Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Earth 2160

Earth 2160

Earth 2160
A legutóbbi Earth 2160 cikkek, hírek
31933 levél
Válasz 06.04.01. 20:29 #274
szbszig
Ja, most meg azzal "szórakozom", hogy próbálom megtalálni a cannonos pályán, hol lehet még elpusztítandó ellenség. Lehetne valami "search and destroy" opció, mert a térkép óriási, és ez így baromi unalmas...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.04.01. 20:27 #273
szbszig
Hát ja. Bár a serial még a kisebbik probléma, mert azt találok neten neki, ha annyira akar. Csak az a baj, hogy ha nem a régit írom be, akkor az aktiválási procedúrát is meg akarja ismételtetni... Úgyhogy "later activation"-t választottam most, erre azt írta, hogy csak demo módban fog futni a program. Nem tudom, az mit jelent pontosan, mert betöltöttem a mentéseimet, és működik, de már előre félek tőle, hogy emiatt is valami gebasz lesz majd később...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.04.01. 19:11 #272
Barthezz
Oops, az szívás Amúgy a legnagyobb bugot még nem is írtam: az előző pályán egyszer csak eltűnt a célépület, amit meg kellett védelmezni Mindegy, én azért megvédtem a semmit, és az utolsó alien halála után szerencsére vége is lett a pályának

Íme a 3 megállíthatatlan cruiser. Meg itt van még egy kép róluk. A 2 nagy robbanás pedig a scarabjaim akarnak lenni
31933 levél
Válasz 06.04.01. 19:00 #271
szbszig
Nekem meg az a legújabb, hogy minden indításnál kéri a serialt. Ami tök jó, mert a CD Pesten van most éppen...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.04.01. 16:06 #270
Barthezz
Ez a 6-os UCS pálya vmi ultrabrutál. Egyszerűen irreális ez a játék, mást nem lehet rá mondani! A küldetés az, hogy ki kellene iktanom az összes alien-t, ami nem is lenne gond, a lion-ok és jaguar-ok lazán szétszednek akár egy képernyőnyi coleopian tankot is, a scorpion-ok meg az alien tornyok ellen nagyon hatékonyak. Viszont van még ezenkívül összesen 4 db légi egysége: 2 morpherian és 2 postomor heavy cruiser-e. Na most UCS-nek 2 egysége van, amelyik tud levegőbe is lőni, a kazuar és a scarab. A kazuarok eleve meg sem bírják sebezni az alien csatahajókat a láthatatlan védőpajzsuk miatt, viszont a 3 pályával ezelőtt hatékonynak tűnő scorpionokból most 42-őt uszítottam az alien cruiserekre és nem telt nekik 10 másodpercbe, hogy mind a 42 scorpionomat gyakorlatilag sérülés nélkül szétszedjék A postomor cruiser pajzsa ráadásul a scorpionok lövését is már hárítja! Ezekután nekimentek a szárazföldi seregemnek és a legütősebb csatarobotaimat, a lionokat (amik ugyebár gond nélkül szedik szét a coleopian és oryctian tankokat) simán, egy lövéssel likvidálták, így körülbelül 1 perc alatt a teljes, 200-as létszámú seregemet kiirtotta ez a 3 db crusier (a 4. még nem is jött harcolni!). Egyelőre lövésem sincs, hogyan lehetne ezt megoldani, az alien cruiser-ek teljes mértékben felborítják a játék egyensúlyát, gyakorlatilag megállíthatatlanok, kb. a Függetlenség napjának csatái zajlódnak le egy az egyben... Ekkora egyensúlytalanságot én még RTS-ben nem láttam
51824 levél
Válasz 06.04.01. 12:32 #269
Barthezz
Hát én se tom, hogy a teszterek jó játékot nyomtak-e végig, mert ennyire kiegyensúlyozatlan nehézséget még egy game-ben sem láttam, szal hogy ég és föld legyen egy-egy küldetés nehézsége között a különbség... Meg a rengeteg bug. Pl. olvastam a hivatalos fórumon, hogy sokan azért akadtak meg, mert megcsinálták az összes mission objective-et és nem akart mégsem vége lenni a pályának, meg pl. nálam is már kifagyott egyszer a befejező cutscene alatt. Rohadt idegesítő az is, hogy a cutscene-ek közben nem áll meg a játék, így vagy végigolvasod, amit mondanak a hősök és közben szétverik a bázisodat, vagy odafigyelsz a játékra és lemaradsz a sztoriról Szal kár ezért a sok hibáért, sokkal jobb játék lehetne pedig...

A 2140-el én pár éve kb. negyed órát ha játszottam, de engem nem fogott meg és asszem az irányítással sem boldogultam A 2150-et meg még csak kipróbálás szintjén se láttam, azt nemtom milyen.
31933 levél
Válasz 06.04.01. 01:47 #268
szbszig
Még mindig nem volt nagyon időm játszani, úgyhogy csak annak a cannonos ED-pályának az első felét csináltam meg. És persze most, a The Prisoners után látom, milyen gyökér küldetések vannak egyébként. Gyakorlatilag egységgyártás nélkül, a kezdeti féltucat Amurskkal és Falknerrel visszavertem azt a két-három erőtlen "támadási kísérletet", amit az ellen próbált vezetni, és teljesen háborítatlanul összegyűjtöttem a szükséges 40 000 metalt. Egyszerűen nem értem, hogy ez az égbekiáltó differencia nem szúrta ki a készítők és a teszterek szemét...

De másrészt is érdekes játék az Earth sorozat. Először például akartam keresni egy walkthrough-t neten, mert utólag, egy-egy nehezebb pálya teljesítése után, mint például a The Prisoners volt, büszkén olvasgatom végig, mi az emberek véleménye, mit csináltam jól, rosszul stb. Jó, felmegyek az általam használt gamefaqs.net-re, ahol még a legprimitívebb és legismeretlenebb játékhoz is van mindig 8 részletes leírás, Earthhöz egy sincs, pedig már kijött, ugye, fél éve... Aztán rákerestem a teljes neten is, és úgy se találtam semmit...

Meg kíváncsiságképpen utána akartam járni az előző részeknek: a 2140-nek és a 2150-nek. Hát írd és mondd, vagy egy órát vadásztam rá, amíg nagy nehezen találtam egy működő linket a 2140 demójához. Most is azt töltöm kemény 9-10 kb/s-mal, ha leér, majd belenézek. Az még állítólag hagyományos 2D, a Földön játszódik, csak az ED és a UCS szerepel benne, és még nyoma sincs a katasztrófának, amiért az embereknek el kellett hagyniuk a bolygót.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.31. 23:39 #267
Barthezz
Nah Eden-en vagyok Sztem a legszebb pályatípus, tényleg olyan, mint a föld és így akkor már ennek az Earth-résznek a címe is létjogosulttá vált
Viszont a fogadtatás nagyon durva, egy képernyőnyi Coleopian (most jól írtam le? ) tank ront nekem rögtön a kezdésnél
Viszont szerencsére az UCS robotok mégiscsak kiválóak Alien-irtásra A Jaguar-ok és Lion-ok egyszerűen megállíthatatlanok voltak az előző pályán! Természetesen anti-chem armor kellett rájuk és mint sikeresen kitapasztaltam, alienek ellen a plazmafegyver a nyerő, szal ezt kell rájuk pakolni! Egyedül az ornythopiizémégmindignemtomleírni tank volt rájuk veszélyes, de a háttérből megtámogattam a lépegetőimet egy kis Scorpion-tüzérséggel és már nyert ügyem is volt
Mondjuk az tényleg elég nagy hülyeség, hogy ezeken a legnagyobb Alien egységeken rendes lőfegyver van, nem éppen realisztikus, hogy lőfegyverrel együtt klónozzák le magukat
51824 levél
Válasz 06.03.28. 15:17 #266
Barthezz
Akkor sorry, nem voltam benn biztos, hogy ez még az LC kampány végén, vagy már az UCS kampány elején történt-e Viszont amit mondasz, az alapján akkor nem a teljes UCS felett veszik át a hatalmat, csak egy részük felett, akiket már néhány űrkalóz meg is hackelt Hát, elég ingatag az UCS védelme, ha ilyen könnyű behatolni a számítógépes rendszerükbe és eltéríteni őket A Terminatorban azért a Skynet ügyesebb volt ennél A védelmi ágyút meg jól mondod, amit az egyik ED pályán meg kellett védeni, azt másik odlalról el kell majd pusztítani, nah az lesz különben a durva pálya
31933 levél
Válasz 06.03.27. 23:49 #265
szbszig
Köszi!

Hát, most az alienekkel vagyok úgy, mint az LC-vel voltam korábban: roppant irreálisak. Testükbe épített nehézfegyverek? Hogy néz már ki az a Coleopian Tank és Oryctian Tank (bibí, én tudom a nevüket)? Nem tudom, egyelőre nekem nem nagyon hiányoztak a játékból, eddig azt mondom, hogy elég lett volna a három emberi faj (persze az már megvolt a 2150-ben is, én meg azzal nem játszottam).

Sztori: Ne szaladjunk annyira előre, én még nem tartok ott. Az utolsó bejátszásban az volt, hogy az Ariah, Lynn, Sebastian, Falkner, Liu Han csapat át akar törni egy dimenziókapuhoz, ami elvileg szigorú ED-védelem alatt áll. És azt mondták, hogy le még talán le tudnának szállni a bolygón, de valami bazi nagy cannonok, amiknek elfelejtettem a nevét (és amiknek a megépítésére, azt hiszem, pont azon a pályán került volna sor, amikor én félbehagytam az ED-kampányt..., megakadályoznák őket, hogy az orbital constuction centert használják. Ezért kellenek nekik olyan drone-ok, amik közvetlenül a bolygón képesek bázist építeni. És ilyen drone-jaik vannak állítólag a UCS-nek, pontosabban egy csapat űrkalóznak, akik egy üstösökön tengetik az életüket. Mivel pedig pénzük nincs, és a szép szó sem használ valószínűleg, ezért kénytelenek lesznek majd azokat erővel elvenni tőlük. Itt tartok egyelőre, sajnos azóta nem volt időm folytatni...

De azt hiszem, most már tényleg vissza kéne térnem az ED-kampányra a sztori szempontjából is...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.26. 15:17 #264
Barthezz
Nah akkor grat.! Én is megszenvedtem alaposan azzal a küldetéssel Bár én nem vártam meg amíg kifogy a pénze, hanem miután már erős volt a védelmem, elkezdtem támadni és 2 hullámban sikerült is mindent leirtanom a térképről
Én most UCS 3-as elágazás utsó pályáján vok, végülis mégsem kommandós, hanem kaptam közben bázist De nagyon szemétnek tűnik így elsőre, a kezdésre kapott jaguar-jaimat (egyik legerősebb UCS egység) az ornythopianizé tankok meg a coleopiannemtomkimondaninevű tankok szinte pár másodperc alatt gond nélkül szétszedték, szal nemtom, ennyire gyenge az UCS vagy ennyire erős az Alien? Mindenesetre rohadtul nincs egyensúlyban a játék... Jah és ED is van ezen a pályán (még szerencse hogy alien meg ED ellen is antichem armor kell ) és érthetetlen módon egymást nem támadják! Ott sétálnak az alien egységek az ED tornyok között, mintha a legnagyobb békében éldegélnének

A sztoriban majd kisegíthetnél megint, mert te vmivel jobban érted az angolt Ugye akkor az történt, hogy az LC kikapcsolta az UCS anyahajó védelmét és ezáltal meghackelve a központi számítógépüket a teljes UCS-t az irányításuk alá vonták? Legalábbis én ezt vettem ki a történetből, bár még te nem biztos hogy ott tartasz. A másik kérdésem az, hogy Falkner és Liu Han miért lett az ED-nél áruló és miért csatlakoztak ők is esküdt ellenségükhöz, az LC-nél szintén árulóvá váló Ariah-hoz?

Gerry: Én sem értem a hsz-ed Itt végig ez Earth 2160-ról volt szó, nem pedig a 2150/40-ről, amikkel még csak nem is játszottam
31933 levél
Válasz 06.03.25. 23:08 #263
szbszig
És, kész!!! Kb. 2 óra 10 perc után teljesen leállt mindenfajta támadás. Utána kimerészkedtem Ariah-val, és vele egyedül veszteség nélkül letakarítottam a pályát.

SPOILER
Most viszont van egy kérdésem. A következő pályán Falkner is velünk van. Az normális, hogy ő level 1-es szintű, és csak az alapfegyvere van nála, vagy ez azért lett így, mert még az ED-kampányt nem fejeztem be?...

A történet viszont szépen alakul. Már értem, miért "lesznek velünk", pontosabban miért fogunk irányítani UCS-robotokat. Érdekes lesz, de előbb még be kell pótolnom, amiről lemaradtam az ED-nél...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.25. 17:46 #262
szbszig
A kommandós pályák jók. Pláne ha az ellennek nincs bázisa, akkor órákig el tudok szöszmötölni velük, hogy egy egységet se veszítsek el.

Lassan két órája játszom a The Prisonerst, remélem, előbb-utóbb az ellenség kifogy a nyersanyagból. Már a szorost is sikerült megtisztítanom, és nincs szükségem nagyon az UFO-ra, mert a védelmem bármilyen beérkező sereget lemészárol, egyedül az Aurorákra kell figyelni néha a lőtávuk miatt.

Kipróbálgattam Ariah többi fegyverét is, és van egy-két tök jó közöttük. Én azt a nagyobbik Mortimert használtam majdnem végig, de rájöttem, hogy van nagyobb lőtávú és a földi járművek ellen hatékonyabb is (például Acid Gun). Mondjuk az is aztán baromi reális, hogy ez a szerencsétlen gyalogos nő kb. egy tucat fegyverrel - köztük némelyik nagyobb, mint ő -, féltucat teljes páncélzattal, 10 medkittel, 30 repair kittel, 20 ammo packkel, néhány időzített bombával, meg hasonló egyéb felszerelésekkel a "hátizsákjában" rohangál...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.25. 14:38 #261
Barthezz
Én Sebastian-t ültettem az UFO-ba, mivel amúgy szart se tudott csinálni, szal akkor ezért...

Na megyek én is játszani, tetszik ez az UCS hadjárat Bár most sajna 2 kommandós pálya közül lehet választani, szal egyikben se lehet építkezni és az ilyen típusú pályák elég nehezek szoktak lenni ebben a játékban
31933 levél
Válasz 06.03.25. 14:22 #260
szbszig
Hát, egy idő után azért elindulnak, de eddig nem jelentettek komolyabb problémát, mert Ariah-val megint közéjük manőverezek, és csinálok belőlük egy ilyet.

Érdekes viszont, hogy az elején még láttam egy pár UCS egységet is köztük, amikre még lőtt is az ED, azóta viszont csak a piros és a kék ED támad, mint a képen is látszik.

Az UFO-val ugyanaz volt a helyzet, mint a többi járművel. Pilóta kell bele, hogy átjöjjön, és az a pilóta ne legyen Lynn vagy Sebastian, mert ők ugye nem jönnek veled a következő pályára. Ergo minden járműbe kivétel nélkül egy-egy smugglert kellett pakolnom, hiszen csak azok álltak rendelkezésre.

Az ablakos üzemmódot meg utálom, pláne mert Pesten megy szépen nagyméretű síkképernyős monitoron, teljes képernyőn, maximális felbontással, úgyhogy sajnos van összehasonlítási alapom, mennyit ront rajta, hogy csak 800x600-ban tudom itthon játszani egy kis laptop-képernyőn.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.25. 11:24 #259
Barthezz
LOL, te tényleg akkor csak windows ablakban tod játszani Amúgy nem kell ennyire túlbonyolítani a védekezést sztem, elég tényleg a hegytetőre pár crion, melléjük légvédelem, a bejárathoz meg 4-5 áramos torony és ennyi. Így télleg szép létszámú sereg lehet nálad a barikád másik oldalán , de azért crionokkal még el lehet takarítani sztem így is őket.
A PSI ray cannon használatát én sem értem, sztem újabb buggal van dolgunk
Ezt a jármű pilóta kicserélős dolgot meg akkor thx, már több mint felénél járok a játéknak, de magamtól még nem jöttem rá erre
Az UFO-t viszont hogy a francba hoztad át előző küldiről? Nekem is életben maradt a pálya végére, mégsem került át a köv. küldetésre!
31933 levél
Válasz 06.03.25. 00:25 #258
szbszig
Na jó, rájöttem, hogy nem igazán megvalósítható. Egyrészt ha sikerülne is saját embert ültetnem az ellenséges járműbe, az akkor is áram nélkül állna továbbra is, másrészt még mindig nem értem, hogy a psychic damage miért és mekkora valószínűséggel idézi egyszer azt elő, hogy a jármű rögtön átáll hozzám, másszor, hogy elkezd semlegesként fel-alá körözni, harmadszor pedig, hogy elfoglalhatóvá válik. Viszont az az UFO valóban hihetetlenül hatékony. Sikerült egy ilyen barrikádot összehoznom ellenséges egységekből a bázisomtól északra lévő szorosban. Úgy tűnik, ezzel megakasztottam a gépet, mert azóta, vagy tíz perce csak hébe-hóba támad, azt is gyakorlatilag csak repülőkkel, amiket az én olcsó rakétás Apollóim könnyedén leszednek. Mondjuk el tudom képzelni, hány ezer egység sorakozhat már a barrikád túlsó oldalán, mindenesetre egyelőre nem merem megnézni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.24. 21:27 #257
szbszig
Megőrülök. Hazaértem, elkezdtem szerelni a gépet, hogy ne csak már ablakba menjen az Earth. Letöltöttem videókártya-drivert. Nem indul a telepítő. Ezen a ponton dühös lettem, és valamiért eszembe ötlött, hogy beállítom az indító exe-nek is, hogy ablakban fusson. Elindult. Lefagyott. Cancel, indítás újra. Lefagyott, de azért mert az előző fél telepítés valamit összezavart, és nem tudott egy fájlt felülírni. Na mondom, akkor most jöjjön egy újraindítás. Eredmény: a Windows nem hajlandó leállni, sőt még kijelentkezni sem lehet...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.24. 18:33 #256
szbszig
Egyszerűen kiszeded a jármű eredeti pilótáját az exit gombbal, és Ariah-t jobb kattal beleülteted. Ebben a pillanatban jutott eszembe egy kivitelezhetőnek tűnő taktika, csak már nincs időm kipróbálni, mert indulok haza. Az előző pályáról áthoztam az UFO-t (tényleg az volt a baj, hogy nem ültek emberek a járművekben). Az két lövésre bármit képes mozdulatlanná bénítani. Beleültettem Ariah-t, úgyhogy garantált, hogy sokáig nem vesztem el. Utána gyártok néhány psychic damage-es egységet, azzal kilövöm a mozdulatlanul álló járművek pilótáit, és saját katonákat ültetek beléjük. Körülményesnek tűnik, de látva, hogy az UFO mennyire hatékony, és hogy tényleg több tucatjával állnak az energia nélkül maradt ellenséges tankok a bázisom körül, talán nem is annyira megvalósíthatatlan...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.24. 15:40 #255
Barthezz
Ez a hősös dolog nekem se tetszik, ez tényleg irreális, hogy beültetjük egy járműbe és ilyen mértékben megnöveli a tulajdonságait. Mondjuk én azon a pályán el is feledkeztem róla, hogy Ariah-t bármibe is beletegyem Saját járműbe amúgy hogyan lehet beültetni?

Az ED ellen meg én se tom, hogy miért chemical armor a legjobb, hiszen egyedül a Kirovra lehet vegyi fegyvert szerelni náluk. De mondom a hivatalos fórumban a nagy gamer-ek ezt írták. Mondjuk ezen a pályán tényleg elég sok ilyen Kirov-val támad, talán ezért
31933 levél
Válasz 06.03.22. 23:50 #254
szbszig
Basszus, írtam egy szép hosszú postot, erre rossz jelszó miatt nem küldte el, és törölte...

Na szóval még egyszer röviden. Köszi a tippeket.

Crionokat, oké. Mondjuk a probléma ott kezdődik, hogy kezdetben nekem Ariah-n kívül rohadtul semmim sincs egy-két csőcselék smuggleren kívül... Gondolom, te az előző pályáról hoztad őket. Akkor nem értem, mert én ott egy egységet se veszítettem. Lehet, hogy a győzelem előtt bele kellett volna ültetni embereket a járművekbe?

Chemical armor, oké. Mondjuk én eddig azt hittem, hogy az az alienek ellen jó. ED főleg hagyományos fegyvereket használ, akkor classic armor, az LC pedig energy fegyvereket, úgyhogy ellenük meg főleg reflective armor. De mindegy.

ED - Ammo Supply Center (vagy hogy hívják); UCS - Reloader (nem értettem a Marson, mik azok a védtelen egyságek, amiket lemészároltam ), LC-nél meg ezek szerint semmi. Mondjuk eddig nem is fogyott ki egy egységem tölténye se náluk.

Végül pedig Ariah. Beültettem más, saját egységbe is, és az eredmény majdnem ugyanaz lett, azzal a különbséggel, hogy pont a Kirovok már relatíve tudták sebezni, sajnos. Úgyhogy azt hiszem, ezt eddig azért nem érzékeltem, mert az én Kirovom még jobban felgyorsult a hős hatására. De mondjuk óriási baromság ez a hősösdi, mert nagyon felborítja az egyensúlyt, és irreális, hogy egyetlen hős lekaszabol fél képernyőnyi hadosztályokat, meg ennyire ugrásszerűen megjavítja egy jármű tulajdonságait.

Holnap vagy holnapután próbálkozom újra. Majd beszámolok. Köszi mindent!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.22. 22:48 #253
Barthezz
Huh, hát sztem ez az Ariah-s dolog jó nagy bug, de hát már láttunk egy-két ilyet a játékban Sztem az az Ammo izé épület akkor ahhoz kellhet ED-nél, hogy ne fogyjon ki a lőszer, az UCS-nél pl. rájöttem hogy a Reloader egység tölti be ezt a funkciót.

Nah, szal Prisoners pálya! Elsőre ugyanez volt a tapasztalatom, mint neked, vagyis hogy full lehetetlen az egész, aztán szerencsére a hivatalos fórumból igen jó ötleteket szedtem! Az egész csak a védekezési taktika kérdése, nekem második nekifutásra az új ötletekkel felvértezve már különösebb gond nélkül ment

Az első és legfontosabb, hogy amint tudod, fejleszd ki a Crion-okat és a bázis felett lévő hegytetőre (a kezdeti 2-vel együtt) telepíts egy 3-4-et! Ezek gond nélkül le fogják szedni az ellenséges Aurora-kat, illetve a többi artillery egységeket is. Amúgy ez a kulcspont a védelemben, ha vki erre nem jön rá, hogy a hegytetőre crionokat pakoljon, akkor esély sincs a győzelemre! Aztán a hegy melletti szűk átjárót védjed le áramos tornyokkal (twin tower-eket ne vegyél, túl költségesek, meg az áramos tornyok jobbak is!). 4-5 ilyen torony elég lesz a crionok által le nem szedett egységek ellen, persze mögöttük még lehet egy kis tank-támogatás
A légvédelmet kezdetben rakétás apollo-kkal oldd meg, ezek olcsók és gyorsan legyárthatóak, vmint mobilak is! Aztán meg majd vedd körbe a bázist AA tornyokkal, a crionok mellé is jópár darab kelleni fog! Az elhullott tornyokat meg crionokat persze folyamatosan pótolni kell, de ennek anyagilag nem lesz már különösebb akadálya!
Jah és gyárts le pár olyan apollot is, amikre rakétaelhárító rendszert szerelsz, ezek is kezdetben jók az aurorák ellen!
Jah és majdnem kihagytam egy fontos kérdésedre a választ: szal anti-chemical armor kell!!! ED ellen mindig, külföldi fórum szerint ez a tuti!

Ha pedig stabil a védelmed, a térkép déli részén elkezdhetsz új nyersanyaglelőhelyek felé terjeszkedni, majd ráállhatsz a támadósereg gyártására. Igazából innentől már nem nehéz, nem kis veszteségekkel ugyan, de le lehet gyűrni már a teljes térképet!

Remélem tudtam segíteni, mondom ezeket én is úgy szedegttem össze a hivatalos fórumról és nekem bejött ez a fajta stratégia!
Ennél már csak az UCS 2-es küldi lesz húzósabb Ott volt egy olyan rész, ahol 1 percen belül kb. 50 db Kirov-ot hozott ellenem és ez nem vicc
31933 levél
Válasz 06.03.22. 19:35 #252
szbszig
Elnézést a sok postért, de ezt ha nem látom, nem hiszem el. Már vagy 30-40 ellenséges járművet leszedtem azzal az egy Kirovval, és az ellen meg se tudta sebezni! És direkt figyeltem, Ariah NEM használta közben a repair kitjeit! Na, ezt magyarázza meg valaki!

Lehet, megtaláltam a szuperfegyvert? Mondjuk akkor irtó nagy poén, mert ez tényleg a végső elkeseredés volt, hogy Ariah-t beleültettem, amikor már tényleg csak ő maradt egyedül, még a medkitjei is elfogytak, és a bázisom közepén álldogált egy magányos, lerobbant Kirov.

...

Ez nem igaz! Nem hiszem el, mi történt. Elfogyott a tölténye a Kirovnak... Pedig szó szerint bármit visszavert. És most is ott áll gyakorlatilag sérthetetlenül, direktbe kapja be az Aurorák rakétáit, és alig mozdul meg az életerőcsíkja. Ha ez nincs, lehet, az egész pályán végigmegyek vele. Így viszont sajnos game over, mert már tényleg se egységem, se falam, se pénzem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.22. 19:14 #251
szbszig
Basszus, most szereztem valahogy egy már piros életerejű Kirovot, beleültettem Ariah-t, és ezzel az egy Kirovval kb. 5 másodperc alatt visszavertem egy teljes ellenséges hullámot. Kezdem érteni, miért nem akar menni nekem ellenük...

Amúgy fogalmam sincs, hogy sikerül átállítani egységeket. Tudom, van valami Psychic Damage-t csináló fegyver, de annak nem egyszerűen mozgásképtelenné kéne tennie járműveket, miközben megöli a pilótát? Ehelyett olyanokat látok, hogy teljesen az irányításom alá kerül a jármű, vagy megzavarodik, és elkezd fel-alá körözni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.22. 19:07 #250
szbszig
Hát ez egyelőre tényleg lehetetlennek tűnik... Javíts ki, ha tévedek, de az ED ellen Classic Armorra és Armor-Piercing Damage-re érdemes menni, ugye?... De egyszerűen hihetetlen. Megállás nélkül jön, és többféle egységgel. A Kirovok például nagyon durvák, még a nehézpáncélzatú egységeim ellen is túl erősek. És közben jön hátulról Aurorákkal, úgyhogy falat sincs sok értelme építeni, mert két lövéssel lebontja. Ariah-t előre lehetne simán küldeni, még a tankok ellen is, de a Kirovokat ő se bírja. És légvédelem se ártana, mert repülők is érkeznek. A vízforrást képtelenség bevédeni, hiszen még a saját bázisomat is alig tudom tartani, úgyhogy ha abból az irányból küld néha egységet, akkor annak annyi. Pedig termelem az egységeket szünet nélkül két Production Module-ból úgy, hogy a kristályom gyakorlatilag folyamatosan 0-n áll, de így is képtelenség védekezni. Fél óráig kihúztam valahogy, de mostanra nekem is teljesen elfogyott mindenem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.22. 18:13 #249
szbszig
Na, most vagyok ott én is, hogy szopok a The Prisoners-en...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.21. 02:07 #248
szbszig
Na csak gyorsan egy-két mondat, aztán fekszem. Az LC 5-ös pálya baromi könnyű volt megint, Ariah-val mentem egyedül, aztán a közepétől csatlakozott hozzá Lynn egy Crionban. Utóbbi valami brutális egység. Bármilyen védelmi tornyot leszed két lövésből, veterán fokozaton már egy lövésből. Egy teljes LC-tornyot a Contruction Module-ig egyedül másodpercek alatt eltakarít. A lőtávja pedig nagyobb, mint a teljes képernyő. Bónuszban pedig még hihetetlenül stabil is, legalábbis az az egy-két egység, ami a közelébe jutott, meg se tudta karcolni.

Rájöttem, hogyan lehet a gyorsbillentyűket előhívni és eltüntetni az épületek és az egységek gyártásához: a 0-ás gombbal.

Viszont továbbra sem múlt el, hogy Ariah akadozva mozog. Ha valahova kattintok, akkor jobb esetben elindul arrafelé, de mindig megáll a cél előtt több méterrel. Ezen a pályán kezdte el, de nagyon remélem, most már eltűnik majd...

Ha meg szarakodni fog a játék azért is, mert össze-vissza és több gépen játszom a kampányt, akkor majd cheattel végigszaladok esetleg újra a pályákon, hogy aktiváljam a UCS-küldetéseket. De merem remélni, nem lesz rá szükség...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.20. 23:53 #247
Barthezz
Na elég jól haladtam az UFO-s pályán, annyira nem nehéz, mint elsőre tűnt, ugyanis ezek az izék nem tudnak osztódni, csak kisebb űrhajókat tudnak gyártani vhogy, amik ugyan izmosak, de a támadásaikat azért vissza lehet verni. A nagy űrhajók ellen viszont az anti-air Kazuar-ok teljesen hatástalanok, megsebezni se tudják a pajzsa miatt. Az elsőt sikeresen becsalogattam a légvédelmi tornyaim elé, amik bár nehezen, de leszedték, viszont a többi nem hajlandó megmoccanni. Most épp tesztelgettem, mivel lehetne kinyírni őket, eddig úgy tűnik, hogy 25 Scarab kell egynek és akkor az összes Scarab-om, de az ő UFO-ja is megpusztul Szerencsére pénzem van még, a Scarab meg nem egy drága egység Sajnos a pályát már csak jövő hétvégén tom befejezni, mivel holnap szokásosan megyek vissza Pestre.
Viszont sztem ez az űrhajó igencsak felborítja a játék egyensúlyát, 5-6 ilyennel egy teljes térképet gond nélkül le lehet tarolni Már alig várom, hogy elérhető legyen az alien hadjárat és én irányíthassam ezeket az óriási monstrumokat
51824 levél
Válasz 06.03.20. 17:03 #246
Barthezz
Ha két külön gépen tolod az ED meg az LC kampányt, lehet gondban leszel majd, ugyanis az UCS-val csak akkor válik elérhetővé a hadjárat, ha az ED és az LC is egyszerre megvan!

Az első két hadjáratot én is easy-n nyomtam, most váltottam át normal-ra az UCS előtt, lehet nem kellett volna
31933 levél
Válasz 06.03.20. 13:07 #245
szbszig
Csak azért írok, mert megint ügyes voltam, a két héttel ezelőtti mentéseket nem, csak a múlt hétvégieket hoztam magammal (bár még azokat sem próbáltam...), úgyhogy egyelőre kénytelen leszek az LC-t folytatni, azt hiszem...

És dehogyis, easyn játszom, nagyon ritkán vállalkozom bármilyen játéknál elsőre magasabb fokozatra. Ráadásul ahogy elnézem megint, később még szükség is lesz rá, hogy easyt választottam...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.19. 19:23 #244
Barthezz
Gecc, 3 felé ágazott az UCS kampány és 3 teljesen új pályatípust ismerhetünk meg ennek révén! A sztori is igen jó lett most! Viszont úgy kb. 5 perc erejéig belekezdtem mindhárom pályába és a nehézségük vmi eszméletlennek tűnik. Az elsőn ilyen űrhajói vannak az alieneknek! Még sose láttam, hogy ekkora batár egységük is lenne, eszméletlen hogy mekkora! Ráküldtem a kezdeti seregemet, de még szinte csak megsebezni se tudták, mert ilyen lézeres védőpajzsa van, ami hatástalanítja a felé jövő rakétákat. A fegyvere pedig egy olyan zöld lézer, amivel gyakorlatilag egyetlen lövéssel elintézi bármelyik egységemet Kíváncsi vagyok, hogyan lehet legyőzni ezeket az űrhajókat, pláne, hogy - ahogy a képen is látszik - csoportban van jónéhány. Asszem ide Will Smith és Jeff Goldblum kéne
Ez meg egy kicsit Starcraft-ról koppintott pályatípus, de nagyon jól néz ki! Viszont ezen a pályán meg építkezni nem lehet és az első pár lépés után már annyi aliennel találtam magam szemben, hogy a teljes kezdőcsapatomat kiirtották semmi perc alatt, mission failed...
Így egyelőre még gondolkodom, melyik pályának álljak neki elsőre
51824 levél
Válasz 06.03.19. 15:44 #243
Barthezz
Én a rakétás Apollo-kra gondoltam, azoknak nagyobb a lőtávja az alien tornyokénál, és ha vmilyen nagy látótávolságú repülővel föléjük állsz, akkor mondom veszteség nélkül leszedik a teljes alien bázist Viszont a keltető egységeit nem öltem meg én se rögtön az elején és bár igaz azért támadgatott, de nagyon erőtlen támadásokat vezetett ellenem. Mondom sztem te nem easy-n tolod Bár a 6-os pálya easy-n is brutál volt

Azt a Reaper-t akkor meg lehet támadásra is használni? Arra én sose próbáltam, mert egyrészt csiga lassan mozog és télleg nem könnyű elmozdítani a platformjáról sem Védekezésre meg szintén nem használtam, mert mire a kijelölt egységek fölé ér, arra azok már rég nem ott vannak...
31933 levél
Válasz 06.03.19. 14:30 #242
szbszig
Melyikekre gondolsz?... Mert a Nestek lőtávja óriási, nem emlékszem olyan egységre, amelyiknek az én oldalamon nagyobb lenne, ha pedig lőtávon belül kerülnek, egyedül a Rippernek van esélye, hogy el is jusson a célpontig. Úgyhogy végül úgy csináltam, gyártottam egy Rippert, be az alienek közé, leszedtem két-három Nestet, de vissza persze már nem jutott. Gyártottam egy újat, stb... Kicsit hosszadalmas volt. Ja, és zseni vagyok, mert nem hogy a felszállásra, de végül még a támadásra is sikerült rábírnom azt az idióta csészealjat.

Egyébként másodjára már óvatosabb voltam, és mielőtt bementem volna egyáltalán a bázisra, Ariah-val körbejártam, és minden alient levadásztam, úgyhogy utána már nem támadtak egyáltalán. Valószínűleg neked is sikerült kilőnöd az osztódó egységeit, azért támadott ritkán, nem?

A sztori pedig annyit haladt előre, hogy a felettesek újra be akarták fogni az alieneket, Ariah viszont inkább megsemmisítette az utolsó szálig őket. Ezért bizonytalan ideig pihenni akarták küldeni, ő pedig ekkor rájött, hogy neki is végig hazudtak, és úgy döntött, hogy inkább elszökik Lynnel meg Sebastiannal, és talán csatlakozik az Edenite-okhoz? Nem tudom, még csak most kezdtem a következő pályát, ahol egy űrhajót kéne meglovasítani a marsi űrállomásról majd.

Egyébként a változatosság kedvéért ezen a pályán egy újabb buggal találkoztam. Egy idő után Ariah (megint vele kommandóztam egyedül), nem volt hajlandó mozogni. Azaz hiába kattintgattam veszettül, alig moccant meg, és egy-két lépés után mindig megállt. Fogalmam sincs, miért, de remélem, az újratöltés majd megoldja...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3564 levél
Válasz 06.03.19. 12:04 #241
kappadi
ha ugyanarra a repülöre gondolunk akkor azzal nem is fogsz felszálni! az csak légvédelmi repülö ha megtámadnak akkor a támadást tod vele leverni annyira jo csak! olyan mint az a nagy csészeaj
L. Ádám
51824 levél
Válasz 06.03.19. 05:36 #240
Barthezz
Azon a pályán egyedül a rakétákkal felszerelt artillery-ként funkcionáló alapegységeknek van esélye az alien bázis ellen (azok viszont veszteség nélkül is leszedik az egészet )
Amúgy nálam alig támadott az AI, lehet akkor te nem easy-ben nyomod?
Jah és bombázókat ne használj, azok csak akkor szállnak fel és mennek el a célpontig, ha az végig vmelyik egységed látótávávban van! Minden más esetben a bombázók fel se szállnak vagy félúton visszafordulnak! Elég nagy hülyeség és lényegéebn hasznavehetetlenné teszi a bombázókat, de sajnos így van a játékban

production module waypoint: a legalsó alapépületre ha rákattintasz, akkor az összes rajta levő termelő épület waypoint-ját meg tod adni!
31933 levél
Válasz 06.03.19. 00:38 #239
szbszig
A hatodik csapatnál tartok, és kezdek egyre idegesebb lenni, mert nem tudom a repülőimet felszállásra bírni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.19. 00:22 #238
szbszig
Hihetetlen játék. Kiválasztom a ránézésre legütőképesebbnek és az adott ellenség ellen leghatékonyabbnak tűnő járműveket - hogy aztán azt tapasztaljam, hogy szart se érnek, viszont ők maguk egy-két lövés hatására odavesznek. De tényleg félelmetes. Ariah-val bármit, egy fél hordányi egységet is lazán eliminálok, viszont az Oryctian Tanknak körülbelül három lövésétől már kifekszik... Vagy a Hermipterianokat a legutolsó Pilot is simán szétszedi, csak állnak bambán, de ha az übertápos légi egységeimet viszem ellenük, azokat két lövéssel leszedik... Más játékban is van persze, hogy bizonyos egységek hatékonyabbak bizonyos egységekkel szemben, de ez itt egyszerűen már túl durva méreteket ölt. Miközben ezt írom, éppen próbálom bevenni az ellenséges Nestekkel teli alien bázist a negyedik pályán. Most gyártom a harmadik fajta támadó sereget, az első kettő totális csőd volt...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3564 levél
Válasz 06.03.18. 19:44 #237
kappadi
nah mind1! csak nem szeretek sokat olvasni

az alienekkel is lesz campagin rész?
L. Ádám
31933 levél
Válasz 06.03.18. 19:23 #236
szbszig
Aha, tényleg. Roppant vicces... Mindesetre inkább újrakezdem, és lemenekítem arról a toronyról a modulokat. Vajon ha csak az alja robban fel, az is kiterjed a szomszédos két toronyra? Azzal viszont egyáltalán nem értek egyet, hogy nyersanyag van bőven, és az ellen nem támad. Éppen hogy kristályhiányban szenvedek, az alienek pedig szép nagy csapatokban jönnek. Először elkezdtem gyártani az előzőleg bevált Athenákat, na azokat kettő, azaz kettő darab lövéssel szedi le, úgy, hogy már az első után pirosban van az életerejük... Úgyhogy valami más hatékony fegyvert kell kitalálni. Viszont a chemical armour-nek nem igazán érzékeltem a jelentőségét, pedig elvileg annak kéne alienek ellen hatásosnak lenni, nem?

Amúgy a hármas pályát végigszenvedni? Én Ariah-val mentem végig egyedül, a többi egységet meg se mozdítottam. Így legalább szépen gyűlt az experience-e is. Szeretem a kommandós pályákat. De akkor a repair kit-ek használhatatlanok, hacsak nem ültetem be Ariah-t valamibe?... Ha meg beültetem, akkor a spéci fegyverei lesznek feleslegesek...

Ja, meg arra még nem jöttem rá, hogy a production module-nak hogy lehet waypointot megadni, hogy oda küldje az elkészített egységeket.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.18. 18:57 #235
Barthezz
omg rotfl ezt meg hogy hoztam össze

"Amikor az 0-ra ér, akkor robbanik" ---> helyesen: "Amikor az 0-ra ér, akkor robban" kész vagyok...
51824 levél
Válasz 06.03.18. 16:53 #234
Barthezz
Dettó így jártam én is azon a pályán... Ha visszatöltöd az állást, akkor jól látszik, hogy a középső épület egyik moduljánál van egy csík, ami folyamatosan csökken a pálya elejétől kezdve. Amikor az 0-ra ér, akkor robbanik, a mellette levő 2 másik tornyot is megsemmisítve. Hogy hogyan lehetne a csíkot megállítani, azt fogalmam sincs... Én újjáépítettem a bázist, szerencsére nyersanyag van bőven a pályán és az ellenség se támad semmit.

A sztorit meg thx, hogy így összefoglaltad, ennyit viszont én is értettem belőle, pont azokat nem, amiket te is zavarosnak írtál le Majd ha sikerül megértened, hogy a következő pályán Ariah miért vonul a teljes LC ellen, azt leírhatnád, mert totál nem értem, mi történt ekkor. A lényeg hogy a 3 napos fegyverszünetből Ariah és Falkner életre szóló barátsága lesz, a maradék LC meg ED pedig új frakciót létrehozva megintcsak egyesül a hőseink ellen. De hogy ez miért történt így, azt nemtom, elvileg a Földhöz hasonló bolygó keresésében akadtak nézeteltérések, de hogy ekkora?
31933 levél
Válasz 06.03.18. 16:12 #233
szbszig
Én ilyet, esküszöm, nem láttam még... LC, 4-es pálya, egyszer csak szó nélkül összedőlt három teljesen felépített tornyom. De úgy, hogy a közelükben nem volt ellenség, rájuk se kattintottam, semmi, egyszerűen fogták magukat, és összedőltek... Gyakorlatilag a teljes bázisom odaveszett ezzel. Pont van egy mentésem is egy másodperccel a történések előtt, úgyhogy ha valakit érdekel, szívesen meg tudom mutatni, mert visszatöltöttem, és mindig ugyanaz történik...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.18. 15:52 #232
szbszig
A sztoriról neten mindenhol azt mondják, hogy klisékkel teli középszerű sci-fi. Nos, én ritkán szoktam rásütni valamire, hogy kliséket használ, mert ha jobban belegondolunk, akkor ezt gyakorlatilag mindenre ki lehetne jelenteni, új ötletet szinte már képtelenség kitalálni. Szerintem a legnagyobb baj a story-telling körül van. Olyan zavaros, összefüggéstelen az egész, mintha a pályák csak lógnának a levegőben, vagy tényleg egyfajta demonstrációszerűen összecsaptak volna pályákat, és utólag erre megpróbálták ráépíteni a sztorit...

Igen, a Ganimédesz és az Ió nagy Jupiter-holdak, a Titán pedig Szaturnusz-hold. Most belegondolva, végülis eléggé kötve volt a készítők keze, mert ezeken és a Marson kívül nem sok szilárd felszínű égitest található a Naprendszerben... Ugyebár az alaphelyzet az, ha jól tudom, hogy a Föld (gondolom, a Holddal együtt) éppen a Nap felé zuhan, úgyhogy az eredetileg annál is közelebb levő bolygók, a Merkúr és a Vénusz nem nagyon jöhetnek szóba. A Mars oké, de a két parányi holdja, a Phobosz és a Deimosz a maguk 10 km-nyi átmérőjével egy vicc... Aztán meg már a gázóriások jönnek, és ezek közül a Jupiternek négy, a Szaturnusznak pedig egy darab "normális" méretű, legalább 1000 km sugarú holdja van. Ezekről, konkrétan a Titánról tudom, fel is merült, hogy akár vizet is tartalmazhat, és küldtek szondát a vizsgálatára, ami 2005-ben meg is érkezett, egyéb részletek a NASA honlapján... A fentieken kívül pedig tényleg már csak egy-két nagyobb kisbolygó kerülhetett még szóba...

SPOILER
Az LC hadjárat eddig konkrétan arról szólt, hogy a Titánon találtak egy összetört 21. századi NASA-szondát, ami igen fontos adatokat tárolhatott, mert egyszerre mindenki meg akarta szerezni. Előbb elrabolta valami űrkalóz csőcselék banda, de Ariah visszaszerezte, és azt az utasítást kapta, hogy a helyszínen szerelik szét, és fejtik meg a tartalmát. Aztán a következő pálya egy kisbolygón (a kisbolygóövezet a Mars és a Jupiter között található) játszódott, ahol valami féregjáratszerűséget kellett megmenteni a támadó ED-vel szemben. Amit viszont nem értettem, hogy a szonda mit keresett velünk... Aztán pedig Ariah visszatért a Marsra, ahol a Selene bázist éppen lerohanta és megsemmisítette a UCS, és valamilyen csoda folytán a szonda adatai éppen náluk voltak... Na mindegy, elküldték, Ariah-nak, aki a biztonság kedvéért lemásolta és bele is nézett: egy a Földhöz nagyon hasonló bolygó koordinátáit írta le. Liu Han (ő az a pacifista hippi, ugye? ) érdekes módon azonban már előtte tudott erről... És még érdekesebb módon ő irányította a UCS robotokat, akik megtámadták a Selene bázist... Most meg, szintén a Marson, előkerült Van Troff, aki valamiért az LC-nek dolgozott és alieneken kísérletezett (pedig az előző kampányban még ED-tudós volt...), éppen átmutálódott alienné, és most ellene harcolok. Az ED és a UC közben háromnapos fegyverszünetet kötött. (Mondjuk vicces ez, hogy "három nap", mert azóta sokkal több nappal és éjszaka telt el valójában mind marsi, mind földi időszámítás szerint...)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.18. 14:40 #231
Barthezz
Én a sztorit sajnos nem nagyon vágom, túl gyorsan lemennek a szövegek, mire angolul fel tudnám fogni a lényegüket Szal rohadtul nem értem, hogy Falkner, Liu Han, Ariah, Lynn és Van Troff összefogva miért indulnak a teljes ED meg LC birodalom ellen Mert általában nem a főmuftik szoktak árulóvá válni, azaz ha a főnök álláspontot változtat, akkor az az egész seregre is vonatkozni szokott. Ha te jobban vágod a történéseket, akkor majd összefoglalhatnád nekem a lényegét!

Nah és a válaszok :
A hacker bármelyik UCS egységet képes átprogramozni a te oldaladra, csak rákattintasz vele, mintha támadnád és ekkor megjelenik egy csík, amennyi ideig hackelnie kell, hogy a művelet sikeres legyen. Azon a pályán még én sem tudtam a hackernek ezen tuajdonságát, kappadi világosított fel utólag, én meg végigszenvedtem a maroknyi csapatommal az egész térképen...
Az ammo pack nemtom mire jó, a repair kit viszont a medipack-ekhez hasonlóan működik, csak nem a hőst, hanem azt a járművet javítják meg, amelyikbe bepakolod a hősödet.
A helyszínek sorrendjei nekem is logikátlannak tűnnek, arra megy rá a játék, hogy minél több pályatípust bemutassanak sztem Bár ez nekem most újdonság, hogy a Jupiter holdjai is helyszínek, azt hittem hogy csak a Marson és annak holdjain folynak a cselekmények, csak a 2 holdján kívül (Deimos és Phobos) a készítők kitaláltak még néhány fiktív holdat a több helyszín érdekében

kappadi: LOL
31933 levél
Válasz 06.03.18. 00:17 #230
szbszig
Hú, asszem, most, hogy hazaértem, visszaállok az ED hadjáratra, mert SPOILER
kezdenek összefonódni a szálak, mind Falkner, Van Troff és az a hippis beütésű szeparatista szektavezető, akinek nem tudom a nevét, felbukkant már az LC hadjáratban is, ráadásul az utóbbi kettő úgy és olyan szerepben, mintha valamiről máris lemaradtam volna.
Kár, pedig már kezdtem megszokni a csajokat... Végül a második pályát is megcsináltam még egyszer, ezúttal készültem mindenre, úgyhogy gyakorlatilag veszteség nélkül húztam a végéig, közben pedig csak vizet bányásztam, és fejlesztettem folyamatosan a jövőre való tekintettel. Erről jut eszembe, hogy a vízforrások szintén roppant ötletesek, még mindig találkozom új fajtákkal: tó, gejzír, az a több színben is létező kristályosodott izé stb.

Na és akkor jöjjön egy pár kérdés szokás szerint:
- A hacker egészen pontosan mit csinál? Azt láttam, hogy az animációban átállított 5 Kazuart, de egyébként nem vittem a frontvonal közelébe.
- A Kazuaroknál mire jó az az entrenchment funkció, amivel be lehet húzni a lépegetőiket? Gondolom, talán a védelmüket/támadásukat erősíthetik meg így...
- A harmadik pályán Ariah-val begyűjtöttem valami 25-25 ammo-t és repair kitet, de fogalmam nincs, mire lehet azokat használni, és a use-ra sem történik semmi.
- Csak nekem tűnik úgy, hogy a helyszínek logikátlanul vannak megválasztva, vagy tényleg így van? Például SPOILER
az ED második pálya nem valamelyik Jupiter-holdon játszódik, aztán pedig az LC harmadikon Ariah-ék már a Marson találják Van Troffot. Vagy az első pályán a szondát szintén valamelyik holdon találjuk meg, és Lynn azt mondja, hogy ott helyben kell tanulmányozni. Erre a következő pályán, ahol meg kell védeni a generátorokat egy kisbolygón, ott van velünk. Hogy aztán a harmadik pályán meg kiderüljön, hogy valójában egy marsi bázisra kerültek valahogy a szondából kinyert szigorúan titkos információk...

Tuti, hogy még akartam valamit, csak elfelejtettem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31933 levél
Válasz 06.03.17. 16:49 #229
szbszig
Olyat már sokszor láttam, hogy a túl sok és túl rövid hsz-eket írogató egyéneket - joggal - leszúrják, na de hogy az legyen baj, hogy egybe írtam túl sokat...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3564 levél
Válasz 06.03.17. 14:56 #228
kappadi
sorry hogy belekötök,de lécc az ilyen hatalmas hszokat több be írjátok,hogy át tekinthetöbb legyen,mert igy ránézésre kisfogalmazás és nagykedvem nincs átnyálazni! lassan én is újra neki állok a játéknak ugyhogy jó hogy jelen vagytok a topicba,mert ugyérzem majd el fog kelleni a segitség
L. Ádám
51824 levél
Válasz 06.03.16. 23:07 #227
Barthezz
Nah asszem idézgetős módszerrel válaszolgatok

"Meg úgy mellesleg volt egy elkerített részen belül egy chaingun, ahhoz hogy lehetett volna hozzájutni, hiszen csak Ariah veheti fel, ő viszont nem tud repülni... "
Pedig nem ilyen bonyolult ám a helyzet, csak simán ki kell kapcsolni a lézerfalat egy helyen és besétálni Ariah-val
Amúgy ez a pálya nem volt annyira húzós nekem, mákomra még amíg lehetett építkezni, televettem magam tornyokkal

"Egyszer például - máig nem tudom, hogyan - sikerült előhozni, hogy a gyártó panelen minden épülethez és egységhez kiosztott egy gyorsbillentyűt."
Hmm, ez érdekes, ugyanezen a pályán ez velem is megtörtént, de csak ezen a pályán. Lehet hogy bug? Nálam egy visszatöltés oldotta meg...

"A másik dolog, hogy az egész játék valahogy roppant nehézkes. Már az nagyon lassúvá teszi, hogy az ember hosszú perceket tölt pause mode-ban a tech tree-t olvasgatva, vagy járműveket állítgatva. De ráadásul a pályák is relatíve nagy méretűek, rengeteg az ásvány, nehéz a bázisokat bevenni stb., és így nagyon elhúzódik minden map."
És akkor még a későbbi pályákat nem is láttad Engem is már idegesít ez a lassú játékmenet, pláne amikor totál lezúznak és újra kell kezdeni a pályát egy csomó egységbeállítás meg fejlesztés után :-S

Szal összességében nekem is ugyanaz a véleményem, mint neked. A játék tele van nagyon jó innovatív ötletekkel, viszont a sok bug, a túlságosan hosszú, minden apró részletre kiterjedő játékmenet, a nehézkes irányítás és a kampány kiegyensúlyozatlan nehézsége (tök gyökér és szine lehetetlenül nehéz részek váltakozása) lerontja az összképet
31933 levél
Válasz 06.03.16. 22:38 #226
szbszig
Na, hát elég lassan haladok, tudom, még csak az LC harmadik pályán vagyok, de egy pár dolgot elmesélek.

Először is nem túlzottan tetszett a második pálya. Igazából alapból nem rajongok az ilyen bázisvédős pályákért, de ráadásul itt még az is meg volt kötve, hogy miket lehet gyártani, és mit nem. Épületet egyáltalán, és a tech tree-ben sem volt időm és pénzem kifejleszteni mindent, amit akartam. Meg úgy mellesleg volt egy elkerített részen belül egy chaingun, ahhoz hogy lehetett volna hozzájutni, hiszen csak Ariah veheti fel, ő viszont nem tud repülni... Meg ott szívtam azzal, hogy Falknerrel tényleg már 20 medkitnél tartok az ED-hadjáratban, na Ariah-nak persze egy sincs. És volt amikor a megjelenő ellenséges hullám összes(!) egysége őt támadta meg egyedül, úgyhogy még elmenekülni sem maradt időm vele... Meg oké, hogy az elején vettem jó pár storage module-t, de aztán egyszer csak betelt a kvóta, és akkor cakk, mivel épületet ugye nem lehetett venni. Én meg ott maradtam ilyen 25-30 egységgel stabilan, amit képtelenség lett volna szétosztani még kétfelé is, viszont az egyik generátortól a másikig sem sem lehetett átérni velük, ha jött az ellen... Úgyhogy a megoldás az lett, hogy egyrészt kényszerből átálltam kizárólag Athenák gyártására, mert azok repülők és viszonylag gyorsak, másrészt volt egy alkalom amikor egyszerűen muszáj volt újratölteni, és a támadás helyét ismerve már előre átvonulni oda...

Egyébként a játéknak még mindig sikerül meglepnie engem. Egyszer például - máig nem tudom, hogyan - sikerült előhozni, hogy a gyártó panelen minden épülethez és egységhez kiosztott egy gyorsbillentyűt. Ez szép és jó is lett volna, bár nem használtam, viszont a kellemetlen meglepetés akkor ért, amikor a csapatok kijelölésére használt számbillentyűk ezzel egyidőben megszűntek működni. Pontosabban akkor, amikor a gép épp támadott, én meg nyomom a fő bázisvédő csapat sorszámát, amely a túloldalon tartózkodott, és támadás. Aztán csak várok, várok, a gép már leamortizálta a fél bázisomat, még mindig nem jön senki. Megnézem őket, erre azok a hülyék ott állnak egy helyben, kijelöletlenül...

Amúgy az ED nekem sokkal jobban bejött eddig, mint az LC. Pedig elvileg az LC a "jók" oldala, de nekem valahogy megszokhatatlanul fura ez a teljesen női katonaság. Tényleg nem vagyok hímsoviniszta, de az ED sokkal inkább tűnik egy komoly hadseregnek... Erről az egész ötletről, hogy alkossunk egy full női frakciót, egyetlen fogalom jut csak eszembe állandóan: fanservice. Aki ismeri az animéket, érti.

A másik dolog, hogy az egész játék valahogy roppant nehézkes. Már az nagyon lassúvá teszi, hogy az ember hosszú perceket tölt pause mode-ban a tech tree-t olvasgatva, vagy járműveket állítgatva. De ráadásul a pályák is relatíve nagy méretűek, rengeteg az ásvány, nehéz a bázisokat bevenni stb., és így nagyon elhúzódik minden map.

De hogy jót is mondjak, a trailer szerintem fantasztikus, már vagy tízszer végignéztem. Arról beszélek, ami úgy kezdődik, hogy "If I had the chance to turn back the clock, maybe I could have changed the cause of history.", és megmutatja, hogyan jutott el az emberiség 2160-ig. Meg az aláfestő zene, sőt, a játék legtöbb zenéje, most is azokat dúdolom magamban. (Most már tényleg meg kéne keresnem őket neten.) Ugyanakkor a szinkronhangok, hát... És a hangerőt még mindig nem tudtam beállítani, ennyi pálya után sem. Ha felhangosítom, akkor egy-egy támadásnál megsüketülök, ha meg lehalkítom, akkor a hősök beszéde érthetetlen. Például Lynn sokkal halkabban beszél, mint Ariah.

Szóval furcsa egy játék. Sok pozitívummal, és sok idegesítő hibával...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51824 levél
Válasz 06.03.14. 00:29 #225
Barthezz
Még jó, hogy csak otthon szoktam játszani, úgy látom én is szívnám, ha ilyenkor is szeretném nyomni a game-et, amikor Pesten vok

Az LC-vel meg nyugodtan elkezdheted, mivel a története párhuzamosan halad az ED hadjáratéval (van olyan pálya is, amit mindkét féllel le kell játszani, csak a másik oldalról). Az LC kampány kicsit továbbmegy a sztoriban az utolsó 1-2 küldetésben, de nem vészes. A 2 kampány története pedig az UCS hadjárattal folytatódik majd (immáron egy fordulattal már ők is Falkner-ék oldalán vannak ), miután teljesítetted a 2 alap-kampányt.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.