Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's Splinter Cell - Double Agent

Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent

Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
A legutóbbi Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent cikkek, hírek
8894 levél
Válasz 06.11.14. 21:16 #632
goodboy007
Tudjátok mi a LOL?

Az új GameStarban benne van, hogy ilyen géppel tesztelték:
AMD Athlon64 3000+, 1 GB RAM, és most figyeljetek!!!!!!!!!
RADEON X1600Pro. És azt írják, hogy még maxon legmagasabb felbontásban sem szaggatott, hanem tükörsimán ment. Na ez LOL. Ezek szerint vagy valami agyonoptimalizált verziót kaptak, vagy az UBI magasról tojik az nVidia-ra, de ATI-n még szar karikon is megy. Vagy még a Bétát tesztelték (bár erre igen kicsi az esély), és az még stabilabb, mint a bolti változat. Gratula Ubi Soft, ezt jól megcsináltátok.
10104 levél
Válasz 06.11.14. 20:18 #631
eti8
lol De csak azzal, x2 3800+-al 2 giga rammal és 7900gto-val már nagyon akad
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.11.14. 20:17 #630
Razor03
1.7-es Celeronnal és FX 5200-al hasít.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
34 levél
Válasz 06.11.14. 20:00 #629
Niik
Mekkora a gépigénye?
10104 levél
Válasz 06.11.14. 15:20 #628
eti8
Nézd meg az árnyékokat. Az sc1-ben nem ilyen recések...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
18846 levél
Válasz 06.11.14. 08:07 #627
Peace
Nem próbáltam, de tuti nem működik. A dual-core support szerintem ezesetben csak annyit jelent, hogy támogatja, de a második mag semmit sem számol. Ellentétben a jó kis CoH-al, ahol a 2. mag kegyetlen nagy terhet vett le a VGA-ról, és duplájára nőtt Fps-ek száma.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5661 levél
Válasz 06.11.14. 01:22 #626
ati2002
Na ez jó volt. Holnap Shanghai. Addíg 1-2 kép emlékeztetőül.
Valakik itt viccelnek a SC1-el, hogy az szebb volt...jót röhögtem.

kép
Itt még ott is árnyék van, ahol valójában nincs is és árnyékot vetnek saját magukra. Na viccet félretéve, ha nem is 100%-os, de a megvilágítás az tökéletes, azt mindenki elismerheti. Kezdem úgy gondolni, hogy a gépigénye teljesen reális, meglepődtem milyen jól futott ma éjjel. A szélesvászonnak köszönhetően (1280x720@85Hz) olyan volt mint egy film.
---
5661 levél
Válasz 06.11.13. 23:15 #625
ati2002
Hát igen, nálad hasítania kellene mint a szél. Tényleg, próbáltad, hogy egyáltalán működik-e a dual core support?
---
18846 levél
Válasz 06.11.13. 22:51 #624
Peace
Csak írják meg rendesen. Most nagyon dúrván leírta magát az Ubi nálam a DA-val.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5661 levél
Válasz 06.11.13. 22:18 #623
ati2002
Az összes SC unreal engine-re épül. A következő már a 3-asra fog.
---
10104 levél
Válasz 06.11.13. 16:44 #622
eti8
Minden árnyékot vet sam bácsira Bár az is igaz, hogy nálam csak akkor voltak árnyékok, ha betoltam az emultegf2mod-ot az iniből
De azt fedeztem fel, hogy kísérteties a hasonlóság az inifile-ban az összes sc között. És ami mégkülönösebb, hogy az ini alapján az sc1 is unreal motort használ, ha régebbit is, de biztosan azt, mert az iniben is benne van az unreal felirat pár helyen
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5011 levél
Válasz 06.11.13. 16:41 #621
Gump
akkor kicsit félreértettem amit korábban írtál, meg a demót is csak épphogy megnéztem a másik gépen. majd ha az ittenin is meglestem akkor kiderül. de ha így van az meg főleg gáz a 4-re nézve.
10104 levél
Válasz 06.11.13. 16:37 #620
eti8
Ja bocs, a stárak kivételével mindenhol
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 06.11.13. 16:36 #619
eti8
Az sc1-ben is vet minden árnyékot samura... És majdnem mindenhol van, viszont a da-ben nekem nem volt mindenhol árnyék Csa külső tereken.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5011 levél
Válasz 06.11.13. 16:34 #618
Gump
azért a dologhoz hozzátartozik amit te is írtál, hogy a SC1-ben nincs mindenütt árnyék bár majd végignyomom a demót, meg csinálok ott is videókat, a 4-ben meg mindenhol és mindennek van (vagy tényleg vagy nagyjából), és valszeg a korlát is vet árnyékot samura is, majd megnézem. szóval azért kicsit több "meló van vele", meg tényleg szép nagyfelbontású textúrák vannak stb,stb. meg csillogó-villogó istennyila van mindenütt, de azért mégis...
már láttunk ennél szebbet, gyorsabbat korábban is (árnyék).
igazából szarnám le, ha nem lenne tele buggal, meg nem azzal fogadott volna első indításkor, hogy felbontás váltáskor kilépett és aztán a többi. mert amúgy nem lenne ez rossz játék, meg szép is, csak lelombozza az embert, hogy mennyire szartak a portolásra és kb. a PC-s vevőket nézik beta teszternek.
383 levél
Válasz 06.11.13. 16:32 #617
Balikiraly
Vazzze most néztem egy XBox360-ason futtatott SCA-t....aztadurvaéletbe....hihhetetlen a grafika...álleejtős az biztos...és ugye ott gépigénnyel kapcs. problémák nincsenek....fúúú ezt még fel kell dolgoznom
10104 levél
Válasz 06.11.13. 16:05 #616
eti8
Rofl, tényleg szebbek az árnyékok a sc1-ben
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
913 levél
Válasz 06.11.13. 15:35 #615
toi
Ti át tudtátok állítani a bill.-t? Nekem sokat nem enged (mozgások meg ilyesmi). Van rá valami mód?
Seed for leechers ... leech to seed
5011 levél
Válasz 06.11.13. 13:56 #614
Gump
asszem a link nem stimmel. itt van újra.
5011 levél
Válasz 06.11.13. 13:39 #613
Gump
mármint a DA-tel összehasonlítva? lehet, de az összkép nálam akkor is van olyan jó mint a DA.
ízlés kérdése
10106 levél
Válasz 06.11.13. 12:53 #612
mucius
coj-ba sehol nincsenek ilyen highrez textúrák.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
5011 levél
Válasz 06.11.13. 12:13 #611
Gump
valaki egy számomra új bugot írt le a hivatalos fórumon, és erre jött ez a válasz valakitől:
"These are NO bugs ! There are no bugs in this game ! What your are seeing is DV-vision (Donkey Vision), a new psychological feature of the brand new ConsolConvrt Engine !"
qrva jó
14642 levél
Válasz 06.11.13. 11:55 #610
Razor03
Azt nem értem még, hogy mi a fenének rakták olyan távol a kameranézetet . Engem rohadtul zavar hogy 3 méter magasról látom Sam-et .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 06.11.13. 11:38 #609
Gump
na meló előtt reggel gyorsan csináltam pár képet a játékból.

video 1
na itt vagy rosszul töltötte be, vagy én kattintottam rossz helyre de ezt az állást hozta be, itt belső térben egész jó az árnyék.

ilyen beállítások mellett csináltam a képeket+videókat, eggyel kintebb a menüben
ez (főleg mozgás közben) nagyon jól néz ki, ez is nagyon rendben van. 17 fps
jönnek az árnyékos vackaim: 1, 2, 3, 4

mozgás közben jön igazán ki, hogy mennyire fura az árnyék
video 2 - itt már jól látszik mennyire lépcsős az egész
video 3 - itt még jobban talán

ez meg egy kép a Call of Juarez-ből jobban megy, pedig aztán itt is van minden dögivel, árnyék hegyek és még nem is legjobb minőségben, de szebbek "kicsit".
5661 levél
Válasz 06.11.13. 11:33 #608
ati2002
Ki hány %-al zárja a pályákat?
Én eddíg 3x100%-os vagyok. Ezért tartok még csak a 4-ik pálya második felén, de eddíg ott is sirály vagyok.

Amúgy akkor játsza valaki tényleg jól ezt a játékot, ha a 100%-ot megközelíti (min 95). Sokkal élvezetesebb is így.
---
14642 levél
Válasz 06.11.13. 11:20 #607
Razor03
Mongyuk ?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9563 levél
Válasz 06.11.13. 10:34 #606
kEnAcE
Gondolom úgy van meg szerkeztve a dolog, hogy olyan helyeken ahol nem kéne lenned, ott megöl a program.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
2830 levél
Válasz 06.11.13. 09:17 #605
Dilizs
Vazzzzze ez durva, miben esett el?
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
383 levél
Válasz 06.11.13. 08:51 #604
Balikiraly
Azért nekem furák ezek a hibák amiket írtok.....Nekem még egyikkel sem volt dolgom...persze lehet hogy a vak szerencse de hát ez van...Mongyuk az fura hogy X360-as verziót normálisan összetudták hozni, de a pc-sre nem fordítottak ennyit....bár mondom nekem nincs vele problémám, csak a gépigény....
10106 levél
Válasz 06.11.13. 08:12 #603
mucius
lencsevégre kaptam

bár a fraps lassít, annyit a mozgáson, hogy ne tűnjön olyan gyorsnak mint valójában, de sztem még ígyis látszódik ez a bug.
mondjuk rájöttem, hogy a sp előtt mindig el kell indítani az mp-t és akkor nem lesznek ilyen gyorsulási problémák.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
18846 levél
Válasz 06.11.12. 22:57 #602
Peace
Annyi a lényeg, hogy ne essen be a fáklya az üzemanyagba. Utánna mássz fel a létrán, és már jön is a helikopter(elvileg...)
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5011 levél
Válasz 06.11.12. 22:30 #601
Gump
mert dühít, hogy ilyet adnak pénzért boltban. és ha csak nekem csinálná ezt akkor elgondolkoznék hogy nálam van a hiba, ha csak a tört verzióról írnák akkor is, de én megvettem és még egy csomóan és szívnak vele, mert indokolatlanul lassul be, mert nem stabil, mert lebutították a kezelést, és pici de annál idegesítőbb hibák vannak benne, amivel az a gáz, hogy láttuk, hogy sokkal jobban is meg tudnak csinálni.
2812 levél
Válasz 06.11.12. 22:24 #600
ttibi
383 levél
Válasz 06.11.12. 22:17 #599
Balikiraly
Miattam nyugodtan anyázhacc, csak nem vágom miért
31 levél
Válasz 06.11.12. 22:14 #598
Kamisama
Vki, mondja már meg nekem, hogy mikor a Sibériai pályán azt a pöcs kapitányt kell lefogni, akkor nekem miért nincs vége annak a kurva pályának? Lelőttem vagy lefogtam, vagy leütöttem, egyik sem jó, nem csinál semmit, ugyanúgy aktív a küldetés. Senkinek sincs ilyen problémája?
PoP forever!!
5011 levél
Válasz 06.11.12. 22:11 #597
Gump
na nem akarok 3 hsz-ben válaszolni.
pár kép a demóból:
1
2
3
4
5
6
P4 1,5GHz, 256MB SDR, GF2MX400

látszik, hogy a shadow res. csak medium-on van, nem engedte feljebb rakni, de így is van legalább olyan szép mint a DA-ban volt.

Tinman: én 3800+ x2-vel tolom 7900GTO-val ami a tuninggal 4600+ x2 és 7900GTX és van 2GB memória. 1024x768-ban az átlag a 30fps-t alulról közelíti azon a pályán amelyik a börtönös után jött.
eti8: pont a CoJ-zel játszottam pénteken a DA után és csak néztem, hogy azt a grafikát ami sokkal nagyobb tereket kezel mennyivel jobban viszi. nehéz összehasonlítani, mert más stílus, de egy biztos, 1280x1024-ben a nyúlra vadászós részen 40fps alá nem nagyon ment. shadow map size 1024, medium. de így is kb. minden tűlevélnek külön árnyéka van.
Balikiraly: akkor örülj neki én 10K-t kiadtam érte, úgyhogy ha megengeded (ha nem akkor is) addig anyázok itt is - de majd főleg az ubisoft-nak - ameddig jól esik.
18846 levél
Válasz 06.11.12. 22:11 #596
Peace
Ugyanazt mondja neked lényegében, és a végső feladatod sem változik. Csak ha nem teszed meg, akkor kicsit gázosabb szituból indulsz neki(JBA trust 0-ra esik gyakorlatilag, és amint meglát valaki, gondolkodás nélkül rádtámad).
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10104 levél
Válasz 06.11.12. 22:01 #595
eti8
Nem találom azt a demót Akkor majd holnap próbálgatom még.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
383 levél
Válasz 06.11.12. 21:51 #594
Balikiraly
Most hiába rídogáltok itt, ez a játék akkoris kurvajó akárki akármit hadovál. Nálam még egyszer nem mászott be bug a cuccba.
ISTENI Ez A JÁTÉK és kész.
10104 levél
Válasz 06.11.12. 21:39 #593
eti8
Na toltam kicsit a sc1 demóját Hát tényleg nem volna rossz, még ma sem, ha minden lámpával árnyékot vetne sam bácsi De sajna ez nem megy, mert akkor nem vitte volna el egy rohadt gép sem a maga idejében
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.11.12. 21:20 #592
Razor03
Teljes mértékben egyet értek veled, én most fogom pótolni a CT-t. Carbon (így MW után), SC DA, Gothic3, Ghost Recon 3, Godfather, ((TR L. ezt erőssen zárójelbe teszem, csak azért mert hc TR fan vagyok)) ezek mind csalódások, nem hozták azt a színvonalat amit vártunk .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.11.12. 21:09 #591
eti8
A call of juarez sem futott jobban ennél De azért az lényegesen szebb volt Minden fűszál árnyékot vetett stb
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1418 levél
Válasz 06.11.12. 21:04 #590
Tinman
Abban a szerencsés helyzetveb vagyok az az elmúlt 2 hétben amikor volt ár időm a Splinter Cell sorozattal játszottam.

Elkezdtem az első résszel... anno szar gépem volt, végig sem vittem.
Most max graffal + patchek --> Ájuldoztam az élvezettől... igényes, alapos, a mai szemmel nézve is nagyon korrektül néz ki, hangulatos, változatos, stb.

Aztán folytattom a Splinter Cell első részének kiegészítőjével... tudjátok azzal a 3 pályával. --> Jók voltak, tetszettek, must have

Aztán jött a Pandora Tomorrow... itt egy kicsit úgy éreztem, hogy a grafik bár szebb valahogy a hangulat nem stimmel és ISZONYAT gyorsan a végére értem. Ettől függetlenül jó volt.

És jött a Chaos Theory -sajnos csak SM 2.0-val- és azt mondtam ilyen nincs! Bődületes grafikai fejlődés, max graffal is csak úgy pattog a játék, és baromi jól néz ki... kiváló, csillagos ötös -->imádom!

Kérdem én: Mi a faxért nem tudták megcsinálni a CT motorral a 4. részt? Ha az én szutyok SM2.0-ás kártyámmal csak ittam a színvonalas munka minden cseppjét, akkor miért csinálták ezt a topic tárgyával?

Nem csak ezt a fórumot olvasom és mindehol csalódottság... nem hiszek a szememnek sokszor, hogy micsoda csúcs konfigokat irogatnak amin a játék 20 FPS körülire is képes leesni.

Ebből így nem lesz profit a cégnek... egyszerűen nem értem, hogy 3 ilyen színvonalas rész után, miért lett ilyen Gothic 3 színvonalú a játék?
2006 úgy fest a csalódások éve PC játékfronton... szerencse, hogy volt azért itt egy Call of Juarez is.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
10104 levél
Válasz 06.11.12. 20:52 #589
eti8
A da-ből valami ronda screen-t csináljál, a sc1-ből pedig a védelmi minisztériumos pályán csinálj képet, ahol éppen mászol lefelé a kötéllel az ablakhoz (a pálya legeleje). Fontos, hogy a da-es képen látszanak az árnyékok. Ez ütni fog asszem
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2812 levél
Válasz 06.11.12. 20:27 #588
ttibi
végig vite már valaki a játékot?
nekem sikerült, de az utolsó pálya elején, mennyire befolyásolja a játék végét az hogy megteszem-e azt amire kértek vagy sem?
5011 levél
Válasz 06.11.12. 20:16 #587
Gump
ez poén vagy komoly?
fraps-sal tudsz csinálni videót erről?
10106 levél
Válasz 06.11.12. 20:10 #586
mucius
hát ez lál. sámuel átmegy a zárt cellaajtón, mint vmi szellem, utána meg a már említett duplagyorsaságával úgy nekirohan a falnak, hogy fröccsen a vér és holtan esik össze.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
14642 levél
Válasz 06.11.12. 19:46 #585
Razor03
Majd tedd fel ide is az összehasonlító képeket pls .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 06.11.12. 19:40 #584
Gump
jó ötlet. letöltöm pesten a SC1 demót fekrakom a gépre, és csinálok abból screenshot-ot meg a DA-ből és felrakom a hivatalos fórumra meg csinálok és szép hibabejelentőt, amihez csatolom ezeket is.
10104 levél
Válasz 06.11.12. 19:24 #583
eti8
Én is azt mondtam, hogy szánalmas
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.