Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» SW: Empire at War

Star Wars: Empire at War

Star Wars: Empire at War
A legutóbbi Star Wars: Empire at War cikkek, hírek
40 levél
Válasz 06.12.17. 19:48 #499
T100
Sziasztok
Nem tud valaki segíteni hogy mit kell csinálni a lázzadókkal a küldetéseknél ott amikor Mon Calamonit kell a lázadókkal elfoglalni, és amikor megtámadom az a dróid mindig kíír valamit.És nem tudom mit kell csinálni?Tud valaki segíteni?
345 levél
Válasz 06.12.08. 23:42 #498
Sol Invictus
másfél hónapos hozzászólásra válaszolva

2-3. tényleg nem reális, de hogy ne legyen a védekezés teljesen lehetetetlen nagy flotta nélkül (ami az űrcsaták kb. 95%-ára jellemző) kell erősítés a védőnek. Meg gondolj bele, mennyire unalmas lenne a csata, ha csak egy űrbázisod lenne, amivel nem lehet semmit se csinálni, csak várni, hogy felaprítsa az ellenség.

4. ez viszont teljesen igaz, az EaW nagyon idegesítő tulajdonsága, hogy a fejlesztők kitalálták, hogy mi ellen mit kell használni, és NAGYON DURVA damage szorzókkal kényszerítenek erre. A legüvöltőbb példa erre az, hogy 9 db (azaz 3 osztag) plex soldierrel szét lehet szedni egy AT-AT-t, úgy, hogy max. 2 hal meg. Gondoljunk csak bele, egy 1000 credites fémmostrumot 9 mocskos lázadó katona leszed filléres felszereléssel, miközben az AT-AT nagyban lövi (és el is találja) őket, ugyanazokkal a lövésekkel, amik fél pillanat alatt leszednek egy T2-B-t, vagy egy MPTL-t.

Hasonlóképpen idegesítő, a birodalmi hajógyártás remekével, a méregdrága ISD-vel kb. egy percbe kerül egy hangyányi filléres korvett leszedése, ráadásul a siker egyáltalán nem garantált, ugyanis könnyen meglóg, mégha vonosugár is rá van irányítva. Elmesélem egyik legkínosabb vereségemet: a Birodalmi Flotta alapos megreformálása után mintegy 20 ISD-élén vettem fel a harcot egy viszonylag nagy, de a 20 ISD-hez képest elhanyagolható katonai erejű lázadó bandával. Ez volt a Flotta főpróbája, szóval Tarkin és a Császár is ott ült az Agressoron, Piet kapitány mellett. Gyorsan leszedtük az ellenséges űrbázist, és csak korvettek maradtak. Abból viszont rengeteg. Mintegy 10 koréliai korvett és 20 koréliai gunship (a rakétás kivitel). A gonosz lázadókat a mindenható szorzók védték, így azok az ISD-k amik egy perc alatt leszedték az űrbázist, szánalmasan teljesítettek a kis lázadó rakétások ellen. Mintegy negyed órányi csata után a concussion rakétákkal le szedték az egyik ISD-t: az Agressort, rajta a Császárral.. Game over.

Szóval idegesítőek ezek a szorzók, amik azokkal hivatottak kiszúrni, akik nem olyan flottát szeretnének, amit a fejlesztők elképzeltek.. és mellesleg még jól oda is vágnak a hangulatnak.

Egyébként én azt tapasztaltam, h nem csak a pontosságra jár málusz, hanem a progi sebzésmáluszokat is osztogat pl az AT-AT vs plex infantry esetben.
419 levél
Válasz 06.11.10. 17:58 #497
végleges!
ok
nem tudod vélelenül hogy hol vannak a mentések?
http://birodalom.try.hu - Ahol megtalálod a válaszokat a kérdéseidre ;) Megéri benézni ; )
413 levél
Válasz 06.10.31. 22:23 #496
Petykemano
1. Ez nem programozás, gyakorlatilag semmi köze sincs hozzá.
Az adatfileok össze vannak csomagolva a .meg file-okban és onnan megfelelő progival ki lehet szedni. Nem bonyi. az értékek totál szöveges formában jelennek meg.

2.-3. Azt még elfogadom, hogy az űrkikötők köpdösik a hangárból a vadászokat, de hogy a hiperűrből csak úgy a semmiből megjelennek újabb és újabb hajók vég nélkül, azt én nagyonis abnormálisnak találom. Sőt, szerintem nincs az az admirális, aki egyesével küldené hajóit csatába. De ez az én véleményem és én a véleményemnek megfelelően meg is hackeltem olyanra, amilyen nekem tetszik. Nincs vita

4. Kis hajó alatt én nem vadászokat értettem, hanem korvetteket. Az természetes, hogy a Y vadászok lazán szétszednek egy csillagrombolót és az is, hogy a csillagromboló (vadászkíséret nélkül) majdhogynem tehetetlen a vadászok ellen.
De az már nonszensz - szerintem - hogy ha bevezényelsz 2-3 Tartant/Interdictort/Corelliant akkor seperc alatt miszlikbe aprítja a vadászaidat (pl 15-20 osztagot)
És ami még bosszantóbb - szerintem - hogy ha erre a tartanra/interdictorra/corellianra ráküldöd az összes fregattot vagy zászlóshajót (Acclamator, Victory SD, ISD / Nebulon, Rebel Assault, Mon Calamari) akkor hosszú percekbe telik, míg azt a pár corvettet leszedik.

Mondjuk újabb patchekben már enyhül ez a vadászírtó helyzet, de sztem még nem az igazi.

De mutatok példát: (minél kevesebb, annál pontosabb)
ISD pontossága:
<Fire_Inaccuracy_Distance> Fighter, 70.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Bomber, 70.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Transport, 70.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Corvette, 7.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Frigate, 1.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Capital, 10.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Super, 1.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>

Látható az a furcsaság, hogy fregattok ellen marha pontos, de méret szempontjából nem logikus, hogy a nagyobb hajók ellen pontatlanabb legyen.


CSak azt nem tudom, hogy a hajó mérete miatt van-e valami módosító tényező.

ha megnézzük pl a Nebulon B adatait:

<Fire_Inaccuracy_Distance> Fighter, 70.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Bomber, 70.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Transport, 70.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Corvette, 1.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Frigate, 15.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Capital, 70.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>
<Fire_Inaccuracy_Distance> Super, 30.0 </Fire_Inaccuracy_Distance>

Látható, hogy a fregatt pedig a corvettek ellen nagyon hatásos, de fura, hogy ahogy nő a hajó mérete, úgy csökken a pontosság is. Mindez lehet, hogy amiatt van, hogy nagyobb hajóknál a nem annyira pontos lövedékek is betalálnak. Ezt nem tudom. De lehet, hogy csak azért pontatlan a capital shipek ellen, mert a leírásban az van, hogy vulnerable to: Capital ships.


419 levél
Válasz 06.10.30. 11:21 #495
végleges!
őszintén a programozás nem nagyon érdekel szerintem senket (vagy legalábis a játékosok többségét)

2. igen tudtam hogy ontanak hajokat a űrkitőtők.., de szerintem ez nor mális...
3 ha megfigyeled akkor a ksi hajok a hangárbol jonnek ki..a nagyobb hajok meg a hiper ürböl jönnek...
4 bizony pl egy komvoj y vadászal simán kilehet löni egy csilagrombolot...
(én tudom..volt olyan hogy ellenem jött 20 legalább az 5 rombolobol legalább 1 megsemmisült 1-2 sulyosan meg sérült a többi is sérült...
ugyanis a csillgarombolokal nagon nehéz kilöni öket...
ha nem letek volan TIE- vadászaim is akkor meg oda veszett volna a flotta....
http://birodalom.try.hu - Ahol megtalálod a válaszokat a kérdéseidre ;) Megéri benézni ; )
413 levél
Válasz 06.10.30. 01:56 #494
Petykemano
Halihó!

Rajtam kívül senkit sem zavar, hogy az űrbázisok ontják magukból a hajókat a semmiből?

Van, aki belekukkantott már az xml fileokba?

Nem csak a fenti miatt, hanem én megnéztem a hardpoints.xml-ben és a különböző nagyságú hajókra nem úgy van ám a pontosság, ahogy az logikus lenne: hogy minél kisebb egy hajó, annál nehezebb eltalálni, meg ugye a laser cannon az pontosabb, mint a turbo laser battery. Egy fenéket. Az ellen a legpontosabbak, amik ellen leírás szerint jók. Pl egy mon calamari vagy egy ISD leírás szerint a fregattok ellen jó, ezért legpontosabban fregattokra tud lőni, nem ám a capital shipekre, mint önnön maguk, amik ugyanakkor vagy 10x nagyobbak.

Meg valahogy minden bazi pontatlanul lő a corvettekre, kivéve a fregattokat, amiknek leírásukban benne van, hogy jók a corvettek ellen.

Nem tudom, szerintem eléggé gány dolog.

Pl Ebben az a vicc, hogy a fregatt pontos a corvette ellen, de beállítás szerint baromi pontatlan a nagyobb hajókkal szemben, pontosan azért, hogy ne vehesse fel velük a versenyt.
UGyanígy a corvette is bazi pontatlanul lő fregattokra...

Ezért van az, hogy ha megtámadsz corvette-el egy vadászt, akkor sorozatban lő egyvonalban, ha nagyobb hajót, akkor úgy megszórja. De az akkor azért olyan szórt, mert pontatlan és talán nem talál.

Azt nem tudom viszont, hogy van-e valami olyan adat, ami a hajó nagyságát, tehát hogy a jól megszórt lövedékek eltalálják-e a nagy hajót, vagy a szórtság tényleg azt jelzi, hogy nem talált.


Van ötlete erre valakinek?
Mert ha nincs ilyen összefüggés, akkor én megmoddolom, mert szerintem úgy volna logikus, hogy csak a nagy fegyverek, nagy hajók pontatlanok a kisebbek szemben.

Pety

8894 levél
Válasz 06.10.13. 15:21 #493
goodboy007
Azt a patchet meg azt a "bizonyos" fájlt elküldenéd nekem is? persze csak akkor ha együtt nincs 50 mega mert annyi hely van a mailemen. THX
172 levél
Válasz 06.10.13. 12:19 #492
navtsi
Segítség! Nem látom Palpatine-t! Behívom a bolygóra (Galactic Conquestben), eleve csak a birodalmi jel érkezik meg, aminek a közepén kéne állnia, aztán nagyon gyorsan mozog, majd abszolút nem veszi az utasításokat. Persze az egy egység helyet levonja. Már próbáltam újratelepíteni a játékot, de az sem segített. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet ez?
6448 levél
Válasz 06.10.06. 14:09 #491
Sabar
Hopp, nem is tudtam, hogy lesz kieg. Vagy csak nekem új? A demo már elérhető, véletlenül találtam: katt
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
9513 levél
Válasz 06.08.22. 20:46 #490
Mattmaster
Jo, most itt hadakozhatnank egesz nap, de ha megengeded most megallok. Tegnap mar epp elegge elengedtem magam Justinnal.
11699 levél
Válasz 06.08.22. 20:40 #489
.:[Kain]:.
akkor nézzél vissza két évre visszamenőleg, amióta itt vagyok, hogy hányszor szaladtam modhoz warez meg ban miatt. mennyél okoska. annyira unalmas már a lámákat kioktatni, aztán meg azok elnyomják a szokásos tracket, hogy persze ha ők meg hát hú. nah.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
9513 levél
Válasz 06.08.22. 20:16 #488
Mattmaster
Ok, meg basszal le mert szoltam ra h ne szokja meg... Persze ha en beraknek akarhova egyetlen egy linket (Nem pont neked) Akkor szaladnal a modikhoz h huha, az a buzi matt mar warezol, bannt neki!
11699 levél
Válasz 06.08.22. 20:10 #487
.:[Kain]:.
közben megoldódott minden, köszi toki és darien, de én balga elfelejtettem, hogy már valamikor régebben leszedtem az 1.2-es patchet, plusz a hozzá tartozó cracket már fel is raktam és kipróbáltam, működik, cska közben ki kellett mennem kocsit mosni.

mattmaster te meg ne szólj bele, mert ha megnézed, a többi játékokról szóló topic is tele van warezzal játékoknál nem nagyon számít egy ksi csalás a fórumon, csak ha elfajul a dolog akkor szoktak érte szólni.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
9513 levél
Válasz 06.08.22. 19:19 #486
Mattmaster
Es esetleg e-mailban, chaten, msnen, vagy akarhol nem lehetne lebonyolitani az uzletet? Na mind1, hadjuk... Max. egy modi errejar es kitorli.
842 levél
Válasz 06.08.22. 19:06 #485
Darien
Aha, olvastam. És most mivan? Én kérek elnézést hogy segitettem.
"Some alien made you his bitch..."
9513 levél
Válasz 06.08.22. 19:04 #484
Mattmaster
Semmi, csak tudod itt nemnagyon szokas ilyen linkeket osztogatni, FAQ-t ajanlom. szia.
842 levél
Válasz 06.08.22. 19:01 #483
Darien
Úristen, mi lesz most?
"Some alien made you his bitch..."
9513 levél
Válasz 06.08.22. 19:01 #482
Mattmaster
842 levél
Válasz 06.08.22. 18:57 #481
Darien
katt
"Some alien made you his bitch..."
11699 levél
Válasz 06.08.22. 18:51 #480
.:[Kain]:.
azt honnan szedhetném le, esetleg ezt is elárulod, vagy -kénytelen kelletlen- googlet használjak?
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
5086 levél
Válasz 06.08.22. 18:48 #479
Toki
Már rég van hozzá crack.
11699 levél
Válasz 06.08.22. 18:37 #478
.:[Kain]:.
most kezdenék el játszani vele, valaki megmondaná, hogy milyen progi kell hozzá, hogy működjön? egy hibaüzenet jön ki, hogy emulator detected stb. régebben, mikor letöltöttem még tudtam a progi nevét, csak akkro nem volt kedvem leszedni, mára meg elfelejtettem akinek hasonló problémája volt, az segítsen pls.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
870 levél
Válasz 06.08.07. 14:34 #477
cerebrum
Ó, persze, már megint nem olvastam el az elején rendesen, hogy miért is szajkozza Mon Mothma, hogy vigyek egy rakat y-szárnyút...
Lacho calad! Drego morn!
2590 levél
Válasz 06.08.06. 11:11 #476
Tódee
Asszem az Y-wingeken lévő ionágyúval kell őket meglőni.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
870 levél
Válasz 06.08.06. 00:54 #475
cerebrum
A lázadókkal a Kessel-es pályán mi a jó francot kell csinálni? Ha szétlövöm a birodalmiak szállítóhajóit, akkor az a baj, ha elengedem őket, akkor meg az a baj, hogy elérik a Kesselt.
Lacho calad! Drego morn!
870 levél
Válasz 06.08.02. 12:46 #474
cerebrum
Igen, köszi, ez volt a gond... Ezek szerint tényleg nem mindegy, hogy a bolygók feletti kis körökbe hogyan pakolom az egységeket...
Lacho calad! Drego morn!
419 levél
Válasz 06.07.31. 21:52 #473
végleges!
a hajokat ne a bolygora hanem ahol fett van oda rakd és ugy vidd oda fettet a bolygora szerintem..
http://birodalom.try.hu - Ahol megtalálod a válaszokat a kérdéseidre ;) Megéri benézni ; )
870 levél
Válasz 06.07.31. 21:30 #472
cerebrum
A harmadik pályán galaktikus nézetben ha Fettet átrakom a bolygóra, akkor elindul a játék, és már nem tudok hajókat odarakni, ha még Fett előtt akarok hajókat odarakni, akkor Fett beszól, hogy előtte senki nem mehet oda. Viszont ha nincs ott senki Fetten kívül, akkor a játék végén, mikor Fettel szétlőttem a kalózok kommunikációs hajóit, nem tudok hajókat odarendelni a hiperűrből, hiszen előtte nem is pakoltam oda hajókat, mert a hülye gép nem engedett... Most hogy is van ez?
Lacho calad! Drego morn!
870 levél
Válasz 06.07.28. 12:18 #471
cerebrum
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hogyan lehetne a hangokat kiszedni a játékból? Emlékszem a Jedi Outcast-nél ill. a Jedi Academy-nél pl. az egyik fájl kiterjesztését kellett átírni rar-ra, azt aztán az ember simán kitömörítette és máris megvoltak neki a hangok, zenék mp3-ban. Aztán a BfME-hez volt egy egy kis progi, amivel egyesével lehetett kiszedni a hangokat, zenéket, stb. Szóval, van valami tipp?
Lacho calad! Drego morn!
280 levél
Válasz 06.07.27. 15:51 #470
Zoozio
úgyis törlik
a térképet hova kell rakni ha megcsináltuk (a map editoros térképeket)
swg.blah.hu
870 levél
Válasz 06.07.26. 17:59 #469
cerebrum
Tudod ez olyasféle kérdés, amit itt nem szabad ennyire burkolatlanul feltenni (noha 10 emberből garantáltan 9,9-t érdekelne a válasz, beleértve azokat is, akik e fórum szabályzatát írták).

Amúgy Rapidshare? Hmmm?
Lacho calad! Drego morn!
293 levél
Válasz 06.07.26. 10:24 #468
kissmas
Nem tudtok olyan helyet ahonnan le lehet szedni a teljes játékot?
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
870 levél
Válasz 06.07.24. 13:40 #467
cerebrum
Na, nekem is pont ez a gondom vele, igaz én kicseréltem a .dll fájlt is... Hátrébb mondjuk olvastam, hogy update-elni is kell előtte (gondolom a könyvtárban lévő fupdate-el), de nekem az update sem megy, csak áll, a csík nem fut...
Lacho calad! Drego morn!
6 levél
Válasz 06.07.04. 15:44 #466
fugee
Huh elindult 5 hónap után végre
Köszi nagyon
6 levél
Válasz 06.07.04. 15:30 #465
fugee
igazad lehet
megpróbálom
a DVD-men van dll
megpróbálom kicsrélni
6 levél
Válasz 06.07.04. 15:04 #464
fugee
3 dll van:
binkw32.dll
mss32.dll
PerceptionFunctionG.dll
280 levél
Válasz 06.07.04. 15:01 #463
Zoozio
tudja valaki hogyan kell emberkéket meg épületeket rakni a térképre a térkép készítővel?
swg.blah.hu
6 levél
Válasz 06.07.04. 14:59 #462
fugee
Kérlek segitsen valaki
Egy weblapot keszülök csinálni az Empire at war al kapcsolatban
de ha nem megy a jatek ugy nem tudom csinálni

nagyon fontos lenne
10536 levél
Válasz 06.07.04. 13:38 #461
TcG|Rommel|Hun
Emlékem szerint egy .dll-t is ki kell cserélni.
6 levél
Válasz 06.07.04. 12:01 #460
fugee
Valoszinüleg amikor kilépsz a galaxis térkébbe vissza fog töltődni mint a többi hős ha meghal
6 levél
Válasz 06.07.04. 12:00 #459
fugee
Sziasztok

egy kis segitség kéne
melrakom a játékot felrakom utána a frrisitést (crackelem)
és utána ilinditom bejön az intró de a menüt nem hozza be hanem egyszerüen kilép

ha valaki találkozott ilyen jellegü problémával és tud segiteni irjon vissza

előre is köszi
2 levél
Válasz 06.07.02. 12:53 #458
gabesz1114
Sziasztok!
Nekem nagyon bejön a gém! Az a gondom, hogy empire küldetésben nem tudom elkapni Moff Kalast-ot. Tud valaki valami jó megoldást?
Köszi.
52 levél
Válasz 06.06.09. 17:05 #457
_hb_
ha bontatlan altalaban dvd tokba van
http://imahun.tk
21 levél
Válasz 06.06.07. 12:34 #456
thirty3
Sziasztok!

Van egy eladó játékom:

Star Wars: Empire at War (bontatlan DVD tokban) 7 499 Ft
tel.: (70) 253-7763 Email: thirty3@hdsnet.hu
627 levél
Válasz 06.05.20. 14:14 #455
red5
Igaz... volt egy ilyen rész, amikor tényleg elviszik őket. De sajnos az is igaz, amit én írtam. Egyszer például Vader-t akartam átrakni egy flottából egy másikba és amikor áthúztam eltűnt
880 levél
Válasz 06.05.19. 19:51 #454
marco69
Köszi meglett
1158 levél
Válasz 06.05.19. 17:36 #453
Fehér Ernő Viktor
A két robotot meg Antilles kapitányt (vagy kit) ilyenkor elszedik,és Han Solot meg Chewbacca-t Mon Montha-hoz vidd...nem tűnt el sztem, a jobb felső sarokban biztos ott lessz.
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
627 levél
Válasz 06.05.19. 17:33 #452
red5
Hali!
Hát Mon Montha-át vmelyik bolygó felett látnod kéne. Szerintem ő is eltűnt akkor Igazából nem tudok segíteni. Ezt hallottam h előfordul. Nálam is tűnt már el C3PO és R2. De nekem volt egy régebbi mentésem. Másoknál viszont többszöri betöltés után megjavult magától a probléma... lehet h a törtverzió átka. Nézd meg régebbi mentésed vagy próbáld újraindítgatni, hátha.
880 levél
Válasz 06.05.18. 17:42 #451
marco69
Hát látom ez akkor nem oldódik meg
880 levél
Válasz 06.05.17. 21:46 #450
marco69
Ja és még egy kérdés R2d2 es egységem eltünt lehet megölték..hogyan leet pótolni?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.