Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» unreal 3.0

16989 levél
Válasz 06.10.15. 10:38 #34
KisCsirkee
De engem nem a game érdekelt. Hanem maga a technológia. A játék maga úgy szar ahogy van. Viszont ha értelmesebb dolgok mint az UT2007 vagy a BiA3 nagyon nagyot ütnek majd.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 06.10.15. 10:20 #33
Razor03
Ennek van topikja. Oda kellett volna írni .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 06.10.15. 08:01 #32
KisCsirkee
Na vhogy elindult. csak 800x600 ban meg maxon. Így eléggé szaggat az én konfigomon de rohadtszép. HA majd lehet butítami egész jó lehet majd a grafika. A játék maga iszonyatosan szar.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 06.10.11. 19:18 #31
Razor03
De én a dome-os keresőre gondoltam, vagy ott nézted? AMD-n nem megy, ráadásul SP2 is kell hozzá. Ne foglalkozz vele mert hulladék kategória, Unreal 3.0-ból semmi sem látszik ...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.10.11. 19:10 #30
eti8
Miért? Már beírtam. Onnan töltöttem le. és miután rákerestem, hogy mi lehet a baj, kiderült, hogy csak intelen megy a szarja...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.10.11. 18:59 #29
Razor03
Írd be a game címét a keresőbe .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.10.11. 18:31 #28
eti8
Csak intelen megy ez a rakat szar... Gratuláljunk a faszarcú készítőknek...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
16989 levél
Válasz 06.10.11. 18:31 #27
KisCsirkee
Nincs PhysX-em bassza meg. Remélem a BiA3-hoz vagy a MOH: Airbonehoz.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10104 levél
Válasz 06.10.11. 18:21 #26
eti8
Valamiért nemtom felrakni Nem aegia...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
16989 levél
Válasz 06.10.11. 18:19 #25
KisCsirkee
Én is szedem. Azé jobb ha Ageia nem kell hozzá. remélem elindul
Amúgy és is csak az UE3 miatt szedem a game maga iszonyat baromság.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10104 levél
Válasz 06.10.11. 17:55 #24
eti8
Na már töltöm is az első unreal 3.0-ás játékot Vagyis a demóját. A neve RoboBlitz. Aegia phisyx-et is használ, remélem elindul nélküle is A játék hülyeségnek tűnik, csak a motor miatt töltöm Egyébként 222mb-os. A gamestarról is le lehet szedni asszem (én onnan szedem)
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
9563 levél
Válasz 04.12.24. 16:06 #23
kEnAcE
Mivel az Unreal 3.0 normal mapket fog használni, így a gépigény drasztkiusan csökkeni fog azonos minőség mellett.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1113 levél
Válasz 04.10.21. 13:53 #22
Death666
Igen,az hogy utána hogy szarják el az egészet az már a fejlesztő cégen múlik,de maga az engine ezt tudná.
Twelve galaxies, and all coming at me!
2426 levél
Válasz 04.10.21. 13:00 #21
Szabip
Igazad lehet de ez csak a technikai oldala a dolognak van egy mocskos pénzügyi oldala is, mert kinek jó az ha egy MX400 on is elfut. Hát a a VGA gyártóknak tutira nem.

Én nem tudom elhinni, hogy nem lesz gépigényes ha másképp nem majd tesznek róla.

Az Unreal 1 amúgy annak idején nagyon is gépigényesnek számított.
A 2 már nem az igaz de nem is volt a leg korszerűbb.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1113 levél
Válasz 04.10.20. 19:58 #20
Death666
Ja doom3-ban az az érdekes hogy semmi sincs optimalizálva ezér szaggat.Nézd meg a padlót/falakat/csöveket tele van felesleges polygonokkal.Főleg a csövek amin leakadtam,ugyanis a legtöbbje hosszanti irényban nem 1 stackos hanem több száz vagyis ebből következik hogy ugye 1 stack tartalmaz 32 polygont egy 16 oldalú cylindernél ha jól számolom,vagyis ha mondjuk egy korlátot nézünk akkor az egy egyenesre mondjuk jusson 100 stack akkor az kb 3200 polygon kanyarban sűrűbbek a stackok ott még mondjuk ennek az értéknek a fele,és ha azt veszed hogy az egész pályán végig megy ez a csőrendszer,és ebből van ált kettő mert kell merevítés is (2 csöves egy korlát ha jól emléxem) akkor az má sok.Nagyon sok.és ez csak 1 korlát a sok közül+ottvannak a csövek is meg a padlón lévő felesleges polygonok,mert az se úgy néz ám ki hogy egy négyzet alakú plane az 2 háromszögből áll hanem az is ilyen rohadt sok,ráadásul szabálytalan elhelyezkedésű ami növeli a renderidőt.
Aztán a játéknak ott az a csúnya tulajdonsága hogy azt is számolja amit nem látunk,a fal mögötti részeket,ez is drasztikusan lassít,emellett még 4-5 szörnyeteg is táncol a képernyőn fejenként 30ezer polygonnal és mutass egy gépet ami elviszi.
Unreal engine 3.0-ban ez úgy megy ahogy lennie kéne,ezt lehet látni azokon a képeken,hogy az objektumokat a lehető legegyszerűbb elrendezésben állítja össze polygonokból,és ugye a fal az mint a videón látszik tényleg csak 2 polygon és csak a sarkoknál sűrűsödik,de ott se olyan vészes.Ehhez használják az olyan technológiákat mint a bump mapping,ami a textúrán lévő dolgokat árnyalja oly módon hogy minél világosabb az adott pixel annál domborúbbnak látszik.ezért néz ki úgy a fal hogy beszarsz.de valójában az ugye egy teljesen sík textúra (bár ez a dolog szerintem már mindenki fejében tiszta leírtam hátha van akinek mégse)
És ezért lesz jó nekünk majd az Unreal Engine 3.0, nekem ez jött le a videóból,ezért mertem azt mondani hogy nem lesznek gondok a gépigénnyel...
Twelve galaxies, and all coming at me!
1440 levél
Válasz 04.10.19. 21:12 #19
Tomsess
Hali.Én úgy tudom,hogy még csak az új Unreal Engine van meg,de a játékkal kapcsolatban még semmit nem hallatnak.Ha igen akkor tévedtem.Mert még egy ideje csak ez ENGINE háborút mutatták a HL 2 meg az új UNREAL között.
1435 levél
Válasz 04.10.19. 21:02 #18
polp
Száz hogy lesz Unreal 3 !!

A videót pedig én is láttam, és igen az volt a téma benne hogy mennyire tud mindent magas fokon és közben nem kell neki nagy gép no de az ilyeneknek mindig az a vége, hogy nem kell elmegy 800 celeronon is elindul, de azért ha mozogni is akarod látni akkor nem árt egy 3 Ghz proci, ja és egy 256 mgeás VGA

De azért bizom bennük, mert az Unreal enginek sztem eddig is a legjobbak voltak a piacon (mind sebesség és kivitelezés terén).
2426 levél
Válasz 04.10.19. 20:55 #17
Szabip
Ha jól tudom akkor hivatalossan is bejelentették még a nyáron!

Amúgy is vétek lenne nem folytatni már csak a neve miatt is. A képek meg erőteljessen egy játékba valók és az nem az Unreal T valamelyik következő darbja lesz.

A léyneg az, hogy nem veszem be hogy nem kell majd neki nagy gép!
A Doom3 nál is bizonygatták, hogy milyen alacsony a poligonyszám de miylen jól néz ki aztán tessék arról nem is beszélve, hogy GF3 ra tervezték de ezt már csak az ovodások veszik be.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1113 levél
Válasz 04.10.19. 18:39 #16
Death666
Na két dolog csípi a csőrőmet itt,a többi rendben volna:
1. Ez nem Unreal 3,hanem Unreal Engine 3.0 tehát köze nincs az unreal játékhoz,de ezzel az engine-el valószínű hogy megcsinálják,HA egyáltalán lesz u3,de egyébként más játékokban biztos föl fogják használni a technológiát.
A másik a gépigényesség:
Mivel az egész engine PONT ERRE épül hogy kurvajól nézzen ki viszont minimális legyen a gépigénye,és ezt bizonygatják abban a videóban is,lásd fal jelenet,az egész fal nem több 500 poligonnál ami nevetséges,és ahogy kinéz az beszarás.
Twelve galaxies, and all coming at me!
2426 levél
Válasz 04.10.19. 16:16 #15
Szabip
Nagyon igazad van nekem is az Unreal 1 adta a leg több hangulatot no meg a HL1 ezidáig. Persze volt még sok nagyon jó játék is.

Az Unreal 2 sajnos nagy bukás volt és semmi köze nem volt az igazi Unreal feelinghez. Talán az az egyetlen Scarjak volt olyan mint az egy ben.

A Doom3-at én ennyire nem húznám le jó az a maga módján. A gépigénye tényleg eltúlzott és érthetelne. Szűrők nélkül minden rendben de azzal már fele a teljesítmény de érthetelen hogy miért. Arról nem is beszélve hogy vizet nem is láthattunk a játékban és a nagy terekkel is hadilábon áll az ID!

Azért egy tech demótol ne is várjunk többet! Amúgy egy sima FPS nek jó lenne csak a Doom3 nem egy sima FPS kellett volna hogy legyen. Bár lehet, hogy mi követeltünk sokat pedig a Doom mindig is a Serious Sam féle agyatlan lövöldözésekhez állt közelebb. Az a kis történet is kész csoda hogy lett benne.

Sebaj majd a HL2 !!!!!!!


Az Unreal 3.0 ról meg még felesleges beszélni mivel mozgó képet nem láthattunk a játékból az E3 as techdemót leszámítva no meg a képek se árulnak el túl sokat.
Egy dologban azért biztos vagyok, hogy kegyetlenül gépigényes lesz!!!

IDén eddig szerintem a Far Cry a leg minőségibb darab!! Többet tud mint a Doom3 ami nagy szó!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1435 levél
Válasz 04.10.19. 16:06 #14
polp
a 320Gigás vinyo azért biztos elég lesz hozzá ZSUGA

sztem meg isten nagy lesz ez az engine, kb ugy néz ki mint amit elvártam volna a doom3-tól, merthát számomra az egy kalap szar lett főleg hogy mekkora gép kell ahoz az enginehez LOL, nuku fizika LOL
Csak attól tartok hogy a játékot ne szurják el, mert nagyon szeretném ha visszatérnének a régi első rész hangulatához, mert az valami eszméletlen volt. A legnagyobb FPS az Unreal 1 és a HL, és azóta számomra még senki nem tudta felül múlni, pedig örülnék neki
3333 levél
Válasz 04.10.19. 15:07 #13
hunter06
ez kezd durvulni, nekem csak 1.9 GHz-s van, de már a 3200GHz-st is árulják?
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
1267 levél
Válasz 04.10.19. 15:07 #12
BITYe
Hát ez nagyon okso volt 3200+-os AMD az tényleg nem 3,2GHz, csak épp annyit tud, nézzük csak az Athlon64-em 3000+, 2GHz, mégis jobb mint a 3GHz-s P4

Szerinted mi a +-os elnevezés? Ha nem mondta volna senki az hogy az AMD azon az órajelen amin megy a proci nagyobb teljesítményt hozó CPU-t gyártott, ha Az Athlon64 3000+-t Ugy adnák mint AMD64 2GHz és annyi lenne mint egy 2GHz-s P4, lehet tönkremenne az intel?

Unreal3 engine meg nem lesz nagy eresztés, ha ebbe is belerakják ezt a bright buziságot.

És miért lenne ez minden játék enginje?

ID sosem fog fejleszteni rá, Valve sem és pl Crytech sem
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1822 levél
Válasz 04.10.19. 14:58 #11
ZSUGA
Nem 3200Ghz proci van bene
2401 levél
Válasz 04.10.18. 18:15 #10
Diszkósajt
Láttátok azt a videót ami a GameStra DVD-n volt fent? Nálam még a videó is szaggatott. Ha az év végén veszek új gépet akkor még 2006-ban is cserélnem kell. Ez RABLÁS!!! Főleg azért mert onnantól majd az összes játék ezt a motort fogja használni.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
2401 levél
Válasz 04.10.18. 18:07 #9
Diszkósajt
Ez az Unreal 3.0 egy kalp szar enigne. Turbo Pascalban egy délután dobtem össze asszem 97-ben.

JÓ POLYÉN!!!!!

Annak a keménygyereknek az AMD-je nem 3200+ -os? Mer az közel sem 3,2 GHZ. bár ezt gondolom nem tudja...
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
6295 levél
Válasz 04.10.18. 16:42 #8
J. Dávid
mint írtam low grafikán majd talán eldöcög.
90 levél
Válasz 04.10.18. 15:35 #7
kezu
már láttam jobbat!de ne izgulj pasziánszozni biztosan tudsz vele!
7180 levél
Válasz 04.10.18. 15:28 #6
nyomi
te dugulj már el de nagyon gyorsan... mindenki tudja, hogy neked van a fórumon a legfaszább géped, nem kell minden topicban hangoztatni
Damn it!!! - Jack Bauer
1822 levél
Válasz 04.10.18. 15:24 #5
ZSUGA
Szevasztok nem tugyátok hogy az énkonfigom elég lesz hozá:AMD 3200Mhz 1Gby ram ATI X800xt(256mb) 320gigás vinyo
6295 levél
Válasz 04.10.18. 12:17 #4
J. Dávid
hát igen...anno amikor még a doom 3 kérdés felvetődött, akkor még mindenki azt mondta,hogy GF GTS/Ti200 jó lesz neki, meg ilyenek....állítom mire kijön, addigra a 6800ultra-val örülhetünk ha low grafikán elindul...
501 levél
Válasz 04.10.17. 22:12 #3
FLeK0
Jo jatek lehet belole (ha nem gagyi unreal kornyezet es sztori lesz), ket ev + keses mulva. addig hagyjuk, ugyis sokat fog valtozni, doom3 is mas szinten van mint anni a GF3 bemutatojanal volt, ez is lesz meg durvabb.
3333 levél
Válasz 04.10.17. 22:04 #2
hunter06
a képek alapján porig-alázza, kérdés, hogy mi lesz belőle...
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
1525 levél
Válasz 04.10.17. 21:59 #1
fax
A képek alapján elég durva lesz szerintem veni fogja doom 3-at ugyhogy szerintem az aláírásom már nem is érvényes

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.