Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» FarCry, DOOM3, Half-Life2 vagy STALKER?

752 levél
Válasz 10.05.19. 17:53 #303
Assassin King
Nagyon szívesen ha kell még segítség akkor itt leszünk
WHORE IS BAD, PEACE IS GOOD!!!
8 levél
Válasz 10.05.18. 21:31 #302
Fodri
Újből kezdtem, megcsináltam végre, most kinyitotta a zsilipet
köszi
8 levél
Válasz 10.05.18. 20:10 #301
Fodri
Azt már szét is löttem, de a köteg vasgerenda nem tört át semmit, mintha megakadt volna, azt hittem azt a rácsot fogja áttörni, de ezek szerint nem...köszi
752 levél
Válasz 10.05.18. 18:10 #300
Assassin King
Pontosan,jól mondod
WHORE IS BAD, PEACE IS GOOD!!!
423 levél
Válasz 10.05.18. 16:47 #299
amitakartok
Pedig ott lennie kellene egy hordónak. Annak a robbanása ereszt el egy köteg vasgerendát, amik kitörik a zsilipet.
8 levél
Válasz 10.05.17. 23:21 #298
Fodri
hát nem jött össze, nincs ott hordó, szerintem azt mát szétlőttem, de az ajtó nem nyílt ki, nincs vmi más ötleted?
köszi
8 levél
Válasz 10.05.17. 13:36 #297
Fodri
Szia!
Igen szerintem arról van szó, egy laktanya féléből jössz ki megölsz mindenkit, és már csak a zsilip van, olyan mint ha le lenne törve a tekerője, zsilip alatt értem ami kinyilik ajtó a vízen, hogy a kétéltűvel tovább tudjak menni..este megnézem, nem emlékszem semmi hordóra, de remélem hogy úgy van
köszi
752 levél
Válasz 10.05.16. 22:14 #296
Assassin King
Amikor elromlik a kerék ami kinyitná a zsilipet? ott jobbra a keréktöl a rácson át van egy robbanó hordó azt lödd meg és meg is vagy de lehet én vagyok a hülye és nem értem h mit értesz zsilipen, esetleg egy képet tudnál küldeni rola vagy egy kicsit pontosabban leirni, bocs h nem értem
WHORE IS BAD, PEACE IS GOOD!!!
8 levél
Válasz 10.05.16. 19:27 #295
Fodri
Szia!
Water hazard fejezett, zsilipnél?nem tudom kinyitni
752 levél
Válasz 10.05.16. 18:09 #294
Assassin King
Persze segítek,mondd hol a gond vagy külgy privát üzit mindegy
WHORE IS BAD, PEACE IS GOOD!!!
8 levél
Válasz 10.05.16. 17:59 #293
Fodri
Sziasztok!
elakdtam a HL 2 ben tudna vki segíteni
6 levél
Válasz 09.05.25. 13:18 #292
Criterion
Hali!

Tudnátok abban segíteni, hogy lehet nagy betüs nevet csinálni a doom3-online-ban?

http://kepfeltoltes.hu/090525/genesis_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
645 levél
Válasz 09.03.26. 09:11 #291
4rc28
Igenis!
"A gonosz győzelméhez csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak."
20332 levél
Válasz 09.03.25. 18:48 #290
Z-Master
Használd már azt az átkozott válaszgombot!
645 levél
Válasz 09.03.25. 13:11 #289
4rc28
Ez részben igaz, de néha azért felbassza az agyamat amikor azért nem tudom lelőni az ellenfelet mert nem látom!
mondjuk most már megoldottam a dolgot
"A gonosz győzelméhez csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak."
4981 levél
Válasz 09.03.25. 13:02 #288
tibi6893
Elég szar megoldás ez tény, főleg a HL és CS után.
DE így azért kicsit parásabb
http://shudzsi.blogspot.com
645 levél
Válasz 09.03.25. 12:50 #287
4rc28
A doom3-al kapcsolatban pedig az a véleményem, hogy a zseblápahasználat elég szarul van megcsinálva. Mi a faszért nem lehet akkor világítani amikor a kezemben van a fegyver??
Néha...(mindig) olyan sötét van, hogy zseblámpa nélkül nem látok semmit, és ha jön egy ellenfél, akkor zseblámpa el, fegyver elő, és lám, megint nem látok semmit, aztán próbáljam meg belőni, hogy hol az ellenfél.
"A gonosz győzelméhez csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak."
645 levél
Válasz 09.03.25. 11:11 #286
4rc28
Hát ahhoz képest, hogy mennyire beharangozták a stalkert és mennyien várták(köztük én is) nem lett olyan egetverően jó.
Nem azt mondom, hogy nem szórakoztam jól vele, mert elég sokat játszottam vele, de hemzseg a bugoktól(eltűnő, pattogó hullák, megoldhatatlan küldetések,stb), ami ennyi év fejlesztés után már felháborító.
"A gonosz győzelméhez csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak."
14642 levél
Válasz 09.03.24. 17:17 #285
Razor03
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
27765 levél
Válasz 09.03.24. 17:14 #284
LordMatteo
Szerintem hagyd, sok alapvető fórumozási szabállyal nincs tisztában a srác...

Főleg hogy a topic is szar, mert a felsorolt játékok nem is hasonlíthatók egymáshoz, ráadásul 3 éves levélre írt...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2745 levél
Válasz 09.03.24. 17:07 #283
cygary
Remek de fogalmad sincs miről volt szó mi? Multi bétát mondott, és az alapjáb nem igazán ítélhetünk meg egy játékot.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
680 levél
Válasz 09.03.24. 17:01 #282
odie992
Clear Sky vagy Shadow of the Chernobyl vagy mi? a Chernobyl full grafon megy 1024*768-as
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
3 levél
Válasz 09.03.24. 17:01 #281
Zozzye
PC, persze!
3 levél
Válasz 09.03.24. 16:59 #280
Zozzye
Már zsibbad a nyakam...
8892 levél
Válasz 09.03.24. 16:29 #279
goodboy007
FPS-t gamepaddal? Oszt minek?
3 levél
Válasz 09.03.24. 16:27 #278
Zozzye
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy a FarCry2-t egy Saitek P2500 Rumble Force gamepad-dal, hogyan tudnám játszani (feltéve, hogy lehetséges-e) A gyári installációkkal sz**t se érek...
Help me!
Thx!
140 levél
Válasz 06.02.18. 20:00 #277
bivay
Ezt meg ki a halál irta én nem is irtam ebbe a rovatba valaki elopta a jelszavamat
12314 levél
Válasz 05.11.30. 20:14 #276
vortób
A teljes verzióban csak a Dx7es texturák szerepelnek, a Dx9esekkel már biztos nem fog menni.
,,Happiness is only real when shared."
14642 levél
Válasz 05.11.30. 20:06 #275
Razor03
Na erre kíváncsi lennék hogy hogyan állítottad full-ra a beta multit. A teljes verzói úgy se fog menni a gépeden, még az enyémen sem, az nvidia honlapján Geforce6 (gondolom 6800 GT-re gondoltak ) GPU-t irnak a játékhoz, de mire kiadják valószínüleg Geforce7 + 64 bites proci kell majd a full részletességhez és a normális frame eléréséhez.
"és a grafikája jobb mint a hl2-nek" szerintem te még nem láthatadd a HL2-t fullon, akkor nem mondanál ilyet, különben meg hülyeség még ezt a low állapotban lévő grafikát hasonlítgatni bármihez. Igaz 1-2 elem már megvan benne pl: tűz, természeti tevékenységet, alacsony felbontású textúrákon már bizonyos shader effektek megfigyelhetőek... de nem igazán látványos. Arra viszont pont jó h egy kis képet kapjunk a game-ről.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
140 levél
Válasz 05.11.30. 19:42 #274
bivay
a stalker sztem kurva jo lesz. Megvan a multijának a beta valtozata és sztem jo meg van irva a grafikus motorja mert az én szerény 12cerkám 512mbramom és fx5200amon vigan elmegy 1024x768ban full grafon és a grafikája jobb mint a hl2-nek
9513 levél
Válasz 05.11.30. 19:26 #273
Mattmaster
Ja. A doom 3 nekem már eleve nem jön be, a far cry viszont király, és a STALKER z egy igaán ütős kérdés. Szerintem letarolja a far cryt is, csak abban reményedek hogy kiadják e még ebben az év tizedben. Most me azok a hírek kavarognak hogy leállítják a fejlezstést. Na ez lenne a nagy hiba.
21647 levél
Válasz 05.11.30. 18:30 #272
padavan
Persze, ez már egy beállt ár. Most igazán megéri megvenni.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4681 levél
Válasz 05.11.30. 18:29 #271
Christoph
Igen, sőt ezután a Tesco előtt fogják ingyen osztogatni. Természetesen piros-kék csíkos csomagolásban.
135 levél
Válasz 05.11.30. 18:23 #270
morrowind8
most már végleg levették a farcry árát?
SPAS 12
1418 levél
Válasz 05.11.30. 00:19 #269
Tinman
Igen, igen... nomeg a forrás eltulajdonítása sem tett túl jót a fejlesztési időnek. Igazán sajnálom, hogy nyírbálniuk kellett
Remélem Aftermathba többet kapunk/látunk... ha jól belegondolok nyár/nyár végéig nem is nagyon lesz említésre méltó FPS HL2 kiegen kívül. Kár.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
21647 levél
Válasz 05.11.29. 23:46 #268
padavan
Örülök, hogy nem fajult el a beszélgetés, és welcome az új résztvevőknek.

Tinman, valóban közelednek az álláspontjaink, végre egy konstrtuktív vita. Bár most mintha ez lenne a trend az egész fórumon, én örülök neki!

Tény, hogy az FC tarolt, és gyönyörű játék, meg minden. Különösen elismerendő, hogy jóformán a semmiből érkezve érte el azt, amit elért. És oké, beismerem: magam is többet vártam a HL2-től. Nagyobb interakciókat a környezettel, kissé szabadabb játéklehetőséget, és a beígért zseniális A.I.-t. De sajnos a játék készytésének iszonyat kálváriája, az a rengeteg kavarás valahogy totál elvitte a fejlesztési idő jó részét, és mondhatjuk, hogy kaptunk egy kényszerűségből háromnegyed részt készen álló produkciót. Szerintem ha most megkérdeznénk Lombardit, hogy így képzelte e el a HL2-t, lefogadom, hogy a válasz egy méretes nem lesz. Persze ez nem változtat a tényeken, csak szerintem ők is jól tudták, hogy mit adnak ki, és legszivesebben nem adták volna ki, de ezt már nem tehették meg.

És igazad van: MOHAA multi 4ever!



Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1418 levél
Válasz 05.11.29. 22:12 #267
Tinman
Újságok: Nevek nélkül maradva... már-már komolytalan volt 1-2 laptól az a hype ami ment/megy.
A határidős végigtolás -bocsánat illúzióromboló lesz- főleg az ilyen kiutazásos mókák esetében gyakran "IDCLIP"-be torkollik egyes emberkéknél, na ez az egyik dolog amit nem viselek el. Ne ossza senki sem úgy az észt, hogy 1.5 napot tölt egy játékkal szó szerint végigfutva rajta.

A.I.: Akkor nem csak nekem tünt fel...

"És itt jön számomra az egyik legszomorúbb tény, h azokat a helyeket amikkel bemutatták az előzetesekben a HL2-t azok szinte teljesen ki lettek hagyva a játékból v dúrván át lettek tervezve."

Ezt sem nagyon olvastam más lapok hasábjain, holott még mindig tele a net olyan shootokkal, amiken egészen elképesztő dolgokat látni... ezért elképesztő mert nincs benne a teljes játékban.

"Nos napokig nem tértem magamhoz a Far Cry grafikájától, a bejárható terektől, az ÉLŐ környezettől."
Teljesen u.e. éreztem... azóte sem fogott el olyan érzés mint akkor. És igen, volt, hogy este leültem és fél órán keresztül csak úgy néztem a FarCry-t, vagy úsztam vagy átmentem egy kis szigetre, "játszottam" a fizikával, stb. Na meg a járművek (motorcsónak, sárkányrepülő, dzsip)... bah... elalétam akkor rendesen

Szerintem jól teszi, ha bárki beleszól, hiszen erre való a fórum
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 05.11.29. 21:53 #266
Tinman
Ismét egyet értek... egy bizonyos síkon találkozik a véleményünk azt hiszem
Az FC története is lineáris volt a HL2-é is, DE az FC ezt úgy tálalta, hogy legalább annyi lehetőséged volt, hogy távolról a hegy tetejéről távcsövessel próbálkozol vagy a vízből, vagy testközelből, tehát viszonylag komoly távolságokat barangolhatott be az ember "csak úgy" és ez pedig a "szabadság" illúzióját tárta elénk.
Sajnos HL2-ben útvonalválasztási lehetőség nem volt. Szégyen szemre a sokat szidott FEAR esetében sok helyen volt útvonal választási lehetőség, de végül persze a fő csapásra vittek az ilyen mellékágak is.
Mondtam már, hogy !szvsz! ettől függetlenül a HL2 2. legjobb FPS a piacon (már ami a Single részt illeti, a COD-tól, MOHAA-tól, CS-tól senki nem vehetei el egyelőre a best multiFPS címet.)
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 05.11.29. 21:46 #265
Tinman
Padavan:
Jogos! A FC története hát hogy is mondjam: átlagos... sőt. Nagy szerencséje a játéknak, hogy mindezt olyan köntösben tálalták, hogy azért az ütött rendesen.

A San Andreas pontosan egy olyan játék amire igény van: erőszakos, véres, ocsmány hangvételő, autók, nők, váccápnigga. Nem mondom ki, hogy minősíti azt a lapot amely szerint ez a játék mondjuk az év legjobbja vagy 95%-ért, de ilyen eretnek gondolataim vannak, kövezzenek meg érte.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 05.11.29. 21:22 #264
Razor03
A FC-ban már csak azzal is órákig elvan az ember h úszkál a tengerben, motorcsónakozik, felmászik egy hegyre ugrat a dzsippel , nézi a flórát, távcsővel lesi az ellenséget h mit csinál stb.
"nem igazán volt többféle megoldási lehetőség egy-egy szitura" ezt azért nem mondanám mert elintézhetted az ellenséget úgy is hogy vizben körbeúsztad a tábort vagy messziről távcsővel leszedtél mindenkit, vagy ész nélkül rájuk rontottál v lopakodva egyenkét elintézted az összes őrt stb stb.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 05.11.29. 21:12 #263
Razor03
Hát igen azóta sem olvastam olyen lényegre törő cikkeket mióta nincs Gamer. Sajnos a mai újságok inkább a fiatal korosztályt célozzák meg, a cikkek is ilyen hangvételben íródnak (úgye nem lehet egy tizenegynáhány éves kis srácnak olyanokat írni amiket úgy sem fog felfogni és megérteni).
Azt tartom leginkább felháborítonak h a lapok azzal versenyeznek h ki teszteli le hamarabb az adott nagy hírnevű játékot, és még arra is képesek érte h külföldre kiutazzanak csak azért h utánna idegen környezetben, határidőre végigtolják és olyan %-al illessék a játékot ami nem teljesen megérdemelt.

A szavatosságról csak annyit h míg a HL2-nél kb. megjegyzi az ember h ezen a helyen mondjuk zombik, a másikon meg katonák várhatóak, addig a Doom3-nál ezt nem lehet megtenni. Szóval ha egyszer megilyedsz 1 helyen akkor lehet h ez 2. újrajátszáskor is meg fog történni. Ezzel csak azt akarom mondani h soha nem fogod tudni h pontosan merről várható a következő támadás, h honnan nyílik fel egy titkos ajtó v hová fog teleportálni a következő imp. Tehát ezeket nagyon nehéz észben tartani míg a HL2-nél azért nagyjából emlékszik rá mindenki h mikor mi fog történni.

A mesterséges intelligencia sajnos nagyon gyengén muzsikál a HL2-ben de úgy tudom hogy a fejlesztőknek nem volt már idelyük normálisat irni.
Erről jut eszembe: a Far Cry-ban nézze meg mindenki az AI-t. Na a katonák amit művelnek az nem kispályás . Látnak, hallanak, tévednek és ekkor kijavítják magukat h mégsem láttak semmit miután körülnéztek, járőröznek, beszélgetnek egymással megint járőröznek majd megint csak beszélgetnek, támadáskor összejátszanak, körbekerítenek, ha bokor alján lapulsz nem látnak meg, riadót fujnak , járműbe pattannak segítségért, fedezékbe húzódnak a többi már nem lényeges...
Ezzel szemben a HL2-ben jönnek oszt lőnek, gránátot dobnak, esetleg fedezék mögül lőnek vissza. Sajnos a HL1 kommandósai ennél tényleg többre voltak képesek.
Annak idelyén én ezzel a gépemmel láttam meg a Far Cry-t elsőnek mikor megjelent: Abit ST6 1300Mhz (1500Mhz) Tualatin, 512 sdram, GeforceFX 5600 256mb. Meghökkenve tapasztaltam h a játék milyen szépen fut a gépen: medium-high-ULTRA High beállítások mellett. Na ezen a gépen megnéztem volna azért a HL2-t is de mikor az megjelent már más gépem volt.
A HL2-t 3ghz-es procin 1 gb ddr rammal, és GefFX 5900 Xt-n toltam végig. A legszomorúbb tapasztalatom az volt h csak Dx8-ban volt hajlandó futni mert "lassúak az FX-ek Dx9-ben CSAK AZT NE mondja nekem senki h az Ati Radeon 9600se jobb kártya volt akkoriban mint az 5900 mert nem hiszem el, jó tudom hogy e mögött is a 2 oldal marketinges háborúja állt de ez akkor is nagy pofátlanság volt (igen tudom h mind a 2 oldal kapja a pofonokat egymástol a mai napig).

Nos napokig nem tértem magamhoz a Far Cry grafikájától, a bejárható terektől, az ÉLŐ környezettől. Mindenkinek csak erről beszéltem, és az a legszomorúbb h senki még csak nem is hallott a FC-ról néztek mint hülyegyerek a moziban. Sajnos amit nem reklámoznak agyon azt nem sokan ismerik, nem sok mindenkit érdel. És itt jön számomra az egyik legszomorúbb tény, h azokat a helyeket amikkel bemutatták az előzetesekben a HL2-t azok szinte teljesen ki lettek hagyva a játékból v dúrván át lettek tervezve. Kár.

A fizikáról meg megint csak annyit h ezt a "forradalmi" dolgot már a Max Payne 2 is tudta ami meg a Far Cry előtt jelent meg.

Én mind a két játékot rendkívülinek tartom, a Far Cry-t leginkább mert ez eddig a kedvenc játékom.

Ez csak az én kis személyes véleményem volt nem is akartam igazán ebbe beleszolini.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
21647 levél
Válasz 05.11.29. 21:08 #262
padavan
Na, ezért mondom, hogy ez a téma már igen-igen szubjektív. Én pl. nem tudok úgy tolni egy játékot, hogy leszarom, milyen tré a története. Ezért is tolok végig igen kevés cuccot. A HL2 lineáris, aláírom. Mint ahogyan a FC is az, hiszen nem igazán volt többféle megoldási lehetőség egy-egy szitura, mint a HL2-ben. Igaz, megkaptad a szabadság illúzióját a szigetvilág bejárásával, de ennek gyakorlati haszna nem akadt túl sokszor. A Chaser-t az első pálya után menesztettem a polcra...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
711 levél
Válasz 05.11.29. 21:03 #261
Kanduhr
Hát én nem jöttem rá mi a HL2 története, mikor vittem a gamet.Gyak fogalmam sem volt róla mit miért teszek(intró hiányában). A Far Cry storyja pedig átlagos Dr Moreu-s, de kinem szarja le? Sőt, a játékról süt a jó hangulat, látszik hogy a készítők élvezték, amit csináltak. nem akartak semmi forradalmit és hopp. Egy névtelen játék a semmiből és stb. A többi ismert. A HL2-nél viszont úgy éreztem magam, mintha végig meg lenne kötve a kezem és azt tenném amit a készítők akarnak. Csak a motor volt forradalmi benne.
Jó sztorit akarsz? Vidd végig a Chasert és meg fogsz lepődni.
21647 levél
Válasz 05.11.29. 20:54 #260
padavan
Elsősorban a Far Cry-t hoztad fel ellenpéldaként. Én elfogadom, hogy az a játék csicsásabb, szinesebb, és van benne pár feature, amely a HL2-ből sajnálatos módon kimaradt. De a Far Cry sztorija volt az, amely - esetemben - a játék felénél arra késztetett, hogy töröljem az egészet. Eszméletlenül uncsi volt, minden szépségével, dinamikus fényeivel egyetemben.

Mondom: Elismerem az előnyeit, de hogy a Far Cry pusztán a külalak miatt túlnőne a HL2-n? Nem tudom, nekem az utóbbi története jóval érdekesebb és izgalmasabb volt, de itt már igen szubjektív dolgokról beszélgetünk.

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4681 levél
Válasz 05.11.29. 20:14 #259
Christoph
San Andreas 95% na az tényleg gáz 20-at nem adnék rá
711 levél
Válasz 05.11.29. 20:00 #258
Kanduhr
Hát igen, a Source motor valóban nem a legjobb( bár remekül lett optimalizálva), és sztem a Doom3 motorja jóval többet tud(a Quake 4-ben). De ez mind lényegtelen. Far Cry a nyertes, ha hármuk közül kéne döntetem, mert volt benne vmi, ami a másik kettőben nem igazán lett eltalálva. HANGULAT! Stalker? Majd kipróbálom, de addig uo mint a DukeForever.
Az újságokat pedig a San Andreas értékelése óta nem olvasom. Mindenhol 95% meg ilyenek. Kérem! Az a game egy kész szerencsétlenség és még visszafogtam magam. Ahh. így is elég szar napom volt, inkább nem idegesítem magam fel.
1418 levél
Válasz 05.11.29. 18:51 #257
Tinman
Azért "dobálóztam" mert kérdőre vontad a szavahihetőségemet azzal, hogy kijelentetted "kinek a véleménye számít...".

Egyvalakié: A sajátod.

Kit érdekel, mit írkál össze egy tizen x éves, az xyz lapban az csak egy vélemény.

Azért az általad "pontosan olyan magazin volt mint a többi" jelzővel illetett Gamer abban is igyekezett kitűnni, hogy ilyen neveknél legalább 3 másik tapasztalt cikkíró véleménye/százaléka is ott szerepelt.

Értéket a Gamer azért közvetített mert: Nézd meg pl. Lily "epikus" írásait, vagy Brazil retro hangulatú témáit, Flatline hasfalszaggató rizsázását, Mocsy kőkeményen szakmai hangvételét, vagy szerény személyem irományait (jómagam folyamatosan az értékekről regéltem és az olyan kiadókról, fejlesztőkről akik tényleg letettek valamit az asztalra lsd. Interplay, Bioware, BIS, stb.).
Félreértés ne essék a Valve is beírta magát 1x a játéktörténelem nagy könyvébe, de nem a HL2-vel hanem az 1-el. Nekem volt csak olyan érzésem, hogy HL 1 katonái sokkal taktikusabbak voltak, mint a 2-ben?

Köszi, hogy leírtad a véleményed, hogy miért a HL2-t tartod a legjobb FPS-nek, így már korrekt a hozzászólás
HL2-vel nekem többek között az volt a gondom, hogy akkora feneket kerítettek egy "interaktív mozi" játéknak éveken keresztül, hogy az eredmény a nagy fenékhez képest nem ütött akkorát (hiába a hype negatív hatásai).

"Jó, a HL2 úkrajátszhatósági értéke valóbana nulla felé közelít,"-írtad.
Akkor miért is kaphatott 95%+-ot egyes lapokban? Hiszen a legtöbb lapban van szavatossági osztályzat ennél a játéknál ez max 2-3%. Még a sokat szidott Doom3 szavatossága is jobb, hiszen ott van az "elküldöd az üzenetet vagy nem" és ez már más utat jelent.
HL2-ben semmi ilyesmi nem volt.
FC-ban pedig olyan szinten szabad lehettél, hogy megkerülhettél egy egész szigetet és hátbatámadhattad a népet, ha éppen úgy tetszett.
A forradalmi HL2 fizikától nem tudom ki esett hasra, mert én nem. U.e. a fizika volt FC-ban is (havoc, ragdoll)... sőt ott Red Faction szerűen, ha a földbe lőttél kispisztollyal kis lyuk, rakétavetővel nagy lyuk. U.e. HL2-ben kis lyuk, nagy korom folt és semmi extra.
Ezenkívül a HL2 eszméletlen rövidre sikeredett... 1.5 nap kényelmes tempóban. FC majdnem 3x ennyi idő.
FC: VÉGRE nyílt terep, HL2: Nagyok sok belső tér, de azért jópár külső is.
Aztán FC-ben 3.0-ás shaderek, mapping hegyek, dinamikus fény-árnyékok, stb. Tessék belelőni abba a lámpába FC-ben és HL2-ben... vagy megnézni a flóra/fauna részletgazdagságát. Hl2-ben eszméletlen ronda növenyzet, fák, kövek.
Szóval tényleg semmi bajom a HL2-vel, mert nagyon jó volt egyszer, de a Crytek motorja bizony egy évvel korábban többet tudott, mint a HL2-é Lost Coast-ostúl együtt.
FC-vel az volt a legnagyobb baj, hogy nagyon sokan úgy mondtak/mondanak róla véleményt, hogy butított graffal játszották (kvázi kevés volt hozzá a vas). Tény, hogy HL2 vígan elszalad azon a gépen, amin FC éppen, hogy csak kompromisszumokkal.

De ez csak az én véleményem és részemről is peace.

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
7180 levél
Válasz 05.11.29. 17:24 #256
nyomi
ha figyelmesen megnézed, ezt a topicot akkor nyitották, amikor még hl2 sem volt... na akkor most milyen sorrendet állitasz fel? ugyan a stalker még nem jelent meg de nálam akkor is az az ász már most...
Damn it!!! - Jack Bauer
21647 levél
Válasz 05.11.29. 16:12 #255
padavan
Lehet, hogy kezdesz kinőni a dologból, vagy egyszerüen csak megunni a sémákat. Magam sem tudok azonosulni egy FPS-el sem, halálosan unalmas és egyforma mind.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1262 levél
Válasz 05.11.29. 16:11 #254
Nu_BisMarck
most nem azért de szerintem meg semmi baj a scriptelt dolgokkal. természetesn van hátulütője főleg újrajátszás szemponjából de azért lécci gondolkozzatok el ,hogy milyen más megoldásvan a játékélmény növelésére. szerintem rengeteg dolog főleg a hl2 ben egyrészt csak scriptelt módszerrel lehet megoldani másrészt leszarom mert mikor jáccok nem szokásom azon baszniaza agyam ,hogy mit hogy oldottak meg.

én imádom ascriptelt jelenetek

kategorikusan kimondom.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.