Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Earth 2160

Earth 2160

Earth 2160
A legutóbbi Earth 2160 cikkek, hírek
3564 levél
Válasz 05.11.30. 16:41 #174
kappadi
telefonon kell aktiválni!

ha ugy töltötted valahonnan akkor kell lenie egy keyegen-nek is és oda az első sorba írd be a serial-odat a második sorba írd azt a kodot amit a game add neked ki az aktiválásnál és a kexegen alul kiirja az aktiválo kodot amit ha beírsz a játékba jó lesz és kész is!

sorry faq!
L. Ádám
31 levél
Válasz 05.11.30. 16:29 #173
Shrek2
Végül is mi a gondod vele?
Mámint mi az ami nem megy?
14642 levél
Válasz 05.11.28. 20:55 #172
Razor03
Nézd meg az Nfo-t.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3 levél
Válasz 05.11.28. 18:32 #171
tomo1
Hello mindenkinek.Most szereztem meg a játékot és nem tudom hogy kell aktiválni.Ha valaki tud segiteni azt megköszönöm.
3564 levél
Válasz 05.11.09. 17:52 #170
kappadi
hányan vitétek már végig a game-et?
L. Ádám
60 levél
Válasz 05.11.02. 07:34 #169
Picigabor
Köszi a módot. Itt már müxik valahogy de csak az ugyanazzal a fajjal játszók tudnak szövetkezni amit a teams opcióban állitokbe..Hiába álitom be a azt hogy 3-4-es csapat..semmi......De az a lényeg hogy nyugisan épitkeztem
Az élet szar játék, de szép a grafikája :)
51809 levél
Válasz 05.11.02. 00:27 #168
Barthezz
Sztem már regelte, különben egyáltalán nem tudna skirmish-t nyomni.
3564 levél
Válasz 05.11.01. 16:26 #167
kappadi
nemtom nálam még van rublika! peddig a skirmish elinditása elött be kell tudnod állitani valahol! persze először regeld a játékot anélkül nem fog menni!
L. Ádám
2150 levél
Válasz 05.11.01. 16:04 #166
darkforce
Létezik a játékhoz egy SuperStorm mod, ami elég sok lehetőséget hozzá ad a skirmish-hez, bár asszem a csapatválasztás alapban benne van (csak olyan játékmódot kell választanod).
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
60 levél
Válasz 05.11.01. 14:07 #165
Picigabor
WOW..Itt nekem ilyen nincs...Az 1.3 verzió van a gépemen.
Skirmish ott beálitom hogy easy utána pl: ED és ennyi. Nincs több rublika...
Az élet szar játék, de szép a grafikája :)
3564 levél
Válasz 05.11.01. 14:04 #164
kappadi
na én meg lassan rá jövök az 5-ös pálya stratégiájára!
most ugy kezdtem el,hogy az egész kanyont körül vettem fallal amin van 1 kis védelem! igy a kanyon be van védve! az elején egyből megtámadtam az ellenhez a legközelebb levő ásványokat igy azokat csapoltam le először most már nyugiban kapom az ásványi anyagokat csak elég kevés van! de még kicsit csiszolgatok a játékmenetemen és akkor esélye sem lesz a gépnek! bár a támadásaim mindig elbuktak eddig! de most már csak nagy tankokat gyártok(kirev) és kicsi gyorstankokat(gaz) ugyohy kezdek rájönni a gép gyenge pontjaira! lassan csak át szenvedem magam a kövi pályára!
L. Ádám
3564 levél
Válasz 05.11.01. 14:00 #163
kappadi
a skirmish menüjében tod állitani hogy barátságos vagy ellenfél legyen a csapat! miután kiválasztod hogy ember vagy alien utána mellette van olyan lehetőség hogy enemy illetve friend! aszem! innen adja önmagát aszem!
L. Ádám
60 levél
Válasz 05.11.01. 13:51 #162
Picigabor
Kérem valaki segítsen..Szal skirmishben karok csapatban játszani de azt hól kell beálitani? Mert beteszek akármennyi ellenfelet a szemét szutykok egyszerre engem támadnak meg. Szeretnék egyszer nyugisan épitkezni

Please help the poor..
Az élet szar játék, de szép a grafikája :)
3564 levél
Válasz 05.10.24. 14:16 #161
kappadi
igen a te serial-odat használtam és ahoz kaptam 1 új ell codot amivel müködött a keyegen-em! szóval köszi!
L. Ádám
31 levél
Válasz 05.10.24. 05:12 #160
Shrek2
Örülök hogy sikerült megoldanod a dolgot. A skirmish egy új világ.
Egyébként nem tolja úgy a gép. Sőt abban a néhány netes replayben amit láttam, egyikben sem nyert alien játékos valamiért. (???)
51809 levél
Válasz 05.10.24. 00:15 #159
Barthezz
Na akkor most végre happy lehetsz Az oldotta meg, amit e-mailben küldtem?
3564 levél
Válasz 05.10.23. 20:00 #158
kappadi
az tutkó! föleg amikkor a nagyrepcsiből még sokkal nagyobbat csinálunk! csak légiegységgekkel is lelehet nyomni a gépet! mégcsak földi egységet sem kelett használnom hogy nyerjek!
L. Ádám
328 levél
Válasz 05.10.23. 18:44 #157
Pool
Hát igen!
Az alian-ek okosabbak mint az emberek.
Főleg az amikor a nagy repcsiükből négy kis repcsit varázsolunk.
Azok mindent letarolnak.
3564 levél
Válasz 05.10.23. 17:48 #156
kappadi
na hála isten végre sikerélt regisztrálnom és már játszottam is pár skirmisht-t! rájöttem hogy az alien-ek a legerösebbek és ha ellenem ugy tolná a gép mint én az alien-ekkel akkor bezony esélyem sem lesz arra hogy végigtoljam ezt a gammát!
L. Ádám
3564 levél
Válasz 05.10.21. 12:44 #155
kappadi
okés,köszi! bár lehet azért nem volt jó a te kodod,mert én nem a te serialoddal índitottam el a gamet!
L. Ádám
51809 levél
Válasz 05.10.20. 22:20 #154
Barthezz
Már elküldtem és mondtad, hogy nem volt jó neked Viszont tuti nem csak egyszer használhatóak az aktiváló kódok, különben nem lehetne uninstall után az eredetit se visszarakni, az meg kicsit érdekes szitu lenne
Majd az őszi szünetben vmikor elugrok hozzád és megcsekkolom, mi lehet a gond!
3564 levél
Válasz 05.10.20. 18:59 #153
kappadi
de nekem nem aktiválja!

léci e-mail-ben írd majd meg a te serialod és a te aktiváló kódod és a hozá tartozó aktiváló kulcsót!

megpróbálom azzal! és ha nem jön össze vele akkor ezek a kodok csak 1szer használatosak! szerintem
L. Ádám
51809 levél
Válasz 05.10.20. 16:22 #152
Barthezz
Én sem értem, miért nem tod összehozni, ahogy már párszor leírtam neked, úgy mennie kell, mert nekem is úgy működött.
31 levél
Válasz 05.10.20. 16:11 #151
Shrek2
Akkor bocs.
Nem émlékeztem már erre az aktiválás részre.
2150 levél
Válasz 05.10.20. 15:55 #150
darkforce
Egy alap aktiválást mindenképpen csinálni kell, különben csak demo módban működik a program. Hogy ez hogyan kell az benne van a manual-ban, vagy a gonoszabb embereknél az nfo-ban =)
Ezután még lehet még1x aktiválni, vagyis inkább regisztrálni, de az már abszolút nem szükséges. Asszem csak a központi szerveren történő netes gémhez kell. Bár tudja a fene...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3564 levél
Válasz 05.10.20. 15:26 #149
kappadi
hát nekem nem enged skirmisth játszani és más fajjal sem enged campagint játszani

azt írja hogy a játék nem aktivált és ennyi
L. Ádám
31 levél
Válasz 05.10.19. 18:41 #148
Shrek2
Kappadi: "valamiért nem engedi a játék aktiválni magát!
ugyhogy én csak a küldiket tom csinálni!)

Arra a nagy piros gombra gondolsz ott bal alul?
Az nekem is világít, de SINGLE-ben azért símán lehet SKIRMISH-t nyomni. Csak a szerver nem enged be gondolom. Ha náld mégse így lenne akkor bocs.

Df: TA-t szerettem. 50-el és 60-al együtt az már legalább 3.
3564 levél
Válasz 05.10.19. 17:00 #147
kappadi
jól elvagytok! szerintem hiba volt most ide hozni a starcraftot!

ehez a gamához télleg nem hasonlitható egyik rts sem! ez 1 egyedi játék,de ettől még megmarad a stratégia játéktipusban!
viszont ha ez egyszerüsitett játék akkor nemtom milyen lehetett az edigi earth kiadványok! nekem kicsit magas bár ez lehet az én hülyeségem! mondjuk az emberi fajjal már kiigazodok de az alien rejtéj elöttem főleg hogy nemtok skirmish-t nyomni!

valamiért nem engedi a játék aktiválni magát!
ugyhogy én csak a küldiket tom csinálni!

L. Ádám
2150 levél
Válasz 05.10.19. 16:45 #146
darkforce
A Starcraft és a Wargame szó ellentéteiről most nemnagyon akarok beszélni, inkább kérdezz meg valakit valahol =)
A lényege az egésznek csupán az, hogy az én általam kedvelt játékok ált. lassabb menetüek és nagyobb hangsúly van a taktikai döntéseken mint máshol. Pl. Sudden Strike (ahol több száz-ezer egységet kell egyszerre terelgetni) vagy Cossacks. Ezeknél a programoknál pedig alap felállás a jól kiépített védelem. Ezt szerettem az earth 2150-ben is. Az új részben a védelem még nagyobb hangsúlyt kapott, de sajnos megvan rá a tökéletes ellenszer, amivel értelmét veszti az egész. Elég legyártani egy megfelelően ütőképes csapatot, odamenni az ellenfél bázisához, tüzelgetni rá, ha esetleg kiront akkor szétlőni az egységeit, majd folyamatosan tűz alatt tartani.
De ide sorolhatom az előbbi játékokhoz a TA-t is, ahol multiban akkora "frontline" partykat nyomunk, hogy hihetetlen, aki 1x vagy 2x áttör, az nyert. Kb. ugyanez a stílus igaz a többi programra is. Ez alól lett kivétel az Earth 2160 és ez alól kivétel az Sc is.
De szerintem hagyjuk abba ezt a magyarázkodást is, nekem egyszerüen más játékok szimpatikusak, így még az is csoda, hogy van egy olyan program amit mindketten szeretünk =)

A Perimeterrel vigyázz, az már tényleg nagyon hardcore stratégia, főleg nehézségben.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
31 levél
Válasz 05.10.19. 14:33 #145
Shrek2
Df: "Gondolom az oldalból kb. kiderült, hogy miért nem szeretem az Sc-t sem =)"
Lehet hogy szellemi fogyatékos vagyok, (sőt biztos) de nem igazán derült ki. Gondoltam is hogy megint megnézem, de momentán nem elérhető. Jó magam (hogy-hogynem) nem tudok sakkozni.

Én is "sajnos" elég deffenzív játékos vagyok. Csak az a probléma, hogy multiba ez még soha senkinek nem jött be. (legalább is amit én láttam) Ha befészkeled magad a bázisodra, akkor szinte biztos hogy beszorul, és szinte biztos hogy véged. És az az AI ami erre ösztönöz, nem készít fel igazán egy multijátékra szvsz. Ott nagyon rugalmasnak kell leni, szügség esetén föladni pozíciókat, és újakat létesíteni. 2160-ban pont az a jó, hogy pl használja a tüzérséget, és így mobilitásra sarkall. Ami elengedhetetlen ember elleni játékban.
Ez persze megint csak az én véleményem.

Perimeter-ről már annyit hallotam, de még sose próbáltam ki. Lehet hogy előveszem.
2150 levél
Válasz 05.10.19. 13:16 #144
darkforce
Köszi a gratulációt.
Gondolom az oldalból kb. kiderült, hogy miért nem szeretem az Sc-t sem =)

Egyébként a sakkot nagyon szeretem, régebben több versenyen is részt vettem, de valahogy nem szeretem egy számítógépes játékban viszont látni annak a játéknak a lehetőségeit.
Az Earth 2150-ben tényleg volt tuti módszer, mert legyárthattál ilyen univerzális egységeket, ill. két-három dögnagy egységgel már bármire rá tudtál támadni. A 60-ban nincs ilyen ugyan, viszont van egy erős védelem, meg van tüzérség, ami iszonyatosan erős és messzebbre lő mindennél. Utóbbi számomra a fő zavaró tényező, mert skirmishben már a játék legelején is folyamatosan ettől kaptam a legtöbbet és mindig így támad. Én ált. a defenzív programokat szeretem, ahol megfontolt döntésekkel kell előrehaladni egy percig sem feladva a jelenlegi pozíciókat. Sci-fi rts-ből talán csak a Perimeter volt ilyen.
De nem akarok nagyon elszállni a témától, csupán próbáltam még néhány cölöpöt verni az állításaim alá =)

Egyébként folyamatosan olvasom a fórumot, csak ritkán írok, a játékban ugyanott tartok, vagyis sehol =) Elég kevés az időm mostanában. Az a sok iskola meg kocsma, höhh =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
31 levél
Válasz 05.10.19. 02:34 #143
Shrek2
Nem zavartál.
Nem szeretnék messze menő vitába bocsátkozni, de úgygondolom hogy hasonló kategóriájú játékok összehasonlítása elkerülhetetlen. Nyilván való, hogy earth fan vagy (nem is ok nélkül), és az is hogy sc-t nem sokra tartod. Persze ezt csak én gondolom. 2150-et anno tv-ben láttam, és rögtön beleszerettem. Le is nyomtam jónéhány sikrmish-t vele. Sajna multira nem volt lehetőségem. De úgy gondolom hogy egy rts "jó"-ságát hosszútávon az AI és a változatosság dönti el. Ha fajok nagyban különböznek, és AI tud "meglepetést" okozni, vagyis ha a játék elején nem tudod biztosan hogy mire gyúrjál, illetve ha a gép a stratégiád függvénében változtatja a sajátját, akkor a játék mindig kihívás lehet.És (már bocs hogy megint de) sc ebben minden idők egyik legjobbja szvsz. Blizzard-ék azóta is élenjárnak ebben, de már azért akad méltó követőjük. 2150-nél volt többé kevésbé "tuti" módszer. Ahogy írtad is korábban valahol, jó erős védelem mögé bujni 10-ből 9x bejön gép ellen. Csak ettől kicsit lapos lessz a játék hosszútávon. Ebből a szempontból 2160 szvsz legalább egy nagyságrendel jobb lett. Még nem játszottam annyira sokat, de úgy tűnik itt vannak olyan beállítások, hogy nem lehetsz biztos benne, a gép megfingat vagy nem. És megintcsak szvsz ettől lessz valmi olyan hogy évek múlva is elő lehet venni és lehet vele egy jót játszani. Egyébként sakk is egy stratégiaijáték (méghozzá az egyik legjobb). És mi más egystratégiai játék, ha nem lépések és ellen lépések sorozata. A lényeg hogy hosszútávon is jelent-e kihívást.
Persze minden csak gusztus dolga. Semmi képp sem szeretnék vérre menni ez ügyben. Annyit nem ér az egész.
Na kicsit talán hosszúlére eresztettem, elnézést mindenkitől. Kezd egy kicsit flame szaga lenni a dolognak.

Egyébként megnéztem az oldaladat. Királyság gratula.
51809 levél
Válasz 05.10.19. 00:52 #142
Barthezz
Ez is igaz, hogy egy idő után az ember kitapasztalja a dolgokat és akkor már otthonosan lehet mozogni a játékban

darkforce: Üdv. újra a topicban, jó régen írtál már ide! Most hol tartasz a game-ben? Kampányt te elkezdted már?
2150 levél
Válasz 05.10.18. 22:39 #141
darkforce
Brrrr, mindig beleborzongok, amikor elkezditek hasonlítgatni a programot más játékokkal főleg a Starcraft-al ...
Attól még, hogy a 2160-at meglehetősen leegyszerüsítették, még nem kell egy vonalba húzni a többi "tömegjátékkal" ... Pont ez volt anno benne a szép, hogy azok akik nem szerették a bonyolult játékokat mentek starcraftozni, akik meg igen, próbálkozhattak az Earth sorozattal. Ez valamelyest kiveszett most a programból, kicsit kezd közelebb állni ehez az RTS sakkhoz (mindenre megvan az ellenlépés és ha ezeket alkalmazod akkor nyersz), de azért még ne tekintsük szokványos rts-nek =)

Bocs ha zavartam.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
31 levél
Válasz 05.10.18. 20:20 #140
Shrek2
Tulkép a "chemical technologist" már ahoz is ki kell fejleszteni, hogy a repülőkre rakétát tehess. Tehát máris van.
3564 levél
Válasz 05.10.18. 20:08 #139
kappadi
ja jó oké!

de gondolom késöbb már lesznek vegyi fegyverek vagy valami atomhoz hasonló!
L. Ádám
31 levél
Válasz 05.10.18. 20:04 #138
Shrek2
Az csak egy olyan kiszólás volt. "az ellen nem véd"
Ne vedd komolyan.
Bocsi.
3564 levél
Válasz 05.10.18. 16:12 #137
kappadi
köszi márcsak arra vok kiváncsi hogy az atomot már lehet fejleszteni? és ha igen a többi fejlesztés között van?

aszem letöltöm az ftp-ről a replayedet!
L. Ádám
31 levél
Válasz 05.10.18. 15:33 #136
Shrek2
OK

A repülőkkel nem nagyon szabad frontálisan támadni, mert általában van légvédelem (mobil és fix). Csak a bázis szélébe szabad belecsípni, aztán gyorsan visszavonulni, mielőtt túl nagy a veszteség. Esetleg a földről fedezni valamivel. Én erre a főhőst használtam. Azokra viszont az erősebb szárazföldi egységek veszélyesek, úgyhogy ezekkel is vissza kellhet vonulni időröl időre. Általában nem követnek túl sokáig, de ha mégis, repcsivel vissza lehet támadni (ami ellen védtelenek és atomtámadás ellen is... Ha a légvédelmet sikerül megsemmisíteni, esetleg csak egy max két torony marad, azokat már meglehet kísérelni öszpontosított tűzzel elpusztítani repülőröl. Utána szabadon lehet garázdálkodni, rakéták pillanatok alatt szétszedik a bázist.
Két dolgot tudnék még javasolni:

Használd a pause gombot. Akkor van időd körülnézni, felmérni a helyzetet, parancsokat kiosztani, amiket pause feloldása után rögtön végrehajtanak.

Indíts el egy replay-t a pálya elején. Ha zsákutcába jutsz, visszanézheted a játékodat. Látod mikor mi történt, ki mit csinált a pályán, milyen hiát követtél el. Esetleg segíthet megoldani a dolgot.

Esetleg nézd meg azt a replay-t amit föl tettem FTP-re. Az egy sikeres küldetés. Minde szónál többet érhet.

És bátran kezd újra, ha úgy érzed elrontottad valahol. Ezzel a módszerrel 1-2 óra alatt sikerült megoldani a dolgot.

Jó kísérletezést!
3564 levél
Válasz 05.10.18. 14:14 #135
kappadi
a mentés neve RELICT ! és ha én jól számolom akkor ez az 5-dik pálya!

lehet elöröl kelene kezdenem,mert már túól későn jöttem rá a taktikára és igy veszve van sok sok pénz!

csak a legfőbb dolgokat fogom kifejleszteni és csak a föbb dolgokat épitem meg! sőt mondhatnám megpóbálok csak a támadásra koncentrálni!

de eddig minden támadásomat visszaverték ugyhogy nemtom! szerinted milyen egységgel támadjak? mert a repülőket gyorsan lekapkodják!
valami univerzális gép kelene ami lenyomja a repülő és a földi egységeket is!
L. Ádám
31 levél
Válasz 05.10.18. 00:52 #134
Shrek2
Ja. Ja. De azokat is meg lehetett oldani azért.
Amúgy meg ott is kellett fejleszteni, hozzáépítgetni. kitapasztalni mi mire jó, miben erős miben gyenge, mi az ellenszere, és az ellenszerének mi az ellen szere. Pont ez a jó ebben is meg SC-ben, hogy nincs tuti egység, mint pl RedAlert-ben volt annó a mamut tank.
51809 levél
Válasz 05.10.18. 00:39 #133
Barthezz
Amíg nem jött ki a game, az első screenshotokból én azt mondtam, hogy tiszta StarCraft
Amúgy tényleg volt a SC-ban is olyan pálya, ahol nem nagyon volt nyersanyag (vagy pl. a C&C gammákban is) és azokat lehetett mindig a legjobban szívni
31 levél
Válasz 05.10.18. 00:18 #132
Shrek2
Egyébként kifejezetten az az értésem, hogy vettek át elemeket a StarCraft-ól. Ami nem baj, sőt előnyére vált szvsz.
31 levél
Válasz 05.10.18. 00:06 #131
Shrek2
Nekem úgy rémlik a StarCraft ban is voltak olyan részek ahol özönlött az ellen, és ott sem volt korlátlan nyersanyag.
51809 levél
Válasz 05.10.17. 23:59 #130
Barthezz
De, jól leírtad, csak durvának tűnik az, hogy azon múlik a siker, hogy melyik egységet milyen páncéllal meg fegyverrel szereled fel Én szívem szerint hagynám ezt a részt, mert így elsőre túl bonyolult a többi RTS-hez képest. Meg pl. az ember hogy találja ki magától, hogy milyen fejlesztésekre érdemes gyúrni?
A másik dolog, amit írtál, az pedig a nyersanyagok szűkössége, ami megint csak durva, mert általában egy átlag RTS-ben egy pályán mindig van elegendő nyersanyag, ha pedig nem, azzal alaposan lehet szívatni, mert nem tudsz utánpótlást gyártani...

Persze ha majd azon a pályán leszek, lehet megváltozik majd a véleményem és akkor már nem fog olyan nehéznek tűnni, mint így látatlanban
31 levél
Válasz 05.10.17. 19:54 #129
Shrek2
FeltartóztathaTATlanul.
Csak sikerült!
31 levél
Válasz 05.10.17. 19:22 #128
Shrek2
Te! Biztos hogy ugyan arról az 5-ös pályáról beszélünk?
Mert vissza olvasgattam egy kicsit, és ezen a pályán nem nagyon támad szárazföldön. Olyasmi amiről Te beszélsz, hogy böszmeteg tankokkal özönlik feltartóztathatlanul. A hetes pályán esik meg, ami név szerint "One against all". Ha csinálsz egy mentést a file névbe kiírja a küldetés nevét. Nézd már meg légyszi.
3564 levél
Válasz 05.10.17. 18:52 #127
kappadi
hát szerintem igenis nehéz a játék!

nem birom kiverni az ellent az 5-ös pályán!
L. Ádám
31 levél
Válasz 05.10.17. 08:26 #126
Shrek2
Szándékom szerint azt szerettem volna érzékeltetni, hogy annyira azért talán nem veszélyes.

Ezek szerint nem jól sikerült...
51809 levél
Válasz 05.10.16. 23:58 #125
Barthezz
Hát ez valóban jó durva pálya lehet, ezek alapján sztem én is szívni fogom vele rendesen, ha majd vmikor ott fogok tartani

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.