Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Earth 2160

Earth 2160

Earth 2160
A legutóbbi Earth 2160 cikkek, hírek
51816 levél
Válasz 05.09.30. 17:54 #74
Barthezz
Sajnos most kénytelen leszek félretenni ezt a remek játékot, mert megérkezett a Panzers Phase Two, egyszerre meg csak egy játékkal van időm játszani Az Earth mondjuk úgyis időigényesebb, mert a fejlesztéseknek és kutatásoknak, meg hát a kicsit bonyolultabb játékmenetének köszönhetően jóval hosszabbak a küldetések, mint egy átlag RTS-ben. Erre suli mellett most úgyse lenne időm... Úgyhogy a téli szünetben majd nekiállok a hadjáratoknak!
Azért a topicból nem fogok eltűnni
3564 levél
Válasz 05.09.30. 15:54 #73
kappadi
51816 levél
Válasz 05.09.30. 12:31 #72
Barthezz
51816 levél
Válasz 05.09.29. 23:48 #71
Barthezz
Ezt most hosszú lenne leírnom, de holnap küldök róla egy e-mailt!
3564 levél
Válasz 05.09.29. 20:39 #70
kappadi
na hali!

én is megszereztem a játékot! az első küldetést el is kezdtem,szép lassan rájöttem az épitkezés modjára meg hogy mi micsoda!
hogyan kell aktiválni a játékot? nekem nem engedi,mert azt írja,hogy túl sok ember aktivált már ilyen gép hardwer kiépitésel ezért aktiváljam teloról! ? mitet csináljak?
L. Ádám
51816 levél
Válasz 05.09.28. 21:12 #69
Barthezz
Tehát akkor mégis az űrhajó tölti az egységeket? Különben tényleg semmi értelme nem lenne sem a feltöltésének, sem az osztódásának. Amúgy ha még kutatás-fejlesztés sincs velük, akkor sztem is kicsit uncsi lehet őket irányítani, bár tény, hogy rusholásra akkor ők a legalkalmasabbak!
51816 levél
Válasz 05.09.28. 21:00 #68
Barthezz
2 levél
Válasz 05.09.28. 19:34 #67
zerge001
Valaki megtudná írni hogy a Psyhotoxic cd kulcsát hol találom? De a legjobb ha elküldöd magad a kulcsot a kopgabor@freemail.hu-ra !
Köszi szépen!
64 levél
Válasz 05.09.28. 19:03 #66
x painkiller x
Hello!
Lent olvastam hogy az alieneknel nemtudjatok mire valo az a nagy repulo ize... Szal az szallitja a nyersanyagot. Amugy ha elfogy az a feher haromlabud akkor is tudsz klonozni majd ha sokat fejlodsz akkor megint jon egy nagy ugyanilyen ami nemtud tamadni de klonozhato igy mar ha van olyanod egybol mehetsz egy nagyon nagy alienre (vannak brutalisak).
Nekem tetszenek az alienek csak az a baj hogy nincs semi bazis, fejlsztes ezert kicsit unalmas veluk lenni de nagyon erosek...
2150 levél
Válasz 05.09.27. 23:51 #65
darkforce
Az idegenek szivatósan erősek ez tény, nem játszottam még multiban, hogy el tudjam dönteni mennyire borítják fel az egyensúlyt. Azért mindenhol megvan az ütő fegyver =) Az ED -nél pl. az atomrakéta vagy miaz =)

A fejlesztéket meg tudtommal minden pályán el kell végezni. Ált. be szoktam védeni magamat és fejlesztek teljes erővel. Nincs értelme ágakra bontani a dolgokat, mindent érdemes fejleszteni. Néhány dolog mondjuk kimaradhat (pl. a radarokat sosem szerettem), egyes fegyverek pl. feleslegesek is lehetnek számodra.
Ált. én annyira szoktam felnyomni a nyersanyagbeszerzést, hogy mehessen párhuzamosan az építés és a fejlesztés is =)

Az egységárak azok minimálisak szinte, meg úgy szerencsére eléggé fogyó eszközök is, úgyhogy lehet csinálni rendesen hadsereget. Nameg a kombinált erő a győzelem titka, így nem kell mindig a legdrágább ostromgépet gyártanod.
Persze egy egy ilyen terminator jellegü egység elég nagy erőt képvisel ,de a kissebb egységekkel meglehet sokszorozni a tűzerőt, ami néha nagyon jól tud jönni. Főleg ED-nél érdemes több fajta tankot használni egyszerre.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.09.27. 21:32 #64
Barthezz
Alienek akkor se tetszenek annyira, amúgy náluk is van ilyen egységösszeállítási lehetőség? Mert elvileg ha nem bányásznak, nem építenek, akkor sem kutatások, sem fejlesztések nincsenek.
Amúgy ha vki nagyon jól tolja alienekkel, az nem borítja fel nagyon a játék egyensúlyát? Mert náluk pénztől nem, csak időtől függ a fejlődés, de még attól sem annyira, hiszen csak egyetlen példányukból pl. 10 osztódás után (ami viszonylag gyorsan kivitelezhető) 2^10 vagyis 1024 lény hozható létre! Na jó ez most kicsit durva becslés volt, mert ugye egyszerre mind nem lehet nyersanyagforrás mellett (bár a víz az elég nagy menyniségben szokott jelen lenni...), de akor is ha vki TUD játszani velük, akkor az abszolút nyerő helyzetben van.

Az egységkészítést meg thx, hogy iylen jól leírtad! Ezek szerint pl. a barakkból, tankgyárból elérhető alapegységek is módosíthatók, illetve teljesen új típus is összeszerelhető. Mondjuk egy gyilkológépnek gondolom van ára rendesen Amúgy ez a rész összefügg a kutatással? Mert rendkívül bonyolult a kutatási fa is, rengeteg elégazással, ráadásul előre el kell dönteni, hogy milyen irányban kutatok, ugyanis az összes elvégzése lehetetlen lenne, mert ha egyet elindítok az úgy szívja a pénzt, hogy bázist meg egységeket már alig lehet közben építeni!
Ja és ha összeállítottál egy ütőképes egységet, azt el lehet menteni, hogy későbbi pályákon is rendelkezésre álljon? Mert elég hosszadalmas lenne minden egyes küldetésnél újra kifejleszteni őket!
2150 levél
Válasz 05.09.27. 20:24 #63
darkforce
Amit szeretek azt ismerem is általában =)

Egyébként az idegeneknél nem kell a csatához feltöltve lenni, csak tölteni kell őket, továbbfejleszteni a megfelelő gyilkológéppé a kis nyálas dögöket és már lehet is menni velük rombolni, onnantól kezdve regenerálódnak idővel.

LC-nél nem szoktam 5-6 nál több épületet rakni egymásra, így is szaggat a játék =)

Egységek áttervezése nélkül pedig kicsit nehéz érvényesülni. Főleg, hogy érdemes mindig a játék elején csinálni egy légvédelmi rakétás egységet is, amint megvan hozzá a technológia. Egyébként abszolút nem bonyolultak a dolgok, meg ad hozzá leírást is a program, ha rajta tartod valamin az egeret.

Az egész úgy működik, hogy van egy alap váz (ezt alul lehet kiválasztani a tervező képernyőn) (jobb oldalt látni a már meglévő dizájnokat), arra kell neked 1 páncélzat/test (hull), ebből lehet vegyifegyver ellen hatékony, energiafegyver ellen hatékony és sima páncélzat (ha nem akarsz szórakozni a variálással, akkor mindig simát rakj, az minden ellen véd csak gyengén (atomtámadás ellen - igen, nem, iiii neem, az ellen nem véd)), raknod kell rá egy motort, amiből van a sima, a gyors (speed) és az erős (power), előbb a sebességre, utóbbi meg a pajzstöltésre gyúr. Raknod kell rá fegyvereket, ált. 1 fegyver fél fel rá, de van, hogy kettő. Továbbá tudsz rá rakni még pajzsot (ebből ugye 2 fajta van, alap és a fejlett pajzs) és javító robotot vagy miaszar az. Van, hogy mindkettőt feltudod rakni.

Ha összeraktad a cuccost (vagy a listában kiválasztottat módosítottad), akkor a középen lévő hatalmas nyillal tudod berakni azt a listába (ha módosítasz, akkor az előzőt felülírja), van ott még egy törlés gomb, amivel törölhetsz a listából és egy új gomb, amivel elkezdhetsz új dizájnt gyártani.

Ennyi az egész. Az előző részben viccesebb volt, mert ott gyak. bármit pakolhattál bárhova, nem volt így megszabva minden, nameg ott még külön a tölényeket és egyéb vicces dolgokat is lehetett fejleszteni (bár itt is lehet asszem). Ott máshogy volt megoldva, kicsi talán szabadabban. Lehetett olyat is, hogy egy bazi nagy csatagépre ráfért 2 nagy ágyu, azok tetejébe pedig 1 - 1 kissebb. Akkora tűzereje volt, hogy a fél bázisát letaroltam 1 ilyennel az ellenfélnek =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.09.27. 18:19 #62
Barthezz
Na most megint okosabb lettem, jobb vagy, mint egy részeletes cikk a játékról

Akkor Alieneknél a repülő izét nem is érdemes fejleszteni? Sztem okosabb megoldás lenne, ha az töltené a többieket és nem a nyersanyagok, mert így csata közben könnyen megszívhatják, amikor is nincs nyersanyag a közelben.

Sztem az ED kijárat gondjára nemsokára lesz majd patch

Az UCS-t meg így, hogy leírtad, már simán vágom, csak elsőre rohadt bonyolultnak tűnt az a rengeteg addon.

LC-nél a nyersanyaggyűjtés akkor kipipálva Viszont sztem ők se olyan egyszerűek, mert ha 30 épületet egymásra pakolok, akkor rohadt nehéz meglátni és kiválasztani, hogy melyik melyik. Meg néha nem enged tovább építkezni se (azt még nem tapasztaltam ki, melyik épületekre nem lehet már ráépíteni, de van egy-pár ilyen).

A Tervezés gomb akkor vhogy elkerülte a figyelmem, de sztem hagyni is fogom, nekem így is kissé bonyolult még az irányítás, nemhogy még olyan apróságokra is figyeljek, hogy annak függvényében állítgassam az egységek felszerelését, hogy ki ellen meg milyen taktikával játszom Pláne, hogy gondolom elsőre az is kínai, hogy melyik cucc mire jó. De remélem végigjátszható ez a funkció nélkül, az alapegységekkel is a kampány! Igaz, Alienekkel lehet nem fogok nekiállni, vhogy nagyon nem jön be nekem ez a fajta játékmód. Sokkal jobb szeretem, ha van egy fix bázisom, amit be tudok védeni meg minden. Meghát mondom egyszer nem figyelsz, véletlenül nem marad olyan alapegységed és máris nem tudsz senkivel sem tovább osztódni, innentől kezdve meg game over...
2150 levél
Válasz 05.09.26. 21:44 #61
darkforce
Én úgy vettem észre, hogy a továbbfejlesztett egységek is a nyersanyagokból töltik fel magukat. A hajó csak magát tölti és átváltozhat ilyen légikikötővé meg miegymássá. Bár tudja már a fene, én se nagyon értem őket, mindenesetre ellenük játszani nagyon szar tud lenni néha =)
Hiányolom a játékból egy kicsit azt az iszonyatosan defenzív felállást amit a 2150-ben meglehetett csinálni, mely szerint gyak. teljesen bevédhetted magadat =) Igaz nem volt könnyü, meg utána az ellenfél szabadon garázdálkodhatott körülötted, de akkor is lehetett. Ebben a részben már túlságosan könnyü legyártani a tüzérséget.

Az ED-nél a kijárat problémát meglehet úgy oldani, hogy mindig egy vagy két kijáratot csinálsz és azokat is ha lehet egymás mellé és egy irányba nézzenek =) Így nem szokott probléma lenni =)

LC-nél a bányászépületeket a nyersanyagok mellé kell lerakni, ha kijelölöd őket akkor láthatod, hogy van egy szép nagy hatósugaruk, azon belül bányásznak, úgy 4-5 biztosan kell belőlük, hogy normális termelés legyen, de ha az megvan, akkor elég hatékonyak.

Az UCS meg abszolúte nem bonyolult, van összesen 4 fajta épületük ami bővíthető. Első az energia központ, amihez lehetséges csatolni reaktorokat és ilyen teljesítménynövelőket (utóbbi megnöveli az össz energiatermelést asszem 25%-al). A második épületük a központi épület, amihez az energiaközponthoz hasonlóan 4 dolgot rakhatsz hozzá, ez lehet robotgyár (--- gyalogoso), járműgyűr, repcsigyár, fejlesztő üzem (tech center vagy hogyismondják), bombateleportáló üzem és így ennyi is. A harmadik épület a finomító, amihez lehet csatolni egy + leszállóhelyet amiért automatice kapsz is egy nyersanyagbegyüjtő ilyen szitakötőnyavaját és lehet tárolóegységet rakni, ami ugye megnöveli a max egységek számát. Az utolsó pedig a védelmi ágyu, amihez csatolhatsz bunkert, amibe embereket lehet beküldeni, csatolhatsz légvédelmi ágyut és nehézfegyver platót (utóbbi a legviccesebb dolog, aranyos kis cuccokat lehet rá pakolni). Kb. így ennyi, ezt most emlékezetből írtam le =)

A képernyő tetején ahol a fejlesztés gomb található, mellette kell lennie egy Tervezés gombnak is, ahol megnézheted a jelenlegi dizájnokat és gyárthatsz is újakat. Az ellenfél ismeretének függvényében érdemes előre elkészíteni, pl. ha az idegenek az ellenfeleid, akkor nem árt azokra a járművekre amiket előre küldesz vegyvédelmi páncélt rakni stb.

Ma nap kérdéseiről ennyit =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.09.26. 00:42 #60
Barthezz
Köszi a válaszokat, ma kicsit kitapasztaltam az Alien-eket is. Náluk arra kell figyelni, hogy mindig maradjon olyan 3 lábú izé, mert csak az tud osztódni. Szal ha az elején mindet átváltoztatom, akkor nem marad, akivel szaporodni tudnék és beszívom, mert össz-visz marad 3 egységem... Vagy lehet vhogyan olyan 3 lábúakat is gyártani? Meg azt vettem még észre, hogy a nyersanyagok töltik az űrhajót, az űrhajó meg a többi egységet, de érdekes módon átmutálás után már nem mindegyiket tölti és így azzal az egységgel nem tudok tovább fejlődni (pedig elvileg még lehetne). Szal egyelőre még mindig kicsit furi nekem ez a faj. Az biztos, hogy velük kell a legtöbbet gyakorolni, hogy belejöjjön az ember a játékba, mert az Alienek játékmódja homlokegyenest eltér az összes eddigi RTS-ben megszokottaktól.

Az ED-nél ha nem lehet szabályozni, hogy ki melyik kijáraton menjen ki, az később, nehezebb pályákon elég szívás lehet majd, de mindenesetre én is azt vettem észre, hogy a védelmük simán szétszed akárkit

Az LC-vel is próbálkoztam, velük a nyersanyagot nem sikerült kitermelnem. Ugyanis a nyersanyaggyűjtő repülő csészealjukat bárhova lehet irányítani, csak épp a nyersanyaglelőhelyek fölé nem Ez is így elég érdekes...

Az UCS is még egyelőre elég bonyolultnak tűnik, mert minden épületükhöz annyiféle modult lehet illeszteni, hogy ez így elsőre kicsit átláthatatlan.

Amúgy azt hol lehet kiválasztani, hogy az egységeket milyen alkatrészekből rakja össze? Nekem mindenhol kész egtységtípusok állnak rendelkezésre. Vagy erre jó a fejlesztő képernyőn az a sok elágazás?

A mai nap tapasztalatairól ennyit, legközelebb majd megint jövő hétvégén fogom tudni elővenni a gammát (akkor leszek megint itthon).
2150 levél
Válasz 05.09.25. 23:47 #59
darkforce
Na bocsánat, hogy nem válaszoltam eddig, elég sok elfoglaltságom volt =)

Nézzük szépen sorban :

A képen lévő panelen tudod rendezni azt, hogy melyik terület mennyi nyersanyagot kapjon a meglévőből, ennek igazából akkor van jelentősége, amikor kevesebb a nyersanyagod mint amennyire szükséged van.

Minden félnél van javító egység, az ED -nél egy repülő egység (nevét sajnos elfelejtettem), ki kell fejleszteni és mindent megjavít (kivéve gyalogosokat). UCS -nél az alap építő egység végez automatikus javításokat, LC-nél már fogalmam sincs, ott is van valami =) Az idegenek pedig maguktól regenerálódnak.
Az ED félnél a kijáratokat automatice kezeli, nem tudok róla, hogy lehetne szabályozni őket.

Az utolsó két kampányhoz meg kell csinálni az első kettőt.

A játékban (legalábbis a 2150-ben) nem volt jó és rossz, mindenki ugyanúgy ki akarta írtani a másikat. Ez szvsz. itt se változott, mindegyik fél úgy akar dominanciára törekedni, hogy minden mást elpusztít. Ha elkezdesz játszani az ED-vel, akkor rájösz, hogy ők sem rosszfiúk lennének, csak egyszerüen más a felfogásuk mint a többieknek.

Az idegeneknek az a lényege, hogy mindig egy bizonyos nyersanyagforrás közelében legyenek (attól függően, hogy melyik egység ez, más más nyersanyag kell nekik). Folyamatosan töltik magukat, ha feltöltődtek, akkor lehet őket klónozni vagy továbbfejleszteni, viszonylag gyorsan nagy létszámot lehet elérni velük, a kezdeti rohamokat pedig úgy lehet túlélni, hogy ilyen köpködő tornyokká kell mutálódni, mondjuk úgy 2-3-á, mert ezek regenerálják egymást is és ostromfegyverek nélkül egyenesen lehetetlen őket szétlőni. A többit majd ki lehet tapasztalni.

Kezdésre szvsz. az ED fél a legjobb, mert valami veszett erős védelmük van, főleg a falak miatt.

A legveszedelmesebb fél pedig az UCS, nekik vannak a legjobb ostromfegyvereik (főleg a repcsire szerelhető ostromágyu).
A nevekre sajnos nem emlékszem, annyira sokat nem játszottam a programmal.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.09.25. 01:02 #58
Barthezz
Búvárkodtam kicsit a hivatalos honlapon és néhány kérdésemre választ kaptam. Leírok ide pár dolgot, amit az angol szövegből sikerült megértenem.
Tehát a sztori:
Az Earth 2150 végén (én nem játszottam vele de biztos akkor így volt) elpusztult a Föld és a túlélő emberek elindultak áttelepedni a Marsra (ezért volt fura nekem a játék címe, mert a helyszínek nagyon nem a Földet idézték ). 3 csoportosulás indult el a bolygóra:
LC (Lunar Corporation) - Ők lesznek a játék jófiúi, nevükből ítélve nem is a Földről, hanem a Holdról indultak el.
ED (Eurasian Dynasty) - Ők a kommunista birodalom képviselői, nyilván az LC kolóniát is szeretnék uralmuk alatt tudni.
USC (United Civilized States) - Vagyis egyesült civil városok, a másik jó oldal. Voltak... Ugyanis a Marsra való utazásuk alatt fejlett központi számítógépük életre kelt és megölte a hibernált állapotban lévő embereket, majd irányítása alá vette a gépeket. Így ez a fél a robotok lesznek, akik a Terminatorhoz hasonlóan az emberek kiirtására és a Naprendszer meghódítására törekszenek.
Aliens - Miután a 3 fél megérkezett a Marsra, elkezdték a bolygó terraformálását, illetve az egymás elleni háborút Közben pedig felébresztették az alvó őshonos idegen civilizációt, akik ezután igyekeznek megvédeni bolygójukat a betolakodókkal szemben.

A játékban a 4 oldalnak megfelelően 4 egyjátékos kampány lesz, mindegyik 7-7 küldetéssel. Viszont úgy tűnik, hogy az elején még csak az első 2 hadjárat érhető el.
51816 levél
Válasz 05.09.25. 00:48 #57
Barthezz
PIV 2,4 GHz, 512 MB RAM, ATi Radeon 9600 128 MB

Ezzel a konfiggal mindent max-ra állítva akadás nélkül mentek nálam az első pályák. De ha nagyon bedöntöm a kamerát, vagy bekapcsolom a mini-kamerát, akkor már nálam is beszaggat. Ezek és a későbbi pályák miatt, ahol valószínűleg jóval több egység lesz egyszerre a képernyőn, valószínű kénytelen leszek medium-ra visszavenni a grafikát, de sztem úgy is nagyon szép a játék!
51816 levél
Válasz 05.09.24. 23:17 #56
Barthezz
darkforce: Ha nem gond, még egy pár kérdést összegyűjtöttem a játékkal kapcsolatban

Itt mit lehet csinálni? Én arra tippelek, hogy a pénzt milyen arányban ill. prioritás szerint ossza el a 3 alaptevékenység (építkezés, egység-gyártás, kutatás) között.
Hogyan lehet az épületeket megjavítani? Illetve gyalogosok gyógyítására és járművek javítására sem találtam még megfelelő egységet.
Az ED-nél ha több kijáratot építek, hogyan tudom megadni, hogy melyiken jöjjenek ki az egységek? Illetve olyant hogyan lehetne csinálni, hogy mondjuk egyik kijáraton a gyalogosok, másikon a járművek jöjjenek ki?
Hogyan érhető el a másik 2 hadjárat? (Lehet, hogy meg kell csinálni hozzá az első 2-t? De akkor meg miért nem írja ki ezt a program...)
Melyik oldal képviseli a jókat, és melyik a rosszfiúk? (Hogy kicsit a sztorit is vágjam majd.) Nekem a jó oldlnak az LC és az UCS tűnik, a gonosz hódítóknak meg az ED és hát az Alienek.
Alien-ekkel mi a szart kell csinálni?

Mondjuk utóbbi faj még ráér, ha majd elkezdem a hadjáratot, őket hagyom a végére és sztem az ED-vel kezdek, mert első játékra ők, illetve az UCS tűnnek a legegyszerűbben kezelhetőeknek (csak UCS-vel nem érhető el a kampány). Az LC-nél egy kicsit fura még ez az egymásra építkezés, az Alienek meg kész káosz
63 levél
Válasz 05.09.24. 18:58 #55
Arde
és milyen gépen játszottál vele milyen felbontáson?
51816 levél
Válasz 05.09.24. 18:28 #54
Barthezz
Ma kipróbáltam a játékot és sztem eszméletlen jó lett! A grafika gyönyörű, maximumon is csak akkor szaggat be, ha a mini kamerát bekapcsolom egy adott egységen, de ez nem is csoda, hiszen ilyenkor 2 terepet kell kezelnie egyszerre a játéknak. Elsőre kicsit szokatlan volt a kezelés, de fél óra után már otthon érzi magát az ember a játékban.
A felek is igencsak eltérnek egymástól, kb. u.az az érzésem, mint a StarCraft-ban volt anno. Ma pl. az ED-t elég jól kitapasztaltam hogy milyen, de a többi oldallal még nem tudnék játszani, annyira eltér egymástól az építkezésük meg minden. Pl. az USC vagy micsoda hagyományos építőrobotokat használ, míg az ED-vel C&C módra kell építkezni. AZ LC-nél meg nagyon tetszik ez az egymásra építési lehetőség, csak ésszel kell csinálni, mert nem mindegyik épület tetejére pakolható fel több és így ezeket célszerű a bázis legtetejére rakni.

Egyébként mind a 4 oldallal van kampány? Mert csak az ED-vel és az LC-vel lehet elkezdeni, a másik 2 oldal gombja inaktív. Hány küldetés lehet vajon egy hadjáratban?
Egyébként a játékidő meglehetősen hosszúnak tűnik, már az első pályán rengeteg mindent lehet építeni és a bejárható terület is hatalmas. És úgy tűnik, a nehézség is megfelelő lesz, ugyanis már a pálya elején letámadtak és amíg rá nem jöttem, hogyan kell a falakra lézertornyokat építeni, igencsak bajban voltam

Egyelőre a mumus faj az alienek. Néztem őket skirmishben,de fogalmam nincs, hogyan kéne velük játszani. Annyit sikerült elérnem, hogy azt a repülő izét egy nyersanyag lelőhely fölé vittem, mire az kiszívta és utána vhogy leklónoztam. Ezután a 3 rovarszerű izéből is sikerült vmilyen módon támadó egységeket mutáltatnom, de ekkor érkezett meg az ellenfél rush-a és kinyírták mindegyiket. Több egységet meg egyszerűen rá nem jöttem hogyan tudnék gyártani. Szal egyelőre az alienek nagyon gyengének tűnnek, legalábbis igen profinak kell lennie annak, aki irányítani tudja őket.

Az Earth 2160 sztem 2005 egyik, ha nem a legjobb RTS-e lett, ekkora változatosságot a játszható felek között a StarCraft és a WarCraft 3-on kívül sehol nem tapasztaltam még, sőt, megkockáztatom, hogy ez a játék még azokon is túltesz ilyen téren! A játék hangulata pedig egy az egyben visszaadja a StarCraft-ét és végre van megint egy űr-RTS a 2. vh-sokon kívül

Úgyhogy így első próbálkozásra, 2 óra játék után 9,5/10-re értékelném. Minden RTS fannak kötelező kipróbálni!
Hogy mikor fogom elkezdeni a kampányt, az jó kérdés, mert ehhez a játékhoz idő kell, így lehet, hogy a téli szünetre halasztom a végigjátszást, amikor jobban ráérek, addig pedig Panzers Phase Two-zok majd
51816 levél
Válasz 05.09.21. 21:12 #53
Barthezz
Megvan a játék, pénteken ki is próbálom
64 levél
Válasz 05.09.21. 19:15 #52
x painkiller x
Hello! Valakinek nincs kedve neten jatszani ezt a jatekot kiprobalnam milyen lehet.
emailem: painkiller@zoznam.sk
64 levél
Válasz 05.09.17. 18:53 #51
x painkiller x
basesoft: nemtudom milehet a gond nekem gyengebb gepem van es elindul simán... problaj patchet!

Amugy jo jatek es nemtudom mi bonyolult ezen en 5 perc alatt hozzaszoktam mindent udtam hol van...
az Alienek jok nagyon erosek... Szuper!!
1 levél
Válasz 05.09.16. 10:58 #50
basesoft
Hello,

Nekem az LC kampány betöltés után kilép a játékból.
Kártyám radeon 9600 pro.
Tudtok vmi megoldást?

köszönöm
51816 levél
Válasz 05.09.15. 03:46 #49
Barthezz
Ha nincs demo, akkor majd leszedem a teljeset, de mostanában sajnos nincs időm játszani
2150 levél
Válasz 05.09.15. 02:41 #48
darkforce
A játék egyébként folyamatosan érdekes tud lenni, amikor az ellenfél már hatodjára ront rá a bázisodra és könyörögve várod, hogy fogyjon már el a nyersanyaga, de nem akar, hehe, ez kell nekem =)

Egyébként a tüzérség a játékban kicsit talán túl erős, ez főleg az UCS oldalnál érződik, ahol a bizonyos plazmatüzérség szinte bármit szétszed (legyártani se olyan nehéz), néhány belőle hatátávon kivülről darabol meg mindent.

Demo-ról és könyvről sem tudok, a hivatalos oldalon megtalálni mindent.

Egyébként megjelent egy SuperStorm v3 nevü mod is hozzá a hivatalos oldalon, itt olvashattok róla valamivel bővebben.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.09.14. 19:30 #47
Barthezz
Ezek alapján még érdekesebbnek tűnik a játék! Demo nincs hozzá? Ha igen, megnézném először azt!
64 levél
Válasz 05.09.14. 17:57 #46
x painkiller x
Ez király játek lehet mar toltom is!
A haverommal az Earth 2150-el annyit jatszottunk mint allat nagyon jo jatek volt a tortenet minden!
Ja es nemtud valaki egy linket hogy ebben mi a tortenet vagy esetleg egy earth konyvet mind a 3 resz tortenetevel egyutt az utobbi jobb lene mert az elsot nem nagyon jatszottam
2150 levél
Válasz 05.09.13. 21:42 #45
darkforce
Időközben kitapasztaltam az idegeneket is. Meglepő egy harmadik fajnak. Nyersanyagbányászás és épületek nincsenek náluk, hanem egyszerüen az egységek folyamatosan felszívják a különböző nyersanyagokat (azaz mindent amit találnak), ezzel feltöltődnek és akkor tudunk különböző dolgokat csinálni velük (tudnak osztódni ill. továbbfejlődni valami másba).
Rendkivül gyorsan lehet velük szaporodni és szörnyen erősek az alap egységeik is, méghozzá egymást töltik az életerejükkel, így aztmondom kicsit kiborítja a balance-ot ez a faj, vagy csak én nem találtam meg még az ellenszerüket =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
10984 levél
Válasz 05.09.13. 21:02 #44
VodevilX
nem is csak 1 giga
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
282 levél
Válasz 05.09.13. 15:50 #43
gamerboy
........nagy játék............
If you wanna ride, you buy a white horse!
51816 levél
Válasz 05.09.13. 00:27 #42
Barthezz
Ezek alapján elég érdekesnek és változatosnak tűnik a game! Nem sok ilyen játék van (pl. WarCraft 3), ahol ennyire eltérnek egymástól az egyes oldalak mindenféle tekintetben!
Azért az alienekre is kíváncsi lennék majd, hogy nyersanyag-bányászás meg épületek nélkül miben rejlik az erősségük! Még régebben a TA : Kingdoms-ban volt a Zhon faj olyan, hogy nem voltak épületeik, hanem az egységeket is építőegységek gyártották.
2150 levél
Válasz 05.09.11. 23:12 #41
darkforce
Fogalmam sincs hány küldetés van a kampányban, de skirmish-hez képest veszett könnyüek =)
4 kampány van a 4 fél részvételével. Az idegeneket majd megismerem, sokat mgé nem tudok róluk.
A játékban pedig 3 nyersanyag van, kristály, víz és vas. Minden oldal ebből kettő kettőt használ (kivéve az idegenek). Így az ED vizet és vasat, az UCS kristályt és vasat, az LC pedig vizet és kristályt.

Egyébként úgy ahogy már kitapasztaltam a 3 "alap" fél erősségeit és gyengéit.
A bányászati technológia az ED -nél a legjobb ahol kis repülő egységek rászállnak a nyersanyagra és konstans jelleggel (midnenféle mozgás nélkül) termelik ki azokat.
UCS-nél finomitót kell építeni, majd azokon leszállóhelyeket és azokra szállítja vissza a kis repülő bizbasz a nyersanyagot (lényegében gyorsabb, de így minden nyersanyaglelőhely mellé érdemes felhúzni egy finomítót, szóval még se jobb).
Az LC-nél pedig egy levegőben mozgatható épület végzi a nyersanyagkitermelést meglehetősen nagy területen. Ha van belőle úgy 4-5 akkor már egész tetemes mennyiségü anyagot hoz össze. Kb. ugyanaz mint az ED termelési módja, csak itt egy területről szívja le a nyersanyagot nem pedig egy pontról.

A védelmi rendszere az ED-nek a legjobb messzemenően, ezekkel a falakkal szinte bármilyen támadást vissza lehet verni. A falraszerelhető ágyúk pedig mindent szétlőnek különösebb nehézség nélkül. Csak felhúzúnk egy falat, rá az ágyúkat (amiket méghozzá mozgathatunk is) és semmi sem megy át rajta.
Az UCS-nél kis központi épületeket kell építeni amihez hozzácsatolhatunk bunkereket, rakéta állásokat vagy légvédelmi ágyukat. Az épület magában is tartalmaz egy fegyvert, de mindig becsomagolja magát és ha ellenséget lát akkor amíg kikerül a fegyver a páncélzatából az már elég sok időveszteség. Rakétákkal együtt nagyon hatékony a védelem, csak nehéz effektíven kiépíteni.
Az LC -nél egyenes botrányos a fix tűzerő, lehetőségünk van a lézerfal csatlakozási pontjain ilyen olyan ágyukat felhúzni, de azokat gond nélkül le lehet aprítani, a védelmi tornyuk pedig mindenre alkalmas, csak arra nem hogy vonalban védekezzünk vele (légvédelemnek kiváló mindenesetre).

Mondjuk minden védelemre igaz, hogy ha tüzérséggel támad az ellenfélben (ami azért skirmish-ben rendszeresen előfordul), kénytelenek vagyunk kilátogatni néhány keményebb egységgel, mert nincs az a védelmi ágyu ami vissza tudna lőni.

Egységek szempontjából eddig úgy tünik az UCS a nyerő, a két legnehezebb csatarobota (Lion és a másiknak a nevét nem tudom) bőségesen kivégez bármit ami az útjába kerül, még a legnagyobb ED tankok is szétkenődnek rajtuk, legyártani őket pedig nem valami nagy ördöngősség. Mozogni mondjuk nemnagyon tudnak, de ált. nem is ez a lényeg.
Légierő szempontjából megint az ED a nyerő fél, márcsak a bombázók miatt is. 6 belőlük szinte bármilyen épületet szétszed és lelőni is valószínűleg csak akkor tudják már őket, amikor visszafele tartanak (arról nem is beszélve, hogy gyorsabbak mint a rakéták, ergo cask szemből lehet őket eltalálni).
Arra még nem jöttem rá, hogy az LC-nél mi a jó, az előző részben sem szerettem azt a felet. Az idegenek pedig még váratnak magukra =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.09.11. 22:20 #40
Barthezz
Ez szép kis összefoglaló volt megint a játékról Na én akkor kérdeznék is párat
Kampányban hány küldetés van és milyen a nehézségük? Mind a 4 oldalt lehet benne irányítani (mármint a single részben)?
Ja meg biztos lehet vhogy az alienekkel is építkezni meg bányászni, különben kicsit le lennének maradva a többi oldalhoz képest Tényleg, mi a játékban a nyersanyag?
2150 levél
Válasz 05.09.11. 14:26 #39
darkforce
Azóta egyébként beszereztem az angol verziót is a játékból és nemigazán értem a sípolókat. Ez a program egy újabb ékes bizonysága a készítők leleményességének.
Aki szerint bonyolult, az vagy nagyon egyszerü ember lehet vagy nem is tudom micsoda, mit szólt volna az előző részhez ? Az még jobban meg volt variálva és mit szólna mondjuk egy Super Power 2 játékhoz, ahol a legegyszerübb dologhoz is beállítások sorát kell elvégezni ??? De azért reagálok itt a dolgokra.

kedves power11, nézzük sorjában :
- Nekem Gef5200 FX-em van, ami egy szörnyen gyenge minőségü kártya, elfut rajta. Doom3 jobban akadozott ...
- Az irányítás tökéletes, még csak meg sem kell szokni, mert teljesen szokványos rts irányítás, ahoz hogy gyárts vagy építs pl. nem kell emgkeresned az épületet, mert a jobb oldali menüben lehet mindent, mellesleg nem tudom te mit csináltál, hogy mindent kijelölget ...
- Természetes, hogy nem lehet mindenhova építeni, az meg valami veszett nehéz dolog, hogy tervezd meg gondolatban előre a bázisodat. Ésszel kell építeni. Egyébként az ED félnél (ahol egybe kell építeni a bázist), egyszerüen kihúzol egy csövet addig a helyig ahol falat szeretnél felhúzni és már építhetsz is, a csövet később le is bonthatod ha nem kell. Nemhiszem, hogy ez olyan nagy ördöngősség.
- Az idegenek nem bányásznak és nem is építenek =)))
- Van egy olyan videó beállítás, hogy Custom (ott ahol a Low, Medium meg High van), ha ezt kiválasztod, akkor tudod piszkálni a többi beállítást is.


Többieknek :
szerintem ez a program kifejezetten jó lett, bár annyira már nem mint anno a 2150 volt, egyszerüen a mai korban nem férhetett bele több újitás, mert akkor a Perimeter sorsára jutott volna (az is egy kiváló program volt, csak mivel nem starcraft ezért már szar). Elég nagy változatosságot kinál viszonylag egyszerü kezelhetőséggel. Az egységeken is elég sokmindent lehet variálni ami csatákban ütközik ki mindig.
Én már több mint egy hónapja folyamatosan gyilkolom a gépet skirmish-ben annyira megtetszett. Egyébként meg a kampány tényleg tele van tutorial-okkal, érdemes ott kezdeni azoknak akik nem játszottak az előző résszel.

Ha esetleg kérdésetek van, szivesen válaszolok elég jól megismertem már a programot, egyedül az idegen fajjal nem barátkoztam még meg benne, de ami késik nem múlik =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1724 levél
Válasz 05.09.11. 13:13 #38
Jc
Felvagy véve Még anno felvettelek Amikor dumáltunk.
"Anata no koto wo omou"
10984 levél
Válasz 05.09.11. 13:12 #37
VodevilX
akkor msn-re vegyél fel és megbeszélhetünk mindent
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1724 levél
Válasz 05.09.11. 13:09 #36
Jc
Jaja és már pont aktuális is a dolog mert megvan at home a net-em. Na mikor game? Ja meg ha vannak neked fenn patchek meg ilyen akkor eltod mondani honna szedjem le őket. Vagy esetleg fix-ek. Vagy msn-en áttudod küldeni? Szóval vágod.
"Anata no koto wo omou"
10984 levél
Válasz 05.09.11. 13:06 #35
VodevilX
hi akarsz még W40k Dawn of Warozni? azt mondtad ha lesz rendes neted akkro játszhatunk
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1724 levél
Válasz 05.09.11. 13:03 #34
Jc
Hello mindenki!

Megvan a game de csak egy kérdésem lenne mivel mostanság nincs sok időm. Szóval érdemes felrakni v. annyira nem lett maradandó alkotás?
Ki mit mond?
"Anata no koto wo omou"
864 levél
Válasz 05.09.11. 12:19 #33
Rupert
Az uj resszel meg en is csak ismerkedek, pl. az alien fajjal nemtok mit kezdeni skirmishben, de atobbi nem olyan bonyolult, raadasul a campaigne tele van tutoriallal.
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
10984 levél
Válasz 05.09.11. 12:18 #32
VodevilX
és mit takar az az izmos gép??
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
51816 levél
Válasz 05.09.11. 01:00 #31
Barthezz
Én is ettől félek, hogy a bonyolultabb irányítás miatt nem jönne be nekem a game. Ugye mi, akik StarCraft-hoz vagyunk szokva
3447 levél
Válasz 05.09.11. 00:04 #30
+Sniper+
Mesélj, hogyan kell használni?
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
864 levél
Válasz 05.09.10. 20:04 #29
Rupert
Hehe..... Az Earth sorozat sosem volt tul egyszeru, de ha egyszer rajottel, hogy kell akkor nagyon csap. Csak kis turelem kell hozza, nem csak legyartasz 10 marinet azt attack.
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
88 levél
Válasz 05.09.10. 18:03 #28
power11
Hát én nem tom, sztem qrvára el lett szarva az egész.....
Azt híttem hogy lessz belőle egy 'tuningolt' starcaft de amikor el kezdtem vele játszani akkor rá kellett jönnöm hogy egy b*szott nagyot tévedtem.
Hogy miért....?

-Kegyetlen erős gép kell a játékhoz
( mindent levettem low-ra de még valamikor igy is beakadt)
-Az irányítás katasztrófa
( Ez a rész az ami kiheréli ezt a játékot pocsék egy irányítása van,
ezt igy nehéz leírni, de rakd fel a demot, azt meglátod hogy miért,
pl.: engem az baszta fel az agyam hogy keresek egy épületet amibe akarok valamit csinálni és mire eljutok addig az épületig és addig a dologig amit keresek qrvaistentől kezdve mindent bejelöl ossze-vissza.....)
-Az építkezés elég szar, nem minden hova lehet építeni, mindíg figyelni kell arra hogy úgy építs hogy ne "falazd" el magad mert akkor nem tudsz több épületet építeni, ( ez aztán nagy ötlet volt a készítőktől
pl.: falat akartam huzni egy kicsit messzebb a főépülettől és persze hogy arra nem engedi... csak közvetlen az épületek mellé.... )
-Az egyik néppel nem is tudtam mit csinálni, me van egy nagy valami meg 3 kis valami azt nem bányásznak nem építenek...
-Video beállítások is védve vannak, tehát nem tudtam saját kezüleg beállítani mindent csak kiválasztod hogy milyen szintü legyen ( low, medium, high) és ahogy kiválasztod alatta a beállítások úgy változnak de saját magad nem állíthatod be hogy mi legyen max-on és mi nem ( pl.: texture = max ; shadows= low )

röviden ennyi nekem nagyon nem jön be....

Ezek után a *icsába letöröltem az egészet.
3447 levél
Válasz 05.09.10. 17:25 #27
+Sniper+
Ha kipróbáltad, mond el milyen, érdemes-e felraknom.
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
10984 levél
Válasz 05.09.10. 16:46 #26
VodevilX
jó cucc ez az Earth ??
lehet kikék próbálni
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2150 levél
Válasz 05.08.18. 23:17 #25
darkforce
Ezt kérdezgetem már én is egy ideje =) Azaz nem =) A hivatalos oldalon egy szó nincs erről ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.