Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Rush for Berlin

Rush for Berlin

Rush for Berlin
A legutóbbi Rush for Berlin cikkek, hírek
3553 levél
Válasz 06.03.31. 06:46 #99
The Lord
Elolvastam itt a hozzászólásokat és mindenkit elakartam küldeni jól a picsába, de a fórumozók nagyrésze annyira szánalmas idióta, hogy még csak azt sem érdemlik meg, hogy valami frappáns szöveget kitaláljak ide.
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
12 levél
Válasz 06.03.31. 00:01 #98
KalauzKing
Éljen egy újabb Panzers 0 újítással! Azért még reménykedek a magyar játékfejlesztésben. (lásd: Word of Chaos, Warhammer: Mark of Chaos)
2150 levél
Válasz 06.03.30. 19:41 #97
darkforce
Azért nem pont ugyanazt írtam le, érdekes is lenne.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
10536 levél
Válasz 06.03.30. 19:09 #96
TcG|Rommel|Hun
Csak azt akartam kifejezni, hogy fölösleges volt kétszer leírni.
2150 levél
Válasz 06.03.30. 18:25 #95
darkforce
Talán, mert egyetértek velük ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
10536 levél
Válasz 06.03.30. 18:16 #94
TcG|Rommel|Hun
Ok, azt hiszem télleg itt a vége, nincs kompromisszumos megoldás.
10536 levél
Válasz 06.03.30. 18:15 #93
TcG|Rommel|Hun
Nem írtál semmi újat, kicsit megdolgoztad az előtted szóló PrasCo, szedrencs és Petyo hsz-eit. A válaszok lentebb találhatók, továbbra sem értek veled(tek) egyet.
3973 levél
Válasz 06.03.30. 18:14 #92
Petyo
Ok, felőlem tehetünk a végére pontot, de azért nem kell feltétlenül megszakítani a beszélgetést. Különböző állásponton vagyunk, más nézeteket vallunk, ti a sok lóvéra hajtotok, én meg egy igényeimet kielégítő játékra... ennyi
Örülök, hogy azért a "másik oldal" is hozzászolt.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
2150 levél
Válasz 06.03.30. 15:57 #91
darkforce
Gondoltam mostmár ideje, hogy én is megszólaljak a témában, ha már a teljes wargamer.hu -s csapat ide irogat. Kicsit nevetséges néhol ami itt zajlik. Kicsit? Nagyon...

Régebben, amikor még nem voltak ilyen izmos gépek és nem jelentek meg tömegesen a játékok, csak úgy lehetett sikereket elérni, hogy valaki kreatívat alkotott, nem pedig egy bevált módszert próbált újra és újra feldolgozni. Úgylátszik a régi játékosok mára kiöregedtek és egy fiatalabb, meg kell hagyni igénytelenebb generáció vette át a helyét, kiknek minimális mértékben számít az, hogy mire is lehetne jó egy számítógépes játék.
Mert nem csak arra, hogy gyönyörködjünk benne vagy levezessünk a feszült idegeket, hanem szórakoztatásra is. Tudom nagyon sokaknak szórakozást jelent az, hogy nap mint nap ugyanazt csinálják a számítógépen, ugyanúgy, ugyanazzal, de ez akárhogy is nézzük elítélendő. Valamilyen oknál fogva mostanában a tömegjátékok korát éljük, amikor minden kreatív ötletet meg akarnak buktatni, amint láthatjuk elég nagy sikerrel. De nem teljessel.

Nyílván, ha valaki meg akar gazdagodni a játékfejlesztésből, az tömegjátékot fejleszt, de miért vannak olyan sokan azok akik meg akarnak gazdagodni belőle és miért olyan kevesen akik csak megélni ? Miért nem elég egy fejlesztőnek 500 000 eladott példány, aminek a bevételéből vígan elélhetnek még sokáig, bár nem luxus körülmények közt, hanem minden áron a tömegekre megy rá. Ezért örültem annak, hogy megjelentek a konzolok, mert az ilyen tömegcikkek hamarosan átkerülnek nagyrészt oda és PC-n maradhatnak a garázsprojectek, a szabad forráskódu programok és a rétegjátékok.

Hogy hasonlítsam a RfB helyzetét valamihez, akkor a legközelebbi programot a Sudden Strike 3-at kell elővennem. A 2. rész szerény mindössze néhány százezres eladással büszkélkedhet, mondhatni sikeres rétegjáték volt. A 3. rész kapcsán megközelítőleg 1 éve megy az anyázás a fórumokon, hogy a fejlesztők el fogják cse*ni az új részt, mert egy tömegjátékot csinálnak, amit újra és újra próbálnak cáfolni és jelenleg úgy tűnik, hogy nem hazudnak, tényleg nem egy lebutított vackot csinálnak, vajon miért ? Mert nem tudnának eladni egy tömegcikket ? dehogynem, az ok egyszerü, mert nem akarnak minden áron milliókat/milliárdokat keresni azzal, hogy egy semmit készítenek. Talán itt keresendő a "lélek eladása" szókapcsolat értelme is, bár én közel sem ezt a kifejezést használtam volna rá. Tehát oroszországban bagóért egy igényes programot készítenek, megélnek belőle, nem kerülnek az utcára, nem is szűkölködnek majd, mégis egy újabb igényes és valószínűleg maradandó alkotást tesznek közzé.
Természetesen hozzá kell tenni, hogy az SS3 nem az a kifejezett hardcore stratégia, de a jelenleg piacra készülő programok közül talán a leginkább büszkélkedik taktikai elemekkel (persze nem akarom kihagyni a többi programot sem).

Többen kitértek korábban arra, hogy ez egyirányu zsákutca lehet. Na most ezzel a kijelentéssel így teljes mértékben egyetértek, kihangsúlyozva a "lehet" szót. Jelenleg a vásárlóközönség az ilyen programokra nagyrészt fiatalokból kerül ki (igen vannak idősebbek is, de nem annyira sokan), na most ezek egy részéből érett felnőtt lehet (pl. egyetemista, jómunkásember stb.), akkor nagyobb valószínűséggel megkomolyodnak, szükségük lesz az agyukat jobban megerőltető szórakoztatásra (mert végülis a gondolkodás is a szórakozás tényezője, akárhogy nézzük) és átpártolnak olyan programokhoz, melyek az akkori igényeiket jobban kiszolgálják (nem hiába a wargamek rajongóinak nagy része az idősebb korosztályból kerül ki 20 - 40 év között), a fiatalok másik része pedig lesz majd szakmunkás, kőmíves, hajléktalan, köszönhetően a média és a játékipar hasonló színvonalu edukáló hatásának és akkor már úgysem lesz lehetőségük a gép előtt ülni (ha lesz gépük) és tömegcikkeket vásárolgatni 20 ezer forintért.
Na most persze ez egy elképzelt jövő, amire azt mondom, hogy remélem, hogy bekövetkezik, mert ez rákényszeríteni a fejlesztőket is arra, hogy igényesebb komolyabb programokat készítsenek, ne játékot a hülyegyerekeknek. Ugyanis senki sem ismeri el, mégis elfogadott tény a játékok hihetetlen fontos nevelő hatása. Márpedig aki egyszerü bugyuta programokon nő fel, abból nem hiszem, hogy génsebész lesz, de még csak nem is atomfizikus. Fontos megjegyeznem, hogy nem azokról beszélek, akik néha kikapcsolódásvégett levezetnek egy kis Serius Sam-el vagy hasonló gondolkodást igénylő programokkal, hanem akiknek a mindennapjait ez teszi ki. (kár tagadni, igen sok van ilyen)

Meg lehet gazdagodni abból, hogy hülyítjük az embereket, végülis ezt teszi a tv2, buzirtl meg még sokan mások, de megkérdezhetjük magunkat, hogy jó e ez nekünk ? Ha nektek jó, akkor nem szóltam ... Nekem igazság szerint nem jó.

Bocs, hogy ilyen hosszú lett az eszmefuttatás, meg annyira nem is kapcsolódik teljes mértékben a tárgyhoz, de ha már elolvassátok, akkor én ennyivel hozzátettem a világhoz =)))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
112 levél
Válasz 06.03.30. 15:41 #90
[SR]nszf
Garancia sosincs, de egészen más irányba megy a játékipar, pont az ellenkezőbe, mint amit állítotok.
Természetesen egyetérteni ezzel és elfogadni ezt nem kötelező, de ettől még a tények tények maradnak.
Javaslom itt tegyünk pontot az egész végére, azt hiszem mindkét oldal elmondta többször is a véleményét és úgysem fogunk egyetérteni.
6 levél
Válasz 06.03.30. 15:38 #89
MiB
Fejleszetek nyugodtan Pc-re csak könyörgöm kerüljétek el WW2-es rts-eket messziről, mert semmi közötök nincs hozzá és ne azért fejlesszetek MVH-s rts, mert ebben van a tuti!
Maradjatok inkább a baromifik és sertések menedszelésénél az jobban megy nektek.
3973 levél
Válasz 06.03.30. 15:37 #88
Petyo
És mi a garancia, hogy egy idő után nem fog egyre több és több ember így vélekedni? És az már nem a szubkultúra lesz.

Amúgy számomra kicsit fura, hogy még nem unták meg az emberek ezt a műfajt. de hát nem vagyunk egyformák.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
112 levél
Válasz 06.03.30. 15:01 #87
[SR]nszf
Már megint ugyanaz a tévedés: a saját szubkulturális környezeted véleményét vetíted ki a teljes játékostársadalomra.
Persze amennyiben ez jó érzéssel tölt el, tedd csak bátran.
6 levél
Válasz 06.03.30. 14:39 #86
MiB
Nagyon egyszerű: úgy fog visszaütni, hogy az eddig talán elismert magyar fejlesztések hírneve, sikere szépen lesülyed a béka segge alá. Még egy-két ilyen dobásotok van aztán örökre elástátok magatokat.

A bizalmat iszonyú nehéz megszerezni de egy pillanat alatt el lehet veszíteni!!!
112 levél
Válasz 06.03.30. 14:37 #85
[SR]nszf
Ez csak multiban van, és mivel több játékos is választhatja ugyanazt az oldalt, így valamivel meg kell különböztetni a különböző oldalakat.
3973 levél
Válasz 06.03.30. 14:27 #84
Petyo
Ja, amúgy valaki (mondjuk a készítők közül) mesélje már el, hogy mi a francnak kellenek a harckocsikra azok az idióta színes zászlócskák.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 06.03.30. 14:12 #83
Petyo
Hát a Panzers topikban elhangzott néhány jó ötlet, és (ameddig oda jártam) csak mi fikáztuk (akik itt is), de sokak odáig voltak vele. Mégis hiába téptük a szánkat, ill a billentyűzetet eredmény semmi.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10536 levél
Válasz 06.03.30. 13:56 #82
TcG|Rommel|Hun
Ezt a visszaütős cuccot én se vágom.
112 levél
Válasz 06.03.30. 13:41 #81
[SR]nszf
Szívesen meghallgatom, hogy hosszútávon hogyan fog ez (mi?) pénzügyileg visszaütni.

Ennyien? Mennyien? 20 magyar fórumozó?
6 levél
Válasz 06.03.30. 13:36 #80
MiB
Ja és a félreértések elkerülése véget nem azért írok így mert szeretek fikázni, hanem mert talán fontos hogy mit csináltok.

Egyrészt lejáratjátok magatokat és összes többi magyar játékfejlesztőt is magatokkal rántjátok és ez a legnagyobb baj! Lehet hogy pénzügyileg most sikeres de hosszú távon majd keményen vissza fog ütni ez!

Ja és még valami, szerintetek ha ennyien mondják hogy valami nem stimmel akkor nem a saját készüléketekben kéne keresni a hibát?
112 levél
Válasz 06.03.30. 13:30 #79
[SR]nszf
Rossz hírem van: pc-re is fogunk fejleszteni még elég sokáig.
112 levél
Válasz 06.03.30. 13:28 #78
[SR]nszf
Az a gond, hogy a SWINE 50-70%-os értékeléseket kapott mindenhol és se a játékosok, se a szakma nem hidalt le tőle annyira, mint ahogy néhány magyar.
A legviccesebb dolog az egészben az, hogy ha meghagynánk mindent az RfB-ben úgy, ahogy van, de kicserélnénk az egységeket állatokra, akkor a játékainkat szapulók hirtelenjében forradalmi újításokról kezdenének el beszélni
6 levél
Válasz 06.03.30. 13:12 #77
MiB
Jobb is hogy áttértek a kozolokra oda valók vagytok DR-el együtt. Látni se akarlak többet beneteket!

Úgyis nemsokára jön Sudden Strike 3, aztán majd csak pislogni fogtok és kb 2 évre ki is lesztek ütve!
1113 levél
Válasz 06.03.30. 12:31 #76
R.Deckard
de ez ne zavarjon kulonosebben, szerintem nem csak en vagyok ugy vele, hogy az SR lezullott a DR szintjere. Talan egy uj csapat, uj ceg kepes lenne megalkotni egy IGt vagy swinet, de az oregek szerintem kiegtek, vagy nem tudom miert nem jelennek meg olyan szinvonalu alkotasok, amire buszke lehet minden magyar gamer.
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
1113 levél
Válasz 06.03.30. 12:25 #75
R.Deckard
a kezelo pult sem, egyedul a havas taj ami nalam "elmegy" kategoria, a tobbi nem igazan jon be. De masoknak attol meg tetszhet.
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
112 levél
Válasz 06.03.30. 12:14 #74
[SR]nszf
Nem, de kérlek ne kérdezzétek, mert nem válaszolhatok
112 levél
Válasz 06.03.30. 12:14 #73
[SR]nszf
Gondolom a fák nem tetszettek. A 26 küldiből kb. ötben ilyenek amúgy.
4695 levél
Válasz 06.03.30. 12:07 #72
szedrencs
Csak nem az első világégés lesz az "áldozat"?
1113 levél
Válasz 06.03.30. 12:06 #71
R.Deckard
igen, arra
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
112 levél
Válasz 06.03.30. 11:33 #70
[SR]nszf
112 levél
Válasz 06.03.30. 11:32 #69
[SR]nszf
Erre nem nagyon tudok mit válaszolni, mert iszonyatosan odaveri az RfB grafikailag a Panzers-eket, de ezek szerint ez nálad nem ment át. Amennyiben a stílusra és az élénk színekre gondolsz, az szándékos, a vh-ban népszerű propagandaanyagok stílusát és színvilágát vettük át sok helyen.
1113 levél
Válasz 06.03.30. 11:17 #68
R.Deckard
a hivatalos bejelentesnel ez ok, de az a hozzaszolas nem tunt hivatalosnak. en peldaul nem zarom ki azt a lehetoseget, hogy maganba megy a fejlesztes, onmaguk es a mi oromunkre.
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
1113 levél
Válasz 06.03.30. 11:14 #67
R.Deckard
ok. vilagos.

az rfb nekem sem tetszik, jo otlet a grafika, kulcsiny ujjitasa, megvaltoztatasa, de szerintem csunyabb lett tole a game, mintha a panzerses stilus maradt volna. Megjelenesig valtozni, javulni fog meg a grafika ?
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
112 levél
Válasz 06.03.30. 11:13 #66
[SR]nszf
Ez így van, annak a csapatnak a nagy része más cégnél, más játékon dolgozik most.
Egy játék bejelentése nagyon leegyszerűsítve úgy szokott zajlani, hogy szerződést köt a fejlesztő egy kiadóval, aki a projektről hivatalos sajtóközleményt ad ki, amit a híroldalak leközölnek.
Nem pedig úgy, hogy valaki Harry Potteres nickkel frissen beregisztrál két magyar fórumra és ott betesz valamelyik topikba néhány sort, majd eltűnik. Persze elképzelhető a dolog, csak éppen valószínűtlen.
112 levél
Válasz 06.03.30. 11:08 #65
[SR]nszf
Nem dolgoztam még itt és nem is fogom most visszaolvasni a topikot, ha nem haragszol, arról tudok beszélni, ami most van.
Az esetek többségében amúgy a magyar fórumokon való ötletgyűjtés nem nagyon működik, ugyanis átlagosan 99 hozzászólás foglalkozik azzal, hogy "mennyire szar ez, már megint II. vh., eladtátok a lelketeket, nem működik a crack, szarok vagytok, stb.", és mondjuk van egy olyan, ami értelmes.
1113 levél
Válasz 06.03.30. 11:00 #64
R.Deckard
bocsika, swineos csapat, ha jol ertettem
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
1113 levél
Válasz 06.03.30. 10:56 #63
R.Deckard
az 57ben megadott linken arrol ment a vita, amit nem cafoltak, hogy a csapat veleje elment, igy ezt nem ertem. kifejtened ?
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
3973 levél
Válasz 06.03.30. 10:26 #62
Petyo
"Válaszra méltatás: ez azért nem ilyen egyszerű, hogy összegyűjtjük a fórumozók véleményeit és az alapján alakítjuk a játékot (Mi van, ha az egyik ezerfajta tankot akar, a másik csak gyalogosokat? Az egyik ember 100% valósághűséget, a másikat pedig ez hidegen hagyja?). "

Akkor miért nem lehet mégiscsak kicsit reálisabbra csinálni. Ha valakit hidegen hagy a dolog, akkor ugyebár annak mindegy, megveszi, ha olyanra csináljátok, mint azt mások kérték, azok is megveszik, lesz még plusz vevőtök.
Na jó meglehet ez egy picit egyszerű elmélet....
Amúgy mi lett megvalósítva a panzersben, amit itt a fórumozók írtak/kértek?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
112 levél
Válasz 06.03.30. 10:15 #61
[SR]nszf
A játékok bejelentésének az esetek többségében nem az az útja, hogy két magyar fórumra frissen regelve beírja az ember az infót.
A SWINE-n készítő csapat egyik része itt van a Storm-nál, a másik része teljesen máson dolgozik, így nem valószínű a dolog. Persze lehetséges.
1113 levél
Válasz 06.03.30. 09:19 #60
R.Deckard
Ezt irta, ha nem baj, bekopizom:
"Kedves S.W.I.N.E. rajongók!
Örömmel jelenthetem be nektek, hogy zöld utat kapott a S.W.I.N.E 2
az egyik most még meg nem nevezhető játékkiadótól.
Hamarosan screenshotokban is gyönyörködhettek!
A játékot a régi S.W.I.N.E csapat tagjai fejlesztik, nem a Stormregionnál.Emiatt a jogviták elkerülése miatt meg kellett változtatnunk a játék nevét R.A.B.B.I.T-ra.
Hogy mire számithattok még:
+Teljesen uj 3D engine
+2 uj választható faj
+2 uj kampány (20 küldetéssel)
+20 uj multiplayer map"

Nekem hitelesnek tunt, de nem tudom. Ha nem nalatok keszul, akkor honnan tudhatod, hogy keszul e vagy se?
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
1113 levél
Válasz 06.03.30. 09:15 #59
R.Deckard
Ez biztos ?
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
112 levél
Válasz 06.03.30. 09:11 #58
[SR]nszf
Kár, hogy nem játékfejlesztő írta, hanem egy jó fantáziájú fórumozó
1113 levél
Válasz 06.03.30. 09:02 #57
R.Deckard
en mar nem hiszek

http://www.hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=16653

Allitolag keszul a SWINE 2, legalabbis azt irtak a Stormregion SWINE forumon.
Julius 4.-8 Tuntetes, Az igazsag napja: http://www.szmm.hu/huzzunkel/index.php
112 levél
Válasz 06.03.29. 23:52 #56
[SR]nszf
Bocsánat a helyesírási hibákért, késő van.
112 levél
Válasz 06.03.29. 23:49 #55
[SR]nszf
Ez egy teljesen normális és értelmes válasz volt, örülök, hogy ilyen irányba ment el a téma. Így lehet ugyanis csak komolyan beszélgetni róla.
Pénz. Félig igaz, félig nem. Ami igaz, hogy valóban nem bírna el egy fejlesztőcég egy sikertelen játékot. Meg lehet alkotni a valaha volt leginnovatívabb alkotást, ha öt ember veszi meg, akkor az bukás. Nem csak anyagi, hanem erkölcsi is: ha ilyen kevés embernek kell a játékod, akkor húzd le a rolót, amit alkottál, az csak fanatikusok szerint jó. És ez nem jó
Válaszra méltatás: ez azért nem ilyen egyszerű, hogy összegyűjtjük a fórumozók véleményeit és az alapján alakítjuk a játékot (Mi van, ha az egyik ezerfajta tankot akar, a másik csak gyalogosokat? Az egyik ember 100% valósághűséget, a másikat pedig ez hidegen hagyja?). Amikor azt írom, hogy tiszteletben tartom a véleményedet (mint ahogy sok más játékosét is), akkor az egy hosszú távon beérő folyamat. Egy készülő játéknál nagy a kiadó, a fejlesztő és a piaci igények befolyásoló szerepe. Ez utóbbi a játékosok véleményét jelenti köznyelvre lefordítva. De ez utóbbi is hihetetlen sokszínű, olyat csinálni, ami mindenkinek tetszik, képtelenség (és ez a mondat jó nagy közhely ). Ezért az, ami implementálható az alapkoncepcióba, az igenis be lesz építve, ha lehetőség engedi, ami pedig teljesen idegen a készülő játéktól, az nem lesz figyelembe véve. Az elmúlt két hónapban rengeteg magyar, angol, francia, német, olasz, osztrák, stb. újságíró és játékos mondott véleményt a játékról helyi tesztelés után, és alapvetően nagyon jó véleménnyel voltak. Ami hibát találtak, azt igyekeztünk kijavítani. De a példa kedvéért ha valaki azt akarja, hogy a tankok 500 méterről lőjék egymást, azzal nem tudunk mit kezdeni, mert az alapkoncepció, a teljes pálya- és játékdesign sérülne vele. Nyilván mindig lesznek, akiknek emiatt (vagy más miatt) rossz véleményük van, de mindenkinek nem lehet a kedvében járni.
Mi lesz más: azt azért remélem senki nem gondolja komolyan, hogy úgy állunk neki egy játék fejlesztésének, hogy mi most egy klónt fogunk csinálni és lehúzzuk az ezredik rókabőrt. Az RfB-ben bevezetjük az időt, mint erőforrást a teljes játékban, a több mint 50 képességet tartalmazó skill-rendszert, a core army-t és a rövid távon igénybe vehető egységeket, az újrahívható tiszteket, a teljesen új multi módokat, a prototípus egységeket, a tankok háttérbe szorítását a gyalogos egységekkel szemben, stb. Mondhatod, hogy nem valósághű, és el is fogadom, de azt nem állíthatod, hogy ugyanaz, mint pl. a Panzers-ben, mert ez nem igaz.
CoH: tisztában vagyunk mindannyian, hogy jó eséllyel az év legnagyobb sikerre számot tartó rts-éről beszélünk. Mi láttuk a félkész állapotban lévő játékot, és felemás a véleményünk. Egyrészt a leginkább arcade rts lesz ebben a műfajban, ami valaha megjelent. Másrészt az agyon-photoshopolt screenshotok csak félig fedik a valóságot, nagyjából arra lehet számítani, mint a BfME2-nél, a háttérben elég középszerű grafikai motort millió effektel fogják feljavítani (az összhatás nagyon tetszetős lesz!). De hogy klónoznánk őket? Előbb lett bejelentve az RfB, jóval előbb is fog megjelenni...
A jövőről, ha már ilyen hosszú levelet írtam: a Rush for Berlin után más történelmi kort választ magának a cég (igen, már a Panzers 2 sem II. vh-s lesz), de már előre látom, hogy az ugyanúgy negatív hozzáállást vált majd ki sokakból. Nem baj, ezzel eggyüt kell tudni élni
6 levél
Válasz 06.03.29. 23:33 #54
MiB
Nem szoktam suron foromba irogatni de ehez mar nekem is hozza kell szolnom!

"Inkább pörgését, akkor sokkal gyorsabb a panzers."

Ha pörgést akarsz akkor inkább szálj be egy ringlispirbe!
Mellesleg ha túlzottan "pörög" egy RTS akkor akaratlanul is a gondolkodási időd, taktikai tervezésed rovására megy. Nem azt mondom hogy CM-hez hasonlo sebessegen mennyen egy rts, de van rendes kozep ut is.( lasd Blitzkrieg- pl ebben erdekes modon meg sikeresen tudtak otvozni az egeszseges merteke akcio sebesseget a strategiazas oromevel)

Ha meg agyatlanul POROGNI akarok akkor betoltom a q3at bar abban is tobb a taktikai elem mint panzersben!!!

"Hát, nem tudom, A WWII egy felület tulképpen amire lehet fejleszteni."

Nem csak egy felulet, ez egy SZENT GRAL mint az osszes tornelmi alapokon nyugvo rts. Akaratlanul is tanulnak emberek belole foleg a fiatalabb korosztaly( foleg amit mar mas is emlitett hogy nincs odairva hogy héé bazze ez csak VICC), es utanna azert van amit sok forumban latok, hallok hogy irto nagy marhasagokat mondanak!
4695 levél
Válasz 06.03.29. 20:10 #53
szedrencs
Ok, bocs hogy a koroddal jöttem, kicsit elszállt az agyam, tényleg f@szság volt a részemről. Aki ismert tudja, hogy nagyon ritkán ragadtatom magam ilyesmire.

Szóval egy kis önkritikát gyakorlok. Lám, megy ez.
10536 levél
Válasz 06.03.29. 19:22 #52
TcG|Rommel|Hun
"Ez érthető. Akkor viszont felejtsék el a második világháborút? Ugyanis a játék normálesetben nem is agyhülyítésről szól! Amíg a C&C-nél maradtunk mindannyian, békésen megvoltunk együtt valahogy. (kiskockák baráti társasága ) Aztán - hogy, hogy nem, mikor én lettem a hülye egy-két második világháborúval kapcsolatos gondolatmenettemmel (ilyen dolgok ám, hogy merészeltem kijelenteni, hogy a Tigris oldalról kilőhető, stb...), rájöttem, hogy a játéknak igenis nagy felelőssége van a "tudás/intelligencia"-ra. Egyikre sincs odaírva, hogy "ne vedd komolyan". Még ha oda is lenne írva, akkor is..."


Hát, nem tudom, A WWII egy felület tulképpen amire lehet fejleszteni. A kor tankjai és eszközei állandóak csak nagyjából, a többit a cégek találják ki nagyrészt.

"Nahát-nahát, ezek szerint mondjuk a Panzers egy "belököm egy fél órára, és lövök mint a barom, az agyamat meg a szekrényben hagyom"-játék? Az, hogy alapjában véve azzal sem vagyok kibékülve, azért talán ahhoz is oda kellett ülni és rágódni rajta, taktikázni... úgy néz ki, van, akinek ez már ösztönből megy. Egyébként az "ötórás játékokon" is van "save game", bármily fapadosak is."

Én nem úgy gondoltam, bár jogos, félreérthető volt. Szerintem a mélyen tudod te hogy hogy értettem. Itt arra akartam utalni, hogy azért hasolítsd össze a CM és a Panzers sebességét... nem ez a jó szó. Inkább pörgését, akkor sokkal gyorsabb a panzers.


"Ahogy a mekibe is bemegy az (többszázezer) ember, és a hamburgerrel az arcában olvassa a kimutatást a Story-ban, hogy ez így nem lesz fasza ám a szívnek...
Én is bemegyek. Ez nem változtat azon, hogy bizon' nem jó"

Hát továbbra is az a véleményem hogy nekem tetszik. Vannak emberek akik szeretik a "mekit" (félreértés ne essék én nem).
5240 levél
Válasz 06.03.29. 19:16 #51
Pras
Volt, amikor azt hittem, meg fog. Az már a múlté, és ha megfigyelted, most már nem is kértem, hogy EZEN módosítsanak. Csak a csalódásomnak adtam - buta módon - hangot.
De a jövőre nézve a remény hal meg utoljára...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 06.03.29. 19:12 #50
Pras
Mégerre is, úgyis időm, mint a tenger...

"Én meg fogom venni, és rohadtul nem érdekelnek ezek az innovációs sajátmagunkatetetjük duma. És szerintem nem csak én gondolom így, hanem a világ több százezer gamere."

Ahogy a mekibe is bemegy az (többszázezer) ember, és a hamburgerrel az arcában olvassa a kimutatást a Story-ban, hogy ez így nem lesz fasza ám a szívnek...
Én is bemegyek. Ez nem változtat azon, hogy bizon' nem jó.

"Szerintem ezen téren ne veszekedj egy játékfejlesztő cég pr-managerével, talán "egy picit" jobban ért nálad hozzá."

Egyikőtök mellett sem tudok állást foglalni, nem az én asztalom.

"Hát én pl. ezekre a játékokra szarok. Túl bonyolultak, nekem nincs időm arra, hogy egszerre 5 órát előtte üljek és egy hadmozdulatot kiterveljek."

Nahát-nahát, ezek szerint mondjuk a Panzers egy "belököm egy fél órára, és lövök mint a barom, az agyamat meg a szekrényben hagyom"-játék? Az, hogy alapjában véve azzal sem vagyok kibékülve, azért talán ahhoz is oda kellett ülni és rágódni rajta, taktikázni... úgy néz ki, van, akinek ez már ösztönből megy. Egyébként az "ötórás játékokon" is van "save game", bármily fapadosak is.

"És hogyan tudsz egyáltalán teljes véleményt írni egy olyan játéról ami még meg se jelent?"

1.) Még ha nem is tud, akkor is lehet.
2.) Tud. Egyrészt ez a dolga, mint cikkíró. Másrészt azért adják ki az anyagokat a játékról, hogy véleményezd őket. ...nem?

"Ja, persze, mert 3 azaz HÁROM fanatikus fenntartja."

Erre már válaszoltak. Azért nézz be a Battlefront.com fórumaiba. A CM - ha már itt tartunk - jó esetben is öt éves játék. Hol lesz (ne csak mindig folyton az azonos nevekkel dobálózzak) mondjuk egy Desert Rats öt év múlva, hol? Sőt, már most hol van?!

"Te történelmi ismereteket akarsz átadni egy ilyen rts-sel?? Egyáltalán rts-sel? Hát erre csak azt tudom mondani, hogy LOL.
A számítógépes játék nem történelmi tudás/intelligencia átadásáról szól."


Ez érthető. Akkor viszont felejtsék el a második világháborút? Ugyanis a játék normálesetben nem is agyhülyítésről szól! Amíg a C&C-nél maradtunk mindannyian, békésen megvoltunk együtt valahogy. (kiskockák baráti társasága ) Aztán - hogy, hogy nem, mikor én lettem a hülye egy-két második világháborúval kapcsolatos gondolatmenettemmel (ilyen dolgok ám, hogy merészeltem kijelenteni, hogy a Tigris oldalról kilőhető, stb...), rájöttem, hogy a játéknak igenis nagy felelőssége van a "tudás/intelligencia"-ra. Egyikre sincs odaírva, hogy "ne vedd komolyan". Még ha oda is lenne írva, akkor is...

"Láttál már ebből akár egy céget is megélni és jól profitálni? Ha igen küld már el a nevét!"

Ebben meg igazad van. Erre nem tudok mit írnim legfejlebb azt, hogy íme: fejlődés, ilyen áron. Mindenki döntse el magának, hogy kell-e ez neki. Én - úgy néz ki - megmaradok valahol a XII. század céhes korszakában.


Illetve a kérésedre:
"Ha téged nem érdekel a játék, akkor nem értem miért veszed a fáradtságot, hogy több bekezdésben szapuld."

Ez a mondat jogos, épp ezért írtam, hogy "pontosan ez az." Mégis "szapulom". Miért? NAhát, csak nem azért, mert nem hagy hidegen a sorsa...?

"Nah, ez az én véleményem."
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.