Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Quake retexturing project

1113 levél
Válasz 04.11.21. 20:15 #11
Death666
Na majd megnézem
Twelve galaxies, and all coming at me!
874 levél
Válasz 04.11.20. 21:30 #10
Drafta
Ahelyett hogy ilyeneket írsz, inkább üzemeld be a FuhQuake-t, azzal működnek a textúrák!
1113 levél
Válasz 04.11.20. 21:28 #9
Death666
Ez hogy a tenebraet mindenki ismeri ezt vhol olvastam,mikor bemutatták hogy ilyen is van,ez volt az első mondat és pont volt a végén
Twelve galaxies, and all coming at me!
21647 levél
Válasz 04.11.20. 15:42 #8
padavan
Azért ezek a remake eljárások igen ígéreteseknek tünnek, mint pl jelen tárgy, vagy a HL-Source... Remélem, még vesznek elő régi klasszikusokat és azokat is feltunningolják.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
874 levél
Válasz 04.11.20. 15:38 #7
Drafta
Más, honnan tudjam hogy te ismered, és miért biztos, hogy mindenki ismeri???
874 levél
Válasz 04.11.20. 15:36 #6
Drafta
nah, Fuhquake-kel sikerült, Tenebrae-vel nem......viszont én nem nagyon vettem észre játék közben az éles textúrákat, szóval olyan hatalmas látványjavító hatása nem volt, a Q3 szintjét nem éri el...persze ha az ember közelről vizslatja a padlót, falakat, gombokat, akkor észrevenni, de igazán csak tenebrae-vel lenne jó, ahhoz viszont nincs leírás
1113 levél
Válasz 04.11.20. 15:03 #5
Death666
Bakke eddig én is eljutottam,egyébként meg a Tenebraet mindenki ismeri,gondolod nem azzal tolom?
Pont arra akartam kilyukadni hogy vajon mit is kell tennem hogy akár egy tenebrae alatt ezek a gyönyörű magasfelbontású texek látsszanak,hab a tortán hogy a tenebrae még ezt fel is javítaná és kész a látvány.
Twelve galaxies, and all coming at me!
874 levél
Válasz 04.11.18. 19:28 #4
Drafta
"Every modern Quake client (note: the original Quake clients CANNOT load these, or any new textures!) has a different directory you must place the textures in. You are probably better off reading the faq/readme of whatever single player/multiplayer client you decide to use ( links ). Here are some tips: software clients do not use 24-bit textures. For the majority of you using Fuhquake, here is how you install:

You have an option. If you want to use these faithful textures on ALL maps, you put them in fuhquake\textures. There is a downside and an upside to that. The downside is that if you are using a texture-pack from someone else (someone who retextured all the textures for a certain map with a different theme), the maps' textures will be messed up. The upside is that you will have one list of "master" textures.

Or, if you want, you can place all the textures into fuquake\textures\exmy (exmy, not e1m1, e1m2..etc). This will make fuhquake load the textures only on maps that are e#m#. If you want to use them in any other map, you have to phyisically copy the textures into the map directory (like if you want to use texture.png in dm2, you'll have to copy/paste texture.png into fuhquake\textures\dm2).

Most people do the second option, except with #lava,#teleport, and doors. It's up to you... If you do that teleport/lava/doors (and whatever else you put in fuhquake\textures) will be used on ALL maps.

Fuhquake loads textures in this fashion: fuhquake\textures\map_dir then fuhquake\textures. I think that's enough explaining "

A megoldás valahol ebben van, csak nem értem mi az a "fuhquake"
874 levél
Válasz 04.11.18. 19:25 #3
Drafta
Nah, helyzet a köv...
Szerzel egy Quake-t, azt feltelepíted, aztán hozzá a tenebrae-t letöltöd, ettől bump mapping meg anyámkínja lesz a játékban, továbbá füst, fények stb tök jól néz ki, csak a textúrák még alacsony felbontásúak....na ehhez kell ez a kb. 120 megás texturepack, amit a quake retexturing project sitejáról lehet leszedni, de itt a faq-ban nem egészen világos, hogy hogyan is működik.....valami texture könyvtárba kell másolgatni őket, addig ok, de ír még ott vmit...na majd nemsokára lejön, és akkor kipróbálom....
874 levél
Válasz 04.11.18. 18:28 #2
Drafta
A textúrákat a sima quake-kel nem lehet betölteni, valamit előbb módosítani kell rajta, de ez talán érdekelhet, mert ez is nagyon jól néz ki:
http://tenebrae.sourceforge.net/shots8/quake93.jpg
1113 levél
Válasz 04.11.18. 18:15 #1
Death666
Aki hallott róla,letöltötte,és működött neki a cucc az írja már le mi kell hozzá és hogy kell működésre bírni a pakkot,mert ha azt csinálom amit olvastam (berakom a textures könyvtárba stb) akkor nem működik.Muszály látnom működés közben mert egyenként is úgy nének ki a texek hogy elélvez az ember
Twelve galaxies, and all coming at me!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.