Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Rush for Berlin

Rush for Berlin

Rush for Berlin
A legutóbbi Rush for Berlin cikkek, hírek
105 levél
Válasz 06.06.08. 09:20 #249
VoluMen
Ami a Rush for berlin honlapról kimarad :

GRDB (review)
Panzers Phase One 88
Panzers Phase Two 84
Rush for Berlin 81

Gbase (review)
Panzers Phase One 90
Panzers Phase Two 85
Rush for Berlin 85

Gamezone (user szavazat)
Panzers Phase One 99
Panzers Phase Two 88
Rush for Berlin 84

A minusz végtelenbe és továááább !
105 levél
Válasz 06.06.07. 14:54 #248
VoluMen
Látom ám, nagyon zavar, hogy én is írkálok. De tegyük fel a kérdést: van értelme ? Akár annak, hogy írok, akár annak, hogy téged zavar ?

Már csak azért sincs értelme, mert a mo-i piac jelentéktelen bevétel szempontjából, a gamespot-os sorban pedig a 73% következik, aztán 68%,...
105 levél
Válasz 06.06.07. 14:27 #247
VoluMen
Én meg már azt hittem, hogy pénzért csináljátok.

Egyes oldalakon RFB-ből van egy 4,31 GB változat meg egy 2,88 GB változat. Mi a különbség ?
300 levél
Válasz 06.06.07. 13:44 #246
LeMon
Csak Miattad csináljuk. Lassan az utcádba is eljutunk hatalmas Gyurcsány-verő transzparenseinkkel, s egy reggel arra ébredsz hogy a seggeden virit egy RfB tetoválás...
what you LISTEN TO, is what YOU ARE
1484 levél
Válasz 06.06.07. 13:22 #245
Neurotoxin
Gamestar.....de nem tetszik.....
More fun, less brutality.
105 levél
Válasz 06.06.07. 10:35 #244
VoluMen
Nagyon nyomultok, nem is tudom, hogy melyik portálon láttam még a pc domeon kívül RFBés dizájnt. Szerintetek van értelme ? Megéri ?
105 levél
Válasz 06.06.07. 10:19 #243
VoluMen
Meglátjuk, de ha bejön, akkor elismered, hogy próféta vagyok.

Szeretnék gratulálni a csapatnak !

Gamespot:
Panzers Phase One 88% (Stormregion)
Panzers Phase Two 83% ("Stormregion")
RUSH FOR BERLIN 78% ("Stormregion")

Ez az ! Az 50-ig meg se álljatok !
10536 levél
Válasz 06.05.15. 19:23 #242
TcG|Rommel|Hun
Hát az utolsót majd meglátjuk...
105 levél
Válasz 06.05.15. 16:00 #241
VoluMen
A mezei informatikustól a programozóig mindenben utazom, perpillanat linux rendszergazda vagyok és engem skacozhatsz.

Bradburyt ki nem csípi ? Csak aki nem olvasta.

Letöltöttem skacok az RFB-t, csak nálam elég lassú. Ha kiszednétek a kódból a NOP utasításokat lehet hogy felgyorsulna.

Eddig amit láttam belőle az alapján középszerűnek látszik. Minden téren átlagos, szerintem bukás lesz.
3973 levél
Válasz 06.05.15. 10:41 #240
Petyo
Mert egyszerűen ilyen a játékmenet. Nem nagyon lehet kiküszöbölni. Ezt most általánosságban írom, a kardozós játékokról.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
7 levél
Válasz 06.05.15. 10:26 #239
[SR]Fox
Ja és ez nem szimulátor.

Ha azt akarsz akkor meg ellátom a bajotokat egy Bf 109 G2-vel
7 levél
Válasz 06.05.15. 10:20 #238
[SR]Fox
Nem azért, de ez a kardozós dolog akkor megy ha odaküldöd hogy kardozzon. Ha meg odaküldöd kardozni akkor utána miért nem tetszik hogy kardozik?
4695 levél
Válasz 06.05.14. 13:13 #237
szedrencs
Huh, nem rossz, lehet, hogy megint visszarakom a gépre?
4495 levél
Válasz 06.05.14. 13:02 #236
Wing
"minimális szinten a Blitzkrieg"

Nyugodtan sorold a többi mellé. A Blitz 1-nek gyakorlatilag 3 év alatt jelentősen nem csökkent a rajongói tábora, GameSpy-on ugyanannyi szerver van, mint régen, a nagy klánok aktívak, ráadásul modok terén is el vagyunk halmozva bőven. Épp az imént nézegettem a készülő modokat, és azt kell mondanom, a Blitz előtt még mindig áll kb. 2-3 év

Íme egy kép az egyik legzsírosabb modból.
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
4695 levél
Válasz 06.05.13. 12:26 #235
szedrencs
Akkor most következzen - szokatlan módon - egy pozitív jövőkép tőlem:

Azért ne aggódjunk, vannak készülő taktikai RTS-ek, amikkel - első ránézésre - elégedettek lehetünk majd (persze a pudding próbája...). Ráadásul úgy tűnik, mostanra rájöttek a nem-lineáris játékmenet, és a stratégiai-döntéshozói szint "szépségére" is, úgyhogy ezt egyre több játékban fogjuk látni a közeljövőben. Akárcsak az utánpótlásokat. A szokásos, monoton felhalmozós-lerusholós játékrendszer egyre inkább a háttérbe szorul, helyette komplexebb, sokkal kevésbé unalmas játékmenet veszi át a helyét.

Az RTS-ek komplexebbé/reálissá válása szerintem egy megállíthatatlan folyamat, és mivel a piac ezt fogja diktálni gondolom a DR-es, SR-es srácok (bocsánat, megszokásból írom, mindenféle pejoratív gondolat nélkül)... szóval az SR-es és DR-es fejlesztőknek is bizonyos mértékig, akarva-akaratlanul alkalmazkodniuk kell ezekhez a tendenciákhoz, vagy más stílusú játékok fejlesztésébe kezdeni, ha erre képtelenek.

Szerintem a magyar fejlesztők többsége elvesztegetett egy pár évet a második világháború C&C-sítésével, illetve a különálló játékoknak tűnő, de gyakorlatilag add-on szinten megragadt programok készítésével, ahelyett, hogy egy kicsit is a kreativitásukra, meg a "belső hangra" hallgattak volna a pénztárgép helyett. Az eredmény meglátszik: egyenprogramok, amelyek a grafikán kívűl semmivel nem differenciálhatóak a konkurenciától. A grafika pedig egy olyan dolog, amire megfelelő mennyiségű pénzzel bárki rá tud gyúrni. Szerintem ez a nem is olyan távoli jövőben keményen vissza fog ütni, és mindenképpen éreztetni fogja a hatását, főleg a mostani E3 line-upot elnézve (nem önreklám, de nézzetek fel a wargamer.hu-ra, van alternatíva, nem is egy!)

És van még egy nagyon fontos dolog, amit 15 éves pc-s gamer tapasztalatom mondat velem. Megfigyeltétek, hogy gyakorlatilag a madár se modolja az SR/DR programokat? Ennek vajon mi lehet az oka? Nem tudom, mennyire vannak a népek ellátva "modding toolokkal" (szép magyarosan) de nekem úgy tűnik, hogy ami nem fogja meg az embereket, azt nem moddolják. Ellenpéldák: az általatok lesajnált Sudden Strike sorozat, a kiröhögött Combat Mission, vagy a méltatlanul sikertelen Soldiers, illetve az ellenben nagyon is sikeres Dawn of War, esetleg minimális szinten a Blitzkrieg. Amiben nem látnak a játékosok fantáziát, azt nem moddolják. És ugye tudjátok, hogy a moddolás mit jelent termék-életciklus szempontjából? Jobb eladásokat a megjelenés utáni 1-2 éves időtartamban, amikor már nem tejles áras programként adjátok a játékot, hanem classic (vagy hívjátok, ahogy akarjátok) és budget kategóriában.

A moddolható, jó community-supporttal támogatott játékok hosszú távon hatalmas előnyben vannak.

Nem vagyok egy orákulum, szóval a fentieket kéretik fenntartásokkal kezelni, de ahogy én - többnyire kívülről - látom a játékipar jelenlegi állását, nekem ez a scenárió tűnik annak, amelyik leginkább bekövetkezhet.

Várom az észérveket!
3973 levél
Válasz 06.05.13. 10:54 #234
Petyo
köszi.

"A nem HP alapú sebzés gyökeresen, sőt talán katasztrófálisan módosítaná a játékot..."
miért?
max egy kicsit más játékstílust igényelne, nem agyament kattintgatást, és legalább kitűnnétek a sok tucatjáték közül, egyedi lenne
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10536 levél
Válasz 06.05.12. 19:46 #233
TcG|Rommel|Hun
Igen így van. De nekem nem szórakoztató például. Téged az szórakoztat. Engem ez.
2150 levél
Válasz 06.05.12. 18:33 #232
darkforce
Azt ne mondd, hogy egy un. "realisztikus rétegjáték" nem szórakoztató, mert akkor elkezdem verni a fejemet a falba. Szerinted mi azért játszunk vele, mert szenvedni akarunk és a nap 24 órájában discovery megy a tévében, egyfolytában a wikipedia-t olvassuk és a szekrényünk tele van természettudományos és történelem könyvekkel ?
Ahahahahahahahahahahahaha

Tudom, tudom, te nem ezt akartad mondani, de ezt mondtad ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
10536 levél
Válasz 06.05.12. 18:10 #231
TcG|Rommel|Hun
"Harckocsikardozás": Szerintem, nem olyan gáz az a távolság amiről te beszélsz, hogy a valóságban, hogy volt arról nem akarok nyilatkozni, mert ahhoz ti úgyis jobban értenétek...Biztos be lehet a tankokat a játékban olyan közel állítani egymáshoz, hogy az nevetséges legyen, de egyébként a távolságok jók. Másrészt ezredszerre is elmondom, hogy ez a játék nem a realitásra alapoz! Ez nagyon fontos, hogy sosem hirdette magát úgy, mintha realisztikus játék lenne. A realisztika szó kizárólag a grafikai részre terjedt ki. Ez a játék szórakoztat, míg azok a stratégiák amikkel te játszol azok elgondolkodtatnak. A két dolog egészen más. Ez az egész összehasonlítgatás is egy hibás elképzelés.

HP alapú sebzés: Hmm, igazából soha nem volt vele bajom, eszembe nem jutott, hogy realisztikusnak gondoljam, de ennek ellenére jól van a játékban: túl kevés egységgel folynak a küzdelmek ahhoz, hogy csak úgy lehetne egy lövéssel kilőni tankokat. Bár ezt az egyet én sem értem, hogy mi a baj a nem HP alapú sebzéssel. De miután benne van a játékan, úy gondolom, hogy nálam jobban értők "filóztak" ezen, aminek ez lett az eredménye. A nem HP alapú sebzés gyökeresen, sőt talán katasztrófálisan módosítaná a játékot, és a bevezetéséhez gyökeres változtatásokra lenne szükség. Így jó ahogy van.
Vitánk szerintem a halálunkig folyna, mivel nem értünk egyet, és álláspontjaink több éve még csak nem is közeledtek egymáshoz.

Válaszoltam.
3973 levél
Válasz 06.05.12. 17:42 #230
Petyo
volt egy-kettő, de többnyire igaz.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 06.05.12. 17:04 #229
Petyo
én válaszoltam, ellenben te nem. Úgyhogy válaszolj te is.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10536 levél
Válasz 06.05.12. 16:52 #228
TcG|Rommel|Hun
De lécci ne megfordítsd hanem válaszolj!
10536 levél
Válasz 06.05.12. 16:51 #227
TcG|Rommel|Hun
Eltaláltad.
Volt pár olyan dolog ami egyenesen szőrszálhasogatás volt...
3973 levél
Válasz 06.05.12. 16:25 #226
Petyo
Például azért. Meg hülyén néz ki hogy két jármű áll egymás mellett és puffogtatja egymást, nevetséges. És hogy megfordítsam a kérdést, miért gáz a nem HP alapú sebzés? Olyan nehéz megcsinálni?
A harckocsikardozás meg még nevetségesebb. Ha nem is a pálya másik végéből lőjjenek egymásra, de ne egymás mellől, mintha parkolóban állnának. Jó tudom ezt már talán nem olyan könnyű megcsinálni, mert az rts-ek általában viszonylag közelről mutatják a dolgokat, szal a képernyőn relatív kis terület látható. de talán... egy kis gondolkodással bizti lehet megoldást találni.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 06.05.12. 15:54 #225
szedrencs
Megszületett a demóról a wargamer.hu kritikája. Azért olvassátok el, még akkor is ha nem értetek vele egyet.

http://wargamer.hu/wg.cgi?modul=article;page=37;
10536 levél
Válasz 06.05.12. 14:39 #224
TcG|Rommel|Hun
És miért gáz a HP alapú sebzés? Mert nem "valósághű"? Ezt a harckocsikardozást sosem értettem... Most mi lenne a jó? Ha a pálya egyik sarkából lőné egymást két harckocsi? De nekem fel se tűnt ez mint probléma. Szerintem ez így jó.
3973 levél
Válasz 06.05.12. 06:41 #223
Petyo
"akiknek a szíve összeszorul, ha nem centire pontosan addig lő egy tank, mint a valóságban"
itt nyilvánvaló, kikre céloztál de én még mindig nem értem (tudom, hülye vagyok), hogy miért az a jó, ha kardoznak a harckocsik.
Illetve miért üldöznivaló a nem HP alapú sebzés, és az miért rombolná porig a játékélményt....
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
2150 levél
Válasz 06.05.11. 22:10 #222
darkforce
Nagyon nem akarok beleszólni a vitácskába, csak egy megjegyzést tennék. Főleg Szedrencsnek, de a többieknek is. Egy játék raalitását nemigazán a lőtávok és a HP nem HP alapú rendszer jellemzi, hanem sokkal inkább a játékmenet.
Láthattunk már sok olyan játékot, mely kivülről reálisnak tűnhetett, mégis árkád volt (Ground Control) és olyat is, ami kivülről nagyon nagyon a valóságtól elrugaszkodott, hülyeségnek tűnt, mégis egy vérbeli taktikai program volt, melyben megvolt mindennek valamilyen szintü fizikai alapja (pl. Perimeter).

Amennyiben egy játék a gyorsaságról és az őrült tempóról szól, akkor az nálam már megbukott (feltéve ha stratégia). Nem látom valahogy abban a "stratégiát", hogy az nyer, aki gyorsabban klikkelget. Ezt ugyebár némiképpen behatárolja egy játékban pl. a lőtáv is, hiszen nagy lőtávok mellett érdekesen lehet kihozni egy gyors ütemü játékot. Szóval szálljunk le szépen a konkrét dolgokról és próbáljunk indokkal lefikázni/megvédeni valamit (ez mindenkinek szólt).

Mellesleg az eladásokra egy kis kitérő példa : Az Operation Flashpoint nevü >rétegjáték< (nem rts tudom) olyan eladásokkal büszkélkedhet, melyeket szivesen tudna magának minden (és gondolom jónéhány magyar) fejlesztő || egy stratégiai rétegjáték eladásai még ígyis jóval meghaladják azokat a bukott névtelen próbálkozásokat, melyek elcsúsztak azon a tényen, hogy a grafikai megvalósítás vagy a "régi jól bevált" trükkök nem minden (itt sorolhatnám azt a tucatni fps-t/rts-et amelyek hatalmas hype-nak örvendtek megjelenésük előtt, aztán mindenki elfelejtkezett róluk annyira gyengék voltak).

Csak ennyit akartam =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
10536 levél
Válasz 06.05.10. 18:24 #221
TcG|Rommel|Hun
Hmm, nagyon érdekes, hogy egyes országok mennyire komolyan veszik Hitler játékban szereplését, meg ilyeneket.
A soldiers-el anno én is játszottam, haveromtól kölcsönkértem, nagyon tetszett, de nem összhasonlítható a Panzersszel. Egyszerűen mindkettő jó, de másképp.
112 levél
Válasz 06.05.10. 17:25 #220
[SR]nszf
CoH egy kicsit a WH40k-hoz fog hasonlítani több szempontból, végletekig gyors, csípőből tüzelő katonákkal
Rétegjátékok: persze, ezt nem vonom kétségbe. Sőt, sok szempontból jó befektetés, mert eléggé jól lehet tervezni az eladásokat - tudod, hogy mekkora réteg veszi meg, míg mondjuk a Need for Speednél plusz/mínusz egymillióra tudják csak megbecsülni ezt
Nálunk ez a bizottságosdi dolog úgy megy, hogy a kiadó iszonyatosan odafigyel, hogy mi kerül bele a játékba és mi nem, és pont emiatt alapból nem tehetünk bele pl. horogkeresztet, nem taposhatják el a tankok a gyalogosokat, stb. Volt még elég komoly vita, hogy bizonyos országokban Hitler nem kerülhetne be hivatalosan egy játékba, de végülis engedélyezve lett.
4695 levél
Válasz 06.05.10. 16:15 #219
szedrencs
Ok, ez így egy korrekt, vállalható vélemény részedről.

CoH - hát, hazudnék ha azt mondanám, hogy nem vagyok szkeptikus vele kapcsolatban. Amikor megláttam az első képeket a szénnégyúrt fasza jenki katonákról, akiken 1991-es öbölháborús sisak volt, nem tudtam, hogy röhögjek vagy sírjak. Szerintem ez is a kardozós-tankos kategóriába tartozik majd, világmegmentő csillagos-sávos "hősökkel" szóval valószínűleg igazad lesz (sajnos?).

FoW: én a Soldiers-t imádom, különösen modokkal. Szerintem sokkal nagyobb sikert érdemelt volna, csak a túl nehézre sikerült demóval, meg az idióta netkóddal nagyon sok embert veszítettek. Meg az sem tett jót neki, hogy nem volt normális játékszerverkereső eleinte (jó fél évig). Szóval nem csak te vagy kíváncsi a FoW-ra.

Azért jó rétegjátékokból is meg lehet élni, ez piacgazdasági tény. Mondjuk sokkal nehezebb, de nem lehetetlen.

Többiben meg mit mondjak - igazad van.

Még egy kérdés a végére: németeknél megvan még az a "szarkeverő" Freiwillige SelbsKontrolle nevű hatóság, amely tök önhatalműlag tilt be játékokat, mert van bennük egy fél horogkereszt, vagy mert véreznek benne a meglőtt katonák? Csak azért mert eléggé ugranak a szerintük "kriegsverherrlichend" ("háborút éltető") játékokra, és pont azon gondolkoztam tegnap, hogy nem fognak-e belekötni a progitokba. Illetve a hogy mit fognak szólni a War Fronthoz (az mondjuk DR) ahol "jó" németekkel kell játszani.

Kicsit geci vagyok, de egy War Front letiltást a német piacon eléggé megmosolyognék.
112 levél
Válasz 06.05.10. 15:30 #218
[SR]nszf
Jó nagy hülyeséget írtam a múltkor, én a Faces of Wart és a CoH-t gondoltam még ide, nem az Officert. FoW tudom, hogy várt játék sokak által, akiknek a szíve összeszorul, ha nem centire pontosan addig lő egy tank, mint a valóságban, de szerintem sokkal inkább mainstream lesz, mint az elődje volt. Ezredszerre csúsztatják, kiváncsi vagyok mit hoznak ki belőle a végén. CoH pedig nem lesz más, mint a II. vh-s stratégiák legárkádabb képviselője, ezért csodálkoznék, ha pont arra fanyalodnál rá
Tévedhetetlenségről szó sincs, de szerintem te is érzed, hogy melyek a rétegjátékok és melyek azok, amik szélesebb közönség számára is szórakoztatók lesznek.
Magázást az égvilágon senki nem kért, kérlek ne csak végletekben gondolkodjál.
A többire mit írjak? Ahogy téged nem lepett meg az RfB, úgy engem sem a véleményed, pont erre számítottam.

De ha nagyon szeretnéd, parancsolj: (ez meg számodra nem lesz újdonság) továbbra sem kívánunk hiperrealisztikus játékokat készíteni és nem is fogunk. Ennél nagyobb értéknek tartjuk a szórakoztató játékmenetet, és javaslom, ne menjünk bele a végtelenségig tartó vitába az igényességről, egyikünk sem isten, hogy ítéletet mondjon játékosok elég nagy csoportjainak igényességével kapcsolatban.
Úgy tűnik alapvetően más az ízlésünk, mi pl. a padlón fetrengtünk fél óráig a SSIII trailere után, neked (nektek) pedig nyilván az RfB okozza ugyanezt. Így van ez rendben - nem lenne szükség ennyi emberre a földön, ha mindenkinek ugyanaz lenne a véleménye
4695 levél
Válasz 06.05.10. 15:06 #217
szedrencs
"Idén négy darab olyan II. vh-s játék van, ami várhatóan komolyabb nemzetközi sikert fog aratni (közte kettő magyar), a SS3 nincs ezek között (az Officers igen)."

És én szerinted nem fogok játszani az általad említett Officers-szel, vagy a Supreme Commanderrel (ha még idén kijön?). CoH sanszos, de talán összehoznak vmi épkézláb programot.

Nagyon magabiztos itt valaki a saját tévedhetetlenségében. Mindegy, leírtam többször a véleményem, mégegyszer nem teszem meg, mert értelmetlen.

"Skaccal" meg mi bajod van? Most magázzalak, mert fél évvel idősebb vagy? Ha ebbe is pejoratív, SR ellenes világméretű összeesküvést látsz, akkor ideje kivenni a szokásos éves szabadságot.

A többire nem reagálsz?

Egyébként meg további szép napot!
112 levél
Válasz 06.05.10. 13:16 #216
[SR]nszf
Én négy olyan játékról beszéltem, amit húsz embernél többen meg fognak venni, szóval szerintem felejtsd el a másik kettőt is nyugodtan
A skacozást meg be lehet fejezni, köszi.
4695 levél
Válasz 06.05.10. 12:05 #215
szedrencs
Megkésve, de kipróbáltam (10 perc, majd uninstall, de azért mégiscsak vettem a fáradtságot.)

A játék a "fájdalmasan fun" (vagy hogy Ford Fairlane-esre vegyük a figurát: sajtreszelő+maszturbálás) kategóriába tartozik, számomra, de biztosan meglesz a közönsége (azon emberkék személyében, akik a panzers8-ra is pénzt adnának ki).

A sufniban sebtiben összehegesztett Tigrisről most inkább nem mondok semmit, a többit meg már ezerszer elmondtam (pl. az orosz ellátókocsi, aki a 88mm-es KwK-ból csak a 4. lövés hatására pusztul el).

A menü viszont valami kurvajó és hangulatos lett, minimál, vörös, diszkréten 3d-s, és a képregényekre hajaz. Szóval számomra magasan a program fénypontját jelentette. Ha értenék hozzá, és is ilyet csinálnék, szóval le a kalappal!

Az in-game grafika tényleg szép meg minden, de számomra túl irreális volt ezzel a minden hollywood-i robbanással semmisül meg, ráadásul volt néhány apró hiba (a tereptextúra engem nem nyűgözött le, és apró megjegyzés - a demó pályán a Tiger II kezdőhelye mellett csak úgy a levegőben lógott a szögesdrót.)

A lőtávok néhol már reménnyel kecsegtetnek, és elérik akár a 35-40 (!!!) métert is. De azért tankos-kardozós jelenetből is akadt bőven.

Játékmenet: vagy én öregszem, vagy tényleg kaotikusan gyors. Tényleg, AI direkt nincs benne? Mert nekem nagyon scripteltnek tűnt.

Mindegy, - hogy az egyik SR-es skac szavait idézzem - idén még kijön vagy 4 jó, a szakma által is várt RTS, ami közül ugye kettő magyar szóval van még 2 másik amelyikkel - talán - érdemes játszani.

Én inkább maradok ezeknél (amikor megjelennek):
Sudden Strike III
Theatre of War (ex ww2rts)
Officers
Faces of War
esetleg Supreme Commander (bár asszem az 2007 felé siklik)
illtve a Dawn of War : Dark Crusade add-onjánál (tudom, az is irreális, de legalább nem próbál meg reálisnak tűnni).

Ha midnen kötél szakad, akkor a Sudden Strike 2, modokkal feltápolt részével húzom ki a késések miatti időt. Ha már 3 éve azzal tolom, csak kihúz még egy fél évet.

Azért további jó játékot mindenkinek!
10536 levél
Válasz 06.05.08. 16:14 #214
TcG|Rommel|Hun
4695 levél
Válasz 06.05.08. 15:32 #213
szedrencs
4495 levél
Válasz 06.05.08. 15:29 #212
Wing
Jó lenne, ha leszállnátok Békéscsabáról. Ez egy kedves, nyugodt város, mely számos nevezetességgel büszkélkedhet. Nem szeretném a Stormregion és a Panzers nevét még csak egy oldalon se látni a szülővárosoméval. Köszönöm

Wing,
a lokálpatrióta
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
4695 levél
Válasz 06.05.08. 15:26 #211
szedrencs
Az ok, de mit csinálsz most? Melyik cégnél vagy? Mint mi? Maradtál az iparban, vagy áttértél a postagalambok tenyésztésére? Szóval ilyesmik.

"majd miután lenyúlták a technikámat" - úgy érted azt, hogy hogyan kell "lassan pályákat, ronda pályákat, nagyon ronda pályákat szerkeszteni"?

Egyébként Bradbury novelláit én is csípem.
105 levél
Válasz 06.05.08. 14:46 #210
VoluMen
Ray Bradbury: Marsbéli krónikák, "S ragyog még a holdsugár" c. novella főszereplője Jeff Spender, innen a viharsarki nicknevem, és a SWINE-ban, PP1-ben én voltam a hangember, innen jön: Volumen. A Panzers Phase 2-ben unottan, kedvtelenül, kicsit lassan pályákat, ronda pályákat, nagyon ronda pályákat szerkesztettem, majd miután lenyúlták a technikámat közös megegyezéssel kirugattam magam.
10536 levél
Válasz 06.05.08. 14:33 #209
TcG|Rommel|Hun
Ezt most nem vágom, bocs.
105 levél
Válasz 06.05.08. 14:13 #208
VoluMen
4695 levél
Válasz 06.05.08. 13:58 #207
szedrencs
Ezek szerint valamit félrenéztem, de akkor levehetnéd a Batman maszkot, hogy mi laikusok is megtudjuk, hogy végülis ki vagy, és mit csinálsz.
105 levél
Válasz 06.05.08. 13:57 #206
VoluMen
Egyébként meg igazad van, meg kéne ütközni. Minden moi játékfejlesztőcég részt venne a Kombaton, kisebb, ismeretlen csapatok is nevezhetnének: a cél tarolni a piacon és begyűjteni minnél több címet.
105 levél
Válasz 06.05.08. 13:52 #205
VoluMen
105 levél
Válasz 06.05.08. 13:51 #204
VoluMen
"Ok, ő az egyik "nagy öreg" SR alapító, aki azóta elment az SR-től. Sőt itt volt vmi copyrightos/rendőrségi ügyről is szó, osztok szorzok: akkor te/ti vagytok a Mithis Entertainment."
Annyi közöm van a Mithishez, mint Batmannek a Bitumenhez.
7 levél
Válasz 06.05.08. 13:43 #202
[SR]Fox
Szerintem menjünk inkább cigizni.



4695 levél
Válasz 06.05.08. 13:40 #201
szedrencs
Ha már így szépen szétoffoltátok.

Rám mindent lehet mondani, kivéve azt, hogy az SD vagy DR játékaiért élek/halok és akkor még finoman fogalmaztam (ezt eléggé sokan tanúsíthatják innen, vagy olvassatok vissza), de azt nem értem VoluMen esetében, hogy miért "kötekszik" ennyire (hülye szó, de nem tudok jobbat helyette).

Ok, ő az egyik "nagy öreg" SR alapító, aki azóta elment az SR-től. Sőt itt volt vmi copyrightos/rendőrségi ügyről is szó, osztok szorzok: akkor te/ti vagytok a Mithis Entertainment.

http://www.origo.hu/techbazis/20051214toystory.html

Akkor most a kérdésem hozzád: ha kifogásolod az eredetiség hiányát, akkor miért a régebbi cégetek által (feltételezem átlalatok is) fejlesztett motorját akartátok használni (ez mondjuk a kisebbik része) egy valamilyen szinten ugyancsak klónnak tekinthető egymást 5 centiről "lövő" (inkább kardozós) modern korba helyezett Panzers-érzésű (gyak. u.a. a grafika, csak az egységek mások) játékprogi fejlesztéséhez?

Ha annyira überek vagytok, akkor miért nem mutatjátok meg ezeknek az eltunyult SR-es fejlesztőknek, akik a lényegében ti általatok fejlesztett kódot (ami ugye az SR tulajdona, ettől függetlenül) használva abban a Candide-i hitben élnek, hogy a programjuk minden ww2 rts legjobbika, és még vagy 6 folytatást megél?

Mutassátok meg nekik, fejlesszetek egy olyan programot, aminek a nevét félve mondják ki, és mérkőzzetek meg a piacon, aztán kiderül ki a jobb.

Legalábbis ez lenne - számomra - a logikus.

Ha tévednék, akkor javítsatok ki.
54 levél
Válasz 06.05.08. 13:27 #200
havoc
""BSA sosem volt, csak rendőrség."
Mióta te ott vagy, lehet. A pcdome fórumon is vitatárgya volt, Havoc nem cáfolta, hanem kiállt a BSAs ügy mellett, nem értem te miért tagadod."

Ezt idezd mar be legyszives, mert nem emlekszem ra.
Csak hogy tiszta legyen: BSA-hoz nincs kozunk, BSA nem volt. Rendorsegi hazkutatas volt, eredmenyesen zarult, de mivel ezt a felek egymaskozt elinteztek, ez a reszunkrol lezart tema.
"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.