Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2005

2590 levél
Válasz 05.09.03. 19:21 #2324
Tódee
Én mondtam már, hogy a gyuszi még a paliknál is rosszabb.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
21647 levél
Válasz 05.09.03. 19:12 #2323
padavan
Áhh, a mai közvetítése egy rakat szar volt. Az idegesített legjobban, amikor sipítozott, ha valaki kb hozta azt az időt, amit Sumi csinált az első szakaszban, a baromnak fel sem tünt, hogy ott a Sumi eléggé elfékezte magát, így nem volt nehéz abban az etapban azt az időt hozni.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10106 levél
Válasz 05.09.03. 19:08 #2322
mucius
no de essen szó erről a Zollner Gyusziról (márha jól írtam a nevét). titeket nem irritál a transzvesztita hangja, meg hogy 10percenként meghazuttolja saját magát?
ma pl ez a "bar hondák most csak epizódszereplők lehetnek", aztán sato köre után meg már magyarázta, hogy előre látható volt hogy jól fognak szerepelni.

hova tünt paliklaci?!
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
21647 levél
Válasz 05.09.03. 19:07 #2321
padavan
Na,de akkor most már szerintem vili, hogy Kimi, azért mert gyors, nem okolható azért, mert elhullik alatta a technika. Idén egy ilyen eset volt, amikor többször is elfékezte magát, ezt aláírom. De az esetek többségében az autó technikai szinvonala nem volt elegendő, nem pedig túlhajtás miatt döglött meg. Vagyis igen, a túlhajtás miatt, ami azonban norámlis esetben nem túlhajtás, hanem versenytempó.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10106 levél
Válasz 05.09.03. 19:05 #2320
mucius
ez egy ördögi kör.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
21647 levél
Válasz 05.09.03. 19:03 #2319
padavan
Azért azzal legyünk már tisztában, hogy Kimi autója egy cseppet jobban ki van hegyezve, így nagyobb a hibalehetőség is. És Kiminek nyomnia kell, hiszen versenyben van, ez a dolga. Az autónak pedig elviekben az lenne a dolga, hogy bírja a pilóta által diktált tempót. Ha meg visszavesz, akkor nem ér el olyan eredményeket, amiket elért, egészen lehetetlen startpoziciókból is.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10106 levél
Válasz 05.09.03. 19:00 #2318
mucius
ez világos, de ugyanazt a technikát lehet úgyis eredményesen vezetni, hogy ne ékeleődjön szét, mint ahogyan azt montifiú már bemutatta párszor.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
21647 levél
Válasz 05.09.03. 18:55 #2317
padavan
Ha egy autót egy jó pilóta ki tud nyírni, akkor az a mérnökök sara, nem pedig a pilótáé.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10106 levél
Válasz 05.09.03. 18:52 #2316
mucius
én ilyet hol írtam?
kiváló pilóta, de nyírja az autót rendesen. ez nem is lenne baj, ha nem a mclarennél csinálná.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
2883 levél
Válasz 05.09.03. 18:27 #2315
Nayrobi
Az utolsó mondat iszonyatosan igaz!
PSN: nayrobi11
21647 levél
Válasz 05.09.03. 18:16 #2314
padavan
Nyissál blogot. Kimi szerintem mindenképpen sokkal jobb pilóta Alonsónál. Az idei pontszámok csalókák ebben a tekintetben. Alonsonok istentelen és unfair módon nagy mákja van.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
466 levél
Válasz 05.09.03. 18:14 #2313
juzo
Most mi van? Csak leírtam a gondolataimat. Ezt nem lehet bizonyítani, mert a közeljövőben nem fog egyforma kocsiba ülni a 2 versenyző.
21647 levél
Válasz 05.09.03. 18:11 #2312
padavan
És ezzel most mit is akarsz bizonyítani?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
466 levél
Válasz 05.09.03. 18:08 #2311
juzo
Ehhh. Gondold végig légyszi mit írtam. Nem azt írtam, hogy kimi nagyképű, hanem hogy van aki nagy képű, de nem az emberi tulajdonságokról beszéltem, hanem a vezetési képességekről. (egyébként a nagyképűség alonsóról jutott eszembe). A fél másodperc az 2 részből tevődik össze: kimi + mclaren. A verseny végére állandó a 30 sec. Csak hasraütésre ebből 10sec kimi, és 20 sec a kocsi. De ez hol 20 sec minuszba, hol kiesés.
21647 levél
Válasz 05.09.03. 18:03 #2310
padavan
Miért, Kimi szerinted nagyképű? Pfff... Gondolom, egy paralell univerzum forma 1-es sorozatát nézed valami technikai anomália jóvoltából.
Egyébként az a "kiemelkedik picit" esetünkben fél mp Alonsohoz képest, hát akkor ennyi terről a "piciről". Sumi ügyben egyetértünk, a Ferko visszafogja rendesen a srácot, pedig ő a legjobb, hát ez van.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
466 levél
Válasz 05.09.03. 17:59 #2309
juzo
Sztem itt nem én vagyok a retardált te Te ebben a hozzászólásomban hol olvastál bármit kimiről? Főleg Sumit említettem, ill még fisichellát érintőlegesen. Kimi meg hol szar pilóta? Nagyon is jó pilóta. Ha sumit nem nézzük akkor a legjobb sztem (ezzel nem azt mondom, hogy sumi jobb). De nem értek egyet azzal, hogy kimi az isten, mindenki más (főleg alonsó) meg egy retardált barom, aki nem tud vezetni, csak a kocsija jó. Sztem a mezőnyben van 6-8 igen jó pilóta, de közülük kiemelkedik kicsit Kimi.
Itt vezetési képességekről beszélek, nem arról, hogy ki nagyképű, ki nem.
21647 levél
Válasz 05.09.03. 17:16 #2308
padavan
Kezdesz retardált lenni, öreg. Te most minden áron be akarod bizonyítani, hogy Kimi szar pilóta, vagy mi a rák? Szembe mész a tényekkel, jógyerek...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4956 levél
Válasz 05.09.03. 16:07 #2307
bodajoci
A Forma 1 nem csak pilótákról szól, hanem autókról is. Asszem ezt már ezerszer kibeszéltük. Hiába jobb ez a Kimi gyerek, ha az autó gyík. Itt az egész csomag( így szokták mondani) számít. Építsenek má egy picivel lassabb autót, ami végighmegy, és máris világbajnok lesz. Vagy igazoljon el.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
466 levél
Válasz 05.09.03. 15:06 #2306
juzo
"pilótához kell építeni autót": ez nem feltétlenül igaz, sőt a legjobbaknál egyáltalán nem. Az autót olyanra építik amilyenre tudják, a pilóta majd megtanulja vezetni. De a legtöbb pilóta nem tud alkalmazkodni más kocsikhoz. Sok nagy név ezért is vergődik, nem fekszik a kocsi a stílusuknak. Pl fisichella.

Schumi ettől volt nagy, a kocsihoz igazította stílusát. A Benettont teljesen másképp vezette, mint a ferrarit. És az eredménye 7 vb cím.
21647 levél
Válasz 05.09.03. 14:59 #2305
padavan
Ja,, akkor Kimi tökszar pilóta. Pfff, inkább ne írtál volna semmit...
Véleményem szerint éppen hogy a pilótához kell építeni autót, de mindegy. Ha ez nem sikerül: bénák.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
466 levél
Válasz 05.09.03. 14:53 #2304
juzo
Ezzel teljesen egyetértek Kigyorsításnál messze nem tudnak 900 LE-t az útra vinni. Szóval ott teljes mértékben a hajtáslánc és a tapadás számít. A motorerő ott jön képbe, ahol padlógázzal mennek. Ez kb 150 felé lehet, leszorítóerőtől függően.
9789 levél
Válasz 05.09.03. 14:50 #2303
Gillette
És? Ezt nem is vitattam.
"Meg kell találni az egyensúlyt a nyers erő és a felhasználható erő között"
Lényegében ugyan ezt írtam én is.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
466 levél
Válasz 05.09.03. 14:48 #2302
juzo
Én is hiányolom, de lehet tényleg nincs. Vagy mégis. Pontosan nem tudhatjuk meg. Bár az első 3-at elnézve nem csoda, ha csak 4.
2590 levél
Válasz 05.09.03. 14:47 #2301
Tódee
Na, ez már ott sántít, hogy a Honda nincs benne a legjobb 3-ban.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
466 levél
Válasz 05.09.03. 14:45 #2300
juzo
A legtekintélyesebb F1-szaklap felmérése szerint egyébként éppen a Toyota büszkélkedhet a legerősebb motorral (950-970 LE), mögötte pedig a BMW (940-960 LE) és a Ferrari (930-950 LE) található. Már e csapatok bajnoki pozíciója is mutatja, hogy a nyers erő nem minden, a Mercedes-motoros (870-890 LE) McLaren MP4-20 a legtöbb pályán megközelíthetetlen számukra. "A csillagászati lóerőadatok papíron valóban vonzóak, de ha ezt csak rossz vezethetőség vagy gyenge megbízhatóság árán érjük el, inkább lassítják az autót. Meg kell találni az egyensúlyt a nyers erő és a felhasználható erő között" - magyarázza Nelson.
9789 levél
Válasz 05.09.03. 14:41 #2299
Gillette
Csak gyengébb. Attól, hogy nem az a legerősebb motor még nem lesz gyenge. Tuti van náluk gyengébb is. Ja és ezek csak kiszivárogtatott adatok. Ki tudja mennyi igaz belőlük?
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
466 levél
Válasz 05.09.03. 14:37 #2298
juzo
Attól a motor még gyenge marad. (és gyorsan kopik) A hajtáslánc sokkal jobb, mint a toyotánál.
9789 levél
Válasz 05.09.03. 14:35 #2297
Gillette
ill. toyotanál
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 05.09.03. 14:35 #2296
Gillette
azt azért nem mondanám, hogy gyenge a motor, mert hiába gyengébb mondjuk a hondánál ha a meglévő lóerőkből többet tud hasznosítani. inkább megbízhatatlan.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
466 levél
Válasz 05.09.03. 14:31 #2295
juzo
Padavan, sztem ha a 2 pilótát nézzük, akkor Kimi kicsit gyorsabb, aztán a merci annyit tesz hozá, hogy már alázza, vagy szétesik alatta.
466 levél
Válasz 05.09.03. 14:30 #2294
juzo
Csak az a gáz, hogy gyenge a motor + még ki sem bír 2 hétvégét. Motoron kívül nyílvánvalan a merci a legjobb mindenben, ha ellensúlyozni tudja. (kivéve 1-2 megbízhatatlan részt)
9789 levél
Válasz 05.09.03. 14:28 #2293
Gillette
Az egy dolog, hogy milyen erős a motor, de ennél fontosabb, hogy ebből mennyit visz át a kerekekre és onnan meg az aszfaltra. Egy jó futómű sokkal többet ér mint egy jóval erősebb motor.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
10106 levél
Válasz 05.09.03. 14:23 #2292
mucius
hát nem kevés múlik a pilóta vezetési stílusán. monti alatt pl. nem igazán füstölnek a kocsik.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
21647 levél
Válasz 05.09.03. 14:18 #2291
padavan
Nem is tudom, általában nem pilótahiba miatt füstöl el a merci, innentől kezdve pedig egyértelmű, hogy ki a hibás. És hogy Kimi alázza Alonzót, ez egyértelmű. Nagy blama lesz annak a kis pöcsnek, ha a zárófutamig mindig kikap Kimitől. Aztán ünnepelhet önfeledten, mintha mi sem történt volna/mintha megérdemelné... Looser.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
466 levél
Válasz 05.09.03. 14:05 #2290
juzo
Mercedesnél egyáltalán nem olyan erős a motor. A toyota 950-970 le-s, míg a merci 900 alatt van. De gyakran nem is a motor miatt esik ki. Bár a motorcserék persze a motor hibájából vannak.
466 levél
Válasz 05.09.03. 14:03 #2289
juzo
A kettős mércédet szidom, hogy amikor gyors a merci, akkor kimi alázza alonzót, amikor meg megáll, az a csapat hibája. Kimi és a merci egy és ugyanaz, akár gyorsak, akár megállnak.
Kimi persze sztem is tehetségesebb.
21647 levél
Válasz 05.09.03. 13:55 #2288
padavan
Ja, Kimi füstöli el a motort? Én azt hittem, hogy a mérnökök nem tudnak eléggé felnőni a feladathoz, bocsánat, pffff... A szitu a következő: A világbajnoki esélyes messze nem a legjobb pilóta a mezőnyben, és az egyik legjobb pilóta a mezőnyben nem lesz világbajnok, mert szopatja a saját csapata.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2590 levél
Válasz 05.09.03. 13:55 #2287
Tódee
Azért ez már tényleg nevetséges a Mercedesnél megy. Hiába bivalyerős a motor, ha nem képes 6-700 km-t megtenni. Ezzel az ég világon semmit nem érnek el. Mindegy, remélem Button bezúzza Alonsót - már csak Räikkonen miatt is.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
466 levél
Válasz 05.09.03. 13:52 #2286
juzo
És sokadszorra füstöli el a motorját. Innen szép nyerni, és új motorral képes is rá. Jó kis verseny lesz, bár sajnos vb aranyra nem sok esélye maradt.
21647 levél
Válasz 05.09.03. 13:50 #2285
padavan
Mit mondjak, Kimi sokadszorra tapossa az aszfaltba Alonsót.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
466 levél
Válasz 05.09.03. 12:47 #2284
juzo
áááááááááááááááááááááááá. Gyökér McLaren. Kimi húzzál el máshová.
11785 levél
Válasz 05.08.29. 19:10 #2283
Ghoost
Ericcel kell egyet értsek, de La Rosa sztem is tudna nagyon jól menni ha visszakerülne az F1be egy élcsapathoz, de ugyanez igaz Wurz-ra is szerintem.
2590 levél
Válasz 05.08.29. 18:56 #2282
Tódee
Állítólag Kimi és Schumi 2007-ben csapatot cserélnek. Na persze, ez a hiszem, ha látom kategória.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
2883 levél
Válasz 05.08.28. 22:16 #2281
Nayrobi
Ja, nem volt rossz...mondjuk nekem az éjjeli nascar futam és a wtcc jobban bejött (Zanardi rullz!)
PSN: nayrobi11
21647 levél
Válasz 05.08.28. 21:59 #2280
padavan
Most néztem meg a ChampCar-t, hát qrvajó volt.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2590 levél
Válasz 05.08.22. 19:51 #2279
Tódee
Hát igen, de mondjuk azóta szerintem fejlődött a McLarennél. Egy esélyt azért megérdemelne.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
10106 levél
Válasz 05.08.22. 19:14 #2278
mucius
2002-ben jaguárnál érdekes módon eddie irvine összeszedett 8 pontot, míg de la rosa egy darabot sem. pedig irvine eggyel többször kényszerült feladni a versenyt (pontosan 10-szer).
tehetséges pilóta, mivel f1-ben amatőröket nem igen foglalkoztatnak, de az ottani pilóták nagy része tehetségesebb.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
4956 levél
Válasz 05.08.22. 18:32 #2277
bodajoci
Asszem Monzában tűzoltó volt a tag, aki meghalt.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
2590 levél
Válasz 05.08.22. 16:02 #2276
Tódee
Ott is volt egy, meg Monzában is.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
20761 levél
Válasz 05.08.22. 16:01 #2275
Eric
Az Ausztráliában történt, R. Schumacher és Villeneuve ütközésekor. Ezen kívül a szerencsétlenül járt pályabíró mellkasi sérülésekbe halt bele.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.