Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2005

2626 levél
Válasz 05.06.20. 10:50 #1524
Rauros
neked meg az arcod ne legyen ekkora, mert nem vagy te bazmeg se az apám, sem az anyám, sőt, Senki sem vagy ahhoz, hogy ilyen hangnemben beszéljél!
vegyél vissza, mert azért fórum a fórum, hogy mindenki elmondja a véleményét, nem azért, hogy egy beképzelt barom játsza az agyát, és leugasson mindenkit.
Mert ők nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy mi tudjuk...
2326 levél
Válasz 05.06.20. 10:47 #1523
Osmium
Világos
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2284 levél
Válasz 05.06.20. 10:46 #1522
Daedalus
De akkor a többieknek három kerékkel kellett volna felállni ellene
"?"
9789 levél
Válasz 05.06.20. 10:44 #1521
Gillette
Akkor ok.
Bár itt többen is mondták, hogy 1 balesetből, hogy lehet messzemenő következtetéseket levonni. Igazából nekik írtam.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 05.06.20. 10:41 #1520
Gillette
Hogy ki a hibás? Szerintem mindenki. A Michelin azért, mert nem készült fel megfelelően a nagydíjra (ebből később még nagy bajai lehetnek), az FIA azért, mert üresfejű hivatalnokai betűről betűre ragaszkodnak az ostoba szabálykönyvhöz, a Ferrari pedig azért, mert kompromisszumképtelensége 120 ezer ember szórakozását tette tönkre. Lehet, hogy az FIA akkor sem bólint rá a sikánra, ha a maranellóaik belemennek a Michelin javaslatába, de mindenképpen nehezebben védhette volna az elutasító határozatot. A Ferrarival a háta mögött minden egyszerűbb.

Ugyanakkor mégsem okolhatjuk a Ferrarit, hiszen a maguk részéről a lehető legjobban felkészültek az Amerikai Nagydíjra, az utolsó pillanatban pedig nem szokás pályaíveken változtatni. Azt tették, ami az érdekük, versenyeztek, s csökkentették hátrányukat a világbajnoki pontversenyben. Sőt, mit csökkentették, nyílttá tették az egész pontvadászatot. És ez végül is jó, hiszen mostantól lehet izgulni, de mindenkinek jobb lett volna, ha máshogy alakulnak az események.

origo


És úgy mi értelme van, hogy a minardik és a jordenek is elverik. Jelen helyzetben nem 1 csapat taktikázta el hanem 7 csapat kapott szar gumikat. Itt a Michelin kúrta el. Mert azt a Michelin mérnökei döntik el melyik gumikat javasolják a csapatoknak. Ők csak a javasolt gumik közül döntenek, hogy kemény, puha, közepes stb. A csapatok nem tehetnek róla, hogy a Michelin elszámolta magát.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
2326 levél
Válasz 05.06.20. 10:41 #1519
Osmium
Hát szerintem is!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2326 levél
Válasz 05.06.20. 10:40 #1518
Osmium
Nem felejtette el. Korábban mondták.
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2326 levél
Válasz 05.06.20. 10:38 #1517
Osmium
Rauros arcod lapos legyen! Hogy jössz ide ilyen szöveggel, mikor végre mindenki megpróbál szalonképesen fogalmazni?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2326 levél
Válasz 05.06.20. 10:37 #1516
Osmium
Milyen senki? Olvasni tudsz?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
20761 levél
Válasz 05.06.20. 10:26 #1515
Eric
A Michelin-es csapatok nem új gumikat szerettek volna, hanem teljesen új specifikációjú gumikat. Ez nem ugyanaz.

De továbbra is állítom, hogy nem erről szólt az egész.

Mert ha nem a FIA vs. (bizonyos)csapatok küzdelméről lett volna szó, akkor simán kimennek versenyezni. A fordulatszámot visszaveszik 2-3000-el és lenyomják a versenyt. Vagy a sebesség határolót a kanyar előtt benyomják a 300 helyett 270-re, vagy annyira, amennyit még 73 kör alatt is kibír a gumi. V. mittomén...
Már csak a nézők miatt is.

Így valószínű, hogy elszálltak volna a győzelmi esélyek, de legalább nem szivatják be a fél világot. Szerintem így is csöppent volna néhány pont, ami a végelszámolásnál még nagyon hiányozhat.

Hányszor volt már, hogy valamelyik csapat eltaktikázta magát egy versenyre és nem az ideális keveréket választotta ki a verseny előtt? Vagy valamilyen másik beállítás nem volt megfelelő? Nem ez volt az első eset.

És ennek az egésznek még nincs vége. Meggyőződésem, hogy hamarosan fogunk még találkozni hasonló botránnyal. És ha ez így megy akkor a Forma 1-nek befellegzett.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 05.06.20. 10:06 #1514
Gillette
Lett volna 2 megoldás. Talán. Mindenki új gumikat rakhatott volna föl. Bridgestone, Michelin egyaránt.
Vagy Bridgestonosok kapnak a hátralévő futamon 1 lehetőséget, hogy kereket cseréljenek futam előtt.
Sztem az 1. lett volna a legkézenfekvőbb.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 05.06.20. 10:04 #1513
Gillette
Sokan el vannak tévedve. Nem csak Ralf kapott defektet abban a kanyarban hanem Zonta is. Ezt valahogy az rtl elfelejtette leközölni.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 05.06.20. 09:57 #1512
Gillette
"a Michelin "javara" billen a merleg, hiszen o 14 versenyzo tesztadatait tudja felhasznalni folyamatosan, mig a Bridgestone csak 6-et, amibol csak ket ember kepvisel "komolyabb" csapatot"

Ja de akor más nézőpontból a Michelinnek 7 csapatra kell gumit fejlesztenie, 7 csapat problémáit kell orvosolnia míg a Bridgestone-nak csak a ferrariét(úgye köztudott, hogy a Bridgestone a ferrarinak fejleszti a gumijait a másik 2 csapatra szarnak magasról). Ráadásul korlátlan tesztlehetőséggel.
Szóval teljesen megértem, hogy a volt Bridgeston-os csapatok átmentek a Michelinhez és egyáltalán nem tudom sajnálni a Bridgesone-t ha egyáltalán sajnálnom kéne.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1188 levél
Válasz 05.06.20. 09:46 #1511
Ödön
Ez a hétvége is pontosan megmutatta a F1 valódi "sportértékét". kicsit azért örülök, hogy az rtl klub jól rábaszott, ráadásul szegény palik előtt biztos lepergett párszor az élete a 2 órás közvetítés alatt!
21647 levél
Válasz 05.06.20. 09:43 #1510
padavan
Legyen mondjuk 500 dolcsi egy jegy. Három hónap alatt összehozzák, szvsz.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10106 levél
Válasz 05.06.20. 09:38 #1509
mucius
mondjuk ahogy elnézem a többi futamra az F1 jegyárakat, kicsit többet kérnek értük mint az indy 500-ért (f1-re egy gyerekjegy kerül annyiba mint indyre az alapáras jegy ).
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 05.06.20. 09:34 #1508
mucius
csak indy 500-ra találtam jegyeket azok 85-740$. gondolom nem a dokkmunkások veszik a drágább jegyet, az alapárú nekik meg majdhogynem ajándékba van.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
21647 levél
Válasz 05.06.20. 09:23 #1507
padavan
Szerintem odaát abszolut nem téma kimenni egy ilyen futamra.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4956 levél
Válasz 05.06.20. 09:19 #1506
bodajoci
Nem tom mennyi lehet ott a jegy, de ha annyi mint nálunk, akkor egy sm kétheti fizetéséből kicsengeti
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
10106 levél
Válasz 05.06.20. 08:51 #1505
mucius
német ember a sörszagot egyből kiszúrja .

de ez a dobálózás elég nagy szégyen volt, mert amit Palik mondott, hogy az évegik spórolt pénzen megvett jegy stb., arra azt kell mondjam, hogy így spórolni, csak igazi F1 fan spórol, aki viszont bedobál a pályára, az nem az, hanem - jó eséllyel amerikai - tahó, aki a hétvégi unatkozás ellen akart végignézni egy grand prix-t, de aztán jobb szórakozásnak tűnt a célbadobálás.
egyébiránt ilyen nagy spórolásról maximum a nem amerikában élő, csak oda utazó szurkolóknál beszélhetünk, mert kint egy segédmunkás röhögve összesprórol pár hónap alatt egy jegyárat.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
2626 levél
Válasz 05.06.20. 07:05 #1504
Rauros
most már értem miért mondják erre, hogy száguldó 'cirkusz'

Nem Alonso-geci nyert
Mert ők nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy mi tudjuk...
2883 levél
Válasz 05.06.20. 01:08 #1503
Nayrobi
Amúgy senki sem említette még Monteiro nevét, pedig szépen nyomta, jól bealázta Naraint. Azt hiszem ezen a napon csak ő volt boldog, amit meg is lhet érteni.

Kérdés: Vajon a BAR megelőzi a Minardit a tabellán az év végéig?
PSN: nayrobi11
4498 levél
Válasz 05.06.20. 01:05 #1502
Wing
Ott a pont egyetértek!
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
17 levél
Válasz 05.06.20. 00:56 #1501
tommyx1
Sziasztok!

Na sikerult vegigolvasnom az utolso kb 300 hozzaszolast igy elsosorban sajat gondolataimra, masodsorban az eddigi hozzaszolasok figyelembevetelevel szeretnek reagalni.
Szoval. A helyzet tenyleg fura. Nehez megmondani ki a hibas (ha van olyan egyaltalan). De leirom, hogy a velemenyem szerint ki _nem_ hibas.
A 3 Bridgestone-os csapat 6 versenyzoje, akik azt tettek, amit tenniuk kellett. Szep dolog az osszetartas, mint ahogy azt paran felhoztak, de ez sajnos nem erdek nelkuli osszetartas szerintem. Marmint a Michelinesek tartottak ossze, kozos problemajuk miatt. Persze fel lett hozva a sikan epitesenek problemaja, amit csak a Ferrari ellenzett. A masik 9 csapat kozul 7 Michelin-es volt, 2 pedig lenyegeben olyan csapat aminek tul sok beleszolasa nincs az elmezonyhoz, illetve a vilagbajnoksag lenyegi alakulasahoz (az viszont teny, hogy ezzel esetlegesen kockaztatnak az o szintjukon viszonylag nagy penzt, ami elvileg a tengerentulra "utaztatas" koltsege, ha jol tudom). Raadasul a Bridgestone-okat _erre_ a palyara csinaltak, nem egy "plusz sikanos"-ra. Alapbol az "egykerekes" szabalyt a Ferrari-k dominanciaja elleni "fellepes" reszekent hoztak meg szerintem. Ez eddig jol lathatoan a Ferrarinak es a Bridgestone-os csapatoknak a karara valt. Most erre egyszer a Michelin nagyon elkur vmit (legalabbis ez jon le), nem idealis gumit gyart. Eddig egy igencsak komoly reszben emiatt volt "jovilag" a Michelin-es csapatoknal. Mert nem hiszem, hogy a Ferrarit tehat magat a kasztnit elkurtak volna a tavalyihoz kepest, vagy hirtelen mindket csapattag "elfelejt" vezetni. Masreszrol azt sem hiszem, hogy a Michelin-es csapatoknal mindenki hirtelen "megtanul" ennyivel jobban vezetni, vagy ezeknel a csapatoknal ennyit tudtak volna fejleszteni a kasztnin. Summa summarum (vagy mi , nem a palyahoz megfelelo gumit "adott" a Michelin, sajnos ez van. Es nem lett volna fair sztem ha FIA engedelyezte volna az uj kerekek hasznalatat. Masreszt nem tudom, mi lett volna ha hasonlo helyzet all elo a Bridgestone-nal. Ok kevesebben is vannak, meg az egyetlen "nagy" csapat koztuk a Ferrari. Szerintem ok ilyen helyzetben eddig sem jutottak volna el. A Forma-1, mint minden sport, szabalyokra (altalaban szigoruakra) epul. Ezeket el kell fogadni. Persze neha nem ilyen nagy hordereju dolgoknal ertheto a kulon engedelyezes, illetve szabalymodositas.
Faradok
Az FIA-t sem lehet szerintem felelossegre vonni, o csak betartatja a szabalyokat (teny hogy o is alkotja azokat . Meg merlegeles utan hozzaerto emberek dontenek.
Kik vannak meg? Hat nemtom talan a Michelin-es csapatok meg a Michelin. Ez a legnehezebb kerdes ezt el is passzolnam. Varom a velemenyeket ezzel kapcsolatban (is)!

A nezokkel kapcsolatban. Az elegedetlenseg tenyleg ertheto. De az uditos- es sorospalackok ill. -dobozok behajigalasa tenyleg tulzas. Tenyleg embereletekrol van szo. Mindenesetre poenos volt Sumi hozzaszolas tenyleg ezzel kapcsolatban (lasd sor meg az illata) De ez tenyleg nem jatek.

Sumi masodik boxutca-elhagyasaval kapcsolatban: azt csinalta, amit tennie kellett. Meg szerintem az az iv, amin Sumi kanyarodott, az nem az idealis iv volt, tehat nem igazan beszelhetunk barmifele leszoritasrol. Barrichello hibazott.

Mi van meg?

Az "egykerekes" szabalyt szerintem le kene cserelni mindenfelekeppen. Nem azert, hogy jobb eredmenyeket erjenek el esetleg a Bridgestone-os csapatok; hanem mert ez tenyleg eletveszelyes igy. Es ebben az esetben ez a botrany sem lett volna peldaul. Ha mar itt tartunk, a regi idomero rendszert is visszahozhatnak Szerintem kar volt rajta valtoztatni. Meg elvileg arra van alapozva (javiccsatok ki ha tevednek , hogy egyenlobb eselyek legyenek. Mindenkinek van 1 mert kore, senkitol nem zavartatva. Csak tenyleg jelentos kulonbseg van "azok a palyak" kozott, amire az elso versenyzo kimegy, es amire a 20. Meg a regi izgalmasabb is volt

padavan: azert, mert nem szereted Sumit, sztem nem kene le"szar ember"-ezni (ezt mondjuk visszavontad, de ez egyebkent sem a szar embernek leves-hez kapcsolodik), meg le"kishitler"ezni...
Nayrobi: akkor is, ha az ugy van, ahogy irtad, hogy volt mar adatuk Bridgestone-osoknak Nascar reven, nem jelen tul sokat. Marmint az adott pillanatban persze igen, de hosszu tavon ha ilyen szempontbol nezzuk, akkor is a Michelin "javara" billen a merleg, hiszen o 14 versenyzo tesztadatait tudja felhasznalni folyamatosan, mig a Bridgestone csak 6-et, amibol csak ket ember kepvisel "komolyabb" csapatot.

huhh

Ugy erzem, ennyit egyelore, majd ha esetleg eszembe jut valami meg irok.
Esetleg kitunhet soraimbol hogy Ferrari es azon belul Sumi drukker vagyok elsosorban, ami igaz is. De igyekeztem amennyire csak tudtam, objektiv maradni.
Sorry, ha valamit elirtam (esetleg Michelin helyett Bridgestone-t irtam, vagy forditva), ez a kesoi idopontnak tudhato be elsosorban.

joejt!
21647 levél
Válasz 05.06.20. 00:35 #1500
padavan
Kis buta.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2326 levél
Válasz 05.06.19. 23:43 #1499
Osmium
Bármely megközelitésből is nézzük, egy a lényeg: ez a futam szégyenfolt lesz az F1 történetében és ha sürgősen nem igyekszik MINDENKI kiköszörülni ezt a csorbát, akkor súlyos nézőtábort fognak vesziteni.
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2326 levél
Válasz 05.06.19. 23:37 #1498
Osmium
Arra nem, de pontot azt hozott volna haza!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2326 levél
Válasz 05.06.19. 23:36 #1497
Osmium
Ja, jó kérdés
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
20761 levél
Válasz 05.06.19. 23:17 #1496
Eric
Ez elég gyenge belépő volt.

Plz, a későbbiekben kulturáltabban!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 05.06.19. 23:16 #1495
Eric
Maradjá' má'!!!

Ez elég gyenge érv.
A kissumi elszált egy kanyarban. Tavaj is eldobta ugyanott a verdát.

Ebből marhára kikövetkeztették, hogy gáz az egész és kompletten mindenkinek(M) új speckójú gumi kell. Röhej!

Ilyet még nem is hallottam. Átlátszó az egész!
Ebbe a köntösbe akarták bújtatni azt a hatalmi harcot, ami eddig is folyt, csak a háttérben.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
10 levél
Válasz 05.06.19. 23:15 #1494
Mash
Kenődj fel te az első fára!!!Hülyegyerek!!
Az élet egy szar játék, gyönyörű grafikával!
2883 levél
Válasz 05.06.19. 23:14 #1493
Nayrobi
Nem mondtam h azok, és nem is azok.
PSN: nayrobi11
21647 levél
Válasz 05.06.19. 23:13 #1492
padavan
Inkább kenődtek volna a betonfalra a pilóták, mindjárt megérte volna jegyet venni erre a futmara.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.06.19. 23:12 #1491
Eric
Azért ugye nem a Ferrari a hibás sztoriért???

Semmi másról nem szól az egész mint a FIA és néhány csapat(és érdekköre) erőpróbálgatásáról.
Csakhogy ezt a meccset nem így kellet volna megvívni.
És az a felháborító, hogy ezt 200e néző és sokmillió TV-néző rovására tették.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2883 levél
Válasz 05.06.19. 23:00 #1490
Nayrobi
Ja, és akartam írni h Kimi és Trulli nem kap pontot mert nem teljesítették a futam 80%-át, azt hiszem ennyi a limit.
PSN: nayrobi11
2883 levél
Válasz 05.06.19. 22:54 #1489
Nayrobi
Fura verseny volt, nagyon is.
Sokan pár dolgot elfelejtenek ezzel a gumikérdéssel kapcsolatban.
ELőször is, az ovál részt újraaszfaltozták. Ez idáig oké, csak kb 5-6 nappal korábban mentek ki a gumis mukik lemérni a terepet szóval kicsit necces ez így.
Hogy akkor a Bridgestone h csinálta?
Gondolom ismerős a Firestone név. Indycar futamra szállítanak gumikat, ami ugye a Brisgestone, tehár nekik volt adatuk.
Az hülyeség h nem mertek kijönni a Michelinesek, bár tény h értelme nem lett volna sok, és ez a tüntetés az összetartást jelképezi, ami baszottul hiányzik manapság az f1ben. Nézzük csak meg, még a Minardi és a Jordan is elfogadta h építesenek sikánt a 13-as kanyarba, pedig ők pontoktól és súlyos millióktól estek volna így el, de legalább a verseny, és az egész futam mindennel együtt megmenekült volna ettől a borzalmas színjátéktól.
Megértem a Ferrarit is, de gondolhattak volna arra a 200ezer + pármillió nézőre, akik nézik őket, talán még drukkolnak is nekik. Remélem ha vébé lesz a Ferarri, nem ezen a 10 ponton fog múlni.
Amúgy a verseny előtt felhozták, h ez a futam nem számítana bele a vébé állásába, hát majd kiderül, mindenesetre érdekes lesz a következménye ennek az incidensnek.
Ja, és kérlek ne azokat a balfaszságokat szajkózzátok, amit palik meg a czollner hajtogatott a futam alatt. Thx
PSN: nayrobi11
4730 levél
Válasz 05.06.19. 22:49 #1488
Pyton
Hogy a t.tves r.m.n k.r.a életbe, hogy robbanna föl az a mislenbaba! És a ferrárinak megint mázlija van, nem hiszem el!
Sonic boom babieee!
466 levél
Válasz 05.06.19. 22:33 #1487
juzo
Erre az egészre egy értelemes megoldás létezik. 1 gumiszállító. Akkor nem lenne ekkora verseny, tehát a biztonságra tudnának koncentrálni, lassulnának az autók is(legalábbis nem gyorsulnának a gumik miatt), és nem minden a gumiról szólna.
4956 levél
Válasz 05.06.19. 22:27 #1486
bodajoci
Most is megy Eurosporton. Amúgy mindenki Lola kasztnival, Ford motorral (2650 ccm-es turbo Kb 750 Le) és Bridgestone gumival megy. A szabályok meg tök másak, hosszú lenne leírni
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
272 levél
Válasz 05.06.19. 22:23 #1485
davidbo
Tudom! a hozzzászólásból kimaradt egy rész (mint ez a verseny)!

26-án lesz Clevelandben! Nem tudok róla sokat csak annyit a kocsik felépítésileg nagyba hasonlít a f1-es kocsikhoz!
De ennél többet semmit!
rofl...
1036 levél
Válasz 05.06.19. 22:14 #1484
Laa-Chy
Én azt sajnálom, hogy nem most versenyzett a mi nagy Baumgartnerünk, mert lett volna esélye talán, hogy dobogóra álljon. Talán...
Takin' care of business
4956 levél
Válasz 05.06.19. 22:08 #1483
bodajoci
Tudod Te mijjaz a Champcar??? Az is egy verseny Méghozzá Amerikában Mindenki Bridgestonnal megy
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
4956 levél
Válasz 05.06.19. 22:06 #1482
bodajoci
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
4370 levél
Válasz 05.06.19. 22:02 #1481
Kalwa
Egyértelmű, hogy itt csakis a Michlein bukásáról lehet beszélni. A Ferrarinak és a többi Bristonet használó csapatnak köze nincs az egészhez. A Michlein taktikázott és megbukott és ennyi a történet, szerintem nincs mit ezen tovább szépíteni. Akik nyertek azok megérdemlik. Ennyi...
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
4851 levél
Válasz 05.06.19. 22:02 #1480
Yuber
No, ezt a futamot ki akarja letölteni?

Amúgy
"Sometimes justice is just a word, but sometimes justice is also three feet of sharp steel smashing in your face."
4531 levél
Válasz 05.06.19. 22:00 #1479
Anonymus23
De mégis miért?
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
85 levél
Válasz 05.06.19. 22:00 #1478
szmoore
21647 levél
Válasz 05.06.19. 21:58 #1477
padavan
Lol, a ferrarinak?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.06.19. 21:58 #1476
Eric
Hát ezt azért kifejthetnéd bővebben is...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 05.06.19. 21:57 #1475
Eric
A Ferrarinak???
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.