Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 07.08.29. 12:29 #2020
konrad
Jaja, én bizony 101 buzi vagyok (Ezért nem is játszom a MOHA Airbornnel, mert abban 82-esek vannak)

Szóval akkor egy modról van szó!
10960 levél
Válasz 07.08.29. 12:25 #2019
Lacko
Az a baj ezekkel, hogy ezek csak reskinek, nem igazi modok. Minden ugyan az, mint az eredeti ArmA katonák, csak át van festve az egyenruhájuk. Ezért nem érdemes addonokat telepíteni.

Különben is, konrad a 101-eseket szereti...
12857 levél
Válasz 07.08.29. 12:16 #2018
konrad
207 levél
Válasz 07.08.29. 12:15 #2017
Feró Flex
Clavicula_nox4817's 82nd Airborne Division.Konrad sz.tem ez neked teccik.
6448 levél
Válasz 07.08.29. 11:43 #2016
Sabar
Húúú (vagy inkább húúbazze), akkor bele kell húzni, nincs mese
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.08.29. 11:39 #2015
konrad
Persze itt vagyok, meg vagyok, élek-virulok, csak most nem armázok, mert leköt a 99-es West Front stratégiai játék, azt nyúzom!

Hát kérlek szépen, a fordítás már tegnapra is késő lett volna...úgyhogy húzzál bele Friday, repeat, Friday!!!
6448 levél
Válasz 07.08.29. 11:31 #2014
Sabar
Ez az átka annak, ha az ember munkaidőben nekiáll elolvasni egy ilyen cikket: egy telefon, és máris dolgozni kell Te jó ég, mi lenne, ha nem szeretném a munkámat? Na jó, délután elolvasom
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
1281 levél
Válasz 07.08.29. 11:12 #2013
Indigo
Hát, a második bekezdésig már nem jutottál el... Olvasd csak tovább, és rájössz miért nem lehet az ArmA-val összehasonlítani
10960 levél
Válasz 07.08.29. 11:11 #2012
Lacko
Persze, hogy gyenguszabb a grafika, hiszen ez egy un startégiai játék (valójában taktikai) és hát azok mindig gyengébbek, mint az FPS-ek. (Általában fentről nézel le az egységekre és nem közelről kuksizod őket, FPS-ben meg pont fordítva...)
És persze ebben is vannak hibák. Jelenleg a legidegesítőbb hiba, hogy néha beragadnak a rajok egy házba (de a 3-as patch, ami elvileg ma jön ki, majd javítja ezt). De összességében nagyon hangulatos játék! Tegnap is végignyomtam egy küldit (érződik, hogy a mission készítőik is visszavágynak a 2.VH-ra aminek Normandy a címe és Sövényországban (nem tudom mi lehet a hadgerow country fordítása) játszódik. Tehát, pont mint normandiában, sövénytől, sövényig megy a harc. Ráadásul a küldi készítője nem adott tüzérségi támogatást, így elvileg nagyon nehéz lenne, csakhát kifelejtette azt, hogy a CMSF-ben minden Strykerben van 3db Javelin, ami még jobb is, mint a tüzérség, mert azonnal (késleltetés nélkül) bevethető és hajszál pontos. A 2. patch elött ráadásul "egy lövés, egy raj" hatásfokkal működött. Most kicsit rosszabb, de azért könnyen darálhatóak a szírek. Persze nem szabad fejjel a falnak rohanni, hanem szépen lépcsősen haladni.
Áááá egyszerűen nagyon jó. Persze biztos megunható és hát az editora sokkal jobb, mint a korábbi CM-eké, de közel se olyan mint az ArmA-é.
6448 levél
Válasz 07.08.29. 11:01 #2011
Sabar
off: elkezdtem olvasni az írásod a Combat Mission-ről, de nem jutottam sokáig vele, viszont a képeket láttam. Azok annyira nem nyűgöztek le, az ArmA szebbnek tűnik nekem. Viszont lehet, hogy nyújt valami mást, mint az ArmA, majd kiderül, ha befejezem a cikked olvasását

on:
Konrad, megvagy még? Mikorra kéne a szöveg? Csak azért, mert megint haladtam vele, és jó lenne tudni, mi a határidő (ne mondd azt, hogy nincs, meg majd, ha kész lesz, mert a határidő ösztönöz ).
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
24 levél
Válasz 07.08.29. 10:11 #2010
tomi910706
huh te ha lenne az a scprit nagy burtál gamet csinálni majd a játékbol(H)
10960 levél
Válasz 07.08.29. 09:24 #2009
Lacko
Hát a hivatalos fórum MOD/Addon szekciójában. De szerintem az Armaholicon is kint lesz, mert a bétáról is ott olvastam.
24 levél
Válasz 07.08.29. 09:16 #2008
tomi910706
és hol lehet majd leszedni azt a kis modot? vagy ez valami ujabb patch lesz?
10960 levél
Válasz 07.08.29. 08:34 #2007
Lacko
Na kipróbáltam a Javelin-t a Sopato-ban és tényleg az 1.08-ban már van minden, látszik minden. Azt nem sikerült eldöntenem, hogy fire-and-forget működik-e, mert hamarabb betalált a rokettya, mint, hogy arrébb nézhettem volna.
Viszont igazából - elvileg - nem ad ki vizuális effektet (fény, tűz, füst) mégis észrevett a rohadt shilka (a másik) és ledarált.
10960 levél
Válasz 07.08.28. 15:03 #2006
Lacko
Én is régen. Mostanában az új Combat Mission-t nyomom, de az annyira hasonlít az ArmA-ra (csak taktikai/startégiai), hogy meg lehet csinálni az editorában az Afternoon küldit...
6448 levél
Válasz 07.08.28. 14:54 #2005
Sabar
Hehe, levédve Már nem is emlékszem, mit szívtam ott, de már kezd hiányozni az ArmA, olyan régen mélyedtem el benne.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.08.28. 14:36 #2004
Lacko
Oh, elfelejtettem, hogy utoljára 1.05-ben néztem meg a Javelint és simán lehet, hogy 1.08-ban javították. Úgyhogy este megnézem a Guns of Sopato-t (hello Sabar!), mert ott lehet használni Javelint és azokkal fögöm kiszedni a Shilkákat...
207 levél
Válasz 07.08.28. 13:47 #2003
Feró Flex
A GOARMA progival inditok mindent régóta,semmi gond vele sz.em nagyon príma.A Jevelinnel semmi gondom látszik az inventoryban,"célkereszt" is van.Az a bajom köszönő viszonyban sincs a valósággal,még szerencse hogy a NWD-és srác már dolgózik rajta,lesz minden benne.Az új AI tűzharc script prima lesz végre lőnek mind az örűlt a géppityus alig győzí cserélgetní a rakaszokat ez már v.mí tűzharc féle kezd lenni.Mégcsak alfa verzió de máris más a játékmenet szóval sz.tem király lesz
10960 levél
Válasz 07.08.28. 13:01 #2002
Lacko
Már kérdeztem talán - de a Combat Mission miatt újra érdekelni kezdett - ez a Javelin dolog.

Használtátok már ArmA-ban a Javelin-t?

1., Neketek sem látszik az inventoryban a cucc?
2., Neketek sem látszik semmi ha első személyű nézetben vagytok? (nincs célzó optika)
3., Ha viszont nézdahátam nézetre váltok, akkor ott a cső.
4., Elvileg a Javelin egy fire-and-forget fegyver, ennek ellenére, az ArmA-ban (a tapasztalataim szerint) végig a célon kell hagyni az (láthatatlan) irányzékot.
10960 levél
Válasz 07.08.28. 12:45 #2001
Lacko
1., Kicsit vicces, de picit komoly: tökre a meleg idő is rontja a minőséget.
2., MOD-ok csúnyán tudnak visszavenni. Használj mod foldereket és mindegyikhez külön indítóikont a desktopra! Nekem 9 OFP shortcut-om van a desktopon...
207 levél
Válasz 07.08.28. 12:29 #2000
Feró Flex
Nálam olyan 2hete az fps leesik akár 1re is ezt eddig nem csinálta már csináltam mindent de nem tudok rájönni mi a répa lehet vele.Pedig van masina alatta de 1.8óta nálam csak szarabb lett,driver+minden ok.Szerintem a sok Mod már kinyírja.
10960 levél
Válasz 07.08.28. 10:36 #1999
Lacko
Tegnap remegő kézzel feltelepítettem újra az 1.08-as patchet, miután a segítségetekkel frissítettem drivert, directX-et... És lőn csoda: megy. Nem lett gyorsabb, de szerencsére lassabb sem és még talán egy picit szebb is. A legnagyobb bug, ami a multkor kiverte nálam a biztosítékot (térkép nézet alatt 1-0,01 fps 15sec-ig) szerencsére nem jelentkezett, úgyhogy remélem most már marad.
Persze szaggatások vannak benne azért, de azt hiszem ezen már csak egy új gép segít. Csak hát tényleg felmerül, hogy érdemes-e beleölni több százezret egy új gépbe, ha jövőre jön az ArmA2...?

Azért köszönöm a segítséget, hogy végül talán újra nekiesem az ArmA-nak...
104 levél
Válasz 07.08.24. 15:59 #1998
tpM91
Join in Progress
Az a gond, hogy ha crCTI közben becsatlakozol nem tudsz vásárolni.
http://armed-assault.hu/
207 levél
Válasz 07.08.24. 15:27 #1997
Feró Flex
tpM91 mi az a JIP?
207 levél
Válasz 07.08.24. 15:26 #1996
Feró Flex
tpM91 köszi az infót de én hogy heli szórja azt szeretném.VietMod-ról videt v.mi kapcs. oldalon találtam B52,Intruder napalmot,Hui-ból oldalajtón tűzelés M60nal,"bózótharc".
20333 levél
Válasz 07.08.24. 14:44 #1995
Z-Master
207 levél
Válasz 07.08.24. 13:39 #1994
Feró Flex
Ezt megpróbáljuk.Mostanában (2hete) nem volt idő sem alkalom,minden féle képpe megy az infó.
10960 levél
Válasz 07.08.24. 11:20 #1993
Lacko
Na akkor ha elfogadtok egy javaslatot, akkor az Afternoon-t úgy csináljátok, hogy hárman három rajt irányítotok. Vagy az is lehet, hogy eggyikőtök valamelyik Strykernek a parancsnoka. Mert ebben a küldiben esélye sincs három embernek és minden a támogatáson (többi raj + strykerek) múlik. Viszont az AI gyökér persze, szoval szigliben elég nehéz. De ha egy haver irányítja a másik rajt és szépen összehangoljátok, akkor nagyon kafa dolgokat lehet kihozni abból a küldiből.
Pl van egy útkereszteződésnél SLA őrség, amivel szingliben nem is találkozik a játékos, mert nem arra kell mennia, csak a többi AI söpri ki, de így legalább egyikőtöknek ez lehetne a feladata, amíg a másik kettő a nehezebb falvakat tisztogatja.

Majd mesélj! Érdekel...
12857 levél
Válasz 07.08.24. 11:17 #1992
konrad
207 levél
Válasz 07.08.24. 10:58 #1991
Feró Flex
Egy szakaszban,a lipót AI-t kissé hátrahagyva hárman virtúskódunk.Res'a maradék szakaszban.
10960 levél
Válasz 07.08.24. 10:49 #1990
Lacko
Rosejbni? Ungarische gulasch!!! Bár ők a pörköltet hívják gulasch-nak, de azért baromi finom volt.

ArmA-ról is dumáltunk, de mivel ott volt a feleségem is, ezért Mathias udvariasan mindenféléről beszélgetett. Meg volt már régóta néhány kérdésünk, amire csak egy német anyanyelvű tudott válaszolni, szóval azokat mind feltettük neki.
12857 levél
Válasz 07.08.24. 10:45 #1989
konrad
Melyik? A jobb vagy a baloldali? Jójó, tudom, a jobboldali vagy Ő Mathias? Szimpi csókának tűnik... El tudlak bennetek képzelni, amint egy rosejbni és egy pohár kóla mellett megvitatjátok az arma szerkesztés aktuális kérdéseit
10960 levél
Válasz 07.08.24. 10:29 #1988
Lacko
Nézzétek meg az OFPEC.com főoldalát! hehehehe...

Az a fickó a képen ott én vagyok.
10960 levél
Válasz 07.08.24. 09:20 #1987
Lacko
Feró: kösz a jó szavakat! És természetesen utólag is engedélyezem a szétkapást! nagyon klassz lehet coop-ban nyomni ezeket a küldiket.
A Afternoon-ra nagyon kiváncsi vagyok. Mondjuk ott talán úgy érdemes, hogy mind a hárman egy-egy rajt vezettek. Az úgy elég jó lehet. Amúgy tényleg, hogyan mentek benne hárman? Mind ugyan abban a rajban más-más pozición, vagy hogy?
2150 levél
Válasz 07.08.24. 02:22 #1986
darkforce
Időközben megjelent egy kis beszámoló a GC-ről, ahol egy német uriember kipróbálta az ArmA2-t és sajnos számomra nagyon negatív élményekkel tért vissza, bár ő maga elégedett volt a látottakkal (http://www.armaholic.com/page.php?id=1914&comments=1). E szerint az ArmA 2 nem más mint az ArmA feltúrbózott változata, mely igazából jelenleg is durva bugokkal küzd. Amennyiben az ArmA 2 a "game2", akkor ez azt jelenti, hogy a BiS kidobta a fa*ba azt a sok munkát amit 2 vagy 3 éve az E3-n mutatott be. Vagyis megint elfelejthetjük a dinamikusan rombolódó épületeket, a teljesen dinamikus kampányt rpg elemekkel stb.
Ez számomra hatalmas csalódás, hiszen ha ott volt már elkészítve több éve az egész, akkor nem értem, hogy mi ez a hatalmas visszalépés. Megint csak álmodhatok egy OFP szerű realisztikus játékról, amelyben kiba*ott jó fizika van, ahol le tud szakadni az A10-nek a szárnya, ahol tudok bejáratot csinálni egy épület oldalában, ahol végre egy küldetés nem annyiból áll, hogy menj ide és lőj le mindenkit...
Bah, pedig amiket kívánok azokat már rengeteg helyen megvalósították, csak teljesen árkád környezetben, nem értem, hogy a BiS-nek miért jó ez amit csinál. Bárki lelophat a netről egy fejlett open-source fizikai motort, ami alapján megírhatja a sajátját. És ezt megteheti a program más részeivel is, komolyan, most akkor mi a fenét szenvednek ezek még itt egy 10 éves motorral, aminek a korlátjai már nagyon nyomasztóvá váltak ? Broäf!
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12857 levél
Válasz 07.08.23. 23:18 #1985
konrad
Köszi Feró! Most egy kicsit "pihentetem" a szerkesztést, de amint kész lesz a kampány, "közzé teszem" Örülök, hogy tetszett az intro, de hozzá kell fűznöm: Lacko rengeteget segített az eddigi részek elkészítésében!
104 levél
Válasz 07.08.23. 23:10 #1984
tpM91
kösz, bár nemtudom honnan láttad a VTE-s hangjaimat o_0 készült róla videó? a T90-et minthogy olvashattad nem én csinálom, annyi infóm van róla, hogy textúra, mapping stb kész(reaktív páncél talán, le kéne scriptelni). A magnéziumgyertyát kiveszed a lőszeresládából (Flare) betöltöd a cső alatti gránátvetőbe (M203 vagy GP25/30) és fellövöd éjjel.
crCTI már van csak nem müxik benne a JiP
http://armed-assault.hu/
207 levél
Válasz 07.08.23. 22:55 #1983
Feró Flex
tpM91 gratula Vietnam Modért az M60 hangja szenzációs(persze a többi is) nagyon várom a megjelenést,a növények is primák.Mikor lesz T-90es nagyon kéne keletnek,a reaktiv páncél muxik majd?A magnézium gyergya hogy működik???Mikor lesz CRCTI?Köszi a válaszokatLackó!Útólagos engedelmeddel a DoD-ot "szétkaptam" nemsokára hárman toljuk végik COOP-ban.Guns of Somato megvolt próbából még igy is szopatóA Prepeuta nagyon szép közös munka gratula van fantázia benne.Konrád az intród a legjobb bavezető amit eddig láttam nagy meló volt látszik,a campidat abban a billanatban kezdem ahogy kész már várom.
104 levél
Válasz 07.08.23. 20:29 #1982
tpM91
Azt az SLX videt én csináltam . Épületrombolás nem lesz benne fejlesztve, sebzés HP alapú marad (de jóval részletesebben).Ha a ködfejlesztő alatt a tankokon lévő füstgránátvetőt érted akkor az lesz
Magnéziumgyertya pedig az alap modolatlan játékban is van.
http://armed-assault.hu/
207 levél
Válasz 07.08.23. 19:40 #1981
Feró Flex
Most olvasom 3gb ram ARMA2,ezért a játékért épitettem új gépet na ne...mintha a VBS2-öt velünk akarnák megvetetni,parasztvakítás lesz ez bajtársak!
207 levél
Válasz 07.08.23. 18:22 #1980
Feró Flex
Nem egyszerű a helyzet,remélem ösztől beindulnak a BISes srácok.Személyszerint most az SLX-modot várom,láttam vidiót ahogy rpg-gránát lepppppppattan az M1A1 tetejéről:Beszartam!Erre várok lecsószó lövedékek,épület rombolás.Amit a legjobban utálok ez a HP.-alapú sebzés.Jön az AI és akár 5-6-700méteröl 2rpg-vel kiüti alólam az M1 persz menet közben vagyok.A helimet meg egyszáll géppigyus lekapja pont arcon lő a sötétben,már inkább be sem üllök semmibe.Még ha el is találnának csak sokkal kevésbé kéne sérűlnöm,mondjuk 1-2 elektronika kibukna lézertávmérő,infra,flir,ez máshol simán működik.aztsem tudom miért nincsen ködfelylesztő meg magnéziumgyergya(dippol),ez máshol sima dolog mondhatnám alap.Az is lehet én vagyok túl nagy igényű?!
10960 levél
Válasz 07.08.23. 14:40 #1979
Lacko
Kösz dark az infót!
nekem érdekez volt, bár mint programozó sok részletét nehezen képzelem el, mivel gyanus, hogy a cseh info cégek sem dolgoznak sokkal különbül, mint a magyarok...
De azért reméljük a legjobbakat.
csak lehet, hogy az a csapat, amelyik az arma patcheket készíti, két évig nem volt szabin és most egyszerre verik el az összes pénzüket hawaii-n. Ezért tűnik úgy, hogy nem történik semmi.
2150 levél
Válasz 07.08.23. 13:59 #1978
darkforce
Volt régebben egy hosszabb interjú Marek Spanel-el (ő és a testvére a főfejesek a BiS-nél), amiben egy rövid eszmefuttatás keretében ecsetelte, hogy hogyan működnek náluk a dolgok. Valahogy úgy nézett ez ki (ez még az arma megjelenése előtt volt), hogy több részre volt osztva a fejlesztő stáb, egy csapat volt, akik mindig is a game2 fejlesztésével foglalkoztak, őnekik semmi közük nem volt az arma-hoz (persze nem teljesen, mert mint elmondta a különböző csapatok azért egymással kooperáltak rendesen). Ez a csapat még most is a game2 == ArmA2 -t fejleszti. Volt egy csapat, ami az ArmA-t fejlesztette, amint kész lett az arma, utána ők a patcheket gyártják a programhoz szakadatlanul, magyarán az arma2 fejlesztésének nincs közvetlen kihatása az arma1 peccseire (csak technológiai oldalról, mivel ha valamelyik csapat megír valami jófajta algoritmust, akkor azt felhasználja a másik csapat is, így lett egy pár game2 feature benne az arma-ban (fogalmam sincs melyek azok, ezt mondták)). Mindemellett van még 2 csapatuk asszem, az egyik a VBS fejlesztésével foglalkozik, a másik pedig kiegészítőket gyárt (alá Qeen's gambit). Szóval valami ilyesmi volt, de már én sem emlékszem pontosan. A lényeg, a lényeg, az armát továbbra is fogják peccselni. Az egyetlen dolog amit nem értek viszont, hogy ha az arma és a game2 fejlesztése külön volt (ugyebár ArmA az OFP tuning motorral megy, a game2 pedig elvileg egy jelentősen újraírt motorral), akkor miért hasonlítanak most mégis ilyen jelentős mértékben.
Anno, amikor megjelentek az első game2 képek, köztük volt egy pár olyan, amit még ma az arma se tudott überelni (főleg az erdős jelenetek), nameg persze a fizikai motort demonstráló képecskék (a ház omlik össze, amikor kap egy löveget egy T-90-estől). Ezeket most nemnagyon látom viszont az új képeken, de remélem ez csak annak tudható be, hogy szar képeket csináltak, nem pedig annak, hogy kidobták az akkori munkákat, mert nem volt hozzá vas.
No, eleget jártattam a számat.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
207 levél
Válasz 07.08.22. 17:50 #1977
Feró Flex
Senkit sem akartam megsérteni,csak pontosan az alapot használja az összes misson készitő mert az a javítások útán is muxik,az alap pedig nagyon száraz az RHS sokkat dobott,Kelet most már nem minusz 30év hanem csak kb10Az addonsok szépek és köszönet az ingyen munkáért de ez a BIS dolga lenne.Én 6thSense Modban játszom meg mellé vagy 3-5+Mod.Néha belezavarodok teljesen.Kezdetektől fogva olyan száraznak érzem,mintha nem lenne benne élet.Persze azért ez nem egy árkádocska,tehát óriási a feladat Biseseknek.
1989 levél
Válasz 07.08.22. 16:53 #1976
georgee
En meg msot olvastam a fooldalon a hireket igy mar vilagos...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 07.08.22. 16:46 #1975
georgee
huha. le vagyok maradva akkor rendesen. akkor msot a ofp2-hez semmi kozok nincs a ofp keszitoinek?

ui.: "Game2 = Játék2" tudok angolul de ezert kosz
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
104 levél
Válasz 07.08.22. 16:30 #1974
tpM91
OFP2 = Codemasters által fejlesztett játék (mivel az Operation Flashpoint név az ő tulajdonuk)
Game2 = Játék2 = ArmA2 = BIS által fejlesztett játék.
http://armed-assault.hu/
1989 levél
Válasz 07.08.22. 16:27 #1973
georgee
a game2 a ofp2 en ugytudom. nekem ez az arma2 uj. plusz most melyik az erolebb valobb? nem jo ez igy. illetve a 2 jatek ugyanazon enginen fut vagy mi? meg erdekes ez az egesz? eddig kiadot alig tudtak szerezni msot meg 2 jatekot is ami ugyanazon kategori csinalnak es fejlesztenek? no mind1.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
104 levél
Válasz 07.08.22. 16:26 #1972
tpM91
És mi az, hogy "A mod is az addonkészitők sem tudnak a szarból várat építeni." ? Ha ismered az OFP-t akkor tudod, hogy ez nem igaz.
http://armed-assault.hu/
207 levél
Válasz 07.08.22. 16:09 #1971
Feró Flex
A prófécia szoljón belőled!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.