Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Heroes of Might and Magic V.

Heroes of Might & Magic V

Heroes of Might & Magic V
A legutóbbi Heroes of Might & Magic V cikkek, hírek
10984 levél
Válasz 06.07.20. 09:37 #1585
VodevilX
nemtudjátok mi kell ahogy hogy kiírja a játék a Courage-ot(bátorság)?
már magamnál is láttam egyszer meg most itt is a 2. képen

amúgy veszett varázs az a Phantom Forces, tényleg lehet vele ütni
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1418 levél
Válasz 06.07.20. 07:25 #1584
Tinman
Phantom Forces nagyon jó... tipikus: hogy győzz le egy erősebb sereget egy sokkal gyengébbel. Nekem mondjuk már itt bőven megvol Resurrect spell, nagyon, de nagyon hasznos.

Na igen... még könnyű dolgod van.
Ezt követően már jön egy kis szivatás a dungeon formájában.
Már várom, hogy Nikolai-hoz érj
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
31930 levél
Válasz 06.07.20. 04:10 #1583
szbszig
Na, hát még csak két és fél hét telt el (a nagy pályákon sajna eléggé beszaggat és lelassul a játék), eddig haladok, már elfoglaltam az első necropolist. De itt már vannak a semleges lények között is elég húzós csapatok. A legkeményebb eddig a garrisonon való túljutás volt. Az derék csata volt:

link

És még csak nem is az íjászokon múlt, azokból lehetett volna még ennél is kevesebb akár. A 2 treant fogta meg a teljes ellenséges sereget(!!!), miután megtámogattam őket arcane armorrel, és utána folyamatosan szórtam rájuk a raise deadet. Emiatt is állíthatom, hogy kellemesen csalódtam a summoning magic skillben. Még a legelején eldöntöttem, hogy sorban kipróbálom mindegyik magic skillt a hozzá hangulatilag legközelebb álló fajnál (haven - light, necropolis - dark, inferno és dungeon - destructive), de a varázslatokat előre végignézve attól féltem, hogy a summoning lesz a leggyengébb. Ennek ellenére három varázslat már most a kedvencemmé vált:

- raise dead (ugyan az élőhalottaknál a legjobb, mert ott örökre támaszt fel, de itt is lehet használni azokra az egységekre, amik már egyszer meghaltak, hiszen inkább ők haljanak meg még egyszer, mintsem a többiek )
- phantom forces (óh igen, még több hunter és druid... )
- arcane armor (brutális dolgokra képes, tényleg csak elég volt azt látni, ahogy 40 wight meg 600 zombie áll körül 2 treantot, és egyszerűen nem képesek megölni őket )

És akkor a conjure phoenixhez eddig még nem is volt szerencsém...

Ja, Findanem jelenleg 30-as szintű, az attackja és defense kb. 20-20. Manája is van vagy 200, ehhez jön még egy artifact, ami felére csökkenti a varázslatok költségét, úgyhogy gyakorlatilag akkor és annyit varázsolok, amennyit akarok.

Végezetül pedig egy vicces kép. Ezzel a semleges csapattal a harmadik hét közepén találkoztam:

link

Kicsit elszállt a készítők agya, látom...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 06.07.19. 20:58 #1582
VodevilX
érdekes kép
Isabel és Anna (a Van Helsingből)
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
65 levél
Válasz 06.07.19. 20:56 #1581
Bazsee
nyikolaj elég zúzda volt nekem is de végülis könnyedén legyőztem lényeg h elöször az íjászokat kell qrva gyorsan leszedni utána meg a wraith dragon párost meg a phantom forcesokat kell széjjelo lőni és varázsolni a mass cleansingetamugy valaki tart már az academy 3 nál mert nekem szerintem bugos a pálya kikellszabadítani godricot de hiába szabadítom ki nem pipálja ki a feladatot
1418 levél
Válasz 06.07.19. 19:48 #1580
Tinman
A kezdés nagyon dinamikus, sőt könnyű.
Később sem lesz vészes, mert az ellen csak tápol, hajóra szállni nem képes, egyetlen út vezet hozzád és arra soha nem jár.
Nem is ezzel van a baj, hanem Nikolai csalásaival.
Az A.I. apait-anyait belead... kb. olyan szinten nyomja, mintha Nikolai lenne maga az A.I. központja... nagyon durva húzásokat csinál.
Mesterien teszi lehetetlenné az ember helyzetét, phantom forces hegyeket csinál a legerősebb, legelérhetetlenebb shootereiből.

Totál kifáradtam... iszonyat nagy küzdelem volt, ha nem fogy el a manája képtelen lettem volna győzni.

Kíváncsi vagyok, neked mik lesznek a tapasztalataid.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
31930 levél
Válasz 06.07.19. 18:37 #1579
szbszig
Végre egy izgi pálya akkor. Én még csak most kezdtem el. Mindenesetre erősen ajánlott az 1 db green dragont választani bónuszként, mert azzal gyakorlatilag fél hét alatt elfoglaltam mindent a kezdő várak körül.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1418 levél
Válasz 06.07.19. 17:05 #1578
Tinman
Sajna nagyjából holnap érek csak oda.
Most végeztem 2 napon át tartó Ranger 5-ös pályával.
Ilyen egy mocsok, szemét, genyó pályát már régen láttam a heroes sorozatban.
Nagyjából 100 sárkány, 1500 íjász, 120 treant, 300 tündér, 130 egyszervú, 600 wardancert vittem Nikolai ellen.
Nagyjából 1 órán át csépeltük egymást -vesztésre álltam-, amikor végre elfogyott a manája. Feltámasztottam az íjászokat és elkentem a száját.
Ez a rohadék 5k íjásszal jött ellenem, hogy a közel 400 archlich-t ne is említsem és állandóan Phantom Forcest nyomott rájuk. Volt olyan pillanat amikor Nikolai irányítása alatt ~7000 íjász volt!!!


Fontos kérdés!:

Mage hadjárat ennél sokkal szemetebb? Mert ha igen, akkor lehet, hogy rápihenek pár hetet, mert ez a Ranger 5 totál kikészített.
Főleg az utánpótlás volt baromi nehéz
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
65 levél
Válasz 06.07.19. 16:32 #1577
Bazsee
the triumvirate nevű pályán van valakinek valami tippje h merre kell menni,mert mindenhol zsákuccába jutok:S
10984 levél
Válasz 06.07.19. 15:20 #1576
VodevilX
HOLNAP 1.2!!

We are really late (one month) with this patch, and I'm sorry about that. It took much longer than expected to debug the multiplayer desynchronisation, and it has been a step by step process, with no visibility of the completion. I hope the debugging process still allowed the coders to get their share of the football world cup showings Wink

This patch brings a lot of new features into the game, and even more debug, beyond MP : you get the hall of fame, hotseat duel, a reworked battle result screen... Two MP maps are being added, more will be delivered in further patches. I'll update this post tomorrow with the final readme details, and the list of sites to download from.

Hopefully we'll be able to get the next patch ready with less than a month delay, but I wont give any deadline to avoid expectations and disappointments. This third patch will greatly improve the duel mode. The map editor is also getting ready, we had an extensive round of feedback done. /Fabrice Cambounet/
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1418 levél
Válasz 06.07.19. 13:37 #1575
Tinman
Ezen a ranger 5-ön látni, hogy mennyire csal a gép.

1. Nikolai 2. leverésre 2. alkalommal is képes volt egy u.o. brutál sereggel jönni, holott a térképen 2 db vára van, és előtte Vladimir erős seregét Vladimirrel együtt lealáztam.
Egyszerűen a semmiből képes előhalott garmadát előállítani... kiakasztó.

2. Nikolai gondolt egyet és egy általam elfoglalt várból egyszer csak előjött 2. legyőzése után. Baromi idegesítő, hogy ennyire csal a gép.



The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
10984 levél
Válasz 06.07.19. 12:53 #1574
VodevilX
nekromantaés dungeon meg sylvan inferno
de ember v ember ellenben azért jobban kijön mint monoton ai ellen
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
5142 levél
Válasz 06.07.19. 12:33 #1573
gabosh
Szerintetek melyik a legjobb faj? vagy itt is azért ügyeltek rá hogy kb ugyan erősek legyenek?
10984 levél
Válasz 06.07.19. 11:39 #1572
VodevilX
igen
mondjuk annyi sok óra alatt 2 disconnect az jó szerintem, de azért lassan jöhetne már a patch
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31930 levél
Válasz 06.07.19. 02:21 #1571
szbszig
Öhm... Mármint reggel 11-kor?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 06.07.19. 00:15 #1570
VodevilX
nagyon durva
ma 11kor leültem egy sráccal tolni egy 1v1et
és most lett vége
2szer volt disconnect és összvissz félóra szünet volt ezek miatt
brutál
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1418 levél
Válasz 06.07.18. 21:37 #1569
Tinman
Grrrr...

Megy.


The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 06.07.18. 21:35 #1568
Tinman
Ranger 5-ről egy kis szösszenet.

Click

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
4 levél
Válasz 06.07.18. 19:11 #1567
zoli2002
Sziasztok!

Tudom hogy ez nem a heroesIV játékkal foglalkozik,de már sok helyen próbáltam megkérdezni de még nem kaptam választ a kérdésemre.Kérlek segítsetek !!! Van egy pálya ahol van egy kastély amibe nem tudok bejutni mert körül van véve fallal vagy heggyel és csak egy kapun lehet bemenni de csak annak aki ahhoz a klánhoz tartozik aki a kapu másik oldalán van.Mindent bejártam már mindent elfoglaltam kivéve az utolsó várat, mert nem tudok bemenni.Azt írja a leírás hogy csak egy út vezet oda de már mint mondtam mindent bejártam már és sehol sem találom.Remélem itt kapok segítséget! Előre is köszi

Sziasztok
zoli
65 levél
Válasz 06.07.18. 13:03 #1566
Bazsee
onyád ez a conjure phoenix elég kemény varázslat
10984 levél
Válasz 06.07.17. 13:10 #1565
VodevilX
van egy mod ami kicseréli a kaszásokat blood ill. dread knightokra
itt a képek http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=2608
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1418 levél
Válasz 06.07.17. 12:42 #1564
Tinman
Erről beszéltem
A hőssel mindössze egy gyenguska 2 db Raksasha Raja-t kinyíró tüske csapdát használtam. A többit ez a szolid egység intézte el.
Heroes V = íjász kánaán

Click
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 06.07.17. 08:08 #1563
Tinman
Köszi a tippet! Na de ezért is lesz nálam tonnányi sprite, hogy cleansing-el leszedje az ilyesmiket + golyófogónak kiválók
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
4133 levél
Válasz 06.07.17. 07:29 #1562
gothmog
Azért uccsó' Ranger pályánál vigyázz, mert én is nagyon ráfeküdtem az íjász lényekre, viszont Nicolai nálam nagyüzemileg nyomta a mass confusion-öket, ami után a lövős lények (ha csak nem assassin-ról van szó - de hát nem arról lesz) mehetnek a kukába.
Endure. In enduring, grow strong.
31930 levél
Válasz 06.07.17. 03:58 #1561
szbszig
Mármint hogy fordítva, na. A death knight a normális változat, és én egyszer black knightokkal találkoztam az egyik garrisonban a dungeon kampányban. Akik mellesleg ugyanúgy néztek ki, mint a death knightok.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 06.07.16. 21:06 #1560
VodevilX
lehet hogy kérték az fórumokban
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31930 levél
Válasz 06.07.16. 20:54 #1559
szbszig
Eljutni az utolsó garrisonig, amit az elején jelez is, és túljutni rajta.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 06.07.16. 20:51 #1558
szbszig
Hmm... Érdekes elgondolás. Végülis magyarázatnak jó. De ha direkt csinálták így, akkor most miért változtatják vajon meg?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
17 levél
Válasz 06.07.16. 20:47 #1557
sir-hood
Szevasztok srácok.A Dungeon utolsó pályáján mit kéne csinálni tulajdonképpen?
31930 levél
Válasz 06.07.16. 20:41 #1556
szbszig
1. Nem. Nekem is voltak ilyen treasure chestek azon a pályán. Szerintem direkt van, mert megfigyeltem, hogy főleg az izmosabb creepek mögöttiek ilyenek.

2. Ja, én voltam, aki találtam egyszer egy garrisonban death knightokat. Csak azt nem tudom, mert nem néztem meg, hogy különböznek-e nevüket leszámítva valamiben a black knightoktól.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1418 levél
Válasz 06.07.16. 20:39 #1555
Tinman
Tudod mi a szomorú igazság Heroes V-be?
Az, hogy az ranged teremtmények = makk 7-es. Mindent visz.
Mindegy, hogy Heaven, Inferno, Ranger, Warlock, ha sok íjászod van 1-2 pálya olyan szinten unalmas, hogy ma d.u. pl. !szó szerint! majdnem belealudtam a Ranger 4-be.

Szóval szvsz azért nem hagy nyerni a gép, mert rossz taktikát erőltetsz. Ez pedig a sok íjász, erős varázslatok a hősnél és kimaxolt logistic képesség. Ha ez a 3 megvan az már 3/4-ed siker.
Sokszor olyan csatákat megnyerek, hogy magam sem hiszek benne a csata elején. És nem azért mert béna a gép hanem azért mert a ranged attackos teremtmények pofátlanul erősek lettek.
Ma esett meg velem, hogy ranger 4. kampányban 40 szaros master hunterrel 10 arch devilt úgy elvertem, mint a szél...
De az sem volt gyenge amikor Warlock majdnem maxos destructive magic-jével 1 db minotaurus-al nagyon komoly egységeket lenyomtam.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
10984 levél
Válasz 06.07.16. 20:33 #1554
VodevilX
a vámpír nem bugból szívta fel magát társaiból is
arra van magyarázat, ugye most a kardjával szúr nem harap és valami energiát vesz fel vele ami magában és úgy az élőholtakban is van
majd ha megtalálom ahol olvastam belinkelem
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
70 levél
Válasz 06.07.16. 19:58 #1553
öcsibogyó
háh és tényleg tényleg death knight-et látok amugy Tinman. a számok normálisak. nkem is ekkorák. sztem az a NEM NORMÁLIS hogy az a curva gép sose hagy nyerni állandóan szétb***sza a p***csám. a franc ebbe a játékba. egyedül ugy nyertem hogy 3 várral voltam és 1 a gép. és elfenekeltem rendesen
1418 levél
Válasz 06.07.16. 19:32 #1552
Tinman
2 kérdés:

1. Ez normális dolog? Kissé nagyok a számok? Bug?

2. Már nem emlékszem ki, de valaki említette, hogy nincs a játékban Death Knight.
Ritka jószág, de létezik

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
31930 levél
Válasz 06.07.16. 05:43 #1551
szbszig
Nagyon kíváncsian várom. Jelenleg Findan level 28-as és még dolgozok rajta, Dirael és Talanar pedig level 24-esek és mindkettőjük rendelkezik az ultimate abilityvel. Szóval jöhet holnap majd Nicolai.

Közben nemsokára kijön az 1.2 patch is, egy kis ízelítő:

"New elements:

- Extended descriptions of buildings on maps.
- Melee attack done with holding CTRL button.
- Added fast access button (R) to recruitment window, accessible from every part of city interface.
- All units have new status (Range), desribing distance, where attack is decreased by 50%.
- New graphic option: Camera Mode.
- New interface for finishing battle.
- Duel mode for Hot Seat.
- High Score.
- New maps: "Last Hope" and "War of the worlds".


Bug fixes:

- Multiplayer should work correctly.
- Game shouldn't crash to desktop after multiple use of Alt+Tab.
- Mistakes in texts have been corrected (descriptions, targets, etc.)
- Maps: "Conquest", "Attack", "Invasion", "Cultists", "Triumvirate", "Resistance", "Island to Rule" have been balanced.
- AI can no longer hire heroes on "Fall of the king" map.
- On the map "Fall of the king" area, being a target of "Send Godric to Nikolai" quest, has been increased.
- On the map "Cultists" quest "Capture a town within a week" no longer dissappears from the list aften it is completed.
- On the map "Temptation" if enemy Wizard patrolling river will be killed, then quest "Evade enemy patrols" will not be automatically completed.
- One of the quests on the map "Refugees" has been fixed.
- On the map "Dragon Pass" quest "Defeat all" has been described better.
- On the map "Triumvirate" after battle between Zehir and Markal you no longer get message "You lost".
- On the map "The March" hero Grawl can now visit red keymaster's tent.
- On the map "Liberation" AI can no longer hire Narxes.
- On the map "Alliance" using spell Instant Travel will no longer cause script errors.
- On the map "The Diplomat" loosing Fast Battle with AI will result in lost mission.
- On the map "Maahir's Trick" AI can no longer get any artifacts that are necessary to finish the mission.
- On the map "Refugees" potential problem with finishing main task has been fixed.
- On the map "Raelag's Offer" game does not crash anymore when Isabel or Markal loose battle with neutrals.
- Map "Emerald Dragons" can be now finished after loading save game.
- On the map "Refugees" potential problem with acquiring Dragontooth Necklace has been fixed.
- Black Dragons can now be healed by first aid tents.
- Model of Shadia has been fixed.
- After using Gating clone will no longer be normal creature.
- Wrong text of "Rumours" interface has been fixed.
- Game now refreshes list of sessions in the lobby if any player leaves the session.
- Unreachable Stone of Knowlege on the map "Land of exiles" has been fixed.
- Not activated dialog scene in "Tear for Ossir" map has been fixed.
- Mages and Archmages now use their shooting abiliti correctly.
- Gating now works for single Horned Overseer.
- Initiative Bar now works correct turn order.
- Buildings' models fixed.
- If Archangeld dies from "Harm touch" it no longer stays suspended over battlefield.
- Time in limited time mode is now displayed.
- Texts in chat are no longer duplicated after leaving the battle.
- Puzzle-map in underground works now correctly.
- Problem with bad camera angle over one of grass terrains has been fixed.
- Player can no longer get 2 levels of the same ability during level up.
- Summoned creatures are no longer shown in statistics after battle.
- Time is now displayed on the icon in Dynamic battle.
- Text "Spell resisted" is now displayed in correct place.
- Wampires and Wampire Lords no longer regain health after attacking Undead.
- Heroes travelling with 3x normal speed have correct sound.
- Lethos will now use spell "Decay" correctly.
- It is now easier to move cursor over objects.
- User can no longer eavesdrop opponents with Monolith.
- Hero stationing in Heaven's garrison will get now movement bonus from Stables.
- Sphinx description has been changed.
- Played starting game with Random Hero option can no longer get hero chosen by a different player.
- In multiplayer, if one player disconnects when map is loading, other players will be able to start the session.
- Information after lost battle for entangled creatures has been fixed.
- Hero leaving town does not automatically return to is, as it happened sometimes.
- Sparkling Fountain now correctly adds 2 luck.
- Map objects have now correct information windows.
- Description of Silent Stalker has been fixed.
- Hero Sinitar has now correct description of Catalyst spell.
- Deep Hydra can now fully regenerate.
- Description of Idol of Fortune has been fixed.
- Spell "Weakness" has now correct description.
- Hero can no longer get take army from allies.
- Map animations are no longer faster with hero speed increasement.
- Text has been formatted in the interface of "Ritual dungeon".
- Problem with creature animations that ovelapped with ruins of fortifications has been fixed.
- Dragonbone Greaves give bonus to initiative for melee creatures.
- Damage estimation has been fixed.
- Wrong effect of spell "Frenzy" has been fixed.
- Wrong effect of spell "Hypnosis" has been fixed.
- Many smaller bugs have been fixed."

Van közte néhány hasznos. Például hogy duel mode hot seatben is lehetséges lesz, vagy hogy nemcsak azt lehet megnézni, az ellenséges egység meddig tud mozogni a következő körben, hanem azt is, hogy ha shooter, akkor meddig tud lőni 100%-os hatékonysággal. Meg máshol azt is olvastam, hogy csata közben is ki lehet majd lépni. És kijavítanak végre olyan engem is idegesítő hibákat, mint hogy a black dragonokat nem lehetett gyógyítani first aid tenttel, vagy hogy a vampire-ok eddig az élőhalottakat támadva is képesek voltak gyógyulni (ez mekkora hiba volt már!).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
880 levél
Válasz 06.07.15. 22:12 #1550
marco69
Sziasztok kéne egy kis segítség...még az elej fele vagyok de már most idegrohamot kapok...aa feladat meets Alaronns army...mindent megcsináltam már a pályán körbejártam vagy 20X az összes bányában voltam lent..de az istennek sem jövök rá hogy mit kéne csinálni...ha tudna valaki segíteni megösznném sürgős lenn mert még ma akarom tovább pörgetni.Esetleg nem tudi valaki egy olyan oldalt ahol ha elakad valaki segítséget talál.Olyan öszetettek a pályák hogyha elakadsz elég sok idődt emészti fel a keresgélés.Nem egy feladős típus vagyok de már megőrülök a sok keresgéléstől.
1563 levél
Válasz 06.07.15. 20:34 #1549
Zacsi
különben a négyes olyan kellemes sétagalopp lesz
ami majd segít enyhíteni az ötös okozta traumát
Inkább vérezzünk párbajban, mint pározzunk vérbajban.
1563 levél
Válasz 06.07.15. 20:32 #1548
Zacsi
ha jól tudom a várban 50 továbfejlesztett druida és 20 vagy harminc továbbfejlett unikornis és 10 nem továbbfejlesztett sárkány kell
Inkább vérezzünk párbajban, mint pározzunk vérbajban.
31930 levél
Válasz 06.07.15. 19:59 #1547
szbszig
a) Findan már rég bent a várban, mert minden ellenséges és semleges csapatot kiirtottam a túlparton.
b) Megvettem az összes a várban elérhető lényt, még több kellene?!

Még egy kicsit elleszek, amíg Talanart fejlesztgetem, de utána aztán szeretnék lassan továbblépni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1418 levél
Válasz 06.07.15. 19:48 #1546
Tinman
Vaz... azért nem pipálja ki, mert:

a, Findan nincs betéve a várba
b, Az összes a pálya elején megkapott egységből egy xy fogalmam sincs mekkora mennyiségnek is vele kell lennie.

Azért volt kihívás, mert én egy baromi gyenge csapatot hagytam a várban, miközben Findan-al szedtem össze a nyersanyagokat, hajóztam stb. Persze, hogy erős sereggel nem nagy ügy védeni a várat, de próbáld meg egy olyan sereggel amit az a vár termel ki. Mindjárt nagyobb móka
Egyébként nem őrültem meg, direkt így csináltam, hogy jó izgis csaták legyenek.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
31930 levél
Válasz 06.07.15. 17:22 #1545
szbszig
Hát nem tudom, a sylvan 3. nekem minden volt, csak kihívás nem. Az első nap ugye rögtön visszafoglaltam a várat. Utána szétosztottam Findan csapatát: az emerald dragonok, druid elderek és master hunterek maradtak nála, minden mást a várban hagytam. És innentől fogva abból állt a pálya, hogy Findannal áthajókáztam a túlpartra, és egyetlen új egység vétele nélkül leradíroztam az összes ellenséget, gyakorlatilag a kezdő csapatom felével. Syris Thallát meg kb. kéthetente megtámadta egy ugyan level 20-as, de borzalmasan szar primary attribute-okkal (kb. 0 attack, 1 defense stb.) és a várvédőkhöz képest nevetséges csapattal rendelkező hős. A végén inkább már csak idegesítettek, hogy kéthetente meg kellett küzdeni velük...

De hogy valami pozitívumot is mondjak erről a pályáról, végre láthattam egy olyan hőst - sőt, rögtön kettőt is -, aki rendelkezik az ultimate abilityvel. Diraelt már fel is fejlesztettem level 24-re, és már most sokkal durvább, mint Findan, pedig a primary attribute-jei egy picit még elmaradnak tőle. Igazából Talanar fejlesztése még folyamatban van, csak az a baj, hogy elfogytak a semleges csapatok a pályáról. Na de majd beállítom a várba, egy kicsit, küzdjön a lila necromancerekkel. Igazán kíváncsi leszek a sylvan 5.-re, aminek az elejébe egy bug miatt ugye már beleláthattam. Mert ha oda három ilyen buzi erős hőst viszek már alapból, akkor ott aztán a gépnek esélye se nagyon lesz... Amúgy mikor lesz vége a 3.-on a lilák támadásának? Mert lassan tényleg kezd nagyon uncsi lenni, akkora túlerőben vagyok, de a gép még mindig nem pipálta ki a "defend Syris Thalla" küldetést...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1418 levél
Válasz 06.07.15. 15:44 #1544
Tinman
Megcsináltam Ranger 3-at is.
Remekül játszott a gép. Folyamatosan úgy lövöldözött Lich-ekkel, hogy lehetőleg több egység sebződjön, bár a sprite-okra különös figyelmet fordított mindig. Elfoglalt bányákat - visszavonult garrison mögé, varászolgatott rendesen.
Írtad, hogy nagy veszteségeket okoztál ezen a pályán... az elején én is, de az a csata az vesztesre volt kalkulálva.
Elég rendesen elkerülgette a várárkokat is, de a Vampire egységeket elég sokszor belevezette.

Amúgy nekem ez a Ranger 3 igazai kedvencem lett... jó kis kihívás volt... folyamatosan támadó és erősödő undead horda jobbról, de közben meg erős sereg kellett a 2 rab felkutatására is. Frankó volt
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
232 levél
Válasz 06.07.15. 08:52 #1543
faterhaver
Ja! Nekem 3-at lo egymas utan! Szar a billentyuzet
Eszmé-most figyelj-letlen!
7 levél
Válasz 06.07.14. 06:56 #1542
ledon
Fejleszétek minden hőssel a balliszta képességet, a legvégén szükség lesz rá. Nem lővöm le a poént, de sokat segít, ha te írányítod. Hál istenek vége.
31930 levél
Válasz 06.07.13. 22:11 #1541
szbszig
Oké, akkor például ezt a csatát hogyan magyarázzátok meg? Az ellenségnek egy level 10-es hőse volt, nekem semmim, csak egy váram. Az ellentől az összes pit lord, nightmare és familiar vagy a várárokban, vagy a tornyok által lelte halálát akkor, amikor nálam már csak egy tucat cerberus és lőni rég képtelen succubus mistress tengődött a várban.
Vagy, erről sajnos nincs képem, de a sylvan 3-as pálya legelején, amikor Raven (level 17-es hős) beveszi Syris Thallát, ott nekem sikerült tőle az összes vampire lordot, az összes spectre-t, az összes skeleton archert, kétharmad stack wraithet, egyharmad stack plague zombie-t és még néhány spectral dragont leszedni gyakorlatilag csak a várárokra és a tornyokra támaszkodva. (Kilőtte az összes várfalat a katapulttal, a végén már tisztára röhejes volt, semmi más nem állt, csak középen a kapu teljesen sértetlenül és mindhárom torony.)

Jó, oké, lehet, én is túloztam egy picit. Nem mindig fordul elő, hogy területre ható varázslatot úgy süssön el a gép, hogy csak egy stacket sebezzen, de elég sokat láttam ilyet, hogy már bántóan bugyutának hasson.

Az emerald dragonjaim a sylvan 2-n azért fogytak el, mert én erősen használtam a főseregben őket, és a keményebb csatákban 2-3 is odaveszett néha. A sylvan 5-tel kapcsolatos bug viszont tényleg fennállt, a pálya elején beadta a level 18-as Findant és másik két általam még nem is látott level 1-es hőst, akiket gondolom később fogok megismerni a kampány során.

1.0-val játszom, mert az 1.1-ről eddig csak rosszat hallottam (dungeon 2-n összekeveri a keymaster tentek színét stb...).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
232 levél
Válasz 06.07.13. 11:23 #1540
faterhaver
Igaza van Tinmannak, igaz én az 1.0-val játszok, de nekem se jöttek elő ezek a dolgok, ráadásul nekem az ellenfél nagyon okosan játszik!

Egyszer történt meg, hogy belement a várárokba, amikor az 1 archdevillel ki akarta kerülni a griffeimet (szegény ígyis-úgyis meghalt )

Nem tudom mi van egyeseknek a játékkal, nekem jól működik! Szerencsére! Bár volt olyan hogy a mentésemet nem hozta be!!!
Eszmé-most figyelj-letlen!
1418 levél
Válasz 06.07.13. 09:16 #1539
Tinman
Nademostaztánmárténylegám

Ti melyik játékkal játszatok? Mert nekem ilyen dolgok szinta soha nem jöttek elő!

Sylvan 2-es pálya: Több obeliszk található a térképen, mint ahány emerald dragon kell. A dragon altart nekem nem engedte a gép... nem is értem, hogy neked miért lehetett...
Nekem a 18-19 emerald dragonom volt amikor egy obeliszk adott még pár darabot, így lett 21-22 és ennyi.
Ezt követően a Sylvan 3.-as pályát adta be gond nélkül.

Területre ható varázslatoknál főleg az inferno egységei ellen mindig szitkozódom. A pit lordjával rendesen nyomja a fireball spelleket, de élőholtaknál ha már kicsit szorongatom akkor is mindig lich-el a varázslás helyett inkább területre hatóan lövöldöz.
A mágus hőse is rendszeresen fireballokkal kínál...

ÉS a lényeg! Nálam is felrobbantotta a horned overseerjeit amikor messze voltam... és milyen kis aljas módon! Ugyanis a mellette levő egységre olyan varázslatot tettem amit sebzéssel rögtön le is szedett! Ezt eddig kb. 2-3 alkalommal láttam.

Nálam várárokba is eddig egyetlen 1 alkalommal láttam, hogy ellenséges egység belelépett volna.

1.1-el játszok.

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
31930 levél
Válasz 06.07.13. 05:06 #1538
szbszig
De tele van egyéb idétlenséggel is a játék. Például a sprite-ok nem tudnak wasp swarmot varázsolni az élőhalottakra (logikus), de az earth elementalra már igen... Vagy a sylvan 3-as pályán ilyen sereggel kezdek, hogy 20 emerald dragon, 23 ancient treant, 49 silver unicorn, 64 elder druid, 97 master hunter stb., és akkor a választható bónuszok között 2 silver unicorn és hasonló szintűek szerepelnek... Meg még egy csomó ilyen van, amit direkt megjegyeztem, amikor láttam, csak most nem jutnak az eszembe.

Arról persze nem is beszélve, hogy csata közben az AI nagyon hülye. Még ha egymás mellett állnak az egységeim, akkor is úgy süti el a területre ható destructive varázslatait, hogy véletlenül se sebezzen kettőt egyszerre. Vagy nem használja ki az egységek speciális képességeit: 1 wraithszel megtámad 20 emerald dragont ahelyett, hogy harm touchot alkalmazna. De már olyat is láttam, hogy a horned overseerjeit a saját egységei között felrobbantotta, amikor az én összes egységem a harctér átellenes végében tartózkodott... De a kedvencem a várostrom, amikor hiába van 10-szeres túlerőben is akár, amíg a kaput nem döntötte ki, addig vagy áll bután egy helyben, és várja, hogy a tornyaim lelövöldözzék, vagy még rosszabb: fogja, és beleállítja az összes egységét a várárokba, ahol folyamatosan sebződnek...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31930 levél
Válasz 06.07.13. 04:45 #1537
szbszig
Vicces játék... Sylvan 2-es pálya. Kiirtottam a térképet, és akkor jöttem rá, hogy elfogytak az obeliszkek és az emerald dragonok. Pedig nálam csak 12 maradt a végére, és ugye 20 kell. Itt kezdtem el először anyázni, de aztán órák múlva rájöttem, hogy a váramban szerencsére már fel lehet építeni a dragon altart, úgyhogy ez a probléma elhárult. Vártam néhány hetet, összegyűlt 21 emerald dragon. Semmi sem történt. Ezen a ponton már a gép agyával gondolkodva fogtam a 21-es stacket, és szétbontottam egy 1-es és egy 20-as stackre. Mission completed... De a legnagyobb poén ezután jött: beadta a sylvan 5-ös pályát következőnek... Még jó, hogy a főmenüből ki lehetett választani a sylvan 3-at. Szóval csak egy picit bugos a játék...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7 levél
Válasz 06.07.12. 20:53 #1536
ledon
Kösz a segítséget, sikerült megoldani a magus 3 pálya rejtéjét. megoldotam: a pach a gond. aki hasonlóval találkozik telepítse újra.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.