Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Earth 2160

Earth 2160

Earth 2160
A legutóbbi Earth 2160 cikkek, hírek
31927 levél
Válasz 06.03.13. 02:04 #224
szbszig
Óh, Barthezz (vagy bárki, aki ismeri már valamennyire a sztorit), szerinted elkezdhetem közben az LC-hadjáratot, ha már így alakult, vagy ezzel mindenképp várjak addig, amíg végig nem vittem az ED-t?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 06.03.13. 01:40 #223
szbszig
Na, király. Felhoztam Pestre a mentéseimet, és a változatosság kedvéért ez a játék se ismeri fel őket. Az agyam eldobom, hogy nekem mindig ilyen idióta programokat kell kifognom, amelyikeket mondjuk minimum a regedit buherálása nélkül nem lehet két gépen játszani egyszerre.

De most mégis, mi a franc baja lehet a hozott mentésekkel? Ugyanazzal a névvel játszottam otthon is, mint itt. Még a mentésekhez tartozó screenshotokat is mind elhoztam, nehogy azzal legyen baja... Egyébként már a mentések mappája is roppant érdekesen néz ki. Az még hagyján, hogy már a negyedik pálya után majdnem több helyet foglal, mint a teljes játék, de tele van olyan fájlokkal, amiket a játék megint csak nem ismer fel, kép sem tartozik hozzájuk, és a dátum szerint egyszerre(!) és akkor készültek, amikor nem is játszottam... Meg a fájlok számozása is teljesen érthetelen és illogikus. Hihetetlen...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51813 levél
Válasz 06.03.12. 22:21 #222
Barthezz
Probléma megoldva Újrekezdés után a magaslat feljáróját kapásból elbarikádoztam tornyokkal és bunkerekkel, melyek a drone-okkal folyamatosan reparálva gond nélkül fenntartották az ellent. Amúgy meglehetősen okos az AI! Amikor ugyanis látta, hogy folyamatos rush-sal nem jut eredményre, kb. egy negyed órás pihenőre vonult. Én nem tudtam, mi miatt állt le, gondoltam hátha elfogyott a pénze Erre negyed óra után egyszercsak megjelent kb. 60-70 (!!!) tankkal és már nem csak Gagarinokat meg Dubna-kat hozott, hanem jóval ütősebb egységeket! Szerencsére eddigre nekem is összegyűlt vagy ennyi egységem (bár szart se érnek az ED tankok ellen), mindenesetre golyófogónak jók voltak a hősöm előtt, aki egy lövéssel szétszed bármiylen tankot és elég gyors az újratöltési ideje is. A rakétás fegyverrel ellátott spidereket meg kazuar-okat meg elhelyeztem a magaslat szélén, hogy az ellenséges tüzérségnek vissza tudjanak lőni.
Már csak a támadás van hátra, nem lesz egyszerű, nagyon erős bázisa van, tele lézertornyokkal és ugye közben meg csak ontja a tankjait. A nehezén mindenesetre túl vagyok. sajnos megint nemtom befejezni a pályát, mert holnap utazom vissza Pestre, így majd csak jövő hétvégén fog kiderülni, mennyire lesz kemény dió megostromolni a bázisát így, hogy az ellen jóval magasabb technológiai szinten van, mint én.
Amúgy ilyen kemény csatát RTS-ben a Total Annihilation óta nem nagyon láttam!
51813 levél
Válasz 06.03.12. 14:03 #221
Barthezz
Shrek-nek vagy vkinek kéne újfent a segítsége, mert elakadtam a 2. UCS küldetésen (The Gateway). A probléma ugyanaz, mint ami az LC 6-oson is volt: egyszerűen lerushol az ellenfél! Csak itt nekem kezdetleges egységeim vannak, nincsenek artillery-im, sem rakétás tornyaim, csak a legalapabb tornyot építhetem és mindössze 2 féle robot áll rendelkezésre (Spider és Kazuar), amelyekre bármelyiket is teszem a 3 fegyver közül, szart se érnek az ED Gagarin-ok ellen... Még egy db-ig bírok védekezni, aztán elfogy a metalom. Átköltözni meg nem lehet sehova, mert mihelyt egy másik nyersanyaglelőhelynél titokban elkezdek egy második outpost-ot létesíteni, kapásból kiszúrja az ellen és letámadja azt is... Egyelőre lehetetlennek tűnik ez a pálya, megállás nélkül özönlenek rám az ellenséges egységek, fél percnyi pihenőt sem hagyva
Lehet hogy az a gond, hogy normal-on kezdtem el? Csak ha easy-n akarok nyomulni, akkor az első pályát, ami kb. 2 órámba került, újra meg kéne csinálnom... Szal mennyire számít az, hogy normal-on vagy easy-n játszom?

Amúgy az Energy Transmitter-ek mire jók? Először azt hittem, hogy csak akkor jut egy épületre energia, ha ilyen közelébe építem, de nem, csak a power plantok hatósugarában van energia...
51813 levél
Válasz 06.03.12. 11:50 #220
Barthezz
Rajta hagyod az egérkurzort az egyik erőművön és kiírja. Elsőre tényleg nem egyértelmű a dolog

A nehézséggel nekem is ugyanez a gondom, hogy a tök gyökér és a rohadt nehéz részek váltakoznak. Pl. amit írtam, hogy LC 6-os pályáját alig tudtam megcsinálni, egy utolsó előtti pályához méltó nehézségű volt, erre utsó pálya 10-ed akkora térképen fél óra alatt megoldható, első pályánál is könnyebb feladat...


Vki, aki már kitapasztalta UCS-t, meg tudná mondani nekem, hogy a Reloader nevű egységük mire jó? Van körülötte vmi hatósugár is, de nemtom mi a szerepe, szart se lehet vele csinálni.
31927 levél
Válasz 06.03.12. 04:06 #219
szbszig
Köszi a válaszokat, némelyikre azért közben már én is rájöttem, de a töltényes dolog például még mindig rejtély. Különösen Falkner esetében, akinek a fegyverein van "ammo count", de az egész negyedik (kommandós) pályát vele csináltam végig egyetlen fegyverrel, és semmit se csökkent...

Amúgy rájöttem egy jó trükkre ezen a pályán. Az ellen folyamatosan küld egyesével járműveket ellenem. Na most a már teljesen letakarított pályán egy ilyent Falkner négy lövéssel elintéz, és meg se kottyan neki. Viszont az experience-ét minden kill növeli, és ezzel együtt nő a hp-ja és a képességei is. Ezek után már megint csak ALT-TAB és egy kis türelem kell... Mondjuk sajnos nyolcadik szintnél tovább nem engedi fejlődni a gép.

Egyébként kicsit olyan érzésem van néha, hogy a nehézség rosszul van belőve. A pályákon a nagyon könnyű és hirtelen nehéz részek váltogatják egymást. A harmadik pályán is tök könnyű volt végigkommandózni Falknerrel egyedül, aztán viszont amikor megjött a végső invázió, alig bírtam kihúzni a falak mögé bújva és fel-alá rohangálva az ellenséges járművek között az utánpótlás érkeztéig. (Jó, jó, persze van vagy 20 medkitem, de azokat nem akartam elhasználni.)

Tutorial, vagy legalább valami részletes leírás tényleg nem ártana. De lehet, a készítők úgy gondolták, hogy a rengeteg opció saját felfedezése és kitapasztalása még több örömet okoz.

Ja, azt hol lehet látni, mennyi energiám van, és mekkora a szükséglet?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51813 levél
Válasz 06.03.11. 22:39 #218
Barthezz
Na ma kivittem az LC hadjáratot is Mit mondjak, az utsó pálya vmi eszméletlen gyökér könnyű volt, pláne ha az utolsó előttihez hasonlítjuk, ahol első próbálkozásra 20 perc alatt úgy lerusholt az ellen, hogy csak néztem Ezt mondjuk nem értem, mitől van az, hogy egyes küldetésekben a gép csak ül a kész bázisán és szart se csinál, más pályákon meg folyamatosan ontja a támadó csapatait (?)
Na mindegy, a most már elérhetővé vált UCS hadjáratot már normal nehézségen kezdtem. Eddig mondjuk az ED és az LC után meglehetősen bonyolultnak tűnik az UCS irányítása. Zavaró, hogy a nyersanyaggyűjtéshez előbb kell csinálni egy finomítót, majd ahhoz külön egy leszállópályát, végül még külön meg kell venni a harvester egységet is, míg az LC-nél pl. elég volt csak megrendelni a harvester épületet. Meg minden épületükhöz kismillió addon építhető, amiknek a feléről egyelőre fogalmam sincs, hogy mi a funkciója. Ja meg vettem egy őrtornyot, ami energiahiány miatt nem akart működni, az érdekes csak az, hogy 300/2500 volt az energiaszükséglet/termelés arányom Na mindegy, majd rájövök velük is mindenre. Zavaró persze, hogy nincs tutorial, sztem ez pont az a játék, amihez nagyon is szükség lenne rá!

szbszig: Igen, azon a pályán én is hasonlóan beszívtam elsőre a támadásnál, pedig a megfelelő taktikával egységveszteség nélkül megoldható a dolog Szal alapszabályként elmondható, hogy ilyen védelem ellen bármekkora sereged is van, nem szabad csak úgy nekirohanni a bázisának. Itt is az artillery egységek jelentik a kulcsot. Aurorákat még egyelőre nem tudsz gyártani (abból 4-5 elég lenne), úgyhogy vegyél kb. 15 rakétás Gaz Dubna-t, mint ahogy az első pályán is kellett. Velük simán szét tudod lőni a védelmet, koncentrálj az Energy Wall-okra, ill. azokra az épületekre, amelyeknek Battle Platform Module van a tetején (ezeknek van az az áramos lövése, ami az egységeken végigterjedve egy-két lövéssel akár 20-as 30-as támadócsapatot is képes likvidálni). A Dubna-kat pedig a többi egységeddel fedezd. Tedd őket hold position-be, hogy ne rohanjanak neki ész nélkül az ellenséges bázisnak! Akár beállíthatod az egységösszeállításnál, hogy az összes egységedet alapértelmezettként hold position-ben gyártsa le. A légi egységeidet pedig hold position-on kívül hold fire módba is állítsd át! Jah és ne felejts el légvédelmi egységeket se magaddal vinni (air to air fegyverrel felszerelt repülők vagy a megfelelő szárazföldi egység légvédelmi rakétákkal).
Egyébként amit írtál, hogy "energia nélkül maradt" néhány egységed, az nem bug, csak az LC Pluto-jának freezer fegyvere, ami tul.képp egy EMP cannon-nak felel meg Szal erre az egységére fokozottan figyelj (későbbi pályákon pedig a PSI ray cannon-os egységeire is, mert az a fegyver mind control-ként működik!).
A lőszeres dolgokat én sem értem, nekem egyik LC pályán egy saját oldalamra átállított UCS artillery robotból fogyott ki a lőszer, szal passz... Az Ammo Supply Center-t meg én se tom hogy mire jó, egyet szoktam azért venni belőle minden pályán, hogy legyen
A power off funkció meg ugyanúgy működik mint a C&C játékokban: ha nincs elég energiád, akkor az új erőmű elkészültéig lekapcsolhastz pár épületet, hogy a többi addig tudjon működni.
Ha pedig megáll a nyersanyag-készleted egy bizonyos értéknél, azt tárolók (storage) építésével tod növelni. Ugyanaz az épület, amivel a létszámlimitet is meg tod növelni, csak emellett nyersanyag tárolásra is szolgál
Ha meg idő előtt mission accomplished-et kapsz, az sztem is bug lehet, egy-párral még fogsz találkozni a játék során
Nah asszem nagyjából az összes kérdésedre választ adtam, nekem meg vki az UCS irányításával kapcsolatban segíthetne, bár előbb-utóbb sztem őket is kitapasztalaom
31927 levél
Válasz 06.03.11. 22:30 #217
szbszig
Közben rájöttem, mi az előnye, hogy ablakban futtatom a játékot. Egyszerűen elkapcsolok, a játék megy a háttérben, gyárt nekem egy több száz fős sereget, és mire végez, visszaváltok, és letarolom az ellent. Kár, hogy ez csak akkor használható, ha az ellenség nem vállalkozik támadásokra.

Egyébként nem tudja valaki, honnan lehet letölteni a háttérzenéket? Szerintem kimondottan jók. A hivatalos oldalon sajnos csak három szám elérhető.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 06.03.11. 20:49 #216
szbszig
Kezdek kicsit ideges lenni. Még mindig a harmadik pályán vagyok. A gép abszolút nem támad, néha egy-két repülő, de az semmi. Úgyhogy kifejlesztettem mindent, összeállítottam a legjobb egységeket, gyártottam egy képernyőnyi sereget, és elindultam. És egyszerűen a bázisáig nem jutottam el velük... Csak azt látom, ahogy a kijelölt csapatokban alul az egységek száma rohadt gyorsan tart a 0-hoz, és az ő repülő izéi meg csak jönnek elém megállás nélkül... És az a baj, hogy őszintén szólva ötletem sincs túl sok, mit lehetne kitalálni ellene, mert tényleg az összes fajta egységet felvonultattam, minimális sikerrel.

Ja, meg most olyat is láttam, hogy a tankjaim nem töltény, hanem áram nélkül maradtak. De hogy hogyan, miért, azt persze itt se mondta el senki. Legalábbis olyan villámszerűség villogott felettük, mint az áram nélküli épületeknél, és meg se mozdultak. Mellesleg azt se értem, mire jó, hogy épületeknél van "power off" funkció...

Egyébként ilyen hihetetlenül komplex bázis alapú RTS-t talán még nem is láttam. Tényleg nagyszerű ötletekkel van tele, és még a sztori is tetszik, már amennyit eddig láthattam belőle. Mondjuk van egy-két furcsa elem, mint például a szabadúszó hősök felfogadása, ami inkább WarCraft-szerű fantasyba illik, de azért még elmegy. Viszont ami komolyabb baj, hogy a védelmek egyelőre áttörhetetlennek tűnnek. És ha ezt már a harmadik pályán mondom, akkor abból később nem sok jó fog kisülni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 06.03.11. 16:21 #215
szbszig
Oké, csak kicsit furcsán van megoldva, mert az első pályát is úgy csináltam meg, hogy a végére akartam hagyni a robbantást, és ott se lett belőle semmi, mert az ellenséges bázis elpusztítása után automatikusan mission accomplished...

Igen, a fenti gépen megy szépen, csak itthon bénázik nem tudom miért. És mondom, csak azt nem értem, hogy 800x600-as felbontással megy ablakban, de ugyanolyan paraméterekkel 640x480-as teljes képernyővel már nem...

Közben rájöttem, hogy valószínűleg a töltényük fogy veszettül az egységeimnek. Csak az a baj, hogy nem értem, mi alapján fogy, mekkora sebességgel, honnan lehet látni, hogy pontosan mennyi van még nekik hátra. Elvileg van felettük egy ilyen zöld meg piros csík, és ha totál piros, akkor jó eséllyel már egyáltalán nem tud lőni, de néha az a csík is össze-vissza villog. És ha egyszer kifogyott a töltény, akkor az az egység utána már használhatatlan?! Meg van valami Ammo Supply Center, csak azt nem írja ki, mire jó...

A harmadik pályán meg egyszer csak azt tapasztaltam, hogy a metalom és a waterem is stabilan 10000-en áll. Többet nem lehet felhalmozni?! Ami mondjuk igen vicces lenne, lévén a legtöbb fejlesztés ára 5000-nél kezdődik. És közben a harvestereim meg csak dolgoznak, ugye ez nem azt jelenti, hogy az ásványkészletek folyamatosan apadnak, csak én nem látok belőlük semmit a raktáron...

Az meg ugyan nagyon jó ötlet, hogy többféle fegyvert is lehet rárakni a járművekre, csak az azonos fajtájúakat baromira nem lehet megkülönböztetni ráközelítés nélkül. És hát nem mindegy, hogy egy kb. 100/100-ba kerülő alap "Dubna", vagy a 700/700-as felturbózott, rakétás változata veszik éppen oda...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51813 levél
Válasz 06.03.11. 11:00 #214
Barthezz
Nah akkor válaszolgatnék szépen sorban

A videókaris problémádra nemtom mi lehet a válasz, próbáld meg esetleg más gépen is. Nekem ilyen jellegű gondom nem volt vele.

Az irányítás elsőre tényleg bonyolultnak tűnhet, nem rágnak az ember szájába minden apró beállítási lehetőséget, mint a SC-ban Az egységek összeállítására is magunktól kell rájönni, de első néhány küldetés után már otthonosan lehet mozogni a kezelőfelületen. Nekem egyelőre az alienek irányítása teljes káosz még, lehet hogy velük el se fogom kezdeni a kampányt, mert nagyon nem áll kézre ez a fajta játékmód

A nehézésg elsőre tényleg szokatlannak tűnhet, bár ha rájön az ember a megfelelő taktikára, akkor az ED kampány pályái nem nehezek. Az első küldetésen pl. ha a motorokra rakétavetőt szerelsz, akkor egy jól használható artillery egységhez jutsz, amikkel veszteség nélkül le lehet amortizálni a teljes LC bázist. Ellenkező esetben meg valóban rohanhatsz be képernyőnyi sereggel a bázisa kapuján, 10 mp alatt megesemmisíti a teljes támadó csapatodat! Ez minden pályára igaz, szal ésszel kell támadni és fontos szerep jut annak is, hogy melyik egységedre milyen fegyvert és páncélt szerelsz fel, de ha belejön az ember, akkor az ED hadjárat tényleg nem annyira húzós (a kommandós jellegű küldetéseken kívül, amelyeken nem lehet építkezni ) Aztán az LC hadjárat vége felé durvul be igencsak a nehézség, az utolsó előtti pályával alaposan megizzadtam, mire meg tudtam csinálni. Mivel az UCS és Alien hadjárat csak ennek teljesítése után lesz elérhető, gondolom ott még durvább pályák lesznek majd

ED 2-es pályán meg nem bug, ami történt, nem is lehet bejárni a teljes térképet, a leszállópályához érve valóban vége van. A készítők meg gondolom nem gondoltak arra, hogy bombák nélkül sima átrohanással is megoldható a feladat Én mindenesetre robbantottam Amúgy ez a pálya nekem nagyon bejött, mert a készítők egy az egyben az Alien 2 történetét csinálták meg benne Még olyan apró részletek is egyeznek, hogy a bolygóra való leszállás után rövid ideig esik az eső

A választási lehetőséggel meg csak a küldetések sorrendjét lehet eldönteni, mindkét pályát meg kell csinálnod.
31927 levél
Válasz 06.03.10. 23:31 #213
szbszig
Öh... Na most viszont valami nagyon nem okés történt, asszem. Valaki, aki ismeri az ED második pályáját, ahol egy alienek által megszállt kutatóközpontot kell felszabadítani, kommentálhatná, hogy ez tényleg bug-e. Az történt, hogy mentem, megtaláltam a bázist meg a professzort, valamik elpusztították a jeladónkat, OK. Aztán egy alienekkel teli helyre értem, azt mondták, valami mining facility, és hogy keressek bombákat, mert a földönkívüliek túl erősek a közelharchoz. Mondjuk ezt észre is vettem, mert másodpercek alatt Falkneren kívül mind a huszonvalahány katonám odaveszett. Végül Falknerrel keresztülrohantam a területen, jött még egy pár infested human, azokat lelőttem, és mentem tovább. Aztán félúton észrevettem, hogy éppen rossz irányba haladok, és a bombák nem erre vannak. Visszafordultam, és rászántam magam, hogy még egyszer keresztülfutok az alienek között, de amikor már majdnem elértem őket, bejelentkezett a kapitány, küldött erősítést, és - vége lett a pályának, mission accomplished... Pedig tuti nem kellett volna, a fél térkép még felderítetlenül állt, volt több teljesítendő cél is... Ami pedig még érdekes, hogy ezután azonnal betöltötte azt a pályát, amit még az előző küldetés előtti választási lehetőségnél másodiknak felajánlott. Legalábbis azt hittem, az választási lehetőség volt, vagy mégsem?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 06.03.10. 22:37 #212
szbszig
Még mindig nem értem, 800x600-ban, minden maximális beállítással simán fut, de a teljes képernyőt változatlanul nem akarja... Na mindegy, az előbb azt még kifelejtettem, hogy ilyen ötletes megvalósítást még nem láttam a fel nem fedezett területek megjelenítésére. Nem egy nagy fekete folt, hanem ahogy ráközelít az ember, fokozatosan "hangyásodik" el a kép, mint a rosszul fogható tévéadóknál. Óh, igen, és nem tudja valaki, miért van az, hogy némelyik egységem csak áll bambán, és nem hajlandó tüzelni? Biztos történt vele valami, de nem tudok róla több információt előcsalni, csak ilyen neve, hp-je, lövőereje stb., ami a kurzor hatására automatikusan megjelenik felette, és mindegyiknél ugyanaz.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 06.03.10. 22:08 #211
szbszig
Hmm, arra már rájöttem, hogy a teljes képernyős mód nem tetszik neki. Ablakban fut, de amikor teljes képernyőre akarok váltani, kidob a Windowsba. De miért?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 06.03.10. 21:36 #210
szbszig
"Q: When I start Earth 2160, I see the Earth logo and then end up back at the Windows Desktop. How can I Start Earth?"

Na, ez van most nálam jelen pillanat. Pedig direkt hazahoztam hétvégére, hogy most játszom vele. Szó se róla, a hivatalos oldalon van több oldalnyi tipp, mi okozhatja a problémát, és hogyan buheráljuk meg minden esetben külön-külön a regeditet, hogy esetleg mégis működjön. Egyelőre dolgozom rajta.

Pesten végül annyira jutottam, hogy kipróbáltam a kampány első pályáját, és ért egy pár igen kellemes meglepetés: A grafika csodaszép, a fél képernyőt betöltő robbanások, ahogy összedőlt egy LC-torony, az éjszakai fények meg az egységek a kis lámpásaikkal. Rengeteg taktikai beállítási lehetőség egységeknek külön-külön: nem csak a szokásos "hold position" vagy sem, de kúszás, célzott lövések vagy inkább teljes erőből tüzelés, éjszaka a járművek lámpáit ki lehet kapcsolni stb. Meg amin ledöbbentem, hogy ha minden igaz, akkor én állíthatom össze az egységeimet, milyen páncélzatot/fegyvert teszek rájuk, szintén mindegyikre külön-külön gyártás előtt. Meg a szokásos jóságok: vannak hősök; az egységek, ha jól láttam, tapasztalati pontot gyűjtenek, mert volt már veteránom köztük stb.

Ami viszont egyelőre kicsit a hátránya, hogy egyrészt nehéz az irányítás, kb. egy óráig kattintgattam össze-vissza, mire nagyjából rájöttem, mit hogyan kell csinálni a bázisomon. Meg egy kicsit átláthatatlan még az egész. A bázisom épületei egymás hegyén-hátán, ami ugyan abszolút reális, elvégre egy (ha terraformált is valamennyire, de) idegen bolygón nem lehet csak a vakvilágba építkezni, meg az épületek és néha az egységek is egyelőre megkülönböztethetetlenek. Ja, és nehéz a játék. Első küldetéstől azt vártam kb., hogy mint a StarCraft-ban valami tutorial, vagy gyűjts össze 10 kristályt, és mehetsz tovább... Ehhez képest ott hagytam abba, hogy gyártottam egy 3-4 tucat egységből álló csapatot, és nem hogy nem tudtam bevenni az LC-bázist, de másodpercek alatt szabályosan lemészárolták valamennyit.

Mindesetre ezek azért nem igazi negatívumok, amint látszik. Még szokni kell a játékot, és akkor akár szép jövője is lehet nálam. Az egyetlen baj, hogy nincs sok időm játszani, most meg éppen el sem indul...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51813 levél
Válasz 06.03.10. 11:59 #209
Barthezz
Akkor próbáld ki minél előbb, mert tényleg nagyon jó kis gamma Főleg az tetszik benne, hogy a 4 faj minden téren teljesen különbözik egymástól, full eltér az építkezési stílusuk, más nyersanyagokat használnak fel stb. Az egyetlen gond mindössze annyi, hogy ez egy kicsit kibillenti a játék egyensúlyát, meg az Alien-ek irányítása egy "cseppet" bonyolultra sikeredett.
31927 levél
Válasz 06.03.08. 01:31 #208
szbszig
Huh, na, leszedtem én is, mert egész kíváncsivá tett. Őszintén szólva két dolog fogott meg: a neten fellelhető képek; meg amit a történetről olvastam, pontosabban abban is az a fordulat, hogy a UCS-t egyik pillanatról a másikra eliminálták a saját robotjaik, és ez, valamint az alienek feltűnése után az ED-s "rosszfiúk" lettek hirtelen az emberi faj legnagyobb védelmezői. Remélem, nem írok nagy baromságokat, de kicsit régen volt már, és erre emlékszem. Sajnos a játékot még nem volt időm kipróbálni, csak feltelepítettem, de elég ígéretesen néz ki egyelőre...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51813 levél
Válasz 06.03.05. 14:41 #207
Barthezz
Jól van, nem lesz itt gond Utánaolvastam a játék hivatalos fórumán és bár angol nyelvű, de elég sok hasznos infót szedtem össze arról, hogyan kell az LC-vel védekezni. Nem mindegy az sem, hogy az egységekre milyen páncélt és fegyvert szerelünk. Most 1 óra tiszta játékidőnél tartok, a védelmem már stabil, semmi nem hatol át rajta (AA tornyok, áramos tornyok + crionok) a harvesterek átköltöztetése is sikerrel ment a nyersanyag elfogyása után és a támadóseregem is kész. Sztem már nem lehet gáz, de mivel tanulnom kell, majd csak jövő hétvégén tom befejezni.
Most már, hogy tudok rendesen játszani LC-vel azt mondom, hogy végre benehezedett és izgalmassá vált a játék, ez egy jó kis küldetés
51813 levél
Válasz 06.03.04. 14:11 #206
Barthezz
Sürgős segítség kellene, mert a 6-os LC pálya (The prisoners) LEHETETLEN!!! Az egész küldi abból áll, hogy az ED 3 bázissal fevértezve csak támad és támad és támad és támad és támad... Én meg 20 percen át csak védekezem és védekezem és védekezem és védekezem, mígnem teljesen felőrlik az egész bázisomat Könyörgöm, EASY-n játszom!!! Csak jönnek magállás nélkül a tankjai és repülői, a Twin Tower-ekkel és a bázisvédelemmel meg szart se érek, mert hátulról szétlő mindent Aurora-kkal Akármennyi harvestert is állítok munkába és hiába van pénzem, egyszerűen nem lehet ilyen ütemben védelmet gyártani! És akkor az lenne a küldetés, hogy puszítsam el a középső bázisát, hát miből vegyek támadó egységeket, ha egyszerűen védekezni nem tudok???

Vki segítsen, Shrek ha ráérsz lécci tedd fel újra a játékot! Milyen egységekkel célszerű védekezni? Inkább tornyokat, tankokat vagy repülőket gyártsak? De ha légvédelemre gyúrok, akkor szárazföldi egységekkel jön, ha meg azok ellen képezek ki tankokat, akkor meg betámad egy csomó repülővel...

Ez a kép a 25. perc tájékán készült, amikor Ariah-n kívül már semmim nem maradt..., kb. 2 percenként hoz a semmiből mindig ennyi tankot, ez abszurd, hogy meg lehessen csinálni És mint írtam easy-n játszom...
3564 levél
Válasz 06.03.04. 11:26 #205
kappadi
kövek ezen a pályán észre sem vettem a köveket! ilyen egyszerü lenne? ok akkor megprobálom!köszi!
L. Ádám
51813 levél
Válasz 06.03.03. 23:06 #204
Barthezz
Nah átvittem. Annyira nem is volt nehéz, csak a kövek legurítása előtt mindig menteni kell, mert nem minden esetben találják el a tornyokat. Jah és a pilótákkal szállj be az üres tankokba és máris nem gyalogosokkal kell nyomulnod
51813 levél
Válasz 06.02.27. 22:10 #203
Barthezz
Írtam e-mailt darkforce-nak is, ő talán még emlékszik erre a küldire, meg regisztráltam az Earth hivatalos fórumán is, hogy segítséget kérjek Onnan átírányítottak egy topicba, ahol már kitárgyalták ezt a pályát, elég sok minden van ott leírva, annyi a gáz csak, hogy angol nyelven van minden. De majd elolvasom, remélem az alapján már össze fog jönni!

kappadi: Itt van az előbb említett topic linkje, innen meríthetsz te is ötletet, amíg nem próbálkozom meg újra a pályával!
31 levél
Válasz 06.02.27. 01:18 #202
Shrek2
Bocs bocs!

A gépem még mindig döglött, és annak feneketlen bugyraiban van minden mentett állásom eltemetve.
Ha megöltök se tudom megmondani fejből, hogy hogy volt az a pálya.
De úttörő becs' szó, ha egyszer hozzájutok, betöltöm, és fel elvenítem elhalványult emlékeimet.
Mégegyszer bocs a hosszú reakcióidőkért.
Azért bekukkantok időnként.
3564 levél
Válasz 06.02.26. 19:38 #201
kappadi
nah mint már mondtam én is itt akadtam el még azt a három tornyot aminél vagy nehezen ki tudtam lönni a hösömmel ugyhogy löttem egyet azt menekültem a hössel! az ufo nekem sem bénitja le nemtom miért! azokat a tornyokat amikröl szó van azokat ki is lehet kerülni,de tovább haladva találkozol 1 komplett bázissal ami ellen a hössel egyedül semmire sem mész! na én itt akadtam el!
L. Ádám
51813 levél
Válasz 06.02.26. 15:56 #200
Barthezz
Shrek2:
Ha olvasod még a topicot, egy kis help kéne, de persze bárki segíthet, aki tud!!!

Szal elakadtam az LC 5-ös pályáján (The Mars Spaceport), ahol saját fajom ellen kell nyomulni és mindössze 3 hőssel vagyok. Na itt mi a szart kell csinálni? Nincs feladat se, csak annyi, hogy a 3 hős maradjon életben Egyfelé lehet csak elindulni, de nemsokára 3 lightning őrtorony állja az utam, amik egy lövéssel kicsinálják bármelyik hősömet... Próbáltam rá az UFO-nak a lövését, úgy tűnt, mintha EMP fegyvere lenne, magyarul le kellett volna bénulnia az őrtornyoknak, de nem történt semmi, ugyanúgy lőttek tovább... Szal errefelé nem lehet továbbmenni, más út meg nincs, küldetéstfeladatot sem kaptam, fingom nincs hogy mit lehetne csinálni...

Szal vki segítsen, mert ED-vel már végigvittem és amíg LC-vel nem fejezem be a kampányt, addig UCS-vel és Alien-ekkel sem lehet elkezdeni Nem szeretném, ha itt abba kéne hagynom a játékot emiatt az értelmetlen pálya miatt...

kappadi: Igazad volt, hogy itt fogok elakadni...
51813 levél
Válasz 06.02.17. 17:38 #199
Barthezz
De jó hogy itt vagy, épp segítséget akartam kérni az LC első pályájához Szal nagyban elkezdtem építkezni, kiépítettem a bázist meg a csapatomat (kb. egy óra játék után és természetesen nem mentettem...) és elindultam a bázisomtól nyugatra. Itt ellenségbe botlottam, ilyen falakon levő gyalogos katonák meg buggy-k voltak. Nagyban irtom őket, amikor egyszer csak megjelent a 'mission failed' felirat Fogalmam sincs, mit rontottam el, vmi műhold izét kéne megkeresni, ami nem pusztulhat el, de ennek mi köze az ellenség szétlövéséhez? Szal plíz help, mit kell csinálni!

Tapaszatlatom az ED kampányról: nekem tetszett, bár lehetett volna több küldetés is, egy küldetésnek viszont nem kéne ilyen hosszúnak lennie. Most megint suli, így kb. hétvégente lesz időm egy-egy pályára... Easy-n nyomtam, akadt így is egy-pár nehezebb rész (pl. utolsó pálya végén a kráterekben hemzsegő alienek ), de összességében nem volt nehéz. Az LC kampányt épp ezért már normal nehézségen kezdtem el, de mivel már az első pályán kudarcot vallottam, valószínű visszarakom easy-re...
3564 levél
Válasz 06.02.17. 16:04 #198
kappadi
hard? elég nagy stratéga lehetsz vagy csak már kitapasztaltad a játékmenetet az elöző részek alatt?

sztem az Ed faj a leggyengébb!
L. Ádám
31 levél
Válasz 06.02.17. 14:44 #197
Shrek2
Bocsi elszállt az alaplapom.
Így kommunikációs problémáim támadtak.
Már azt hittem sose kezdessz hozzá.
Én hardban próbálkoztam végignyomni. Megizzasztott kicsit.
Az elágazások SZVSZ nem valódiak. Előbb-utóbb mind le kell játszani.
Mi a benyomás az első küldetés sorozat után?
Azt kaptad amit vártál?
51813 levél
Válasz 06.02.15. 21:16 #196
Barthezz
Köszi, bár most hogy kijátszottam az ED-vel, már mindegy, megoldottam úgy, hogy nem raktam kaput
3564 levél
Válasz 06.02.15. 18:03 #195
kappadi
ha jól emlékszem akkor az épületek letevését az enterrel tod forgatni!
L. Ádám
51813 levél
Válasz 06.02.15. 16:45 #194
Barthezz
A serial kód kérés még hagyján (amúgy a FAQ-ban megtalálod erre a kérdésedre is a választ ), de nézd már meg legalább, hogy melyik játék topicjába írtad a kérdésed! Mi köze a MOHPA-nak az Earth-höz?
2 levél
Válasz 06.02.14. 22:00 #193
bigbos21
Világosits már fel hogy miért vagyok eltévedve.
Azért mert serial kodot akarok kérni valakitől?
51813 levél
Válasz 06.02.13. 19:31 #192
Barthezz
Nah tegnap kivittem az ED hadjáratot, az utsó pálya vége igencsak durvára sikeredett! Elfogyott az összes fém a pályán, de volt egy jó nagy seregem, szal úgy tűnt, hogy már simán nyerek, amikor megérkeztem az alienek fészkéhez Hát az vmi brutál volt, mennyi egység és őrtorony nyüzsgött a mélyedésben! Szépen leamortizálták a seregemet, én meg hogy legyen pénzem, eladtam az épületeimet és a befolyó pénzből ballisztikus rakétákat vettem. Erre vmi láthatatlan pajzzsal kivédte a rakétákat! Ezután próbálkoztam be az aurora-kkal, szerencsére az artillery lövések már nem pattantak vissza, így végülis sikerült megnyernem a pályát

bigbos21: Te aztán jó alaposan el vagy tévedve
2 levél
Válasz 06.02.13. 17:47 #191
bigbos21
szasztok kéne egy kis segítség.Pacifik assaulthoz kéne serial jod.Tud valaki segíteni?Köszi
51813 levél
Válasz 06.02.03. 23:02 #190
Barthezz
Olvassa vki még ezt a topicot?
Ma átvittem a Relict nevű küldetést, sztem egyáltalán nem volt nehéz, tényleg kevés volt a fém, de éppen elegendőnek bizonyult! És nálam csak 2 LC bázis telepedett le, nem 4 Shrek és kappadi: biztos easy-n nyomjátok?
51813 levél
Válasz 06.01.31. 16:23 #189
Barthezz
Nah most vagyok kappadi pályáján, a Relict-en Az előző küldetés (ahol a szökött fegyenc lázadását kellett visszaverni) igencsak durva volt! Meg a 3-as pályán is alig tudtam legyakni a bázisát, mert folyamatosan azokkal a repülő szarjaival jött, amikkel ha egyet lő a tankjaimra, az összes lebénul és egymást kezdik el lőni villámokkal 4-5 ilyen repülő szétszedte a teljes seregemet, aztán másodszori támadásra rájöttem, hogy jobban járok, ha én is repülőkkel (Amursk-ok) támadok. Szal tényleg elég durva a hadjárat nehézsége!
A 2-es pálya viszont nagyon tetszett, ahol gyakorlatilag egy az egyben az Alien 2 történetét kellett végigjátszani, csak egy kicsit felgyorsítva

Egy kérdés: a kaput hogyan kell elforgatni elhelyezés előtt? Mert egyik pályán nekem épp 90 fokkal fordítva volt a falam, mint ahogy a kapu alaphelyzetben lerakható...
51813 levél
Válasz 06.01.30. 15:34 #188
Barthezz
Nah tegnap végre én is nekiálltam a kampánynak Ez a tankösszerakósdi tényleg jó dolog, alapból a jármű szart se ér, de miután rápakoltam a rakétavetőket, egész ütős kis kütyü lett belőle! Az ellenség bázisát gond nélkül végigirtottam vele. És tényleg nem is nehéz az egységösszerakás, bár 20 percembe azért beletelt, mire rájöttem, mi hogy van. Elsőre sikerült is kitörölnöm az alaptankot a gyártási listából és egy 5 percembe beletelt, mire rájöttem, hogy kell visszarakni

Amúgy tetszik, hogy nem lineáris a hadjárat, az 1. pálya után rögtön kétfelé ágazik. Amúgy azt vki meg tudná nekem mondani, hogy a későbbi pályák megcsinálhatósága érdekében számít az, hogy elágazásoknál melyik küldetéseket csinálom meg? Mert pl. azt észrevettem, hogy a fejlődési fa és a kész prototípusok mennek tovább egyik küldetésről a másikra, így gondolom azokat a pályákat lenne célszerű mindig választani, ahol magasabb fejlettségi szintet érhetek el a végére. Csak sajnos ezt előre nem tudni, melyik küldetéssel járnék később jobban!
3564 levél
Válasz 06.01.12. 17:46 #187
kappadi
egy kis help re lenne szükségem!

az lc hadjárat 5ös pályán akadtam el! itt kezdetben csak három hőssel vok és ezek mellé kaptam 1 ufo nevü valamit! nah egy bázisra bejutottam de a továbbiakban már komoly védelem van és nekem csak béne gyalogos katonáim vannak + a kezdő egységek és nem tudom kinyirni a védelmet!

az az elképzelésem hogy az ufo-nak valami bénitó lövedéke van,de ha egyszerre sorozom az épitményeket az ufoval akkor sem sebződnek komoly szinten!

mi a taktikálya? és az egyik dr hösömnek van egy ilyen tulajdonságs hogy control ... (valami) ez mirre jó?

előre is köszi!
L. Ádám
3564 levél
Válasz 06.01.10. 14:15 #186
kappadi
köszi de már lényegtelen kivertem az alieneket azon a pályán még a következő pályában nem tudtam elmélyüólni,de szerintem menni fog!
ha majd nagyon elakadok akkor keresek valami végigjátszást!

azon a pályán megszenvedtem a gyözelemért! a végén már csak valami csoró hadseregre futotta arra is csak ugy hogy eladtam a bázisomon szinte mindent! de megérte! a végén márcsak 5 épület maradt és pont ugy hogy a légivel le tudtam szedni azokat az épületeket amik a földi egységeimet támadják és utána a földi egységeimmel pedig leszedtem a maradék légvédelmi egységeket is!
L. Ádám
51813 levél
Válasz 06.01.09. 00:40 #185
Barthezz
Majd' kiböki a szemed a Winter Assault topicja , úgyhogy ide tessék írni a játékkal kapcsolatban
31 levél
Válasz 06.01.08. 18:28 #184
Shrek2
Már elég rég volt hogy azon a pályán jártam, nem túl friss az élmény.
A múltkor az volt az érzésem, hogy nem nagyon tudtam segíteni.
De ha komolyan gondolod, előveszem, és fektetek bele némi energiát, hogy képben legyek.
31 levél
Válasz 06.01.08. 18:22 #183
Shrek2
Előre is bocs. Egy "kicsit" off, de más topicot nem nagyon látogatok, úgy hogy itt kérdezem meg.
Milyen a Winter Assault?
Személyes vélemény, csak pár szóban. (hogy ne untassuk a nagyközönséget)
Az eredeti játékot sem ismerem, meg a kiegészítőt sem.
3564 levél
Válasz 06.01.08. 12:03 #182
kappadi
hát én sem játszottam a szünben a hadjáratot csak egy két gyakorló pályát nyomtam!

most elakadtam az lc faj 4dik küldijénél!

ki kell irtani az alien-eket,csak hogy ez nem olyan könnyü!
csak 5 épülete maradt de ekkor elfogyott a zsém és vége! földön vagy levegön próbálkozzak? mert elöbb utóbb mindenhol végem lesz! jah és milyen egységből gyártsak mennyit?
L. Ádám
51813 levél
Válasz 06.01.08. 00:34 #181
Barthezz
Én még mindig nem álltam neki a hadjáratoknak A vizsgák befejezése után még végigjátszom a Winter Assault-ot, aztán utána nekiállok az Earth-nek is végre
31 levél
Válasz 06.01.07. 18:39 #180
Shrek2
Na!
Amúgy ki, mire jutott a téliszünetben?
3564 levél
Válasz 06.01.07. 12:26 #179
kappadi
a én az ed fajjal felhagytam a 6-7 küldi körül mert nekem nem igazán megy! viszont az lc -kel már könnyebb a dolog és most velük viszem a campagin-t!szerintem eltulózták a fajok közti erőviszonyokat!
L. Ádám
4 levél
Válasz 05.12.09. 09:52 #178
mbalintv
Sziasztok!
Segítséget kérek! A demoval próbálkozok, de már ezzel sem boldogulok! Az ED-nél, hogyan tudom kiszabadítani a foglyokat???
3564 levél
Válasz 05.12.01. 15:21 #177
kappadi
nincs mit bár sokat nem is segitettünk!
L. Ádám
3 levél
Válasz 05.11.30. 21:20 #176
tomo1
Sikerült aktiválni!Köszönöm a sok segitséget!!!
3 levél
Válasz 05.11.30. 20:25 #175
tomo1
be irom az adataim utána rá klikelek a registralasra,a következö oldalon a beálitásra ahol kéri a proxy szervert és a többit.az a gond,hogy ezeket az adatokat nem tudom,hogy hol tudom megnézni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.