Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Elder Scrolls IV: Oblivion

The Elder Scrolls IV: Oblivion

The Elder Scrolls IV: Oblivion
A legutóbbi The Elder Scrolls IV: Oblivion cikkek, hírek
45 levél
Válasz 07.02.09. 09:51 #2602
jozefgucci
Én úgy tudom ,hogy már egy csapat elkezdte az Oblivion magyaritását csakhát ugye "Lóvé"-függő a dolog.Azt azomban elárulhatná valaki ,hogy a Morovid magyaritást honnan lehet leszedni,mert ha már az Oblivionnal nem tudok magyarul játszani ( így angolul nem túl élvezetes )akkor legalább azzal tolom.Előre is köszi!!!Egészen mostanáig csak FPS vagy szimulátor függő voltam de ez a RPg-fps keverék bejön.
3278 levél
Válasz 07.02.08. 14:38 #2601
somesz83
Hát ha a morrowind magyarosítása évek alatt készült el, akkor nem tudom az Oblivioné mikor fog. Tudtommal még bele se fogott senki, csak tervezik.
45 levél
Válasz 07.02.08. 14:11 #2600
jozefgucci
szal szerintem nagyon jó a játék de mivel nem tudok nagyon angolul és a magyaritás csak a menüre és pár dologra terjed ki így hanyagolom.így nem lehet úgy élvezni a játékot mintha értenéd is mi a teljes küldi.nem tudja valaki mikor lesz teljes magyaritás?
11699 levél
Válasz 07.02.07. 21:39 #2599
.:[Kain]:.
english final 1.1-et akarok telepíteni (pontosabban szeretnék), de valami hibát ír ki(nem talál egy fájlt, csak egy hasonló nevűt, blabla) és nem bírja megcsinálni. anyád. kurvára idegörlő már ez a másoltjátékot nem lehet crackelni dolog, ezelőtt mindig lehetett... jah és nem crackelt a játék, direkt echte exe-t visszatettem. help needed!
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
3278 levél
Válasz 07.02.06. 20:51 #2598
somesz83
1. Tudsz új varázslatokat tanulni könyvekből. (Spell Tomes) Más varázslóktól vehetsz varázsigéket (tanulhatsz). És ha fejlődik az adott varázsalti készséged (pl. destruction) asszem akkor is bővül a repertoár.

2. Azok a képességeid fejlődnek, amiket a szintlépéshez vezető úton a legtöbbet használtál. (pl. ha sokat blokkolsz a pajzzsal arra több értéket ad, sokat dobálsz tűzlabdákat akkor pedig a destruction is...)

3. A vámpír ha megharap, jelzi a játék. Polymorphic Hemophylia betegséget kapsz, amit ha nem orvosolsz három tljes nap alatt, akkor magad is vámpír leszel. Én minden vámpíros akció után szaladtam a legközelebbi templomba vagy kápolnába megáldatni magam a biztonság kedvéért. (az megtisztít)

4. Ja és legyél gonosz!!!!
870 levél
Válasz 07.02.06. 19:07 #2597
cerebrum
Hát igen, aki a másik szobában aludt, az felébredt és nekemtámadt, így vele is kénytelen voltam végezni, de azon kívül tényleg senki nem látott meg. Más meg nem volt a házban. Na mind1, azt hiszem ezt a kis gyilkosságot újra elkövetem, most már csak azért sem fogok lemondani az ezer pénzről... (A két KotOR-ban amúgyis végig jó jedi voltam, most itt azért is gonosz leszek. )

Ja igen, közben néhány újabb kérdés is felmerült...

Az alapvarázslataimon kívül tudok majd tanulni újabbakat is?

Amikor fejlődök, akkor mindig csak azok az alapképességeim fejlődnek, amiket a játék elején kiválasztottam, vagy az összes?

A minap jártam egy ilyen földalatti járatrendszerben, ahol vámpírok voltak. Mindet kinyírtam, de eszembe jutott, hogy lehet olyan, hogy megharapnak harc közben és én is vámpír leszek?
Lacho calad! Drego morn!
3278 levél
Válasz 07.02.06. 13:32 #2596
somesz83
Valószínüleg láttak a gyilkosság közben. Ilyenkor a vérdíj marad és az őrök elkapnak. Én máshogy csináltam a küldetést. Nem nyírtam ki senkit. A kis elf pscichopata, és a végén nekemrontott, de akkor se ütöttem meg, megvártam míg jön a városörség és kinyírja... én ilyen jó gyerek voltam Oblivionban.
870 levél
Válasz 07.02.05. 00:49 #2595
cerebrum
No, az a helyzet, hogy Skingard városában egy bizonyos Glanthirnak kémkedtem, és a végén 1000 arany fejében kinyírtam az egyik fickót, akit ő gyanusított, hogy összeesküvést sző ellene. Persze a fickó ártatlan volt, de 1000 arany az csak 1000 arany. (Meg kíváncsi is voltam, hogy mi fog történni.) Szóval csendben belopóztam éjjel a házába és megöltem álmában. Csendben kisurrantam, közben figyeltem, senki nem látott meg, elvettem a vérdíjat, majd gondoltam biztos ami biztos, leléptem a városból és visszamentem a fővárosba. Erre a kapuban a legelső őr lekapcsolt. És ez így elég genyaság sztem, és baromi nagy csalás a gép részéről. Van rá megoldás? Ha esetleg pár napig kóborlok a pusztában, akkor elfelejtődik a gyilkosság? Vagy hogy megy ez?
Lacho calad! Drego morn!
3278 levél
Válasz 07.02.04. 12:07 #2594
somesz83
Igen, aludnod kell, s akkor megtámadnak a szellemek. Na ezután meg kell keresni azt, aki eladta neked. Az anvili kocsmában érdeklődj felőlle. Ja, de lehet, hogy előtte szét kell nézned a roncs bútorok között, mert asszem, az "előszobában" van valami feljegyzés a korábbi tulajdonostól.

Az előszoba alatt a kandallós szobát értem.
5011 levél
Válasz 07.02.04. 11:14 #2593
Gump
már jó régen voltam ott, de ha jól emlékszem, akkor annyi, hogy aludnom kell ott és akkor megjelenik a szellem éjjel. ez nem biztos mert már vagy 9 hónapja voltam ott. azt hiszem a quest log-ból meg beszélgetésekből ki kell(ett) derüljön, hogy mit kell tenni.
19402 levél
Válasz 07.02.04. 08:47 #2592
sipec

hat az joo durva lenne
11699 levél
Válasz 07.02.03. 20:28 #2591
.:[Kain]:.
az anvili (?) szellemházat megvettem, de nem emlékszem, mikor halad tovább a küldetés, mert szétnéztem egész házban, de nem láttam szellemeket... lementem pincébe, ott se történt semmi... ötlet?
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
3278 levél
Válasz 07.01.27. 11:06 #2590
somesz83
gigabyte... bocs.
3278 levél
Válasz 07.01.27. 11:06 #2589
somesz83
minimum az 1Ghz memória köll neki.
1418 levél
Válasz 07.01.26. 23:19 #2588
Tinman
Jól!

Bővebben: Nem jól...
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
2745 levél
Válasz 07.01.26. 13:06 #2587
cygary
512-memórian és ati 9600-on hogy muzsikálna?
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
3278 levél
Válasz 07.01.26. 12:12 #2586
somesz83
Igen, tényleg ugyanazzal játszottunk. de végezetül számomra is szintén 2006 Év Játéka az Oblivion.
11699 levél
Válasz 07.01.25. 18:49 #2585
.:[Kain]:.
egyszerű: ez mindenhol így van. morrowinddal nem játszottam, úgyhogy nem veszem bele, hogy abban hogyan volt megoldva, de ezzel a játékos szintjéhez próbálnak igazodni. Mégsem szerezheted meg a legdurvább dolgokat a játék legelején, és mehetsz neki a főgenyának, hogy két perc alatt befejezd a játékot, mert az nem lenne játék. Diablo-ban sem kaptál normalon 1500 defense-s páncélt, meg 150 damage-s fegyvert, mert akkor nem lett volna semmi jó a játékban. mindent csak szépen módjával, lassan, de biztosan. ráadásul oblivionban nincs is annyi fajta páncél (és akkor még viccesen fejeztem ki magam), nem is emlékszem, van egyáltalán követelménye egy páncélnak? szal ezt meg kell tartani egy játékban. Amúgy rengeteg ilyen vásárlási hülyeség van, de ebbe most nem akarnék belemenni, tudniillik nincs kedvem leírogatni, hogy pl NFS Carbonban is mi értelme van annak, hogy egy alap kocsira rögtön nem bírunk megvenni minden full extrás dolgot, még ha pénzünk nincs is rá, de valahol az ember tudja, hogy ez tartja meg az egyensúlyt, hogy ne legyen miénk a legjobb cucc a játék elején, különben elvész a kihívás
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
418 levél
Válasz 07.01.25. 15:49 #2584
HaaS_
Igen, akkor mégis ugyanazzal a játékkal játszottunk, most már biztos .
"oold man, you seek the spell of mastery"
3278 levél
Válasz 07.01.25. 10:59 #2583
somesz83
A mi pedig a Random Oblivion modot illeti... nem az igazi. Nem kellett volna ilyen mélyen bbelenyúlni a megszerezhető kincsekbe.
3278 levél
Válasz 07.01.25. 10:57 #2582
somesz83
Sőt, a másik idegesítő az Oblivionban, amit szintén aláírok az az, hogy mikor kis balfaszként kezded a játékot, akkor a jobb páncélokat nem szerezheted meg! ÉS MIÉRT?!?!

Bementem az új Khajitommal a kocsmába, ahol a hős dunmerem esetében a vendégek Glass páncélban nyomultak, a khajitom esetében Fur páncélban üldögélnek. Na ez tényleg gáz! Szintet lépett a Kvatchi bajnok, akkor veszünk egy faszább páncélt... ez tényleg gáz.

A Morrowindben legalább adottak voltak a páncélok, hogy melyik NPC milyet visel. PL. Balmorában a Nord csaj nem cseréli le a Fur páncélját Glassra, mivel te szintet léptél!!! Ez valóban gagyi.
3278 levél
Válasz 07.01.25. 08:40 #2581
somesz83
Hát nem tudom. Az 5. szintű Khajitomnak ugyanúgy egy csapás egy rák vagy egy patkány mint mikor 1 szintű volt, vagy mikor a sötét elfem 35. - ik.

Na azt aláírom, az tényleg zavaró, hogy bizonyos szörnyek csak bizonyos szint felett jelennek meg (pl. maci, minotaurusz). De alapvetően a difficulty slide tologatásával ha akarja az ember ott hal meg ahol akar.

"A + B = Az nem gond, ha csak rohangálsz, ugrabugrálsz, (lopakodsz, alkímiázol, blablabla), és azt veszed észre, hogy keményen küzdesz egy patkánnyal, mert a gonosz hosszúfarkú besnye kölke felszívta magát, mert túl sokat futottál ide-oda!" - bocs, velem ilyen nem történt...
418 levél
Válasz 07.01.24. 23:54 #2580
HaaS_
Úgy emlékszem a szörnyek csak level 20-ig erősödnek, aztán megrekednek. Előbb vannak "level cap"-elve, kitoltak velük a készítők.
"oold man, you seek the spell of mastery"
418 levél
Válasz 07.01.24. 23:48 #2579
HaaS_
Nem igazán értem a kérdésedet, kedves somesz83... valószínűleg ugyanazzal, amivel te.

Az meg, hogy neked fel sem tűnik (vagy nem zavar), hogy veled együtt szintet lépnek a monszták... nos ez magánügy. Mint ahogy az én véleményem az, hogy rpg-t ennél jobban elrontani... nézzük csak a te nézőpontodat!

A: Egyetértesz a fejlődési rendszerrel. Szuper, én is. Tetszik.
B: A scale-ezett monszták is OK. Rendben.
A + B = Az nem gond, ha csak rohangálsz, ugrabugrálsz, (lopakodsz, alkímiázol, blablabla), és azt veszed észre, hogy keményen küzdesz egy patkánnyal, mert a gonosz hosszúfarkú besnye kölke felszívta magát, mert túl sokat futottál ide-oda!

Soook-soook rpg-vel játszottam már, de ez nekem hajmeresztő, ne haragudj. Banális. 3 óra után már sajnáltam rá a pénzt, amit ráköltöttem, hogy eredetiben legyen. Ez egy vélemény, az enyém. Én tisztelem a tiédet, neked ez is jó, OK.
Ám sajnos... ugyanarról a játékról beszélünk. Oblivion.

Az a mod biztosan jobbá teszi, ami kikapcsolja ezt a monszta scale-ezést.
"oold man, you seek the spell of mastery"
5661 levél
Válasz 07.01.24. 23:13 #2578
ati2002
Hát harcos karimmal 25 felett nem volt ellenfelem, a rákokra nekem is elég volt ránézni. Kisebb sebzésű fegyverekkel nyomultam az Ogrek elleni vadászatban is, hogy kitudjam maxolni a fizikumra vonatkozó skilleket, de a végén uncsi volt már. Rengeteg tök jó fegyver csak gyűlt a kunyhómban, amit használni nem volt értelme, mert olyan volt, mintha csalnék. Ez valahogy nem volt az igazi. Minden más tekintetben nálam 2006 játéka volt, és hamarosan újra előveszem. Remélem a mentésem jó lesz, és folytathatom hősöm életét.
---
1418 levél
Válasz 07.01.24. 22:32 #2577
Tinman
Szívesen
Így van.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 07.01.24. 22:28 #2576
Tinman
Az viszont baromira nem életszerű, hogy LVL 1-en 3 kardcsapással ölöd meg azt a bizonyos rákot, aztán a következő percben szintet léptél, de az a rohadt rák, már 4 kardcsapás...

Az meg az évszázad vicce, hogy magasabb szinten olyan tárgyak/felszerelések vannak ilyen csóró banditákon, hogy csak nézel... na ja biztos jobban élnek mint 4 éve, azért tellett nekik hirtelen méregdrága páncélra
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
3278 levél
Válasz 07.01.24. 20:37 #2575
somesz83
csak azért nem értem, mert a 20. szint környékén szinte elég ránéznem egy rákra, hogy megdögöljön, de ha elbambulok néhe bizony egy Ogre is meg tud szorongatni vagy egy - két csontváz bajnok.

Toltam én más rpg - ket is, sőt régen nyomtam a papíros igazi rpg - t. Sok közül azt mondom, hogy sztoriban, hangulatban, játszhatóságban és "rpg" hűségben elsők közt van az Oblivion, a Morrowind és a Baldur's Gate sorozatok.

A quest alapú szintlépés nélkülözése az Elder Scrolls játokokban teljesen érthető. Ugyan miért lennék attól okosabb, hogy elloptam egy gyűrűt, kivégeztem két őrt stb, ... majd mivel okosabb lettem, gyorsabban tudok futni... Na ez a hibája a quest alapú tapasztalati pontoknak. azok megszerzésének, s elosztásának. Az bethesdások arra adnak szorzót, amelyik képességeidet a leginkább használtad egy vagy több küldetés teljesítésénél. És ez így életszerűbb.
3278 levél
Válasz 07.01.24. 20:27 #2574
somesz83
Te milyen játékkal játszottál Oblivion címen?
870 levél
Válasz 07.01.24. 19:04 #2573
cerebrum
Annyira nem erőltetek nagyon más rpg-ket, mert alapvetően nem igazán kedvelem ezt a stílust, kivéve persze ha Star Wars-os (vagy Lord of the Ring-es - gondolok én itt most a The White Council-ra, amit már kíváncsian várok), vagy ha egészében véve FPS-szerű (és mellesleg gyönyörű grafikája van), mint az Oblivion-nak.
Lacho calad! Drego morn!
870 levél
Válasz 07.01.24. 18:54 #2572
cerebrum
Köszi!

A három esp fájlt ugye az Oblivion/Data könyvtárba kell másolni?
Lacho calad! Drego morn!
1418 levél
Válasz 07.01.24. 09:32 #2571
Tinman
Ezt nagyon ajánlom, hogy szedd le:

http://www.oblivionfaq.extra.hu/files/Data.zip

1. Az 1.2-es NPC mod a lényeg. Ha fent van, akkor végre nem erősödnek hozzád a szörnyek, így nem 2 kardcsapás lesz lvl3-on az a rohadt rák, hanem annyi, amennyi egy rákhoz tényleg illik.


2. Ez a pyh guard (ami az őrök falon átlátását javítja). Elég vicces amikor egy kimaxolt tolvajjal lopakodsz és az őrök lazán átlátnak a falon...

3. Ez azt javítja, hogy magasabb szint elérésekor, ne essen meg az a nevetséges és szánalmas eset, hogy az utolsó kis bugris is a legjobb cuccokban járkál, így kiegyensúlyozottabbá válik a játék.

Ezt talán mondanom sem kell, hogy új játékot kell kezdened.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
418 levél
Válasz 07.01.23. 21:05 #2570
HaaS_
"Ez mondjuk így elég gáz."

Jól mondod padawan... elég nagyon nagy gáz. Megnyugtatlak, ez az egyetlen ilyen elcseszett rpg, amit ismerek, ha tetszettek a Kotorok (hahaha), akkor keress tovább rpg-ket, mind nem ilyen!

/off: én is a KotoR-t nyomom éppen... gothmog ajánlására
"oold man, you seek the spell of mastery"
3278 levél
Válasz 07.01.23. 00:52 #2569
somesz83
Igen. Erősödnek, de egy idő után megint elég lesz egy kardcsapás, ugyanis újabb, nagyobb ellenfelekre akad majd az ember.
Ja, és nézd meg a kardod nincs e nagyon elhasználódva...
870 levél
Válasz 07.01.22. 22:04 #2568
cerebrum
Köszi!

Amúgy azóta tényleg volt egy ilyen eset, hogy az illető azt mondta, hogy nem árul el valamit, mert hogy nem ismer eléggé, majd miután szórakoztam egy kicsit azzal a körrel, utána már tényleg elárulta...

Igen, azóta léptem egy szintet, de rá nem jöttem volna, hogy ehhez aludni kell. Ezt mondjuk írhatta volna a tutorial. (Bár, persze lehet, hogy egy profi rpg-s játékosnak ez evidens, nekem viszont nem, ezen kívül ami rpg-vel játszottam, az csak a két KotOR volt.

Amúgy az miért van, hogy eddig mondjuk egy rák egy kardcsapás volt, most viszont, hogy ugrottam egy szintet már kettő, ha ki akarom nyírni? A goblinoknál is észrevettem ezt a "megerősödést"... Ahogy én fejlődöm, velem együtt fejlődik az ellen is? Ez mondjuk így elég gáz. Nincs valami mod, amivel ki lehet ezt ütni? Láttam, hogy van jó sok ilyen, tegnap pl. felraktam egy olyat, amitől éjjel világítanak az ablakok, ha otthon vannak, tök jól néz ki...
Lacho calad! Drego morn!
3278 levél
Válasz 07.01.22. 12:18 #2567
somesz83
Vannak olyan karaktereket, akik halhatatlanok, ezeken a célkereszted koronára vált. Többnyire azért halhatatlanok, mert vmilyen küldetésed függ tőle... Régen a Morrowindben is voltak ilyen NPC, de őket ki nyírhattad, s olyankor a egy előugró ablak figyelmeztetett, hogy "eme karakter halálával a küldetés nem játszható végig", és nem engedett tovább. Szóval szerintem ehez képest előrelépés a halhatatlan NPC.

A kör, amiről beszélsz, annak akkor van haszna, ha valakiből plussz infókat kell kivenned... lesz rá példa a kalandok során. Ilyenkor jó, ha magas a speechcrafted.

A ludni akkor kell, mikor szintlépésen vagy. Csak akkor enged szintet lépni, ha jól kialudtad magad. Amúgy én esténként is szoktam csakúgy aludni, mer épp bezárnak a boltok meg sötét van és a f.sz ki van...!

Ami az MI -t illeti, lekörözik a Morrowindi NPC - ket. Ezt mint MODder elmondhatom. Abban az esetben, ha halhatatlan NPC-t bántalmazoo, tényleg buták, dehát még mindig jobb, mint újra betölteni a korábbbi elmentett állást.
870 levél
Válasz 07.01.21. 16:12 #2566
cerebrum
Beszélgetés közben annak a forgó izének mi értelme van? Úgy értem tudom, hogy az a lényege, hogy a végén minél jobban lenyűgözzük úgymond az illetőt, akivel beszélünk, de összességében ennek (és a megvesztegetésnek) mi az értelme? Párszor már sikerült jól kijönnöm egy-egy ilyen csevegésből, de ezután is csak ugyanazokat kérdezgethettem meg az illetőtől, amiket eddig is és nem árultak el mondjuk bizalmas információkat...

Ja, igen, még azt sem egészen értem, hogy az alvásnak mi értelme van? Mert nem jelzi a karakterem, hogy fáradt lenne, nem csökken az életereje, pedig már fenn vagyok legalább 4 napja. Akkor hát?

Amúgy meg miért nem lehet kinyírni mondjuk egy boltost? (Ne értsetek félre, nem sorozatgyilkost akarok én játszani, csak kíváncsi voltam, hogy mi fog történni.) Erre mindig felélednek. Ráadásul utána mosolyogva kérdik meg, hogy mit parancsolok. Ez mondjuk, azok után, hogy hogy behírdették, hogy a játékban mennyire okos az MI, hát, nem is kicsit csalódás...
Lacho calad! Drego morn!
870 levél
Válasz 07.01.19. 16:39 #2565
cerebrum
Közben találtam egy Tweak Oblivion nevű progit, ami az ini fájlt nyitja meg, és tök jól elmagyarázza, hogy mi micsoda, és milyen értékre kell átállítani, hogy gyorsabban fusson a játék, de azért szép is maradjon. Én egész jól be tudtam lőni, most sokkalta jobban megy, pedig látszatra minden maradt a régiben.
Lacho calad! Drego morn!
3278 levél
Válasz 07.01.19. 11:06 #2564
somesz83
hát igen, erről én is hallottam. Még a fű magasságát is lehet állítani, de én nem mertem mélyen belenyúlni.

Tavasszal jön a kiegészítő. A Windows verziót boltokban lehet majd kapni, míg az xbox . hoz letölthetővé is teszik.
3278 levél
Válasz 07.01.19. 10:59 #2563
somesz83
http://www.elderscrolls.com/games/shiveringisles_overview.htm
4293 levél
Válasz 07.01.18. 22:22 #2562
KoKo
7600 GT-m van nekem is, a szép a dologban az hogy asszem cimbinek 6800akármije van, bár az övé 512-es, nálam jobb a proci, de nála magasabb beállításokkal megy a játék....

Nem tudom, driver-t kellene cserélni, vagy ennyit számít a 256 mb +ram a karin....?
No other way but down!
870 levél
Válasz 07.01.18. 18:47 #2561
cerebrum
Én pedig azt szeretném megtudni, hogy van valahol valamilyen leírás arról, hogy mit, hogyan és mivé kell átírni az oblivion.ini fájlban, hogy még optimalizáltabb legyen a játék? Mert itt az oldalon, a játék ismertetőben olvastam, hogy érdemes belenyúlni, és átállítgatni dolgokat...
Lacho calad! Drego morn!
67 levél
Válasz 07.01.18. 12:59 #2560
Razi
Sziasztok. Kis késéssel beszereztem végre én is az oblivion+kieg-et, azelőtt a vidikártyám miatt bele sem fogtam, de most tervezek vmi erős közép kategóriás kártyát venni amin már szépen futna, ezért is kéne tanács. A kérdés az lenne hogy elég lenne e vajh egy 7600gt ? Alatta a vas egy 3gigás p4 és 1Gb mem. Thx előre is a választ
3278 levél
Válasz 07.01.08. 22:08 #2559
somesz83
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Knights_of_the_Nine
3278 levél
Válasz 07.01.08. 22:07 #2558
somesz83
bassza meg iderakta a fejet...
http://www.uesp.net/wiki/Oblivionilgrimage

a fej helyett P van
3278 levél
Válasz 07.01.08. 22:07 #2557
somesz83
http://www.uesp.net/wiki/Oblivionilgrimage

in english

a prédikátor ad majd neked térképet Anvilban, ha bevállalod.
2 levél
Válasz 07.01.06. 11:16 #2556
geforce991
Azokat hol találom??
4293 levél
Válasz 07.01.05. 22:29 #2555
KoKo
Hehe engem most húzott fel a cimbi: nálam megy majdnem full grafikán, nálam meg eddig akadt...pedig majdnem ugyan az a konfigunk, sőt... vagy enynit számít hogy az ő videókarija 512-es?!

Nekem ez van: 3500+ proci, 1GB Ram, 7600 GT 256 Mb ezen emnnie kellene rendesen nem?!
No other way but down!
3278 levél
Válasz 07.01.05. 18:49 #2554
somesz83
grafikai? a Natural Enviroments modot próbáltad már? Eszméletlen időjárás és évszakszimuláció! a Gyárilag kilenc időjárásfajtát 42 - re bővíti ki, évszakfüggő + madaraj, rovarok, gyönyörű!
Ja és nem lassítja a reprodukciót!
3278 levél
Válasz 07.01.05. 18:47 #2553
somesz83
Végig kell járnod a wayshrineokat. Wayshrine ok Akatosh meg a többi...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.