Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers: Phase Two

5240 levél
Válasz 05.07.13. 14:49 #117
Pras
Neheeem? Egy 81mm-es aknavető beszabhatja mondjuk egy StuG tetőlemezét is. Az egy dolog, hogy mire használják...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
332 levél
Válasz 05.07.13. 14:19 #116
Bagaméri
bocs Pyton de az aknavetőket élőerő, gyalogosok ellen használták nem Tigerek ellen Max akkor tudnak kárt tenni benne még felülről is ha netán az üzemanyagtartályt találják el hátul de amúgy meg se érzi a tank.
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"
5240 levél
Válasz 05.07.12. 20:18 #115
Pras
Cseszheted.
Még az első résznél is ott rimánkodtunk, hogy "ezt ne csesszétek el, azt ne csesszétek el", mire a válasz "nem kell aggódni, ez még változni fog." Hát nem "fogott"...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4730 levél
Válasz 05.07.12. 20:07 #114
Pyton
Az aknák a tetejére potyognak, ott asszem 25mm a páncélzat.
Sonic boom babieee!
8000 levél
Válasz 05.07.12. 20:04 #113
Porker
hát vazz növeljék a pályaméretet!
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
107 levél
Válasz 05.07.12. 19:03 #112
MadWasp

Egy felderítő ember/dzsipp megteszi. Vagy egy felderítő repcsi.

A túl nagy lőtáv túl könnyűvé tenné az amúgy sem realisztikus játékot.

/A hp alapot kellene elfelejteni/ Meg a gyors feltöltés lőszer/életerő ezek miatt árkád-szerű a játékmenet.


Egy tigrist szemből azért 3-4 aknavetős ne tudjon már kifüstölni....

Volt akkora front armorja, hogy a shermanok is csak néztek...

és még lehetne sorolni...
S.W.I.N.E 2. Kell a büdös disznóknak!!! /Makk_X_pansion/
46 levél
Válasz 05.07.12. 11:37 #111
Gergov
Igen, és hogy lövök le mindenkit, ha nem látom őket???
107 levél
Válasz 05.07.12. 10:59 #110
MadWasp



Igen de akkor a tüzérséget mindenki felvinné a dombra, és az kiírta mindent. Nem is kellene semmit megmozdítani.

Csal elegendő lőszerrrel ellátni. A mindent elérő hatósugár a játék rovására menne...
S.W.I.N.E 2. Kell a büdös disznóknak!!! /Makk_X_pansion/
46 levél
Válasz 05.07.12. 08:44 #109
Gergov
Nekem az tetszett, ha a nehézcuccaimat feltettem egy dombra, sokkal messzebre hordtak. Bár leeht, hogy ilyen már az 1-ben is volt, csak annyira keveset játszottam vele, hogy fel se tűnt. Mondjuk még így is kevés. Valóságban az egész pályát be kellene lőniük, nem?
51824 levél
Válasz 05.07.11. 17:32 #108
Barthezz
Én is remélem, hogy ez a szaggatás meg töltögetés csak erre a házi készítésű demora jellemező és a végleges verzió már akadás nélkül fog futni!

Amúgy ha a Stormregion-osok is sasolják néha ezt a topicot, akkor még talán időben szólok nekik, hogy a kamerakezelést is meg kéne oldani! A jelenlegi megoldással az embernek a kedve is elmegy, hogy forgassa a kamerát! Egyrészt nagyon akad (bár ez lehet hogy az előbb említett hiba miatt van), másrészt pedig nincs invert funkció és így nekem (meg gondolom még sok stratégának, aki ehhez szokott hozzá) a 'fel' és a 'le' fordítva vannak!
4730 levél
Válasz 05.07.11. 16:32 #107
Pyton
PIV és tank ebben az értelemben nem létezik, csak P4 és harckocsi.

Ja? Már megint kötekedtem? Szóljatok rám...
Sonic boom babieee!
8000 levél
Válasz 05.07.11. 13:39 #106
Porker
ja ok.Azzal tévesztettem össze.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
107 levél
Válasz 05.07.11. 13:20 #105
MadWasp



A memóriakezelés egyszerűen szólva szar! /a demónál/

512 Rambus rammal és 128m nvidia 5900Fx videokártyával úgy szaggat hogy namég. Pedig ez egy pentium IV 2 GHzz....


..hát nem semmi...
S.W.I.N.E 2. Kell a büdös disznóknak!!! /Makk_X_pansion/
332 levél
Válasz 05.07.10. 18:05 #104
Bagaméri
LOL AZ EGY FERDINAND!
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"
8000 levél
Válasz 05.07.10. 17:34 #103
Porker
a vasútállomás kisvárosában az első vonalban egy löveg mellett egy szürkés-fehéres-krémszínű tank nem királytigris volt?
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
4730 levél
Válasz 05.07.10. 16:37 #102
Pyton
A tér-idő kontinuum akkor is hibás, mert a pause nem hat a keselyűre!

Azt meg nem nagyon értettem, hogy amikor ádáz harcot vívok 3 Tigrissel, mit rohangál a harcoló felek közt egy teve.
Sonic boom babieee!
46 levél
Válasz 05.07.10. 12:47 #101
Gergov
Most nem azért, de ki az az Achim izé? Nehogymár semmi köze sincs a Stormregionhoz. Egyébként pocsék a memóriakezelés. A menü levesz 180 megát. Csak úgy kíváncsiságból letiltottam a lapozófájlokat. Az 512 memóri kevés neki. Hozzátettem száz, majd kétszáz mega lapozót. Még így is kevés volt. 300 megával már eldöcög, de még úgy is folyamatosan szaggat, és minden effekt előtt tölt. Értsd: felrobban egy lőszer, és alőtte tölt. 500 megával már jó. De ez azt jelenti, hogy 1 teljes gigamemóriát megesz.
10536 levél
Válasz 05.07.10. 10:20 #100
TcG|Rommel|Hun
Remélem ezeket a kritikákat annak tudatában mondtátok, hogy ezt a demot nem a SR készítette hanem, Achim Heidelauf.Ez a demo nem tükrözi a valódi játékot, a hivatalos demo csak a hónap második felében jelenik meg.
51824 levél
Válasz 05.07.10. 03:37 #99
Barthezz
Nekem elsőre meg is fagyott totál, aztán második nekifutásra kivettem az anizotrópikus szűrést és az önárnyékokat
332 levél
Válasz 05.07.09. 21:30 #98
Bagaméri
A párduc ott wan a második falunál ami a folyó túloldalán van és ilyen arab zene hallatszódik vagy mi. Ja és kihagytam ott még Panzerwerfer is van! Tudtommal ilyen sem létezett afrikában
A töltési idő engem is zavart és amikor elindult a game az 1. percben azt hittem lefagy, pedig jó gépem van.
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"
4730 levél
Válasz 05.07.09. 20:30 #97
Pyton
Párducot nem láttam.

A pause nem hat a keselyűre, az előttem szólókkal meg teljesen egyetértek. Már írtam, hogy a motorok folyamatosan menjenek alapjáraton, ne kussoljon el egy jármű, ha megáll.
Sonic boom babieee!
51824 levél
Válasz 05.07.09. 19:12 #96
Barthezz
Kipróbáltam a demot és sztem egész jó kis játék lesz! A grafika nagyon szép lett, végre most már az égre is lehet pásztázni a kamerával (igaz, csak a hegytetőkön)! A játékmenet nem változott az előző részhez képest, de ez nem baj, mert akkor is jó volt

Negatívum viszont a sok töltési idő (kb. 2 perc alatt hozta be nálam a pályát és még utána is töltöget 1 percet, mire lehet játszani), vmint a kamerakezelés az igencsak botrányosra sikeredett Egyrészt nagyon akad a mozgása, másrészt nem találtam invert funkciót és így mindig fordított irányba megy a kamera, mint szeretném Azért remélem ezek a hibák a teljes verzióban orvosolva lesznek!
46 levél
Válasz 05.07.09. 18:46 #95
Gergov
Bagaméri, ez semmi. 1 Sherman, két aknavetős, egy javító, egy lőszeres, meg a némi légitámogatás, és ezzel még a vasutat is legyűrtem. Mondjuk a következő adagra már nem volt elég. De azért addig is találkoztam olyan tankkal, aminek simán szét kellett volna szednie. A másik: a rohadt tevéknek lábnyomuk van. Akkor a rohadt ellenséges gyalogosoknak miért nincs???
332 levél
Válasz 05.07.09. 18:11 #94
Bagaméri
Porker ez baromi lol vagy milyen királytigris?????

Most próbáltam ki én is és szomorúan tapasztaltam hogy eltolódott a játék az amerikai akciófilmek irányába. Elsőre végig vittem, semmi kihívás nem volt. A készítők szokásukhoz híven bebizonyították mennyire értenek a II világháborúhoz. Elefánt afrikában???????!!!!!
Párduc???????????!!!!!!!!! Mióta?
Összeszámoltam volt vagy 9 tigris a pályán hát no comment. Meg a bemutató amikor a shermant oldalbalövi a tigris, semmi baja, a sherman ELÖLRŐL rálő és felrobban a tigris! Törlöm is lefele a francba
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"
8000 levél
Válasz 05.07.08. 17:42 #93
Porker
aztavazz überdurva!

az tetszik legjobban, hogy nagyon jól lehet zoomolni a kamerával, és persze örülök a lángszórós német harckocsinak!13 perc után értem el a vasútállomást, ott kilőtték a 2 shermanomat, de kértem egy bombázást a nagylövegre a királytigris mellett.Most kiléptem.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
8000 levél
Válasz 05.07.08. 16:23 #92
Porker
én most csomagolom, délelőtt terheltek voltak a szerverek, szerencsére a hardiredről lejött
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
10536 levél
Válasz 05.07.08. 11:51 #91
TcG|Rommel|Hun
Kipróbáltam és hát egyszóval gyönyörű.
441 levél
Válasz 05.07.08. 10:13 #90
Darth_Revan
Most olvasom,hogy a demóban van lehetőség 15percnyi átvezetőt csinálni! Jó kis demo az az érzésem
update:Én is töltöm,20perc és lent van
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
10536 levél
Válasz 05.07.08. 10:08 #89
TcG|Rommel|Hun
És már szedem is le hohohó!
441 levél
Válasz 05.07.08. 10:04 #88
Darth_Revan
Kint van a demó!!!! A CDV szerveréről már jön is 256Kb/s-el
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
441 levél
Válasz 05.07.07. 20:57 #87
Darth_Revan
Ha nem teccik,akkor rakd fel a reality modot
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
46 levél
Válasz 05.07.06. 11:47 #86
Gergov
Tyű, ez tetszik, ez nagyon LOL:
,,Újításként az egyjátékos kampány melett, a játék tartalmaz skirmish(csete-paté) és csapat skirmish módot,mint az előző részben."
Itt mi az újítás? Na mindegy...
Megvenni biztos hogy én sem fogom. Egyébként nekem már az első részben is gyanús volt, hogy bedurrantok egy csapat futó gyalogos közé egy tigrissel, akiknek átlag piros az életük, aztán esetleg az uccsó elmaradozik. Miért nem hal meg mind? Mondhatnánk, azért mert nem találta el a tigris. Oké, de akkor mi van az álló csapatokkal, akik még csak nem is mozognak, telitalálatot kapnak, mégsem esik el egy ember sem?
Egyébként nekem az is büdös, hogy az embereimnek élete van. Állnak az út közepén, 10 méterrel odébróll lövik ket, és csak a 3., negyedik sorozat után esnek el. Hátőő.
8000 levél
Válasz 05.07.04. 09:57 #85
Porker
már meg lehet venni a panzers oldalán, 49,99 euro.Az több mint 10000 forint.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
441 levél
Válasz 05.06.30. 09:37 #84
Darth_Revan
Jövőhét pénteken jön a demó! Éljen!
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
4730 levél
Válasz 05.06.27. 19:01 #83
Pyton
Egy tankot fél kézzel elpusztítok. Egy harckocsit már nem.
Ha értitek mire gondolok...
Sonic boom babieee!
8000 levél
Válasz 05.06.19. 20:56 #82
Porker
a képek ugyebár dél európa, italy?

Bagaméri: A Ryanben alkalmazott tapadó bombával fel lehet robbantani egy tankot, legalábbis a lánctalpat, aztán egy FPS-ben gránáttal, egy tippben olvastam.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
51824 levél
Válasz 05.06.19. 20:10 #81
Barthezz
Ez szép kis leírás volt a játékról!
Hány egyjátékos küldetés lesz összesen?
441 levél
Válasz 05.06.18. 21:31 #80
Darth_Revan
Jó móka lesz ez,hidd el
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
332 levél
Válasz 05.06.18. 19:17 #79
Bagaméri
Ha nem csal a szemem akkor Ferdinandok is lesznek benne ami jó dolog.
"Hagyományos gyalogos nem tud elpusztítani egy tankot fegyverével (mint más játékokban)." Hát a kedves gamespotos akárki meg a panzers készítői szerint a gyalogos csak páncélököllel tud megsemmisíteni egy tankot? Bár ez még haggyán, de odaírja "mint más játékokban". Bocs de életszerűbb ha egy gyalogos szét tud szedni egy tankot mert rengeteg páncéltörő dolog, felsorolni elég hosszú lenne egy gyalogos mennyi mindennel szét tud szedni egytankot.
Olaszok meg jugoszlávok. Na ettől a kettőtöl "nagyon" megjött a kedvem a phase 2-höz, inkább más II. vh.-s RTS-re gyüjtök.
Bocs hogy mindíg offolok de kell egy ilyen láma is mint én
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"
441 levél
Válasz 05.06.18. 10:54 #78
Darth_Revan
Hát,ráértem 1 kicsit (),ezért itt a Gamespot előzetese a Phase Two-ról!

Codename: Panzers, Phase Two a hónap végén esedékes(időközben eltolták következő hónap végére),és ez alkalommal nem kell félni,hogy elveszik a versengés közepette. Az első játék a sorozatban, a találó című Codename: Panzers, Phase One, tavaly szeptemberben jelent meg(nálunk mondjuk júliusban) a nagy izgalmat keltő hatalmas stratégiai kiadások,mint Rome: Total War és Warhammer 40,000: Dawn of War melett. Mégis, a játéknak sikerült,hogy ráfigyeljenek a tökéletes játékmenete, elpuszthítható környezet, és dögös stratégiai újításaival. Sikerült rátennünk a kezeinket egy közel kész verziójú Phase Two-ra, és eddig elmondhatjuk,hogy megtart mindent amiért szerettük a Phase One, de új tartalmat ad, e melett néhány újdonságot.



Észak-Afrika tökéletes tank csatára, de gyilkosság ha egy szegény gyalogos vagy a nyílt tűzben..
Amikor elsőnek indítjuk Phase Two-t, az első észrevehető újdonsága a játéknak,a lehetőség,hogy játszunk mint partizán vagy gerilla harcos, továbbá a hagyományos Szövetséges és Tengely oldal. A partizán oldal 1 bónusz oldal, és az első két kampány teljesítésével érhetjük el. Phase Two elmozdítja a fókuszt a háborúról Phase One-tól, mivel a kavicsos homokkal borított Észak-Afrikában indul, a buja növényzetű Európa helyett. Van egy olasz és egy jugoszláv hadjárat is. Nyilvánvalóan ez azt jelenti,hogy új nemzetek fedezhetőek fel a játékban,névszerint az olaszok. Vannak új irányítható hősök is, új rendelkezésre álló egységek, és egy teljesen új felfedezhető történet. A többi valós idelyű stratégiai játékkal ellentétben, nagy hangsúly van a történeten is a Phase Two-ban, mivel rengeteg átvezető és naplő bejegyzés van,hogy összerakja a változó küldetéseket.

Nem meglepően, a játékmenet a Phase Two-ban nem sokat változott, ami várható volt, mivel ez egy közvetlen folytatása az elődjének. Egyszerűen nicns sok idő piszmogni; már ha lett volna rá szükség. A játékmenet mechanikája a Phase Two-ban tökéletes maradt, és teszik ahogy több háborús játékot összekevertek a valós idelyű stratégiával. Példaképp, ez az a játék ami nagy figyelmet szentel a taktikára, a valóságos fegyver és jármű modellezés melett. Hagyományos gyalogos nem tud elpusztítani egy tankot fegyverével (mint más játékokban). Ebben a játékban, szükségünk van olyan fegyverre ami áttöri magát a tank páncélján, mint egy másik tank vagy a páncélököl. Ez nagy hangsúlyt szentel arra,hogy legyen egy kiegyensúlyozott osztagunk,ami elbánik minden féle ellenséggel. Szóval amíg hagyot,hogy a tank-ölő egységek a tankra koncentrálnak, összetudod vonni a gyalogosaidat egy épületben,hogy védelmet nyújtsanak,vagy hogy bónuszt szerezzenek más gyalogos megsemmisítésével.

Az új kavicsos helyszín és a néhány újítás melett, Phase Two eléggé úgy néz ki,mint a Phase One. Ami azt jelenti,hogy még mindig átkozottúl jól néz ki, még akkor is ha már kezd öregedni az új generációs stratégiai játékok melett. Apró részletek, mint ahogy a tank mozog a felfügggesztésén. Mindezek melett, a 3d motort (Gepard) használja még mindig a játék a valós idelyű átvezetőknél, és lenyűgöző,hogy milyen jól néz ki a grafika közelről. Az Észak-Afrikai pályák szokatlanul nagyok,de mivel főleg csak sivatagok,ezért van néhány épület amit a gyalogosok elfoglalhatnak.

A kényelmes oktató rész gyorsan megtanít a játék kezelésére és bemutatja a Phase Two újdonságait.
Alapvetően, minden egységnek van egy korlátozott látó távolsága. Azon kívűl van a "fog of war". Azonban, gyakran meghaljuk a közeledő egységeket,mielőtt meglátnánk őket, és a játék kitesz egy ikont,hogy az embereink milyen hangot hallanak (például motor hang) és hogy melyik irányból jön. Az éjszakai csaták bevezetésével, már van fényszóró ikon is,és láthatjuk a közeledő egységeket már távolról is (ha be van kapcsolva a fényszórójuk). Ez ellenünk is jó, mivel bekapcsolhajtuk a fényszórónkat,hogy jobban lássunk a sötétben, de ekkor válallnuk kell a rizikót,hogy az ellenség messziről felfedezhet.

Újításként az egyjátékos kampány melett, a játék tartalmaz skirmish(csete-paté) és csapat skirmish módot,mint az előző részben. A többjátékos rész is tartalmaz skirmish és csapat skirmish módot maximum 8 játékos számára. Ezen a ponton, Phase Two is nagyot alakít, és úgy látszik folytatni fogja az erős játékmenetet amit az első rész hozott. Remélhetőleg több játékosnak lesz lehetősége kipróbálni a közeledő nyári szélcsendben.

Írta:Jason Ocampo, GameSpot

Új screenshotok:
1.
2.
3.
4.

Videók a játékból:
1.
2.
3.
4.
5.

Na,remélem ennek köszönhetően több mindenki kedvett kapott a játékhoz!

"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
4730 levél
Válasz 05.06.12. 00:50 #77
Pyton
Amit írtam, azt az addig olvasottak alapján, kicsit eltúlozva írtam, hogy magyarokkal visszavonulni lehet, stb.
Egyfajta vicc. És valóság. Sajnos.

A tavaszi ébredésnél egyszer foglaltam egy Zrínyit, a kezelőket meg elkergettem a térkép szélére. Ha ügyes az ember, 1 magyarnak sem kell meghalnia.
Sonic boom babieee!
332 levél
Válasz 05.06.05. 13:34 #76
Bagaméri
Ez igaz.
Mind 1 én megvárom míg ti megveszitek és ha lesznek benne magyar küldik akkor megveszem. Ha nem akkor nem Vszinű a külföldieket nem nagyon vidítaná fel ha lenne magyar campaign. Szóval az üzlet az első srácok
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"
8000 levél
Válasz 05.06.05. 10:26 #75
Porker
Megjelent a Phase 2?
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
107 levél
Válasz 05.06.05. 01:39 #74
MadWasp
Srác sík ideg, mint atom.

Valószínűleg nem teszik bele amire óhajunkat fejeztük ki több százan esetleg ezren.


Ezek a szavak még mindig kevesek és halkak ahhoz hogy valami történjen.


A több százmilliós angolsász és az 50 millás olasz, 50 millás francia, és 80 milálás német piac szava elég hangos...
S.W.I.N.E 2. Kell a büdös disznóknak!!! /Makk_X_pansion/
51824 levél
Válasz 05.06.04. 19:22 #73
Barthezz
Én úgy tom nem lesznek benn magyarok
332 levél
Válasz 05.06.04. 10:37 #72
Bagaméri
Ezt honnan szedted? Mert ha igaz megveszem a phase 2-t
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"
4730 levél
Válasz 05.06.04. 02:04 #71
Pyton
"Itt az új Magyar pack!!! Budapest ostroma, Voronyezs, sok-sok visszavonulás, rengeteg MAGYAR halott és vér!"

Annyit rimánkodunk, mire összedobják ezt a készítők, mondván, ti akartatok a magyarokkal játszani, hát megkaptátok.
Sonic boom babieee!
8000 levél
Válasz 05.05.24. 20:06 #70
Porker
Június végén?
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
42 levél
Válasz 05.05.20. 18:58 #69
vöröshagyma


Tisztelt Bagaméri!


Utánnanéztem a kedvedért mert látom még mindíg nem hiszel nekem. Nos az eggyik legmodernebb 2. világháborúban is részt vett csatahajót néztem meg az Iowa-t. Nos ennek a csatahajónak a 406mm-es ágyújának a hatósugara mindössze 39km. Ha beleszámoljuk, hogy a parthoz közvetlenül nem tudnak hajózni a hajók a víz sekélysége miatt akkor hamar beláthatod, hogy körülbelül mekkora volt az a távolság ameddig még kaphattak tűztámogatást a hajókról a szövettségesek. Egyébként nem látom miért kellett volna hogy rosszabb legyen a kedved a levéltől, én csak a tényekre szorítkozok, azok pedig ezek, maradjunk annyiban, hogy a tüzérségi támogatás amit kérünk a játékban az nagyrészt olyan eszközökkel érkezhet mint ami nekünk lehet viszont a milyeinknek a hatósugara nagyságrendekkel kissebb. Én egyszerűen kihagytam volna ezt a lehetőséget a játékból. Ha a 105mm-es két képernyőt lő akkor a ta hajóid kb 4-et, de a pályák ennél jóval nagyobbak, és ráadásul a négyképernyős támogatás bárhova kérhető a 20 képernyős pályán...


Kiváló Tisztelettel!

332 levél
Válasz 05.05.20. 13:33 #68
Bagaméri
És szerinted nem volt más csata a II.vh-ban Voronyezsen kívűl ahol magyarok harcoltak? És képzeld volt olyan is ahol elverték az oroszokat/románokat. Egyébként A panzersben ott van a németekkel Sztálingrád és győzünk benne pedig igazából vesztettek. Badarság amit mondtál
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.