Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2005

9789 levél
Válasz 05.06.19. 18:34 #1174
Gillette
Sztem mindenképp elindul méghozzá az eredeti gumikkal majd szép lassan elkopnak, bejönnek gumitcserélni majd azok is elkopnak és kiállnak(már aki eljut idáig). Ez legvalószínűbb. Mert a fia nem fog meghátrálni. És azt kétlem, hogy a mclaren nem fogja kiküldeni az autóit pláne úgy, hogy a renault úgye kijelentette, hogy ha nem cserélhetnek gumit akkor ők biztos nem indulnak el.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
21647 levél
Válasz 05.06.19. 18:25 #1173
padavan
Csak most döbbennének rá? Az szép. Megannyi momentum volt már, amely ezt a tényt igazolja.
Szerintetek hajlandóak lesznek belátni,hogy tényleg hülyeség ez a csere tilalom?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
139 levél
Válasz 05.06.19. 18:25 #1172
Chekoty
Kösz, hogy szóltál (Iron Maident hallgattam), az index.hu szerint vagy 6 vagy 20 autóval lesz a futam. Komolyan mondom Schumi lassan megközelíti Baumgartnert, kiesik 14 autó és talán nyer Bekapcsoltam és azt mondták, hogy lesz futam.
Facing the sun as their went to their grave, burn like a dog or you live like a slave
2326 levél
Válasz 05.06.19. 18:24 #1171
Osmium
Persze, hogy az! És botrányos is! De örüljünk, hátha ezzel végleg körvonalazódik a fejekben, hogy szar a gumiszabály!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
21647 levél
Válasz 05.06.19. 18:21 #1170
padavan
De ez így komolytalan!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2326 levél
Válasz 05.06.19. 18:21 #1169
Osmium
íGY VAN! Nem lehet tudni egyelőre! A rajt előtt fog kiderülni, hogy mi lesz.
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
21647 levél
Válasz 05.06.19. 18:19 #1168
padavan
Nem nézed a tévét? RTL. Bekapcsoltam és ez volt az utolsó mondat: "...nem volt még erre példa, ezek szerint törölték a futamot." - Na, ezen lázadtam be, de aztán kiderült, hogy nem tudni, hogy lesz e futam.... Hát szép.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
139 levél
Válasz 05.06.19. 18:17 #1167
Chekoty
Mi ez a sz*rság? Honnan vetted?
Facing the sun as their went to their grave, burn like a dog or you live like a slave
21647 levél
Válasz 05.06.19. 18:17 #1166
padavan
Helyesbítek? Nem tudják, hogy leszu e futam... Ez elég elmebeteg helyzet. Óriási problémák és feszültségek vannak az F-1-ben, ez most nyilvánvalóvá vált.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9789 levél
Válasz 05.06.19. 18:16 #1165
Gillette
Még nem.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
21647 levél
Válasz 05.06.19. 18:05 #1164
padavan
TÖRÖLTÉK A FUTAMOT??????
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4956 levél
Válasz 05.06.19. 17:25 #1163
bodajoci
Nagy fos lesz ez a F1, ha bevezetik az új szabályokat. De sztem ugyse. Mindig is az autósport legmagasabb foka volt technikailag, anyagilag. Ha lebutítják nem különbözik majd akármelyik openwheel versenytől sem Akinek nincs pénze, az ne jáccon.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
4730 levél
Válasz 05.06.19. 13:38 #1162
Pyton
Vagy 1 sebesség! Minden a fordulatszámtól függ!
Sonic boom babieee!
9789 levél
Válasz 05.06.19. 13:09 #1161
Gillette
Akkor kuplung nélkül.
Mint a cartban.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
2326 levél
Válasz 05.06.19. 13:04 #1160
Osmium
Ja és remélem olvastad azért a neked szánt poénom!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2326 levél
Válasz 05.06.19. 13:03 #1159
Osmium
Manuális váltó és kuplung? Mondd, napszúrást kaptál?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
9789 levél
Válasz 05.06.19. 11:20 #1158
Gillette
Sztem ebben vannak jó pontok.
Slick gumi, manuális váltó, kuplung, tesztkorlátozás, kipörgésgátló betiltása. Úgy hirtelen. Bár én személy szerint szimpatizálok azokkal a változtatásokkal amik csökkentik az autók közötti különbségeket szabványok bevezetésével(fék, kaszni, elektronika). Sztem így sokkal izgalmasabb lenne az f1. Persze a motort azt mindenki maga csinálhatná.
De szvsz legegyszerűbben úgy lehetne csökkenteni a költségeket, hogy maximalizálnák a fizetéseket és éves költségvetést. Ennél egyszerűbb és hatásosabb megoldás nem létezik.

Az azért érdekes, hogy egyedül a ferrari írta alá ezt a szerződést. Pont az a csapat amely 5 éven keresztül élvezhette, hogy technikailag magasan a többi csapat előtt járt. Kiváncsi lettem volna 3 évvel ezelőtt is aláírták volna. Nem hiszem.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 05.06.19. 11:06 #1157
Gillette
Gondolod elindítanák így versenyt? Sztem tuti nem.
Bár ha a mislenesek megkapnák az új gumikat akkor meg lehet, hogy a bridsztonosok nem állnának rajthoz. Szal szerintem marad minden úgy ahogy eddig.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
4531 levél
Válasz 05.06.19. 09:19 #1156
Anonymus23
Ha nem indulnak, legalább borítékolható lesz a Ferrari győzelme, és a Jordanek közül egy, már ha kibírják a versenyt, végre valaki a dobogóra állhat.
Érdekes futam lesz.


Egy biztos, akkor mindenki fixen pontszerző helyen lesz!
Most mit nyavalyognak, A ferrarinak is van szar gumija, meg a másik két csapatnak is, mégsem bojkottálják a versenyt, igaz nem is kapnának jobb gumikat a B-től.
LOL ez az egész.
Ez olyan mint a cég ahol dolgozok, néhány vén öreg fószer a tulajdonos és ők irányítják, s ha valakiről eldöntik, hogy van sapka/nincs sapka, akkor mehet. Független attól, hogy ez jó-e a cégnek avagy sem. Az hogy eljárt már felettük az idő, az meg nem érdekli őket.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
2081 levél
Válasz 05.06.19. 09:19 #1155
Alfaproton01
kegyetlen dolgok ezek....

amúgy...

Mikor lesz a futam?
shit happens
21647 levél
Válasz 05.06.19. 09:11 #1154
padavan
Bocs a floodért ( majd egy mod egyberántja az egészet... ), de ez a szabályok körüli balhé felháborító.
Mikor találják ki azt, hogy majd tankolni sem lehet verseny közben? Mikor jutnak el arra a ponta, amikor megszünik a box, mit olyan? Mikortól lehet egységesen csak tele tankkal indulni mint az időmérőkön, mind a versenyeken?
BROÁF ez az egész.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 05.06.19. 08:58 #1153
padavan
A rajtsorrend: (nem kicsit meglepő)

1 J. Trulli Toyota 1:10.625
2 K. Räikkönen McLaren 1:10.694
3 J. Button BAR 1:11.277
4 G. Fisichella Renault 1:11.290
5 M. Schumacher Ferrari 1:11.369
6 F. Alonso Renault 1:11.380
7 R. Barrichello Ferrari 1:11.431
8 T. Sato BAR 1:11.497
9 M. Webber Williams 1:11.527
10 F. Massa Sauber 1:11.555
11 JP. Montoya McLaren 1:11.681
12 J. Villeneuve Sauber 1:11.691
13 R. Zonta Toyota 1:11.754
14 C. Klien Red Bull 1:12.132
15 N. Heidfeld Williams 1:12.430
16 D. Coulthard Red Bull 1:12.682
17 T. Monteiro Jordan 1:13.462
18 C. Albers Minardi 1:13.632
19 N. Karthikeyan Jordan 1:13.776
20 P. Friesacher Minardi 1:14.494


És egy döbbenet hírecske:

Veszélyben az Amerikai GP
Joó Gábor
2005. június 18., szombat 19:54
Ralf Schumacher és Ricardo Zonta pénteki baleste után a Michelin gumikkal induló csapatok kérték az FIA-t (Nemzetközi Autós Szövetség), hogy új típusú, biztonságosabb gumit hozhassanak Franciaországból. A testület eddig nem nyilatkozott az engedélyről, de az abroncsokat már repülőre tették Európában. Ha nem engedik, hogy az újakat használják, bojkottálják a futamot.

A két toyotás, Ralf Schumacher és Ricardo Zonta pénteki balesete után a Michelin gumikkal induló csapatok kérték az FIA-t (Nemzetközi Autós Szövetség), hogy új típusú, biztonságosabb gumit hozhassanak Franciaországból, és azokkal indíthassák autóikat. Mindkét ütközést defekt okozta.
Tízből hét csapat visszaléphet

Erre a szabályok szerint nincs lehetőség, és ha nem kapnak engedélyt a cserére, valószínű, hogy nem állítják rajthoz az autóikat. A testület eddig nem nyilatkozott az ügyben, de az abroncsokat már repülőre tették Európában.

A mezőny tíz csapatából hét használja a francia gyártó termékeit, és a szombati harmadik szabadedzést valójában ki is hagyták, ugyanis csak két kocsijuk teljesített mért kört, a döntött utolsó fordulóba csak Juan Montoya és David Coulthard merészkedtek. A negyediken és az időmérőn ugyan elindult mindenki, miután változtattak az autóik beállításain, de a futamon így is gondjaik lehetnek: az új szabályok szerint idén nem lehet kereket cserélni a versenyeken.

Nincs magyarázat a defektekre

Mivel a Michelin mérnökei nem tudtak magyarázatot adni a Toyota-defektekre, azt tanácsolták csapataiknak, ne induljanak a futamon, csak akkor, ha megkaphatják az új gumikat. Valószínűleg még szombaton vagy vasárnap délelőtt lesz döntés az ügyben.

Az F1 szabályai tiltják az effajta gumicserét, csak a hétvége előtt megjelölt kétféle összetételű abroncsok közül választhatnának a pilóták.

Engedély vagy hat autó

Egyelőre nem tudni, az FIA (Nemzetközi Autós Szövetség) megadja-e a különengedélyt. Ha nem, a hét Michelint használó gárda biztosan nem indul. A futam ebben az esetben vagy elmarad, vagy csupán hat autóval, a Ferrarikkal, a Minardikkal és a Jordanekkel rajtol.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 05.06.19. 08:42 #1152
padavan
Ez az egész nevetséges. Egyenautók, 5000 korlátozás, lassan már indulni sem lehet a forma-1 versenyeken... Ugyan kérem, nem kell ezen ennyit görcsölni, engedjék a futam közbeni gumicseréket és kész is.
Meg ez, hogy mindent egy gyártótól lehetne beszerezni... És akkor ez mitől lesz technikai verseny? A kérdés hangsúlya a versenyen van. Mosley szerintem már tudja is, ki lenne ez az egy gyártó, tutira nem kis összegért lobbizik itt a sportág tönkretétele érdekében. Mert lassan tönkre fogják tenni, ha így megy tovább. Egyébként majd vakarhatják a fejüket, ha beindul egy másik f-1 szerű világbajnokság és a csapatok adott esetben szépen átszivárognak oda.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2326 levél
Válasz 05.06.19. 08:00 #1151
Osmium
Melegités nélkül??? Ja, és majd megnézem azokat a slick gumikat, ha marad a kerékcsere tilalom.
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2883 levél
Válasz 05.06.19. 03:22 #1150
Nayrobi
A slick gumi visszahozása egy nagyon jó ötlet ám...
PSN: nayrobi11
2326 levél
Válasz 05.06.19. 00:35 #1149
Osmium
Az. De durva a melegités nélküli SLICK gumi is, a tesztautó elhagyása is. Már azt várom, mikor akarják kivenni az autókból az elektronikát (a gyújtáson kivül) és visszatérni egy 30 évvel ezelőtti modellhez, hátha attól majd minden jobb lesz!? Nevetséges!!!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
4730 levél
Válasz 05.06.19. 00:08 #1148
Pyton
Csak nem nyugszanak a vén faszok...

"Minden eddiginél radikálisabb szabályváltoztatási tervekkel állt elő a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA), amelyek 2008-tól teljesen megreformálnák a Forma-1-et. A többség nem lelkesedik az ötletekért.

Max Mosley, az FIA elnöke nem nyugszik, szereplési vágyát kielégítendő, minden eddiginél radikálisabb F1-es szabályváltoztatási csomagot dolgozott ki. A terveket hivatalosan a Nemzetközi Automobil Szövetség jegyzi, de nem kétséges, hogy elsősorban a prezident gondolatait kapták kézhez az istállók.

Az új szabályok 2008-tól, vagyis az új Concorde-szerződés hatályba lépésétől élnének, ezzel az egyetlen gond, hogy az új alapszerződést - jó néhány millió euróért cserébe - eddig kizárólag a Ferrari írta alá. A többiek vagy húzódoznak, vagy a rivális, autógyártók által tervezett sorozat felé kacsingatnak, egyelőre senki nem tudja, hogy megszülethet-e egyáltalán az eredetileg 2007 végén lejáró megállapodás "meghosszabbított" változata. Az FIA mindenesetre készül a jövőre, a szabályváltoztatás fő csapásvonala természetesen a régóta szajkózott költségcsökkentés.

Na meg a biztonság, de elsősorban mégis a pénz beszél. Mosley (illetve az FIA) szerint a reformoknak köszönhetően akár kilencven százalékkal is csökkenhet az istállók éves költségvetése, mindez pedig egyáltalán nem menne a minőség rovására. "A versenyek ugyanolyan izgalmasak lennének, mint most, de nem kellene a csapatoknak százmilliókat elköltenie" - áll az FIA közleményében. "A tíz együttes hozzávetőleg másfél milliárd eurót költ el összesen évente, az új szabályoknak köszönhetően ugyanez 150 millióból kijönne. A kiscsapatok (akik a 2,4 literes V8-as erőforrások helyett használhatnák a mostani - lefojtott - háromliteres V10-eseket) megmenekülnének, ami az egész sportág érdeke."

A szerencsétlen Jordan és Minardi vergődése valóban felesleges pénzkidobásnak tűnik jelenleg, utóbbi vezére, Paul Stoddart régóta mondogatja, hogy változtatni kell. Az utóbbi hónapokban nehéz helyzetbe került a svájci Sauber is, amelyet a BMW leendő gyári csapataként emlegetnek, jól értesült források szerint a németek már be is kebelezték az együttest. Ezt hivatalosan még egyik fél sem erősítette meg, de ha így is történt, arra nem a napokban fog fény derülni.

A "maradék" hét gárda nem szokott panaszkodni, annyit költ, amennyit kell, a Toyota például mindenkinél többet. Egyedül a Ferrari részéről nyilatkozta Luca di Montezemolo elnök nemrég, hogy jól meg kell nézniük, mire költik a pénzt, ennek oka, hogy a csapat mögött álló Fiat-konszern anyagi gondokkal küszködik.

Az FIA 2008-tól tíz százalékkal csökkentené a kocsikra ható leszorítóerőt, azaz tovább lassítaná a sportágat (ez eddig nem nagyon jött be). Ennek megfelően a kiegészítő szárnyak és légterelők a jövőben nem kívánatosak lennének, pontosan meg lenne határozva, hogy nézhet ki egy versenyautó. A szabályzat elfogadása esetén egy, az FIA által kijelölt gyártó szállítaná mindenkinek az elektronikai, egy másik a fékrendszert, valamint véget érne a félautomata sebességváltók kora. Az FIA manuális váltót és kuplungot akar, valószínűleg elfeledkezve arról, hogy a pilótákat pedáltaposás és váltókar-tologatás nélkül is elég terhelés éri egy versenyen.

Ez azonban még nem minden, a nagyobb biztonság érdekében nagyobb és szélesebb gumik kerülnének a szintén kiszélesített autókra, méghozzá újra a barázdamentes slick fajtájúból. Sokak régóta hangoztatott igényének megfelelően ugyanaz a gyár szállítaná mindenkinek az abroncsokat, véget vetve az évek óta dúló gumiháborúnak. (A tendergyőztesnek szigorúan egyenlő bánásmódban kellene részesítene mindenkit, kivételezés nincs.) Furcsa mód előmelegítő paplanokat 2008-tól nem lehetne használni, így az autók "szobahőmérsékletű" gumikkal lennének kénytelenek a pályára hajtani.

Ami a további változtatásokat illeti, az autókat önindítóval szerelnék fel, így lefulladás esetén a pilóták a csapat beavatkozása nélkül indíthatnák újra a motort. Eltűnhetne a kipörgésgátló is, ami a szövetség reményei szerint jobban kidomborítaná a pilóták képességei közötti különbségeket. Meghatároznák a súlypont legkisebb magasságát és a karosszéria minimumsúlyát, szigorítanák a törésteszteket, az idei BAR-botrányból okulva pedig korlátoznák a ballaszt használatát. Búcsúzna a készre beállított tartalékautó intézménye, az istállók kizárólag tartalék kasztnikat vihetnének magukkal a versenyekre. Tesztelni sem lehetne (teljesen) szabad akarat szerint, az FIA évi harmincezer kilométerben maximalizálná a gyakorlások alatt megtett össztávot.

A fenti javaslatokból (amelyek közül a legérdekesebb, hogy a csapatok szabadon vásárolhatnának alkatrészt, vagy komplett autót másik gyártótól) persze csakis akkor lehet valami, ha a Forma-1 összes bizottsága és a csapatok (nekik ugye előbb még a Concorde-szerződést is el kell fogadniuk az egészhez) is jóváhagyják, erre ilyen formában nem sok remény van. A csapatok nagy része - ha nem is mondja ki nyíltan - nem szimpatizál Mosley-val, erre utal, hogy Peter Sauber még el sem olvasta a tervezetet. "Minden egyes ilyen változtatásnál emelkednek, nem pedig csökkennek a költségek" - morgolódott Sauber. "Bele sem lapoztam az egészbe, egyelőre úgy, ahogy van, nem érdekel."

"Én olvastam, de még nem emésztettem meg" - nyilatkozta Nick Fry, a BAR első embere. Rubens Barrichello úgy véli, ezzel a csomaggal a Forma-1 inkább hátra, semmint előre tenne néhány lépést, Sir Frank Williams szerint pedig "kérdéses, hogy a sportág ilyen formában is a világ harmadik legtöbb TV-nézőjét vonzó attrakció lenne". A Bridgestone-nak tetszik a tervezet, mondjuk a japánok nyilván a nagy lehetőséget látják benne. "Szeretnénk maradni a Forma-1-ben" - közölte gyorsan közleményben a gyár. Egyeduralkodóként biztosan jó biznisz lenne.

Akárhogy is lesz, a 2008-as szabályokat még idén véglegesítene kellene, Mosley nagyon reméli, hogy már júliusban leülhet tárgyalni a csapatvezetőkkel."
origo


A legjobb a manuális váltó
Sonic boom babieee!
2326 levél
Válasz 05.06.18. 22:13 #1147
Osmium
Hallod, ez megoldható! Raikkonen autója a célegyenesben 3 darabra szakad, melyek egymás után szépen átcsúsznak a célvonalon! Persze ez csak vicc, nem kivánom neki, csak igazolni akartam a feltevésedet!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2326 levél
Válasz 05.06.18. 22:07 #1146
Osmium
pada ez jó volt várjá, miért nem inkább

1. Alonso - negativ balansz (súlyeltávolitás + üzemanyag 2 körre)
2. Raikkonen - teli tank + ólom nehezékek
3. Fisichella - negativ balansz (súlyeltávolitás + üzemanyag 2 körre)

sztem igy még jobb
ez esetben Alonsot és Fisichellát ki is zárnák verseny után, az öröm pedig totális lenne!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
21647 levél
Válasz 05.06.18. 20:35 #1145
padavan
Oké.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9789 levél
Válasz 05.06.18. 20:15 #1144
Gillette
1. Raikkonen
2. Raikkonen
3. Raikkonen

Tovább is van mondjam még?

Komolyan:
1. Raikkonen
2. Montoya
3. Alonso
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
2081 levél
Válasz 05.06.18. 19:36 #1143
Alfaproton01
pada menj át az Űrodüsszeia topicba szidni engem!!!
shit happens
21647 levél
Válasz 05.06.18. 19:30 #1142
padavan
Azért nem semmi tőlem, Alonso első helye!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2081 levél
Válasz 05.06.18. 19:28 #1141
Alfaproton01
Csak kicsit
shit happens
21647 levél
Válasz 05.06.18. 19:26 #1140
padavan
1. Aloso - üres tank.
2. Raikonnen - félig tele tank
3. Fichicella - félig tele tank
4. Button - tele tank
5. Sumi - tele tank
6. Montoya - tele tank

Á, ez szubjektív lett azért egy kicsit.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2326 levél
Válasz 05.06.18. 17:31 #1139
Osmium
3.: Fisichella/Montoya

de mindegy is milyen a rajtsor, valami ilyesmi lesz a versenyen, akárhogy is van

(A Barrichello-s második hellyel még ki is egyezek, de csak ha első helyen nem MS hanem FA van )
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
256 levél
Válasz 05.06.18. 17:23 #1138
2d
Realitás:
1.Raikkonen
2.Alonso
3.passz...

((Ez viszont jobb lenne:
1.MS
2.Barrichello
3.Monteiro))
2326 levél
Válasz 05.06.18. 17:15 #1137
Osmium
Na lehet kezdeni fogadásokat kötni az első 3 helyre
De ne azt irjátok, hogy mi a szivetek vágya, hanem ami súrolja a realitást!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
4851 levél
Válasz 05.06.16. 20:15 #1136
Yuber
Emule. 2005 Montreal-ra keress.
Nekem elég gyorsan, átlag 80-as sebességgel lejött!
"Sometimes justice is just a word, but sometimes justice is also three feet of sharp steel smashing in your face."
1029 levél
Válasz 05.06.16. 19:14 #1135
taposoakna
dc?? mert ott már kerestem, de sehol semmi...
vagy fájlnevet tudnál adni, h arra keressek?
4851 levél
Válasz 05.06.16. 12:57 #1134
Yuber
Fájlcserélő progi.
Feltenni nem tudom, mivel 700 MB, esetleg msn-en megpróbálhatjuk, vagy kiírom cdre.
"Sometimes justice is just a word, but sometimes justice is also three feet of sharp steel smashing in your face."
1029 levél
Válasz 05.06.16. 01:13 #1133
taposoakna
...de honnan??? mert a kanadai fontos lenne, nem láttam...
??????
2326 levél
Válasz 05.06.15. 22:39 #1132
Osmium
egyszer már megvolt, nem? majd adjad odaaa pliiiiz!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
21647 levél
Válasz 05.06.15. 21:01 #1131
padavan
Nekem is megvan az összes, biibáábúúú!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4851 levél
Válasz 05.06.15. 20:28 #1130
Yuber
Nekem megvan, mostanában mindig leszedem az összes futamot.
Osmium, hamarosan lejön az Imolai futam is.
"Sometimes justice is just a word, but sometimes justice is also three feet of sharp steel smashing in your face."
1029 levél
Válasz 05.06.15. 15:08 #1129
taposoakna
...nem tud vki vmi oldalt v. bármit ahonnan le lehet tölteni a kanadai nagydíjat???
elfelejtettem bazzz, és eddig nem találom sehol...
2326 levél
Válasz 05.06.14. 20:37 #1128
Osmium
Utóbbi összes HSZ-re: EHHEHEHEHEHE Öröm látni az elfogadást és az enyhülést!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2705 levél
Válasz 05.06.14. 16:58 #1127
hadzsi
Mivel tőlem csak jó néven lehet venni, ezért egyértelmű!
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
21647 levél
Válasz 05.06.14. 15:32 #1126
padavan
hmmmm...
Nem is tudom, ezt most rossz, vagy jó néven vagyem...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.06.14. 14:15 #1125
Eric
Papper, apafej, papesz...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.