Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Knights of Honor

Knights of Honor

Knights of Honor
A legutóbbi Knights of Honor cikkek, hírek
47 levél
Válasz 05.02.21. 17:19 #224
pallos kardos
Gador
Tök mind1 hogy melyik marsaloddal veszed fel a katonát!
Lényeg,hogy hozád "HÜEK" legyenek. (a te zászlód legyen a sátor mellett)
Amúgy én se szoktam eltűrni
Csak amig oda érek hozáá addigr már van ilyen képesége.
Legtöbbször a birodalmam másik feléről indulok el.
Persze amelyik közelebb van hozzá...
1349 levél
Válasz 05.02.21. 13:30 #223
gador
Azt sajna nem tudom, hogy hogyan lehet ilyen megerődített tábort építeni, de ez igencsak hasznos tudás.

Mondjuk én nem szoktam eltűrni, hogy bárki is ilyen táborokat hozzon létre a területemen (vagy épp a leendő területemen )...

1349 levél
Válasz 05.02.21. 13:28 #222
gador
Ezt nem is tudtam! De hamarosan ki fogom próbálni!

Szóval ingyen csatlakoznak hozzám? De csak az elbocsájtó tábornokhoz, vagy bármelyik tábornokhoz beállnak? MErt ez sem mindegy ám!
47 levél
Válasz 05.02.21. 10:55 #221
pallos kardos
Nekem is volna viszont egy kérdésem :

Vannak amikor az ellenség vagy rebels marsalok letáboroznak és körbe barikádozák magukat és ha van íjász nála,akkor azok elkezdenek lőni engem.
Ezzel kapcsolatba kérdezem,hogy Melyiket kell nekem kifejleszteni,hogy ha én is letáborozok körbe tudjam magam barigátozni és tudjanak lőni az íjászaim.

47 levél
Válasz 05.02.21. 10:51 #220
pallos kardos
Gador

Tévetsz!
Nem kell meg venni őket újól!
Vannak a pályán elszorva ill. megjelenek időközönként Merchans sátorok (zsoldos sátorok) És mindegyiknél Van egy Zászló! Amilyen ászló van melletük ahoz a Királysághoz HÜEK vagyis ahoz a marsalhoz ingyen csatlakoznak! Viszont Ha már mondjuk 3 ranguak voltak a katonáid utána elveszik ez a tudásuk. (nincs csillag feletük)
1349 levél
Válasz 05.02.20. 16:56 #219
gador
Igen, ez a "teleportáló" dolog nagyon hasznos, csak éppen azzal a hátránnyal jár (ha ez hátrány), hogy elveszted a vele lévő sereget.
Azokból, elvileg, zsoldos lesz, szóval újra megveheted őket, de akkor is ki kell értük fitózetned egy csomó extrapénzt!

Persze végső esetben néha én is alkalmazom.
Egy jó dolog azért van még abban, hogy a királyt, illetve a fiait, mert ők is így működnek, míg hercegek, hogy nem vesztík el a megszerzett képességeiket.
3 levél
Válasz 05.02.16. 12:49 #218
Arky
Haho.
Én a mult héten kezdtem el játszani a játékkal, és az egyik legjobbnak tartom a műfajában.
Természetesen én is a magyarokkal kezdtem.
Érdekes, hogy nem írtátok a király "teleportáló" tulajdonságát.
Én legtöbbször őt használom a lázadások leverésére.
Ahol lázadás van abba a várba "küldöm", felpakolom harcosokkal és megtámadom a lázadót.Ha másik megyében lesz lázadás, ami nagyon távol van , akkor csak visszavonom a királyt, majd megjeleneítem ott (Remélem értitek mire akarok kilyukadni)
1349 levél
Válasz 05.02.14. 13:10 #217
gador
Nekem a királyt is kinyírták, amikor téríteni akart.

Bár én a királyt álltalában kémnek tartom meg, mert nincs is annál kellemetlenebb dolog, mint amikor a fellázad a sereged!

A provincia áttérítését addig meg sem próbálom, amíg a a pap nem kapott egy kis nevelést, két pontol kezdve már nem nagyon halálozik el a pap a konverzió során.

Egyébként a térítés 5 ponttal növeli a lázadás esélyét.
4695 levél
Válasz 05.02.11. 16:29 #216
szedrencs
Tök jó a leírásod, és még nekem is tartogatott újdonságokat (pedig még kb. decemberben játszottam végig, és töröltem le).

Egy dolgot még hozzáfűznék, amit kihagytál, bár biztosan más is észrevette: amikor "Convert Province" parancsot adsz a papnak, akkor néha elfordul, hogy a helyi népesség - amolyan Szent Gellértesen - rövid úton végez a pappal. Ami nekem itt működött az az volt, hogy a királyomból papot neveltem, és őt annyira nem engedi könnyen meghalni a program, valamint - bár ez lehet, hogy csak Civ-es beidegződés - a megtérítendő városban egy hadvezért is tartottam ez idő alatt.

+1 dolog: a "Conversion" kísérlet értelemszerűen növeli a tartományban a lázadás veszélyét (5 v. 10 ponttal, már nem tudom pontosan)
1349 levél
Válasz 05.02.11. 13:18 #215
gador
Kénytelen voltam leszedni a gammát, mert irtó sok időmet elveszi, állandóan csak játszanék!
(466)
1349 levél
Válasz 05.02.10. 15:34 #214
gador
Tegnap ki is próbáltam, és tényleg müxik az időszabályozás! Tuti!
1349 levél
Válasz 05.02.09. 16:23 #213
gador
Most kaptam a következő levelet:

"Hali!

Van időszabályozó!!!
a + gomb gyorsítja, a - gomb lassítja a z idő t

0,5 től 8-ig megetsz


"

Az aláírást kihagytam - a tulajdonosa bejelentheti, hogy Ő jelentette be ezt a remek hírt!

627 levél
Válasz 05.02.08. 13:22 #212
NFSU2
Az ja..nagyon CooL lenne akkor ja..ha azt is beletennék amit leírtál..de nem..nincs..
"Lassan játsz,tovább érsz!" Szégyen a futás,de dögöljön meg,aki üldöz!
1349 levél
Válasz 05.02.08. 12:03 #211
gador
Tuti a gém!

Ha egyszer belejön az ember, nagyon nehéz abbahagyni.

Persze lenne mit átalakítani rajta. Pl engem nagyon zavar, hogy nincs időszabályzó. Néha nagyon lassan tellik, másokr meg kapkodni kell. Kár!
627 levél
Válasz 05.02.07. 18:10 #210
NFSU2
Hy!
Milyen a game?Ezt én is megveszem!CooL lehet!
"Lassan játsz,tovább érsz!" Szégyen a futás,de dögöljön meg,aki üldöz!
1349 levél
Válasz 05.02.07. 16:55 #209
gador
Az, hogy enyém a pápa, mire jó? Bárkit (katolikust) nem tud kiátkozni, mert "eltűnik", adott esetben.
Az meg, hogy Keresztes hadba szólítom a vezérem, miért jó nekem?
253 levél
Válasz 05.02.03. 14:08 #208
AustinPowers
Hello!
Nagyon tetszik a game!És ezt is az EA adja ki!!Tök jó!!Milyen a grafikája?Jó mi??
Ryan közlegény is a Battlefield-et,a Call of Duty-t vagy a Medal of Honor-t tolja. -James Ryan-
1349 levél
Válasz 05.01.31. 16:37 #207
gador
Köszönjük az összefogalalót, nagyon hasznos!
47 levél
Válasz 05.01.27. 19:50 #206
pallos kardos
Köszönöm a segítséget!
Amúgy ahogy behozatam az exotic cucokat rögtön meg let minden Bónusz ami csak lehetet.
1 levél
Válasz 05.01.26. 02:45 #205
Mer
Sziasztok!
Most fejeztem be a játékot a Knight's of Honorral, és arra gondoltam megosztok egy-két tapasztalatot a játék kapcsán azokra gondolva akik elakadtak a gameban, vagy most akarnak nekifeszülni.
Ezért a teljesség igénye nélkül egy kis segítség, áttekintés:
____________________________________________________________________

A játékban a legtöbb dologra magától rájön aki beleássa magát, de azért van egy-két dolog amit ha nem vesz észre az illető akkor csak bosszúságot okoz.

GOLD (pénz), MERCHANT (kereskedő):
Eleinte kevés, aztán ahogyan nő a birodalom már sokadrangúvá válik annyi bevétel jön innen-onnan.
Fontos magasan tartani a "Kingdom Power"-t, mert minél magassabb, anál több pénzt kapunk. Pénz jön még a Religion-ra, és a birtokolt Provinciák után is jön pénz (Town Tributes). Kezdetben sokat segíthetünk a pénztelenségen, ha felfogadunk egy kereskedőt (Merchant) és kereskedünk más országokkal (Trade). A kereskedéshez nem elég felfogadni egy kereskedőt, hanem kereskedelmi egyezményt is kell kötnünk (Trade Agreement), amit a Political Mapen egyes országokra kattintva tudunk megtenni. Ezután a kereskedőnkre kattintva adhatjuk ki neki az utasítást, hogy kereskedjen, és kiválaszthatjuk az adott célországot. Érdemes azt amelyiknél a legmagasabb pénzösszeg szerepel.
Birodalmunk átfogó anyagi helyzetét a "KINGDOM WEALTH" menűpontnál tudjuk nyomonkövetni. Érdemes idővel továbbképezni a kereskedőinket ("Educate Merchant") amit a kereskedő ikonjára kattintva tudunk megtenni, mert így egyre több pénzt tud hozni a munkájával.

TRADE GOODS (kereskedelmi áruk):
A játék során sokminden összefügg, így az is, hogy egy-egy adott tartományban milyen épületeket, egységeket tudunk csinálni. Ezeket behatárolja egy-egy tartomány földrajzi elhelyezkedése, hogy milyen adottságokkal bír ("Province Features"), ezt a városra kattintva a "Town Improvements" alatt lehet megnézni. Ezektől függ az is, hogy miket tudunk termelni egy tartományban ("Trade Goods"). Például ha van Silver Ore (ezüst lelőhely), akkor lehet Silver Mine-t (ezüst bányát) építeni. Míg sok épület bárhol, bizonyos épületek éppen ezektől függően csak adott tartományokban építhetők. Mindezekről a "POLITICAL MAP" menűnél lehet infókat kapni.

EXOTIC GOODS:
Vannak olyan áruk amiket sehol sem lehet "gyártani", ezeket a távoli egzotikus cuccokat úgy lehet beszerezni, hogy "importáljuk" más kontinensekről. Ezt úgy tudjuk megtenni, hogy egy tengeri kapcsolattal rendelkező tartományban elöbb Dock-ot, majd Harbourt (kikötő) építünk, és ezt továbbfejlesztjük Admirality-vé. Ha ez megvan, akkor az adott városra kattintva a városnév alatt, középen kivilágosodik egy horgony jel, és erre kattintva tudunk behozni exoticus cuccokat ("Import Exotic Goods")
(Ez egyben válasz "pallos kardos"-2005.11.25-10:38-as kérdésére is)

POLITICAL MAP:
Az elöbb már említettem ezt a menűpontot amit érdemes jól tanulmányozni. Ebben megtaláljátok a legtöbb fontos tudnivalót ami alapján érdmemes építkezni, fejleszteni, terjeszkedni. Kiemelném a már elöbb említett "Province Features and Goods" (tartományok adottságai, áruk termelése) menűpontot, valamint a "Units" (hadászati egységek) és a "Buildings" (építhető épületek) menűpontokat. Ezekre kattintva a térképem pontosan láthatjuk, hogy mit és hol tudunk termelni illetve hadászati egységek esetében kiképezni. Ahol telibe szinezi a térkép azokban a tartományokban már akkor tudunk ilyeneket csinálni, ahol csak csíkos a térkép ott fejlesztés (épület) kell még hozzá. Ahol pedig fehér, ott nem is fogunk tudni olyan egységet, épületet, árut összehozni. A "Political Map" arra is jó, hogy ezen keresztül (a másik birodalomra kattintva) tudunk politicai egyességeket kötni másokkal, vagy éppen hadat üzenni nekik, illetve megnézni az aktuális viszonyunkat. Itt nézhetjük meg az adott tartományok vallási hovátartozását is. ("Religions")

CLERIC (pap):
Sokan (beleolvasva a hozzászólásokba) nem látják át a szerepüket, pedig fontosak. Fel lehet fogadni őket, vagy a királyi családból is kinevezhető papnak bárki. Fontos szerepükre késöbb, a lázadások elkerülése pontnál kitérek majd.

SPY (kém):
Hasonlókat mondhatok el róluk, mint a papokról. Szerepükre a Royal dynasty pontnál kitérek majd.

LÁZADÁSOK ELKERÜLÉSE, HITTÉRÍTÉS:
Sokan szenvednek azzal, hogy a már elfoglalt tartományaikban rendszeresen újra és újra lázadoznak, és nem tudják hogyan zárhatnák rövidre a problémát végleg egy-egy helyen. Nos, a megoldás több pontból áll, de a siker teljes lehet. Minden birtokolt tartománynál az adott városra kattintva a bal oldalon előhozható a "Risk of Rebellion" (lázadás esélye) menűpont. Itt egy lista látható. Minél kisebb a szám (pl. -32%) annál kisebb az esély a lázadásra. A számot úgy lehet kedvező irányba csökkenteni, hogy pl. ha van "Famous Rebel" (híres lázadó) a tartományba, akkor azt likvidálni kell. A "Town Development" érték úgy javulhat, ha a "happines" pontokat befolyásuló módon építkezünk (pl. nem építünk "Tax Collector Office"-t (adóbeszedő), ellenben építünk "Hostelt". Az épületeknél amúgy mindig jelzik, ha hatnak plussz vagy minusz a "happines" értékre. Azonban mindezekkel nem elég letornásznunk a "Risk of Rebellion" értéket, mert van még két fontos szempont. Az egyik a tartomány vallása. Ha ez ellenkezik a birodalmunk vallásával (pl. keresztények vagyunk, de iszlám a tartomány az lázadásokhoz vezethet). Na, erre jó például a "Cleric" (pap). A "Cleric" ikonjára kattintva adjuk ki neki az utasítást, hogy "Govern province" (kormányozzon tartományt), majd válasszuk ki az adott problémás tartományt. Ha ez megvan, akkor újra rákattintva
"Convert Province" (azaz térítse meg a tartományt), és ha sikerrel járt, akkor ez a probláma elhárul. (ha nem járt sikerrel a papunk -ami néha előfordul- akkor addig kell újra és újra térítgetni vele, amig sikerrel nem jár. Ezenkivül van még egy dolog ami miatt folyamatos lázongásokra számíthatunk, ez pedig szintén a "Risk of Rebellion" listán találhatjuk a "Wars" pontnál. Ez nem más, mint a "Nostalgia", ami azt jelenti, hogy a tartomány népe nosztalgiával gondol vissza a régi hatalomra, így lázadozni fognak ellenünk. Ezt is a Clericcel (pap) tudjuk kivédeni. Válasszuk ki az ikonjára kattintva az "Adopt population" (népesség betelepítés) és ezzel ez a bosszantó, folyamatos lázadásokhoz vezető probléma is megszűnik. A Clericet amúgy érdemes (a kereskedőkhöz hasonlóan) taníttatni ("Educate Cleric"), mert így nagyobb hatékonysággal fogja az elöbbi dolgokat végezni.

ROYAL DYNASTY (királyi család):
Fontos tudnunk, hogy míg a hadvezéeink, kereskedőink, papjaink, kémeink állandóak, addig a királyi család bizony folyamatosan öregszik, és meg is hal. Ezért fontos gondoskodnunk az utodlás kérdéséről. Ha nem foglalkozunk feleségkereséssel a királyunknak, akkor néha önmaga is talál arát (ezt üzenet is jelzi), de jobb ezt kézben tartani, mert ha fiú örökös nélkül hal meg a királyunk, akkor legrosszabb esetben még a nagy nehezen összerakott birodalmunk is darabjaira szakadhat. (jobb esetben egy hadvezérünk veszi át ilyen esetben a helyét) Éppen ezért érdemes a Political Map-et használva feleséget találni neki egy másik birodalomban. ("Offer" > "Royal wedding") Ennek az az előnye is megvan, hogyha az adott birodalom királya meghal, ahonnan az ara van, akkor megörökölhetjük néhány tartományukat. Ha nem akarja egy adott ország a királyunkhoz adni a kiszemelt királylányt, akkor "Gift"-el(ajándék) vagy kölünböző békeszerződésekkel ("Pact of Non-Agression" meg nem támasái szerződés ; "Allienc Pact" szövetségi szerződés) tudunk rájuk pozitívan hatni. A királyi család kapcsán fontos megemlíteni a Spy-ok (kémek) szerepét. Érdemes egy Spyt tartani, és kiképezni minél jobbra ("Educate Spy"), mert különben sok gonoszságnak vagyunk kitéve (pl. ellophatják egyik pillanatról a másikra a pénzünket, merényletet követhetnek el a királyunk ellen, stb.). A Spy-t ki lehet amúgy küldeni egy másik ország ellen is kémkedni, de tapasztalataim szerint sokkal hasznosabb csak úgy tartani, speciális küldetés nélkül, hiszen így csak arra koncentrál, hogy védje az királyi családunkat, a birodalmunkat ellenséges kémekkel szemben.

És még egy-két tipp a személyes tapasztalatim alapján:

- A "Risk of Rebellion" (lázadási esély) szintjét általános az egész birodalmunkra nézve lejjebb viszi, ha a "Kingdom Advantages"-nél (összegyüjhető királysági specialitások) megszerezzük a "Sring Festivals"-t (tavaszi fesztiválok), mert akkor happy lesz a népünk, és mindenhol csökken a lázadási szint.

- Érdemes a Clericet és a Spyt a legjobb szintre fejleszteni (négy csillag), mert így lesznek igazán hatékonyak!

- FONTOS, hogy igyekezzünk idővel az összes alkalmazásunkban lévő egyént (Marshal-hadvezér, Spy-kém, Cleric-pap, Merchant-kereskedő)
ne kivülről felvenni, hanem a királyi családokból felvenni. (ez akkor lehet, ha több fiúutód is születik, és akkor a trónörökösön kivüli fiúszülötteket lehet felfogadni a különböző posztokra) Ez azért fontos, mert amig nem királyiak a fent említett egyének, addig mindig benne van a pakliban, hogy idővel árulok lesznek. (pl. egy hadvezér ellenünk fordul a saját seregünkkel, vagy egy kémünk a saját királyunkat öli meg, vagy a kereskedőnk eltűnik a pénzükkel együtt) Amint királyi leszármazottak lesznek a fenti posztokon, ez a veszély elmúlik.

- Tapasztalataim alapján az ideális leosztása a 9 lehetséges "hős-helynek": 5 hadvezér - 2 kereskedő - 1 kém - 1 pap

- A már elfoglalt várakat ha jól megerősítjük védő épületekkel, és jó távolsági egységekkel (íjászokkal), akkor hadvezér nélkül is jó eséllyel megvédhetjük egy esetleges ellenséges ostrom esetén. Várvédelemnél fontos a feltuningolt erős fal körben, és nagyon hasznos pl. a "Corner towers" (automatikusan és folyamatosan nyilak lövik az ellent), de jó lehet kiegészítésnek a "Ballista Towers" és a "Cauldrons" (forró szurok a kapu tetejéről az ostromlókra) is.

- Egyéni izlés kérdése milyen egységekkel is lássuk el egy hadvezérünket, de az egyértelmű, hogy az erős íjász egységek döntőek lehetnek. Ebben a kategoriában a csúcs a "Heavy CrossBowmen" egység (legerősebb távolsági sebzés: 150, legjobb védekezési szint az ijászok között: 20) Szépséghibája az egységnek, hogy az összes 168 tartomány közül, pusztán háromban (Catalonia, Tuscany, Rome) képezhető. (Ha nincs birtokunkban egy ilyen tartomány sem, akkor a LongBowmen-ek is kiváló íjász egységek lehetnek - ezek a második legerősebb íjász egységek)

- A már elöbb említett íjász egységek akkor lesznek a leghatékonyabbak, ha mi magunk vezéreljük le a csatát. Ha a gépre bízzuk a csatát, akkor jóval kisebb a hatékonyságuk.

- Nekem a következő összeállítású hadtest vált be a legjobban:
Teutonic Knights 2 - Feudal Knights 2 - Heavy CrossBowmen 5
Ha várostromló hadvezérről van szó, akkor plusszban 2 Ballista és 2 Catapult (azért nem érdemes minden hadvezért ezekkel az ostromló dolgokkal is felszerelni, mert lassabbak lesznek tőle)
____________________________________________________________________

Nos, a teljesség igénye nélkül egyenlőre ennyit. Remélem hasznát veszitek.
47 levél
Válasz 05.01.25. 10:38 #204
pallos kardos
Sziasztok!
Segítsetek már létszives...
A papos dologra közben rá jöttem,csak már ezek az exotic-os cuccokat nem tudom sehogy se megszerezni.
Elvileg azt irja,hogy az Admirlyt kell hozá minnt irtam ezeket már minden hol ki építetem ahol lehetet.
Segíséget kérnék ez ügyben.
Köszönöm előre is.
47 levél
Válasz 05.01.22. 00:42 #203
pallos kardos
Sziasztok!

Az exotikos cuccokat pl:sugar (cukor),ivory(elefánt csont) stb. hogyan kell megszerezni (melyik épület kell hozzá)
Az Admirly-t lettem minden tartományomba ahol lehetet.
Segítsetek!

És még valami: Hogy lehet az én papom a pápa?
(bár már csak én vagyok meg az egyik szövim) 143 tartományom van,
226 levél
Válasz 05.01.12. 13:06 #202
zsombor
nagyon ász játék!!
Hát Izsák
31 levél
Válasz 05.01.12. 12:26 #201
akj827
Boics a késői reagálásért...

Sajna egyikre sem...

bocs
1349 levél
Válasz 05.01.04. 13:59 #200
gador
Mármint melyik kérdésre? Egyikre sem?
31 levél
Válasz 05.01.03. 18:00 #199
akj827
Erre sajna nem tudom a választ, pedig eleget játszom vele...
Bocs...
1349 levél
Válasz 05.01.03. 15:49 #198
gador
Sziaztok!

Nagyon tut a gém, bár kicsit nehezen sikerült belejönnöm.

Volna néhány kérdésem: miért van az, hogy egy idő után elhomáyosul a képernyő, pontosabban a provinciáim, ahol ugye mindent látok. A lázadás nulla, még sereg is van a tartományban.

2. Lehet 9+4 egységnél többet egy zászlóaljba (lovaghoz) rakni?
31 levél
Válasz 04.12.21. 11:01 #197
akj827
Elindultam az ír félsziget déli csücskéből, és pár óra játék után enyém fél Európa...Na gondolom elindulok kelet felé, csinálok jó nagy sereget, el is indulok, erre a hadsereg összes szakasza fellázad, pedig van egy ötcsillagos "kémelhárítóm - ja, aki egyébként maga a király - de sosem sikerül elcsípnem az ellenséges kémet, aki így lazán fellázítja az egész armadámat. Kérdés: a király lehet kém?
481 levél
Válasz 04.12.12. 16:54 #196
Fenrir
bazz lehet benne úgy nyomulni mint age of empires-ben, hogy te irányítod a szakaszaidat külön-külön megadott formációban

csak én nem szeretek ezzel pöcsölni, azért hagyom a gépre
A halál csak a kezdet...
1262 levél
Válasz 04.12.12. 16:35 #195
Nu_BisMarck
akkor uncsi baszki le is törlöm. én azt akarom ,hogy lássam hogy gyapnak meg én akarom széjjel taktikázni a monitort. Nekem ne taktikázzon a gép mer berágok. na Knights of Honor szar játék számomra másnak sok szórakozást és jó jáékot
481 levél
Válasz 04.12.11. 08:13 #194
Fenrir
én nem is szoktam lejátszani őket, az elsöprő túlerőt favorizálom mint a kommandózást a csatatéren
A halál csak a kezdet...
17 levél
Válasz 04.12.10. 17:19 #193
HungarianKnight
Nem mindig lehet lejátszani a csatát.
13 levél
Válasz 04.12.10. 16:50 #192
Half
de tudod te is irányitani: I Lead
1262 levél
Válasz 04.12.10. 14:21 #191
Nu_BisMarck
ja de én nem úgyértem ,hogy a város épülletei listáját had lásssam hanem az egész várost. vagy pl vanegy seregem ami kempel egy kisebb falum melett erre jönnek a dojcsok és elkezdik kaszabolni a falut odamegyek aszittem én irányítom az egységeim stb erre nem csak kard csattogás meg két zöld csík és ennyi. én jáccani akarok
481 levél
Válasz 04.12.10. 00:01 #190
Fenrir
katt rá a városra és bal oldalt lesz vmi falhoz hasonló ikon, oda is katt és akkor nyílik le az épületek listája

amúgy ajánlom neked a tutorial-t végigjátszani ha nem akarsz elveszni
A halál csak a kezdet...
1262 levél
Válasz 04.12.09. 23:08 #189
Nu_BisMarck
na első láma kérdésem... egy nagyobb térképet látok de ,hogy tudom a váramat részletesebben látni?
172 levél
Válasz 04.12.09. 22:05 #188
navtsi
Nos, igen, a végigalázás valóban elég egyszerű (patch nélkül legalább is biztosan), mivel az AI nem tartozik a játék erősségei közé.
Coolman nagyon ideges lesz, ha ezt olvassa. Szerintem.
481 levél
Válasz 04.12.09. 21:51 #187
Fenrir
pozitív? Magyarországgal végigalázhatod az akkori európát

szerintem ez eléggé pozitív, szerintem
A halál csak a kezdet...
172 levél
Válasz 04.12.09. 21:03 #186
navtsi
Írok: pozitív
Na, most komolyan: nagyon jól szerkesztett, megfelelő szinten komplex játék. Összetettsége ellenére nem nehéz megtanulni, egy jól felépített oktatójáték és beépített FAQ segítségével. A középkori Európa összes országát irányíthatod (a pápai állam kivételével, de persze az is benne van a játékban). Ezek persze csak a legfőbb erényei a játéknak, amik kapásból eszembe jutottak.
1262 levél
Válasz 04.12.09. 20:01 #185
Nu_BisMarck
most töltömm épp a játékot. Mondjatok valami pozitivat ugye érdemes letöltenem
1349 levél
Válasz 04.12.08. 01:28 #184
gador
Azt hisszem az 1es lesz!

Elnézésed érte, de nem volt időm tesztelni a dolgod, de ha nem müxik vele, akkor biztosan az fájlom a hibás!

Bocsesz
172 levél
Válasz 04.12.07. 17:05 #183
navtsi
Nem működik. Most 1) ez az alap, 1.02egy-csomó-szám verziójú játéknak a krekkelése, vagy 2) én szúrtam el valamit. Jó lenne, ha valaki meg tudná mondani, hogy mit csináljak vele.
172 levél
Válasz 04.12.04. 08:33 #182
navtsi
És mondd Gador, ez már az 1.03-as, patch-es krekk?
1349 levél
Válasz 04.12.03. 23:43 #181
gador
http://gador.uw.hu aztán a Bart kép, vagy a Segítsek???-menüpont a lap alján.

Aztán lehet jönni hálálkodni!
172 levél
Válasz 04.12.03. 20:52 #180
navtsi
Bocs Fenrir, nem vettem észre, hogy csak te érdeklődtél krekk után. Amúgy nekem is lenne rá szükségem...
481 levél
Válasz 04.12.03. 12:21 #179
Fenrir
hát mivel nem teljesen legális úton szereztem: igen, krekk hiányom van
A halál csak a kezdet...
172 levél
Válasz 04.12.03. 09:13 #178
navtsi
Itt mindnkinek krekk-hiánya van???
481 levél
Válasz 04.12.03. 06:52 #177
Fenrir
reméljük mert így ez nem kóser
A halál csak a kezdet...
172 levél
Válasz 04.11.30. 19:15 #176
navtsi
Majd csak lesz valaki, aki pótolja ezt a "kis hiányosságot".
481 levél
Válasz 04.11.30. 18:46 #175
Fenrir
bár még krekk nincs hozzá
A halál csak a kezdet...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.