Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Elder Scrolls IV: Oblivion

The Elder Scrolls IV: Oblivion

The Elder Scrolls IV: Oblivion
A legutóbbi The Elder Scrolls IV: Oblivion cikkek, hírek
225 levél
Válasz 05.11.29. 17:06 #202
gémtila
"Here is the standard set of specs used in what appears to be the "standard" dev machine, according to the German magazine GameStar:
AMD AthlonXP 2500+ or 2600+ (Barton Core, 333MHz FSb)
1024MB (1Gb) RAM
ATi Radeon 9800pro, AGP with 256MB video RAM"

...ha minden igaz...
Life is short...dome more
225 levél
Válasz 05.11.29. 17:01 #201
gémtila
hat sztem kb 4 giga proci megy vag 1.5 giga ram meg egy 256 os videokártya(a képek alapján) .....nem hiszem hogy olcsó múlatság lessz...de azért nagyon várom
Life is short...dome more
135 levél
Válasz 05.11.27. 09:13 #200
morrowind8
megtudjátok hozzá mondani a minimum rendszerkövetelményeket?
SPAS 12
12314 levél
Válasz 05.10.27. 07:19 #199
vortób
Azt amit abban a 20 perces videoban adtak, azért jobban tetszet
,,Happiness is only real when shared."
1281 levél
Válasz 05.10.26. 21:09 #198
Indigo
Hát igen, a Morrowindé sokkal jobb volt. Bár szerintem azt igen nehéz felülmúlni, annyira jóra sikeredett, sőt, azt bármelyik kalandfilm megirigyelhetné.
Érdekes egtyébkén, hogy az eleje mennyire hasonlít a Morrowindére... Szerintem nem kellett volna ezt erőltetniük...
12314 levél
Válasz 05.10.22. 08:22 #197
vortób
Kiadták a Oblivion tittle muzsikáját, nekem nem tetszik, a morrowindé hangulatosabb volt
,,Happiness is only real when shared."
2150 levél
Válasz 05.10.11. 14:24 #196
darkforce
Egy teljesen szabad harcrendszerben is lehet nagyon erős ellenfelet csinálni, sőt. Főleg az Oblivion világában, ahol elképzelhetőek olyan lények is, amik teljesen más felépítésüek mint az átlagember. Gondoljunk bármilyen gonosz emberszabásu szörnyre, aminek nem lehet kinyomni a szemét és nem jön le olyan könnyen a karja bla bla bla.

Ennek a vitának itt mondjuk nincs értelme =) Bár azt továbbra is fenntartom, hogy a harcrendszer nagyon messze áll attól amit elvártam volna, de ettől függetlenül kíváncsian várom a játékot továbbra is.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4133 levél
Válasz 05.10.11. 11:45 #195
gothmog
Elméletileg év vége. Ha valóban akkor jön ki, akkor nálunk jövő év eleje.
Endure. In enduring, grow strong.
1525 levél
Válasz 05.10.11. 11:43 #194
fax
miko is jelenik meg?
1188 levél
Válasz 05.10.11. 11:06 #193
Ödön
igen, tulajdonképp nem is neked írtam válaszként, csak a te hsz-ednél jutott eszembe példaként, hogy az előzőleg említett dolgokat már megoldották. mellesleg (ez is csak a fallouttal kapcsban jutott eszembe) sok kemény ellenfél elleni harcot nem is lehet normálisan megoldani körökre osztott rpg rendszeren kívül.
4133 levél
Válasz 05.10.11. 10:33 #192
gothmog
Szerinted miért hoztam fel pont a Falloutot példaként???
Endure. In enduring, grow strong.
1188 levél
Válasz 05.10.11. 10:30 #191
Ödön
"A valóságban nem lehet lenyesni valakinek a karját, hiába erősebb ügyesebb gyorsabb az nálad ? Dehogynem," - ettől rpg az rpg, hogy a karakterfejlődésen és a történeten van a hangsúly. mi történne, ha le lehetne vágni a te kezedet/lábadat is? érdekes lenne ezután a játék! egyébként pont azt írtam, hogy igazán erős ellenfeleket csak rpg-ben lehet megalkotni, mert csak itt van lehetőség arra, hogy a te karaktered is fejlődjön!
1188 levél
Válasz 05.10.11. 10:27 #190
Ödön
a fallout a legjobb példa a reális sérülésekre harc közben: szemen lövöd az ellenfelet, megvakul. lábon lövöd: crippled leg. szóval ez a reális sérülésmodell nem újdonság.
2150 levél
Válasz 05.10.07. 15:33 #189
darkforce
Én az oblivion-t úgy fogom szeretni ahogy van, már ha elindul a gépemen, nincsenek olyan nagy elvárásaim =) Csak szeretem elképzelni a tökéletes játékot =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4133 levél
Válasz 05.10.07. 09:18 #188
gothmog
Tulajdonképpen arról szól az egész, hogy mindenki fene önző, és a számára tökéletes játék megvalósulását szeretné látni az Oblivionban (meg a többiben is). Én CRPG-s csóka vagyok, úgyhogy engem ezek a real-time jobbra húzod az egeret, jobbra csapsz stb. dolgok mindig is zavarni fognak. De tudom, hogy egy Fallout-os harcrendszer (amelyben tök jól megoldható lenne mellesleg a lenyakazás is) nem illik hozzá, mert sok akcióorinetált embernek csalódást okozna a körökre osztott harc.
Endure. In enduring, grow strong.
5900 levél
Válasz 05.10.07. 08:24 #187
Dile
Jah, gyúrni kell nyakra és mindjárt nehezebb lecsapni a fejed
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
10985 levél
Válasz 05.10.07. 06:47 #186
VodevilX
valamilyen szinten az egér katt + egér rángatás is egy kombó
de amugy azt csak ugy mondtam nekem kurvára mind1 hogy milyet szeretnék mer ami biztos, hogy ez véletlenül sem így lesz
egyébként valóban ha megnézed a kiadott Might&Magic Dark Messiah videókat ott össze vissza kaszabol a csávó és olvastam is hogy valóban te fogod az ütést írányítani... attól tartok ott is kapnak a fegyverek damage-t, te is kapsz majd hp-t meg erőt meg ilyen izéket és máris nincs fej levágás ...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2150 levél
Válasz 05.10.06. 19:41 #185
darkforce
És még valami :
ettől a pontozós rendszertől pont hogy nagyon távol kerül az RPG a valóságtól. Erősebb ellenfelet nem lehet legyőzni ? Dehogynem, csak nem ilyen RPG szerü hülyeséggel, mert ez bizony szörnyü. Tudom, hogy a morrowindben is ez volt és az oblivionban is ez lesz. De az előbbit se azért szerettem meg, mert milyen frenetikus kis stat-ok voltak benne, hanem azért, mert egy teljesen szabad interaktív környezetet kínált nekem.
A valóságban nem lehet lenyesni valakinek a karját, hiába erősebb ügyesebb gyorsabb az nálad ? Dehogynem, ehez úgy kb. közelednie kellene a játékoknak, hogyha reálisak akarnak lenni. Persze nem akarnak azok lenni, de akkor ne is állitsunk ilyeneket.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 05.10.06. 19:37 #184
darkforce
Márpedig igenis le lehessen vágni a fejét egy ellenfélnek kapásból. Hogy miért is ? Van páncél a világon, aminek van nyaki része is. Az ellenfél védekezik is. Ha te egy 3 méter magas csataszörnynek levágod a fejét, akkor grat.
Emellett én a komplex harcrendszerek híve vagyok. Azért jó ez, mert ilyen még nem létezik =) Olyan játékot akarok, amiben ha csapok egyet az egérrel irányíthatom, hogy hova csapjak, hova szúrjak stb. és itt nem kombókról lenne szó, hanem egyszerüen te irányítanád minden mozdulatodat. Nem olyan nehéz megvalósítani, csak nem lenne olyan egyszerü a júzernek mint a hack&slash ...

A teleportálgatáshoz annyit : a Fable-t úgy végigjátszottam ezzel a hülye teleportálgatós izével, hogy a térkép felét gyak. nem is láttam egyszer sem. Ezt nem akarom az Oblivionba.
Ha meg tudják oldani azt, hogy ne kelljen annyit várni egyes részek közti átlépésnél mint a morrowindba, hanem viszonylag gyorsan töltse be a részeket, akkor nagyon is fasza gyalogolni és akkor még a teleportálgatás, bogaras utazás stb. is tökéletesen alkalmazható (már ahogy a morrowindben volt), mert 20 sec alatt ott vagy a térképen ahol vagy.
Mellesleg így sokkal nagyobb a realitásérzet a játékban. Nem úgy mint a Fable-be, ahol simán visszateleportálhattam a banditák szálláshelyére, mikor oda kegyetlen nagy szenvedések mellett lehetett csak bejutni először.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
10985 levél
Válasz 05.10.06. 17:56 #183
VodevilX
de nem mindenki nyomná a nyakasokat mer pl az enemy is védekezik egy jobb játékban, másrészt meg ki ne állna le néha harcolni egy jót
és nem is minden enemy a lefejezhető csoportba tartozik tehát simán meglehetne oldani

csak ugye akkor nem rpg lenne ami igaz de ki mondta hogy rpg legyen? nem a műfaj határozza meg hogy jáccok e vele vagy nem... aki nem szereti az rpgket az valszeg azé mer fejre rántos fpsen nőtt fel vagy nem vágja az angolt mer ugye egy egy rpgben van bőven szöveg amit nem árt érteni ha a történet is érdekel no meg ha tovább akarsz jutni
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4133 levél
Válasz 05.10.06. 17:04 #182
gothmog
"meg hát valakit nyakon vágni nem egy bal egér gombbal kellene hanem vmi gomb kombóval
ja és tök zsír lenne ha szétlhetne vagdosni a különböző lényeket darabokra "

Igen, és akkor az már nem CRPG lenne, hanem egy RPG elemekkel operáló akciójáték...
A CRPG többek között attól RPG, hogy - mint azt korábban írtam már - nem a te kézügyességedtől és ritmusérzékedtől, hanem a karaktered skilljétől függ (no meg a te taktikai érzékedtől) a harcok kimenetele. Lásd Fallout sorozat vagy Greyhawk: Temple of Elemental Evil, a régi idők számítógépes rpg-jeiről nem is beszélve...

Egyébként én is gyalogláspárti vagyok, de egyáltalán nem zavar az említett opció, sőt, hasznosnak tartom, bár én nem fogok élni vele.
Endure. In enduring, grow strong.
1188 levél
Válasz 05.10.06. 16:12 #181
Ödön
tehát megkapod a nyakracsapás kombóját és azután egy kombóval minden ellenfelet megölsz. nem nagy kihívás...
10985 levél
Válasz 05.10.06. 15:55 #180
VodevilX
hát szerintem igaza van darkforce-nak
tényleg kemény lenne ha találat helyétől függne a sebzés nem pedig a strenghtől
és ez meg hogy mindenkinek a nyakát ütni ... és?! ha a te nyakadatat csapják le akkor te halnál meg eccerü
meg hát valakit nyakon vágni nem egy bal egér gombbal kellene hanem vmi gomb kombóval
ja és tök zsír lenne ha szétlhetne vagdosni a különböző lényeket darabokra
és akkor nem csak levágott fejek lennének hanem karok, lábak, fél testek
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1188 levél
Válasz 05.10.06. 13:41 #179
Ödön
néhány napig még jó poén az állandó gyaloglás. egyszer végigviszed a játékot, mindent kipróbálsz, még akkor is élvezed a mászkálást. viszont ha ezután másodszor is elkezded, már rohadtul unalmas lesz, hogy naponta mondjuk két küldetést tudsz megoldani, mert annyit gyalogolsz. szóval a sok gyaloglással párhuzamosan az újrajátszhatósága csökken a játéknak (a boots of blinding speed-et sajnos nem próbáltam, de lehet, hogy az segítene). ráadásul magasabb szinteken egy idő után már nem jönnek erősebb véletlenül generált szörnyek, tehát megintcsak kicsit unalmassá válik a mászkálás.
1281 levél
Válasz 05.10.06. 12:54 #178
Indigo
Hangsúlyozom én még nem túl sokat játaszottam a Morrowind-el (néhány napot, a héten jön meg a csomag , de nekem akkor is így volt teljes az élmény, hogy nem volt benne semmi cheat, gyalogolni kellett mérföldeket, és sokszor kellett azon ügyeskedni, hogy vajon a következő "vadállatot" vajon hogy kerüljem ki az egyes szintű kis karakteremmel. Meg aztán - ahogy én tudom - nem kötelező a vadonban mászkálni, akár a bogarat használod, akár a hajót vagy a teleportot, onnan mindig tovább lehet utazni újabb helyekre. De ha már benne lesz az Oblivionban ez a fast travel megoldás, ezt valami varázslat formájában jobban el tudom képzelni, mint csak úgy menüből meghívni... Mondjuk lesz egy varázsszőnyeged, azt leteríted, elmondod a hókuszpókot és ott leszel ahol szeretnéd
1188 levél
Válasz 05.10.06. 11:27 #177
Ödön
a vitába beszállva: igenis, a morrowind legnagyobb negatívuma a sok mászkálás volt, amit én másodszorra már nagyon meguntam. egyszerűen ezért nem lehet sokszor végignyomni a játékot, iszonyat időrabló volt a sok gyaloglás."Nameg arról nem is beszélve, hogy ha két hely között mozogsz, akkor milyen dolgokba ütközhetsz." - magasabb szinten nem sok különösebben érdekes dologgal fogsz találkozni mászkálás közben. a fallout is nagyon jó volt a world mappal együtt.
"Iszonyatosan utálom azt, amikor ilyen olyan statok alapján számolja ki egy program, hogy most mennyit sebzel innen onnan." - pedig ez az rpg lényege, he ezt nem szereted, ne rpgkkel játssz. egyébként pont emiatt a rendszer miatt lesz egy rpg sokkal reálisabb, illetve emiatt lesznek benne kihívást jelentő ellenfelek.
"ha a nyakára csapsz valakinek, akkor nincs olyna, hogy strength meg anyámkínja, hanem lejön a feje." - így nagyon könnyű lenne a játék, nem nagy okosság minden ellenfélnek a nyakát ütni, és egyből megölni.
10985 levél
Válasz 05.10.05. 19:41 #176
VodevilX
akkor is kurvára zavaró tényező maga a tudat hogy egy teljesen legális csít van a játékba építve
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1281 levél
Válasz 05.10.05. 17:49 #175
Indigo
Én nem ismerem a M&M sorozatot, de abből még akkor is kisülhet egy nagyon frankó kis játék. Akár hasonlít az eredeti M&M-re, akár nem. Nem lehet egy sorozat minden részét "ugyanolyanra" csinálni! Ezt nem értettem a Heroes IV esetében sem, mindenki olyat akart mint a H3. De minek? Nekik ott a három... Speciel nekem tetszett a H4.
Bár talán tényleg szerencsésebb lenne teljesen új néven kiadni a játékot, és akkor az Ubisoft sem kapna húszmillió síró-panaszos-anyázós levelet...
2150 levél
Válasz 05.10.05. 16:50 #174
darkforce
vortób : már most az a legnagyobb negatívuma a játéknak =)

Egyébként a vitába beszállva :
Igenis nagyon el lett rontva az egész ezzel az ingyenteleporttal. Továbbra is tartom magam amellett, hogy mászkálni kelljene, esetleg fizetni. Nameg arról nem is beszélve, hogy ha két hely között mozogsz, akkor milyen dolgokba ütközhetsz. Így az egész játék csak oda vissza ugrálás, semmi kihívással (pl. ha kereskedni akarsz).

Mellesleg láthatjátok, ahogy vortób is írta, lesznek lovackák, picike pónik meg mittomén. Tehát nem kell gyalogolni =)

A harcrendszer pedig mindig is érdekes marad. Iszonyatosan utálom azt, amikor ilyen olyan statok alapján számolja ki egy program, hogy most mennyit sebzel innen onnan. Igen, utálom a legtöbb RPG játékot is emiatt. Ez olyan távol áll a valóságtól, amennyire csak lehet. Ennél egy fokkal jobbak azok az akcióközpontu játékok, melyekbe van közelharc, de még azok is gyengék. Pl. a Prince of Persia harcrendszere is inkább látványos mint sokrétü.
Egy ilyen játékba olyan kellene, aminél a tudásod alapján tudsz különböző mozdulatokat csinálni, de ha a nyakára csapsz valakinek, akkor nincs olyna, hogy strength meg anyámkínja, hanem lejön a feje. =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4133 levél
Válasz 05.10.05. 16:31 #173
gothmog
Tudom, hogy melyik játékra gondoltál. Akármilyen lesz is, az számomra a M&M széria meggyalázását fogja jelenteni. (Bár az utolsó résszel az egykoron létezett 3DO-nak is sikerült a sírba gyaláznia a szériát.) Az egy "szimpla" fps lesz, gondolom jó ritmusérzéket igénylő (billentyűnyomogatási skill ), esetleg polipokra optimalizált real-time harcokkal. Szóval, lehet, hogy látványos lesz, de nem a kardforgatás skilled fogja meghatározni egy harc kimenetelét. Egy CRPG-nél viszont annak kellene... Nekem nagy kedvencem a Morrowind, de a harcrendszere bukta volt sajnos, és ebben az Oblivion sem fog különbözni.
Endure. In enduring, grow strong.
60 levél
Válasz 05.10.05. 16:13 #172
Picigabor
Nézd meg a dark messias vagy mi a fene trélerét igaz késöbb jelenik meg, de ott nagyon tetszetős a harc.

URL itt figyel : URL http://www.hardwired.hu/dl.php?id=3631&dl=1
Az élet szar játék, de szép a grafikája :)
12314 levél
Válasz 05.10.05. 15:54 #171
vortób
Néhány info:
"
400+ books scattered around the world that you can read
200+ total dungeons
200 approximate hours it takes to see and do everything
150+ total quests
121 plant types randomly generated in the wilderness areas
40 length in hours of an average player's experience
21 secondary character attributes (i.e., skills)
16 size of the game world in square miles (above ground only, doesn't include dungeons)
9 major cities
8 primary character attributes
5 types of horses you can purchase"
Én azt a 150 questet keveslem...
,,Happiness is only real when shared."
4133 levél
Válasz 05.10.05. 10:02 #170
gothmog
Ez a 3D-s megvalósítás hibája (mármint a harci rész gyengesége). Én még nem láttam tökéletes real-time harci rendszert ebben a kategóriában. Pl. GothicI-II rendszere egy az egy elleni harchoz tökéletes volt (cselezés, védés, elugrás, ilyen-olyan csapás), de ha egyszerre többen támadtak rád, beállt a káosz, össze-vissza csapkodás lett az egészből.
A karakterek mozgása viszont egy fokkal jobb, mint a Morrowindben volt. Igaz, azt nehéz alulmúlni...
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 05.10.05. 09:58 #169
gothmog
No, akkor jól figyelj, mert utoljára írom le: nem kötelező használni a fast travel opciót! Azok kedvéért építették be, akik unják, hogy 20 percet kell gyalogolniuk, ha el akarnak jutni A-ból B-be. Az utazással kapcsolatban pedig gondolj bele: a Morrowindben is voltak olyan helyek, ahova kb. háromszor kellett átszállnod akkor is (bogártranszport, hajó, teleport, illetve ezek kombinációi), ha nem gyalogszerrel akartál eljutni. Az eközben kifizetett pénzösszeg meg semmi nem volt a karakterednél lévő pénzmennyiséghez képest (jobb esetben). Magyarán tök felesleges időrablás volt az egész, főképpen akkor, ha már a küldetés megoldásával szerettél volna foglalkozni. Egyetlen előnye, hogy reálisabbá tette a játékot. Ezt egyébként nem a saját nevemben írom, mert én pl. gyalogszerrel mentem majdnem mindenhova, mert élveztem a terep felderítését, de vannak olyan egyének, akiknek mások az igényeik. Pl. van napi egy órája, hogy játszon, és abból nem szeretne negyed órát azzal tölteni, hogy azt keresgeti, hogy vajon X városba milyen tömegközlekedési útvonalon juthat el. Egészen egyszerűen rájuk gondoltak ezzel az opcióval. Egyébként pedig igen, a fast travel rontja a játék realitását, de amíg nem kényszerítenek rá arra, hogy használd, addig ne siránkozz rajta!
Endure. In enduring, grow strong.
10985 levél
Válasz 05.10.04. 18:57 #168
VodevilX
a fast travel igen is gáááázz
csinálják meg hogy fizecc vhol és elvisznek a másik városba
vagy magas szinten a mágus tudjon teleportálni de ne csak így ingyen
még azzel is kibékülnék ha teleport helyek lennénke a városokban és miután magadtol eljutottál az egyik városba és aktiváltad a teleport cumot onnantól kezdve bármelyik teleport-helyről bármelyik másikra átmehetnél
de ne ingyen bárhonnan bármely városba
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12314 levél
Válasz 05.10.04. 18:28 #167
vortób
Legyen ez a játék legnagyobb negativuma
,,Happiness is only real when shared."
2150 levél
Válasz 05.10.04. 18:16 #166
darkforce
Viszont a harci rész továbbra is botrányos, nem beszélve a karakterek mozgásáról ... Mondjuk sosem ez volt az Elder Scrolls sorozat nagy pozitívuma =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4133 levél
Válasz 05.10.04. 15:08 #165
gothmog
Szerintem meg egyik sem gáz!

A fast travel nem kötelező jellegű, ha nem akarsz, nem élsz vele. A hízelgő/viccelő/fenyegető résszel sincs semmi baj... amennyiben alapvetően az odavonatkozó skilled fogja meghatározni a sikerességedet. Ellenkező esetben viszont valóban visszalépés lesz a Morrowindhez képest.
Endure. In enduring, grow strong.
10985 levél
Válasz 05.10.04. 14:54 #164
VodevilX
ja csöppnyit eltévedtééé
viszont volt egy két gázos jelenet a videjóba
pl a "fast travel" mikor egyik helyről átteleportált inygyé hipp hopp...
a másik meg mikor mutatta hogy mit mondjon a csajnak és figyelni kellett hogy teccik-e majd neki vagy sem ... tök gáz mondasz valamit aztán majd meglátod mit reagál ez a 2 dolog egyátalán nem kell bele!!
viszont a többbi az ott van nagyon
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4133 levél
Válasz 05.10.04. 14:16 #163
gothmog
Szerintem topikot tévesztettél, ugyanis az Oblivion még meg sem jelent...
Viszont a Morrowindet, azt valóban végigvitték annyi idő alatt.
Endure. In enduring, grow strong.
60 levél
Válasz 05.10.04. 14:14 #162
Picigabor
Van egy videó ahól 16 perc alatt kivanvíve
Az élet szar játék, de szép a grafikája :)
1281 levél
Válasz 05.10.03. 19:39 #161
Indigo
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááááá
Miért kell most nekem diplomamunkát írnom?!?
Szerintem max egy részt tudok most így "végigvinni".
Azért köszi!
12314 levél
Válasz 05.10.03. 19:30 #160
vortób
A főküldetést hogy végigvidd kb. mindenféle segitség nélül olyan 50 óra, ebbe nem számitjuk azt bele hogy a főküldetéshez fejlődni is kell, tehát beállsz egy céh-be és nekik dolgozzól, céhekből iszonyatosan sok fajta van: Harcos, Tolvaj, Mágus, Imperial Cultist, Imperial legion, Morag Tong(bérgyilkos céh), Redoran ház, Hlaalu ház, Telvanni ház most ennyi juttot eszembe, házanként biztos van 50 küldetés.
,,Happiness is only real when shared."
1281 levél
Válasz 05.10.03. 19:26 #159
Indigo
Tehát akkor a végigjátszani idézőjelben értve!
1281 levél
Válasz 05.10.03. 19:25 #158
Indigo
Aha.. És azt teljesítve kb. hány óra alatt lehet végigjátszani egy részt? Bocs a hülye kérdéseimért.
12314 levél
Válasz 05.10.03. 19:22 #157
vortób
Van egy főküldetés sorozat, meg a kiegészitőkre is igaz ugyanez, de ezeket végigvive semmi nem változik meg, csak olyan mintha egy guild küldetés sorozatát teljesitetted volna.
,,Happiness is only real when shared."
1281 levél
Válasz 05.10.03. 19:16 #156
Indigo
Vortób!
Hogy értetted azt hogy lehetetlen végigjátszani? Csak van egy főszál, amit ha teljesítesz befejeződik a játék, nem?
12314 levél
Válasz 05.10.03. 19:10 #155
vortób
Fenét, hogy ha turbosabb grafikája lenne azt már a sok modderkészitő két perc alatt előhozta volna. Azt viszont érdemes megjegyezni hogy a morrowindnak a saját idejében iszonyatosan szép grafikája volt, és nem nagyon volt olyan gép amin fullon ment volna, és ma sem panaszkodhat a ronda grafikájára.
,,Happiness is only real when shared."
1281 levél
Válasz 05.10.03. 19:05 #154
Indigo
A Morrowindról olvastam valahol, és ott ugyanez volt a helyzet!Gyakorlatilag úgy adták ki a játékot, hogy egy csomó speciális effektus (amit alapból tartalmaz a játék) ki volt kapcsolva benne. És így is milyen gyönyörű! Azért kíváncsi lennék, mikor adják már ki azt a patchet ami ezeket aktiválja
5142 levél
Válasz 05.10.03. 19:03 #153
gabosh
Lehet hogy igazadvan de szetem en nemfogom letolteni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.