Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Elder Scrolls IV: Oblivion

The Elder Scrolls IV: Oblivion

The Elder Scrolls IV: Oblivion
A legutóbbi The Elder Scrolls IV: Oblivion cikkek, hírek
2150 levél
Válasz 05.03.01. 18:33 #102
darkforce
Én itt nem a kézzelszerkesztekegytérképet dologra gondoltam =) Bár szerintem ez kitűnt a hozzászólásomból is, csak olyan dolog után vágyakoztam amit talán 10-15 év múlva megvalósíthatnak, de most még biztosan nem ... Nembaj, legalább megvan az elvárás a még ki sem talált játékokkal szemben =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12314 levél
Válasz 05.03.01. 15:58 #101
vortób
Remélhetőleg a kezelhetősége is olyan egyszerű lesz mint a morrowindé.
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.03.01. 15:48 #100
tangabuvar55
no jó kvesztet még nem csináltam! deáttextúrázással már bróbálkoztam. és ami a legjobb, h az oblivionhoz is lesz TES!
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.03.01. 15:36 #99
vortób
Plusz ha még questet is akarsz hozzá akkor még minimum. 2hét.
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.03.01. 15:33 #98
tangabuvar55
nocsak mik azok a 0-ák az írásomban? háát ha nagyon akarsz építsz egy várost a TES-el, meglehet csinálni, nem könnyű, de egy 7 alatt megvan egy falu kívül-belül én építeni még nem építettem, csak ,,kiegészítettem,, egy-két várost, az elég is
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
2150 levél
Válasz 05.03.01. 13:58 #97
darkforce
Hmm, ez jól hangzik =)

Igazából annak is nagyon örülnék, ha ez nem csak scriptelt módon menne, hanem te magad is összehozhatnál egy várost =) Nahhjó, ez már nagyon durva lenne, de hasonlóan az X2-höz pl. meg lehetne oldani =) (tudom távol áll az a játék innen, de azért értitek mire gondolok)

Mondjuk az ilyen szupervilágszimulátor játékokra még várni kell, de azért már közelítünk feléjük. Ha lesz időm, majd belekezdek én is írni egy ilyen programot =))) (végülis még az életem nagy része hátravan, hogy befejezzem) =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
594 levél
Válasz 05.03.01. 12:28 #96
tangabuvar55
szerezd meg, érdekes a főküldije, meg ha megcsinálod az East 0E0mpir0e C0ompany küldetéseit saját villátr építenek neked, abban a városban, ami még mikor elkezdted a küldetéseket nem létezett, de a végére felépült a segítségeddel
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
2150 levél
Válasz 05.02.28. 17:34 #95
darkforce
Ezt innen a topicból szedtem :

Az Oblivion másik nagy előrelépése az NPC-ket érinti. Már nem vagy ákényszerítve, hogy az összes NPC-re kattintva hallgasd meg őket: Oblivion "élő" világában a karakterek komplex útvonalakon haladnak, amelyeket bárhol keresztezhetsz. Beszélgetnek egymás között, amit bármikor kihallgathatsz, információt gyűjtve a templomok és kocsmák közelében. Ha beszélni akarsz valakivel, megszólítod, feléd fordul, a szeme követ téged, és egy színész hangján szól hozzád. Minden NPC-nek saját hangja lesz.


Remélem segítettem, bár a Bloodmoon sajnos nem volt meg nekem =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12314 levél
Válasz 05.02.28. 13:42 #94
vortób
Morrowind beli ha jól tudom.
,,Happiness is only real when shared."
92 levél
Válasz 05.02.28. 09:54 #93
sad

Ha olyan lesz a társalgás mint a Bloodlinesban akkor az jó lesz, persze alvárható, hogy legalább olyan mértékben gesztikulállyanak is mint abban
vagyis az érzelmeik kiüljenek az arcukra,mozdulataikra az ma már kell.
110 levél
Válasz 05.02.27. 20:35 #92
pite_
Nem tudja valaki, h milyen lesz a beszélgetés az npc-kkel? A Morrowindbeli beszélegés valahogy nem jött be...
12314 levél
Válasz 05.02.25. 18:28 #91
vortób
Segitettem magamnak a TES contrustion settel Elméletbe ez nem csalás csak az egyik savembe kipakoltam az össze tamriel ereklyét a földre, majd felhuztam a falra
,,Happiness is only real when shared."
2150 levél
Válasz 05.02.25. 18:25 #90
darkforce
A falra hogy tudtad kiakasztani ? =) Nekem csak lerakni sikerült ezeket a földre, vagy egy polcra, oda is trükközni kellett (felugrottam, inventory elő és pakoljunk ...) =)

Egyébként ahogy olvastam az Oblivionban HAVOC fizikai motor lesz (vélhetően a 2.0-s verzió), ez azért elég sok jót jelent, szerintem =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12314 levél
Válasz 05.02.25. 18:21 #89
vortób
Én mindig a fegyver táramat tartottam szem előtt. Otthon várt egy full ebony set, deadre set, dwemer, meg mindenféle Ja meg az összes Tamriel ereklye kiakasztva a falra.
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.25. 16:29 #88
tangabuvar55
lakásberendezésre én is ügyeltem, sokszor órákat töltöttem vele, vagy éppen egy csinos erekje keresésével az ágymelletti asztalra
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.25. 15:51 #87
vortób
Könyvtára nekem is volt. Megvolt a 40részes vivec sorozat is
Nemhiszem hoy csak az emberek lesznek benne.
,,Happiness is only real when shared."
2150 levél
Válasz 05.02.25. 12:15 #86
darkforce
Énnekem nem volt türelmem a könyveket végigolvasgatni, de miután szereztem magamnak viskót, elkezdtem őket gyűjteni. Egyébként a játékban volt egy küldetés, ahol Balmora-ban meg kellett ölni valami emberkét a város elit részében, miután kinyírtad a ház üresen maradt, én elsősorban oda költöztem be, nagyon tetszett az a hely =) Aztán elkezdtem járni a városokat és jó tolvaj módjára minden könyvtárat kirámoltam és összegyűjtöttem a lopott dolgokat a házikóba, egész szép kis gyüjteményem volt =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
594 levél
Válasz 05.02.24. 21:08 #85
tangabuvar55
hát nem tudom, de azért remélem, h nem csak emberek lesznek benne, mert akkor haragos leszek!
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.24. 21:00 #84
vortób
Igen, igen az előbb beszúrt elözetesben levolt írva. Azért durva milyen könyvek lesznek már abban. A morrowindben 24oldal volt kb. egy könyv akkor itt egy külön író aki egésznap a könyveket írja, hát lesz jónéhány könyv. Vagy most vaskosabbak lesznek.
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.24. 20:56 #83
tangabuvar55
jó kérdés, de az alábbi linken már minden könyvet kiolvastam! biztos ismered,nekem nagyon tetszettek ezek a történetek! és hallottad: egy külön írót béreltek fel az oblivion-hoz is!

http://morrowind.gumininjahq.hu/index.php
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.24. 20:49 #82
vortób
Melyik könyvbe?
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.24. 20:37 #81
tangabuvar55
nem emléxem...de egy könyvben le van írva!!
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.24. 20:36 #80
vortób
Nosferatu? Mi van?
Bár a vámpírságból is kilehet gyógyulni, sőt még a vérfarkasából is. Amugy neked sikerült kideritened miért tüntek el a dwemerek?
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.24. 20:34 #79
tangabuvar55
ja meg nosferatu
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.24. 20:34 #78
vortób
Berne, Quare és Aunte? Vagy valami hasonlók
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.24. 20:31 #77
tangabuvar55
igen nagyjából! ha jól emléxem 3 klán van, és mind3nak vannak küldetései!
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.24. 20:29 #76
vortób
Vámpír területen soha nem jártam még, de biztos jól néznek ki. Bár ha jól tom mindegyik egy barlang dugig vámpírral.
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.24. 20:27 #75
tangabuvar55
Ald'Ruhn jó hely, nekem még Sadrith Mora idióta vidékei tetszettek, az ash-területek, ahol a vámpírküldetések vannak!
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.24. 20:16 #74
vortób
Én egyik kedvenc területem Ald'Ruhn(mivel itt volt a Redorani ház) és főleg Vos, Sadrith Mora környéke jó hely még. De de Forth Monnothtól dél keletre lévő Lake Amaya.
,,Happiness is only real when shared."
12314 levél
Válasz 05.02.24. 20:12 #73
vortób
Mivel ez most Tamriel szívében az emberek területén. A császárságba fog zajlani(Cyrodil) ezért valoszinű hogy sokkal zöldebb terület lesz ez.
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.24. 20:11 #72
tangabuvar55
hát itt m ár nem lesznek telvanni viskók, az tuti! én is élveztem a morrowindi császkálást, kifejezetten északon a hidegben
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
2150 levél
Válasz 05.02.24. 20:05 #71
darkforce
A képeket elnézegetve én azt se bánnám, ha ugyanakkora esetleg valamivel kissebb lenne a térkép, hiszen ha ilyen szinten kivitelezett lesz minden része, akkor nem fogok unatkozni vándorlás közben ...

A morrowind-ben is nagyon szerettem a nyugati mocsaras területeken téblábolni, néhol találtam egykét deszkát amin lehetett mászkálni, vagy elszórakoztam a sziklákról való ugrálgatással =)

Ami nagyon tetszett nekem a Morrowind-ben, az a látványvilág és ezt még fokozta az, hogy minden részén más más volt. Így pl. a keleti kis szigeteken a fákba épített városok valami hihetetlenül lenyűgöztek engem, ezt szeretném viszont láni az oblivion-ban is (mármint nem pont ugyanezt, hanem, hogy lenyűgözzön). Az meg, hogy a harcrendszer nem lesz unalmas és a karakterek még mozognak mellé, már csak hab a tortán =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12314 levél
Válasz 05.02.24. 18:32 #70
vortób
Ám, mindenhol máshol azt írják nagyobb lesz. Reménykedjünk.
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.24. 17:43 #69
tangabuvar55
Üdvözlet az új RPG-nek.
2002-ben a Morrowind-del a Bethesda tökéletesítette a szerepjátékok és az FPS-ek keverékét. Most, az Oblivionnal - az Elder Scrolls sorozat várva várt negyedik részével - a fejlesztők egy soha nem látott szintre emelik a játék színvonalát.

Sok szerepjáték egy hosszabb uborkaszezonban kerül bejelentésre, az egetrengető játékok között. 2004 egy ilyen kor volt - legalábbis az RPG rajongóknak, akiknek jelentősebb játékok nélkül kellett kibírniuk a kategórián belül, kivéve az Activision Vampire:Bloodlines-át (ami vegyes fogadtatást kapott). De mint valami földalatti lávatengerben fénylő áldott fegyver készítője, a Bethesda kifőzött egyet azokból az egetrengető bejelentésekből és az RPG műfaj gyászolói fellélegezhetnek.

Az Elder Scrolls IV: Oblivion a Morrowind sikerére épít, egy teljesen új motorral, Havok fizikával, és egy ambiciózus tervvel, hogy a világ összes karakterének legyen hangja. Mindezt fokozza egy izgalmas új elemmel az Elder Scrolls mítoszt - egy pokoli dimenzióval, ami a játék egyértelmű címét adja: Oblivion.

Elszabadul a pokol

Az Oblivion lecseréli a Tolkien-szerű fantasy világot egy középkorinak tűnőre. Ezt a középkori birodalmat hercegek, ispánok és lordok átlátható feudális hierarchiája uralja. A játék elején a császár megfelelő örökös nélkül meghal. Mivel nincs örökös, senki nincs a trónon, aki megakadályozhatná egy ősi átok elszabadulását, miszerint "Oblivion kapui megnyílnak, ha nincs császár a trónon".

Szóval mi is Oblivion? Egy tipp: semmi jó. Valójában a Pokol, nem túl pontosan megnevezve - egy párhuzamos dimenzió tűzzel, márvánnyal, és néhány igen dühös démonnal. És az emberi világ trónján levő üresedés miatt Oblivion átfolyik a mindkét világban létező kapukon át. Úgy tűnik itt az ideje, hogy a küldetést kalandorok vállalják. A birodalom "Taszítsuk vissza Obliviont" gyufahúzásának "nyerteseként" a valódi örökös felkutatása és trónra juttatása lesz a feladatod.

Ahogy kilépsz a világba a cél érdekében számos lehetőséget találsz mellékküldetések végrehajtására és egyedi karakterfejlesztésre. Ahogy a Morrowindben is, a játék nem a főküldetés befejezésével ér véget, igazából a főküldetés teljesen elhanyagolható, ha nem akarod, hogy egy magasra született gyermek megmentésével zaklassanak. (Mindezek után : "Nem várhatod, hogy hatalmas erőt birtokolj, csak mert egy vízitündér egy kardot adott neked!")

Az utazás véletlenszerű pontjain kapuk nyílnak meg Oblivionba. Ha áthaladsz a sötétbe, a démondimenzió különböző pontjait fedezheted fel, begyűjtve kincseit. Ezek a pokoli kitérők alapjaiban félelmetesebbek lesznek, mint eddig bármi az Elder Scrolls sorozatban - hál' istennek, a játék a karaktered szintjéhez igazítja Oblivion szörnyinek szintjét, hogy a képességeidhez mért kihívás legyen.

Játszva, nem készítve

Todd Howard, a Bethesda Elder Scrolls guruja és az Oblivion producere minimalizálja a tervezést, a hangsúlyt az alfa változat kísérleteire fekteti. "A mottóm szerint 'A nagy játékokat nem készítik - játsszák' Papíron megtervezel valamit, elkészíted és játékosok özönlik el. A legjobb lehetőségek szerencsés balesetek - nem tudtad, hogy van, amíg valaki meg nem találta." Egy ilyen szerencse a nyilak szerepe a világban. Telelőhetsz egy lényt nyilakkal, majd, mikor meghalt kihúzhatod belőle és visszaveheted. Ez egyik tervnek sem volt része, de amint elkészült a világ, ez volt az első, amit a tesztelők kipróbáltak. Ezért beépítették a programba." A játékainkat igyekszünk szintekben kiadni, elkészítjük az alapot, majd ezt egészítjük ki" - mondta Howard. Más szavakkal: az Oblivion már elkészült egy bizonyos szinten - legalábbis addig a szintig, amelyiken a világ felépült. Egy zavartalan nézelődés keretében átutazhatsz a hatalmas birodalmon. Az Oblivion másik nagy előrelépése az NPC-ket érinti. Már nem vagy ákényszerítve, hogy az összes NPC-re kattintva hallgasd meg őket: Oblivion "élő" világában a karakterek komplex útvonalakon haladnak, amelyeket bárhol keresztezhetsz. Beszélgetnek egymás között, amit bármikor kihallgathatsz, információt gyűjtve a templomok és kocsmák közelében. Ha beszélni akarsz valakivel, megszólítod, feléd fordul, a szeme követ téged, és egy színész hangján szól hozzád. Minden NPC-nek saját hangja lesz.

Természetesen a Morrowind könyvei és tekercsei nem tűnnek el." Tudjuk, hogy az emberek szerettek olvasgatni, szóval teljes munkaidőben foglalkoztatunk egy írót, aki semmi mást nem csinál,csak ír" - jegyezte meg Howard. A legnagyobb újítás a Havok motor alkalmazása, ami képességeit a Half-Life 2-ben már bizonyította. A láncok szétverhetők, a tányérokat leverheted. És a harc egy új vilába lép ezzel a fizikával.

Elhozzák a harcot

A Morrowind, mint több RPG előtte, kockadobásos harcrendszerre épült. Hiába céloztad a rosszarcút, a találatod csak a véletlenen és a karakter képességein múlt. Oblivion egy kicsit többet épít a játékos képességeire. A Havok fizika segítségével a világ egy valóságszerű harcrendszert kapott. Acélt kell a célpontba juttatnod, hogy megsebezd. "Nem egy hentelős játékot készítünk," - ígérte Howard - "csak izgalmasabbá szeretnénk tenni a harcokat, mint egyhelyben állni és ütni. Mozgást és akciót akarunk." Az Oblivionban azzal küzdhetünk meg, akivel akarunk, karddal, mágiával, vagy lopakodással. "Szerintünk az igazi osonós, harci, és mágia játékot is el kell készítenünk. Lehetővé szeretnénk tenni, hogy az egész játékot kard nékül is végigjátszhasd, ha akarod."

TES IV: Egy új remény

2004 az RPG műfaj vesszőfutásának éve volt, ahogy a fény a határ közeli lövöldözős játékok felé fordult, lelohasztva az RPG-k fejlesztéseit. A műfaj legnagyobb kihívása az az egyszerű tény lehet, hogy a grafikus technológia elérte azt a pontot, amikor az első személyes benyomás nem elhanyagolható. A motor által készített világ is első személyt kíván. Ennek eredménye képpen a "klasszikus" harmadik személyes, térképorientált, menüvezérelt RPG-k hamarosan kihalhatnak. A fejlesztők elkezdték beismerni ezt az igazságot. A Vampire:Bloodlines volt az első játék, ami a Half-Life 2-t követte, és míg a Troika egy szörnyű harmadik személyű módot is beépített a tradícionalistáknak, leginkább mégis első személyű volt a játék. Gondoljunk bele, mennyit mozdulhat az RPG műfaj az első személy felé, ha felismerjük a szükségét az új 3D motorok nyomában.

De nem kell aggódni az Elder Scrolls sorozat kapcsán. Az Oblivion fejlesztőinek legnagyobb feladata az arany középút megkeresése az FPS és az RPG között. "A közönségünk megosztott : vannak FPS-rajongók és hardcore RPG-sek" - mondta Howard. De megtekintve az Oblivion motorját és a működő világát, azt mondom megvan minden oka a következő generációs motorok használatának - főleg a hatalmas, fotorealisztikus külső tereknek, am - úgy láttuk - kenterbe veri a Far Cry szigetét is. Az Oblivion egy új reményt kínál az RPG-nek, és a következő generáció elérkezését méltón jelezheti.


Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
2150 levél
Válasz 05.02.24. 16:22 #68
darkforce
Azt, hogy kissebb lesz a térkép, ott olvastam, ahol a legelső bejelentés volt a játékról, sajnos az oldal címét már nem tudom (hivalatos oldal volt, így elhittem neki).

Egyébként ezt a városbakövetős dolgot kicsit kifejtem, hogy értsd. Gondolj arra, hogy a fő történetszál egyik részeként a főellen el akar téged pusztítani, így mondjuk bérgyilkosokat küld rád, akik folyamatosan követnek téged, embereknél érdeklődnek utánad és keresnek felfele, tőled függetlenül. Ez egy elég valószínű eset lehetne egy ilyen világban, de ehez már nagyon nagyon kifinomult AI motorra lenne szükség, amely egyelőre nem áll rendelkezésére senkinek sem. Persze ennek a megépítése egy kihívás és a kihívás a programozó álma ... (én magam is programozok, azért mondom)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12314 levél
Válasz 05.02.24. 15:33 #67
vortób
Na azokat a tolvajokat majd megkinálom az egyik tamriel erekjével....
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.24. 15:32 #66
tangabuvar55
én semmit nem hallottam a bejárható területről, dehát miért is csinálnának morrowindnél kisebbet, mikor cyrcodiil nagyobb? az npc-k valóban életképesek lesznek, járkálnak, esznek isznak, templomba mennek, ücsörögnek stb és gyerekek is lesznek. elég érdekes viszont, mivel h intelligens npc-kkel lesz dolgunk, ugyehát lopni is tudnak majd,méghozzá tőlünk is! ezeket olvastam a hivatalos oldalon anno 1596-ban...
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.24. 15:09 #65
vortób
Nem is kerekedik fel pár bünzöző a egy nem tetszet személy miatt és nem is indul el másik városba...
Plz, idézd már az egyik hivatalaos hírt ahol azt írják hogy kicsi lesz a bejárható terület. Thx.
,,Happiness is only real when shared."
2150 levél
Válasz 05.02.24. 14:31 #64
darkforce
Csak jelzem előre, hogy azt "igérték", hogy a bejárható terület valamivel kissebb lesz mint a Morrowind-ban, viszont sokkal interaktívabb lesz. Ahogy mondta nemistudommárkicsoda, minden szereplőnek meglesz a mindennapi teendője, megtoldva egy kis önállósággal a stalker-hez hasonló módon, hogy ha nagyon éhes, akkor elmegy vadászni stb. Ez önmagában arra lesz elég, hogy az emberek mozognak és csinálgatják a dolgukat, de közel sem lesz teljesen interaktív világ, pl. nemhiszem, hogy láthatunk majd olyat, hogy ha felidegesítünk néhány embert, akkor azok utánunkerednek majd egy másik városba, hogy elpáholjanak minket ... pedig de szép is lenne =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4133 levél
Válasz 05.02.24. 10:54 #63
gothmog
Azt igérték, hogy jóval nagyobb lesz a bejárható terület, mint a Morrowindben volt.
Meg igérgettek olyat is, hogy az emberek a Gothic-hoz hasonlatosan csinálgatni fogják a mindennapi dolgaikat: sütnek-főznek, elmennek vadászni stb.

Na, majd hiszem, ha látom!

A minimum gépigényről meg: a Morrowind a minimum gépigény dupláján is ocsmány módon ment csak, volt erről egy jó kis cikk anno a Guruban. Ott arra az eredményre jutottak, hogy a játék az akkori csúcsgépeken sem volt hajlandó mindenhol max. grafikával tűrhető fps-eket produkálni. Mára ez persze nem probléma: a mai gépeken vígan elszaladgál. Ez lesz majd az Oblivionnal is: a megjelenés után két évvel már full szépségében tolhatjuk hipergyors sebességgel
Endure. In enduring, grow strong.
12314 levél
Válasz 05.02.23. 20:34 #62
vortób
Mivel teljes Cyrodil benne lesz ezért nem hiszem.
,,Happiness is only real when shared."
2150 levél
Válasz 05.02.23. 20:33 #61
darkforce
Ehh, én videókártya kivételével a minimum felett vagyok, de van egy olyan érzésem, hogy ez édeskevés lesz ...
ígyis akartam már venni egy PNY nVidia Quadro -t =)))

Egyébként az Oblivion-ban bejárható terület kissebb lesz mint a morrowind-é volt ... sajnos ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12314 levél
Válasz 05.02.23. 19:51 #60
vortób
Mivel Cyrodilban járunk ezért nem férhet hozzá kétség hogy mennyivel lesz nagyobb a bejárható terület(Cyrodil kb. morrowind 5szöröse de keveset mondtam). Meg aztán morrowind elég kopár volt, Cyrodil pedig egy szép zöld tájon terül el.
,,Happiness is only real when shared."
594 levél
Válasz 05.02.23. 19:49 #59
tangabuvar55
biztosan megéri, hiszen ha ezzel is évekig lehet majd játszani 1-2hét kihagyással, akkor nem vitás,h megéri beruházni miatta
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
12314 levél
Válasz 05.02.23. 19:44 #58
vortób
Ha másért nem akkor ezért megéri. Hisz a messiásrról van szó e topikban nem másról...
,,Happiness is only real when shared."
110 levél
Válasz 05.02.23. 19:35 #57
pite_
Ezekhez képest én kispályás vok
Azonnal beszerzek egy új gépet
12314 levél
Válasz 05.02.23. 19:32 #56
vortób
512ram, 9600radeon, 2.4celeron...
,,Happiness is only real when shared."
110 levél
Válasz 05.02.23. 19:31 #55
pite_
594 levél
Válasz 05.02.23. 19:30 #54
tangabuvar55
2,5+barton, 9600pro, 512ram egy nforce2es epox alaplappal. azért offolok ennyit, mert talán a témaindító nem haragszik meg....
Epox 8rda3+ | Barton 2500+@2100Mhz | Inno3d Gef6600Gt Agp | 768Mb DDR 400Mhz | 80Gb Maxtor 8Mb 7200
110 levél
Válasz 05.02.23. 19:27 #53
pite_
Nekem nincs ilyen szerencsém.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.