Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Earth 2160

Earth 2160

Earth 2160
A legutóbbi Earth 2160 cikkek, hírek
51816 levél
Válasz 05.08.18. 20:10 #24
Barthezz
Akkor jó Nem tudod, az angol nyelvű verzió mikor jelenik meg?
2150 levél
Válasz 05.08.18. 01:59 #23
darkforce
Minden új test (hull) fejlesztésnél a gép automatica létrehoz egy változatot, ami optimálisnak mondható. Emellett ha szükséged van egyre nemigazán nehéz összedobni egyet. Abszolút nem bonyolult, persze ha az ember a sztárkráfthoz van szokva, akkor eleinte nehézségekbe ütközik, de egy Super Power 2 után a játék kész felüdülés =)

Csata meg annyi van amennyit akarsz ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.08.17. 20:32 #22
Barthezz
Jól hangzik ez is, bár az, hogy az egységeket alkatrészekből állítod össze, nem teszi túl bonyolulttá és áttekinthetetlenné az irányítást? Illetve nem túl hosszú emiatt a managelős rész a csatározások kárára?
2150 levél
Válasz 05.08.16. 21:25 #21
darkforce
Nézzük sorjában

Egy nVidia GeForce FX 5200 (suxx) videókártyával rendelkezem, elég gyenge, de annyira nem szar mint a híre =)

4 játszható fél van, (az előző rész 3 felével szemben), az Eurasian Division (ED) (ők lennének a gonosz szocik vagy mik, ők a leghangulatosabb oldal, komrádok tankok, hidegháború ...), a Lunar Corporation (LC) (ők a hülye holdi lütyők), az UCS (ezt nem tudom mit takar, nekik ilyen érdekes robotaik vannak, meg plazma fegyvereik) és van még egy idegen faj, akikkel nem próbálkoztam.
Meglehetősen nagy mértékben eltérnek egymástól, más technológiákat használnak (pl. az ED-nél nagyon kedvelt fegyver az ágyu, az UCS-nél a plazmafegyver stb.), teljesen más stílusu fegyvereik vannak. Az építkezése mind a 4 félnek teljesen más jellegü, ED-nél az egész bázis egybe van, egy hatalmas komplexum az egész, míg pl. UCS-nél egy kis központi épületet kell építeni a semmi közepén és ahoz hozzaépíteni tetszés szerint max. 4 komponenst.

A moduláris épités folytán mondhatom, hogy sok fajta épületet lehet kihozni. Az egységek gyártása is részekből tevődik össze (kiválasztod az alvázat, a főfegyvert meg minden hülyeséget), így azokból is igen nagy számut hozhatsz ki, de ha csak az értelmes variációkat nézzük, akkor úgy 20-25 lehet oldalanként (ami azt illeti ez talán túl sok is, ált. úgyis 4-5 fajtából építesz sokat).
Légi egységek elég nagy választékban építhetőek, vizi egységek sajnos kimaradtak.
Egy skirmish az ellenfelek számától fügőően fél óra - 3 óra közti intervallumba tehető. Persze ellehet szórakozni tovább is, meg rusholhatsz az elején is (amit biztos nem fogsz megtenni, mert örülsz ha megvéded a bázisodat).

A játék DVD-n jelent meg eddig lengyel és németországban.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.08.15. 14:06 #20
Barthezz
Ezek jól hangzanak! Amúgy milyen kártyád van? Nekem Radeon 9600, ami mostanában a közepesnél egy kicsit jobb grafikai beállításokra szokott elég lenni.

Még pár kérdésem lenne:
Hány játszahtó fél van és mennyire térnek el egymástól? Sok egység és épület található oldalanként? Légi, vízi egységek is építhetők? Kb. mennyi ideig tart egy átlag-küldetés befejezése? Hány CD-n terpeszkedik a játék?
2150 levél
Válasz 05.08.15. 02:36 #19
darkforce
Azt azért illik tudni, hogy az Earth sorozat több szempontból is eltér a szokványos rts-ektől.
A kezelése nem bonyolult, de ha először látsz ilyet és méghozzá lengyelül van, akkor bizony nem fogsz kiigazodni rajta egykönnyen, nekem sem sikerült, pedig nem most kezdtem az rts-ekkel játszani.

Namármost én megtettem nagy nehezen. Lejátszottam egy skirmish csatát az ED oldalán és sza**á vertem az ellenfelet, igazán felemelő érzés volt a végén ismét hallgatni a menü zenét.

El kell, hogy mondjam, lenyűgözött a játék. Azthittem el fogják szúrni az egészet, de nem tették. Kicsit más lett mint az előző rész, felfedeztem benne néhány idegesítő dolgot is, de ennek ellenére felejthetetlen szórakozást nyújtani 1. ha angolul lenne 2. ha lenne hozzá jó videókártyám...

A program egyébként tele van innovatív újitásokkal, több közülük erősen kihasználja a motor adottságait. Először is szót kell ejteni a gyönyörü grafikáról, amely végig lenyűgöző világot tár elénk. Hihetetlenül jók az időjárás effektusok, hogy hajnalban köd lepi el a mélyebben fekvő területeket, amikor a nap rásüt a tájra, áhh.
Emellett ott van az is, hogy az egységek nagy része nagyon szépen mozog (hogy élethűen azt nem mondanám, de ezt manapság már el se várom egy ilyen programtól), ahogy a tankok felverik a port és mozognak a hepehupás talajon azt élvezet nézni.
A fényeffektek is hihetetlen jók lettek, észak mindenki a kis lámpájával fedezi fel a területet. Nagyon tetszett, hogy rengeteg elhagyatott épület van, amik északa ki vannak világítva és a gyalogsági harcok igen látványosak errefele.

Egyébként a legnagyobb változás az előző részhez képest tényleg az építkezési rendszer. Az ED félnél az egész bázist egybe kell építeni, kis csövekkel kötve össze az esetlegesen távolabb eső részeket. Minden egységünk amit legyártunk a kijáratokon keresztül jut ki a komplexumból. Kipróbáltam a falon mozgó ágyúkat is, nagyon aranyosak (bár kapásból sikerült az első 3-at fordítva felraknak a falra...). Nagyon tetszett, hogy megtartották az előző rész kis hidegháborús beütését az ED féllel, a tankok nagyon jól sikerültek, igazán félelmetesek a nagyobbak közülük. Arról nem is beszélve, hogy mennyire gyilkos erőt képviselnek. A gyalogság is jól néz ki, igazi gyalogságként viselkednek, repkednek stb. =)

Amiben viszont igazán kellemeset csalódtam az az AI. Még a legkönnyebb fokozaton is elég ügyes. Szerencsére csak ügyes és nem erős. Arra ugyan még nem jöttem rá, hogy hogyan de kideríti, hogy hol nincs védelmünk és ott támad. Eleinte a bázisomat rohamozta, amíg volt rajta gyenge pont, utána a bányászaimat támadta. Miután mindent bevédtem teljesen, egyszerüen nem támadt meg. A csapatai fel alá rohangáltak a pályán és kerülték az összetűzést a jóval erősebb egységeimmel szemben. Amikor persze megtámadtam a bázisát minden egységével azonnal hazasietett védeni azt.
Szerencsére a technológiai fejlődést nemigazán erőltette,de ez legyen az ő problémája, így is elég nehéz volt a villámgyors egységeit csapdába csalni, hogy végre szét tudjam lőni őket.

A játékban a fejlesztéseket mostmár nem annyira az idő, hanem inkább a "pénz"-től tették függővé. Építhetünk akárhány kutatócentrumot és mindegyik egy egy találmánnyal foglalkozik egyszerre. Így meglehetősen gyorsan végig lehet jutni a 40-50 találmányból álló rendszeren. Ami azt illeti az anyagi vonzata igen magas, tehát csak akkor lehet tartani a tempót, ha az ember meglehetősen nagy mennyiségü ásványmezőt tudhat magáénak (szerencsére nekem nem volt problémám ilyennel).

Összességében angyon megyőzött a program. Sajnos teljes mértékben nem fogom tudni élvezni, amíg be nem ruházok egy bivalyerős kártyára, az pedig biztosan nem most lesz ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.08.15. 00:33 #18
Barthezz
Ennyire bonyolult akkor az irányítás, hogy csak leírás alapján megy? Általában ha egy ember elé odanyomnak egy RTS-t és nem az neki az első, 2 perc után otthon érzi magát benne és semmi gond nincs a kezelésével.
2150 levél
Válasz 05.08.14. 17:54 #17
darkforce
Nem akarom elkezdeni a kampányt, mert lengyelül van, egy szót sem értek és csak lelőném a poénokat azzal, hogy így vakon játszogatok vele. Inkább próbálok fejlődni.

Mindenesetre a hivatalos oldal tele van leírással az épületekről és az egységekről, ami már most is meglehetősen sokat segített a játékmenet megértésében. Ezzel a tudással felvértezve majd újra megpróbálkozok a gaz hordák szétverésével.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.08.14. 16:15 #16
Barthezz
Ez a csúszkálós őrtorony dolog nagyon jól hangzik! Végre vmi újítást is látni! Viszont akkor próbáld meg a kampányt, ott biztos nem ilyen erős az AI és van lehetőség mindent kipróbálni!
2150 levél
Válasz 05.08.14. 13:54 #15
darkforce
Annyit elmondhatok már most is, hogy szerintem a játékmenet túl gyors, már már sztárkráftos =) A 2150-ben azt szerettem, hogy nyugisan lehetett építgetni, olyan gyönyörü védelmi rendszert lehetett kiépíteni, hogy esélye nem volt az ellenfeleknek áttörni rajta és onnan lehetett indítani a rohamokat. Most ez inkább úgy tűnik megváltozott, mert skirmish-ben a gép nagyon rusholós és mocskosul gyorsan fejlődik.
Egyébként vannak nagyon innovatív ötletek, az egyik kedvencem az, hogy az ED félnél építhetünk falakat (ebbe ugye még semmi új nincs), de a falakra rá lehet építeni ágyúkat, amik a falon mintegy sinen csúszkálnak oda ahova kell és lövik az ellent. Ez nekem nagyon tetszett, bár még kipróbálni nem sikerült (nem voltam olyan helyzetben, hogy épitkezni is tudjak mielőtt a fél bázisomat szét nem veri az ellen).
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.08.13. 23:47 #14
Barthezz
Okés, sorry a hasonlítgatásért, de én az Earth előző részeit nem ismertem.
Remélem lesz minél előbb angol nyelvű verzió, esetleg demó is, mert kíváncsi vok én is, hogy milyen!
2150 levél
Válasz 05.08.13. 14:18 #13
darkforce
ÁÁÁÁÁ, ne is merészelje senki a Starcrafthoz hasonlítani eme gyöngyszemet (és az elődeit sem). A 2150 nagy kedvencem volt, annak szinte minden mozzanatát ismerem. Az új rész pedig elég sok módosítást tartalmaz, ezért még bizony fel kell fedeznem ...

Egyébként nem is próbálkozok kampány móddal, csak a skirmish-t próbálgatom, már amennyire lehetséges.
Az angol verzió megjelenésére pedgi nem tudom mikor kerül sor, addig nem bírtam ki, muszáj volt látni ezt a programot.

Mindenesetre tényleg nagy badarság az sc-hez hasonlítani ezt a programot, előbbi egy klikkelgető bajnokság, ebben pedig már van taktika, építés.
Grafika egyébként gyönyörü még így is, hogy minden a minimumon van.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.08.12. 21:41 #12
Barthezz
Sztem érdemes lenne neked is megvárnod az angol verzió megjelenését, mert így tényleg nincs értelme. A történetből sem fogsz érteni semmit!
Majd ha kijön az angol nyelvű változat, én is megcsekkolom a játékot!

Ezek szerint akkor nem olyan kézenfekvő az irányítása, mint mondjuk a StarCraft-nak? Pedig ránézésre nagyon hasonlít rá!
2150 levél
Válasz 05.08.12. 18:46 #11
darkforce
Jómagam is beszereztem a lengyel verziót, bár ne tettem volna. Az a szegényes nyelvtudás ami a lengyel nyelvből jellemez engem inkább ront a helyzetemen, mint javítani.
A program így teljesen értelmetlen, csak sejteni tudom, hogy mi micsoda lenne. Abszolút nem értem a dolgokat, főleg azért, mert a 2150-hez képest teljesen átalakult a program. Ez elsőre úgy érint engem, hogy nagyon sajnálom, mert az a rendszer ami ott volt hihetetlen sok lehetőséget adott a játékos számára. Persze még nem ismertem ki az új rész lényegét, meg úgy igazság szerint eddig szinte semmire sem jöttem rá. Csak arra, hogy az Eurasian Dinasty az szépen egybe építi az egész bázisát, csövekkel kötve össze a különböző épületeket. Végülis megtaláltam azt az épületet amelyikkel gyalogosokat gyárthatok, meg azt is amivel járműveket gyárthatok, de egy idő után feladják a járművek gyártását, arra nem jöttem rá, hogy miért. Gondoltam arra, hogy ember kell nekik, de hogy ezt a problémát hogyan oldom meg ... woáhh

Aki esetleg sikeresen túljutott ilyen kezdeti nehézségeken, az megmagyarázhatná, hogy micsoda hogyan is működik, esetleg mellé adhatna egy kis lengyel nyelvleckét is (utóbbi erősen opcionális) =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.08.01. 13:42 #10
Barthezz
6215 levél
Válasz 05.07.31. 20:52 #9
CamelX
Lengyelből már csak arra emléxem h spierdalaj
I am the architect of my own destruction.
2150 levél
Válasz 05.07.31. 20:13 #8
darkforce
Az internasönál verzsön megjelenése mikorra is várható ? (vagy legalább egy us-angol verzió)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
51816 levél
Válasz 05.07.31. 14:43 #7
Barthezz
Hát jah, elég ütős egy konfigod van
Lengyelül azért nem kezdeném el játszani, a sztoriból egy szót se értenék...
2150 levél
Válasz 05.07.31. 14:01 #6
darkforce
Aki megteheti ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4370 levél
Válasz 05.07.31. 12:24 #5
Kalwa
Igen megjelent, bár nem angol nyelven, hanem csak lengyelül. Szerencsére annyira értek a nyelven, hogy el tudok igazodni rajta, de egy tapasztalt stratégának amúgy sem gond, mert viszonylag hamar bele lehet jönni a lengyel környezetbe

1280x1024 -es elbontáson játszom maximum grafikán és nagyon szépen fut és a játék maga is gyönyörű
A gépem: 3Ghz Intel Northwood, 1 giga DDR400, ATI 9800Pro

Majd csinálok képeket
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
51816 levél
Válasz 05.07.31. 00:12 #4
Barthezz
Ezek szerint már meg is jelent?
Majd írd be ide a véleményedet a játékról, mert azon a pár igencsak szépre sikeredett képen kívül semmi infóm nincs róla (ide se ír senki, cikkek sincsenek, stb.)! Így meg nemtom eldönteni, hogy érdemes-e beszerezni...
4370 levél
Válasz 05.07.30. 11:36 #3
Kalwa
Pár óra és ideér vele a postás
Kíváncsi vagyok már rá nagyon, hogy milyen, mert képek alapján eléggé ütősnek néz ki. Leginkább arra leszek kíváncsi, hogy milyen grafika beállítások mellett tudok vele játszani...
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
51816 levél
Válasz 05.04.23. 01:44 #2
Barthezz
Ha érdekel vkit ez a játék rajtam kívül, akkor itt van egy csomó új kép róla! Engem lenyűgöztek, eszméletlen lesz a grafika! Tiszta StarCraft, csak 3D-ben!
51816 levél
Válasz 05.04.04. 16:41 #1
Barthezz
Most kerültek fel képek a készülő új RTS-ből! Ki mit tud róla, mert én nem sokat, de a képek alapján elég jónak tűnik!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.