Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2005

1 2 3 ... 55 56 57
1738 levél
Válasz 04.09.20. 14:18 #24
Nemcso
A Ford autósportból való jövőévi kiválásával elképzelhető, hogy a Jaguar és a Jordan kiszáll a Forma-1 -ből és csak 16 autó marad.
Erre válaszul Ecclestone a sztárcsapatok 3 kocsival való szereplésére gondol.

Cikk az Index-en
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
20761 levél
Válasz 04.09.18. 00:22 #23
Eric
Ja, hogy a Ford a Cosworth Racinget is el akarja adni?
Háát, ez így már tényleg érdekes, felettébb érdekes!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.09.17. 22:57 #22
Eric
"Mi lesz így a Minardival, meg a Jordannal? Ki fog nekik motort szállítani?"

A Ford.
Amúgy a Jaguar is Ford motorral megy. A Ford konszern a Jaguar tulajdonosa is egyben.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1956 levél
Válasz 04.09.17. 14:04 #21
NisMaster
A Jaguár év végén ki fog szállni az F1-ből, és ha nem veszi meg senki a csapatot, akkor csak kilencen maradnak. A motorgyártó részleget is be akarják zárni.
Mi lesz így a Minardival, meg a Jordannal? Ki fog nekik motort szállítani?
HTWT - Hungarian Total War Team
1719 levél
Válasz 04.09.09. 20:13 #20
TheHolyOne
Remélem jövőre végre látunk versenyt is és nem az lesz megint a téma az egész idény alatt, hogy ki hova fog igazolni.
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
20761 levél
Válasz 04.09.02. 11:04 #19
Eric
Én sem rajongok érte(mert nem egy szimpi figura), de tisztelem és elismerem.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 04.09.02. 08:31 #18
Vaszilíj Zajcev
Ha Nelson Piquet-ről beszélnénk, azt mondom így van, ő az utolsó éveiben csak levezetett.
De Schumi, egy német félisten?! Az tuti, hogy jövőre újabb motivációt talál, és harcol, ahogy szokott.
Mi van itt, a végén még megszeretem?
KIZÁRT!

divide et impera
11785 levél
Válasz 04.09.01. 19:20 #17
Ghoost
Gondoltam, hogy el fog jönni az idő amikor a Jaguarból Ford lesz, de azt hittem, csak akkor következik be, ha jobban fog menni a szekér, de úgylátszik mégsem, akkor legalább msotmár 100%osan 4. teljesen gyári csapat lesz (motor+kaszni) a Ferrari, Toyota és Renault mellett.
229 levél
Válasz 04.09.01. 17:04 #16
Emb3rke
Schuminak sztem már mind1, hogy hogy fog teljesíteni jövőre, már minden létező rekordot bezsebelt, még az unokáinak sem kell majd törődnie a megélhetéssel, stb. Sztem már csak poénból versenyzik.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
1956 levél
Válasz 04.09.01. 11:31 #15
NisMaster
Mikrohullámú sütőben nem lesz hiány a Fordnál.
HTWT - Hungarian Total War Team
20761 levél
Válasz 04.09.01. 11:25 #14
Eric
Ja én is olvastam, itt a cikk róla.

"A boxutcában úgy hírlik, a koreai LG is szívesen beszállna a Forma-1-be, tehát nem kizárt, hogy a Jaguar Racing 2005-től "LG Ford Racing" néven indul a sorozatban."

Ez is érdekesen hangzik!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1956 levél
Válasz 04.09.01. 11:22 #13
NisMaster
Állítólag a Jaguar jövőre Ford néven fog futni.
HTWT - Hungarian Total War Team
20761 levél
Válasz 04.09.01. 11:18 #12
Eric
A Minardi megállapodott a Cosworth Racingel, hogy 2005-ben ugyanazokat a motorokat kapják, amit a Jaguár is, vagyis a legújabb fejlesztést.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.09.01. 11:18 #11
Eric
A Minardi megállapodott a Cosworth Racingel, hogy 2005-ben ugyanazokat a motorokat kapják, amit a Jaguár is, vagyis a legújabb fejlesztést.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 04.09.01. 08:41 #10
Vaszilíj Zajcev
Te el tudod képzelni, h Button a BAR-nál maradjon?
Ha nyer a bíróságon a BAR, ha nem, visszaültetni már nem fogják az tuti. Olyan ez, mint amikor a munkaügyi bíróságon v.ki nyer, és visszahelyezik az állásába, de persze egy percre sem megy vissza, bezsebeli a lóvét és lelép.
Itt is ez lesz, megitél(het)nek a BAR-nak egy rakás lóvét és kész.


Én örülök, hogy Coolcar a BAR-hoz megy (ha megy) jobb választás, mint a Jaguar.Ő még mindíg jó pilóta, gyors és megbízható. (Bár a legutóbbi Klien-es manővert nagyon kicentizte).
A szabályváltozásoktól szerintem nagyon sok függ (2.8-as motor, két hétvégére egy, stb.)
Schuminak nem lesz könnyű dolga (remélem).

divide et impera
1399 levél
Válasz 04.08.31. 17:51 #9
neozed
Adná az ég, hogy végre valami normális, ütőképes gépet tudjon összerakni a McLaren.
Örökké nem eshet!
9789 levél
Válasz 04.08.31. 15:50 #8
Gillette
Azért azzal a Sato-Coulthard párossal várjunk. Ki tudja mi lesz a Button ügy vége.

Fura de most amondó vagyok, hogy Schumák ne hagyja abba. Ki tudja lehet, hogy a McLaren képes egy ütőképes autót rakni Raikkönen alá és akkor... Jó lenne, ha tudásuk miatt dőlne el kettejük között a bajnoki cím és nem pedig a technika miatt.
Persze lehet, hogy szar McLaren megint valami fos autóval áll elő jövőre és...
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 04.08.31. 14:15 #6
Eric
Kedves nyelvzseni.

A Forma 1 a magyar nyelvben egy teljesen elfogadott és használt kifejezés az amúgy világszerte Formula 1-ként emlegetett rendezvénysorozatra.

De azért, mert én így írtam(ahogy többek között pl. a hungaroring.hu is), nem kéne elmagyaráznod már nekem a forma és a formula szavak jelentését!

Nem láttam szmájlit így sima kötekedésnek veszem.
Úgyhogy, lehetőleg ne folytasd. THX!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
157 levél
Válasz 04.08.31. 13:14 #5
AndrewT
üdv

nem kötekedni akarok, de asszem nem vágod a különbséget a forma és a formula között, kedves topic indító.

forma = alak
formula = szabály, szabvány

a mi esetünkben a második a megfelelő, a formula-1, a forma-1 mint olyan, az előzőnek az elcsökevényesedett alakja, és teljesen helytelen
4154 levél
Válasz 04.08.31. 12:58 #4
pres
Schumacher lehet, hogy abbahagyja. Legalábbis ezt pedzegeti a mai Sport.
Fuck it Dude let`s go bowlin`
20579 levél
Válasz 04.08.31. 10:50 #3
Pyrogate
Lehet, hogy kivesznek 1-2 futamot még belőle, hisze tavaly volt elvilegaz utsó Imolai futam. Vagy Silverstonet veszik ki.
Inkább arra tippeljünk hányadik futamon söpri be Sumáker a vb-címét...
4154 levél
Válasz 04.08.31. 10:27 #2
pres
Ezt csak azért nyitottad ilyen korán, hogy te lehess az első

Amúgy érdekes, hogy a Ring előtt megint 3 hét a lyuk.

Coulthardot nem szerződtetném a B.A.R. helyében. kiégőfélben van a pali IMHO. Sato meg szokásos jappán kamikaze (olyan mint Katayama volt régen)
Fuck it Dude let`s go bowlin`
20761 levél
Válasz 04.08.31. 09:19 #1
Eric
Igaz, hogy még nem ért véget a 2004-es szezon, de már megvan a 2005-ös versenynaptár, így elindítom a jövő évi szezon topicját.

A 2005-ös versenynaptár:

1. Március 6. Ausztrália, Melbourne
2. Március 20. Malajzia, Sepang
3. Április 3. Bahrein
4. Április 17. San Marino, Imola
5. Április 24. Nürburgring
6. Május 8. Spanyolország, Barcelona
7. Május 22. Monaco
8. Június 5. Kanada, Montreal
9. Június 12. USA, Indianapolis
10. Június 26. Franciaország, Magny-Cours
11. Július 3. Nagy-Britannia, Silverstone
12. Július 17. Németország, Hockenheim
13. Július 31. Törökország, Istambul
14. Augusztus 21. Magyarország, Hungaroring
15. Szeptember 4. Belgium, Spa-Francorchamps
16. Szeptember 11. Olaszország, Monza
17. Szeptember 25. Kína, Sanghaj
18. Október 9. Japán, Suzuka
19. Október 23. Brazília, Interlagos

Ebben újdonság a török nagydíj.

Úgy néz ki véglegessé vált, hogy a Bar Honda a Coulthard-Sato párossal indul.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1 2 3 ... 55 56 57

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.