Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» X800 - Mi a véleményetek róla ??? (meg az ATI-ról)

9563 levél
Válasz 05.02.24. 12:16 #260
kEnAcE
A Doom3-at próbáld ki Ultra Quality-n 4xFSAA+16xAF.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 05.02.24. 11:42 #259
okoska3000
nah nem mintha sokat toltam volna, mert 1 óra után uninstall volt a HL2, szégyen ide, szégyen oda, nekem nem tetszett az "év játéka"...

FarCry, Doom3, Thief3: ezekkel vagyok kibékülve nagyon...
12750 levél
Válasz 05.02.24. 11:40 #258
okoska3000
egyedül a HL2 szaggatott néha, de az memória miatt lehetett vagy valami ilyesmi, mert tökmindegy milyen beállításon voltam, nem folyamatos szaggatás volt, hanem vinyóswappolás sarokbefordulásnál, ugyanolyan volt 4xFSAA-val is mint anélkül... (asszem a HL2 alapban feldobta magát 4xFSAA-ra + 16xanizora)
12750 levél
Válasz 05.02.24. 11:36 #257
okoska3000
minden játékban 1024x768x32-ben highra húzok mindent, és ahol a játékmenü engedi, ott alkalmazom az élsimítás+anizot, driverből nem erőltetem, legtöbb játékban már van (Thief3, FarCry), CMRally kivétel ahol a 2XFSAA helyett a 4xFSAA+8xanizo-t használom...

Doom3-ban asszem nincs a beállításokban élsimítás, azt anélkül toltam akkor, de mivel nem láttam recésnek, nem is zavart (amúgy is sötét van), ha mégis van FSAA beállítás, akkor 2x-re raktam... nincsenek nagy igényeim
9563 levél
Válasz 05.02.24. 11:28 #256
kEnAcE
Milyen beállításokkal?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 05.02.24. 11:27 #255
okoska3000
most toltam végíg nemrég a Doom3-at, nagyon tetszett, simán futott, röccmentes volt, szép sima volt végíg... ez a lényeg...
9563 levél
Válasz 05.02.24. 10:00 #254
kEnAcE
Riddickből tudok. Majd felteszek. Az a különbség, hogy Soft Shadowval eléthű, annélkül meg természetellenes.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10106 levél
Válasz 05.02.23. 20:59 #253
mucius
ez az az effekt lenne amit az unreal3 engineben mutogattak, hogy szépen fokozatosan (távolság és egyebek függvényében) van átmenet fényárnyék között?

ugyan linkelj már nekünk screenshotokat shoftshadow és anélkül
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
9563 levél
Válasz 05.02.23. 20:50 #252
kEnAcE
Nekem nem nagyobb a lapátom csak mélyebb.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 20:47 #251
Szabip
Azért nem menjünk már vissza az ovodába: "nekem nagyobb a lapátom mint neked"

Egyébként attól nem érzem magam szarabbul ezt értsed meg, a teljesítménye engem kárpotol.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 20:42 #250
Szabip
NA ma megnéztem a Splinter Cell 3 Demóját és tényleg nagyon szép még 1.1 es PS el is. A különbség csak a Shadow Mappingben leledzik amit a 2.0 ban és a régebbiekben ugye nincs benne.
Ez meg még mindig csak azért használja a 1.1 es PS -t mert a szerencsétlen fejlesztők nem írtak új motort hanem a régit túrbózgatták fel.


Más.: A Ti 4200 el P4 2.4 el annak idején 2XAA val játszottam a játékok nagyrészét. Játszhaó volt. AZóta nem vagyok hajlandó a 2XAA nál alább adni. Szerencsére most 4XAA alá sem kell 1024x768 nál a 4X nem árt. Ugye a recéket 3 féle módon lehet eltüntetni.
1, vagy növeljük a felbontást
2, vagy bekapcsoljuk az AA-t
3, vagy a kettő együttesen
1024x768 nál nem szoktam nagyobb felbontásnál játsazni kivétel a MOH: PA volt amit nagyobb felbontásban játszottam mert ugye az nem használja az AA-t sajna.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
9563 levél
Válasz 05.02.23. 20:37 #249
kEnAcE
Például te nem tudsz a Riddickben Soft Shadowt megjeleníteni, Szabip sem. Én igen.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 05.02.23. 20:35 #248
kEnAcE
Meg ugye a Stencil Buffer, aminek hiánya erőteljesen meglátszik a Doom 3 teljesítményen, de tudom az nem számít mert az "szar" játék.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 20:24 #247
Szabip
A láncot én is tovább vinném:

Vagy nem használják ki: Doom3, Half Life 2... Leendő játékok FEAR, STALKER
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
10106 levél
Válasz 05.02.23. 20:03 #246
mucius
az amit az sm2.0b softwaresen 100%-kosan ugyanúgy megjelenít?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
9563 levél
Válasz 05.02.23. 19:41 #245
kEnAcE
Igen. Az az a cucc, amit a legjobb grafikával rendelkező gammák kihasználnak.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10106 levél
Válasz 05.02.23. 19:18 #244
mucius
a parasztvakítás sm3-ra gondolsz ?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
9563 levél
Válasz 05.02.23. 18:58 #243
kEnAcE
Fícsör szegény az is sajna.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10106 levél
Válasz 05.02.23. 18:53 #242
mucius
de nincs
képzeld el ha lenne agps x800xl 300 dollárért. milyen alázás lenne
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
9563 levél
Válasz 05.02.23. 18:05 #241
kEnAcE
Persze, hogy nem bírja, mert nem használ Low-K-t az IBM áldásos munkájának köszönhetően. Különben simán menne az 500-on is. Na azt képzeld el, micsoda alázás lenne.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10106 levél
Válasz 05.02.23. 17:51 #240
mucius
na már megint volt ez az nv alacsonyabb órajeleken megy mondóka
könyörgöm, ha bírna a nagyobb frekit, akkor azon üzemeltetnék
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
12750 levél
Válasz 05.02.23. 17:44 #239
okoska3000
persze az akkori játékokat...
a 4XFSAA-nál már valóban recsegett, mint az állat...
12750 levél
Válasz 05.02.23. 17:43 #238
okoska3000
márpedíg én a Gf3Ti200-nál és a Gf4Ti4600-nál is 2xFSAA-val toltam a játékokat és simán bírta
9563 levél
Válasz 05.02.23. 17:07 #237
kEnAcE
Akkor azért voltál egyedül, mert olyan kártyánál ragaszkodtál ehhez, ami képtelen volt rendes teljesítményre FSAA mellett. Nálam ha bekapcsolom a 4xFSAA+16xAF 3DMark05-ben csupán 400 ponttal kapok kevesebbet. Ezeknél a kártyáknál már lehet, a Ti4600-on még nem lehetett.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 05.02.23. 17:03 #236
kEnAcE
Én meg láttam nálam és egy 9800 Pron. Csináltam képeket.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 05.02.23. 17:01 #235
okoska3000
érdekes ez az FSAA téma, jópár éve, mikor itt reklámoztam, hogy én 2xFSAA alább nem adom, az kell nekem, hogy eltűntessem a recéket, meg minden, az akkori fórumozók is viccelődtek velem és kiröhögtek emiatt, hogy ez a mániám, ma meg már alap lett, játékmenüből választható, nem kell driveresen kapcsolgatni...

amúgy én azt vettem észre, hogy 1024x768-ban a 15-ös TFT-men a 2xFSAA már leszedi a szémomra zavaró recéket, a 4xFSAA meg bőven elég... ebben a felbontásban szinte nem is látni különbséget játék közben, mármint a 2x és 4x között, hacsaknem hajol az ember állóképnél 2cm-re a monitortól nézegetni...

nah, mindegy, akkor egyedül voltam vele, most meg alapdolog lett... változik a világ
2426 levél
Válasz 05.02.23. 16:33 #234
Szabip
Én a PH!-s tesztképek aalapján mondom és ők is írják egy kettő régebbi tesztben. Nekem 8 Viszont a 6x et itt ott tudom használni és ez a lényeg, persze nem a Doom3 ról van szó
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
9563 levél
Válasz 05.02.23. 16:29 #233
kEnAcE
A 8x-osnál nem kapsz szebb képet sehol, ugyanis az azért játszhatatlan, mert Multi-Supersampling keveréket használ, és a supersamplingnél egyszerűen nem lehet jobbat csinálni.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 16:16 #232
Szabip
De nem használtél egyt se és ez a gond, akkor ennyire nem szólnád le.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 16:12 #231
Szabip
Ja meg harmad teljesítmény
Arról nem is beszélve hogy az ATI féle 6XAA jobb minőséhget ad vissza mint az NV 8XAA ja.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
9563 levél
Válasz 05.02.23. 16:12 #230
kEnAcE
Ha 1.5 éve tudtam volna cserélni, akkor tuti ATi veszek, és ha most jobb lenne az ATi akkor is azt vettem volna. Én azt veszem, amelyik, hosszas mérlegelés után jobbnak bizonyult.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 05.02.23. 16:10 #229
kEnAcE
De van 8x-os.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 16:04 #228
Szabip
Mért lenne kamu az NV nekl nincs 6XAA ja ugyebár
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 16:03 #227
Szabip
Nem mondom, hogy nics igazad, végül is a dolgok egy része tényleg így alakult, de a PS3.0s játék akkor se lesz az idén még sok majd jövőre. A jelentőségét nem firtatom, mert jó lenne ha az enyém is tudná de nem tudja ez van mondjuk az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy hiányát se éreztem eddig. A kártyámmal kurvára meg avgyok elégedve akár mennyire is fáj ez az NV fanatikusoknak meglepő mód más X800 tulajok is megelégedettséggel használják a kártyáikat.

Azért én az ATI-t se félteném a gond az veled és a hasonszőrű NV fanokkal, hogy sose hasznákltak tartósan egy ATI kártyát se(egy-kettő napra kölcsönkapott kártyával semmit se lehet tapasztatlni).
Ellenben veled nekem volt NV-s korszakom igen hosszú ideig és most már ATIS-is van a dologban az a jó, hogy nagyobb rálátással tudom értékelni a két márkát. A másik jó nem ragaszkodom egyikhez se, ha elöbb van 6800GT akkor most az lenne nekem is ugyebár, ha a következő ATI kártyacsalád gyengébb lesz jelentősen az NV nél akkor NV-t fogok venni de addig el leszek ezzel is.
Legalább értékelem azt amim van mások még a 9600XT nek is örülnek nem hogy 6800GT nek.
Csak még annyit, hogy én is ilyen NV fan voltam mint te pár éve.

A Moh PA hoz annyit hogy nálam 1100x1000 valahányas(nem tudom a pontos felbontást)megy 4xAA val és 16xAF el röccenés mentessen. Mondjuk az AA hiába van ha nem használja. Egyébként olvass utána mert a MOH PA sokkal jobban fut ATIkon mint NV ken...

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14253 levél
Válasz 05.02.23. 15:55 #226
Babykiller
De komolyan, a hl2-es tesztek nagyon kamusak, hiszen nekem 30fps-sel kellene mennie azon beállítások mellet, pedig jóval többet is bír még ez a kártya is (Bár én nem igazán játszottam vele behatóbban csak megnéztem)
9563 levél
Válasz 05.02.23. 15:48 #225
kEnAcE
Már tegnap kipróbáltam a SP3 demóját és személyesen győződtem meg, másképp nem is írtam volna ide.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 05.02.23. 15:47 #224
kEnAcE
Ezt nem értem, nálam 1024x768+4XFSAA+16XAF tökéletesen fut a MOHPA. Ugyanilyen beállítások mellett 100 FPS felett megy a HL2.
A Splinter Cell 3-as infó meg igaz. Már a fejlesztés elején elhatározták, hogy a 2.0-át kihagyják, mert így nagyon ki lehet szúrni az ATi-val. Mert az Ubisoft már régóta z nVIDIA zsebében van.
És mivel a SP3 jelenleg a legkeresettebb TPS, ez elég kemény arconverés. De azért ott van még a SM 1.1.
A következő tények vannak:
Az ATi lassan 3 éve gyakorlatilag ugyanabból az architektúrából él, elkényelmesedtek, feature-ök terén egyértelmű a lemaradás, egyértelműen nem helytálló a "minek a SM 3.0, úgyis 2 év, mire lesznek ilyen játékok", és a nyers sebességbeli előnyük sem olyan meggyőző mint eddig, főleg annak tekintetében, hogy mennyivel alacsonyabb órajelen járnak a GF6-ok. Mindemellett az Nvidia minden eddiginél erőszakosabb marketing hadjáratott nyomat, lefizet, megvesz mindenkit, mindenhol ott az NV logo, míg eddig kb. 3 játékot láttam ATi logoval. Össze kell szedniük magukat, mert az NV magára talált és érzi a lehetőséget.
Ugye csúcskategóriában az X850XT a legjobb, a 6800U szart sem ér, bár ez a X850 is egy szar, volt pofájuk 20MHz-et emelni az órajelen és új VGA-ként eladni. A 6800GT egyértelműen jobb az X800Pro-nál, ugye hiba volt 12P-os VGA-át kiadni itt. Ezt ők is elismerik a X800XL-lel, ami már 16P-s és ellenfél a javából, de hol az AGP-s, amire mindenkinek szüksége lenne?
6800... Nincs ellenfele, talán majd az X800, de mikor lesz AGP-s?
Közép kategória: 6600 GT. 9800Proból van AGP-s, de nem ellenfél, X700, X600: nincs AGP-s és nem ellenfél.
ALsó kategória: Itt csak szemetet árulnak, szóra nem érdemes....
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 13:25 #223
Szabip
Ha már emlegettem a Splinter Cell 3 at akkor fent van a neten a demója szóval most kiderül, hogy mi igaz a pletykákból.
Van SWAT 4 demó is az se lehet rossz!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 13:19 #222
Szabip
Az idén megjelenő FPS-ekhez bőven elég kell, hogy leygen a mai kártyacsaládok többsége a STALKER nem egy új dolog, a FEAR se lesz annyira agyontextúrázot stb...
Az Unreal 3 úgy se az idén jön ki, a Call of Duty 2 se várható sajna az idén. Már annak is örülni fogok ha a fentebb említett 2 megjelenik. A HALO2 azért jó lenne ha jönne.

Szóval ezek lazán fogank menni az idei évet ki kell, hogy bírják már csak azért is mert én a gépre nem óhajtok szánni pénzt az idén.

A HALO volt az amin nagyon meglepődtem én is mivel még 9800PRO val is igen csak gyérül futott de X800PRO val akadással se találkoztam.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 05.02.23. 13:14 #221
Szabip
Ez a hír egyáltalán nem biztos, hogy igaz mármint, hogy a Splinter cell 3 nem lesz PS 2.0-s én kétlem mivel igen nagy unszimpátiát okozhat ugyanis nem a 6800GT-k dominálnak hanem a 9600/PRO/XT-k és társaik. Egyébiránt az előző PS1.2 es Splinter Cell se volt éppen ronda szóval ha úgy lesz játszható akkor úgy lesz játszható. Arról nem is beszélve ha a 3. rész is olyan unalmas lesz mint a 2. volt akkor nem fogok sokat játszani vele.

A Riddicket én is láttam és kur** jól néz ki és jól is fut. Még egy 9600 on is el el döcög.

Amúgy megemlíteném a MOH: PA-t ami igen csak gyalázatosan fut NV-n ugyebár vagy a HL2-t amivel laznán lehet 6XAA val 16xAF el 1024x768 as felbontás fölött játszani.
Szóval kap mind a kettő oldal pofonokat.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
12750 levél
Válasz 05.02.23. 11:59 #220
okoska3000


azért legalább végígtoltam vele a Thief3-at, Doom3-at és a Halot teljesen akadásmentesen... már megérte... meg akkor volt lehetőségem VGA cserére...

a STALKER-hez jól jön majd azért
9563 levél
Válasz 05.02.23. 11:32 #219
kEnAcE
Ezért érdemes volt váltani.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 05.02.23. 11:25 #218
okoska3000
hát ebben az évben biztos nem fogok találkozni vele...
a másodikkal sem találkoztam még, csak az elsővel, de az sincs meg...

most Serious Sam-ezni fogok... múlt héten vettem meg 1290 Ft-ért szép Gold Edition-ben (tartalmazza a megjelent két epizódot és plusz pályákat)...
9563 levél
Válasz 05.02.23. 11:03 #217
kEnAcE
Ha viszont szereted a Splinter Cell-t, akkor élvezheted DX8 alatt.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 05.02.23. 10:26 #216
okoska3000
csatlakozom Szabiphoz, én sem fogok sírógörcsöt kapni emiatt...

őszintén szólva nem is izgat, hogy pár játékban (amikkel nagy eséllyel nem is találkozom, mert nem is érdekel) nem fogok látni PS3.0-át, szerintem észre sem venném játék közben hogy van e vagy nincs...
a legtöbb játék még az alap directx9 adta lehetőséget sem használja ki teljesen eltekintve egy-két új "menő" játéktól, szal szvsz...
10106 levél
Válasz 05.02.23. 10:10 #215
mucius
de látványilag teljesen ugyanazt nyújtja ha nem tévedek.
az hogy most egy játék 100frame helyett 89-cel fut (a hardwares támogatás hiánya miatt) az engem speciel nem mozgat, főleg hogy highend kártyát úgyse veszek. max vagy sima 6800 vagy sima x800. ezutóbbiról még agp-s létezése és teljesítménye a hiányzó információ számomra, nomeg a majdani itthoni ára, bár csak reménykedni tudok hogy a 6600GT 199 USD árához hasonlóan e kártya árát se lövik fel a csillagos égbe a kedves magyar kereskedők
de Kenace megnyugtatom a tudatalattidat, hogy egy 6800GT sztem is jobb vásár mint egy x800pro, xt.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
2426 levél
Válasz 05.02.22. 23:57 #214
Szabip
Jó legyen úgy nekem min1. Annyira nem éredekel, hogy most sírva menjek Gf6-ot venni.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14253 levél
Válasz 05.02.22. 23:54 #213
Babykiller
Akkor mondom a high dynamic range azt jelenti, hogy minden dx9-es kártyán elfut, a high definition rendering pedig, hogy gf 6-on
2426 levél
Válasz 05.02.22. 23:51 #212
Szabip
Mi az, hogy nem ugyan az a HDR??? HDR csak egy van.
Ez is meggyőzően néz ki.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14253 levél
Válasz 05.02.22. 23:48 #211
Babykiller
Ja, de ez a HDR nem az a HDR

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.