Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Vampire: The Masquerade - Bloodlines (Ismertető)

7 levél
Válasz 07.10.10. 14:41 #16
dewid85
Én is rengeteg hejen kerestem, még külföldi honlapokon is!Minden hol vagy túl drága volt (kb. 8 ezer 2007-környékén) vagy már nem lehetett kapni!Az ithoni forgalmazónál is ez a helyzet! Aztán hirtelen a semmiből előtünt a 2007.05-ös(vagy 06-os) Pcguru teljesjátékaként!+ patch meg magyírtás meg minden! Hát mitmondjak,rohantam megvenni mint a szél, friss vérre éhesen!
3933 levél
Válasz 06.12.14. 09:14 #15
Samu G
Ha legálisan nem beszerezhető akkor nincs más mód (és akkor már ugye nem is lopás sztem)

Igazad van, hatalmas játék (egyik legjobb amit valaha is kadtak), de megjelenésekor megölte a kevés reklám és az iszonyat sok bug. Pedig még ma is megállná a helyét sztem.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
3214 levél
Válasz 06.12.13. 20:52 #14
Raistlin666
Az sose bocsánatos, de az tény hogy ebből még megjelenés után sem volt túl sok a boltokban...érezték ám, hogy nem kell majd sok embernek...pedig nagy játék szerintem! Valahogy úgy járt mint a Deus Ex vagy az Outcast...
3933 levél
Válasz 06.12.12. 09:54 #13
Samu G
mert (viszonylag régebbi), és új korában is nagy bukás volt. Azt hiszem ilyen esetekben bocsánatos bűn a warez...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10 levél
Válasz 06.12.11. 22:50 #12
survivor
Miért nem lehet ezt a játékot sehol sem megvenni grrrr?
220 levél
Válasz 06.02.12. 19:01 #11
gabor111
nem tudtok egy honlapot ahonan le lehet tölteni a gamét ps2-re
2 levél
Válasz 05.03.26. 12:21 #10
Polarbear
Ennek a játéknak az atmoszféráját nem lehet leírni szavakban. Ahhoz látni, játszani kell a játékot, hogy megtudd milyen is valójában. Azzal nem értek egyet, hogy a Bloodlines gyenge RPG lenne, mert (szerintem) pont a játék valódi RPG részében igazán erős a Troika (valószínűleg utolsó) gyermeke.

Mindazonáltal a panaszok többsége jogos, azok a játékosok, akik inkább a karakterépítgetés és taktikai harci elemek szépségei miatt játszanak a mai világ RPG-ivel, azoknak biztosan nem fog tetszeni a Bloodlines. (a harcrendszer enyhén szólva felejthető, sőt inkább felejtsük is el)

A bugok (főleg a patch előtt) bosszantóak, a játék zabálja a hardvert, a "Mi lett volna ha..." kezdetű mondatok pedig csak álmok maradhatnak, a játékban ennél sokkal nagyobb potenciál volt. Ráadásul az angol tudás is kötelező, és - meglátásom szerint - nem elégséges az alapszint.

Mindennek ellenére az összkép nálam erősen pozitív, talán túlságosan könnyen húnyok szemet a játék hibái fölött, de a játékot csak ajánlani tudom.

(Aki bízik saját nyelvtudásában, próbáljon ki egy malkavian karaktert, én jól szórakoztam a karakterem nem mindannapi szófordulatain, és kissé zakkant metaforáin )
6 levél
Válasz 05.03.12. 21:54 #9
Mystification
Mi tartott ennyi ideig? Más oldalon (nem írok nevet) már tavaly novemberben olvashattuk a Vampire ismertetőt, sőt... na de mindegy.

Kíváncsi leszek, hogy mit írtok a Kotor II-ről, igaz, másutt már arról is olvastam.

A játék egyébként nagyon klassz.
10 levél
Válasz 05.03.08. 19:03 #8
jaszabi
Lehet hogy most nagyon optimista leszek de én azt mondom hogy a Bloodlines nagyon ott van a szeren... jól van hogy vacakul lett optimalizálva, meg hogy nem tökéletes a grafika, de véleményem szerint a játék hangulata mindezekért kompenzál minket. Amúgy meg egész jól visszaadja az eredeti világ hangulatát: szinte a játék elejétől ott lapult bennem a gondolat hogy senkiben sem szabad megbízni és hogy mindig figyeljek a hátam mögé... és a végén igazam is lett... Hát... ami meg a linearitást illeti az nem feltétlen negatívum egy játékban. (lehet hogy rossz a példa de erre nekem rögtön a Final Fantasy sorozat ugrik be) A megváltoztathatatlan külső viszont tényleg nagy negatívum, de végül is némelyik klánnál egész jól sült el a dolog.(pl.: Tremere-nő)
Sárkány Hadurak RuleZ
4133 levél
Válasz 05.03.02. 10:26 #7
gothmog
Azt hiszem, hogy Te nem vagy tisztában a linearitás fogalmával
Azért, mert hatféle befejezése van, nem azt jelenti, hogy óriási szabadságod van a játékban, hanem azt, hogy a LEGVÉGÉN van néhány olyan választási lehetőséged, ami befolyásolja, hogy mi lesz a vége.
Viszont a játék közben nem mehetsz el bárhova-bármikor, a taxi (már ha nem nosferatuval vagy), csak akkor jelenik meg egy-egy új terület felé, ha bizonyos dolgokat elintéztél, addig ott téblábolhatsz, ahol vagy. Ráadásul az újabb területek is előre definiált sorrendben állnak a rendelkezésedre. Hol itt a korlátlan szabdság, ha szabadna kérdeznem. A feladatok többféle módon való teljesítési lehetőségét meg én is írtam, mint a játék egyik erősségét. Legalábbis, ha jól emlékszem az írásomra.
Ha non-linearitást akarsz látni egy rpg-ben, akkor nézd meg a BG1-et, a Morrowindet, a Gothic-ot, a Divine Divinity-t és még sorolhatnám. Itt ilyenról szó sincs.
De ettől függetlenül, nekem nagyon bejött. Azért is írtam, hogy mai fejjel 8,5 pontot adnék rá, mert amikor végigvittem, még 9,0 adtam volna, de azóta visszagondolva bizony sok hibás pont volt benne. Viszont a feeling-je akkora, hogy ha megint végigjátszom majd egyszer, lehet, hogy újra teljesen be fog lelkesíteni.
Endure. In enduring, grow strong.
2647 levél
Válasz 05.03.02. 00:19 #6
riddick21
A szitu Vampire ügyben nagyon egyszerű szerintem: két szempont van, ami mellett akarva-akaratlanul, de nem tud elmenni a jóérzésű gamer:
1.a játékot a Half Life 2 motorja vezérli, a HL2 pedig előbb megjelent, mint a Vampire, tehát előrevetített valamit(valósághű fizikát, gyönyörű effekteket, remek optimalizálást). Ezekből a dolgokból a Vampire semmit sem váltott valóra. 2.a játék rendkívül bugos, vonatkozik mindez a grafikára, fizikára, stb.
Hogy ne érjen a vád, hogy a grafra helyezem a hangsúlyt, elárulom, hogy az egyik kedvenc szerepjátékom az Arcanum, amit szintén a Troika (Isten nyugosztalja...) készített. Az pl. ezerszer különb, mint a Bloodlines.
"Jeti, add ide a bőröd!"
27 levél
Válasz 05.03.01. 20:48 #5
donsam
Hi!
Én is egy kicsit a game védelmére akarok kelin, mert a hangulat tényleg ott van a szeren. Csak amiatt vártam a töltéseket ki. (ami alatt nem egyszer meg is ebédeltem). De skacok godnoljatok már bele: Mikor jött ki útoljára igazi vámípros game (és most a legacy of kain-t ne soroljuk ide, mert az csak vmi olyasmi Az utólsó az a '99 Redemption volt am iugyanerre a világra épült. És abban a game-ben is csak ilyen rinyálós "jajelvagyokárhozvaezerrel" sztori volt. A Bloodlinesban legalább egy igazi fagyottökű vérszívótt lehet alakítani
"Bérgyilkos vagyok, mesterlövész, brutális állat, fegyvercsempész"
8067 levél
Válasz 05.03.01. 20:37 #4
Gerry
gothmog: AZ NPC-el és a történettel semmi problémám nincsen, a cikkben ki is fejtettem, hogy ezekkel elégedett vagyok-akárcsak az audió résszel.
Azzal pedig nincs is prbléma, hogy Neked bejött a játék-még velem is megesik nagy-nagy ritkán, hogy olyan játékkal tudok eljátszogatni, amit a kritika estlegesen lehúzott, más kérdés, hogy én is egy überkriticista létforma vagyok

Általában nem illik így előre elmondani, de igen, hamarosan lesz KotOR 2 cikk-ha nem is maximálisan, de nagyon meg vagyok elégedve a Sith Lords-al

TheHolyOne:Meglehete túlzottan kritikus szemmel nézek a grafikára, de ez nekem nagyon nem jött be-már csak szigorúan objektív dolgok alapján, mint amilyen a piligonszám és társai



Elejét véve annak, hogy valaki megjegyezze:a cikk valóban nagyon későn került ki. Ez kivételesen nem a gonosz kiadók-forgalmazók avagy egyéb misztikus szervezetek ármányokdásának tudható be, ahnem sajnos nekem: elszámítottam magamat, rámszakad kismillió dolog, többek között a vizsgaidőszak.
Egyszóval most vadul szórom a hamut a fejemre
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1719 levél
Válasz 05.03.01. 16:48 #3
TheHolyOne
A cikk alapján elég furcsa, hogy már 5-ször vittem végig a játékot és még mindig nem untam meg. A legtöbb hiba, amit felsoroltál, nekem közben fel sem tűnt. Sztem ami a legfontosabb 1 játékban az a HANGULAT. És a Bloodlinesnek nagyon ott van a hangulata.
A grafikára tett kritikáddal egyetértek, némi kikötéssel. Egyrészt kegyetlenül jól néz ki. Mind a textúrák, mind az összkép. A mimika meg hab a tortán. Másrészt kegyetlenül optimalizálatlan. 10 percig tölt egy helyszínt, utána meg még 5 perc, mire elforgatom a nézőpontot 180 fokkal. Utcasarkon befordulni, megint jó pár perc. Ehhez azonban hozzátartozik, hogy a HL2 motor egy viszonylag korai változatát kapták, amit ráadásul nem is sikerült optimalizálni.
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
12270 levél
Válasz 05.03.01. 16:42 #2
asas01
"Ami számomra kicsit negatívum volt, és úgy emlékszem, hogy nem említetted meg, az a totális linearitás, a szabdság majdhogynem teljes hiánya volt."

A játéknak 6 befejezése van és a feladatokat(bár ez néhány kivételtől eltekintve csak a főküldetésekre igaz) többféle módon is lehet teljesíteni. Szerintem messze nem lineáris.
i tell it like it is, cause im a bold figure
4133 levél
Válasz 05.03.01. 16:23 #1
gothmog
Alapvetően egy csomó olyan dologgal egyetértek, amit leírsz a cikkben (grafika, bugok, az igénytelen harcrendszer, a gépigény nevetségessége, egy-két logikai baki), de szerintem nagyon jól visszaadja az eredeti játékvilág hangulatát, illenek a játékba a zenék is (én pl. nem szeretem a Die My Darling típusú affektálós, ál-dark szarságokat, de ide a játékba tökéletes és jó), és jó a sztori. Lehet, hogy csak egy nyamvadt kis fledlinggel vagyunk, és hülyeség, hogy minden durva melót ránksóznak, de az ilyen logikátlanságok alapján pl. a szerepjátékok királyának tartott BG2-őt is le lehetne alázni a sárga földig. Még sokkal jobban, mint a Bloodlines-t... Emellett a képességeid érdemben befolyásolnak egy csomó párbeszédet, vagy küldetés megoldási lehetőséget, a karakteralkotás, meg a táblás játékban sem bonyolultabb, mint itt. A karakter kinézetének "ránktukmálása" mondjuk nekem is fájt. Pl. a Brujah férfi úgy néz ki, hogy elment rögtön a kedvem attól a klántól, pedig eredetileg azt szerettem volna kipróbálni.

Ha jól értelmeztem, Neked nagyon nem jött be ez a játék. Ízlések és pofonok. Alapvetően egyetértek a kritikáddal, igazak az állításaid, bár szerintem sok pozitív dolog is volt a Bloodlines-ban, amit meg sem említettél. A scriptelt dolgok meg nagyon jók (pl. a hotelben), nem értem, hogy miért írtál róluk negatívnak tűnő hangnemben. Ami számomra kicsit negatívum volt, és úgy emlékszem, hogy nem említetted meg, az a totális linearitás, a szabdság majdhogynem teljes hiánya volt.
Mindegy, nálam, a mostani fejemmel 8,5 a játék. A rajongók biztos le fognak b*szni a kritikádért , de szerintem alapvetően korrekt voltál. Csak nekem éppen mégis bejött valamiért a game, méghozzá nem is kissé.

Egyébként: KotOR2 kritika lesz valamikor? Kíváncsi vagyok, hogy tetszett Neked az a játék? Az NPC-k nagyon jók, a párbeszédekben meg végre olyan mélység és gondolatok vannak, amik rég fordultak elő crpg-ben.. Ráadásul jó sokat lehet dumálni a karikkal, eközben pedig hatni lehet a jellemükre, sőt némelyikükből jedi-t is lehet majd képezni, ha elég jó viszonyba kerül velük az ember. Kár, hogy kevés az innováció az első részhez képest. Legalább a konzolos, béna harcot átdolgozhatták volna. Meg itt is van néhány gyengébb, kiszámítható küldetés. De nekem idáig maximálisan bejön a sztori, bár messze vagyok még a végétől. Kíváncsi leszek a játék pcdome-os értékelésére.
Endure. In enduring, grow strong.
766 levél
Válasz 05.03.01. 16:23
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Vampire: The Masquerade - Bloodlines (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.