Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Heroes of Might and Magic V.

Heroes of Might & Magic V

Heroes of Might & Magic V
A legutóbbi Heroes of Might & Magic V cikkek, hírek
49 levél
Válasz 06.06.09. 15:25 #1235
Dryen
Hát az cink.
Ha jól tudom akkor a puppet mester varázslatra gondolsz.
19402 levél
Válasz 06.06.09. 12:21 #1234
sipec
hudejo h formataltam es voltam olyan ugyes, hogy nem irtam ki a menteseket
3933 levél
Válasz 06.06.09. 10:05 #1233
Samu G
Én anno átvettem az írányítást a Raksashái felett (mi is a neve e varázslatnak?-nem jut eszembe, pedig nagy király), és velük gyilkoltam le az egységei többségét. (különben nem ment volna sehogyan jóval erősebb volt)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
31927 levél
Válasz 06.06.09. 05:55 #1232
szbszig
Végigvittem közben. Pont akkor támadtam meg Hikmet, amikor jelezte, hogy még egy hónap van hátra. Kicsit keményebb lett a csata, mint amire számítottam. Mondjuk a saját dezertált csapataim már nem jelentettek gondot, de Godric eredeti serege elég jól bírta.

Kezdetben
Azok leverése után közvetlenül
Csata legvégén
Eredményhirdetés

Az a 30 rakshasa raja nagyon jól bírta. Ráadásul mire odáig jutottam, hogy velük tudtam foglalkozni, Godric már feltápolta őket mass haste, mass divine strength, endurance, righteous might, deflect missile-lel (egyszerre!), úgyhogy kb. alig tudtam megsérteni őket. A skeleton archerjeim a deflect missile miatt szart se értek, a wraitheimet úgy vagdosta le, hogy öröm volt nézni, az archlicheim meg meg se tudtak mozdulni. Aztán én is elárasztottam mass confusion, mass weakness, decay, suffering stb.-vel, de még úgy is rohadt jól bírta a strapát. Még szerencse, hogy a wraitheknek ott volt a harm touch képessége, ami garantálta, hogy minimum egy rakshasát mindig meg tudtak ölni bármilyen kevesen is voltak. Meg utána szorgosan dobáltam a raise deadeket is, és egy idő után már kevesebbet tudott ő leszedni, mint amennyit én utána rögtön újraélesztettem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 06.06.09. 01:38 #1231
szbszig
(spoiler)

Jó, kiirtottam már mindenkit égen, földön és vizen, úgyhogy mégis elmentem a lányért. Aztán útban Lorekeepbe megtámadott vagy másfél tucat angel meg archangel. Semmi gond, levágtam őket veszteség nélkül, de a csata után csapatot lehet változtatni, és egy spectre akarna beállni hozzám. Most azt mindenképpen magamhoz kell vegyem? Mert nincs már hely neki... De Markal meg beszélt arról, hogy wighttá változtatja Freydát, ugye ez a spectre nem ő akar lenni?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
392 levél
Válasz 06.06.08. 22:05 #1230
Feri bácsi
Majd egyszer csak kiírja, hogy még van egy hónapod, akkor ráérsz elmenni Godric lányáért Markal-lal.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
31927 levél
Válasz 06.06.08. 21:49 #1229
szbszig
Necropolis 5.-ön kicsit több, mint másfél hét alatt megtisztítottam a teljes szárazföldet és legyőztem egy a tenger felől próbálkozó wizardot. Most csak azt nem tudom, mi következzen. Menjek ki a tengerre, és ott is gyűjtsek be mindent, vagy szabadítsam ki Freydát, de ez gondolom triggerel valami aktivitást az ellenség részéről is, vagy ne tököljek, és foglaljam el Hikmet úgy ahogy van. Nézegettem Godric seregét, szerintem simán meg tudnám azt is csinálni, csak akkor meg rögtön vége lenne a pályának, gondolom. Döntések, döntések...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
392 levél
Válasz 06.06.08. 19:33 #1228
Feri bácsi
Warlock-kal evidens a Destruction Magic, az egész Dungeon arra épül, és az egyedi faji skill is. Mondjuk én tegnapelött toltam újra a Dungeon hadjárat első 4 pályáját és 12. szinten zártam az első pályát. De nekem a Dungeon a legjobban fekvő és bejövő nép, nálam sétagalopp jellege volt az egész hadjáratuknak, pedig nem is volt a hőseimnek logisztikája.

Pár Dungeon tipp: 2. nap legyen Assasin , ha van alapból a városban tavern, akkor azonnal felvenni mégegy dungeon hőst, akinél vannak scoutok, így a méreg segítségével könnyű bányákat foglalni.(Ahány assasin, annyi pontnyi méreg sebzés.)Blood Fury iszonyat hatékony, nem véletlenül utálja az M.I. annyira, úgyhogy vigyázni kell rájuk, egyszerűen licitáljuk le őket olyan csaták elött, ahol biztosan megtizedelődnének. 2.hét elején legyen meg a fejlesztett Blood Fury épület, hét végére a Shadow witch és Raider alapépület.Hydra ráér, mire sorrakerülne a harcban, addigra egy jólirányzott támadóvarázslat véget vet annak. Shadow Witch/Mathron legyen többfelé szedve, akár a legelején (3. hét 1. nap) a 4 witch legyen négyfelé és Slow az ellenre, rightiouss might a Blood Fury-kra.(Így blood fury cirka négyszer-hatszor támad, míg az ellen egyhelyben áll, de a gyorsabb lények ellen is legalább kétszer.)Később a Blood furyk áldozata mellé odasétáltatjuk(nem támadjuk, csak melléállunk)a Grim Raider-eket, akiknek gyíkja is jókat harap beléjük a Blood Furyk minden támadása alkalmával.(Ha valamelyik boszorka rájuk is mond némi vérszomjat, nagyobbat harapnak. ) Végül pedig a minotaurusok és hydrák haszna az, hogy nagy életerejük miatt szívós áldozatként szolgáljanak olyan csatákban, amikor az értékesebb egységeink, mivel komoly veszteségeket szenvednének el, egyszerűen nem vesznek részt.Iyenkor használjuk a Destruction Magicet, míg a hydrák és minotaurusok meghozzák az áldozatot.
Még egy tipp: Mielöbb vegyünk/szerezzünk egy Windstrider boots cipőt hősünknek vagy vegyük fel vele a Leadership/Recruitment/Aura of Swiftness kombót, így minden egységünk speedje 1 ponttal nől, ami azt eredményezi, hogy a Blood Fury-k és a Grim raider-ek helyből az ellenfél hátsó sorába tudnak támadni.Különösen hasznos ez kellemetlen lények(Druid/Mage/Greater Hunter/Vízelementál) ellen.Varázstárgynak rendkívül hasznos a Ring of Speed és Ring of Celerity, így a hölgyek még gyakrabban szaladgálhatnak. A Shadow Mathrone a Titán után a második legerősebb távolsági egység, ha ellőtték a mannájukat, lőhetik a gömbvillámokat is. A Sárkány meg a hab a tortán,ha van rá erőforrás gyártsunk, de vígan meglehet lenni nélküle is. A harmadik pályán csak az 5. hónapban kezdtem gyártani, de ott is csak azért, mert már minden fullon volt.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
18823 levél
Válasz 06.06.08. 19:02 #1227
Peace
Akkor szerintem újrakezdem az egész 2. missönt. És megpróbálom összeszedni a szükséges skilleket.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 06.06.08. 18:34 #1226
VodevilX
nekem meg az igazi van meg ... tehát nincs ezen játékkal ilyesféle tapasztalatom
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
392 levél
Válasz 06.06.08. 18:25 #1225
Feri bácsi
Én az előző pályáról hoztam. Level 4 torony kell neki és Advanced Destruction Magic.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
18823 levél
Válasz 06.06.08. 18:19 #1224
Peace
Nos látom, hogy van fireball és meteor shower spell a mágus tornyomban, csak épp a hősöm nem tanulja meg. Gondolom kéne hozzá skill, de az nincs. Próbáljak meg szintet lépni, és hátha megkapom?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18823 levél
Válasz 06.06.08. 18:08 #1223
Peace
És azt honnan is? Mágus torony lvl5?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
255 levél
Válasz 06.06.08. 18:07 #1222
Myrddraal
Ez a patch-es dolog akkor csak az Unleashed verziónál müxik?Mert nekem a másik van meg és azzal nem akar menni...
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
392 levél
Válasz 06.06.08. 18:03 #1221
Feri bácsi
Atomot nekik. Izé Empowered Meteor Showert.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
282 levél
Válasz 06.06.08. 18:01 #1220
gamerboy
Lehet mondasz valamit
If you wanna ride, you buy a white horse!
18823 levél
Válasz 06.06.08. 17:19 #1219
Peace
Valami jó tipp warlock 2. pályára? Konkrétan 3 napja stagnál a játékom emiatt. Akkora sereggel jön ellenem, hogy csak nézek. Elég reménytelen. Hogy kéne legyőznöm?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 06.06.08. 17:06 #1218
VodevilX
interjú a játék produrecével
patchekkel jönnek majd az új mappok, a 2. patch 10 új multimapot ad majd, és júli közepére várható a map editor és valszeg azután jön a random map generator
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 06.06.08. 14:27 #1217
VodevilX
talán ha nem tennéd vissza az 1.0 cracket az 1.1 patchre akkor nem lenne semmilyen probláma
tökéletesen megvan mind a 4 nehézség és még a sarokban is 1.1et ír crack nélkül
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1418 levél
Válasz 06.06.08. 14:17 #1216
Tinman
Az egyik kedvenc "varázslatom".

Ha rányomod egy ellenséges csoportra, akkor az ha varázsol, megmozdul, támad, visszatámad egy elég tisztességes sebzést szenved el. Jó hír, hogy van egy erősebb verziója is picit később, ami még brutálabb sebzést garantál.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
282 levél
Válasz 06.06.08. 13:44 #1215
gamerboy
Most én ezt nem vágom. A patchal a normál szint megszűnt létezni. Az easy túl könnyű, a hard meg szerintem nekem túl nehéz. Vagy a hardon és a heroicon is gyengítettek?
If you wanna ride, you buy a white horse!
284 levél
Válasz 06.06.08. 13:40 #1214
Kolbaszharisnya
Hellosztok!

Lenne egy kérdésem!Mire jo az Infernonál a hösnek az a képessége,hogy "mark of the ..."(nem tom pontosan mi)?
Asus a8n-vm,Amd Athlon 64 3700+(1M cache),2X1 Gb Kingmax ram,MSI 7900GTO@GTX 512ddr3,250Gb WD Sata(16m),60GB Maxtor:)
392 levél
Válasz 06.06.08. 13:21 #1213
Feri bácsi
Patch-nél újra kell kezdeni az adott pályát, meg javítja a Frenzy bugjait.(Ezért nem ajánlottam a Dark Magicet, nálam hajmeresztően megbizhatatlan volt.)

Rengeteg variáció van. Ha nem lenne ott a Leadership Markal-nak, ahelyett az Attack-ot választanám, de csak hab a tortán jelleggel.(Attack/Archery/Battle Frenzy/Cold steel felállásban) A Summoning Magic/Sorcery biztosítja a plusz támadóerőt, Expert Summoning-gal vígan lehet "klónozni" a Wightokat, Spectral Dragonokat is, továbbá "nagyüzemben" lehet reanimálni elesett élőholtjainkat, ami szintén nem egy hátrány és kiegyenlíti a korai gyenge Defense-ből fakadó hátrányt.Logistic nem mérvadó a Summon Creature varázslat miatt, hacsak nem tartozik alá valami hasznos perk, mint a Demon lord-nak a Swift gating.
Kiegyensúlyozott ? Nem az. Dungeon visz mindent, ha Meteor shower van a varázslótornyába, ha nem az van, akkor az Academynek van valami esélye ellene a Magic mirror miatt.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
31927 levél
Válasz 06.06.08. 03:53 #1212
szbszig
Ezért szép a játék, és örömteli, hogy valószínűleg kiegyensúlyozott is, ha ennyire különböző véleményen tudunk lenni a preferált skilleket illetően.

Mindazonáltal én is megindoklom akkor a sajátomat. Először is alapból a mightot preferálom jobban, magicből elég egy skill is. És ha már egy, akkor dark magic, mert a necropolishoz egyrészt az illik a legjobban hangulatilag, másrészt a frenzy és a blindness spellek sok más egyéb mellett nagyon jópofák. (Külön megjegyzem, hogy a blindness effektje a másik kedvencem az implosion mellett. Végre nem kis idióta csillagok villognak, mint a III-ban, hanem tényleg olyan, amilyennek egy vakításnak lennie kell.) Másrészt az attack nagyon fontos, különösen két abilityje: a battle frenzy és az archery miatt, ami drasztikusan növeli az amúgy is tengernyi skeleton archer hatékonyságát. A logistics nekem mindig nélkülözhetetlen, mert a játékstílusom kevés erős hősre épít. Egyedül a defense-szel lehet vitatkozni talán. De azt meg azért választottam be, mert Markalnak sokáig nagyon alacsony volt a defense pontja.

Egyébként a luck tényleg jó skill, következő kampányban szerintem megint felveszem. A spellpowert és knowledge-et támogató skilleket viszont azért tartom kevésbé fontosnak, mert hacsak nem destructive vagy summoning magicre gyúrok, akkor a spellpower szinte egyáltalán nem befolyásolja a varázslatok hatását. Manából meg eddig még soha nem fogytam ki, kivéve akkor, amikor az ellennek impjei vagy familiarjei voltak, de az itt a necropolis kampányban meg nincs túl gyakran...

Ja, még egy kérdés: a patchet érdemes feltenni? Nem fog semmit elrontani így a campaignek közepén?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
392 levél
Válasz 06.06.07. 23:35 #1211
Feri bácsi
Szerintem az Enlightment alap mindenkinek. Expert szinten minden második szintért kap a hős egy pontot az elsődleges skilljeire (attack/defense/spellpower/knowledge), visszamenőleg is. A Luck szintén nagyon fontos, sokkal hasznosabb, mint az attack perk cuccai, ranger-nél, Sylvan lényekkel elengedhetetlen a Luck/Soldier's luck/Elven luck kombó.

Én inkább Markal-nak a meglévő Necromancy és a "rendkívül hasznos" Leadership mellé az Enlightment,Luck,Summoning Magic (nincs is szebb, mint egy Phantom Force párezer csontira)és a Sorcery-t ajánlom.(Hogy minél gyakrabban használhassuk azt a Phantom Force-ot. )
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
31927 levél
Válasz 06.06.07. 20:35 #1210
szbszig
Necromancy, leadership, attack, defense, logistics, dark magic. Enlightenmentet utálom, bár az is kéne az ultimate abilityhez. A fentieken kívül esetleg megfontolandó még a luck és a summoning magic a raise dead spell miatt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4 levél
Válasz 06.06.07. 20:01 #1209
Kicsihubi
Ti milyen skilleket választottatok Markallal a necro kampányban? Én nemtom eldönteni mire gyúrjak
65 levél
Válasz 06.06.07. 18:16 #1208
Bazsee
the attack pályán mi a tuti taktika?
31927 levél
Válasz 06.06.07. 16:56 #1207
szbszig
Nekem oda se kellett menni. Amint Markalnál összegyűlt 20 spectral dragon, kipipálta a feladatot.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
40 levél
Válasz 06.06.07. 14:28 #1206
Bábjátékos
hát nemtom mert én odakajtattam mikorra meglett aza sok sárkányka és jött a múví

nah mind1 a lényeg hogy továbbjutotál
49 levél
Válasz 06.06.07. 12:39 #1205
Dryen
Nálam Isabelt a necro 3 ba bekerítette az elf sereg, neki meg csak egy Spectre van... Ugy hogy mehetek egy régebbi mentéstől.
65 levél
Válasz 06.06.07. 09:41 #1204
Bazsee
na én most kezdem a necrot ugyhogy ha elakadok segítsetek
3 levél
Válasz 06.06.07. 09:15 #1203
kicsi(r)
Hogyha a ló feje beleér abba a portálba, az szerintem próbálkozásnak minősül nem? Azért ennyire pocok nem vagok !
De már megoldódott sikerült egy mentést szereznem...
És legyőztem Cryllust
Mostmár a Dungeont tolom... Nagyon teccik
40 levél
Válasz 06.06.06. 21:42 #1202
Bábjátékos
probáltálmár odakajtatni ahoz a portálhoz ahol kerekett oldott az ellen azzal a sereggel?
mertha a térkép tuloldalán seggelsz vele egy várban neis várd hogy sikerül...
ha netén probáltad már akkor pasz... nekem igy ment...
3 levél
Válasz 06.06.06. 21:08 #1201
kicsi(r)
Sziasztok köszi a válaszokat... Szóval nem sikerült megoldani a problémámat.
A necro 3. pályán, Invasion, elakadtam a végén, restart mission volt meg minden, de ugyanazt csinálja, nem engedi Markalt be 21 bone dragon mellett sem, mindig kiírja, hogy sorozzak 21 bone dragont !!!!!!

Igaz az h. van 1.1 patch?

És hol lehet letölteni, mert nem találom...

Ha nem oldódik meg a problémám tud valaki egy mentést küldeni, de szigorúan csak olyat, ami az invasion utani pályát tartalmazza!

(www.z_kicsi@freemail.hu)

Ha patch elérhetőség van azt is megköszönném! Sziasztok!

10984 levél
Válasz 06.06.06. 19:19 #1200
VodevilX
go online és meglátod
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2851 levél
Válasz 06.06.06. 18:56 #1199
RAI*DEN
Anno én is Heroes2-vel kezdtem és máig az a legjobb szerintem a Hroes sorozatból. Lehet hogy eléggé hülye vok de valaki már mondjon nekem valamit erről a Ghost modról plíííz. Azt se tudom hogy mi az. THX.
10984 levél
Válasz 06.06.06. 18:49 #1198
VodevilX
no emberek van peccs
3. Changes in patch 1.1
===============

(!) Some fixes will take effect only after map restart, if loading from an older version save.


Features added:

- Auto-patcher
- EASY mode

Bugfixes:

- MP does not start if the player states differ
- "Ubi.com error" message does not appear after a win in a rating game
- Random cities use name and description from map
- Profile screen fixes (experience, alignment)
- Haven: stables message is back, other messages fixed
- Profile screen: random race games now shown correctly
- Camera glitches in Rebellion' campaign map cutscene removed
- Item selection in lobby screen fixed
- Ghost mode 'guard' command fixed
- Ghost mode after disconnection turn transfer fixed
- Profile info for other players now accessible
- Map info for MP games is localized
- The spells added by the library are given to the hero immediately
- MP game preferences panel fixed
- "Resisted" combat text fixed
- Training games results are not reported to Ubi.com now
- Hero perk rolls fixed
- Elemental creatures not affecting by Wasp Swarm spell now
- Druid Elder's Mana Feed ability fixed
- Temptress hero specialization fixed
- Some points of Combat AI fixed
- 'The Promise' campaign map 3-th cutscene sound fixed
- ATBBar refresh fixed
- Separate stacks displayed in Combat Results
- Heroes planned paths searching at turn start/after whirlpool fixed
- Invalid level ups (double skill increases) blocked
- Representation of heroes on boats in ghost mode now is correct
- After all players disconnected from Ghost mode game ending correctly
- Combat pathfinder does not ignore the moat
- Artifact Merchant submenu can not be called by hotkey without the building
- Reconnected players can't see themselves on Ubi.com now
- Dark Raider retaliation strike fixed
- Creatures under Berserk spell effect always attack now
- Refined Mana perk fixed
- Hut of Magi still shows areas after pressing Esc key
- Castle gates are closed immediately
- Zero-count monsters on low difficulty levels fixed
- Water shaders fixed
- Startup videos playback fixed
- Grail map called from underground fixed
- Ghost mode phase message fixed
- Sound glitches fixed
- MP game name length is restricted
- Interface sounds are not 3d fixed
- Fixed prerequisites for Urgash's Call, it was impossible to take it.
- Campaign map 'The Conquest' Main Sylvan hero Gilraen weakened, his script fixed
- Maeve added as haven random hero
- double hero portraits prevented
- Now after 'The Attack' campaign map loading right 'Invasion' map instead 'The Regicide' map
- 'The Defence' campaign map scripts fixed
- Shadow Witches have new model
- 'The Cultist's' campaign map garrison fixed
- Credits fixed
- 'The March' campaign map keymaster blocked for AI
- Demon character fixed
- Zehir's flag color changed
- Map tags fixed for MP maps
- AI-geometry for Pyramid and shipwrecks fixed
- Dungeon town: Grim Enclosure and lightmaps fixed
- Random heroes on MP maps fixed
- Hero Jhora gets Magic Missile spell due to her specialization description
- Inferno and Necropolis lightmaps recalculated
- Maeve hero Tactics removed
- '954 YSD: Hot Pursuit': some map objects fixed
- 'Dragon Pass': object fixed, rebalanced
- fixed instant travel holes
- Duel presets rebalanced
- 'The Betrayal' campaign map message for garrison approach added
- 'The Expansion'campaigm map multiple fixes added (hero skills, messages, added guards)
- 'Raelag's Offer' campaign map: texture near Inferno Military Post fixed
- The game works with onboard video and some of the older video cards now
- LAN games can now be played in different segment configurations

Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31927 levél
Válasz 06.06.06. 17:52 #1197
szbszig
Hogyne. Már sokkal előrébb tartanék, ha nem kéne mellette tanulnom is (de mondjuk a tápolással is egy csomó időt el tudok szórakozni). Ennek ellenére, ha elkezdődik a focivébé, asszem megy a polcra a játék két hétig, mert napi 3 meccs + vizsgák mellett nem lehet még ezt is finanszírozni idővel, és ez az egyetlen a háromból, amit el lehet halasztani sajnos.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 06.06.06. 17:13 #1196
VodevilX
a II volt a legjobb számomra, tuti befutó, nekem ugyan nyoma nincs, de biztosan rengeteget játszottam vele annó
sőt most, hogy a deuluxe editionba belecsomagolták lehet tolok majd vele, még csak annyit néztem meg hogy xpn megy faszán és van hang, meg a kieg is jött vele
tehát a kérdésre a válasz:
naná!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
724 levél
Válasz 06.06.06. 16:42 #1195
molzo
Ha megvannak a sárkányok, csak menj a portálhoz és elvileg ott fogja csak érzékelni, hogy megvannak. Nálam spectral dragonok voltak amikor odaértem, átengedett azokkal is.

Én a Warlock kampányt fejeztem be, ennek ez első pár küldetése volt nehéz. Amikor még nem volt elég erős a hősöm elég szivatós volt, aztán a vége felé sem csökkent a szivatás. Ám az expert destructive és summoning magic sokat segített.
X
3 levél
Válasz 06.06.06. 11:11 #1194
kicsi(r)
Sziasztok! Elakadtam, de szerintem tuti progi hiba vagy csak nagyon pocok vagyok! A Necro 3. pálya! Mindent megcsináltam amit kért az összes küldetés kész! Csak egy nincs kipipálva! Csináljak 20 csontsárkányt, hogy Markalnak elég erős serege legyen átmenni a teleportkapun elvenni a varázygyűrűt vagy mi a szösz... És itt jön a téma... 94 csontsárkányom van már, és mindig azt írja ki, hogy Markalnak 20 csontsárkányt kell toborozni, hogy át tudjon menni a teleportkapun, szóval akkor most mi van? Miért nem pipálja ki a 20 csontsárkányt és enged át a teleportkapun??? Már minden kész, minden bánya az enyém, minden várat necro várrá alakítottam... Légysz segítsetek! Előre is köszi!
65 levél
Válasz 06.06.06. 10:23 #1193
Bazsee
na ezaz nekem is most lesz szóbeli és ez a köcsög híróz nem hagy tanulni

1418 levél
Válasz 06.06.06. 10:05 #1192
Tinman
Anno 97-ben az érettségim átlagán min. egy teljes jeggyel rontott a Heroes 2.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
914 levél
Válasz 06.06.06. 09:12 #1191
Dj Sharky
Hát elég nagy valószínűséggel van függőség. Viszont nekem már az agyamra mászott a Necro első két pályája. Bár a 2. pályán nem játszottam sokáig. Egészen eddig nem bírtam lekattani rólam. És gondolom ezzel mással is így van, amíg fel nem b..sza az ember agyát.

Amúgy a Ship (Inf. 4.) nevezetű pályán én is hátulról mentem, ráadásul assz'em 300 cerbi csatlakozott hozzám. A garrison-ba' lávő "sereg" elég laza volt. Na mondjuk a vár bevétele se volt sokkal nehezebb. (kb. 110 000 XP)
65 levél
Válasz 06.06.06. 08:55 #1190
Bazsee
szerintetek létezik heroes-függőség?
2851 levél
Válasz 06.06.05. 22:54 #1189
RAI*DEN
Én nem hátulról mentem azt a 2 közepesen erős tornyot legyaktam csak az a baj hogy 14 Arch Devilből maradt 6a többi egység meg úgy nagyjából megmaradt 37 Pit Lord stb..
3933 levél
Válasz 06.06.05. 22:47 #1188
Samu G
Legalább annyi. (nálam is 90.000 XP-s ostrom volt)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
223 levél
Válasz 06.06.05. 22:40 #1187
Shauny
nekem is az volt, én az alvilágból megkerültem és hátul mentem be ott alig volt vmi szörny a garrissonba
2851 levél
Válasz 06.06.05. 22:39 #1186
RAI*DEN
Azt mondjátok már meg hogy az inferno 4-en az utsó várnál ami 2 kapu véd ot mindig 20 Emerald Dragon, 200 Master Hunter, 50 továbbfejlesztett Treant meg ilyenek vannak?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.