Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Chris Sawyer's LOCOMOTION

2150 levél
Válasz 05.01.24. 16:53 #48
darkforce
Játsz még vele vagy 10-15 órát, hidd el meg fog tetszeni, nekem nagyon tetszik, hogy lehet építeni nagyon komplexx kis kereszteződéseket (a TT-ben ezt nemnagyon lehetett megoldani, ill. elég nehéz volt).
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
20 levél
Válasz 05.01.24. 10:23 #47
fojesz
Sztem ez nem sikerült túl jól, pedig a Transport Tycoon az egyik kedvencem volt.
www.gamekapocs.hu
481 levél
Válasz 05.01.23. 23:21 #46
Hokum
Köszi, már megoldódott, de az volt, amit leírtál... az olajat kellett kijelölni..
2150 levél
Válasz 05.01.23. 21:03 #45
darkforce
Ilyen nekem nem volt, talán ha Full Load-ot választasz, akkor nézd meg, hogy ott a listában az olajat jelölted be. Illetve lehet, hogy az az adott kocsi nem tud olajat szállítani, csak úgy néz ki mintha tudna =) Szerintem ilyen bug így nincs a játékba, de lehet tévedek, nekem legalábbis sosem jelentkezett.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
481 levél
Válasz 05.01.23. 12:19 #44
Hokum
Hali!

Egy kérdés: miért van az, hogy egyedül az olajat nem töltik be a tankerbe, azaz, nem tudok olajat szállítani? Minden mást tudok, de olajat azt nem... egyszerüen nem töltik be.... ez valami bug???

FONTOS!! Plíz, írjatok!!!
1806 levél
Válasz 04.12.20. 16:39 #43
Csirke4
De bár az sc4-nek is ára van! Azért néha úgy "építi" föl a városokat hogy öröm nézni
+az U driveban meg eltünnek az autók
2150 levél
Válasz 04.12.20. 14:11 #42
darkforce
Sawyer bácsi is megmondta, hogy azt szeretné, ha ezt a játékot nem a grafikájáért szeretnék. Mellesleg tényleg lehetett volna, de szvsz. így sem olyan rossz ez. A játékmenet a lényeg és az megvan =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
481 levél
Válasz 04.12.19. 15:56 #41
Fenrir
mondjuk azért 2004-ben legalább egy sc4 típusú grafikát össze lehetett volna dobni a játékhoz
A halál csak a kezdet...
2150 levél
Válasz 04.12.18. 12:18 #40
darkforce
Elég legyen mostmár, kapcsold ki szépen apuci számitógépét és irány az oviba! Te parasztgyermek.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 04.12.18. 12:17 #39
darkforce
Szerintem a vonat sebességénél elnézted a dolgot egy kicsit, mert a vonat mindig azon a sebsségen közlekedik, amilyen nagyot csak elérhet az adott sínen. Ha a vonatod még nem jött ki teljesen a kanyarból (tehát a vége még bennevan) akkor nem fog gyorsabban menni, illetve ha akadály van korlátolt sebességű kanyar van előtte, akkor szintén nem gyorsít fel.

Ezért törekedni kell mindig a lehető leghosszabb egyenes szakasz megépítésére és abból kiágaztatni az államásokhoz a többi sínt. Tény, hogy a leágazásnál meglehetősen lassul a forgalom, de lehet ilyen lassító ill. gyorsítósávokat is alkalmazni, hogy ne akadályozzák a forgalmat a gernchálózaton a leforduló vonatok. Én már csináltam pár szép dolgot a játékban és ez a sínrendszer építés nagyon tetszik benne, bár a TTD-ben is lehetett már ilyet.

Egyébként a vonat útvonalkeresésére valami iszonyatosan szörnyű, ha nem egyértelmű az útvonal, akkor mindig megpróbál abba az irányba kanyarodni, amerre a célállomás van. Ezért érdemes komplex sínhálózatnál használni a waypointokat. Minden egyes kereszteződésnél érdemes berakni egyet, nehogy a vonat rossz irányba menjen, mert jobb esetben vissza kell jönnie, rosszabb esetben soha az életben nem talál vissza. amikor meg már van 50-60 vonatod, akkor ezeket tényleg nehéz követni, hogy melyik hova megy és hol.

Egyébként a játékkal kapcsolatban nekem is sok hiányérzetem van.

Legnagyobb problémám az ellenséges AI volt. Ill. az, hogy nem lehet őket felvásárolni, még csak szivatni sem. Annyira idegesített, hogy a gyönyörű szépen kiépített állomásomat nézegetem és egyszer csak az AI egy 30m magasan lévő sínpályát épít a város fölé, közben lerombolja az összes épületet ami az állomásom közelében volt. Ez ellen semmit nem tehettem, csak a busz ill. villamosforgalmát tudtam elbarikádozni, de ez nem jelenthetett számára se túl nagy költségnövekedést. Így ált. a pálya úgy nézett ki, hogy nekem volt vagy egy hatalmas nyílegyenes vonalakból álló sínhálózatom, és körülötte rengeteg összevisszamozgó levegőben lógó sín, melyeket az ai épített. Arról nem is beszélve, hogy elég érdekes egy levegőben oszlopokra helyezett állomás, amire nemtudni, hogy hogyan jutnak fel az emberek.

Nekem hiányzott még a metró építés lehetősége is. Bár vonatokkal imitálhatjuk a metró létezését, de igazán lehett volna ehez megfelelő állomás is. A földalatti építés pedig nem túlságosan átlátható.

Na ennyit így hirtelne =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
481 levél
Válasz 04.12.17. 14:57 #38
Fenrir
imádom az olyan lúzereket mint te aki csak azért ír vhova, hogy fikázzon vmilyen játékot...ki az isten kérdezett amúgy téged, hogy neked mi tetszik és mi nem? menjél barbie fashion desiger-rel játszani láma
A halál csak a kezdet...
13 levél
Válasz 04.12.17. 07:07 #37
Half
ez egy nagy fos
a locomotion
de van kód: alt+F4
481 levél
Válasz 04.12.17. 04:27 #36
Fenrir
az alagút nagyon trükkös, van benne...csak le kell menni asszem underground nézetbe vagy mibe ahol a föld alatti részt látod, ott kell alagutat építeni
A halál csak a kezdet...
1963 levél
Válasz 04.12.17. 00:55 #35
Rettenthető
Hát szép a játék, meg jó a játék...

Ami tetszik:
- a vonatpályák villamosítása
- a tájegységenként változó járműpark
- a hidak nagyobb magasság-áthidalóképessége
- többívű kanyarok
- kidolgozottabb mozdonyok
- a villamos megjelenése


Ami nem tetszik:
- az építkezés erőssen visszafejlődött
- nem vásárolhatok meg előre ingatlanokat (ahová később csak úgy lerakhatom az állomást)
- az épületek kicsit egyhangúak, egy idő után nagyon beszűrkülnek.
- néha nagyon ostobán tudnak közlekedni a vonatok... építettem egy 2 sínes gerinchálózatot körbe a pályán, amibe minden város és termelőüzem/ipar belecsatlakozott és hiába volt egyirányúsítva, oly ostobán közlekedtek a vonatok, hogy el sem hittem. Volt ami úgy közlekedett mint egy álom, de volt amelyik elment tökre a picsába és nem talált vissza...
- ha ledobok egy kohó mellé egy állomást több utast termel, mint bármely város a játék folyamán bármikor (minimum 500 fő)
- a depó nekem nagyon hiányzik... (a ttd-ben úgy játszottam, hogy amelyik vonat nem termeli ki az új vonat árát 1 év alatt, azt le sem cserélem... na itt ilyen nincs)
- Gazdasági szimulációs stratégiai játék ide - vagy oda, azért 2004-ben legalább annyit megoldhattak volna, hogy ne minden talajegység egy azonos textúrát alkalmazzon, azért ez valahol vicc. Ha már 10 különböző van már nem ennyire durva a hatás.
- Olyan hiba a játékban, hogy a legnagyobb ívből letett első elem után lerakható egyenes szakaszokon nem mehet a vonat gyorsabban, mint 160 km/h (mert kanyarnak érzékeli, holott egyenes) elég furcsa.
- Szintén az előbbiekben említett sínnél nem lehet egymásmellett futó síneket összecsatolni (legalábbis nekem nem sikerült).
- nekem hiányzik a többféle vasútpálya (monorail és a maglev)
- alagútépítés
- méretarányok
- pótkocsi miért csak az olajtartályos kocsihoz van?
- színvilág (lehet ez realisztikusabb, de randább)
- arcgenerátor hiánya
- talajegyengetés (azért az előző részben a vizet könnyebb volt a város/ipar közelébe vinni, mostmeg..heh vízszintre lapogatom a földet, erre nem folyik be a víz...ekkora baromságot)
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
481 levél
Válasz 04.12.16. 21:16 #34
Fenrir
én annak idején imádtam a transport tycoon-t...azzal versenyeztem a szomszéddel, hogy 2050-ig (amikor az idő múlása megáll) kinek lessz több millió dollárja, persze mindig megvert a szemét a vonataival mert én nagyon repülőgép párti voltam

egy-két észrevétel és összehasonlítás a saját nézőpontomból:

-végre nem kitalált nevek vannak hanem az eredetiek

-bár azért 2004 van és a grafika egy 10 évvel ezelőtti állapotot mutat attól még nagyon jó a játék...mondjuk hiányzik belőle a bank vagy arany/gyémnátbánya a hozzá tartozó páncélozott járművekkel

-villamos nem hiszem, hogy a legjobb megoldás volt mert a játék nem 1 városban lévő közlekedésre van kihegyezve....bár egy 8-10 ezres városnál már elfér bőven

-kicsit zavaró a vonatsinek lepakolása, elég hülyén néz ki

-nameg a hajók mozgása amikor vmelyik törésponton a falnál megakad és körbe-körbe csak forog, ttdx-ben jó volt a bólya, azzal egész szép utakat lehetett neki csinálni

-hiányzik nagyon a 4x fizetésű extra "küldetések" amivel meg tudtad alapozni a céged bankszámláját

hát így kb ennyi
A halál csak a kezdet...
1 levél
Válasz 04.12.16. 20:07 #33
Lord Márton
Lesz kiegészítőlemez a Locomotionhoz??????
2150 levél
Válasz 04.10.21. 17:38 #32
darkforce
Ha jól tudom, akkor egy külön file-t kell szerkeszteni, amit locotool nevű programmal tudsz megnyitni, bővebb infót találsz a modder fórumokon =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
66 levél
Válasz 04.10.20. 15:38 #31
csimpi-limpi
Sziasztok.



Csak egy kérdésem lenne.

Azt tudom, hogy az állomásneveket át lehet írni, de a városneveket nem lehet átírni, mint a TTD-ben? Vagy csak én nem jöttem rá?

Köszi.
2150 levél
Válasz 04.09.29. 18:22 #30
darkforce
Csak sajnos az ára elég borsos ahoz képest, hogy hogyan néz ki első ránézésre =) Ettől eltekintve a rajongók körében garantáltan sikeres program lesz.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
13 levél
Válasz 04.09.29. 18:15 #29
Marcipán
KIRÁLY ez a játék. Ezt is meg kell vennem!!!
2150 levél
Válasz 04.09.23. 14:03 #28
darkforce
Egyébként itt található egy kifejezetten modder fórum a Locomotion-hoz :
http://forum.locomotiondepot.net/

Rajta keresztül meg lehet találni a locotool-t is, ami szükséges a játék modolásához. Ha esetleg valakit érdekelne =)

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 04.09.21. 18:05 #27
darkforce
Az egészben a lényeg végülis az a hatalmas egész pályát átölelő központi kétsávos vasút. Van még mellette egykét önálló vasútpálya is, azoknál nem érte volna meg becsatolni a síneket a központi rendszerbe, meg azért a helyhiányra is gondolni kell =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1435 levél
Válasz 04.09.21. 17:35 #26
polp
2150 levél
Válasz 04.09.21. 14:51 #25
darkforce
Felraktam a netre, lehet nyugodtan töltögetni, elég jól elszórakoztam benne =)

http://wargamer.uw.hu/darkforcesave1.zip

Remélem jól írtam be =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1435 levél
Válasz 04.09.20. 21:46 #24
polp
darkforce
egy mentést nem tudnál küldeni hogy némi ötletet meritsek a vasúthálózatodból???
captain_neo@freemail.hu
2150 levél
Válasz 04.09.20. 20:02 #23
darkforce
Az újfajta lámpák csak díszítőelemek =) Nincs különbség.

Egyébként létre lehet hozni nagyon fasza útvonalakat. Nézd meg a képeket amiket belinkeltem, szerinted azok egyszerű kis kétmegállós pályaszakaszok ? =)

Csak tudni kell használni a dolgokat. Azzal, hogy egyirányú vasúti vonalakat építesz, alapban nem lesz probléma azzal, hogy visszafordulnak a vonatok, csak vigyázni kell a kereszteződésekkel és a lejárókkal/feljárókkal, hogy ne okozzanak sehol se a vonatok dugót =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1435 levél
Válasz 04.09.20. 18:47 #22
polp
igazán lehetne játékban szerintem több help, training mission vagy valami ami bemutatna valami használható vasúti praktikákat, mert emiatt a lámpás baki miatt, hogy visszafordulnak a vonatok nem lehet egy élethű teljesen korrekten kivitelezhető vonalat csinálni, pedig az az igazi ha fasza bonyolult lámpás vonalakat csinál az ember sztem, mert egy idő után unalmas a sima két megállós (bepakol...kirakod) vonal
sebaj én próbálkozom, már van egy pár jó kis ötletem de eszméletlen mit szenvedek néha ezekkel a tetvekkel
4499 levél
Válasz 04.09.20. 18:07 #21
Wing
Ugyanezt én is meg akartam kérdezni. Mi különbség van köztük? Amúgy négyféle van.
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
1435 levél
Válasz 04.09.20. 17:48 #20
polp
csak az abaj hogy igy nem lehet fasza vasúti terveket késziteni , mert a visszafordulásukkal elbasszák a tervemet
ja és mire vannak azok a különféle jelzőlámpák??? van vagy három tán vagy négy?? miben különböznek?
2150 levél
Válasz 04.09.20. 15:16 #19
darkforce
Ezt nemhiszem, hogy lehet orvosolni. Nekem nem jelentett problémát, mert az összes sínem egyirányú és így csak néhány métert ment vissza, míg beleütközött a másik lámpába, ahonnan kapásból visszavonult =)

Erre tényleg csak az egyirányúsítás jelenthet megoldást, vagy úgy megépíteni a lámpást részt, hogy ne kelljen a vonatnak várakoznia, főleg olyan sokat (áthidalni a problémát, vagy pedig kibővíteni a sínek számát, hogy több helyen lehessen áthaladni).
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1435 levél
Válasz 04.09.20. 14:11 #18
polp
nekem lenne gy olyan bajom, nemtom hogy valaki tudja e ezt orvosolni
DE amikor is a vonatom várakozik a piros lámpánál, és már egy jóideje ott van eccer csak fogja magát és visszafordul, ezt lehet valahogy orvosolni, vagy ez micsoda, ez benne volt a régi TTycoonban is és ez nagyon bosszantó !!!!
2150 levél
Válasz 04.09.19. 13:52 #17
darkforce
Szerintem a játék elején érdemes próbálkozni személyszállítással, majd amint egy kis pénz üsszegyűlt, akkor olajat érdemes vitetni a finomítóba. Még akkor is, ha a Goods-ot nem viszed tovább. Amikor már elég gyors vonataid lesznek, akkor nagy távolságra kell személyszállítást végezni, iszonyatosan sok pénzt lehet vele keresni (2 - 3 millió / szállítás, ha elég sok embert viszel elég gyorsan elég nagy távolságra).
De kicsike pénztermelőknek jó még a villamos is, bár hiába hoz 50x annyi pénzt mint amennyi az üzemeltetési költsége, túlságosan sok pénzt nem lehet vele keresni. Arra viszont kifejezetten jó, hogy elősegítsd vele a városok növekedését, ugyanis a villamosrendszerbe bekötött települések 10-20 év alatt 3x akkorára nőnek =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4499 levél
Válasz 04.09.19. 11:00 #16
Wing
Na, én is elkezdtem a Locomotiont. Első pillantásra jobban bejött a TTD, de egy óra játék után már nem

Nagyon jól eltalált játék ez. Most épp havi 3500 fontos bevételem van (dark olyan 50 millió körül van )

Ajánlom mindenkinek!

Szerintetek melyik a legjobban jövedelmező szállítmány?
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
2150 levél
Válasz 04.09.14. 17:21 #15
darkforce
Feltöltöttem pár képet a játékról. Aranyos kis sínhálózatot építettem ki, érdemes megnézni, legalább megtudjátok milyen is a játék.

Egyébként meg a Transport Tycoon folytatása ! A képek :

Screenshot1.jpg
Screenshot2.jpg
Screenshot3.jpg
Screenshot4.jpg
Screenshot5.jpg
Screenshot6.jpg
Screenshot7.jpg
Screenshot8.jpg

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1806 levél
Válasz 04.09.14. 17:01 #14
Csirke4
Rollercoaster az iránítás de Transport Tycoon a játékmenet.
9 levél
Válasz 04.09.14. 16:55 #13
Poti
Brékó,Brékó, megtudhatnám milyen játékról van szó (hasolít a Rollercoater-hez)...












...please részletesen...
1806 levél
Válasz 04.09.14. 16:51 #12
Csirke4
2150 levél
Válasz 04.09.12. 00:45 #11
darkforce
Elég sok motívum van benne a rollercoaster-ből, de ha megszokod az újfajta építési stílust, akkor nagyon atomos kis hálózatokat tudsz létrehozni, viszonylag rövid idő alatt. Nekem nagyon tetszett a program és azóta is folyamatosan játszok vele.

Egyébként nem chat-elek, de irc-en megtalálható vagyok (tudom, az irc is chat, de nem a hagyományos fajtája). Nézd az aláírásom =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1806 levél
Válasz 04.09.11. 22:42 #10
Csirke4
Kipróbáltam a demót.
Ez olyan Rollecoasterre hasonlit.
1806 levél
Válasz 04.09.10. 21:44 #9
Csirke4
Ja!
Tudsz jönni a csetre?
2150 levél
Válasz 04.09.10. 21:43 #8
darkforce
Nem szeretem az ilyen különbeállításokat, meghagyom másoknak a lehetőséget, hogy szenvedjenek a játékkal én meg majd játszok az ő általuk módosított változattal.

Mindenesetre mostmár itt van a Locomotion, szerintem ez átveszi a helyét a TTDX-nek, habár van amiben tényleg egyszerűsödött.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1806 levél
Válasz 04.09.09. 23:01 #7
Csirke4
Hallottál már a TTD Alterről?
Olyan prog amivel változtathatod a járművek beállításait!
Igazán jól néz ki amikor a helikopter megelőzi a konkordot ...
1806 levél
Válasz 04.09.09. 22:28 #6
Csirke4
Letöltöm a demot azt megnézem én is, hogy mi ez a csoda
2150 levél
Válasz 04.09.09. 21:59 #5
darkforce
Hát igen, az aljanép nem képes értékelni a kiváló gameplay-t, azt a sokezer órát amit elba*tunk egyetlen szaros kis programra, ahh, nekik csak a csilivili grafika meg a "nemgondolkozokcsaklövök" dolgok mennek ...

=)

Egyébként nekem megvan a játék. Feature list-ben erőteljesen túlszárnyalja a TTDX-et, játékmenetben, háát, 2 napja van meg és 2 napja folyamatosan ezzel játszok ... majd meglátom, hogy meddig bírom =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1806 levél
Válasz 04.09.09. 14:17 #4
Csirke4
Én is szeretem a TTDX-et! Kb 10 éve játszok vele
És most is ezzel szoktam játszani

Én kíváncsi vagyok a játékra!
Mások azért nem kíváncsiak mert nekik túl bonyolult egy ilyen játék
2150 levél
Válasz 04.09.09. 13:59 #3
darkforce
Én is szeretem a TTDX-et, nagyon nagyon sokat játszottam vele.
Nagyon sokáig gyengébb gépem volt és ez volt az egyetlen játék (az X-Com 2 mellett), amely jól futott rajta és élvezhető volt =)

Egyébként nemigaz, hogy senki sem kiváncsi a játékra !
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1806 levél
Válasz 04.09.08. 21:19 #2
Csirke4
Te is szereted a TTDX-t ????
2150 levél
Válasz 04.09.08. 20:06 #1
darkforce
Gondolom nem túl sokan hallottak még erről a programról és szinte egyetlen netes magazinban sem láttam híreket róla (vannak kivételek persze), de biztosan vannak itt a dome-on is rajongói ennek a programnak.

Aki nem tudná a Locomotion a Transport Tycoon Deluxe nevü csoda egy újabb epizódja, mely ugyen grafikailag nem sokat, de gameplay-ben fényéveket javult (legalábbis ezek az első benyomásaim). Akit érdekel a program, az találhat infókat pl. az általam eddig legjobbnak talált fansite-on (angol) :
PC Itten

és le is töltheti a demót, mely jelentősen korlátozott, de bevezet valamilyen szinten a játékba.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.