Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autók

1222 levél
Válasz 03.04.02. 23:18 #491
Peac
Hát szerencsére, ez a Jákob életéből kimaradt (így neveztem el a Sierránkat). Ki tudja már, mi lehet szegény autóval...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.04.02. 23:14 #490
Eric
A mi régi 2 lityis Sierránk is meglepett egyszer minket elektronikailag. Sajnos ez a kis meglepi több mint 60 rugóba került 5 évvel ezelőtt.
Történt ugyanis, hogy az osztrák olasz határ közelében a hegyekben még a sógoroknál bemondta a generátor az unalmast...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.04.02. 23:08 #489
Peac
Hát akkor közkinccsé tenném a Peac féle axiomákat:

- A francia autók konstrukcióilag nagyon gyengék. Azon túl, hogy a túlzsúfolt elektronika nagyon korán beadja a kulcsot, még néhány olyan tervezői hozzá nemértésről győződhetünk meg néha, hogy ne tovább!
Példák: Egy barátomnak Clio Sportja van. Az autóban 1 éves korában tönkrement a légzsák elektronika. Márkaszervízben megcsinálták, még szerencsére garanciális volt az autó. Ugyanebben az autóban 1,5 éves korában kiégett a jobb oldali helyzetjelző-izzó. A csoda az volt, hogy - ugyebár 2000ccm és klíma sok helyet foglal - nem fért el a kezünk a lámpatest mögött. Sírtunk a röhögéstől. Ismét márkaszervíz... Egy másik barátom apukájának van egy 3 éves Xsara Picasso-ja. Az autón már szinte minden elektronika elromlott, ami elromolhat, így igazából semmi extra nem működik az autón, csak a digit-óra és az el-ablak.
: Így nekem az a benyomásom, hogy a francia autókat hirtelen felindulásból tervezik. A mérnök hazamegy a sörözés után, megrajzol egy szép autókülsőt, amihez másnak elkezdenek belsőt tervezni...

- Az olasz autók problémája szintén az elektronika. Amúgy átkozottul sporos és kényelmes autók, de szinte megengedhetetlen és életveszélyes dolgokat produkálnak néha.
Példák: 155-ös Alfa. Zsír, szalon állapot, épphogy túl a bejáratáson. Az autópályán 160-as tempónál bekapcsolt az indításgátló, így leállt a motor, elment a szervó a kormányból és a fékből. Szegény srác alig tudott félreállni. - Szakszervíz...
A másik eset: Fiat Brava (kedves sógorom szolgálati autója), egyik pillanatról a másikra a teljes múszerfal működése megszűnt.


Ehhez képest a 16 évesen eladásra került, 2000-es Ford Sierránk (amit a mai napig visszasírok) egyetlen egyszer lepett meg elektronikai problémával, 15 évesen. Ettől az egy kivételtől eltekintve, a korrózión kívül semmi baja nem volt.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.04.02. 22:15 #488
Loeb
Csak csatlakozni tudok! A "csigazabálók" által gyártott kocsik bármely más nemzetiségű autóval felveszik a versenyt!
Nemegyszer volt már francia autó az év kocsija!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
9765 levél
Válasz 03.04.02. 17:12 #487
vally
Higyjétek el, hogy a francia autók jók. Érthetelen, hogy miért tudják egyesek kijelenteni, hogy "a francia autók szarok", meg további a kedvencem a "olasz autók könnyen korrodálódnak" című nóta. Lehet. hogy valamikor így volt, de ma már annyira hosonlítanak egymásra az autók, hogy egyszerüen nem lehet márkanév, vagy a gyártó eredete (mert hát ritka az olyan, hogy onyanott gyárt, ahol székel) alapján kategorizálni.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
1075 levél
Válasz 03.04.02. 16:58 #486
iX
autók esetében a méret a lényeg...
clioval vásárolni sem lehet, xsarán is több a külcsín, mint a tér belül. hiába, akik csigát esznek
haverodon más kóros elváltozás nincs?
1970 levél
Válasz 03.04.02. 16:26 #485
Vaszilíj Zajcev
Ez a gondom.
A haverom Xsarát hajt 3 éve, qva jó, más autót nem akar.
Vectrából 97/98 esetleg egy többet futott 99-est lehet kapni.
Kicsikocsit nem akarok, abból pár év múlva nehezebb lesz kiszállni.
Max egy Clio, korábban tök sokáig Renault-ja volt a családnak.
Van aki Fiatra esküszik, ebből a léből Bravo, Brava van bőven...
Tényleg eladom a kérót és veszek egy A8-ast. Fuckin dilemma...


divide et impera
1075 levél
Válasz 03.04.02. 16:16 #484
iX
ha nincs bontós ismerős más típushoz, akkor tényleg csak németet!
2 misi: opelből vectra, sőt 5-7 éves omega is bőven kijöhet, vagy az említett ford mondeo. csak döntsd el, akarsz e parkolni velük
(xsara nem autó)
20333 levél
Válasz 03.04.02. 11:07 #483
Z-Master
Az árában tényleg igazad van.
1222 levél
Válasz 03.04.02. 07:12 #482
Peac
Eből a szempontból igazad van, de direkt odaírtam, hogy emberi kategória. Ez alatt az árára gondoltam.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.04.01. 23:12 #481
Z-Master
Ha már a mérnöki precizitásról beszélünk azért megemlíteném a Mercedes-t.Ez az igazi autó nem egy Opel.
1280 levél
Válasz 03.04.01. 23:10 #480
Loeb
Javíthatatlan vagy!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.04.01. 23:07 #479
Peac
Így is lehet mondani kedves Z-Master, de én némi rosszindulatot vélek felfedzni szvaidban!
Nem is értem, mi azzal a baj, hogy rajongok a fantasztikus mérnöki teljesítményért és a csodálatos műszaki megoldásokért. Így csak német autóról lehet szó. Aból pedig az emberi kategória az Opel. Bár ma vezettem egy 325-ös összkerekes BöMöst(W). Közel 200 paripa. Megy, mint az állat. Nagyon jó.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.04.01. 23:05 #478
Loeb
Hát abban tényleg van valami hogy a Fordnál más stílus van kialakulóban és ez tényleg nem illik hozzá!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
3123 levél
Válasz 03.04.01. 23:03 #477
CybearBoy
Engem biztos azért foghatott meg, mert imádom a régi amerikai sportkocsikat.
20333 levél
Válasz 03.04.01. 23:00 #476
Z-Master
Magyarul nincs olyan jó mint az Opel. (mondaná Peac)
1222 levél
Válasz 03.04.01. 22:58 #475
Peac
Hát, nem tudom. Nem azt mondom, hogy csúnya, de ez nem hiszem, hogy jót tesz a Ford fejlődésének. Szerintam az az irány, amin formailag '98-ban elindultak, teljesen jó volt. Hiba volt visszatérni a régihez, és sajnos a régi forma egyszerúségét a túlcsicsázottság váltotta fel. Nem annyira egyértelmű a formája, mint a réginek. Én a '98-as iskolára szavazok!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
3123 levél
Válasz 03.04.01. 22:53 #474
CybearBoy
PT Cruiser tényleg suxx, de nekem az új Mustang nagyon bejön, valahogy teljesen megfogott a kinézete, ahogyan újraértelmezték a régi vonásokat.
1222 levél
Válasz 03.04.01. 22:40 #473
Peac
Hát az új Mustang-tól nem vagyok elájulva. - Legalábbis a formájától. Egyenesen nevetségesnek tartom ezt a régi-új ötvözetet. Már a PT Cruiser-nél is lefordultam a székről a röhögéstől, amikor megláttam.

A Japán autóknak is megvan a maguk hangulata. Tény, hogy nem lehet összehasonlítani mondjuk egy Opel-lal, vagy egy BMW-vel, de nem olyan rosszak azok, amilyennek egyesek mondják. Habár Lexus-t akkor sem vennék 20.000.000.-ért, ha nedves kötéllel vernének. Amúgy egyszer vezettem egy 121-es Mazdát, ami egy nagyon furcsa szerkezet volt. Lényegében ugyanazt az iskolát véltem felfedezni, amit előzőéeg a korabeli Suzuki Swift-ben és Mitshu Lancer-ben, de volt egy kis különbség. A Mazda igazán sportautósan vette a fordulatot, szinte egy az egyben reagált a gézadásokra. Való igaz viszont, hogy Mazda 121-gyel száguldozni nem egy életbiztosítás. Nem is beszélve a furcsa, nevetséges és életveszélyes típushibákról, mint például a bal oldali féktárcsa kétazer olyan gyors kopása, mint a jobb. Éppen ennek eredménye, hogy gyakran látunk B-oszlopos támadáspontokat egy-egy sanyarúan összetört Mazda 121-esen. Amúgy egy remek 1.3-as erőforrás hajtja (a Jó Ég tudja, milyen fejlesztésű).
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.04.01. 21:44 #472
Loeb
Szerintem a felszereltségük sem valami nagy wasistdas a japó kocsiknak, és hát igen, az alkatrészárak is borzasztóak!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
712 levél
Válasz 03.04.01. 21:28 #471
_IronStorm_
Azért jók a japán autók! NEkünk volt már avyg 4 Nissanunk. Most van Suzuki Samuraiunk, ugyebár az is japán, meg most akarunk venni Toyota RAV-4est.
20333 levél
Válasz 03.04.01. 12:17 #470
Z-Master
Húú de ismerős a szlogen,de nem ugrik be.

>Szabad a gazda.
1970 levél
Válasz 03.04.01. 08:56 #469
Vaszilíj Zajcev
Nem nagyon bízom bennük. Tudom, hogy a felszereltségük jobb az azonos kategóriában, de az alkatrész árak nem túl meggyőzőek.
Áhhh, eladom a kérót és veszek egy Ferrarit.
"Abban fogok lakni, aludni, szarni.Na, szarni azért nem, hát mégsem szarik az ember egy Ferrariba!"
(Na melyik filmből idéztem?)
divide et impera
1247 levél
Válasz 03.04.01. 07:28 #468
erdos
Japán autó nem jöhet számításba?
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
712 levél
Válasz 03.03.31. 17:27 #467
_IronStorm_
Nekem most a Ford Mustang jön be. (Az új, ami most még fejlesztés alatt áll)
20761 levél
Válasz 03.03.31. 16:33 #466
Eric
Nem vagyok én olaszautó mániás, csak a sors úgy hozta, hogy eddig mindig Fiatom volt.
Céges autóként belehajtottam egy Astrába is 160e km-t. Semmi baja nem volt, gyak. egy igásló.
Végül is az Opelokat is tudom ajánlani, megbízhatók.
A Peugeot-kkal mostanában sok a gond, a cégnél nálunk van vagy 30-40 db(főleg 306 és 307+ pár 406-os) és hordják őket szervízbe rendületlenül.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.03.31. 16:28 #465
Vaszilíj Zajcev
Igazad lehet, sőt ebben járatosabb vagy nálam.
Konkrétan mire gondolsz? (Bocs olasz autót nem szeretnék)
divide et impera
20761 levél
Válasz 03.03.31. 14:49 #464
Eric
Szerintem, ha már autót veszel, akkor az legyen inkább egy picit kisebb de újabb és kevesebbet futott. Legalábbis én így gondolkodtam anno.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.03.31. 14:37 #463
Vaszilíj Zajcev
Egy 4-5 éves Opel Vectrán vagy egy fiatalabb Xsarán matekozom.
Egy Golf IV TDi is jól jönne, de ez már nem fér bele ebbe a keretbe.
Majd a nepper haverok úgy is jól leszednek valami német körút alatt, és rámsóznak egy extotálkár vagy kicsit törött verdát...
divide et impera
1247 levél
Válasz 03.03.31. 13:53 #462
erdos
A Fordoknak nincs ára, de szerintem jó autók.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1970 levél
Válasz 03.03.31. 11:58 #461
Vaszilíj Zajcev
"Olcsó és jó!"
Ez ritkán jár együtt, hol a bibi?
divide et impera
1247 levél
Válasz 03.03.31. 11:53 #460
erdos
Esetleg egy Ford Mondeo Tdi?
Olcsó és jó!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1970 levél
Válasz 03.03.31. 11:49 #459
Vaszilíj Zajcev
Na ja! Én épp most készülök autóvásárlásra.
Sajnos egy amerikai verda mögé egy benzinkutat is oda kell kötni, úgyhogy marad a gazdaságos TDi.
Nem érek rá megvárni az Eu-t, úgyhogy belecsapok a levesbe.
Ötletek, úgy 2 M-körül?
divide et impera
11 levél
Válasz 03.03.31. 08:15 #458
usakiller
Helló mindenki! Azt kell hogy mondjam hogy mindenki a szar európai autóra bukik!(álltalában) sajnos!!!!! Pedig szerintem a legjobb autókat amerikában illetve mexikóban találhatjuk! Ott vannak igazi álomautók! Itt feltétlen a LOWRIDEREKRE gondolok! azok nyújtják számomra a legjobb autózási élményt na meg a LADA! szerintem az európai szarok csak arra jók hogy elautókázz vele a városban és lassan már annyira kicsik hogy egy nagyobb amerikai pl.: Dodge-ból már észre sem lehet őket venni! azt is tudom hogy sokat fogyasztanak az amcsi autók de szerintem megéri a pénzt az a 5700cm^3 + 1, 6 fokozatú váltó!! Amikor azt beindítod és odalépsz neki ......pörög a motor 127 decibel hangos! az már valami és soha nem tudod elfelejteni azt a hangot és érzést! By Usakiller
Turn up da' motherfuckin' volume!
20333 levél
Válasz 03.03.30. 03:43 #457
Z-Master
Ezek szerint nem megy.
1280 levél
Válasz 03.03.27. 13:25 #456
Loeb
Hát akkor egyedül maradtam!
Na de mész?
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1247 levél
Válasz 03.03.27. 12:07 #455
erdos
nem!!! (höh-höh )
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1222 levél
Válasz 03.03.26. 22:36 #454
Peac
A fórum olvasóit kérdezném: röhögött ezen valaki?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.03.26. 20:35 #453
Loeb
Gondolom neked eszed ágában sincs elmenni!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.03.26. 18:11 #452
Peac
Remélem, minden rendes Omega-tulajdonos tud róla, hogy szombaton találkozó lesz! Semmi értelme, csak azért jó, mert jó.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1247 levél
Válasz 03.03.26. 12:48 #451
erdos
ültél volna mellettem
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20333 levél
Válasz 03.03.26. 10:21 #450
Z-Master
"majdnem beszartam" ez a kifejezés tényleg találóbb a te esetettben.
1247 levél
Válasz 03.03.26. 06:22 #449
erdos
Így is lehet mondani, de a "majdnem beszartam" kicsit jobb kifejezés.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20333 levél
Válasz 03.03.25. 23:40 #448
Z-Master
Amúgy izgi lehetett.
20333 levél
Válasz 03.03.25. 23:38 #447
Z-Master
1247 levél
Válasz 03.03.24. 07:37 #446
erdos
Mindenkit szeretettel várok
Ugyanitt karosszéria javítás olcsón
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1280 levél
Válasz 03.03.22. 14:56 #445
Loeb
Jaj ne szerénykedj!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.03.21. 20:44 #444
Peac
Én havon is felborítanám, de nézőként szívesen jelen lennék.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.03.21. 17:57 #443
Loeb
Hát ebben bennevagyok!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1075 levél
Válasz 03.03.21. 15:22 #442
iX
na ez már kihívás, brother
okke, jövő télen keresünk valami nagy sík havas terepet, aztán bizonyít6ok. emelkedő a te feladatod lesz

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.