Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autók

1222 levél
Válasz 03.02.19. 00:07 #191
Peac
Mondom, hogy nem tudtok zavarba hozni!!! Na! Elég ebből! Megyek is aludni, még mielőtt végképp aláássátok szakmai hitelemet!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.02.19. 00:04 #190
Eric
"Nem tudtok zavarba hozni!!! "

Pedig máris magyarázkodsz!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 03.02.19. 00:04 #189
Z-Master
Ok elhisszük
1222 levél
Válasz 03.02.19. 00:02 #188
Peac
Hát Istenem! Z-Master jó környéken lakik.


Amúgy tudtam, hogy erről van szó, de nem hittétek el, hogy az első bukólámpás autók között volt. De mostmár elhiszitek...


Nem tudtok zavarba hozni!!!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.19. 00:00 #187
Z-Master
Bizony Eric erre gondoltam.
1222 levél
Válasz 03.02.18. 23:59 #186
Peac
Ezért jegyeztem meg többször is, hogy erről beszélek! Amúgy meg ne kötözködj! Nekem volt igazam és kész.

Különben is! Ez szebb volt, mint a modern!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.02.18. 23:58 #185
Eric



Hát valószínűleg Z-Master nem erre gondolt, amikor azt mondta, hogy milyen menő volt néhány éve a környékükön.
Egy 84-es gép az majd' 20 éves.

Szerintem inkább ez lesz az amiről szó van.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 03.02.18. 23:56 #184
Z-Master
De én nem a 80-as években gyártottra gondoltam.
1222 levél
Válasz 03.02.18. 23:53 #183
Peac
A fr*nc belétek!!! Nézzétek meg! 1984-es gyártmány!

www.extra.hu/bnora/300zx.jpg

Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.02.18. 23:52 #182
Eric
A Nissan 300ZX nem bukólámpás.
A lámpái a motortér vonalát követik.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.02.18. 23:50 #181
Peac
Természetesen én a '80-as években gyártott példányokról beszélek!!!!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.02.18. 23:47 #180
Peac
De igen. - Nem teljesen, hiszen csak félig bukik le, de attól még nevezhetjük bukólámpának.

Vagy nem ugyanarról beszélünk? - Nissan Fairlady Z (300 ZX)

Most egy kicsit elbizonytalanodtam, de azért fogadni még mernék az igazamra.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.18. 23:41 #179
Z-Master
A 300zx nem bukólámpás!
1222 levél
Válasz 03.02.18. 23:39 #178
Peac
A Nissan 300zx egy nagyon kellemes és sportos autó volt. Gyermekkorom álma. Azt hiszem az volt magyarországon az első bukólámpás autó, amihez hozzá lehetett jutni.

Nekem még ma is tetszik.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.02.18. 23:30 #177
Eric
Persze tipikusabb. De ha így megy tovább, ki tudja?
De az neked is feltűnt gondolom, hogy igencsak megszaporodtak a Calibrák mostanában.
És természetesen ezek 90%-ában meglehetősen selejtes alakok leledzenek.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 03.02.18. 23:30 #176
Z-Master
Nálunk ill. a környékünkön még egy pár évvel ezelőtt a Nissan 300zx volt a nyerő de mostanságra valahogy kánforrá váltak.
1222 levél
Válasz 03.02.18. 23:28 #175
Peac
Óóo! Hát miféle hozzáállás ez Te Eric?

Szerintem a három hengeres Suzuki sokkalinkább tipikusabb, mint a Calibra! No meg a piros Lada...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.18. 23:27 #174
Z-Master
Tényleg sok Calibra rohangál az utakon.
20761 levél
Válasz 03.02.18. 23:25 #173
Eric
Nem kétlem, hogy jól megy . No de egy Calibra???
Istenemre mondom, tetszett kb egy évvel ezelőttig!
Kb akkor kezdték hugyért-sza@rért utanádobálni az embereknek tőlünk nyugatabbra. Nos ettől kezdve elárasztották kishazánkat a Calibrák.
Úgyhogy most az összes 18 éves műmájer, ruppótlan, apuciból élő ilyenekben pöffeszkedik.
Bahh...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.02.18. 23:19 #172
Peac
Ma csak egy hajszálon múlt, hogy nem kellett alsónadrágot cserélnem. Vittek egy kört egy autóval, ami mostanság tűnt fel az amatőr ralliversenyeken.

És, hogy miért volt olyan kedves ez az én kicsi szívemnek?
- Opel Calibra 4x4!!! 2000ccm, turbó!!! Majdhogynem 210 Paripa.

Ez aztán a nagyszerű autó!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.18. 19:47 #171
Z-Master
Egy brutál verda:Cadillac Sixteen

Két nyolchengeres,soros blokk erőforrása van.A hengerürtartalom 13.6 liter.szép
Nyomatéka:1134 Nm
1000 lóerős az erőforrása
Váza:alumínium
Egy kis plusz még,hogy 24 colos kerekeken gurul.
1970 levél
Válasz 03.02.18. 14:09 #170
Vaszilíj Zajcev
Az. Viszont a menetstabilizátor kikapcsolása után olyan érzésed van, mintha mind a 116 csődör egy nyereg alatt lenne. Pörgés-forgás,csikorgás.
Szerintem csak a női vezetők miatt van benne ez a funkció.
divide et impera
1222 levél
Válasz 03.02.18. 13:58 #169
Peac
Ismerem az autót. Sajnos BMW-s élményekről még nem tudok beszámolni, de egy havernak van egy Mini-je. Nagyon kemény. Én még sajnos nem vezettem, de sokat ökörködött vele a srác. Próbálkoztunk csúszkálni egy kicsit egy bevásárlóközpont mögött, egy szépen elfüvesedett parkolóban esős időben. Hihetetlen kocsi. Nem tudom, van-e benne aktív felfüggesztés, de az autót egyszerűen alig lehetett kibillenteni az egyensújából. A csúszós úton nem akart megcsúszni. Egyszerűen már minden áron tartja az utat. Hihetetlen kis autó.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1970 levél
Válasz 03.02.18. 09:51 #168
Vaszilíj Zajcev
Ha már a nagy motoroknál tartunk.
A minap kipróbáltam a cimborám 10 éves BMW M5-ét!
350 LE, soros 6 hengeres moci...
Az M3-on pikk-pakk 250-nel mentünk, őszintén bevallom, 260-270 környékén már nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.
120-160 között úgy 10 liter körül eszik, a városban 15-18 az átlag!

Ja, és még 1 élmény:
Mini Cooper
Már ezt is a BMW gyártja, olyan kemény a kocsi, hogy az az érzésed, egy lepedőn húznak az úton.
Kicsi karosszéria, 116 LE-s motor, megy mint a barom.
divide et impera
20761 levél
Válasz 03.02.18. 00:22 #167
Eric
A nagy motoroknak megvan az az előnyük, hogy ha az ember ésszel bánik velük(azaz cseréli az olajat, mert ennyi már gyak. elég) akkor szó nélkül elmennek 4-500ezer km-t.
Ennek persze a hátulütője a kissé magas fogyasztás.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:58 #166
Z-Master
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:58 #165
Z-Master
Nekem egy kis Volkswagen Polo 1.4 PD/TDI autóm van.
1222 levél
Válasz 03.02.17. 23:57 #164
Peac
Igen. Ez függ az időjárástól, pártartalomtól, évszaktól és attól, hogy sportcipő, vagy bakancs van-e a lábamon.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:45 #163
Z-Master
11-13L fogyasztás átlag?
1222 levél
Válasz 03.02.17. 23:44 #162
Peac
'90-es Opel Omega (A) 2.4i! CD-felszereltségű Diamant és egy pici tuning: Sport auspuff.
130 Paripa, szóval nem egy betontorpedó, de szép egyenletes nyomatékgörbe kb. 160-ig. A vége egy picivel 200 fölött van. 11-13 literes fogyasztás a computer szerint. 1350 kg önsúly, majd 5 méter hosszú, a legnagyobb szélessége pedig 1.75 méter. A légellenállási együtthatóját nem tudom, de nem lehet sokkal több 0.30-nál szerintem.
Ja, és soros 4 hengeres, hengerenként két szeleppel. Komoly törése csak egyszer volt, de ezért zörög a beltér néhány eleme az autó hátuljánál.

Persze tulajdonosi szeretet is van a Világon, de szerintem elfogultság nélkül mondhatjuk, hogy egy nagyszerű szerkezet. A korához képest egészen jó műszaki állapotban.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:25 #161
Z-Master
Cadillac Sixteen-t ismered?
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:24 #160
Z-Master
Jahh...
1280 levél
Válasz 03.02.17. 23:24 #159
Loeb
Clio 2.0 16VT! Ő már aranyos!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:23 #158
Z-Master
Peac!Lehet,hogy már írtad most azért nem nézem át az összes levelet.Neked milyen verdád van?
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:19 #157
Z-Master
Jahh bocs nemfigyeltem.Clio már tetszik!
De a Thalia egy kicsivel drágább mint a Suzuki.Bár annyival is jobb.
1222 levél
Válasz 03.02.17. 23:16 #156
Peac
De figyelmetlen itt valaki... - 2.5 misi.

Amúgy, ha nem tetszik a Thalia, akkor ott van a kistestvér: Clio
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:14 #155
Z-Master
Nekem a Thaliának a segge baromira nem tetszik,de ez izlések és pofonok.De azért mint mondtam inkább Renault.Tényleg amúgy mennyibe kerűl egy Suzuki Sedan és egy Renault Thalia?
1222 levél
Válasz 03.02.17. 23:10 #154
Peac
Amint azt mondtam: Renault Thalia-t!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.02.17. 23:09 #153
Peac
Az autó egész egyszerűen rosszul van megkomponálva. A belő elemek valóban nagyon gyengék és nagyon kopogósak. De a legrosszabb mindenképpen - a törésen kívül persze - a kényelmi összhatás. Szörnyen nagy a menetzaj (főleg amikor víz csapódik a sárvédőre és ez belül nagyon hangos), kellemetlen a futómű összehangoltsága. Pl.: érezhetjük azt is, ha egy 10 forintosom átmegyünk, de nem az autón, hanem egyenesen a derekunkon és a beltér is tiszta életveszély az utas-oldalon.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:09 #152
Z-Master
De mondjuk ennyi pénzért mit vár az ember?

(egy jobbat
20761 levél
Válasz 03.02.17. 23:08 #151
Eric
A sárvédőket egy ujjal be lehet horpasztani. Sőt inkább azt mondom, hogy át lehet lyukasztani.
Amúgy a motorral tényleg nincs baja: kis fogyasztású megbízható és pörgős.
De az összes többi... Forget about it!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.02.17. 23:04 #150
Loeb
A motorral tényleg nincsenek nagyobb gondok, de hát ehhez kell egy "keret" ami a Suzu-nál háááááát nem nagyon van meg.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20333 levél
Válasz 03.02.17. 23:03 #149
Z-Master
Úgy hallottam,hogy a Suzuki-nál főleg az elektronikával van a baj + a belsőelemek.
1222 levél
Válasz 03.02.17. 23:01 #148
Peac
Azért a Suzukit nem ismerők kedvéért elmondanám (nekem már volt szerencsém néhány példányhoz), hogy a motorját kritika nem érheti, ugyanis azt Japánban szerelik össze.

Amúgy néha már tényleg nem értem azt a bizonyos túlfűtött tulajdonosi szeretet, amit a Suzuki-tulajdonosok nagyrésze tanusít.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20333 levél
Válasz 03.02.17. 22:57 #147
Z-Master
hehe
20761 levél
Válasz 03.02.17. 22:56 #146
Eric
A Suzuki egy alufóliából készült mozgó koporsó...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20333 levél
Válasz 03.02.17. 22:53 #145
Z-Master
Egyik se!De ha nagyon muszáj választani akkor talán R.
1280 levél
Válasz 03.02.17. 22:40 #144
Loeb
Egyértelműen Renault..

Egyrészt mert francia!
Másrész meg ha ültél már mindkettőben érezhető a különbség a Renault javára.
Ja meg még motorpalettából a Renault szélesebb sávot biztosít mint a Suzu.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.17. 22:27 #143
Peac
Egy nagyon érdekes és vonzó témát találtam mára.

Renault Thalia vs. Suzuki Sedan

Nagyjából azonos árért, igaz közel sem azonos vásárlási feltételekkel, de ugyancsak nagyban eltérő felszereltséggel. Tekintve, hogy a Suzuki-nál az alapfelszereltségben az egyetlen érdemleges extra az "autómata felcsévélős biztonsági öv". Isten ments, hogy dícsérjem a francia autókat, de miután a hétvégén kipróbáltam a Thaliát, nem bírom ki, hogy ne tegyem fel a kérdést: van igazság ezen a piacon? Azt hiszem, a Thalia személyében a cirka 2.5 millós árával a legjobb ár/érték arányát tisztelhetjük.

Véleményeket várok...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.02.16. 23:16 #142
Eric
Az Astra céges volt, ez meg saját.
Amúgy meg mindig is az olasz autók vonzottak.
Ha lett volna egy kicsivel több pénzem, akkor egy 147-es Alfát vettem volna. Az az autó valami álomszép.

Egyébként vásárláskor megnéztem a VW-ket, az Opelokat és a Fordokat is.
A Stilo ezért az árért messze a legtöbbet adja. Ennyi pénzért egy 1.4-es Golfot vagy Astrát kaptam volna szegényes felszereltséggel.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.