehet, hogy pl. az én Stilóm 15é múlva a kazah sztyeppéken fog szaladgálni...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1075 levél
Válasz 03.04.03. 16:43 #515
iX
akinek az a lényeg, hogy menjen az autó - nem kell, hogy szép legyen, vagy pld. brútforsze - akkor is németet vesz
mondom én, mint japó gép tulaj.

a régi autókat nem érdemes összehasonlítgatni a mostaniakkal. azokat még nem fogyóeszköznek tervezték, ezért bírja egy sierra/sunny/lada a kort (mobiltelkókkal pld. kicsit gyorsabban játszódott le ugyanez a folyamat).

Eric stiloja sem éri meg 2014-et szerintem (nem azért, mert szar, hanem mert nem arra tervezték), igaz akkor már vmi futuro fiatot fog navigálni
20761 levél
Válasz 03.04.03. 16:19 #514
Eric
Ja, meg a szerviz és a tankolás szla. is.
Meg hát mivel idősebb...

Mondjuk az is igaz, hogy minél nagyobb egy motor várhatóan annál nagyobb a várható élettartama is(általában).
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.04.03. 16:05 #513
Vaszilíj Zajcev
Peac, légyszi használd a válasz gombot, mert néha elvesztem a fonalat.


Szóval kiskocsit inkább nem veszek, még ha 2 milla körül egy kevesebbet futott verdát is lehet kapni.
Legyen jó nagy dízel tepsi, azzal pesten nagyobb a tekintély.

divide et impera
20761 levél
Válasz 03.04.03. 16:04 #512
Eric
Nem-nem.
Anno még a McLaren Honda kezdte el használni.
Utána a Honda Legendekben szériában nyomták is.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.04.03. 15:50 #511
Peac
Ilyen például az aktív felfüggesztés, amit sokan Mercedes találmánynak tartanak... Bár most meg nem mondom, pontosan melyik, de azt hiszem, a Williams csapat használta először.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.04.03. 15:22 #510
Eric
Nagy versenyző volt.
Szegény már az örök rally pályákon rója a köröket...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.04.03. 15:13 #509
CybearBoy
Impreza rulz.
1970 levél
Válasz 03.04.03. 15:10 #508
Vaszilíj Zajcev
Már megint egyetértünk.
Régen találkoztam Ranga Lászlóval, aki a Subaru Imprezájával jött egy megbeszélésre (az edzés autóval).
Elmondta, hogy a versenyautója egy db futóműve annyiba kerül, mint akkor a szalonban kapható legdurvább Subaru Imp.
divide et impera
3123 levél
Válasz 03.04.03. 15:03 #507
CybearBoy
Hát igen. Az azonos kiadású rally és széria autó között van egy kis különbség. Meg persze nem csak a 'versenyautós' cégek tudnak jó kocsikat csinálni, meg mint írtad olyan is akad, ami rally-ban jó, szériában meg kevésbé.
20761 levél
Válasz 03.04.03. 14:40 #506
Eric
Ez így igaz.
Ettől függetlenül pl. egy Peugeot 206 WRC szinte csak a nevében az.
Gyak. egy-két karosszéria elemen kívül semmi sem egyezik meg a széria változattal.

Mondok egy jó példát:
Lancia Delta HF Integrale.
Annak idején porig alázták szinte az egész mezőnyt. Ennek ellenére az utcai változata egyhén szólva gyenge volt(nem motorikusan).

Vagy van egy csomó márka, ami labdába sem rúg rallyban, ennek ellenére azért jó autók. pl.Opel Astra, VW Golf, Honda Civic
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.04.03. 14:33 #505
CybearBoy
Szerintem azért több. A rally-ban tesztelt fejlesztések, beállítások, ha nem is ugyan abban a formában, de szerintem visszaköszönnek előbb-utóbb a széria kocsikban is. Csak úgy, mint a Forma 1 esetében is. Az is egy látványos sport, de ez csak a felszín. Az ott sikeresen vizsgázott fejlesztések szépen beleépülnek a civil kocsikba is, persze nem minden szinten...
1247 levél
Válasz 03.04.03. 14:29 #504
erdos
Kivéve a sajátom
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.04.03. 14:28 #503
Eric
"Én szerintem, ha jobban megfigyeljük az autók világát, az lehet egy mérvadó befolyás döntésünkben, hogy melyik autó tekinthető "jó autónak", ha megnézzük a rally versenyeket, hogy ott egyáltalán milyen autók szerepelnek és hogy azon belül melyek voltak dobogósok egy idényen."

A rally futamokon bizonyos márkanév alatt induló autóknak annyi közük van a szériában ugyanezen a néven futó autókhoz, mint Szaddam Husszeinnek a Béke Nobel-díjhoz...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
22 levél
Válasz 03.04.03. 14:18 #502
Tomcsiboy
Peac!

Én nem sértődtem meg semmin.
Csak szerintem senkinek nem esik jól, ha valakinek van egy típusú autója és tegyük fel, hogy semmi baja nincs a kocsinak, függetlenül adtól, hogy az most 1 éves, 5 éves, 10 éves vagy 20 éves, és más emberek vígan hangoztatják, hogy senki ne vegyen olyan gyártányú autót, mert az mind szar és egyáltalán az a nemzetiségű összes autófajta mind gyenge.
Ezért van szükség konkrét adatokra. (gyártmány,típus, típuson belül melyik változat, esetleg gyártási év)

Én szerintem, ha jobban megfigyeljük az autók világát, az lehet egy mérvadó befolyás döntésünkben, hogy melyik autó tekinthető "jó autónak", ha megnézzük a rally versenyeket, hogy ott egyáltalán milyen autók szerepelnek és hogy azon belül melyek voltak dobogósok egy idényen.

Persze, gondolom azt mindenki tudja, hogy "tökéletes autó" nem létezik!!! Nincs olyan, amelyik megfelel az összes kritériumnak, kielégíti maximálisan az összes igényünket!!!!
1970 levél
Válasz 03.04.03. 13:23 #501
Vaszilíj Zajcev
Exl Fúli, a Beverli Hillszi Zsaru I-ből.
divide et impera
1970 levél
Válasz 03.04.03. 13:17 #500
Vaszilíj Zajcev
Sajnos így van. Ahány ember, annyi vélepény.
Renault: Nekünk semmi gondunk nem volt vele, sőt, két totálkáros baleset, mind2x karcolás nélkül hagytuk el a helyszínt.
A cimborám szolgálati Lagunája (nincs 1 éves) az autópályán fáradt el, a műszerfal fekete füstöt eregetett. A szervizes csávó: "Na, ez kiéget..."
Opel:
Csak jó hírek a baráti körből, az új astráknál kicsit magas fogyasztás.
Olasz márkák:
"Bármennyire is jó autók, azért csak olaszok. Kicsit zörög, kicsit kopog stb." - kösz, ezzel beljebb vagyok

Azért az sem kell elfelejteni, hogy van ám Mo-n lopási statisztika is, meg a benzinkútra sem vatikáni valutával járunk (Isten fizesse meg!)


divide et impera
1247 levél
Válasz 03.04.03. 10:30 #499
erdos
Az enyém egy Terrano II-t terelget pár éve. Hihetetlem mit kibír!
Az Öreg olyan fajta akit a Land Roveresek elhajtanak mert tesztpilótának túl durva...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20761 levél
Válasz 03.04.03. 09:56 #498
Eric
Fateromnak volt egy Nissan Sunnyja. 8 évesen 120.000 km után adta el és gyak. minden eredeti volt benne. Persze a kopó alkatrészeken kívül: gyertyák, fékbetétek, szűrők, olaj, szíjak, stb.

Nem is értem, hogy miért nem Nissant vett utána...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.04.03. 09:53 #497
Eric
"...Eric alig 1 éves autója ..."

Pontosítok: fél éves lesz most 15-én.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1247 levél
Válasz 03.04.03. 09:10 #496
erdos
A Citroen 1.9 D motorja ezelőtt szerintem messze a kategória legjobb motorja volt. (Azt hiszem a Pegueot gyártotta bele a motort)
Sokáig hajtottuk és remekül bírta.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1222 levél
Válasz 03.04.03. 06:37 #495
Peac
Oké, redndben, elismerem. Tényleg néha alaptalanul mondják egyes típusokra, fekete vagy fehér. Valóban nem is lenne szabad ez alapján ítélni, de ezzel megbontanék egy csodálatos hagyományt.
De komolyra fordítva, azt hiszem, volt alapja azoknak, amiket mondtam. Amúgy legutóbb 12 éves koromban vezettem egy Peugeot 305-öst, így nem tudok a márkáról túl sokat mondani. Való igaz viszont, hogy rosszat még nem igazán hallottam úgy általában a Peugeot-ról, kivéve talán a 406-os töréstesztjét.

Mellesleg, azt hiszem, pontosan lehetett tudni, melyik kocsival mi is a problémám, hiszen példákat is írtam, éppen azért, hogy ne lehesses alaptalannak nevezni az állításomat. Azért persze nem írtam le minden egyes élményemet, csak azokat, amik a legfurcsábbak voltak.

A kis kút-fejemben úgy látom a dolgot, hogy a véleménynyilvánítás mindenkinek szíve joga. Ősfórumosok a megmondhatói, hogy általában nem szoktam beleszólni az emberek autóvásárlásába, és eddig igyekeztem tartózkodni attól, hogy valakinek rosszat mondjak az autójára. De ha megsértettelek, ne haragudj!
Az meg a másik fele a történetnek, hogy minden típusra lehet mondani rosszat. Én sem sértődnék meg, ha valaki azt mondaná, hogy az Omega ajtaja olyan rosszul van rögzítve, hogy idővel magától elkezd lógni. - Valóban így van, típushiba.


De nem bánom! Változtassunk a játékon:
Ezen túl várjuk az olyan autókat (pontos típust és gyártási évet kérünk, aztán a megsemmisülés körülményeit), amiknek nincsenek típushibái. Az olaj és benzintöltésen kívül más beavatkozás azonal kizárja az autót a játékból. Azt már most szeretném mondani, hogy Eric alig 1 éves autója és a korabeliek legkorábban 2014-ben írjanak erre!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20332 levél
Válasz 03.04.03. 00:56 #494
Z-Master
Tudod izlések és pofonok!

>De amúgy tökéletesen igazad van.
22 levél
Válasz 03.04.02. 23:40 #493
Tomcsiboy
Peac!

Szerintem nem fogalmazol eléggé pontosan. Ha azt mondod, hogy francia autó, akkor én ezt úgy vélem, hogy az egész francia gyártmányú autóról beszélsz, amit eddig francia kezek terveztek és állítottak össze.
Nem tudm, értesz-e engem...!?
Most abban lehet igazad, hogy egyes gyártmányok típusai típushibásak, vagy az is lehet, hogy épp az 1000-ből azt az 1-et fogtad ki, ami szar.
Ha én azt mondom neked, hogy Peugeot 205, akkor te mit mondasz rá? Mi a véleményed erről a típusról? Illetve a gyártmányról(mint Peugeot)?
Meg a másik fontos dolog, hogy amikor egy gyártmányról beszélsz, vedd figyelembe azt is, hogy mióta él az a márka, illetve, hogy milyen autót gyártott 10-20 évvel ezelőtt, illetve milyen a mostani kollekciója.

Most ha mindenki azt mondja, hogy a német autó szar, a francia autó szar, az olasz autó szar, a japán autó szar, stb......, akkor ne vegyen senki se autót, mert akkor mindig szart vesz, akkor mindenki menjen gyalog vagy biciklivel.
Szerintem ez így hülyeség 1 nemzetiségű autóra azt mondani, hogy szar. Meg kell nevezni konkrétan, hogy melyik az és miért.
Szerintem így van értelme az egész véleménynyilvánításnak!!
20332 levél
Válasz 03.04.02. 23:39 #492
Z-Master
Hmmm van itt minden.Olyan még nem volt ,hogy megelőztek a saját kerekeid?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.