Fórum » Beszélgetés a játékokról
Heroes of Might and Magic V.
az alapok mennek, de tudna vki adni tippeket, hogyan kell igazán jól játszani?
Ments gyakran és más nevek alatt, mert Sylvan -zöld- hős egy hosszabb idő után hajóra száll és Isabell ellen megy. Én szerencsére Markal-l és a rengeteg becsatlakoztatott neutral undead egységgel elég gyorsan elkentem a Sylvan hős száját.
Varázsolj sokat! Puppet master, Confusion, Frenzy... minél előbb legyenek meg!
Még 2 dolog... az elfoglalt várakat természetesen "átkozd el" Markal-al -ez egyébként secondary object is.
Ha lehetőséged lesz rá bal szigettől nem messze közép felé van egy Szfinx... jó válasz esetén 15k XP vagy 20k arany, ne hagyd ki!
Ja és kitartás mert elég sokáig tart az a pálya -nekem 6-7 órámat felmésztette.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Kezdő Heroesos vagyok! Az V. -ben az első küldetés 56. pályáján mit kell csinálni? Ahol kijönnek az ellenségek ott mit kell csin? Stb.
Segítsetek!
Köszi
Endure. In enduring, grow strong.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Lenyomtam Necro 3-at így már nem spoiler számomra a Mage faj cuccai:
Mage:
--<Library>--
+1 varázslatot ad minden egyes megépített Mágustorony szintjéhez.
--<Arcane Forge>--
Az egységek számára készít eszközöket (vagyis létrehozza az Artificier speciális képességet). /Pl. A Gremlin harc közben tud javítani a Steel Golemen ---> feltámasztás mechanikus módra./
--<Artifact Merchant>--
A hősök vásárolhatnak különféle varázstárgyakat.
--<Treasure Cave>--
A Djinn/Master Djinn-ek szaporulatát növeli meg +2-vel/hét, valamint +500 aranyat ad/nap.
--<Skyship>--
Növeli a heti lényszaporulatot, minden napra + aranyat garantál, továbbá jelentősen megnöveli a védekező hősök Knowledge-ét (tudását). /Tear of Asha megléte szükséges/
Már csak 1 van a "Dungeon" azt majd holnap... szvsz összefutok velük hamarosan
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
,,Happiness is only real when shared."
Lenne egy nagyon nagy és sürgős problémám. A Haven azaz az 1. campigonban a 4. pályán elakadtam! Át kéne jutni a leszakadt hídon legalábbis én így értelmeztem. Olyan sereget építettem már fel hogy megállíthatatlan vagyok és sehogy nem tudok a folyó túloldalára átjutni és nem tudom mitévő legyek. Amit tudtam bejártam de a pálya egy felét , 1/3át nem is tudom bejárni. Kérem minél előbb legjobb tudásotok szerint segítsetek.
\m/_(* _ *)_\m/
Már kétszer levertem (a fenti két összeállítását), de volt hogy abban a körben, amikor nekemtámadott és levertem, megtámadta egy totál máshol lévő, jóformán elérhetetlen váramat. Azt mondjuk nem értettem, hogy miként tett szert akkora seregre még a "megpusztulása" körében, mint amivel a váramnak ugrott... Meg hogy egyáltalán hogyan került el ahhoz a várhoz, amihez csak egyetlen, meglehetősen messze lévő portálon lehetett eljutni...
Mindegy, a főnixek megvannak, és már csak egyetlen sárkánysereget kellene legyőznöm, de ez az élőhalott hercegecske állandóan ott téblábol, ráadásul csakúgy mint Gilraelnél az Inferno harmadik pályáján (amivel mondjuk nem volt gondom) neki is látszólag folyamatosan nő a serege (és biztos nem "summoningol", mert fullon van a manája minden támadás esetén.
A gond persze az, hogy míg az én veszteségeim csak "normális" úton pótolhatók, addig ezt a kis görcsöt látszólag mindig táposabbnál táposabb seregekkel engedi vissza garázdálkodni a gép. Persze le fogom gyűrni, csak idegesít, mert eddig nem volt igazán gondom egyetlen pályán sem...
Endure. In enduring, grow strong.
--<Pillar of Bones>--
Minden hősnek +10%-al megnöveli a Necromancy képességét.
--<Shrine of the Netherworld>--
-2 morál romlást idéz elő a támadó seregnél továbbá, elő egységeket lehet előhalottá alakítani -attól függően, hogy milyen az átalakítandó egység szintje.
--<Unearthed Graves>--
A Skeleton-ok vagy a Skeleton Archerek szaporulatát növeli meg +6-al/hét.
--<Dragon Tombstone>--
Hetente +1-el növeli a Bone Dragon-ok vagy a Spectral Dragon-ok szaporulatát.
--<Tomb of the Lost>--
Jelenléte esetén plusz aranyat ad minden nap, növeli a lények szaporulatát, valamint a Necromancy skill hatékonyságát. /Tear of Asha megléte szükséges/
Ferdítette: Tinman
Az egységek neveit direkt nem fordítottam... aki nem tud angolul annak így könnyebb megtalálni.
A többit majd picit később, mert még nem tartok ott és nem akarok magam ellen spoilert elkövetni
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
--<Hall of Heroes>--
40%-al lecsökkenti az egységek képzésének költségét.
--<Stables>--
A hét végéig plusz lépéspontokat ad azoknak a hősöknek akik azon a héten jártak a várban.
--<Farms>--
A Parasztok vagy a Conscript-ek szaporulatát növeli meg +5-el hetente.
--<Elrath's Sentinel>--
Jelenléte esetén 50%-al/hét nő a szaporulat, továbbá +5000 aranyat biztosít naponta, valamint az összes hős szerencséje megnő. /Tear of Asha kell hozzá./
Inferno:
--<Infernal Loom>--
Az inferno egységeknek van egy speciális tulajdonságuk a GATING. /Harc közben a saját egységük egy bizonyos %-át a csatatérre képesek idézni a csata végéig./
Ez az epület a megidézhető egységek számát növeli +5%-al, valamit azok az ellenfelek akik az Inferno várat támadják 2-vel csökken a szerencséjük, ha ez az épület megvan.
--<Spawn of Chaos>--
Horned Démon vagy a Horned Overseer szaporulatot növeli meg +2-vel/hét.
--<Halls of Horror>--
A Hell Charger vagy a Nightmare szaporulatot növeli +1-el/hét.
--<Sacrificial Pit>--
Akármilyen lény feláldozható, cserébe pedig tapasztalati pont jár.
--<Lord of Torments>--
Jelenléte esetén 50%-al/hét nő a szaporulat, továbbá +5000 aranyat biztosít naponta, valamint a várost védő hősök spellpower-je /varázslatainak ereje/ drasztikusan megnő. /Tear of Asha kell hozzá./
Sylvan:
--<Avenger's Brotherhood>--
Az Avenger's Guild egy továbbfejlesztett verziója.
Biztosítja a Mark of the Avenger speciális képességet, mely egy választott ellenfél faj ellen +10% kritikus sebzést szavatol.
--<Mystic Pond>--
Minden hét elején véletlenszerűen ad valamilyen nyersanyagot.
--<Sparkling Fountain>--
A védő sereg számára +2 szerencsét garantál.
--<Blooming Grove>--
Hetente +4-el növeli a Pixie-k vagy a Sprite-ok szaporulatát.
--<Treant Saplings>--
Hetente +1-el növeli a Treant-ok szaporulatát.
--<Daughter of Sylanna>--
Plusz aranyat biztosít minden napra, növeli a szaporulatot és minden hős szerencséjét.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Én az inferno várra egy fillért nem költöttem, némi dezertálás volt, de a 3 vár bőven ellensúlyozta.
Heaven kaszt nekem mindig is a kedvencem volt, de már elegem van abból, hogy az 5 küldetés olyan könnyű lett, hogy 1 nap alatt simán letudható
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Azt nem értam, ha Agrealből Realag lett miért nem maradtak meg a képességei, kár, hogy fejleszthettem előről. De mondjuk így is ő volt a két utolsó pályán a legerősebb hősőm.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
elsőre harcot buktam és ugye akkor hiába futnék el... másodjára nekiültem és egyhuzamban visszatöltés nélkül teljesen korrekt idő alatt végeztem vele és csak inferno egységem volt méghozzá igen szép számmal a végén pl 35-40 arch devil stb...
meglepő hogy a 3. mintha 3szorosan heroic lenne a többi viszont nem nehéz számomra , bár néha nagyon sok netural unit pl normalhoz képest és egyedül ez okoz problémát
most kezdődik a nekromanta hadjárat
kár hogy picit gáz lett a haven kampány, túl könnyű, nem elég komoly
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
Phuu egy teljes napon ráment Inferno 4-es pályára, sokat tököltem asszem
Kérdés: Ha még emlékeztek Inferno 4-es pályára... ti fejlesztettétek egyáltalán az Inferno várat?
Én nem foglalkoztam vele egy kicsit sem. A 3 elf vár annyi dögöt termelt, hogy kivárni kellett.
Nagy fájdalmamra Agreal nem tanulhatta meg a lvl5-ös Resurrect varázslatot
Mass Confusion kinek mennyire jött be? Nekem elfek ellen nem túlzottan... 2x is elnyomtam de csak egy druida csoport kergült meg egy kicsit... Emerald dragonra meg nem is hatott
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
aztán végül normal lett belőle úgy egyátalán nem olyan brutál
de majd egyszer még visszatérek, milyen már hogy 1 kivétel van ami nem sikerült heroicon
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
Ja meg milyen kezdő sereggel indulsz, mert nem nagyon emlékszem rá.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
Már 2 napi élelemmel és egy doboz andaxinnal bekészültem, mert vagy 30-an írták itt, hogy mennyire kemény... erre kb. 3-4 óra alatt végeztem.
Szerintem sokan ott cseszték el, hogy az Inferno várra is költöttek, továbbá, hogy démonokat és elfeket tettek egy csapatba.
Én egy vasat nem költöttem Inferno várra viszont már az első hónapban zöl sárkányokkal jártam a vidéket, folyamatosan leírtottam a gép hőseit, a 3. hónap vége felé meg nekimentem a druida (fő)hősnek és szinte minimális veszteséggel elkentem a száját.
Észrevettem, hogy a gép valamiért nagyon a pixie-ket támadja így volt 150 belőlük... ennyit el is vesztettem majdnem + 1 zöld sárkányt, de a vár meglett. Utánna még azzal a lendülettel leírtottam a druida kört, -közbe egy summon creature- és nekimentem az utolsó várnak.
Hát ez nem volt valami pokolian nehéz.
Nekem volt "szerencsém" vagy ti mind Hard-on toljátok?
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
Nahh ez most az uccsó, jelenleg ide cövekelt le.
Nahh ez most az uccsó, jelenleg ide cövekelt le.
PC Dome magazin
Csinálj már egy képet róla!
Próbáld meg azt, h egyből menj a folyó felé, csak az egységtermelő helyeket látogasd meg (asszem van 2 csontvázas és egy szellemes). Mással ne foglalkozz!
Nekem simán megvolt ez a rész...
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
Tinman: nem hiszem, h nálam lenne a gond, más is jelezte ezt a bugot. Az h nálad nem fordult elő szvsz szerencse. Amúgy meg mi 1éb lenne ez ha nem bug?
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 4. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 5. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
Legfrissebb fórumtémák
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]