Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autók

20761 levél
Válasz 07.02.02. 11:06 #2841
Eric
Én ugyan nem, de tudom ilyenek.
Fater mesélt még a 3 sebességes Octaviájukról, amiben asszem szintén ilyen volt.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 07.02.02. 11:04 #2840
kEnAcE
IFÁK-ban még ma is taálkozhatsz ilyennel.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 07.02.02. 11:03 #2839
Eric
Ja, aszinkron váltó, dupla kuplungolással
Az volt ám a gyönyör!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 07.02.02. 09:47 #2838
Vaszilíj Zajcev
Vedd már észre, h senkit nem érdekel a Celica!

Buzuki a mi autónk!
divide et impera
4956 levél
Válasz 07.02.02. 09:20 #2837
bodajoci
Aszinkron váltót akartál a kuplung helyett mondani nem?
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
20761 levél
Válasz 07.02.02. 09:17 #2836
Eric
Miért lennék kénytelen?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 07.02.02. 09:16 #2835
Eric
A nem automata biztonsági öv is elég, mert az is megfogja ütközéskor a polgárt.
És végül is az aszinkron kuplung is megteszi, meg a kézzel mozgatható ablaktörlő...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.02.02. 08:56 #2834
Peac
Miután 70:30 arányban van elosztva a fékerő, igazából elég hátra aza dobfék. - Az más kérdés, hogy kissé talán puritán megoldás. - A Suzukinál az igazán nagy baj az első fék anyagában van. - nagyon hamar elmelegszik.

Amúgy a '99 utáni Celica alapkivitelénél is dobfék van hátul. - vicces egy látvány.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9563 levél
Válasz 07.02.02. 08:45 #2833
kEnAcE
A legbrutálisabb az, hogy még a legkajakabb Grand Vitarán is hátul dobfékek vannak. Egyedül a Swift Sporton vannak hátul is tárcsafékek. Hát az ilyen dolgok teszik a Suzukit a világ egyik legszánalmasabb autógyártó vállálatává.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 07.02.02. 08:42 #2832
kEnAcE
Én nekem egy 1.8-as Balenoval sikerült az M7-esen a 200km/h de az 120 LE /152 Nm volt.
Mondjuk a cégnek sajnos volt egy 1.6-os 10x LE-s swift sedánja, az gyorsult mint az állat, mert kb. 700kg volt, így el tudom képzelni, hogy azzal el lehet érni a 200km/h, de 150-ről elég sokáig tarthatott feltornázni.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1222 levél
Válasz 07.02.02. 08:06 #2831
Peac
Pedig ezt kénytelen leszel elhinni. - De nem is a Suzuki a lényeg. - Jól megy a Celi.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 07.02.02. 02:02 #2830
Eric
Mondjuk a 85 lovasból is elég nehezen tudom kinézni a 200km/h-t. Gyanítom. hogy brutális mértékben csalt a km órája.
Volt egy idő, maikor a cégnél valamiféle system failure következtében beszerzésre került néhány 1.6-os sedan. Azok sem bírtak 200-at.
Azokban meg az volt az érdekes, hogy nem volt fordulatszám leszabályzás bennük, simán ki lehetett akasztani a fordulatszámmérőt.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 07.02.01. 22:06 #2829
Eric
Kiváncsi vagyok, ha véletlenül meg kellett volna hirtelen állnia, mit csinál a jó kis dobfékekkel.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.02.01. 21:58 #2828
Peac
szívesen összehozlak vele. Tényleg egy eszelős állat.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 07.02.01. 21:45 #2827
Eric
Na, aki azzal 200-al ment, bátrabb mint Chuck Norris!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.02.01. 21:41 #2826
Peac
A 85 lovasról beszélek, ami elvileg csak limitált modell volt. Annak 200 körül van a vége.
2000 körül kezdték gyártani azt hiszem.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 07.02.01. 21:31 #2825
Eric
Az 1.3-as régi Suzukinak kb 150 a vége...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.02.01. 21:27 #2824
Peac
Nem, nem megy rosszul. Én eddig közel 200-zal mentem vele egyszer, ami igazán nem volt nagy próbatétel neki. Az a legjobb benne, hogy nincs légellenállása. Amúgy meg az 1.3-as 85 lóerős régebbi Suzuki Swift-tel azonos a gyorsulása 150-ig. Onnantól egy picit jobb a Celi. Ja! Senki ne higyje, hogy rosszul gyorsul az 1.3-as Suzi! Sokan meglepődnek...

Szóval vállalható a Celica ereje azért.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 07.02.01. 21:19 #2823
Eric
De azért nem megy rosszul?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.02.01. 20:41 #2822
Peac
Na, viszont, ha már ilyen szépen visszatértem, akkor mesélek pár szót a Kislányokmról, hátha van, akit érdekel.

Tehát.
Az autó hivatalos megnevezése Toyora Celica 1.8. Amúgy a T20-as modell, mármint a dupla kereklámpás, ami a bukólámpás után, de még a cicaszemű előtt volt. '94-től '99-ig gyártották. Létezik belőle összkerekes, turbós modell, amit a bukólámpás Sainz-ból örökítettek át, de az enyém nem az. Szerény 1.8-as motor, mégszerényebb 116 lóerőcske. Egyébként elhihetitek, hogy elegendő! Egylátalán nem gyenge.

A futóműve valami mesebeli! Bár minden autó ilyen lenne ebben az árfekvésben. Ja, igen! 2 millió forint alatt vannak. Igazából másféltől kezdődnek a jobbak, de nagyon sok a rossz állapotban lévő modell. Nekem óriási mákom volt, hogy erre ráakadtam.

Amúgy róla van szó

De visszatérve a futóműre: nagyon közvetlen. Sportautós. igen hevesen reagál a kormánymozdulatokra, e mellett még egy minimálisan túlkormáynzott is, ami meglepő, mert frontos hajtánya van neki. A hajtástól eltekintve igazából az egész autó nagyon sportos. - Kivéve még talán az erejét. De amúgy sportülések, amik nagyon kényelmesek, kézre eső (kormányhoz közeli) váltó és racsni. Az ember úgy ül benne, mint egy teknőben. Nagyszerű!

A városban egy kicsit kellemetlen vele közlekedni, mert nagyon alacsonyan van az üléspozíció. Ami nagyszerű, csak éppen nem lehet belőle túl jól kilátni, főleg hátra.

Ja, igen! A Kislányom '96-os gyártmány. Idestova 160.000 kilométert tett meg, bár ebből 140-et Olaszban. Komoly puffja még nm volt, de nincs is gyakorlatilag semmi baja. A jelenleg benne lötyögő olaj már 8000 km óta képződik, és még mindig barna színű, nem feketedett el. A fogyasztás 10 lityi körül van ebben a hidegben, de országúton szerintem olyan 6-7 között lenne.

Hát kb. ennyi a mesekönyv.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 07.02.01. 20:36 #2821
Gillette
Hát ha ez a baj 10 év múlva 1.5-2 millió körül lesz.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
3447 levél
Válasz 07.02.01. 20:33 #2820
+Sniper+
Hát igen, ilyenem nem lesz sosem.
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
1222 levél
Válasz 07.02.01. 20:30 #2819
Peac
A 116-os nem olyan drága!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 07.02.01. 20:29 #2818
Peac
Ezzel nincsen semmi baj, de van rá egy ezresem, hogy ez 5 éven belül megváltozik!

Addigra maúgy sem fog már érni semmit az az ezres!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 07.02.01. 20:23 #2817
Eric
Imádom a BMW-ket, csak hát az a 13.8 millás alapár valahogy mindig lelomboz...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 07.02.01. 20:21 #2816
Eric
Két külön személyről van szó...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
18334 levél
Válasz 07.02.01. 20:16 #2815
LiT
Sorry. Nem akarok floodolni, de neked nem Peace volt a neved?
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
9789 levél
Válasz 07.02.01. 20:16 #2814
Gillette
Mivel ez az "Autók" topik beszéljünk inkább autókról.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
18334 levél
Válasz 07.02.01. 20:15 #2813
LiT
17 vok. De mi a baj azzal, ha a Shelby az álomautóm ha?
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
1222 levél
Válasz 07.02.01. 20:06 #2812
Peac
Kérlek, nyugtass meg, hogy még 20 év alatti vagy!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 07.02.01. 20:06 #2811
Eric
Jó, ezt már hallottuk, most a az új Bravo a téma.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.02.01. 20:05 #2810
Peac
az bizony.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
18334 levél
Válasz 07.02.01. 20:05 #2809
LiT
Az én álomautóm a Shelby GT 500 67-es évjárat. Egyszerűen hihetelenül szép és gyönyörű hangja van a motornak. Kelle egy olyan!!
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
20761 levél
Válasz 07.02.01. 20:05 #2808
Eric
És a Grande Punto az smafu?

Bár mondjuk a Corollát nem értem, szerintem köze nincs hozzá...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.02.01. 20:03 #2807
Peac
Ez az! Te nem játszol!

Amúgy egész szépen összemosták a Corollát, meg az Astrát.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 07.02.01. 19:55 #2806
Eric
Nekem nagyon bejön. Mondjuk én elfogult vagyok.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 07.02.01. 16:29 #2805
Vaszilíj Zajcev
Némmá, felfújták a puntót!


Azért szép!
divide et impera
3999 levél
Válasz 06.12.27. 12:50 #2804
drdani
nekem kivülröl akkor is az jön be. na jó a6 os szebb meg jobb is de arra sose lesz keret.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
11357 levél
Válasz 06.12.27. 12:47 #2803
Tyrn
a4 az szerintem kényelmetlenebb, mint mondjuk egy hasonló kategóriájú wv. arról ne mis beszélve h egy normálsi méretű ember egy a4es hátuljában egyszerűen nem fér el!
3999 levél
Válasz 06.12.27. 12:43 #2802
drdani
áá audit irtam bocsi télleg... cask mostanság aaz audi a4 jár a fejemben!

szóval hiba wolksvagen rol van szó!
ja és a wv az amit sose vennék!
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
1989 levél
Válasz 06.12.27. 12:38 #2801
georgee
mar mint nepautot akartal mondani, a skoda wv konszern...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
3999 levél
Válasz 06.12.27. 12:36 #2800
drdani
csakis honda/toyota mert japán!

de a skodák ár/érték arányba télleg jók, és majdnem azonosak az audikkal. tényleg. (anyagok, minőség..stb)
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
1344 levél
Válasz 06.12.27. 12:32 #2799
yerico
Az igazi utcai sportkocsik nem itt kezdődnek, hanem kicsivel feljebb. Az Octavia RS legyen egy sportos utcai autó.
96 levél
Válasz 06.12.26. 08:11 #2798
ivoviz
yerico a skoda octavia rs egy igazi utcai sportkocsi
Küzdjünk kicsit, jót tesz mindenkinek!
1344 levél
Válasz 06.12.21. 14:22 #2797
yerico
Az autók felét azért lízingelik, hogy ellopják. Attól még tény, hogy a Skodákat szeretik a tulajaik (amíg az övék), és alapjában megbízható kocsik. Az Octaviak meg amúgy is ideális céges autók, nagynak látszó alsó közepes kocsik, megfelelő tekintéllyel, kedvező árakkal, nem túl magas fajlagos költségekkel. Emiatt persze a használtan megvétel is veszélyes lehet, mert könnyen vesz az ember egy olyan autót, ami bár elméletileg nyugdíjas nőé volt, aki csak hétvégén használta, tehát megkímélt példány, de gyakorlatilag kétéves korára már van benne 150.000 km, mint céges autóban., ráadásul ütötték, verték az alkalmazottak.

Mindezek mellett, vagy ellenére nekem továbbbra is a Hondák felé húzna a szívem, de ha Pécsen kellene kocsit vennem, akkor maradnék az Opelnél, kizárólag a szervíz miatt (Zengő). Bár el kell ismernem, hogy a mostani Opelek, főleg a Corsák és a Merivák egyszerűen túlárazottak, legalább fél millióval kínálják többért, mint a konkurencia a hasonló tudású autóit, áradásul alapból rosszul felszereltek és gyengén motorizáltak.
1970 levél
Válasz 06.12.21. 11:32 #2796
Vaszilíj Zajcev
Lízinges niggereim szerint is nem véletlenül a legkedveltebb modell a lopott verdák között. Behajtók szerint tömegesen távoznak Franciaország kikötőiből Afrika felé az általuk keresett kocsik!
divide et impera
1344 levél
Válasz 06.12.21. 11:22 #2795
yerico
Az angoloknál mindenesetre a Skoda a legjobban kedvelt európai autó a tulajdonosok szerint.
9789 levél
Válasz 06.12.19. 17:48 #2794
Gillette
Na ez egy jó kérdés. Talán Tigge-ot kéne erről kérdezni. Ő megmondaná a tuti frankót -->> Kb mert a német gyárak tele vannak igénytelen török vendégmunkásokkal akik csak lazsálnak bezzeg a derék cseh munkások.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 06.12.19. 10:24 #2793
Eric
Mondjuk ez érdekes, de ugyanazon konszern autói közül a Skoda veri a mezőnyt megbízhatósági szempontból.
Pedig elvileg a Skoda presztízsben alatta kellene legyen a VW-knek, pláne az Audiknak...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1344 levél
Válasz 06.12.19. 10:22 #2792
yerico
Pedig már egy randit akartam kérni a Széchenyi térre. Ha nem, hát nem. Akkor maradok a feleségemnél.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.