Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Brothers in Arms: Road to Hill 30 (Ismertető)

1 levél
Válasz 06.04.21. 10:44 #16
Jabba Hut
helló mindenki

nem tudja valaki hogy hol van a BIAba a multiplayer?
vagy egyáltalán van?mert én nem találtam persze lehet én vagyok balfék de nem tom vanak e egyáltalán szerverek vagy valami bár ASE(all seying eye aszzem így írják)be még nem próbáltam keresni lehet ott találnék de ha valaki dud vlamit akkor monnya
előre is kösz Jabba Hut

UI:szeriontem a játék nagyon jó annyi baj van vele hogy ha nem zoomlok a fegyverre nincsen kicsi célkereszt az nem lenne hátrány
a németeket pedig túl könnyű leverni puskatussalők pedig hetekig vernek agyon engem egy átlag amerikainak nem kéne enyivel strapabíróbbnak lenie mint egy némenek igaz a főszereplő elhullana lépten nyomon az se lenne túl jó és szerintem túl ritkán van mesterlövész puska meg a gránátot is kaphatnánk többet

na akkor aki a multiról tud valamt az legyen olyan kedves
8000 levél
Válasz 05.05.09. 15:57 #15
Porker
leírtam, hogy úgy egyedi, hogy a II. VH-ban egy irányítós FPS.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
2150 levél
Válasz 05.05.09. 13:51 #14
darkforce
Mondhatom, teljes egyet tudok veled érteni, néhány kis helyreigazítással.

A hasonlóságot legfőképpen az ott bemutatott jelenetek lemodellezésére értettem (hasonlóan mint ahogy a CoD-ban műveltén elég gyenge szinvonalon az Ellenség a kapuknál című film alapján), bár tény, hogy pont ilyen jelenet nembiztos, hogy volt a sorozatban, de nekem kapásból az jutott eszembe, pedig az csak egy film/sorozat a sok közül.

És, hogy hozzátegyem, a H&D2 is nagyon messze van attól, ahogyan lezajlott a háború. Én az autentikusságot nem azon kérem számon, hogy voltak e feljegyzések, hogy ilyen tényleg megtörtént -e és így, hanem azon, hogy mennyire életszerű maga a program (és itt nem a pillanatnyi látványelemekre, fizikára, játékmenetre gondolok, hanem úgy önmagában az egészre). Elég érdekes játék az, amelyikben a németek oldalán harcolva tudod, hogy 2 óra múlva megjönnek az ejtőernyősök mert kilested a törikönyvből =)

Tehát amit én hiányolok az mint mondtam a háború. Ha jól tudom egy átlag amcsi katona nem lőtt lőhetett le többet 2-3 németnél mielőtt ő is kapott egyet a fejébe, mert akkor elfogytak volna a németek, ezzel szemben a játékokban tömegesen henteljük őket, mintha csak a Serius Sam-el játszanánk (félreértés ne essék, a komolyszem egy nagyon jó játék).

Amit pedig már évek óta hiányolok a játékokból : Miért nem lehet a németekkel lenni ? Ezekszerint minden német katona náci volt ? Gondolom a szövetséges/szovjet katonák/vezetők nem követtek el semmilyen háborús bűnt ... bah ...

Az Operation Flashpoint szabadságát pedig valószinűleg semmilyen játék nem fogja már überelni, hiszen nem az a tendencia látható, hogy bármilyen lépst tennének efelé. Majd 2012 -ben jön a 2. rész úgyis, ahoz meg megjelenik 8 évre rá az Invasion 44 mod és akkor kész a világ legjobb 2.vh-s fps-e =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
21647 levél
Válasz 05.05.09. 06:35 #13
padavan
Csodás grafika: Anyira azért nem csodás. Nem egy hányinger,de a kissé szét van nyomva az egész ezzel az idióta blur-rel. Ha az nem lenne, mindjárt kapnánk egy MOHAA szintű gfx-et...
Egyedi téma: II. VH, roppant egyedi, ja...
Multiplayerhez nem volt szerencsém.
MI: No comment, ha neked kihívást okozott, akkor veled van a probléma.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
12857 levél
Válasz 05.05.09. 01:14 #12
konrad
Üdv darkforce!

"A program egyébként meglepően nagy hasonlóságokat mutat a Brothers in Arms sorozattal (ami ugyebár nem csoda, elvégre ugyanazt a történetet dolgozzák fel kb.)"

Most akkor "hasonlóság" vagy "ugyanaz a feldolgozás"? Aki ismeri a BoB történetet, az némi "hasonlóságot fedezhet" ugyan fel, pusztán a Carentan pálya miatt! De hogy a BoB-t teljesen adaptálták volna, nos az kétséges. (Bár a kb.-t odatetted )

"Tudni kell persze, hogy a 2. vh. valóságosan megtörtént eseményeit meg sem közelíti ez a játék"

Hát nem tudom, hogy a H&D2, a maga inkább fiktív küldetéseivel mennyire "hiteles" úgy, hogy ott sem irányítasz 4 embernél többet, amellett, hogy abban a játékban nyilvánvalóan több lehetősünk van a taktikai elemek működtetésére! Amúgy nagyszerű játék, de hitelesség tekintetében nem vagyok abban biztos, hogy veri a BiA-t! (A BiA-ban
én messzemenőkig igyekszem hangsúlyozni a veteránok közreműködését, ergo azért a valós történeteket igyekeztek feldolgozni...raj szinten)

Egyébként az árkád-jelleggel egyetértek, hiszen én naív valamiféle Operation Flashpoint mozgási-szabadság lehetőségre vártam (rajtam kívül mozgó számos más egységre), ehelyett szűk "sikátorokban", lineáris pályán tudok csak mozogni...

Ne érts félre, nem kötekedni akarok, a hozzászólásod kiemeléseit csak a reflexió kedvéért alkalmaztam!

üdvözlettel: konrad
195 levél
Válasz 05.05.09. 00:32 #11
rogan99
Kissé túl van értékelve. Sztem semmi extrát nem nyújt a játék.
A fegyveres dolog sztem kifejezetten tré. Nekem nem tetszik hogy a szerencsétől függ kb hogy eltalálom vagy nem mivel akkora szórása van a fegyvereknek hogy az nem igaz.(nem érdekel mi a reális játékélményt akarok). Ezek után nem csodálom hogy a célkereszt ki van kapcsolva. Semmit nem ér. Taktikai fps kifejezés meg lol. Semmi taktika nincs benne. lefoglal megkerül lelő. De izgalmas.
Kipróbálom legnehezebb fokozaton talán úgy jobb valamivel.
Gigabyte k8nf9 ultra, 3200+(venice), 2x512Mb ddr Kingmax Hardcore, 6800GT+ nv silencer, 400W chieftec táp
4293 levél
Válasz 05.05.08. 22:02 #10
KoKo
Arra én is kiváncsi lennék, hogy milyen konfigon néz ki így a játék?!!!

No other way but down!
2705 levél
Válasz 05.05.08. 19:20 #9
hadzsi
Mondjuk látszik, hogy a cikkíró nem játszott authentic fokozaton a játékkal, mert akkor nem lenne ilyen rossz véleménye az MI-ről. Az már más kérdés, hogy miért csak az authentic fokozaton ennyire jó az ellen, de mindegy.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
8000 levél
Válasz 05.05.08. 18:05 #8
Porker
+csodás grafika
+egyedi téma (mármint az irányítós FPS)
+multiplayer
+MI
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
678 levél
Válasz 05.05.08. 17:35 #7
Shaq
Teljes mértékben egyetértek!
De azért nem sorolnám az arcade kategóriában és már köze nincs a megszokott hentekhez. Igenis tartalmaz előrelépéseket - 3D-s ironsight, nincs célkereszt alapból és van értelme a suppresive fire-nek. Nagyobb csatákhoz, nagyobb pályák is kellenek és ezt az engine-nel nem tudták megvalósítnai, így csak "kisebb" küldetésekről lehetett szó alapból.

Jó úton indultak el, nekem tetszik a próbálkozás, de sokat kell még várnunk egy minden igényt kielégítő, igényes második világháborús taktikai FPS-re.
Only Easy Day was Yesterday!
2150 levél
Válasz 05.05.08. 17:03 #6
darkforce
Ha már itt vagyok, akkor morgok egy sort én is.

Ez a játék tovább folytatja a Mohaa és a CoD által elkezdett "árkád szekondvörldvór" klónok sorozatát és semmi olyat nem mutatott nekem, ami miatt nem bírtam volna abbahagyni. Valahogy ez a sokadjára lenyúzott rókabőr szerep is közrejátszott ugyan, de mégsem éreztem a játékban semmi olyan momentumot, amivel több lenne az agyonreklámozott társaitól.

Tudni kell persze, hogy a 2. vh. valóságosan megtörtént eseményeit meg sem közelíti ez a játék (mint ahogy a többi sem), elvégre elég nehéz elképzelni, hogy egy 4-5 fős amcsi katona 1 nap leforgása alatt legalább 600-700 német katonát kaszabolt le. Ha így lett volna, akkor nemigazán értem továbbra se, hogy miért került nekik ilyen sok időbe eljutni az ősnémet területekig.

Számomra továbbra is a Hidden & Dangerous 2 a legjobb 2.vh-s fps/tps, a többi nemnagyon hozta azt a reális szintet, amit elvárnék tőle. (megjegyzem, csak én vagyok ilyen veszettül kritikus bizonyára, ne anyázzatok nagyon ...)

A program egyébként meglepően nagy hasonlóságokat mutat a Brothers in Arms sorozattal (ami ugyebár nem csoda, elvégre ugyanazt a történetet dolgozzák fel kb.), de amit sikerült ott megvalósítani, az itt nem ment. Ez pedig a háború. Itt is csak annyit látunk, hogy lövöldözik ránk x db német katona, közben mi lövöldözünk vissza és a háttérben hallatszik néhány robbanás időközben. Nem azt mondom, hogy gigantikus csatákat akarok látni, mert ez egy FPS -ben nem könnyen megoldható dolog (bár az OFP-ben van valami ilyesmi azért), de nemigazán értem, hogy miért kell minden német katonát lelőni azért, hogy tovább jussunk. Bizonyára kedves Matt Baker is így emlékezett vissza, hogy minden egyes németet lelőttek, akivel csak találkoztak...

Nahhjó, befejeztem ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
21647 levél
Válasz 05.05.07. 22:28 #5
padavan
Szerinted kilenc felett kellett vola kapnia? Indokold.
Az én 7.5 pontom indokai:

Pozitívumok:
Szép grafika
Életszerü
Mérföldkőnek készült
Újfajta fegyver használat
Csapat alapú taktika


Negatívumok:
Kissé túl csicsás
Túl könnyű feladatok
Szokásos küldetések
Istentelenül rövid
Kavics lett belőle
Elvetélt csapat alapú taktikai elemek
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
8000 levél
Válasz 05.05.07. 22:21 #4
Porker
inkább alul.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
21647 levél
Válasz 05.05.07. 22:15 #3
padavan
Kicsit túl lett értékelve, nem?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
8000 levél
Válasz 05.05.07. 20:41 #2
Porker
Hol maradnak a pozitívumok, negatívumok?

Mindenkinek a grafikával van baja.Istenem, Normandiában, ahol minden fű és fa, ott nem lehet mást betenni!
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
12314 levél
Válasz 05.05.07. 20:09 #1
vortób
Te jó ég. Ezek a képek milyen konfigon készültek?
,,Happiness is only real when shared."
766 levél
Válasz 05.05.07. 20:09
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Brothers in Arms: Road to Hill 30 (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.